Öland Restaurang Pizzeria jobb - lediga jobb

Öland Restaurang Pizzeria jobb Öland Restaurang Pizzeria jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Öland Restaurang Pizzeria. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Öland Restaurang Pizzeria. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan- Stockholm

  2. Utbildningsadministratör- Solna

  3. Lärare i grundskolans senare år- Stockholm

  4. SW söker erfarna ekonomiassistenter!- Stockholm

  5. Kundbokare till finansbranschen heltid- Stockholm

  6. Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna- Stockholm

  7. Säkerhetstekniker till Network Services- Stockholm

  8. Timvikarie på Särskilt boende- Sigtuna

  9. Junior tekniker inom Linux- Stockholm

  10. Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma- Stockholm


Mer beskrivning

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Mariaskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Mariaskolan är en treparallellig F-9 skola som ligger på Söder i Stockholm ett stenkast från Zinkensdams idrottsplats och Tantolunden. Här möts varje dag engagerande elever och pedagoger i en gemensam strävan att göra en bra skola bättre. 1 plats(er).Mariaskolan söker en fritidspedagog till en av våra tre arbetslag F-2/fritidshem. På förmiddagarna arbetar du främst i klass tillsammans med en klasslärare och under eftermiddagen är du en av fem fritidspedagoger som ansvarar för fritidshemsverksamheten. Är du positiv, flexibel och ansvarsfull samt har en fritidspedagogutbildning eller likvärdig högskoleutbildning är det dig vi söker. Har du även någon form av spetskompetens inom bild/verkstad och "barn med särskilda behov" ser vi det som ett extra plus. I tjänsten kan det någon dag i veckan ingå öppning, 7.00-15.00 eller stängning, 9.45-18.15. Pedagogisk lunch dagligen. Löneform: Månadslön. Semestertjänst Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Vi ser helst att du har några års erfarenhet av pedagogiskt arbete på skola/fritidshem där ett inkluderande arbetsätt råder. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. 8 timmar per dag enligt ett schema. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr rektor Maria Mohlander ,08-508 40 755 Tillträde: 2013-08-13. Den 13-19 augusti förbereder och planerar samtliga arbetslag kommande läsår. Skolan startar för eleverna tisdagen den 20 augusti.
Företag: Stockholms stad; Mariaskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog Mariaskolan

Utbildningsadministratör
Karolinska Institutet Avdelning Inom institutionens administrativa avdelning arbetar ett tiotal personer med ekonomi-, personal- och utbildningsadministration samt information och IT. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. Arbetsuppgifter Institutionen medverkar i grundutbildningen inom både läkarprogrammet, sjukgymnastprogrammet, biomedicinprogrammet och biomedicinska analytikerprogrammet. Dessutom ger vi fristående kurser, studentvalda kurser och uppdragsutbildningar. Inom läkarprogrammet har vi huvudansvaret för kursen klinisk medicin - inriktning kirurgi och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta administrationen kring den kursen. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. De rent administrativa uppgifterna driver du helt självständigt. Arbetet är mycket omväxlande och du är en viktig kontaktperson för våra studenter. Då några av våra studenter är utländska så sker muntlig och skriftlig kommunikation ibland på engelska. Som utbildningsadministratör arbetar du med att: - bistå vid planering och genomförande av kurser, examinationer och kursutvärderingar - ansvara för lokalbokning och schemahandläggning - samordna kontakter mellan lärare, studenter och andra institutioner - ansvara för registrering och rapportering i studiedokumentationssystemet Ladok - ansvara för att studenterna får den information de behöver om kursen genom att publicera och uppdatera information på kurswebben - hantera allmänna administrativa arbetsuppgifter kopplade till utbildningen såsom inköp, beställningar, fakturahantering Arbetets innehåll kan komma att utvecklas och förändras med tiden, beroende på behov och kompetens.  Kvalifikationer Vi önskar att du har erfarenhet av liknande arbete inom universitet/högskola och/eller har lämplig högskoleutbildning. Erfarenhet av arbete i Ladok och webverktyget Ping Pong är också meriterande. Arbetet innebär en kombination av självständiga och administrativt rutinmässiga uppgifter som ställer krav på noggrannhet, flexibilitet och planeringsförmåga. Vi söker dig som har servicekänsla samt en god förmåga att organisera och prioritera i ditt arbete. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt goda kunskaper i Microsoft Office. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningsadministratör jobb, Utbildningsadministratör Solna, Utbildningsadministratör Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningsadministratör

Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enskede skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enskede skola är en F-9 skola med ca 900 elever. Skolan är belägen i villaområdet "Gamla Enskede" nära Globen i södra Stockholm. 1 plats(er). Lärare i Svenska Enskede skola söker en lärare i svenska med placering i Enskede skolas CSI grupp "Aristo" Tjänsten är ett vikariat på 80% under höstterminen.Arbetsuppgifterna består i att undervisa sju elever med diagnos inom autismspektrum. Undervisningen sker enskilt för varje elev. Den sökande bör ha lärarutbildning och ha någon form av erfarenhet från undervisning av elever med särskilda behov. Löneform: Månadslön. Månadslön enligt avtal Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. Dagtid, ev en ledig dag, alla arbetsdagar startar 0800. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Anders Sjöberg,08 508 167 51 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Enskede skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år

SW söker erfarna ekonomiassistenter!
SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar. Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook! SW söker just nu erfarna ekonomiassistenter till våra kunder. SW är ett rekryterings- och bemanningsföretag som verkar inom ekonomi, bank och finans. Tjänstebeskrivning I rollen som ekonomiassistent varierar arbetsuppgifterna beroende av tjänst. Du kommer exempelvis komma att arbeta med: -       Löpande bokföring -       Leverantörs- respektive kundreskontraprocesser -       Bidra vid bokslutsarbetet Som ekonomiassistent hos någon utav våra kunder kan du erbjudas alltifrån mer rutinbaserade och inarbetade arbetsuppgifter till mer expansiva roller där du förväntas vara bidra och växa i ekonomiassistentrollen. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning. Du har gärna en eftergymnasial utbildning i form av antingen yrkeshögskola alternativt universitet/högskola. Du har minst 3 års erfarenhet som ekonomiassistent. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Som person är du driven, framåt och ansvarstagande. Du är hängiven i ditt arbete och ger det lilla extra. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och fungerar utmärkt såväl i grupp som i självständigt arbete. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Uppdragstid beror på uppdrag. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringsassistent Simon Jordal, 08-407 55 68. Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Företag: SW
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga SW söker erfarna ekonomiassistenter! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SW söker erfarna ekonomiassistenter!

Kundbokare till finansbranschen heltid
Exceed är en av Sveriges största fristående specialister på finansiell rådgivning. Bolaget står under finansinspektionens tillsyn och innehar tillstånd för värdepappersrörelse och försäkringsförmedling. Vi hjälper våra kunder med heltäckande placeringsrådgivning och arbetar mot både privatpersoner, företag och institutioner. Vi samarbetar bl.a. med Carnegie, Erik Penser, Folksam, Garantum, Länsförsäkringar, Movestic, Nordea, SEB och Skandia. Exceed har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås, Norrköping, Helsingborg och Lund. Vi söker dig som är intresserad av att lära sig försäljningens grunder. Du har en god social kompetens och en ambition att lyckas utöver det vanliga. Tjänsten är särskilt lämplig och meriterande för dig som i framtiden vill arbeta med ekonomi, inom finansbranschen I arbetet som kundbokare tar du per telefon den inledande kontakten med våra potentiella kunder, för att boka in dem till kostnadsfria seminarier och rådgivningsmöten. Du arbetar med eget budgetansvar och ansvarar själv för din egen prestation.   Våra lokaler är belägna på Kungsgatan i centrala Stockholm ifrån vilka vi sköter kundförsörjningen till alla Exceeds kontor. På Exceed får du en mycket god erfarenhet både inom ekonomi, försäljning och kundbokning. Som kundbokare kommer du få en god insikt i arbetet som rådgivare, kunskap om ekonomi och insikt i flertalet placeringsalternativ på marknaden. Som medarbetare kommer du konsekvent få utbildningar i fond- och försäkring men även kommunikation. Ett bra första steg in till finansbranschen.  Vi tror på att jobba med den anställdes kompetenser i fokus och vill lyfta upp människor som gör ett bra jobb, så för dig som är duktig finns stora möjligheter att avancera inom företaget och organisationen. Självklart belönas även bra jobb med en mycket bra lön. Som sökande till tjänsten har/är du: - Gymnasiekompetens - Bra svenska i tal och skrift - Har ett intresse för försäljning och då gärna med inriktning mot finansmarknaden - En ordningsam och lojal människa som känner ansvar både inför din   prestation och för din omgivning. - Service/Försäljningserfarenhet   Branscherfarenhet eller erfarenhet från tidigare liknande jobb är meriterande.  Mer info om Exceed finns på www.exceed.se. Eventuella frågor besvaras av Malin Larsson, 0700-92 48 55 malin.larsson@exceed.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.  Arbetet sker måndag- fredag 9.00-16.00. Vi erbjuder dig trygghet i form av garantilön samt mycket goda provisionsmöjligheter. Anställningsstart är i augusti och inleds med utbildning. Ansök via formuläret nedan. Intervjuer kommer ske löpande så skicka din ansökan redan idag. Glöm inte att bifoga CV.
Företag: Exceed Värdepappersaktiebolag
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundbokare till finansbranschen heltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundbokare till finansbranschen heltid

Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med service gentemot företagets kunder via telefon och e-post. Du kommer ingå i kundtjänstteamet och stötta upp dina kollegor i deras vardag men samtidigt arbeta självständigt med de frågor som inkommer till dig. Du kommer till exempel att: - Besvara inkommande samtal och e-post - Hantera fakturor och fakturafrågor i affärsystemet Agresso - Arbeta och uppdatera kundregister - Skapa tabeller och listor i Excel Arbetetsomfattning: start i augusti. Heltid, 07.30-16.30. Du kommer att bli anställd via Brainpeople och arbeta på uppdrag hos Elverket. Din profil Vi söker dig som: - tidigare har erfarenhet av någon typ av kundservice/kundbemötande - har goda kunskaper i Officepaketet - mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift - är intresserad av att arbeta i energibranschen - är intresserad av att arbeta med att ständigt förbättra arbetsprocesser och verksamhet rörande kundservice Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med kundtjänst sedan tidigare. Vidare är det positivt om du har arbetat i någon typ av affärssystem exempelvis Agresso, E3 eller liknande, eftersom dessa två system används av bolaget. Därtill är det meriterande om du har erfarenhet av energibranschen. Vi ser det även som positivt om du har någon typ av bakgrund inom ekonomiområdet. Personliga egenskaper: För att trivas hos företaget tror vi att du som person är du självgående, utåtriktad och serviceminded samt tycker det är roligt med kundkontakt. Du är pedagogisk och kommunikativ eftersom du kommer att få förklara och besvara mycket frågor i tjänsten. Vidare trivs du med arbeta strukturerat och effektivt och har förmåga att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Karin Malmqvist hos Brainpeople på tel. 08-501 685 20 alternativt karin.malmqvist@brainpeople.se Om företaget Elverket Vallentuna AB grundades 1919 och är Sveriges enda nationellt noterade elbolag på auktoriserad marknadsplats eller börs. Vi har i dagsläget drygt 42 000 kunder och säljer el på den fria marknaden till konkurrenskraftiga priser. Nu söker vi en person på deltid till vår kund! Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservicemedarbetare till Elverket i Vallentuna

Säkerhetstekniker till Network Services
TNG Group AB Om uppdragsgivaren Network Services är ett ungt, snabbväxande företag som är specialiserat på helhetslösningar för säker IP- kommunikation. Vi fokuserar på områdena nätverk, säkerhet, mobilitet och kvalificerade tjänster. Verksamheten handlar primärt om integration, produktförsörjning, support och tillhörande tjänster för drift och övervakning av främst större nätverk. Framgångsfaktorn är våra värderingar som baseras på ledorden enkelhet, engagemang och erfarenhet. Network Services har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Vi är 95 anställda. Våra kunder är företag och organisationer med höga krav på säker kommunikation, t.ex. internationella företag, operatörer, stads-förvaltningar och kommuner och landsting. Beskrivning av tjänsten Som säkerhetstekniker hos Network Services kommer du att arbeta som konsult på längre uppdrag ute hos deras kunder. Tjänsten som säkerhetstekniker hos Network Services är väldigt bred och beroende på kund och uppdrag kommer din roll att vara varierande. Du kommer bland annat du att arbeta med: - Säkerhet på trådade nät (Brandvägg, IPS, IDS, 802.1x, NAC, VPN, IPSec) - Säkerhet på flera nivåer i ISO-modellen. - Arbeta med TCP/IP (både IPv4 och IPv6) - Nätverksdesign och implementation inom trådade nät (IP, QoS) - Accessteknologier - IP routing - Packet switching och routing Vem är du? Vi tror att du har arbetslivserfarenhet från datakommunikationsbranschen. Sannolikt har du jobbat med design, installation eller support av LAN/WAN miljöer. Vidare är det önskvärt att du är certifierad på marknadsledande produkter. Som person tror vi att du kommer igång snabbt, är fokuserad och vill ha roligt på jobbet. Dina kollegor på Network Services är lärande, professionella och samtidigt avslappnade i sin stil och sitt sätt att lösa problem. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Mikael Timerdal. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG IT Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säkerhetstekniker till Network Services jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säkerhetstekniker till Network Services

