ÅF AB jobb - lediga jobb

ÅF AB jobb ÅF AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: ÅF AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: ÅF AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Rutinerad Redovisningsekonom- Landskrona

  2. JOY söker butikschef till Kristianstad!- Kristianstad

  3. Smart Refill söker TECH Projektledare- Helsingborg

  4. Fysioterapeut till Vårdcentralen Ljungbyhed- Klippan

  5. Rutinerad Redovisningsekonom- Helsingborg

  6. Sommarvikarie ca 75% sökes till tjej på 13 år i Hästveda v 24-32- Hässleholm

  7. Behandlare/socialsekreterare till Familjefridsteamet- Hässleholm

  8. Sommarvik. Brevbärare, Trelleborg- Trelleborg

  9. Personlig assistent under veckorna 24-33 i Åhus- Kristianstad

  10. UA i juridik, inriktning arbetsrätt, handelsrätt och förvaltningsrätt- Kristianstad


Mer beskrivning

Rutinerad Redovisningsekonom
Om HIREQ: HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet. Arbetsbeskrivning: Till vår kund söker vi nu dig som har god erfarenhet av allmänt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du ansvarar självständigt för bokslutsarbetet och har ansvar för allt ifrån det löpande till årsredovisningen. Till din hjälp har du en ekonomiassistent. Profil: I rollen som ekonom förväntar vi oss att du är noggrann, strukturerad, ansvarstagande och har ett gott öga för detaljer. För att känna dig trygg i din arbetsroll ser vi gärna att du är flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbeta med flera olika ekonomisystem. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Som person är du flexibel och hjälpsam och du trivs i en bred roll där du även kan stötta upp dina kollegor i andra administrativa arbetsuppgifter om det finns behov. I denna rekryteringsprocess:: I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla ett CV och ett personligt brev.
Företag: HIREQ AB
Ort: Landskrona
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rutinerad Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rutinerad Redovisningsekonom

JOY söker butikschef till Kristianstad!
JOY Shop AB startades 1971 och varumärket är idag representerat i 54 egna butiker i Sverige. JOY omsätter ca 325 milj. På huvudkontoret i Göteborg arbetar vårt design/inköpsteam med att skapa våra unika kollektioner. Vår målsättning är att erbjuda kvinnor mitt i livet en lustfylld upplevelse och personligt matchat mode med bra passform i en boutique i kedjeformat Till JOY i Kristianstad söker vi nu en driven butikschef.  JOY vänder sig till kvinnan ”mitt i livet” som är modeintresserade och vill ha bra passform, kvalitet och komfort. Vi erbjuder våra kunder ett välmatchat sortiment med en inspirerande variation av kvalitéer, färger och mönster som ger möjlighet till ett personligt och unikt mode. Våra butiksanställda har stort kunnande kring mode, personlig stil och färg & form. Det unika med våra plagg är att de oftast är framtagna i små serier. På så vis kan du finna produkter hos oss som du inte hittar någon annanstans. Vi sätter hantverket högt och har ett stort engagemang i de små detaljerna. Resultatet blir kollektioner där du kan matcha en personlig, väl fungerande garderob för alla tillfällen – arbete, vardag och fest. Kom och jobba med oss! Som butikschef på JOY vill du erbjuda kunden den bästa köpupplevelsen. Du är stolt över att göra kunden nöjd och glad, då du tar ansvar för kundmötet och alltid bemöter kunderna med gott humör och positiv energi. Du motiveras av att vara aktiv i ditt säljarbete och ge våra kunder en hög service. Du prioriterar kunden, erbjuder köpförslag och information som passform och skötselråd. För att kunna erbjuda kunden en butik som är välmatchad och tilltalande efter JOYs koncept ansvarar du för exponering och att hålla butiken väl påfylld och säljande. Hos JOY innebär arbetet som butikschef att driva försäljningen, leda, utveckla och inspirera säljarna och ansvara för den dagliga driften av butiken med personalplanering och arbete med försäljningsmål. Är du den vi söker? Du trivs med ditt arbete och tar fram dina bästa sidor när du: • får inspirera, leda och utveckla dina medarbetare. • jobbar i en miljö där ditt brinnande intresse för försäljning och mode tas tillvara. • ger kunderna en hög och god service. • får visa ditt intresse och engagemang i andra människor. • tar ansvar, planerar och är strukturerad. • tar eget initiativ och visar din framåtanda. Du har dokumenterad erfarenhet som butikschef inom mode i detaljhandel. I samband med denna rekrytering samarbetar JOY med Retail Recruitment, ansvarig rekryterare Malin Karlsson, malin.karlsson@retailrecruitment.se  Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Sök via vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen till JOY!
Företag: Retail Recruitment - Rekrytering chefer/specialister inom Retail&FMCG
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga JOY söker butikschef till Kristianstad! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JOY söker butikschef till Kristianstad!

