2Complete AB jobb - lediga jobb

2Complete AB jobb 2Complete AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: 2Complete AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: 2Complete AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel- Stockholm

  2. Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass- Stockholm

  3. Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB- Stockholm

  4. Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel- Stockholm

  5. Erfaren ekonomiassistent till Caperio med start omgående- Stockholm

  6. Kundtjänstmedarbetare till Volkswagen Finans i Södertälje- Stockholm

  7. Medlemsrådgivare med servicetänk- Stockholm

  8. Ekonomiassistenter till 2complete för kommande uppdrag- Stockholm

  9. Win Win Ekonomi rekryterar en kontorschef- Stockholm

  10. Junior projektledare till It-konsultbolag- Stockholm

  11. Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående- Norrtälje

  12. Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående- Norrtälje

  13. Paradox Interactive söker serviceinriktad receptionist omgående- Stockholm

  14. Nyutexad Systemvetare? Vi har en rivstart på din karriär!- Stockholm

  15. Intern IT-ansvarig sökes till Paradox Interactive- Stockholm

  16. 2complete söker kundtjänstmedarbetare inför kommande uppdrag på finansbolag- Stockholm

  17. Finsktalande kundservice medarbetare till internationell kundservice- Stockholm

  18. 2complete söker Fleetadministratör till Volkswagen Finans- Södertälje

  19. 2complete söker kundservice handläggare till Volkswagen Group- Södertälje

  20. 2complete söker serviceinriktad supporttekniker- Södertälje

  21. 2Complete söker försäkringsadministratörer till kommande konsultuppdrag- Stockholm

  22. Tysktalande kundservicemedarbetare till internationell kundservice- Stockholm

  23. Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra till Din Bil- Stockholm

  24. Administratör med känsla för ekonomi till internationellt IT-bolag- Stockholm

  25. Finsktalande Customer Service Agent till internationellt IT-bolag- Stockholm

  26. 2Complete söker erfaren redovisningsekonom för spännande projekt- Södertälje

  27. Supporttekniker sökes till Stockholms Mediavärld- Stockholm

  28. Juniora systemutvecklare och programmerare sökes för drömjobb på MultiSoft- Stockholm

  29. Linux Systemadministratör till kreativt och nytänkande bolag- Stockholm

  30. Inkassohandläggare sökes till kund i Södertälje!- Södertälje

  31. Erfaren Redovisningsekonom sökes till uppdrag i Södertälje!- Södertälje

  32. Supporttekniker sökes till Volkswagen Group- Södertälje

  33. Brinner du för Business Intelligence? CGI söker nya talanger!- Stockholm

  34. Kundtjänstmedarbetare sökes till attraktivt företag i Södertälje!- Södertälje

  35. Erfaren och driven backend-utvecklare till medievärlden- Stockholm

  36. kundservicemedarbetare sökes till kosmetikaföretag start omgående- Stockholm

  37. Professionella kundtjänstmedarbetare till telekombranschen- Stockholm

  38. 2Complete söker serviceinriktad supporttekniker- Stockholm

  39. Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!- Stockholm

  40. Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!- Stockholm


Mer beskrivning

Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatör och vi erbjuder alltid våra kunder vad de behöver till ett lägre pris. Vi har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Network Operation arbetar med att planera, utveckla och implementera nya tekniker inom tele- och datakommunikation i vårt internationella nätverk. Enheten handhar även drift, underhåll och övervakning av infrastrukturer samt utveckling av våra IT-system. Avdelningen Business Customer Delivery ansvarar för att planera och implementera Tele2 Sveriges företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster. Avdelningen består av ca 70 personer organiserade i 4 grupper där varje grupp leds av en gruppchef. Gruppen Customer Delivery Management inom Business Customer Delivery söker nu en Customer Delivery Manager. Gruppen implementerar och registrerar Tele2:s största företagskunder och du kommer arbeta med tjänsterna fast telefoni, mobil telefoni samt datanät. Dina arbetsuppgifter Tele2 söker dig som brinner för att leverera bra service. Du kommer främst att arbeta med uppstarten av T2 växeln. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: • Kontakt med kund via telefon och mail för att samla in, för implementationen, nödvändig kunddata • Förklara för kunden vilka val kunden kan göra i tjänsten T2 Växel • Förklara för kunden hur tjänsten fungerar tekniskt • Bestämma driftsdatum med kunden • Beställa portering för kundens abonnemang • Förbereda implementation för tjänsten i flera olika T2 baserade system • Kontinuerlig kontakt med kunden fram till implementationsdagen I tjänsten ingår mycket kundkontakt där man på en teknisk nivå ska förklara för kunden hur tjänsten fungerar samt samla in kunddata. Kontakterna sker i första skedet via telefon för att övergå i mailkontakt. Kunddata samlas i en excel-fil som ligger till grund för programmering i Telepo. Din profil Vi tror att du kommer att behöva följande erfarenhet för att lyckas i tjänsten T2 Växel. Du har erfarenhet av: • Telekombranschen – tidigare arbetat med mobilväxlar - teknik och implemenation • Goda excelkunskaper • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Mycket högt kvalitetfokus och att sätter kunden främst • Erfarenhet av kundkommunikation i tal och skrift • Förstår och lever efter våra värderingar Meriterande: • Kunskap om Telepo - plattformen • Kunskap om mobila växlar • Kunskap mobiltelefoni • Kunskap kring porteringshantering • Erfarenhet av Tele2 system Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel

Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vi söker nu norsktalande personer till ett längre kundtjänstuppdrag. Vår kund är Europas största återförsäljare av glasögon och kontaktlinser på nätet. Dina arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets norska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för företaget. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon och övriga tjänster, informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst med schemalagd arbetstid på vardagar och helger. Din profil Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då företaget är i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person som har lätt att anpassa sig till nya förutsättningar. Du är en engagerad lagspelare som har ambitionen att stanna och utvecklas inom kundtjänsten under en längre tid. Du har god datorvana och är duktig på att formulera dig i tal och skrift. Du talar och skriver norska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi kallar in till intervju löpande. Skicka därför din ansökan med CV så snart som möjligt.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundservice söker norsktalande kundservicemedarbetare i världsklass

Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på över 1.5 miljarder euro om året. Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter med inspiration från naturen. Dessa produkter marknadsförs av cirka 3,6 miljoner oberoende konsulenter. Dina arbetsuppgifter Oriflame Cosmetics söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att fokusera på service, ta telefonsamtal och besvara e-post från återförsäljare och kunder på främst norska. Du kommer också att delta i projekt, t.ex. utveckling av affärssystem och finansiellt relaterade frågor. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Mäster Samuelsgatan i Stockholm tillsammans med ett motiverat och professionellt team. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Oriflame Cosmetics. Din profil För att lyckas i denna position strävar du efter att ge bra service. Oriflame sätter fokus på förmågan att kommunicera och bygga relationer, vilket är viktigt eftersom företaget har många långsiktiga kunder. Du sitter i en viktig position där service och arbetsvilja är av största vikt. Det är viktigt att du är noggrann, effektiv och stresstålig. För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har tidigare erfarenhet från kundservice eller försäljning. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på norska och svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang till ett glatt och engagerat team. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundservicemedarbetare till Oriflame Cosmetics AB

Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatör och vi erbjuder alltid våra kunder vad de behöver till ett lägre pris. Vi har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Network Operation arbetar med att planera, utveckla och implementera nya tekniker inom tele- och datakommunikation i vårt internationella nätverk. Enheten handhar även drift, underhåll och övervakning av infrastrukturer samt utveckling av våra IT-system. Avdelningen Business Customer Delivery ansvarar för att planera och implementera Tele2 Sveriges företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster. Avdelningen består av ca 70 personer organiserade i 4 grupper där varje grupp leds av en gruppchef. Gruppen Customer Delivery Management inom Business Customer Delivery söker dig som vill arbeta med högsta kvalitet inom detta område. Gruppen implementerar och registrerar Tele2:s största företagskunder och du kommer arbeta med tjänsterna fast telefoni, mobil telefoni samt datanät. Dina arbetsuppgifter Tele2 söker dig som brinner för att leverera bra service. Du kommer främst att arbeta med uppstarten av T2 växeln. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: • Kontakt med kund via telefon och mail för att samla in, för implementationen, nödvändig kunddata • Förklara för kunden vilka val kunden kan göra i tjänsten T2 Växel • Förklara för kunden hur tjänsten fungerar tekniskt • Bestämma driftsdatum med kunden • Beställa portering för kundens abonnemang • Förbereda implementation för tjänsten i flera olika T2 baserade system • Kontinuerlig kontakt med kunden fram till implementationsdagen I tjänsten ingår mycket kundkontakt där man på en teknisk nivå ska förklara för kunden hur tjänsten fungerar samt samla in kunddata. Kontakterna sker i första skedet via telefon för att övergå i mailkontakt. Kunddata samlas i en excel-fil som ligger till grund för programmering i Telepo. Din profil Vi tror att du kommer att behöva följande erfarenhet för att lyckas i tjänsten T2 Växel. Du har erfarenhet av: • Telekombranschen – tidigare arbetat med mobilväxlar - teknik och implemenation • Goda excelkunskaper • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Mycket högt kvalitetfokus och att sätter kunden främst • Erfarenhet av kundkommunikation i tal och skrift • Förstår och lever efter våra värderingar Meriterande: • Kunskap om Telepo - plattformen • Kunskap om mobila växlar • Kunskap mobiltelefoni • Kunskap kring porteringshantering • Erfarenhet av Tele2 system Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-06
Sök fler jobb liknande: lediga Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel

Erfaren ekonomiassistent till Caperio med start omgående
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget "Vår kund är ett av Sveriges mest expansiva IT-företag. En av de viktigaste orsakerna till det är att de lyssnar på sina kunder. De är lyhörda för kundernas önskemål och har den kunskap och den erfarenhet som krävs för att ge dem precis de IT-lösningar som behövs för att de ska kunna förverkliga sina affärsidéer. Vår kund har duktiga medarbetare som hittar innovativa, säkra och kostnadseffektiva lösningar för deras IT- infrastruktur, från analys och design till införande, driftstöd och utveckling." Dina arbetsuppgifter 2complete söker för kunds räkning en serviceinriktad ekonomiassistent. Som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av kund- och leverantörsreskontra. Vid behov ska du kunna registrera omkostnadsfakturor samt viss del fakturahantering. Din profil Som person är du serviceinriktad, flexibel och prestigelös. Du ställer höga krav på ordning och struktur. Du är en engagerad och självständig person med starkt driv. För rollen som ekonomiassistent söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i ett eller flera ekonomisystem. Erfarenhet inom ekonomisystemet Jeevs är meriterande, men inget krav. Detta är en bemanning vilket betyder att du kommer vara anställd hos 2complete, men arbeta hos vår kund. Tillträde omgående. Stämmer detta in på dig? Välkommen att söka redan idag. Vi arbetar löpande med urvalet, och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent till Caperio med start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent till Caperio med start omgående

Kundtjänstmedarbetare till Volkswagen Finans i Södertälje
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Volkswagen Finans Sverige AB (publ) är ett Kreditmarknadsbolag under Finansinspektionens tillsyn och helägt dotterbolag till Europas största aktör inom fordonsfinansiering; Volkswagen Financial Services AG. Volkswagen Financial Services är i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som kundtjänsthandläggare inom bilfinansiering. Man tar dagligen emot ärenden kopplat till företagets verksamhet och dessa inkommer via telefon, mail och post. Finansieringsavtalen tecknas av återförsäljaren av bilen men registreringen och aktiveringen görs hos finansbolaget. Samtalen du kommer hantera riktar sig mot den kundgrupp som kallas för slutkund vilket oftast innefattar privatpersoner. I tjänsten igår allehanda service till kunderna och deras frågor som kan gälla allt ifrån betalningsplaner till överlåtelse av betalning på ny ägare. Det ingår en stor del av registrering av finansavtal och dessa genomgås på ett mycket noggrant sätt. Din profil Vi söker dig som drivs av att ge bra service till kunder samt vill bidra till en god arbetsmoral hos vår kund. Du bör vara en god kommunikatör som kan hantera kundernas frågor på ett lugnt och professionellt sätt. Du ingår i en arbetsgrupp om cirka 15 kollegor varpå det är viktigt att du ska ha lätt för att samarbeta. Din kompetens kommer med tiden att byggas på och man arbetar kvalitativt med inlärningen samt hanteringen av alla ärenden. Då arbetet innehåller en stor del av registrering så ser vi det meriterande om du har tidigare erfarenheter av liknande arbete på kundtjänst. Arbetet kräver att du ska hantera svenska flytande i tal såväl som skrift. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos 2Complete men arbetar ute hos vår kund.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-19
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Volkswagen Finans i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Volkswagen Finans i Södertälje

Medlemsrådgivare med servicetänk
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som medlemsrådgivare. Du kommer ta emot samtal och svara på mail där du kommer ge konsultativ rådgivning i lagar och avtalsfrågor. Du kommer arbeta med att coacha medlemmar i anställningsavtal samt deras arbetssituation. Det är viktigt att du har ett bra bemötande till alla medlemmar som ringer in, och fokus på att de ska vara nöjda med servicen du ger. Detta är en möjlighet för dig att utvecklas inom en stor organisation. Din profil Du har studerat HR, arbetsrätt eller juridik på högskola eller annan eftergymnasial utbildning. Du ska känna dig bekväm med att arbeta i en kundservice miljö, där du använder telefon och mail som ditt främsta sätt att kommunicera med medlemmar. Du har tydlig kommunikation och är pedagogisk när du förklarar viktig information för medlemmar. Vi söker dig som känner dig trygg att ta viktiga beslut samt är bra på att lyssna och visa att du bryr dig om dina medmänniskor. Du är en glad och positiv person, fylld av energi som du delar med dig av till kollegor och på arbetsplatsen. Tjänsten är en rekrytering. Passar detta in på dig? Ansök redan idag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Medlemsrådgivare med servicetänk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medlemsrådgivare med servicetänk

Ekonomiassistenter till 2complete för kommande uppdrag
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta brett och varierande med exempelvis kund- och leverantörsreskontra, fakturering, betalningar, enklare avstämningar av konton etc. Din profil Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent ett par år med liknande arbetsuppgifter. En förutsättning för att passa i rollen är att du är strukturerad, stresstålig, ansvarstagande, uppnått personlig mognad och har intresse av att arbeta i verksamheter där service står i fokus. Du har god datavana och erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem. Du har en positiv inställning till ditt yrke och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat ute hos våra kunder. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av 2complete och arbeta på uppdrag hos våra kunder.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-03
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistenter till 2complete för kommande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistenter till 2complete för kommande uppdrag

Win Win Ekonomi rekryterar en kontorschef
2Complete AB Om företaget Win Win Ekonomi är en expansiv byrå med ambitiösa framtidsplaner. Vi arbetar strukturerat och proaktivt för att förverkliga dessa. Genom vår ständiga tillväxt är vi en föränderlig organisation, där man som anställd har möjlighet att utveckla både sig själv och organisationen som helhet. Personalen ses som central för bolagets framgång, och värderas mycket högt. Vi arbetar därför hårt med att ge alla medarbetare goda förutsättningar för att göra ett bra jobb. Vårt kontor är beläget i trevliga, nyrenoverade lokaler i ett k-märkt stenhus från 1920-talet, nära Globens tunnelbanestation. För att kunna ta nästa steg i utvecklingen rekryterar nu Win Win en kontorschef. Dina arbetsuppgifter I din roll som kontorschef kommer du att operativt leda ett tiotal redovisningskonsulter och ansvara för runt 150 kundföretag. Du rapporterar direkt till bolagets VD. Du ansvarar för processen när nya kunder tillkommer och för att tillsammans med kund och konsult komma fram till den bästa lösningen. Du planerar, fördelar arbetet och du stödjer de anställda i redovisningsfrågor såväl som interna rutiner och processer. I rollen som kontorschef ansvarar du även för utvecklings- och lönesamtal, bemanning och rekrytering. Företagets kunder är både små och medelstora företag. Din profil Du har en bred erfarenhet av ekonomi, med inriktning mot redovisning. Har du konsulterfarenhet från redovisningsbranchen ser vi det som mycket meriterande. Vi vill att du har minst två års erfarenhet av att arbeta som chef/ledare. Som person är du flexibel och kan prioritera och fördela arbetet på bästa sätt. Det är naturligt för dig att skapa goda relationer, vara engagerad och ha ett stort intresse för att leda personal. Du besitter goda kunskaper i att bygga team-känsla samt att motivera och hitta vägar för din personal att utvecklas. Du har en god förståelse för den dagliga verksamheten vilket gör att du kan förverkliga företagets strategier och fatta genomtänkta beslut som håller på såväl lång som kort sikt. Du har förtroende för din personal och kan vägleda dem till en självständighet genom en bra arbetsstruktur. Du talar och skriver svenska flytande och känner dig trygg i att i vissa sammanhang arbeta även på engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Är du den vi söker? skicka in din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-10
Sök fler jobb liknande: lediga Win Win Ekonomi rekryterar en kontorschef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Win Win Ekonomi rekryterar en kontorschef

