2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58% jobb - lediga jobb

2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58% jobb 2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58% jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: 2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58%. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: 2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58%. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm- Stockholm

  2. Servicehandläggare- Stockholm

  3. Chefsadministratör- Solna

  4. Köksföreståndare- Nynäshamn

  5. Glada och säljande varumärkesambassadörer- Stockholm

  6. Socialsekreterare- Salem

  7. HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  8. Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site- Stockholm

  9. Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  10. Leg. sjuksköterskor- Stockholm


Mer beskrivning

Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm
Casino Cosmopol är ett nöjesetablissemang med internationell klass. Hit kommer nöjeslystna från hela världen för att äta gott och roa sig med artistuppträdanden och kasinospel. Allt i en spännande och elegant atmosfär. Som Ordningsvakt på Casino Cosmopol Stockholm är du först och främst en utåtriktad och positiv värd gentemot våra gäster, samtidigt som du fokuserar på ordning och säkerhet på kasinot. För att lyckas med uppgiften tror vi att du är lugn och trygg som person med en välutvecklad social kompetens. Du är vidare en person som inte är rädd att pröva nya utmaningar. Du ska tycka om att arbeta med människor och i kontakten med våra gäster uppvisar du därför en hög servicegrad, ett trevligt bemötande och hög integritet. Parallellt med detta ansvarar du för säkerheten och den allmänna ordningen. Arbetsuppgifterna i rollen som Ordningsvakt på Casino Cosmopol innefattar bland annat att arbeta i entrén, gästregistrering, inpassering, värdeeskorter, samt tjänstgöring i vår bevakningscentral. Tjänsten innefattar även avvisning av personer som inte är registrerade eller bryter mot våra ordningsföreskrifter. I denna del av arbetet samverkar du med vår övervakningsfunktion och bevakningscentral. Tjänsten är en tillsvidareanställning och arbetstiderna varierar då våra öppettider är 13.00 – 05.00 årets alla dagar. Största delen av arbetstiden är dock förlagd till kvällar och nätter. För att ansöka måste du ha fyllt 20 år och ha en godkänd gymnasieexamen. I övrigt kräver tjänsten ett giltigt Ordningsvaktsförordnande, du har också tidigare erfarenhet av säkerhetsarbete, är van att arbeta under stress och har goda datakunskaper. Meriterande är om du har erfarenhet av andra serviceyrken med mycket kund eller gästkontakt. Eftersom vi har många internationella gäster är även goda kunskaper i engelska ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet på denna tjänst. All personal säkerhetskontrolleras. Din ansökan skickar du via länken här nedan eller genom vår hemsida www.casinocosmopol.se. Bifoga personligt brev och CV. Frågor besvaras av Ulrika Ekbohm via telefon 08-781 8812. Sista ansökningsdag är 2013-08-15.   Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Casino Cosmopol AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordningsvakt, Casino Cosmopol Stockholm