Smart Refill söker TECH Projektledare
Kort om tjänsten Smart Refill befinner sig i en tillväxtfas och fortsätter att expandera i takt med att vi får fler kunder och projekt, men också på grund av ökad efterfrågan bland befintliga kunder. Vi behöver därför förstärka vårt team på huvudkontoret i Helsingborg med ytterligare en Projektledare. Om du vill vara vår nya kollega kan vi erbjuda dig ett roligt och utmanande jobb på ett innovativt, flexibelt och snabbväxande företag som hela tiden vill ligga i framkant. Smart Refill levererar idag prisbelönta appar inom spännande affärsområden som ligger väl i tiden. Inriktade mot vardagsnära tjänster inom Fintech och Telekom som sätter stort krav på säkerhet och användarvänlighet. Vi levererar helhetslösningar och tar därmed del av hela leveransen från idé och konceptfas till utveckling med vår etablerade tekniska plattform till drift och förvaltning i egen infrastruktur. Om verksamheten Smart Refill utvecklar och driver smarta mobila tjänster som gör tillvaron lite enklare för människor. Vi är ett etablerat utvecklingsföretag med mycket höga krav på användarvänlighet och säkerhet och är certifierad enligt PCI Level 1. Vi verkar idag inom två olika affärsområden; Fintech och Telekom. Smart Refill levererar värdeskapande lösningar som i sin tur skapar bättre affärer för våra kunder. Vi erbjuder allt från innovation och utveckling till drift och förvaltning av tjänsterna. Vi är verksamma i Norden och har även flertalet internationella kunder. Smart Refill är leverantör till exempelvis Telia, Halebop, Telenor, Skandiabanken, Nowo, Bring och Didner & Gerge för att nämna några. På Smart Refill har vi högt i tak och korta beslutsvägar. Om du vill och har drivet, kommer du kunna påverka din egen arbetsmiljö och arbetssätt. Vi är idag ca. 30 medarbetare med huvudkontor i Helsingborg samt lokalt kontor i Stockholm och Taipei (Taiwan). Mer om oss, våra kunder och olika case vi jobbat med finns på www.smartrefill.se. Mer om tjänsten Som Projektledare på Smart Refill jobbar du med projekt i en utvecklande och dynamisk miljö. Du kommer jobba inom våra två affärsområden; Fintech och Telekom, nära Key Account Managers, UX/UI-designers, utvecklingsteamet och kunden. Det blir ditt ansvar att driva projektet från start till leverans till kund. Din främsta uppgift är att säkerställa att projektteamet har förutsättningarna som krävs för att projektet ska fortgå och levereras enligt tidsplan. Du kommer att driva projekt, stora som små, i en agil miljö från koncept och kravhantering till utveckling och leverans till kund. Det kommer både vara interna projekt såväl som externa och kommer innebära tät kommunikation med projektmedlemmar och kunder. Förutom att driva projektet framåt och hålla deadline är det även viktigt att du kan skapa ett stimulerande och kreativt arbetsklimat i projektgruppen. För att lyckas i rollen ser vi också att du har mod att våga utmana samt förmåga att se nya möjligheter. Din profil Vi söker dig som har 1-5 års erfarenhet av projektledning, helst inom IT-branschen eller närliggande bransch. Har du drivit projekt med koppling till IT är det starkt meriterande. Som projektledare måste du ha en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi ser även att du har “lite skinn på näsan”. Du gillar att arbeta i en ständigt föränderlig miljö och vara den som skapar struktur och ser till att saker blir utförda. Som person är du kommunikativ, flexibel och ansvarstagande med ett driv utöver det vanliga. Vidare har du lätt för att kommunicera både på svenska och engelska. Det är även meriterande med kunskap och/eller certifiering inom någon projektmetodik. Du har förmågan att styra, driva och växla mellan flera projekt med olika karaktär. Som person är du utåtriktad, lösningsorienterad, strukturerad, ordningsam och stresstålig. Du ska tycka om ansvar och att ta egna initiativ. Det är viktigt att du har ett intresse för IT-branschen och har viljan att snabbt komma in i vår projektmodell och processer. Vi värdesätter erfarenhet av kravhantering och erfarenhet av att jobba utifrån etablerade processer och projektmodeller. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Smart Refill med TitanIT Powered By Dreamwork. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Helsingborg. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Du söker tjänsten på www.dreamwork.com, bifoga vänligen CV och personligt brev. Vi kommer att kalla till intervju löpande så sök gärna tjänsten så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Christina Martinson, rekryteringskonsult, christina.martinsson@dreamwork.com
Företag: Dreamwork Scandinavia AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Smart Refill söker TECH Projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Smart Refill söker TECH Projektledare

