Ämneslärare i matematik och NO för åk 4 9 jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Ämneslärare i matematik och NO för åk 4 9. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Ämneslärare i matematik och NO för åk 4 9. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Behandlingsassistent- Ekerö
- Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef- Täby
- Sektionschef- Stockholm
- Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg- Upplands Väsby
- Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist- Stockholm
- Backendutvecklare till Svenska Spel- Stockholm
- Servicedesktekniker- Stockholm
- Speciallärare - Foucaultgymnasiet- Södertälje
- Jobbcoach- Södertälje
- Handläggare med sjukvårds-eller medicinteknisk bakgrund- Stockholm
Mer beskrivning
BehandlingsassistentStatens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som bedriver vård, utredning och behandling av ungdomar med allvarliga psykosociala problem samt vuxna med missbruk. Vården bedrivs vid särskilda ungdomshem och LVM-hem över hela landet. SiS finansierar forskning för att förbättra vården och behandlingen. SiS ungdomshem Rebecka är beläget strax utanför Ekerö i Stockholm. Målgruppen är flickor mellan 12 och 20 år och flickorna är omhändertagna enligt 3 eller 6 §§ LVU. Institutionen har 26 platser fördelat på fyra avdelningar, två låsbara akut- och utredningsavdelningar, en låst behandlingsavdelning och en öppen motivations- och utslussavdelning. ARBETSUPPGIFTER SiS ungdomshem Rebecka söker en behandlingsassistent till vår öppna Motivationsavdelning. Som behandlingsassistent har du ett stort ansvar för det dagliga arbetet med flickorna. Tillsammans med övrig personal är du en vuxen förebild och ansvarar för att skapa en stabil och trygg miljö för flickorna. För att möjliggöra denna miljö är det viktigt att skapa en tydlig struktur på avdelningen, gällande exempelvis lagar, regler och rutiner. En annan viktig uppgift är att samarbeta med verksamhetens skola samt bedriva motivationsarbete med de placerade flickorna genom bland annat strukturerade samtal. Dokumentation är också en betydande del av arbetet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad behandlingsassistent, socionom, beteendevetare, behandlingspedagog eller motsvarande. Du har utbildning i MI och återfallsprevention på minst grundnivå. Du bör även ha erfarenhet från liknande verksamheter. För arbetet krävs att du är en mogen och stabil person med tålamod. Du har förmåga och erfarenhet av att hantera stressfulla situationer och har mod att sätta gränser och vara konsekvent. Det krävs att du har en mycket god samarbetsförmåga. Du bör även uttrycka dig väl i skrift då dokumentation är ett viktigt verktyg i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och din förmåga att samarbeta. B-körkort är önskvärt.
Företag: Statens institutionsstyrelse, SiS ungdomshem Rebecka
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlingsassistent jobb, Behandlingsassistent Ekerö, Behandlingsassistent Statens institutionsstyrelse, SiS ungdomshem Rebecka
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlingsassistent
Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris ägs av Investor och är ett av nordens största vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 7000 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom hälso- och sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. ALERIS MEDILAB Aleris Medilab är ett laboratoriemedicinskt centrum för hälso- och sjukvården och är verksamt inom följande områden: - klinisk kemi - mikrobiologi - patologi och cytologi Verksamheten bedrivs vid centrallaboratoriet i Täby samt vid ett 30-tal närlaboratorier i Stockholmsområdet. Aleris Medilab ingår i Aleris Diagnostik AB. Läs gärna mer om oss och vår verksamhet på www.alerismedilab.se Legitimerad Biomedicinsk analytiker, Sektionschef på sektionen för Klinisk kemi Laboratoriet för Klinisk Mikrobiologi och Kemi söker en sektionschef till centrallaboratoriet i Täby, med placering på sektionen för Klinisk kemi och serologi. Arbetet innebär att ansvara för personaladministration inom sektionen, så som personalplanering och medarbetarsamtal/lönesamtal med sektionens personal. Men även att organisera och deltaga i den dagliga analysverksamheten. Du skall vara ansvarstagande, lyhörd, kunna organisera, ha lätt för att kommunicera samt kunna delegera. Flera års erfarenhet av klinisk kemi på medicinskt diagnostiskt laboratorium är ett krav.  Varaktighet Tillsvidare, provtjänstgöring 6 månader tillämpas.   Kvalifikationer: Biomedicinsk analytikerutbildning med mångårig erfarenhet av klinisk kemi. Om du tidigare jobbat som områdesansvarig, sektionsledare/chef är detta meriterande.  Personliga egenskaper: Vi värdesätter god samarbetsförmåga, öppenhet och flexibilitet, du ska vara noggrann, stresstålig och positiv. Lön : Individuell lönesättning  Kontaktperson Marié Carlsson, Avdelningschef Centrallaboratoriet avdelningen för Klinisk Mikrobiologi och Kemi, 08-123 191 79 OBS! Vi kan ej ta emot ansökningar i pappersform, använd istället länken ovan för att registrera din ansökan.