Junior projektledare till It-konsultbolag
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Till ett av Europas största företag inom IT-tjänster söker vi för kunds räkning en junior projektledare. Dina arbetsuppgifter Som junior projektledare kommer du att arbeta med kundprojekt mot banker. Du kommer att upprätta, förvalta och kontrollera projektets omfattning och planering samt ansvara för budget och kostnad. Du kommer att ges introduktion i arbetet och få utbildning i avdelningens system. Det kan förekomma resor i tjänsten. Företaget är inne i en tid av förändring och utvecklingsmöjligheterna är många. För rätt person finns stora möjligheter till en spännande karriär, utvecklingsmöjligheterna är närmast obegränsade. Det finns även en chans till rekrytering hos kunden. Denna tjänst är en del i en bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd hos 2Complete och arbetar som konsult på företaget. Din profil Du har relevant akademisk examen och har hunnit arbeta i något år. Som projektledare krävs vidare en drivande personlighet med hög förmåga att kommunicera på alla nivåer i företaget samt god administrativ förmåga med noggrannhet i såväl genomförande som uppföljning. Som person är du social och kommunikativ med en hög ambitionsnivå och trivs i en ledande roll. Du har förmågan att se lösningar på problem och är inte rädd för att jobba hårt när det behövs. Då företaget vill satsa på just dig ser du denna tjänst som långsiktig. Företaget är placerat centralt i Stockholm. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga Junior projektledare till It-konsultbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior projektledare till It-konsultbolag

Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Ahlberg Electronics AB är ett lönsamt och snabbväxande företag som utvecklar och tillverkar TV-kamerasystem och inspektionssystem för kärnkraftsindustrin världen över. Vi är världsledande tack vare vår tekniska spetskompetens och överlägsna produkter avseende kvalitet, funktionalitet och service. Ahlberg Electronics AB har funnits sedan 1981, men är ändå ett ungt företag med låg snittålder. Vi tar kontinuerligt fram nya applikationer samt utvecklar de produkter vi har genom förbättrad bildkvalitet, strålningstålighet, avancerad mjukvara och högre användarvänlighet. Hos oss kan rätt person finna utmanande och givande arbetsuppgifter i en dynamisk bransch med stark tillväxt. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med löpande redovisning. Du kommer hantera in- och utbetalningar, löpande bokföring, avstämningar av balansräkningar samt beräkna svensk och utländsk moms. Du ska ha erfarenhet av att ha arbetat med utländsk valuta och kunna justera det till dagskurs. I slutet på månaden ska du till en början vara behjälplig, och sedermera själv sammanställa ekonomirapporter till ägarna. Du kommer också göra månadsbokslut, med hjälp från ekonomiavdelningen på moderbolaget i Skellefteå. En gång i månaden kommer du beräkna och göra utbetalningar på ca. 30 löner inom Unionens tjänstemannaavtal samt IF Metall. Gällande lön arbetar du med Visma lön. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat som redovisningsekonom. Du ska vara bekant med alla delar inom löpande bokföring samt kunna se helheten inom ekonomi. Du anpassar dig snabbt till nya arbetsuppgifter och arbetsrutiner. Vi ser gärna att du har arbetat i ett internationellt bolag där du är van vid att hantera utlandsbetalningar samt göra valutajusteringar. Ahlberg Electronics använder Monitor som ekonomisystem och vi ser med fördel på erfarenheter från detta system. Då du kommer att ha stort ansvar för ekonomin har du rätt kunskap om ekonomi och system för att kunna ta fram rätt underlag för verksamheten. Detta är en bemanning, vilket betyder att du är anställd hos 2Complete, men kommer arbeta hos vår kund med start omgående. Vi går igenom ansökningar löpande, så välkommen att söka redan idag då denna tjänst kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 10-03
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående

Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Ahlberg Electronics AB är ett lönsamt och snabbväxande företag som utvecklar och tillverkar TV-kamerasystem och inspektionssystem för kärnkraftsindustrin världen över. Vi är världsledande tack vare vår tekniska spetskompetens och överlägsna produkter avseende kvalitet, funktionalitet och service. Ahlberg Electronics AB har funnits sedan 1981, men är ändå ett ungt företag med låg snittålder. Vi tar kontinuerligt fram nya applikationer samt utvecklar de produkter vi har genom förbättrad bildkvalitet, strålningstålighet, avancerad mjukvara och högre användarvänlighet. Hos oss kan rätt person finna utmanande och givande arbetsuppgifter i en dynamisk bransch med stark tillväxt. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta med löpande redovisning. Du kommer hantera in- och utbetalningar, löpande bokföring, avstämningar av balansräkningar samt beräkna svensk och utländsk moms. Du ska ha erfarenhet av att ha arbetat med utländsk valuta och kunna justera det till dagskurs. I slutet på månaden ska du till en början vara behjälplig, och sedermera själv sammanställa ekonomirapporter till ägarna. Du kommer också göra månadsbokslut, med hjälp från ekonomiavdelningen på moderbolaget i Skellefteå. En gång i månaden kommer du beräkna och göra utbetalningar på ca. 30 löner inom Unionens tjänstemannaavtal samt IF Metall. Gällande lön arbetar du med Visma lön. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat som redovisningsekonom. Du ska vara bekant med alla delar inom löpande bokföring samt kunna se helheten inom ekonomi. Du anpassar dig snabbt till nya arbetsuppgifter och arbetsrutiner. Vi ser gärna att du har arbetat i ett internationellt bolag där du är van vid att hantera utlandsbetalningar samt göra valutajusteringar. Ahlberg Electronics använder Monitor som ekonomisystem och vi ser med fördel på erfarenheter från detta system. Då du kommer att ha stort ansvar för ekonomin har du rätt kunskap om ekonomi och system för att kunna ta fram rätt underlag för verksamheten. Detta är en bemanning, vilket betyder att du är anställd hos 2Complete, men kommer arbeta hos vår kund med start omgående. Vi går igenom ansökningar löpande, så välkommen att söka redan idag då denna tjänst kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 10-03
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren redovisningsekonom till teknikföretag med start omgående