Fysioterapeut till Vårdcentralen Ljungbyhed
Gör skillnad. Varje dag. Vårdcentralen Ljungbyhed är en liten vårdcentral med personlighet och familjär anda. Här finns ett komplett uppdrag enligt Hälsovalet med ansvar för listade patienter, råd och stöd till kommunen samt med en barnavårdscentral (BVC). Vårdcentralen har sjuksköterskeledda mottagningar för diabetes, hypertoni, astma/KOL, vaccination och för äldrevård. Utöver sjukgymnast/fysioterapeut, finns även arbetsterapeut, kurator och dietist på- eller kopplade till enheten. Vår vårdcentral kännetecknas av välfungerande rutiner och en god arbetsmiljö, och därtill upprepade höga resultat avseende patientnöjdhet och kvalitet i mätningar. ARBETSUPPGIFTER Som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss bidrar du med din specifika kompetens och tillsammans i team med övriga vårdgivare ger patienten en god och säker vård. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av mottagningsverksamhet - undersökning, bedömning och behandling av patienter både individuellt och i grupp. Patienterna som söker sig till oss har i huvudsak besvär med rörelse- och stödjeorganen men vi träffar även patienter med psykosomatiska besvär. Hos oss satsar vi på- och uppmuntrar till fortbildning och utveckling av medarbetare. Du kommer ha stor möjlighet att själv utforma ditt arbetssätt. Som fysioterapeut/sjukgymnast på Vårdcentral Ljungbyhed kommer du också ha nära samarbete med kollegorna på Vårdcentral Klippan. Placeringsorten är i första hand Vårdcentralen Ljungbyhed, delad tjänstgöring med annan enhet kan diskuteras. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast med behörighet att verka inom svensk sjukvård, och som har minst ett års yrkeserfarenhet. Om du har utbildning med inriktning primärvård, t.ex. akupunktur, MDT, eller OMT, ses detta som meriterande för tjänsten. Vidare är det en fördel med tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård. Språkkunskap i svenska lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Det kan också innebära godkänt betyg i Svenska 3 alternativt godkänt betyg i Svenska som andraspråk 3, eller godkänt resultat på kurs i svenska för utomnordiska studenter motsvarande 60hp. Vi söker en självständig och flexibel person, med drivkraft och engagemang i arbetet som utförs. Att samverka med andra professioner ska vara naturligt, precis som att ha ett brinnande intresse för patienten. Att vilja väl och göra gott är grunden för att passa in hos oss. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne. Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör. Skånevård Sund är en av Region Skånes fyra sjukvårdsförvaltningar. Utöver nedanstående sjukvårdsutbud, bedriver förvaltningen även forskning i egen regi och i samarbete med externa aktörer, där Medicinska fakulteten vid Lunds universitet är största samarbetsparten. • De somatiska sjukvårdsverksamheterna består av ett akutsjukhus som bedrivs vid Helsingborgs lasarett och tre närsjukhus Lasarettet i Landskrona, Lasarettet Trelleborg och Ängelholms sjukhus. • Hälsovalsverksamhet bedrivs inom primärvårdsnivå så som vårdcentraler, barnhälsovård och mödrahälsovård inom nordvästra Skåne, Landskrona/Svalöv och Trelleborg, Svedala och Vellinge. • Psykiatri Skåne tillhandahåller en likvärdig psykiatri för alla medborgare i Region Skåne. Utöver detta bedriver förvaltningen tre regionövergripande uppdrag: • Psykiatri • Centrum för primärvårdsforskning (CPF) • Kompetenscentrum för primärvård (KCP) På http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Region Skåne, Skånevård Sund, primärvård
Ort: Klippan
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fysioterapeut till Vårdcentralen Ljungbyhed jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fysioterapeut till Vårdcentralen Ljungbyhed

