Örbyskolan söker SO lärare, åk 7 9 jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Örbyskolan söker SO lärare, åk 7 9. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Örbyskolan söker SO lärare, åk 7 9. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Kock- Göteborg
- Bärhjälp- Härryda
- Accountant & HR Administrator- Göteborg
- JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!- Göteborg
- Utmanande extrajobb för student hos tonårskille- Göteborg
- Project Design Coordinator till Hydropress HUBER- Göteborg
- Leg. Arbetsteraput- Borås
- Viasat Field Sales i Göteborg- Göteborg
- Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet- Göteborg
- FRONT END DEVELOPER- Göteborg
Mer beskrivning
KockDu ska vara noggrann, gilla högt tempo, ha ett öga för detaljer, gilla att laga gastronomisk pubmat med hög kvalitet. Du kommer att jobba under eget ansvar samt även i grupp. John Scotts Stable söker nu nya medarbetare till sitt köksteam. Är du den vi söker? Det krävs att du har minst 3 års erfarenhet av kockyrket. Vi ser att du alltid är positiv, social och glad samt att du gillar utmaningar. http://johnscotts.se/kyrkogatan/ för mer info Hör av er till. Köksmästare Andreas andreas.s@johnscotts.se 031139050
Företag: John Scotts Stable
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kock jobb, Kock Göteborg, Kock John Scotts Stable
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock
Bärhjälp
Du kommer tillsammans med din kollega leverera Ikea varor hem till privatpersoner och företag. Arbetsuppgifterna kan jämföras med en flyttfirma. Dvs, det är inbärning på leveranserna. Allt från lägenheter, villor, radhus och företag. Ibland är det markplan, ibland vån 3 utan hiss. Tunga lyft kan förekomma, och det är därför viktigt att du har god fysik och tycker om att arbeta med kroppen. Jobbet är väldigt varierande och ingen dag är den andra lik. Leveranserna sker i Göteborg med omnejd, och vi utgår från Mölnlycke. Då dagarna ibland kan vara något längre, så jobbar du endast 4 dagar i veckan. Arbetstiderna är mån - fre, 07:00 till ca 15. Du kan börja omgående. Du är noga med att hålla tider, hög arbetsmoral och har lätt för att ta egna initiativ. Det är väldigt viktigt att du tycker om ett fysiskt arbete. Vi är ett mindre åkeri som kör styckegods bland annat.
Företag: Tungfrakt Göteborg
Ort: Härryda
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Bärhjälp jobb, Bärhjälp Härryda, Bärhjälp Tungfrakt Göteborg
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bärhjälp
Accountant & HR Administrator
Main responsibilities: You will be globally responsible for the companyâs accounts payable ledger, assist with accounting entries in the general ledger and monitor accounts receivable Monitor and account for different types of costs on day to day basis, e.g. shipping, assembly, R&D, travel expenses etc. Support monitoring of inventory accruals, by linkage of purchase orders, physical delivery and supplier/customer invoices Expedite payrolls, commissions, travel reports, tax reports and account for receipts Be HR responsible, meaning taking care of all new employees making sure they get all systems in place and registered in Hogia, and also taking care of the process when employees are leaving. This applies to employees in Sweden, Mexico, USA and Germany. Be responsible for the FlexQube Academy, which is a training program for all new employees and the responsibility is to plan and execute the academy for all new employees. Support the preparation of monthly and quarterly reporting, by reconciliation of key accounts and exporting data from the ERP system into Excel Coordinate a proactive and customer oriented document handling for customer and vendor registrations As we continue to grow we will add more staff to our organization, but the Accountant and HR Administrator must also be able to take care of the following tasks from time to time: Be the âgo-toâ person for office administrative related questions and tasks, e.g. managing office supplies, assist with phone exchange, track limits on corporate credit cards etc. To our innovative and fast-growing company, we are looking for a person with a very strong drive and a commitment to always develop our business. Even though experience is preferred, we are even more interested in the right personality and mindset to continue this exciting journey. The role of the Accountant and HR Administrator is to support the CFO as well as the CEO in decision making processes to reach financial objectives by accelerating the companyâs current administrative performance, by efficiently processing and synthesizing information. The Accountant and HR Administrator reports primarily to the Economy Manager but also works closely in relation with the Operations Manager, as well as the Global Sales Team. Since this position belongs to the Accounting and Business department most of the work will be carried out based on the ongoing financial calendar with recurring fiscal deadlines, but also overlaid with specific customer projects and financial objectives initiatives. Desired skills and experience: University degree or similar academic achievement in relevant field, e.g. Economics, Business, Administration, Human Resources Familiar with Swedish accounting legislation and norms, such as ÅRL and K2/K3, knowledge about IAS/IFRS is beneficial as well Strong IT skills, knowledge about ERP systems, MS Office applications and advanced Excel Fluent in English and Swedish. Any additional language is beneficial, especially German Experience from previous job within administration/accounting/human resources is beneficial As a person you have a strong drive and can operate in a changing environment to find your own solutions when needed As mentioned above, we appreciate experience from accounting and HR but value even more the right personality and mindset We enable transformation in a world of constant change. FlexQube offers a robust, modular and flexible system to build industrial carts and racks. Modular industrial carts for future-proof material handling! With a global footprint we aim at serving our customers anywhere in the world with out innovative concept.