Paradox Interactive söker serviceinriktad receptionist omgående
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Since 1999, Paradox Interactive has been a leading global publisher of PC-based strategy games. World-renowned for its strategy catalog, the company holds a particularly strong presence in the United States and Europe. The publishers steadily-growing portfolio includes firmly established PC franchises such as the critically acclaimed Europa Universalis, Crusader Kings, Victoria and the Hearts of Iron series created by Paradox Development Studio. Our offices are located in New York, USA and Stockholm, Sweden. We work with renowned distributors worldwide and are present on all major digital download portals. We share a passion for gaming and gamers and our goal is to provide deep and challenging games with hours of gameplay to our growing 500,000 + member community. For more information, please visit www.paradoxplaza.com , join our forum at http://forum.paradoxplaza.com and follow us at www.facebook.com/ParadoxInteractive and www.twitter.com/pdxinteractive Dina arbetsuppgifter I rollen som receptionist hos vår kund i centrala Stockholm kommer du dels ha sedvanliga receptionssysslor såsom att ta emot och skriva in besökare, koppla vidare samtal, beställa kontorsmatrial, ta emot bud, beställa luncher etc. Du kommer även att ha en internserviceroll där du håller ordning i reception och konferenslokaler ,anordnar interna fester och events. Vi ser gärna att du är intresserad av kultur och har ett spelintresse. Din profil Har du erfarenhet av serviceyrket kommer du att känna dig hemma på detta uppdrag. Vi tror att du är en prestigelös person som brinner för service och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du är flytande i engelska, både i tal och i skrift, och du är en van datoranvändare. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel, du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-11
Sök fler jobb liknande: lediga Paradox Interactive söker serviceinriktad receptionist omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Paradox Interactive söker serviceinriktad receptionist omgående

Nyutexad Systemvetare? Vi har en rivstart på din karriär!
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Manag-E är ett ledande företag for HP Software i Norden och har femton certifierade konsulter med bred erfarenhet. Manag-E säkrar kompetens och kvalitet inom allt ifrån enkla lösningar, små och mellanstora projekt samt helhetslösningar för hantering av komplexa och verksamhetskritiska IT-system. Manag-E har flera gånger fått utmärkelser for sitt arbete och är i Norge den främsta HP Software Platinum Partner. Manag-E försäkrar noggrann uppföljning även efter genomförd implementering och har genom sin support- och förvaltningstjänst direkt tillgång till resurser och information från HP. Dina arbetsuppgifter 2Complete söker nu, för Manag-E’s räkning, nyutexade systemvetare för en fantastisk start i karriären med kvalificerade uppdrag där du även får inledande utbildning. Du kommer att få vägledning av kompetenta kollegor som styr dig mot spetskompetens inom SaaS. SaaS är ett område som växer oerhört och som är i stort behov av kompetenta personer. I dagsläget arbetar man väldigt fokuserat mot HP’s tjänster inom IT Service Management. Området ska öka och vi söker därför dig med en god grund och möjligheten att bli specialist. För att stärka upp sin organisation söker Manag-E nu två juniora konsulter som skall erbjudas möjligheten att parallellt med uppdrag får relevant utbildning för att kunna arbeta som aktiva konsulter om 3-4 månader. Denna tjänst är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Manag-E. Din profil För att ha de bästa möjligheterna att lyckas i denna tjänst har du en högskoleutbildning som systemvetare och/eller en examen som civilingenjör med IT inriktning. Du har under din utbildning tagit till dig kunskaper kring scripting och programmering. Har du innan eller efter din examen skaffat dig arbetslivserfarenhet är det meriterande, men inget krav. Som person är du framåt och tycker om utmaningen att arbeta med nya människor i olika konstellationer. Du lockas av möjligheten att arbeta som konsult då det med jämna mellanrum innebär nya utmaningar vilket utvecklar dig enormt. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-12
Sök fler jobb liknande: lediga Nyutexad Systemvetare? Vi har en rivstart på din karriär! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyutexad Systemvetare? Vi har en rivstart på din karriär!

Intern IT-ansvarig sökes till Paradox Interactive
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Paradox Interactive grundades 1999 och är idag en av världens ledande utgivare av PC-baserade strategispel. Inom Paradox-koncernen finns även Paradox Development Studio som utvecklar egna speltitlar. Kända titlar inkluderar Europa Universalis, Crusader Kings, Victoria och Hearts of Iron-serierna. För mer information se www.paradoxplaza.com. Vårt kontor finns på söder I Stockholm. Vi delar en passion för dataspel och vårt mål är att tillhandahålla utmanande spel för våra drygt 500 000 spelare. Dina arbetsuppgifter Som IT-ansvarig hos Paradox kommer du att arbeta med och ansvara för IT-miljön. Detta innefattar server- och nätverksdrift, säkerhet, användarkonton och klienter. Klienterna består i huvudsak av PC-maskiner och då främst Win7. Det finns några Mac:ar, men de används idag endast vid test. Servrarna baseras på Microsofts mjukvara med Active Directory som verktyg för användarna. Tjänsten är en rekrytering. Detta innebär att du blir anställd direkt av Paradox Interactive. Din profil För att klara tjänsten på Paradox tror vi att du har arbetat brett inom intern IT med klienter, nätverk och servrar. Du har en god uppfattning om hur IT som helhet bör struktureras för att en arbetsplats ska fungera på bästa sätt utan större driftstopp. Du har även kunskap om säkerhet, gärna mot VPN och redundans. Vi söker sig som har: • Minst 5 års erfarenhet • God kunskap om servermiljö • Kunskap om Routing/VLAN nätverka • Kunskap om virtualisering av servrar • Kunskap om drift av egen brandvägg Har du utbildning är de positivt, men inte ett krav. Vi söker dig som är serviceinriktad och som är ansvarstagande som person. På Paradox har vi kul på jobbet, erbjuder en prestigelös företagskultur med frihet under ansvar där ditt bidrag räknas! Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-15
Sök fler jobb liknande: lediga Intern IT-ansvarig sökes till Paradox Interactive jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Intern IT-ansvarig sökes till Paradox Interactive

2complete söker kundtjänstmedarbetare inför kommande uppdrag på finansbolag
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu för framtida uppdrag dig som vill arbeta som kundtjänsthandläggare för ett finansieringsbolag. Man tar dagligen emot ärenden kopplat till företagets verksamhet och dessa inkommer via telefon, mail och post. Samtalen du kommer hantera riktiar sig mot den kundgrupp som kallas för slutkund, vilket oftast innefattar privatpersoner. I tjänsten ingår allehandla service till kunder och deras frågor. I arbetet ingår också en stor del registrering och aktivering av avtal och dessa genomgås på ett mycket noggrant sätt. Din profil Vi söker dig som drivs av att ge bra service till kunder samt vill bidra till en god arbetsmoral hos vår kund. Du bör vara en god kommunikatör som kan hantera kundernas frågor på ett lugnt och professionellt sätt. Du ingår i en arbetsgrupp om cirka 15 kollegor varpå det är viktigt att du ska ha lätt för att samarbeta. Din kompetens kommer med tiden att byggas på och man arbetar kvalitativt med inlärningen samt hanteringen av alla ärenden. Då arbetet innehåller en stor del av registrering så ser vi det meriterande om du har tidigare erfarenheter av liknande arbete på kundtjänst. Arbetet kräver att du ska hantera svenska flytande i tal såväl som skrift. Passar detta in på dig? Välkommen med din anökan redan idag. Eftersom vi söker personer inför kommande uppdrag går vi igenom ansökningar och håller intervjuer löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-17
Sök fler jobb liknande: lediga 2complete söker kundtjänstmedarbetare inför kommande uppdrag på finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2complete söker kundtjänstmedarbetare inför kommande uppdrag på finansbolag

Finsktalande kundservice medarbetare till internationell kundservice
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vi söker nu norsktalande personer till ett längre kundtjänstuppdrag. Vår kund är Europas största återförsäljare av glasögon och kontaktlinser på nätet. Dina arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets finska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för företaget. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon och övriga tjänster, informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst med schemalagd arbetstid på vardagar och helger. Din profil Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då företaget är i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person som har lätt att anpassa sig till nya förutsättningar. Du är en engagerad lagspelare som har ambitionen att stanna och utvecklas inom kundtjänsten under en längre tid. Du har god datorvana och är duktig på att formulera dig i tal och skrift. Du talar och skriver finska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi kallar in till intervju löpande. Skicka därför din ansökan med CV så snart som möjligt.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-22
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kundservice medarbetare till internationell kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kundservice medarbetare till internationell kundservice