Servicehandläggare
Referens: 035190-2013 Skatteverket, Försäkringskassan och Pensionsmyndigheten  driver servicekontor  i samverkan. Verksamheten har en tydlig inriktning mot att erbjuda bättre samhällsservice och information till medborgare och företag.    Att våra myndigheter samverkar i det personliga mötet ger förutsättningar för dig som servicehandläggare att svara på medborgare och företagares frågor med ett helhetsperspektiv för våra myndigheters områden. Dina arbetsuppgifter som servicehandläggare innebär att ge snabb och professionell service och information till privatpersoner och företag genom att svara på frågor. Du ger service och information på uppdrag av de tre samverkansmyndigheterna, i en öppen miljö, vilket ställer höga krav på din förmåga att ta in information och hålla dig uppdaterad inför det personliga mötet. Det är viktigt att du har en öppen, lyssnande och förklarande attityd och lätt att kommunicera i tal och skrift. Eftersom du arbetar nära kunderna måste du känna dig bekväm i det direkta mötet med individer med olika bakgrund i samhället. Vi erbjuder dig en arbetsplats • med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter • som är till nytta för medborgare och företag • med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald • som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling • som erbjuder god balans mellan arbete och fritid. Vi söker dig som • har väl dokumenterad förmåga att inhämta och använda teoretiska kunskaper, exempelvis genom en högskoleutbildning om minst 120 p/180 hp inom ekonomi, juridik eller beteendevetenskap eller dokumenterad förmåga att inhämta och använda teoretiska kunskaper i arbetet • har arbetat minst två år i ett serviceyrke där du har fått besvara frågor på ett kortfattat och informativt sätt vid besök eller via telefon • har goda kunskaper i informationssökning och digitala medier • har mycket god förmåga att tala och skriva på svenska och engelska • bemöter andra väl och har god servicekänsla • har mycket god kommunikativ förmåga • har god förmåga att hantera flera kunder parallellt och arbeta i ett högt tempo • är flexibel • ser helheter, är utvecklingsorienterad och tänker nytt • stödjer och samverkar. Det är meriterande om du • har erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer • har erfarenhet av att möta människor i utsatta situationer • har erfarenhet från att arbeta med kundmöten inom statlig myndighet, främst inom Försäkringskassan eller Skatteverket När vi anställer lägger vi mycket stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor. Övrigt Anställningarna är på heltid, en tills vidare och ett antal tidsbegränsade till och med 2014-03-31. Anställningen tills vidare är till vårt Servicekontor i Sundbyberg. De som anställs tidsbegränsat kommer att, utifrån där behov finns, få alternera mellan våra Servicekontor i Stockholm: Stockholms City, Sundbyberg och Hallunda. För anställningen tills vidare kan vi komma att tillämpa provanställning om sex månader. Välkommen med din ansökan till oss! Har du frågor om arbetsuppgifterna kan du ringa enhetschef Eva Lång, tfn 010-116 3844, Anette Themelios, 010-116 42 46, eller Ann-Kristin Höök tfn 010-119 1144, Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du ringa HR-specialist Karin Karlsson, tfn 010-116 90 37. Kontaktpersoner i fackliga frågor är för ST Peter Hjelm, tfn 0768-93 59 90, SACO Tommy Persson, tfn 010-114 16 43 och för SEKO Ebrima Dibba, tfn 010-116 91 01. Vi vill ha din ansökan med meritförteckning märkt med diarienummer 035190-2013 senast den 29 juli 2013. Bifoga inga betygskopior eller liknande till din ansökan, utan ta i stället med dem till en eventuell intervju.
Företag: Försäkringskassan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Servicehandläggare jobb, Servicehandläggare Stockholm, Servicehandläggare Försäkringskassan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicehandläggare

Chefsadministratör
Karolinska Institutet Institutionen för mikrobiologi, tumör-och cellbiologi (MTC) vid Karolinska Institutet i Solna bedriver forskning och undervisning inom immunologi, infektionsbiologi, cellbiologi och cancer. MTC har drygt 470 verksamma medarbetare, varav 120 doktorander, 50 postdoktorer och 26 professorer. Våra nyckelord är tvärvetenskaplighet, kliniskt förankrad grundforskning samt nationellt och internationellt samarbete. Nu söker MTC ett administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef på ett 6 månaders vikariat med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef inom allehanda förekommande ärenden, såsom att: - Ansvara för kalender och planering av möten/sammankomster - Ansvara för post, dokument och hantering av fakturor och reseräkningar - Ansvara för beställningar och inköp - Diarieföra och arkivera - Föra protokoll - Koordinera och ansvara för konferenser och andra evenemang - Ansvara för framtagande av presentationsmaterial i powerpoint - Ingå i projekt inom ramen för institutionens administration, ex vis process runt arkivering och hantering av dokument och material - Vara kontaktperson för forskargruppsledare, övriga medarbetare inom institutionen samt KI och externa besökare - Ansvara för övriga administrativa och serviceinriktade tjänster såsom ansvara för intern rapportering av bisysslor Vem är du? Att arbeta på Karolinska Institutet och MTC ställer stora krav på medarbetarna. För att självständigt kunna utföra arbetet förutsätts egenskaper som noggrannhet, servicevilja, god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska och ett lösningsorienterat fokus. För att lyckas i rollen är du en prestigelös och erfaren administratör med sinne för struktur, ordning och reda. Du kommer att ha ett flertal olika datasystem som verktyg i ditt arbete, så vi ser gärna att du har bred systemvana samt mycket goda kunskaper inom Office-paketet. Du gillar att ge service och ha mycket kontakt med människor. Då du dagligen kommer att ställas inför frågor av skiftande karaktär krävs det att du är snabb, flexibel och har lätt att ställa om. Att se samband och ha helhetsperspektiv är också viktiga kompetenser. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Grundläggande för tjänsten är relevant utbildning och dokumenterad erfarenhet från administrativt arbete minst fyra år. Det är viktigt att du har erfarenhet av att ha arbetat fysiskt nära någon som administrativt stöd. Det är även en merit om du har högskoleutbildning och erfarenhet av arbete vid universitet/högskola. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Ort: Solna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsadministratör jobb, Chefsadministratör Solna, Chefsadministratör Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsadministratör

Köksföreståndare
Nynäshamn är en expansiv skärgårdskommun endast 30 minuter med motorväg från Globen. Här finns naturupplevelser i lättåtkomlig ytterskärgård, en livskraftig landsbygd och en stad granne med havet. Här ser du den fria havshorisonten från fastlandet. Här finns frihet att utvecklas. Arbetsgivaren Nynäshamns kommun erbjuder rätt till heltid, flextid, önskeschema och möjlighet till distansarbete i flera verksamheter. Medarbetarna erbjuds även en väl utvecklad friskvård. Läs mer om kommunen på www.nynashamn.se Barn- och utbildningsförvaltningen omfattar skola, förskola, bibliotek, fritid och kulturverksamhet samt måltidsverksamhet. Vår verksamhetsidé är att erbjuda alla boende i kommunen goda utbildningsmöjligheter. Genom intellektuell, emotionell och social utveckling når alla elever målen i alla ämnen. ARBETSUPPGIFTER Kostenheten har hand om måltidsverksamheten till förskolor, skolor och äldreomsorgen i kommunen. Nu söker vi en köksföreståndare till Fagervik skolans kök. Skolan ligger mitt i skogen i norra Sorunda intill Fagersjön. Det är en liten trevlig skola med årskurs f-2 och en förskola med tre avdelningar. I arbetet som köksföreståndare ansvarar du för planering, inköp och produktion. Din huvuduppgift är att tillaga och servera vällagade och näringsriktiga måltider till frukost, lunch och mellanmål åt både skolan och förskolan. Du ansvarar även för arbetsmiljön, egenkontrollen och HACCP. Du deltar i samtliga förekommande arbetsuppgifter och förutom dig arbetar ett ekonomibiträde i köket. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är engagerad och intresserad av mat och smaker och som vill väcka nyfikenhet och intresse för mat hos både små och stora. Att servera vällagad mat och följa kostpolicy och riktlinjer är viktigt för dig. Likaså att ha ett gott samarbete med skolans övriga personal. Du behöver ha goda datorkunskaper då beställningar och rapportering sker via dator. Du ska ha grundutbildning som kock inom storhushåll eller restaurang eller lång verifierad erfarenhet från motsvarande verksamhet. Du behöver ha goda kunskaper i matlagning av både ordinarie meny och specialkoster och ha arbetat inom skolmåltidsverksamhet. Du ska ha vana vid att ta ansvar för ekonomi, produktion, arbetsledning, egenkontroll och arbetsmiljö.
Företag: Nynäshamns kommun, Kostenheten
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Köksföreståndare jobb, Köksföreståndare Nynäshamn, Köksföreståndare Nynäshamns kommun, Kostenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Köksföreståndare