Företag: Aleris Medilab
Ort: Täby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Legitimerad Biomedicinsk analytiker; Sektionschef
Sektionschef
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en sektionschef för heltidsuppdrag till en kommun i söderort. Du kommer att leda sektionen utredningsenheten för barn och ungdom samt ingå i ledningsgruppen och enhetsledningen. Du kommer att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Leda sektionen utredningsenheten och vara underställd verksamhetschefen. ⢠Ha fullt budget-, personal och arbetsmiljöansvar på din sektion. ⢠Arbeta utifrån förvaltningens värdegrund, verksamhetsidé och ledarvision. Din profil För att lyckas i rollen som sektionschef krävs det att du har en socionomutbildning eller motsvarande. Du ska ha arbetat i en ledande roll i minst 3 år tidigare från ett liknande verksamhetsområde och i en politiskt styrd organisation. Du bör ha kunskap i LVU och socialtjänstlagen. Du ska även ha erfarenhet av arbete med budgetstyrning och ekonomisk management. Du ska kunna bjuda in till dialog, vara öppen för förändringar och inspirera och engagera dina medarbetare för att uppnå enhetens mål. Utbildning i BBIC (barns behov i centrum) är starkt meriterande. Som person krävs det att du är tydlig och kommunikativ. Du ska vara beredd att ta risker och pröva nya idéer. Du ska kunna kommunicera visioner, mål och se helheten före delarna, dvs. se bortom din del i verksamheten för helhetens bästa. Du ska ha ett transparant och ärligt ledarskap som förser medarbetare med tydliga riktlinjer. Du har en stark motivation att utvecklas och utveckla andra, du är lyhörd och flexibel. Om oss Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst med start i slutet av augusti. Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du finns tillgänglig. Den personliga lämpligheten är avgörande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hittaunika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs och Arena Personal i Norge ingår, är vi en komplett HR-Partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef jobb, Sektionschef Stockholm, Sektionschef Arena Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef
Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg
Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi nu lagerpersonal med vana av truckkörning till ett uppdrag mellan vecka 30-33 i Rosersberg. I arbetsuppgifterna ingår i huvudsak upp- packning och nedpackning av varor. Det kan även innefatta ordermottagning och leverans av varor. Arbetstiden är mån-fre och du kommer jobba i två-skift; 08.00-17.00 och 11.00-20.00. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Vem är du? Som person är du mycket noggrann och stresstålig. Du ska även vara flexibel och pålitlig. Meriterande är truckkort och erfarenhet av truck: skjutstativ. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.