2complete söker Fleetadministratör till Volkswagen Finans
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Volkswagen Finans Sverige AB erbjuder finansiering och tillhörande tjänster för att skapa förutsättningar för återförsäljare inom Volkswagen-gruppen att sälja fler bilar. Vi erbjuder bland annat kundfinansiering i form av leasing eller lån, serviceavtal, försäkring, personalbil och hantering/administration av bilpark med mera. Vi erbjuder även finansieringslösningar specifikt för återförsäljarnas verksamhet. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn. Volkswagen Finans Sverige är ett helägt dotterbolag till Volkswagen Financial Services AG, Tyskland som i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Tyskland. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta som administratör inom fleet och ekonomi. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att vara kontraktadministration för lån och leasing, kundservicearbete via telefon och mail, hantering av avvikelselistor samt postsortering. Du kommer även hantera kostnader och utlägg samt arbeta med avstämningar och utredningar. Du kommer eventuellt ha eget kontaktansvar mot kund som använder sig av vagnparkslösning. Där kommer du arbeta nära kunden för att leverera den bästa service på ett snabbt och effektivt sätt. Din profil För att klara detta på allra bästa sätt ser vi gärna att du är en noggrann och strukturerad person. Det är även viktigt att du kan arbeta självständigt såväl som i grupp. Det är också viktigt att du arbetar proaktivt och att du är naturligt lösningsorienterad. Som person behöver du vara flexibel, initativrik och stresstålig. Då arbetet innehåller en hel del ekonomi så ser vi gärna att du har kunskap och arbetslivserfarenhet av ekonomi/redovisningsrelaterade arbetsuppgifter samt administration. Om du även besitter intresse för datasystem och systemutveckling ser vi detta som en merit då avdelningen och dess processer är under utveckling. Tidigare arbetslivserfarenhet inom biladministration och arbete med fleetadministration är meriterande. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger man stor vikt vid din kommunikationsförmåga. Tjänsten är placerad i Södertälje. Passar detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag. Vi håller intervjuer löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 10-23
Sök fler jobb liknande: lediga 2complete söker Fleetadministratör till Volkswagen Finans jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2complete söker Fleetadministratör till Volkswagen Finans

2complete söker kundservice handläggare till Volkswagen Group
2Complete AB Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget "Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar. Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier." Dina arbetsuppgifter Tillsammans med fem andra personer i arbetsgruppen kommer du att ta emot inkommande ärenden främst via telefon, mail samt sociala medier. Det förekommer också att det kommer in ärenden via post. Alla ärenden ska hanteras på ett snabbt och effektivt sätt med högsta servicetänk. Inkommande kundärenden består av frågor kring bland annat Volkswagen Groups produkter, tjänster, lanseringar, garantier. Man kommer också hantera klagomål från kunder gällande produktkvalité, leveranstider och bemötande hos återförsäljare och servicepartners. Många frågor och klagomål är mycket kvalificerade och kräver daglig kontakt med fackavdelningar, återförsäljare och verkstäder inom Volkswagen Group. Din profil Vi tror att du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger man stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande med kunskaper i tyska. Du besitter goda datakunskaper och om du har erfarenhet av ärendehanteringssystemet Support Point är det ett plus. Vi ser gärna att du har tekniskt intresse och är van att använda sociala medier Detta är en bemanning vilket betyder att du kommer vara anställd hos 2complete, men arbeta hos vår kund. Passar tjänsten in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 10-28
Sök fler jobb liknande: lediga 2complete söker kundservice handläggare till Volkswagen Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2complete söker kundservice handläggare till Volkswagen Group

2complete söker serviceinriktad supporttekniker
2Complete AB Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter På Servicedesk kommer du att ingå i en service- och supportgrupp på sex personer, 1:line & 2:line. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att via e-post, telefon och webb ta emot och registrera felanmälningar och beställningar i vårt ärendehanteringssystem. Du kommer att utföra felsökning och problemlösning, sköta användarkonto- och lösenordshantering i e-postsystem och vissa verksamhetssystem. Tjänsten är en bemanning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund i Södertälje. Din profil Du som söker denna tjänst är van att arbeta med support via telefon och mail. Du har arbetat i olika ärendehanteringsystem, samt har erfarenhet av att arbeta i en Service desk, eller en helpdesk. Du besitter goda generella IT-kunskaper och du kommer främst att supportera dessa program: Windows XP, Office 2003, Outlook 2003 Windows 7 Office 2010 Körkort Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det förekommer även en del arbete ute hos avändarna och därför behöver du inneha körkort för personbil. Som person är du serviceinriktad, självgående, flexibel och social samt är van att hålla flera bollar i luften. Du är ansvarstagande, noggrann samt har förmågan att prioritera rätt. Service ligger hos dig naturligt och du tycker det är roligt att hjälpa användarna med deras problem Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer för tjänsten sker löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 11-06
Sök fler jobb liknande: lediga 2complete söker serviceinriktad supporttekniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2complete söker serviceinriktad supporttekniker

2Complete söker försäkringsadministratörer till kommande konsultuppdrag
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget För längre konsultuppdrag söker vi nu flera drivna försäkringsadministratörer med ett brinnande intresse för kundservice och försäkringsadministration. Vår kund är ett stort och välkänt företag med flertal kunder inom försäkringsbranschen i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter Tjänsten innebär att handlägga pension- och livförsäkringar. Din profil Vi söker dig som har flerårig praktisk erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, du måste har erfarenhet från försäkringsbranschen, gärna som försäkringsadministratör eller försäkringshandläggare. God datavana och goda kunskaper inom Word och Excel är ett krav. Du måste ha erfarenhet av att arbeta med liv- och pensionsförsäkringar. Vidare är du van vid och trivs med att ge service och att ha kundkontakt. Du tycker även om administration och är administrativt effektiv när det gäller att ge service och med ett högt kvalitetstänkande. För att trivas med och passa i konsultrollen, är du dessutom bra på att samarbeta och är flexibel när det gäller förändringar i arbetssätt, rutiner och systemen samt har lätt att anpassa dig till nya miljöer och bekantskaper.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-11
Sök fler jobb liknande: lediga 2Complete söker försäkringsadministratörer till kommande konsultuppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2Complete söker försäkringsadministratörer till kommande konsultuppdrag

Tysktalande kundservicemedarbetare till internationell kundservice
2Complete AB Om 2Complete Denna tjänst är ett uppdrag via Rekryterings- och Bemanningsföretaget 2Complete. Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen. 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vi söker nu tysktalande personer till ett längre kundtjänstuppdrag. Vår kund är Europas största återförsäljare av glasögon och kontaktlinser på nätet. Dina arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets tyska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som ambassadör för företaget. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med allt från att ge produktinformation om linser, glasögon och övriga tjänster, informera om företagets erbjudanden och lägga beställningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst med schemalagd arbetstid på vardagar och helger. Din profil Du tycker om att ha kundkontakt och har ett stort fokus på service. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Då företaget är i ständig förändring, tror vi att du är en flexibel person som har lätt att anpassa sig till nya förutsättningar. Du är en engagerad lagspelare som har ambitionen att stanna och utvecklas inom kundtjänsten under en längre tid. Du har god datorvana och är duktig på att formulera dig i tal och skrift. Du talar och skriver tyska på modersmålsnivå och hanterar dessutom svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande. Vi kallar in till intervju löpande. Skicka därför din ansökan med CV så snart som möjligt.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-12
Sök fler jobb liknande: lediga Tysktalande kundservicemedarbetare till internationell kundservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tysktalande kundservicemedarbetare till internationell kundservice

Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra till Din Bil
2Complete AB Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter 2complete söker en serviceinriktad ekonomiassistent för ett bemanningsuppdrag hos Din Bil. Som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av kundreskontra. För att klara detta arbete på bästa sätt ser vi gärna att du har några års erfarenhet av att ha arbetat med kundreskontra och kan hämta elektroniska inbetalningsfiler för att matcha mot fakturor. Det är meriterande om du har arbetat med leverantörsreskontra, kredithantering samt reklamationer. Din profil Som person är du serviceinriktad, flexibel, stresstålig och prestigelös. Du ställer höga krav på ordning och noggrannhet. Du är en engagerad och kan arbeta i team så väl som självständigt. För rollen som ekonomiassistent söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel och arbetat i ekonomisystemet Visma. Startdatum för detta uppdrag är omgående Passar detta in på dig? Välkommen att söka redan idag. Vi arbetar löpande med urvalet.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra till Din Bil jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent med fokus på Kundreskontra till Din Bil