Företag: Flexqube AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Accountant & HR Administrator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Accountant & HR Administrator
JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!
JOY Shop AB startades 1971 och varumärket är idag representerat i 54 egna butiker i Sverige. JOY omsätter ca 325 milj. På huvudkontoret i Göteborg arbetar vårt design/inköpsteam med att skapa våra unika kollektioner. Vår målsättning är att erbjuda kvinnor mitt i livet en lustfylld upplevelse och personligt matchat mode med bra passform i en boutique i kedjeformat Till hösten byter JOY läge och flyttar till nya Mölndals Galleria. Nu söker vi en erfaren och driven butikschef som vill ta chansen att vara med och öppna och driva butiken i en helt ny galleria. JOY vänder sig till kvinnan âmitt i livetâ som är modeintresserade och vill ha bra passform, kvalitet och komfort. Vi erbjuder våra kunder ett välmatchat sortiment med en inspirerande variation av kvalitéer, färger och mönster som ger möjlighet till ett personligt och unikt mode. Våra butiksanställda har stort kunnande kring mode, personlig stil och färg & form. Det unika med våra plagg är att de oftast är framtagna i små serier. På så vis kan du finna produkter hos oss som du inte hittar någon annanstans. Vi sätter hantverket högt och har ett stort engagemang i de små detaljerna. Resultatet blir kollektioner där du kan matcha en personlig, väl fungerande garderob för alla tillfällen â arbete, vardag och fest. Kom och jobba med oss! Som butikschef på JOY vill du erbjuda kunden den bästa köpupplevelsen. Du är stolt över att göra kunden nöjd och glad, då du tar ansvar för kundmötet och alltid bemöter kunderna med gott humör och positiv energi. Du motiveras av att vara aktiv i ditt säljarbete och ge våra kunder en hög service. Du prioriterar kunden, erbjuder köpförslag och information som passform och skötselråd. För att kunna erbjuda kunden en butik som är välmatchad och tilltalande efter JOYs koncept ansvarar du för exponering och att hålla butiken väl påfylld och säljande. Hos JOY innebär arbetet som butikschef att driva försäljningen, leda, utveckla och inspirera säljarna och ansvara för den dagliga driften av butiken med personalplanering och arbete med försäljningsmål. Är du den vi söker? Du trivs med ditt arbete och tar fram dina bästa sidor när du: ⢠får inspirera, leda och utveckla dina medarbetare. ⢠jobbar i en miljö där ditt brinnande intresse för försäljning och mode tas tillvara. ⢠ger kunderna en hög och god service. ⢠får visa ditt intresse och engagemang i andra människor. ⢠tar ansvar, planerar och är strukturerad. ⢠tar eget initiativ och visar din framåtanda. Du har dokumenterad erfarenhet som butikschef inom mode i detaljhandel. I samband med denna rekrytering samarbetar JOY med Retail Recruitment, ansvarig rekryterare Malin Karlsson, malin.karlsson@retailrecruitment.se Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Sök via vår hemsida, vi tar inte emot ansökningar via e-post. Välkommen till JOY!
Företag: Retail Recruitment - Rekrytering chefer/specialister inom Retail&FMCG
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: JOY söker butikschef till ny butik i Mölndal!