Glada och säljande varumärkesambassadörer
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer. En av våra kunder, som är ledande inom branschen med högt rankade produkter inom flera kategorier, som till exempel kex, ost och livsmedel, choklad, kaffe, samt tuggummi och godis, kommer under hösten finnas på plats i butiker runt om i Sverige och bjuda på varma drycker. Vi söker nu en proaktiv, positiv och säljande varumärkesambassadör som kan visa upp vår kunds dryckesmaskiner och bjuda på dryck från välkända varumärken. Arbetet går ut på att lyfta fram produktens primära egenskaper såsom variation, bekvämlighet och kvalité. Du arbetar självständigt då du är ensam på plats i butiken. I arbetsuppgifterna ingår även kontakt och säkerhetsställning av platsen samt rapportering och utvärderingar efter dagens slut. Du som söker ska vara proaktiv och framåt som person och det är av största vikt att du är informativ i din framtoning samt gillar att jobba självständigt. Med fördel har du erfarenhet från liknande uppdrag/arbete och trivs i en roll med eget ansvar. Du är en positiv och driven person som känner dig trygg i rollen som serviceinriktad varumärkesambassadör. Tidigare säljerfarenheter ser vi som meriterade. Tycker du att eventbraschen verkar spännande men har inte någon tidigare erfarenhet så kan detta vara ett bra uppdrag för att visa vad du går för. Var: Norrtälje När: 13-14september Arbetstider Fredag kl. 15-19 lördag kl. 12-16 Utbildning: Via telefon och mail Ersättning: 112 kr/timme, semesterersättning om 12 % tillkommer.
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Glada och säljande varumärkesambassadörer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glada och säljande varumärkesambassadörer

Socialsekreterare
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Inom Socialförvaltningen finns Familjeenheten organiserad som består av 5 utredande socialsekreterare, 2 socialsekreterare inom familjevården, 2 socialsekreterare inom familjerätten samt 2 socialsekreterare inom mottagningen. Inom samma verksamhetsområde ingår även det egna HVB för ensamkommande flyktingbarn samt öppenvård. ARBETSUPPGIFTER Vi söker två socialsekreterare till utredning myndighetsutövning inom området barn och familj 0-20 år. Ditt arbete kommer att vara att genomföra utredningar enligt SoL och LVU, samt att verkställa och följa upp beslutade insatser. Alla utredningar görs enligt BBIC (Barns behov i centrum). I vårt arbete utgår vi från de politiska målen och kommunens ledord (Samarbete, Tillgänglighet, Engagemang, Nytänkande). Vi jobbar i första hand utifrån människors egna resurser för att stärka familjer och ungdomar för att klara sin vardag i framtiden utan myndighetens inblandning. KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, Du har erfarenhet av socialt arbete, gärna inom myndighetsutövning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfordras för tjänsten.
Företag: Salems kommun, Familjeenheten
Ort: Salem
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Salem, Socialsekreterare Salems kommun, Familjeenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna redovisningsekonomer. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som HR-administratör kommer du primärt att arbeta med administration kring avtal, intyg och rekryteringsarbete samt andra arbetsuppgifter som rör administrativt arbete. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som HR- administratör. Din bakgrund För rollen som HR- administratör söker vi i första hand dig som har en personalvetarexamen samt/ eller några års erfarenhet av kontorsadministrativt arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt kunna arbeta obehindrat i Office-paketet. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetssam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se eller Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-adminstratörer till Wise Professionals konsultverksamhet

Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Är du student och vill arbeta deltid i en omväxlande och meriterande roll som onsite-support i en av Sveriges stora näringslivsorganisationer? Då har vi extrajobbet för dig! Som supporttekniker hos vår kund arbetar du i nära samarbete med övrig IT-avdelning och stöttar kontoret med allehanda IT-support. Stor del av supporten sker ute på plats vid de anställdas arbetsstationer, men du kommer även att bära med dig en mobil linje med möjlighet att hantera vissa ärenden över telefon. Dina arbetsuppgifter kan komma att innefatta allt ifrån klientsupport i Windows till kontoadministration, driftstöd och hårdvarusupport. Rollen är såväl bred som omväxlande varför det är viktigt att du som person är flexibel och prestigelös i ditt arbete, beredd att hugga i med högt som lågt inom IT. Med tid kommer arbetsuppgifterna att utvecklas och breddas ytterligare. Är du den vi söker? Du som söker är studerande på en IT-inriktad högskoleutbildning och på jakt efter ett meriterande och långsiktigt extraarbete vid sidan av studierna. Du är en problemlösare med mycket goda kunskaper inom PC, både vad gäller mjukvara och hårdvara. Du är troligtvis den som familj och vänner alltid ber om hjälp vid datorproblem. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete är det mycket meriterande.   Som person är du stresstålig, konsultmannamässig och serviceinriktad. Din sociala förmåga är mycket viktig då du kommer att möta alla typer av användare varje dag och stor vikt ligger vid att bemöta dem på ett korrekt och ödmjukt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.   Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Information om uppdraget: Start: Omgående Omfattning: Deltid, 1-2 dagar/vecka Arbetstid: Kontorstid
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Meriterande extrajobb som Junior IT-support on site

Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt kvalificerade administratörer. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att stötta antingen en avdelning eller en specifik ledningsperson i det dagliga administrativa arbetet. Wise Professionals söker dig som är intresserad av att arbeta som avdelningsassistent, Office Manager, Executive Assistent, säljkoordinatör och som säljadministratör. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som kvalificerad assistent via Wise Professionals. Din bakgrund För rollen som administratör söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet av att arbeta administrativt. Du bör ha mycket goda kunskaper i Officepaketet, med tyngdpunkt på Outlook och Power Point. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se eller Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet

Leg. sjuksköterskor
Jakobsbergsgeriatriken avd. 6 och 7 Jakobsbergsgeriatriken bedriver allmän akutgeriatrisk vård och rehabilitering med intag dygnet runt på tre vårdavdelningar. Till kliniken hör minnesmottagning, avancerad sjukvård i hemmet och en palliativ slutenvårdsavdelning. Vi står inför en utökning av vårat uppdrag och söker flera kompetenta och engagerade sjuksköterskor till våra geriatriska vårdavdelningar! Verksamheten är till största delen belägen på Jakobsbergs sjukhus. Kliniken utvecklar en lärande och pedagogisk vårdmiljö där vi utifrån patientens fokus arbetar i tvärprofessionella team. Under terminerna bedrivs studentsalar där alla yrkeskategorier finns representerade. Det finns ett nära samarbete med forskning- och utvecklingsenheten FoU nu. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på geriatrisk vårdavdelning. Vi lägger stort fokus på teamet kring patienten och där är sjuksköterskan ofta "spindeln i nätet". Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från geriatrisk akutsjukvård, handledarutbildning. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Personliga egenskaper: Vi söker dig som har ett stort intresse för den geriatriska patienten. Du behöver kunna hålla många bollar i luften samtidigt och ha lätt för att samarbeta både inom teamet och med våra vårdgrannar. Övrig information: Intervjuer sker fortlöpande. Friskvårdsersättning, friskvårdsaktiviteter anordnas av egen förening, nära kommunala kommunikationer samt personalparkering. I denna rekrytering vill vi inte bli kontaktade av rekryterings-och bemanningsföretag. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. sjuksköterskor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. sjuksköterskor


Sök lediga jobb 2 Undersköterskor Tallbacka natt 68,58%

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se