Administratör med känsla för ekonomi till internationellt IT-bolag
2Complete AB Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter I denna typ av roll kommer du att arbeta med att lägga in inköpsordrar i ekonomisystemet, tillse att inköpsordrarna blir korrekt upplagda samt att bevaka att inköpsordrarna blir attesterade. Dessa tjänster är en del i en bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund. Start omgående och till en början 3 månader. Din profil Du som söker ska ha minst gymnasialutbildning och behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Vi söker dig som har erfarenhet av inköp och ekonomi. Du har vana vid administrativa uppgifter är noggran, flexibel och effektiv. Som person är du engagerad, drivande och trivs med utmaningar.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-18
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med känsla för ekonomi till internationellt IT-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med känsla för ekonomi till internationellt IT-bolag

Finsktalande Customer Service Agent till internationellt IT-bolag
2Complete AB Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta inom bolagets kundtjänst med både frontoffice och backoffice relaterade arbetsuppgifter. Arbetet inom Frontoffice består i att ta emot inkommande samtal och mail och svara på frågor som rör bankkort, ta hand om kortspärrningar, hantering av saldoförfrågningar o dyl. Till backofficeuppgifter hör bl.a. granskning, registrering och verifiering av ansökningar, avregistrering av kort, samt fördelning och utskick av rapporter, kort- och kontoutdragsreturer mm. Din profil Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du är kundorienterad i ditt arbete och förstår vikten av mycket goda kundrelationer. Vidare är du en initiativrik och serviceinriktad person som får saker och ting att hända och som dessutom brinner för service och för att ge kunderna det lilla extra! Du ska ha goda datakunskaper och ett sinne för siffror. Utöver goda kunskaper i Svenska och Engelska så söker vi tre personer som har behärskar finska väl. Det är meriterande om du har erfarenhet av service, kundtjänstarbete och/ eller har arbetat i bank- och finansbranschen tidigare.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 11-21
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande Customer Service Agent till internationellt IT-bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande Customer Service Agent till internationellt IT-bolag

2Complete söker erfaren redovisningsekonom för spännande projekt
2Complete AB Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta i ett spännande projekt där du kommer att etablera redovisningsrutiner i ett nystarta dotterbolag i en stor internationell koncern. Du att kommer skapa rutiner för momsredovisning, års-och kvartalsbokslut samt skatter. Du har därför en lång erfarenhet av att ha arbetat som redovisningsekonom gärna med erfarenhet av olika arbetssätt samt under projektliknande förhållanden. Vår kund använder ett norskt system som heter View21. Leverantörerna, Banqsoft, bygger systemet som du sedan testar och kravställer inför lanseringen i april. Detta projekt startar omgående och beräknas pågå fram till april 2014. Då detta projekt inte kommer uppnå en heltidstjänst kommer du under denna period även assistera med den löpande redovisningen. Denna tjänst är en del av en projektlösning. Detta innebär antingen att du blir anställd av 2Complete eller arbetar som underkonsult Din profil Vi ser gärna att du har en högskoleexamen inom ekonomi och har minst fem års erfarenhet av att ha arbetat som redovisningsekonom eller liknande. Du har erfarenhet av olika redovisningsrutiner från flera företag och det är meriterande om du tidigare arbetat som konsult under projektliknande former. Dina kunskaper inom ekonomi- eller affärssystem är utmärkta och det är viktigt att du förstår helheten i systemet för att kravställa på bästa sätt. Du drivs av att arbeta mot deadlines och för att klara arbetet på bästa sätt kan du anpassa dig efter vad som dagligen krävs. Du har en bra kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta samt arbeta självständigt. Passar detta in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 11-29
Sök fler jobb liknande: lediga 2Complete söker erfaren redovisningsekonom för spännande projekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2Complete söker erfaren redovisningsekonom för spännande projekt

Supporttekniker sökes till Stockholms Mediavärld
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Rollen som Supporttekniker innebär att man arbetar med att hjälpa privatkunder i teknik-, abonnemangs och fakturafrågor både över telefon och via e-post för Bredband- & Telefoniprodukter. Du kommer att bli en del av ett mycket professionellt team som är ledande i arbetet som supporttekniker. Tjänsten är en del i en bemanningslösning vilket innebär att du anställs av 2Complete och arbetar som konsult hos vår kund. Din profil Du ska vara en problemlösare med god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Du är van att ta egna initiativ och arbeta under eget ansvar. Då du arbetar både internt såväl som externt mot våra externa partners är det viktigt att du är pedagogisk och social. Givetvis är det viktigt att ha lätt att lära sig och anpassa sig till nya miljöer och situationer. Andra viktiga egenskaper är stresstålighet och analytisk förmåga med öga för detaljer och slutkunden i fokus hela tiden. Vi ser att du som söker denna tjänst har: • Minst 1 års erfarenhet av arbete inom Kundservice på teknisknivå • Mycket goda kunskaper om TCP/IP och DNS • Mycket goda kunskaper i Windows och grundläggande kompetens i andra operativsystem • Meriterande med kunskap av Stadsnät och felsökning inom området • Övrigt: teknikintresserad Utbildning • Minst fullföljd gymnasieutbildning (gärna inom teknik och IT) • Meriterande med eftergymnasiala kurser inom teknik och IT Har du frågor kring denna tjänst är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joel Claeson. Är du rätt person för detta jobb? Ansök idag då intervjuer sker löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-09
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker sökes till Stockholms Mediavärld jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker sökes till Stockholms Mediavärld

Juniora systemutvecklare och programmerare sökes för drömjobb på MultiSoft
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Multisoft utvecklar och skräddarsyr alla typer av affärs- och verksamhetssystem utifrån kundens behov. Då företagets plattform Softadmin® är så pass intelligent, går den att anpassa till alla typer av lösningar. Man arbetar väldigt mycket med anpassningen och detta ger ständigt dig som utvecklare nya utmaningar. Varje dag får du fokusera på de mest avancerade och komplicerade algoritmerna. Varje företag är unikt. Effektivisering av verksamheten är alltid av största vikt och bör löpande ses över. Här kommer Multisoft in för att hjälpa kunderna med kostnads- och/eller tidsbesparingar. Tidigare har specialanpassade lösningar tagit lång tid att utveckla och ställer ofta till med lika mycket nya problem som de löser. På Multisoft har man sedan start arbetat hårt med att eliminera dessa problem. Det arbetet har resulterat i deras intelligenta mjukvara - Softadmin®. Idag hjälper man många svenska och internationella företag med produkten Softadmin®. Vill du bli en del av Multisoft och lära av de bästa? Ansök och gör vårt webbtest nu! Kopiera in följande länk i din webbläsare: http://www.multisoft.se/test?jobref=2C Dina arbetsuppgifter Hos Multisoft arbetar du med anpassningen av Softadmin® för kundens räkning. Lösningsarkitekterna tar fram riktlinjerna och ni tar tillsammans fram det ultimata verktyget för kunden. På företaget är verktygen Microsoft® SQL Server och T-SQL viktiga komponenter. Det är dock algoritmerna och hur problemen löses som står i fokus! Det är dessa som driver företaget framåt och som kommer att göra dig till en ännu bättre utvecklare. Du blir aldrig klar hos Multisoft utan får löpande utbildning och mål i samtal med din chef. Längre fram i din karriär hos Multisoft behövs arkitekter, testare, kravanalytiker, projektledare och mycket mer. Tjänsten är en rekrytering vilket betyder att du blir anställd direkt av Multisoft. Din profil Vi söker dig som älskar programmering. Du kan ha kommit in på denna bana genom stort personligt intresse eller genom akademiska studier. Gemensamt för dem som arbetar på Multisoft är att det inte finns någon utmaning som är för stor. Vilket programmeringsspråk du behärskar, eller på vilken plattform, spelar ingen roll då du på Multisoft kommer att få lära in ett helt nytt tänk. Du är oavsett en grymt problemlösande utvecklare som har fler än ett vapen i din utvecklingsarsenal. På Multisoft vill vi skapa en dynamisk miljö för att det kreativa ska få utrymme. Hos oss arbetar alla typer av människor med kompetens från många olika ställen. Vi arbetar mycket med trivsel, gemenskap och samarbete för att de som arbetar här ska få alla möjligheter att växa och bidra. Är det dig vi söker? Skriv testet idag då vi intervjuar och testar löpande. Känner du någon branschkollega som skulle vara intressant, får du mer än gärna skicka denna länk vidare. Är det dig vi söker? Ansök idag och skriv testet via länken ovan.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-09
Sök fler jobb liknande: lediga Juniora systemutvecklare och programmerare sökes för drömjobb på MultiSoft jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniora systemutvecklare och programmerare sökes för drömjobb på MultiSoft