Utmanande extrajobb för student hos tonårskille
Vår tonårsson söker en sommarvikarie v 26-35 på 80%. Inskolning påbörjas med 1-2 pass per vecka så snart som möjligt och det är ett plus om du vill fortsätta jobba som timvikarie något pass per vecka till hösten. Passar utmärkt för en student vid högskola/universistet som vill jobba lite extra under terminen och mycket på sommaren. Vi ser gärna sökande som läser till vård- eller pedagogyrken. Vår son behöver praktisk hjälp på många olika sätt, men din huvuduppgift i jobbet är att utvecklas med honom. Det gör du genom att lägga in fakta i speciella datorprogram för synskadade, ordna stavningsövningar, spela spel och lyssna på musik, simma så gott som dagligen på utomhusbad, gå långa promenader, öva språk genom att prata enkel engelska och kanske även spanska i vardagen, mm.  Du behöver ha en vilja att lära nytt, gilla att jobba pedagogiskt, vara lugn och metodisk, gilla musik och språk, klara att simma i bassäng ofta och inte svimma i sjukhusmiljö. Du kan inte ha problem med rygg, knä eller axlar. Jobbet kan vara psykiskt utmanande, men ger också möjlighet till goa skratt och arbetsgemenskap med andra assistenter under dubbelpassen. Från v 26 börjar ett sommarvikariat på 80% med 4 arbetspass per vecka till och med v 35. Arbetstiderna är 8.30-17 eller 13-21. Arbetsplats nära Marklandsgatan, Göteborg. Intervjuer påbörjas snarast. Lön från 155 kr/h inkl semesterersättning exkl ob. Frågor kan besvaras via personlig.assistent@bahnhof.se, men ansökningar ska göras via GILs hemsida.
Företag: GIL
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Utmanande extrajobb för student hos tonårskille jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utmanande extrajobb för student hos tonårskille
Project Design Coordinator till Hydropress HUBER
Hydropress HUBER AB är ett helägt dotterbolag till tyska HUBER SE som är ett av de ledande bolagen inom vattenreningsbranschen. Koncernen omsätter ca 150 MEuro och har runt 950 anställda, varav drygt 30 personer är anställda hos det svenska bolaget. Hydropress HUBER AB har huvudkontor i Lindome och filialer i Finland (Helsingfors) och Norge (Hønefoss). Hydropress HUBER AB är främst ett försäljningsbolag för den nordiska marknaden. Vidare har bolaget viss tillverkning av egna produkter och skräddarsydda utrustningsdetaljer. Vi arbetar uteslutande med produkter i rostfritt stål. För mer information om företaget se; www.hubersverige.se ARBETSBESKRIVNING I tjänsten som Project Design Coordinator på Hydropress HUBER kommer du att agera som spindeln i nätet både internt som externt. Det är en bred och utmanande roll som innebär att planera och designa lösningar för olika projekt på nordisk marknad. I dina arbetsuppgifter ingår dimensionering, kalkylering och framtagande av offerter rörande inkommande förfrågningar och fungera som stöd åt säljorganisation och kunder. Du har ett nära samarbeta med projektavdelningen där ni tillsammans tar fram bästa möjliga lösning utifrån projektets omfattning. Du arbetar med offerering, ordermottagning både via mail samt på telefon, ge teknisk rådgivning samt bistå säljare och kunder på en daglig basis. En viktig del av din tjänst är att utveckla kundrelationerna och komma med förbättringsförslag. KVALIFIKATIONER & EGENSKAPER Vi tror att du har en teknisk högskoleexamen alternativt eftergymnasial utbildning, gärna med kopplingar mot teknik inom process/automation eller mekanik. Du har helst några års erfarenhet av en liknande befattning där du har fungerat som spindeln i nätet mellan försäljning och teknik, projekt, men har du relevant utbildning och inställning är det också intressant. Har du erfarenhet från teknisk projektledning och försäljning inom VA-branschen är det mycket meriterande. Vidare har du erfarenhet från arbete i CRM och ERP system, samt att arbeta och leda mindre kalkylprojekt inom process eller installation. Vi ser gärna att du har erfarenhet från teknisk marknadsföring, har förmåga att läsa komplicerade förfrågningsunderlag och förstå tekniska beskrivningar. I rollen kommer det även att ingå en del resdagar (c:a 10 per år) med övernattningar. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, kunskaper i finska och/eller norska är meriterande. Du tycker om att arbeta i en kombinerad roll som innefattar både teknik och affär. Du tycker om att ha många kontaktytor där du får ta fram lösningar som passar våra kunders behov. Du är socialt begåvad och är duktig på att skapa och bibehålla relationer. Du är noggrann och förstår vikten av att möta deadlines. Du har ett positivt och enkelt sätt och har förmågan att leverera, men är samtidigt ödmjuk och tycker om att arbeta i team. Du har lätt att arbeta i nya datasystem och har goda kunskaper i Excel. ANSÖKAN Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering. Ansök på www.yourtalent.se För frågor, kontakta rekryteringskonsult Emilia Persson på 0793-355674 eller emilia.persson@yourtalent.se Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Your Talent AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Project Design Coordinator till Hydropress HUBER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Project Design Coordinator till Hydropress HUBER