Timvikarie på Särskilt boende
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Socialförvaltningens ansvarsområden är: - Äldreomsorg - Handikappomsorg - Socialpsykiatri - Individ- och familjeomsorg - Tillsyn och tillståndsfrågor ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som timvikarie på våra särskilda boenden i Sigtuna kommun. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbeten
Företag: Sigtuna kommun, Vikarieförmedlingen
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Timvikarie på Särskilt boende jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Timvikarie på Särskilt boende

Junior tekniker inom Linux
Adecco IT & Engineering söker nu en tekniker till ett projekt för utrullning av en plattform i Linux.   Hur ser din arbetsdag ut? Som Supporttekniker ingår du i ett team som ansvarar för en utrullning av en Linux-plattform. Dina arbetsuppgifter är att konfigurera och felsöka plattformen. Konfigurera DNS, LDAP samt arbeta med att ta fram en konfigurationsdatabas för nya klienter. Du kommer också jobba med support gentemot installationstekniker under installation. Uppdraget startar i mitten på augusti och sträcker sig till och med årsskiftet.                      Vem trivs här? Du som är nyutexaminerad inom IT på eftergymnasial nivå och har erfarenhet eller ett stort intresse av att jobba med Linux kommer att trivas här. Vi söker efter dig som har teknisk förståelse och vill arbeta i projektbaserat i ett stort välkänt företag. Du talar och skriver flytande svenska samt behärskar engelska. Du som person är serviceorienterad, strukturerad och har god problemlösningsförmåga. Du är självgående och positiv. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas snart och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Alexander Aminoff på tel: 08-587 512 19 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Junior tekniker inom Linux jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior tekniker inom Linux

Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma
Läkemedelsföretaget Octapharma grundades 1983 och är en av de största aktörerna på den internationella blodplasmamarknaden. Octapharma har ca 4000 anställda i 37 länder med tillverkning i Sverige, Österrike, Frankrike, Tyskland och Mexiko. Den svenska delen av Octapharma med ca 600 anställda har sitt ursprung i Kabi och har 60 års erfarenhet av tillverkning av plasmabaserade läkemedel. Våra läkemedel används huvudsakligen inom tre terapiområden: blödarsjuka, intensivvård och immunologi. Tillväxten är snabb och omsättningen 2012 beräknas till ca. 920 MEURO. Mer information finns på www.octapharma.se Octapharma har byggt en ny produktionslinje för rekombinant FVIII (human cl-rhFVIII). Sedan 2010 tillverkas produkt för klinisk prövning i anläggningen. Validering av produktion i 100 l-skala för kommersiell produktion pågår. Vi söker nu en Processingenjör inom avdelningen Biopharmaceutical Production. Den aktuella tjänsten är ett vikariat tom augusti 2014 med tillträde omgående. Arbetsbeskrivning Du kommer att delta i proteinreningsarbetet i vår anläggning. Arbetet omfattar rening av rekombinanta proteiner med framförallt kromatografiska metoder. Arbetet sker under GMP. Tjänsten kräver att du har vana av att författa styrande dokument och rapporter både på svenska och på engelska. Därför är det viktigt att du kan uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt i båda språken. Exempel på arbetsuppgifter kan vara; uppföljning av produktionen, kvalificering av utrustning och delta i den dagliga produktionen. Vem är du? Du som söker skall vara civilingenjör eller ha likvärdig utbildning. Du skall ha erfarenhet från rening av proteiner. Lång erfarenhet av rening av proteiner i större skala för produktion av läkemedelssubstanser kan ersätta kraven på akademisk utbildning. Har du arbetat med GMP är det en merit. Du skall ha stark drivkraft och vara ansvarskännande. Noggrannhet och kvalitetstänkande samt förmåga att dokumentera utfört arbete är viktigt. Många rapporter skrivs på engelska så god kunskap i engelska är ett måste. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Octapharma med Experis Engineering. Intervjuer kommer att påbörjas först efter 19 augusti, men kom gärna in med din ansökan så snart som möjligt. Fackliga representanter för Unionen, Zahra Kafash-Hoshyar 08-566 43313, för Akademikerföreningen, Peter Aizawa 08-566 43436 Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Processingenjör, Biopharmaceutical Production till Octapharma


Sök lediga jobb Öland Restaurang Pizzeria

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se