Linux Systemadministratör till kreativt och nytänkande bolag
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Internet Vikings är ett bolag som ligger i absolut framkant vad det gäller grossisttjänster för trafikmarknaden, då med fokus på bolag inom SEO, affiliate- och domänindustrin. Bolaget agerar på en internationell marknad men med tyngdpunkt på Europa och USA. Bolaget är inne i en väldigt expansiv tillväxtfas under både 2014 och 2015. Vad innebär en tjänst hos Internet Vikings? Vi tror på principen att ju roligare man har det på jobbet, desto bättre presterar man. Det är också den enskilt största förklaringen till vår framgång. Vi sitter i mycket fräscha och öppna lokaler vid Hötorgets t-banestation. Vi åker på resor och har roligt tillsammans. Naturligtvis erbjuder vi också marknadsmässig lön. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Internet Vikings. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en Linux-tekniker som kommer att arbeta med drift och utveckling av vår Linux-miljö. Förutom intresse och kunskap inom Linux är det också bra om du har grundläggande kunskaper inom nätverk. Vårt primära operativsystem för servrar är Debian Linux. Vi arbetar enligt principerna ”lean” och ”agile”, och vi söker därför dig som är utåtriktad och lockas av att vara med och påverka utvecklingen i ett snabbt växande bolag. Kulturen hos oss präglas av drivkraft och högt i tak. Din profil Vi söker dig som - har arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter: - har arbetat med driftskritiska linux miljöer. - kunskaper i scripting i Linux - meriterande om du har erfarenhet av statisk och dynamisk routing i linux miljö - meriterande om du har erfarenhet av switching i Juniper samt HP. - meriterande om du även kan PERL eller andra språk - har tekniska dokumentationskunskaper Har du frågor kring tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-09
Sök fler jobb liknande: lediga Linux Systemadministratör till kreativt och nytänkande bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Linux Systemadministratör till kreativt och nytänkande bolag

Inkassohandläggare sökes till kund i Södertälje!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Vi söker nu inkassohandläggare för uppdrag hos vår kund i Södertälje. Du ska ha tidigare erfarenhet av arbete som inkassohandläggare för att snabbt kunna sätta dig in i arbetet hos vår kund. I dina arbetsuppgifter så kommer det att ingå daglig kontakt med inkassobolag, myndigheter, samarbetspartners och advokater. Det är därför viktigt att du är en god kommunikatör som kan hantera samtal såväl som kvalificerad administration på ett effektivt och korrekt sätt. Du kommer även att arbeta med omskrivningar, upprättande av amortering och bedömning av detta samt konkurser och obeståndsärenden. Din profil Vi söker dig som trivs med att gå in och hjälpa till för att avlasta i arbetet kring inkassohandläggning. Du kommer att ingå i ett team med hög känsla för samarbete och bra gemenskap. Du skall vara van vid arbete med hög belastning och vara benägen till prestation även under stressiga perioder. Du bör vara en problemlösare och hålla en hög servicenivå för att kunna hjälpa kunderna. Stämmer detta in på dig, sök då tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande. Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du är anställd av 2Complete men uthyrd till vår kund.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 09-09
Sök fler jobb liknande: lediga Inkassohandläggare sökes till kund i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inkassohandläggare sökes till kund i Södertälje!

Erfaren Redovisningsekonom sökes till uppdrag i Södertälje!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med löpande redovisning på ett företag som hanterar bilfinansiering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara följande: Månadsbokslut samt koncernrapportering • Bokföring, bokföringsrättelser • Treasury back-office administration, bland annat registrering av nya lån samt ansvara för att företagets lån återbetalas. • Beräkna upplupna räntor samt avstämning av lån- och räntemellanhavanden med koncernbolag. • Bokföra värdering av lån och derivat. • Rapportering till Finansinspektionen, Finansbolagens Förening, moderbolaget i Tyskland mm. • Upprätta underlag till utlandsbetalningar, transfer pricing dokumentation, ratingprocess, budgetering, affärsplan samt styrelsemöten. • Löpande balanskontoavstämningar. • Utredningar och analyser • Övriga på en ekonomiavdelning förekommande uppgifter Din profil Vi söker dig med några års erfarenhet av redovisning och som kan sätta sig in i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt. Du ska vara driven till att lära dig nya saker och sätta dig in i bolaget snabbt samt att du ska ha ett brinnande intresse för siffror. Vi söker dig som trivs att arbeta i öppna landskap men som även kan hantera individuella processer. Det är viktigt att du är noggrann, professionell och prestigelös. Du ska ha högskoleutbildning inom ekonomi med inriktning mot redovisning och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar på plats hos vår kund!
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 09-09
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Redovisningsekonom sökes till uppdrag i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Redovisningsekonom sökes till uppdrag i Södertälje!

Supporttekniker sökes till Volkswagen Group
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget "Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar. Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier." Dina arbetsuppgifter På Servicedesk kommer du att ingå i en service- och supportgrupp på sju personer. I gruppen arbetar 1st, 2nd & 3rd:line support. Du kommer ta emot felanmälningar via samtal, mail och webb och registrera och fördela dessa felanmälningar och beställningar i vårt ärendehanteringssystem. Du kommer att utföra felsökning och problemlösning, sköta användarkonto- och lösenordshantering i e-postsystem och vissa verksamhetssystem. Tjänsten är en bemanning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos Volkswagen Group. Din profil Du som söker denna tjänst är van att arbeta med support via telefon och mail. Du har arbetat i olika ärendehanteringsystem, samt har erfarenhet av att arbeta i en Service desk, eller en helpdesk. Du besitter goda generella IT-kunskaper och du kommer främst att supportera dessa program: Windows 7 Office 2010. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det förekommer även en del arbete ute hos avändarna och därför behöver du inneha körkort för personbil. Som person är du serviceinriktad, självgående, flexibel och social samt är van att hålla flera bollar i luften. Du är ansvarstagande, noggrann samt har förmågan att prioritera rätt. Service ligger hos dig naturligt och du tycker det är roligt att hjälpa användarna med deras problem Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer för tjänsten sker löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 09-10
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker sökes till Volkswagen Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker sökes till Volkswagen Group