Leg. Arbetsteraput
Om Praktikertjänst AB Praktikertjänst är den största koncernen inom privat tandvård och hälso- och sjukvård i Sverige. Affärsmodellen är unik med 1 900 aktieägare som själva är verksamhetsansvariga på mottagningar runt om i landet. Aktieägarna är tandläkare, tandtekniker, tandhygienister, läkare, sjukgymnaster, psykoanalytiker/terapeuter, psykologer, sjuksköterskor, barnmorskor, logopeder, arbetsterapeuter, socionomer, kiropraktorer och dietister. Omsättningen är cirka 10 miljarder kronor och antalet medarbetare ungefär 9 270. Inom koncernen ingår även femton dotterbolag. Bättre vård för bättre liv Om Herkules Rehab Herkules Rehab ligger i anslutning till Herkules Vårdcentral i centrala Borås. Hos oss arbetar idag två Arbetsterapeuter och fem Fysioterapeuter. Vi samarbetar med andra vårdgivare och aktörer för att kunna ge bästa möjliga rehabilitering. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut hos oss kommer du att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär bl.a. bedömningar, polikliniska behandligar, hjälpmedelsförskrivning, hembesök, stresshantering, leda grupper mm. Övrig information Herkules Rehab ligger i centrala Borås och vi planerar för ökad efterfrågan och ska därför utöka våra lokaler. Våra två arbetsterapeuter och fem sjukgymnaster söker en kollega som vill vara med och utveckla verksamheten vidare. Tjänstgöring 75-100% Tillträde enl. ö.k. höst-vinter 2018. Lämna gärna din intresseanmälan/ansökan snarast, senast 20/6. Intervjuer sker fortlöpande. Kvalifikationer Leg. Arbetsterapeut. B-körkort. Personliga egenskaper Intresse för verksamhetsutveckling. Positivt förhållningssätt och god initiativ- och samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Företag: Herkules Rehab
Ort: Borås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. Arbetsteraput jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. Arbetsteraput
Viasat Field Sales i Göteborg
Är du Viasats nya toppsäljare? Vi söker en engagerad säljare som vill ta nästa steg i sin karriär,du kommer främst att arbeta i Göteborg med omnejd. Viasat Field Sales arbetar ute på fält och vi söker säljare till vårt starka team. Du blir en förmedlare av marknadens mest underhållande produkt med de finaste film- och sporträttigheterna. Tjänsten är på heltid, vardagar mellan 13.00 â 21.00. I vissa fall kan även helger förekomma. Viasat erbjuder - Marknadens mest underhållande produkt - Marknadens högsta provisioner - Möjlighet att vara på plats vid stora film- och sportevenemang, såsom Champions League och Premier League Vem söker vi? - Du har erfarenhet av försäljning - Du drivs av en hög ersättning för hårt jobb med fast lön, provision, kickback och bonus - Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift - Du har körkort och tillgång till egen bil Vi kommer utbilda dig om TV- branschen, streamingmarknaden samt C Mores produkter och du kommer få fördjupa dina säljkunskaper.För att ge dig optimala förutsättningar kommer du genomgå en säljutbildning genom Impressive Sales Academy. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Kesti lina.kesti@impressiverelations.se Om oss Impressive Relations är ett sälj och bemanningsföretag som startades år 2012. Vi är ett stabilt och väletablerat företag som växer för varje år. Idag har vi samarbeten med flera stora aktörer i hela Sverige. Vi ger våra säljare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder säljutbildningar av professionella säljare med hög kompetens. Här får du som anställd själv bestämma hur långt du vill nå. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi ser alltid till de anställdas och kundernas bästa. Vi tror på att växa långsamt och bygga pålitliga relationer. Vår framtidsplan är att expandera inom tre olika affärsområden, Retail, Staffing och Sales. Detta innebär för dig som anställd att du får en trygg bas med olika valmöjligheter. Om ett projekt inte passar dig kan vi internt men även externt rekrytera dig vidare. Är du på tårna från början och visar framfötterna finns alla möjligheter att växa inom företaget. Vi rekryterar i första hand internt, hoppa på nu så finns det goda chanser att bli coach, teamleader eller kanske projektansvarig, oavsett tidigare erfarenhet. En möjlighet som sällan ges.