Rutinerad Redovisningsekonom
Om HIREQ: HIREQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Ystad. Vi är en pålitlig partner som erbjuder HR-relaterade tjänster till såväl enmansföretag som storföretag. Våra ledord är kvalitet, enkelhet och personlighet. Arbetsbeskrivning: Till vår kund söker vi nu dig som har god erfarenhet av allmänt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du ansvarar självständigt för bokslutsarbetet och har ansvar för allt ifrån det löpande till årsredovisningen. Till din hjälp har du en ekonomiassistent. Profil: I rollen som ekonom förväntar vi oss att du är noggrann, strukturerad, ansvarstagande och har ett gott öga för detaljer. För att känna dig trygg i din arbetsroll ser vi gärna att du är flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbeta med flera olika ekonomisystem. Goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Som person är du flexibel och hjälpsam och du trivs i en bred roll där du även kan stötta upp dina kollegor i andra administrativa arbetsuppgifter om det finns behov. I denna rekryteringsprocess:: I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla ett CV och ett personligt brev.
Företag: HIREQ AB
Ort: Helsingborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rutinerad Redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rutinerad Redovisningsekonom

Sommarvikarie ca 75% sökes till tjej på 13 år i Hästveda v 24-32
Jag ser helst att du är en kvinna mellan 20-35 år, tidigare erfarenhet av liknande arbete är ett plus men inget krav, dina personliga egenskaper är viktigast. Jag söker dig som är påhittig, har tålamod, är ödmjuk och minst ett lika stort baddjur som jag. Du behöver ha körkort och inte vara allergisk mot pälsdjur. Före erbjudande om anställning måste utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.   Jag är en tjej på 13 år som söker en ny härlig assistent. Mitt absoluta största intresse är att bada, det hade jag kunnat göra hur mycket som helst om jag bara fick. Jag gillar också att promenera och hitta på andra roliga saker. Du kommer att hjälpa mig i vardagen och i skolan med exempelvis hygien, mat och fritidsaktiviteter. Jag har både psykiska och fysiska funktionsnedsättningar och kommunicerar med mitt kroppsspråk.   Sommarvikariat på ca 75 % från 15/6- 2018 till och med 12/8-2018. Det är en förutsättning att du är flexibel då arbetstiden är förlagd på både dagar, kvällar och helger. Intervjuer kommer att ske löpande.    Kontaktinformation    Christina Engberg, Enhetschef christina.engberg@furuboda.se 044-7814862
Företag: Furuboda Assistans AB
Ort: Hässleholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikarie ca 75% sökes till tjej på 13 år i Hästveda v 24-32 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikarie ca 75% sökes till tjej på 13 år i Hästveda v 24-32