Företag: Manpower Student
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerpersonal till uppdrag i Rosersberg
Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist
Poolia IT Presentation Vill du arbeta som kommunikationsspecialist? Har du erfarenhet av routing och switching med inriktning på Cisco? Uppdraget är på heltid/ konsultbasis och skall påbörjas under augusti månad. Arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning som är en stor aktör inom IT-branschen en rutinerad kommunikationsspecialist inom enhet Network Services Change inom ES Network Services. Network Services Change bemannar och jobbar inom samtliga tjänsteområden inom kommunikations området. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att förvalta och effektivisera driften. Du kommer även att - Agera 3:d line kvalificerad support - Bemanna processer - Delta i projekt och ändringshantering både internt och i kunduppdrag. Hög kvalitet och säkerhet i processerna och projekten med avseende på tjänsteleverans inom driftsområdet är ett måste. Som teknikspecialist är dina arbetsuppgifter att säkerställa driftsleverans av både kundunika och gemensamma kommunikationstjänster. Utbildning/erfarenhet I rollen som kommunikationsspecialist bör du ha mycket god teknisk kompetens och lång erfarenhet inom följande områden: - Routing och Switching med inriktning på Cisco. Du är väl förtrogen med begrepp som BGP/MPLS/switching och routing samt ISP tjänster och funktioner. Du har någon certifiering inom området. - Checkpoint - Fortigate â UTM plattform - VPN med inriktning på Cisco - Vana att jobba i projekt Som person är du analytisk, driven och är van att arbeta i team. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du värdesätter goda relationer och ett positivt arbetsklimat. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu en Nätverkstekniker/kommunikations specialist
Backendutvecklare till Svenska Spel
Svenska Spel är inte som andra spelbolag - vi kombinerar spelglädje med samhällsnytta. Hos oss hittar du välkända varumärken som Lotto, Triss, och Oddset och smarta verktyg för spelansvar. Vårt överskott fyller varje år statskassan med miljarder - som bland annat går till vård, skola och omsorg. Välkommen till Svenska Spel - ett annorlunda spelbolag. Svenska Spels IT-avdelning ansvarar för ett av världens mest avancerade spelsystem. Totalt är vi drygt 200 personer som är jämt fördelade på våra kontor i Visby och Sundbyberg.Vi har en unik systemmiljö som ligger i framkant i jämförelse med vad som erbjuds i branschen. Vi har själva byggt de system som vi behöver för att framgångsrikt driva vår verksamhet. Vi arbetar i agila team med open source och den senaste tekniken. Våra system hanterar bara i onlineverksamheten två miljoner transaktioner per dag och en omsättning på 20 miljarder kronor per år. Våra system måste vara mycket säkra och feltoleranta då en enda transaktion kan ha ett värde på miljontals kronor för kunden. Vi bygger ny programvaruinfrastruktur för våra sport- och speltjänster. Vi vill att du gillar att arbeta i en innovativ miljö och teknikens framkant. Du har gedigen erfarenhet av serverside-utveckling antingen i C/C++ i Linuxmiljö eller C#. Bra om du har erfarenhet av node.js, MongoDb eller Cassandra. Du behöver ha: ⢠Gedigen erfarenhet av serverside utveckling inom något områden av C/C++/Linux eller C#. ⢠Erfarenhet från utveckling i stora och komplexa systemmiljöer ⢠Erfarenhet från utveckling med höga realtidskrav och att bygga skalbara lösningar i distribuerad miljö ⢠Bra om du har erfarenhet av node.js, MongoDb eller Cassandra. Som person behöver du gilla att arbeta i ett innovativt klimat och med nya tekniker. Du behöver ett eget driv, förmåga att ta reda på lösningar och dela med dig av kunskap. Vem är du? Sannolikt har du en akademisk utbildning, t.ex. inom teknisk högskola. För att du ska trivas hos oss â och vi med dig â bör du vara drivande, nyfiken, kundorienterad och ha ett intresse av att utvecklas personligt och yrkesmässigt. Tjänsten är placerad i Visby eller Sundbyberg. Om du har frågor är du välkommen att vända dig till Göran Hagberg, sektionschef Klientsystem på telefon 010-120 3179 eller Stefan Nyström, sektionschef Transaktionssystem på telefon 010-120 7960
Företag: AB Svenska Spel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Backendutvecklare till Svenska Spel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Backendutvecklare till Svenska Spel
Servicedesktekniker