Företag: Impressive Relations
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Viasat Field Sales i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Viasat Field Sales i Göteborg
Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet
Vill du vara med och skapa dagens och morgondagens utemiljöer i Göteborg? Park- och naturförvaltningen är en viktig part i stadsutvecklingen. Vi förvaltar och utvecklar stadens parker, lekplatser, naturområden, sjöar och vattendrag. På uppdrag av andra förvaltningar utför vi även barmarksrenhållning, grönskötsel, vinterväghållning, underhåll och nybyggnation av markanläggningar samt arbetsmarknadsuppdrag. I vårt arbete strävar vi efter att vara effektiva, kompetenta, engagerade och nyfikna för att skapa en skön storstad med en grön själ, där alla kan hitta sin plats. ARBETSUPPGIFTER Till avdelningen för verksamhetsstyrning söker vi nu en förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet. I rollen som förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet kommer du att samordna och systematisera förvaltningens arbete med miljö och kvalitet. Du kommer att identifiera och utveckla förbättringsområden för att bli en miljödiplomerad verksamhet, samt arbeta med Svensk Miljöbas. Du arbetar med Göteborg Stads gemensamma miljömål och förankrar dem i verksamheten med hjälp av respektive avdelningens utvecklingsledare. Du driver både större och mindre utvecklingsprojekt, ibland självständigt och ibland tillsammans med utvecklingsledare i verksamheterna. En viktig del av tjänsten är processledning och förändringsledning för att stötta våra verksamheter mot processorienterade arbetssätt gällande kvalitet och miljö. Du utvecklar också nya metoder som gör vår förvaltning mer effektiva samt skapar hög kvalitet i våra verksamheter. Eftersom rollen är ny kommer du att ha möjlighet att påverka rollens utformning och sätta din prägel på den strategiska inriktningen för miljö och kvalitetsarbete inom Park- och naturförvaltningen! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleexamen inom samhällsvetenskap eller miljö, alternativt inom ett område som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. För att lyckas i uppdraget krävs tidigare erfarenhet av strategiskt utvecklingsarbete inom miljö och kvalitetsområdet. Erfarenhet från att ha arbetat på strategisk nivå inom politiskt styrd verksamhet är meriterande samt erfarenhet av att arbeta med miljödiplomering och kvalitetsutredning. Som person är du mål- och resultatorienterad, har god analytisk förmåga samt förmåga att väga in olika perspektiv inför beslutsfattande. Du kan både arbeta självständigt och samverka i olika team. Som person är du lyhörd samtidigt som du har förmåga att påverka andra. Du är noggrann, strukturerad och trygg som person. Du har ett starkt intresse för samhällsfrågor i allmänhet, och miljö och hållbarhetsfrågor i synnerhet. En viktig del i rollen är att vara strategisk partner till chefer, utvecklingsledare och andra beslutsfattare. Du behöver ha goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att etablera och utveckla förtroendefulla samarbetsrelationer.
Företag: Göteborgs stad., Park- och naturförvaltningen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förvaltningscontroller med inriktning miljö och kvalitet
FRONT END DEVELOPER
NA-KD is global online fashion company and we are one of the top fastest growing companies in Europe. We are looking for a Front-End Web Developer who is motivated to combine the art of design with the art of programming. As a front-end developer, you will be working closely with our amazing graphic design team. You are passionate about development and design, and constantly want to improve. Your goals are set extremely high and you plan to eventually become the best in your field. You have a genuine interest in technology and able to keep up the pace. A positive attitude, honesty, andhumility are characteristics we value highly. Also, flexible hours arenât what you would fear. Responsibilities: - Develop new user-facing features - Build reusable code and libraries for future use - Optimize application for maximum speed and scalability - Assure that all user input is validated before submitting to back-end - Collaborate with other team members - High interest in participating in building and developing the worlds fastest and best looking online fashion site - Ensure the technical feasibility of UI/UX designs Skills And Qualifications: - Academic background or equivalent experience in the field - Experience of responsive design, HTML5, CSS3 - Proficient understanding of cross-browser compatibility issues and ways to work around them. - Basic knowledge of image authoring tools, to be able to crop, resize, or perform small adjustments on an image. Familiarity with tools such as Gimp or Photoshop is a plus. Extra knowledge, extra chances: - Having an experience in developing and testing for different browsers and devices - Itâs a BIG advantage if you have former experience in Episerver Commerce - Knowledge of JavaScript is a plus - Itâs a plus knowing SEO principles and ensuring that application will adhere to them. - Good understanding of asynchronous request handling, partial page updates, and AJAX If you feel that you are the right person for the job and meet our demands stated above, please send your applications and clearly specify your knowledge. Send your application in English.
Företag: NA-KD
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga FRONT END DEVELOPER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FRONT END DEVELOPER
Söka jobb tips