Behandlare/socialsekreterare till Familjefridsteamet
Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalité som syns, visar respekt för individen och sätter medborgaren i fokus. Här på socialförvaltningen tror vi på våra medarbetare som under frihet tar ansvar och levererar den kvalitet som våra medborgare förtjänar och förväntar sig. Vi är stolta över våra medarbetare och vi blir glada om du vill utvecklas tillsammans med oss. Är du den professionella och empatiska person vi söker till vårt Familjefridsteam? Vill du ha ett givande jobb där du får ta stort eget ansvar, och tillhöra vårt positiva arbetslag? Hos oss kommer du att göra skillnad. Och du kommer att ha roligt på jobbet. Det är viktigt för att du ska trivas och kunna utvecklas. Kom och bli en i gänget, vi behöver dig. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är socionom eller terapeut, eller som har annan utbildning, som vi bedömer likvärdig. Du har körkort. Vi behöver en handläggare som kan både utreda och behandla familjefridsärenden, eller som kan vara antingen utredare eller behandlare. Det är meriterande om du har arbetat med familjefridsärenden tidigare, samt om du arbetat som socialsekreterare eller terapeut. Det är en fördel om du har erfarenhet av FREDA riskbedömningar. Som person är du positiv, självständig, har god samarbetsförmåga och är duktig på att planera ditt arbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. DET HÄR ERBJUDER VI DIG Arbetsuppgifterna är stimulerande och varierande, och innebär kontakt med många olika yrkesgrupper. Du har stor frihet att själv göra bedömningar och ta beslut om insatser, men du får också stöd från chef, kollegor och tydliga rutiner. Vår samordnare är en mycket erfaren terapeut och utredare, som har arbetat i många år med våld i nära relationer. Samordnaren är ett stöd och rådgivare till kollegor. Du som arbetar hos oss får även extern handledning. Socialförvaltningens Familjefridsteam arbetar med vuxna som utsätts för våld/är våldsutövare av våld i nära relation. Teamet gör utredningar om vårdbehov, erbjuder stödsamtal, praktisk hjälp, skyddat boende, behandlande samtal och samordning med andra samhällsinstanser som den enskilde behöver. Vi strävar efter att den enskilde ska få hjälp snabbt och vi ska alltid ha ett barnperspektiv. Syftet med våra insatser är att våldet ska upphöra, samt att våldsutsatta ska känna sig trygga och självständiga. Teamet består av fyra personer, en samordnare och tre handläggare. Handläggarna arbetar både som socialsekreterare och behandlare. I socialsekreterarrollen utreder man ansökningar som gäller skydd eller behandling, som syftar till att bli fri från våld i nära relation. I rollen som behandlare ger man behandlande samtal till målgruppen. Våra lokaler ligger på Löjtnant Granlunds väg i Hässleholm och delas med några andra av Verksamhetsområde Vuxnas mindre verksamheter. Jobbet är på heltid, med omgående tillträde. TÄNK PÅ ATT VI HAR LÖPANDE TILLSÄTTNING Vi kommer att tillsätta den här tjänsten så fort vi hittar rätt person, så skicka in din ansökan snarast så att du inte missar möjligheten att vara med i den här rekryteringen. Vänta inte längre än till den 18 juni 2018 som är sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Företag: Hässleholms kommun
Ort: Hässleholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Behandlare/socialsekreterare till Familjefridsteamet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Behandlare/socialsekreterare till Familjefridsteamet

Sommarvik. Brevbärare, Trelleborg
Bli en del av vårt team Nu söker vi sommarvikarier för brevbäring till vårt kontor i Trelleborg, med start 11 juni och fram till mitten av september, med goda möjligheter till förlängning. Arbetsuppgifterna består av brev-, tidnings- och direktreklamdistribution med cykel, elbil och/eller bil samt sortering av post. Du arbetar även med att vårda varumärket genom att svara på kunders servicefrågor, hantera kundsynpunkter och reklamationer. Tjänsten är på 50% och arbetstiderna är förlagda till dagtid och eftermiddag/kväll.   Du har vad som krävs Det är ett krav att du har körkort (B) och att du behärskar svenska i tal och skrift. Du tränar regelbundet och tar ansvar för din egen hälsa, då arbetet är mycket fysiskt krävande. Våra kunder upplever dig som positiv och professionell, du ger den service och kvalitet kunden förväntar sig. I ditt samarbete med dina kollegor så är tillit och respekt naturligt för dig.   Vi levererar Anställning sker enligt kollektivavtal. Du får en introduktion i ditt arbete och till din arbetsplats och vi säkerställer att du kan utföra dina arbetsuppgifter på rätt sätt. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.v PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna. Besök oss på www.postnord.com.    Ansök Har du frågor om rekryteringsprocessen? Maila fabian.corp@postnord.com. Du kan även nå mig på 010-436 23 88 men för snabbast möjliga återkoppling hänvisar vi till mail.Ansökan sker på annons, vi tar inte emot ansökningar via mail. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  I samband med att du söker tjänsten, beställ ett utdrag ur belastningsregistret: Länk till blanketten   Fackliga kontaktpersoner se www.postnord.com/fackliga   Vi ser fram emot att höra av er.
Företag: PostNord Sverige AB
Ort: Trelleborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvik. Brevbärare, Trelleborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvik. Brevbärare, Trelleborg