Wise IT AB Arbetsbeskrivning I rollen som servicedesk tekniker / helpdesk tekniker kommer du att ge support via telefon, mail samt fjärrstyrning. Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor i en tekniskt avancerad servicedesk där arbetsuppgifterna innefattar felsökning, installation av program samt generella IT-frågor av olika svårighetsgrader. Vår kund är ett tekniktungt företag som för en positiv personalpolitik för sina medarbetare. De är internationellt verksamma och samverkar för att bidra till utvecklingen av ett hållbart samhälle. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: - Erfarenhet av liknande arbete - IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Goda kunskaper i Windows 7, ärendehanteringssystem samt fjärrstyrningsverktyg - En utåtriktad personlighet som gillar kundkontakt För att trivas med jobbet bör du ha ett genuint intresse för IT och teknik samt ha lätt för att kommunicera. Det är också viktigt att du som person är serviceinriktad, flexibel och har en god samarbetsförmåga. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på âSök jobbetâ-knappen och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Jon Persson på mailadressen jon.persson@wiseit.se. Sökord: 1st line, firstline, IT-support, helpdesk, servicedesk Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Servicedesktekniker jobb, Servicedesktekniker Stockholm, Servicedesktekniker Wise IT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicedesktekniker
Speciallärare - Foucaultgymnasiet
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör Foucaultgymnasiet är en gymnasiesärskola med stor bredd. Vi har ett åttiotal elever inom individuellt program och sex nationella program. Kunskap, trygghet, delaktighet är våra ledord och vår strävan "Möjligheter och utmaningar till alla!" Vår verksamhetsidé: Elever med funktionsnedsättning ska ges största möjlighet att utmanas och utvecklas, och sträva att ständigt nå högre mål. Helhetssyn på studierna, ämnesintegrerat arbetssätt med tydlig koppling till programmål. Skolan ska ge grund för arbete, boende och fritid i en framtid med ett så självständigt liv som möjligt. Eleven lämnar skolan med god måluppfyllelse, god självkänsla och medvetenhet om sin funktionsnedsättning samt strategier för att hantera denna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta i ett banbrytande och utvecklande arbetssätt där vi ger eleverna undervisning utifrån helhetsperspektiv med tydlig koppling till yrkesutbildning. Stora möjligheter till samarbete med flexibilitet kring elever inom nationella program, främst inom handel och administration, omvårdnad och estetiska program. KVALIFIKATIONER Pedagogisk examen lämplig för nivån, mellanstadielärarutbildning eller senare delen av grundskolan, samt företrädesvis speciallärarexamen/specialpedagog med inriktning utvecklingsstörning. Du behöver vara en drivande kraft som vill utveckla undervisningen och möta elever med utmaningar och stöd för att lyckas. Du vill också samarbeta och jobba nära i verksamhet med andra pedagoger. Intervjuer kommer att äga rum under v 30. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Foucaultgymnasiet
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Speciallärare - Foucaultgymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Speciallärare - Foucaultgymnasiet
Jobbcoach
Hermods grundades 1898 av en entreprenör och den andan lever kvar ännu. Hermods är en av Sveriges största aktörer med över 30 000 studerande inom gymnasie- och vuxenutbildning, svenska för invandrare (sfi), yrkesutbildning och arbetsmarknadsprojekt. I stark utveckling med Inter IKEA Investments som huvudägare omsatte vi 2012 400 mkr med ca 650 anställda på drygt 15 orter i Sverige. Till vårt uppdrag inom Jobb och Utvecklingsgarantin i Södertälje söker vi nu: Driven Jobbcoach Din huvuduppgift är att coacha arbetssökande med det tydliga målet att de ska komma ut på arbetsmarknaden. Som jobbcoach arbetar du med våra beprövade metoder för att matcha arbetssökandes profiler mot arbetsgivares behov. I din roll ingår: ⢠Individuella samtal utifrån den arbetssökandes önskemål och behov ⢠Professionell kartläggning av formella och informella kompetenser ⢠Matchning av den arbetssökandes kompetenser mot arbetsgivare ⢠Seminarier ⢠Workshop ⢠Inspirera och motivera den arbetssökande ⢠Samarbete med Arbetsförmedlingens handläggare ⢠Marknadsföring och information ⢠Administration Kvalifikationer och egenskaper Du är en driven och erfaren coach med minst ett års erfarenhet av coachning mot jobb. Du har vana att arbeta i ett högt tempo, ta initiativ och driva processer framåt. Du är utåtriktad med en god social förmåga samt brinner för arbetsuppgifterna. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Har du SYV kompetens och/eller språkkunskaper i dari, pashto, arabiska, somaliska eller andra språk så är det meriterande. Anställning: Del eller heltid efter överenskommelse. Individuell lönesättning. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega/Tjänsteföretagen och Unionen/SI. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökan via e-post. Ansökan: Sök tjänsten via länken nedan. Försäljning med hänvisning till ovan tjänst undanbedes.
Företag: Hermods
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Jobbcoach jobb, Jobbcoach Södertälje, Jobbcoach Hermods
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jobbcoach
Handläggare med sjukvårds-eller medicinteknisk bakgrund
Teknik för Sveriges säkerhet Försvarets materielverk, FMV, är en civil myndighet. Vår uppgift är att leverera försvarslogistik till vår viktigaste partner Försvarsmakten. I samarbete utformar och förser vi försvaret med försvarsmateriel och tjänster. Målet är effektiv försvarslogistik â när och där den behövs. Läs gärna mer på www.fmv.se Bakgrund Inom enheten Försvarsmaktsgemensam produktion finns verksamheter samlade som levererar materiel till samtliga försvarsmaktsgrenar. Produktionsområdet hälso- och sjukvårdssystem söker nu en handläggare (projektingenjör). FMV Materielsystem (MS) 598 Hälso- och sjukvårdssystem bistår med tekniskt, affärsmässigt och juridiskt kunnande vid anskaffning och vidmakthållande av materiel tillhörande FM Sjukvårdssystem. Vi bidrar till att skapa ett sjukvårdssystem som är fungerande och tillförlitligt idag och i framtiden. Inom området arbetar idag ca 3,5 personer, gruppen kommer dock att förstärkas med ytterligare 2 personer under hösten. Jobbet Du kommer att stödja i de projekt som FMV bedriver inom området Hälso- och sjukvård med inriktning på medicinteknisk utrustning Tjänsten innebär bland annat följande arbetsuppgifter: ⢠att arbeta med/skriva tekniska kravspecifikationer. ⢠medverka vid tekniska utredningar. ⢠medverka vid avvikelsehantering. ⢠delta vid leveranskontroller innan leverans från industrin. Du Du skall ha vårdutbildning minst motsvarande gymnasienivå, samt minst 5 års erfarenhet av praktiskt arbete med medicinteknisk utrustning på t ex akutmottagning, operation, intensivvård, anestesi eller ambulanssjukvård. Erfarenhet från Försvarsmaktens verksamhet är meriterande. För att kunna utföra arbetsuppgifterna krävs att du har datorvana (officepaketet). Personliga egenskaper Du arbetar bra med andra människor, lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du är även lugn, stabil och kontrollerad i stressituationer eller pressade situationer då du behåller ett realistiskt perspektiv på situationen och fokuserar på rätt sak. Din förmåga att planera, strukturera, leda och följa upp aktiviteter är av stor vikt. Vidare är flexibelitet och uthållighet viktiga egenskaper som eftersöks för denna tjänst. Centralt för denna tjänst är även att du förstår de fackmässiga aspekterna av arbetet särskilt bra, månar om att underhålla din specialistkunskap och delar med dig av din kunskap till dina kollegor. Vi ser utöver det gärna att du som person har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Arbetet innebär kontakter med både svenska och internationella aktörer, vilket kräver god förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska i tal och skrift. Resor, både inom och utom Sverige ingår som en naturlig del i din roll. Körkort för bil är ett krav för denna tjänst. Provtjänstgöring kan komma att tillämpas. Sista ansökningsdag 2013-08-18 Vi FMV erbjuder stora utvecklingsmöjligheter med många spännande projekt i internationell miljö. Du får ta mycket ansvar och har stora möjligheter att påverka ditt eget arbete. I gengäld vill vi att du arbetar prestigelöst, agerar affärsmässigt och fokuserar på resultatet. Du kommer till en arbetsplats som lägger stor vikt vid kompetensutveckling, friskvård och bra anställningsvillkor. Hos oss kan du förena det professionella med det privata. Du jobbar vid Gärdet i Stockholm och måste vara svensk medborgare.
Företag: FMV
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare med sjukvårds-eller medicinteknisk bakgrund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare med sjukvårds-eller medicinteknisk bakgrund
Söka jobb tips