Personlig assistent under veckorna 24-33 i Åhus
Social och positiv kvinna, som bor i Åhus, söker personlig assistent under sommaren. Hon bor i eget hus tillsammans med sin man. Hon använder rullstol, har lift vid förflyttning och behöver hjälp med personlig omvårdnad. Hon är intresserad av och behöver hjälp med hus och hem, matlagning och bakning. På grund av sin synskada behöver hon också hjälp med att exempelvis läsa.   Du som söker tjänsten ska ha mycket livserfarenhet, ha en god samarbetsförmåga och lyssna in kundens behov. Du ska vara engagerad och ha en vilja att driva arbetet framåt, så att kunden får det liv som hon önskar. Arbetstiderna är: måndag- fredag 07.00-14.00 samt 14.00-19.00,  lördag och söndag: 08.00-14.00.   Tjänsten är ett sommarvikariat under veckorna 23-34. Möjlighet finns att få förlängt timvikariat.   Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare och ett helägt dotterbolag till Föreningen Furuboda. Genom vårt unika samarbete med Furuboda och dess verksamheter skapar vi ett mervärde för både kunder och personal. Vi erbjuder assistans till de personer som har rätt till personlig assistans enligt LSS eller Socialförsäkringsbalken. Vi fungerar som arbetsgivare för personliga assistenter, administrerar löner samt anordnar utbildningar. Assistansen ska genomsyras av närhet både mänskligt och geografiskt. Det är viktigt att både kunder och personal känner förtroende för oss. I allt arbete är respekt för den personliga integriteten grundläggande. Vi har tillstånd enligt Inspektion för Vård och Omsorg (IVO) att bedriva assistans och vi är medlemmar i Ifa, Intressegruppen för assistansberättigade. Vi finns i Skåne och Blekinge och har kontor i Åhus, Lund och Karlskrona.
Företag: Furuboda Assistans AB
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent under veckorna 24-33 i Åhus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent under veckorna 24-33 i Åhus

UA i juridik, inriktning arbetsrätt, handelsrätt och förvaltningsrätt
Högskolan Kristianstad är en del av det skånska högskolelandskapet med 530 anställda och 14 000 studenter. På ett modernt högskoleområde finns bibliotek, restaurang, café, idrottshall, kårhus och studentbostäder. Högskolan Kristianstad har ett brett och spännande utbud av program, fristående kurser, uppdragsutbildningar och forskning inom beteendevetenskap, ekonomi, humaniora och samhällsvetenskap, hälsovetenskaper, matematik och naturvetenskap, teknik och data, mat- och måltidsvetenskap samt lärarutbildning. Högskolans vision är att utbilda Sveriges mest anställningsbara studenter. Studenter vid Högskolan Kristianstad ska helt enkelt ha de kunskaper, färdigheter och förmågor som är mest eftertraktade på arbetsmarknaden efter avslutad utbildning. Som arbetsgivare vill vi vara en attraktiv arbetsplats där alla kan göra skillnad och vi värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet. Våra ledord är närhet, öppenhet, jämställdhet och respekt. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår undervisning, handledning och examination inom områdena arbetsrätt, arbetsmiljörätt, förvaltningsrätt och handelsrätt, samt samverkan med omgivande samhälle. Visst administrativt arbete kan förekomma Behörigheter och önskvärda kvalifikationer Behörig för anställningen är den som har avlagt en kandidatexamen juridik eller juristexamen samt har visat pedagogisk skicklighet. Erfarenhet av undervisning inom ämnesområdet är ett krav, så även erfarenhet av användandet av digitala lärplattformar. För anställningen krävs också praktisk erfarenhet som jurist företrädesvis inom arbetsrätt och arbetsmiljörätt. Högskolepedagogisk utbildning är meriterande. God kommunikations- och samarbetsförmåga värderas högt, liksom förmågan att kunna bidra till en god arbetsmiljö. Övrigt Tillsvidareanställning. Heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Viss undervisning kan förläggas till kvällstid eller helger och även till annan ort än Kristianstad. Högskolan tillämpar vanligtvis provanställning. Högskolan Kristianstad eftersträvar en jämn könsfördelning och mångfald. Till annonsförsäljare och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligen direktkontakt med rekryteringsföretag och försäljare av ytterligare jobbannonser. Ansökan Du söker denna anställning genom att gå in på http://www.hkr.se/anstallning. Sista ansökningsdatum är 2018-06-10. Betyg och intyg som styrker det du har uppgivit i ansökan tar du med dig vid en eventuell intervju.
Företag: Högskolan Kristianstad
Ort: Kristianstad
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga UA i juridik, inriktning arbetsrätt, handelsrätt och förvaltningsrätt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: UA i juridik, inriktning arbetsrätt, handelsrätt och förvaltningsrätt


Sök lediga jobb ÅF AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se