Brinner du för Business Intelligence? CGI söker nya talanger!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Vår grupp Consulting Practice Business Intelligence stödjer CGI:s kunder med rådgivning kring styrning och uppföljning, utvecklingsprojekt och förvaltning av beslutstödslösningar. Vi är i en pågående förändringsprocess där vi arbetar med att anpassa verksamheten för att bättre kunna möta våra kunders krav och förväntningar. Vi samarbetar med våra internationella kollegor gällande erbjudanden och kompetensutbyte och har tagit fram ett ramverk för hur vi och våra kunder ska arbeta med BI. Vi har starka samarbeten med våra globala allianspartners och levererar lösningar på IBM Cognos, Microsoft BI, SAP BO, Oracle samt QlikView. Arbetar du med Business Intelligence? Vill du tillsammans med CGI utveckla våra kunder och därmed få vår BI-verksamhet i Stockholm att växa? Business Intelligence är ett av CGI:s satsningsområden och vi söker BI-konsulter för att förstärka vår grupp i Stockholm. På CGI får du arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor i spännande uppdrag och vi vågar lova inspirerande möten och utveckling. Vi jobbar med alla delar inom ett IT-projekt, allt från förstudier till design, implementation och drift. Hos oss finns det flera olika sätt att bli framgångsrik. Med våra program för karriär- och kompetensutveckling sätter du tillsammans med din chef individuella mål och har alltid en tydlig plan för ditt nästa steg. Vi har en öppen och generös företagskultur. Att dela med sig av sin kunskap är en förutsättning för att vi ska kunna leverera på topp. Vi som arbetar här är drivna och motiverade. Att ha balans i livet är en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Som senior BI-konsult/arkitekt kommer du att arbeta i projekt av varierande storlek med allt från back-end till front-end. Ditt arbete kommer att innebära framtagande av arkitektur, kundkontakter, analyser av kundkrav och även till viss utveckling av funktionella lösningar. Som arkitekt driver du arbetet framåt och är stöd åt våra juniora konsulter. En viktig del i denna roll är, förutom konsultarbete, presale och att driva affärerna framåt. Våra uppdrag utförs framförallt på plats hos våra kunder i Stockholmsregionen eller från vårt kontor i Kista. CGI har en stark lokal närvaro vilket gör att du får arbeta nära kunder och kollegor. Vår internationella leveranskapacitet ger dig också möjligheten att ta del av ett globalt nätverk med ovärderliga kompetenser och resurser. Du får en spännande arbetsvardag med stora utvecklingsmöjligheter och bra kompetensutveckling! Vi är plattformsoberoende och arbetar med ett flertal olika verktyg. Detta är en rekrytering vilket innebär att du i slutet av en lyckad process blir anställd direkt av CGI. Din profil Alla våra seniora medarbetare ska ha minst 7 års erfarenhet av Business Intelligence, erfarenhet av konsultrollen samt en akademisk examen från universitet eller högskola. Vi ser gärna att du har erfarenhet av olika BI verktyg, framförallt Microsofts BI-verktyg, Cognos, BO/BW eller QlikView. Har du erfarenhet av ETL-verktyg. t.ex. Oracle Warehouse Builder/Data integrator eller Informatica är meriterande. Som konsult på CGI är du prestigelös och pålitlig. Du prioriterar kundnyttan och har ett affärsmässigt synsätt. Du har en mycket god problemlösningsförmåga, är nyfiken och engagerad. Eftersom du ofta arbetar tillsammans med kund och kollegor i projekt och andra åtagande är du samarbetsinriktad och en lagspelare. Vidare är du öppen för mentorskap. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och är bra på att uttrycka dig i tal och skrift. Har du frågor kring denna tjänst är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-15
Sök fler jobb liknande: lediga Brinner du för Business Intelligence? CGI söker nya talanger! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brinner du för Business Intelligence? CGI söker nya talanger!

Kundtjänstmedarbetare sökes till attraktivt företag i Södertälje!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Rollen som kundtjänstmedarbetare är omfattande och man får en bred kunskap inom branschen. Man arbetar med telefonen som verktyg och hanterar privat- och företagskunder på högsta möjliga servicenivå. Det sker dagligen registrering, ändringar i avtal och ärenden, problemlösning, reklamationshantering etc. Man arbetar i företagens olika datasystem och mail vilket gör att vi löpande söker personer med kundtjänsterfarenhet. Du kommer ingå i ett ambitiöst team med stark känsla för samarbete och sammanhållning. Man har ett tydligt mål med att bibehålla nöjda kunder och snabbt kunna lösa kundens frågor på ett effektivt och trevligt sätt. Vår uppdragsgivare ser ett löpande behov och för rätt person finns stora möjligheter till utveckling såväl personligt som affärsmässigt! Meriterande Erfarenhet av kundtjänst inom Försäkring, Telekom, Bank- och Finans, Biladministration. Din profil Du bör ha ett brinnande intresse för kundtjänst och att hantera människors ärenden över telefon och mail. Du ska vara en positiv och ambitiös problemlösare som drivs av att hjälpa människor med deras ärende på allra bästa sätt. Man skall kunna anpassa sitt förhållningssätt till olika kunders önskemål och alltid hålla en hög servicenivå samt att kunna leda samtalet på ett effektivt sätt. Det är viktigt att ha förståelse för arbetet på kundtjänst och tycka att det är roligt med hög arbetsbelastning i perioder, som tex vid fakturautskick etc. Intervjuer kommer att ske löpande och detta avser ett bemanningsuppdrag vilket innebär en anställning hos 2Complete med uppdrag ute hos vår kund!
Företag: 2Complete AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 09-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare sökes till attraktivt företag i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare sökes till attraktivt företag i Södertälje!

Erfaren och driven backend-utvecklare till medievärlden
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som har jobbat med programutveckling i några år, kanske även som projektledare eller mjukvaruarkitekt. Du har varit drivande i utvecklandet av agila metoder, versionshantering, publicering mm. Du har sannolikt också haft driftsansvar i någon utsträckning. Förutom dina tekniska kunskaper har du lätt att se det utvecklade systemet i ett sammanhang. Du upptäcker självständigt brister i system, kommer med förslag till förbättringar och du har en intuitiv känsla för prioriteringar, såväl tekniska som affärsmässiga. Din profil Du är bevandrad i miljöer som huvudsakligen uppbyggd i PHP (Zend Framework) och MySQL i Linuxmiljö. Det är inget främmande för dig, men det är viktigare att du verkligen kan programmera mot databaser än att du är expert på just PHP/MySQL. Du har troligen jobbat i en transaktionsintensiv miljö och förstår vikten av transaktionshantering, referens- och dataintegritet. Men du kan också bryta konventioner för att vinna prestanda och flexibilitet, utan att ge avkall på säkerheten.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-19
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren och driven backend-utvecklare till medievärlden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren och driven backend-utvecklare till medievärlden

kundservicemedarbetare sökes till kosmetikaföretag start omgående
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Företaget är ett välkänt internationellt direktförsäljande företag med en omsättning på över 1,5 miljarder euro om året. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå t.o.m. augusti månad med mycket goda möjligheter till förlängning. Dina arbetsuppgifter I dagsläget består kundservice teamet av 6 medarbetare som har uppdraget att tillhandahålla service via telefon och mail för företagets kunder. Teamet behöver nu förstärka pga ökad belastning och omstrukturering av arbetsuppgifter. Kundservicens arbetsbelastning är uppbyggd efter försäljningsaktiviteter och arbetsbelastningen kan variera. Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med stor fokus på service som innefattar att ta emot samtal från återförsäljare och slutkunder som ringer in om olika ärenden. Kundservice hanterar även viss orderläggning även om majoriteten görs online. Vidare har också kundservice arbetsuppgifter som att ingå i olika utvecklingsprojekt, exempelvis att hjälpa till i utvecklingen av system, och ekonomifrågor. Att behandla reklamationer och arbeta med allmänna kontorssysslor ingår även i kundtjänstens arbetsuppgifter. Du kommer att rapportera till Kundservicechef. Du kommer t.ex. att: • Ta emot och hantera kundärenden via telefon och mail • Vara behjälplig för återförsäljare och kunder och säkerställa att kundtjänsten upplevs som mycket serviceinriktad och professionell Din profil För att lyckas i tjänsten brinner du för service. Vi lägger stor vikt på att du har lätt för att kommunicera samt är relationsskapande då många av företagets kunder har en lång relation och återkommande kontakt med företaget. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av kundservice och/eller service alternativt försäljning • Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift • Förståelse för norska • Goda kunskaper i engelska Som person stimuleras du av att arbeta i team och har en förmåga att tillföra glädje, entusiasm samt energi till dina arbetskamrater. Att alltid leverera utmärkt service både externt som internt är en enorm drivkraft. Samtidigt har du integritet nog att stå upp för dina åsikter och starka egenskaper hos dig är personlig mognad samt självinsikt. Vidare är du prestigelös och initiativtagande på så sätt att du, när det finns tid över, ser och tar tag i saker som behöver göras. Då vi arbetar mot servicemål ser vi även att du är resultatinriktad och drivs av att leverera en hög servicenivå samt trivs att jobba i en miljö med högt tempo.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga kundservicemedarbetare sökes till kosmetikaföretag start omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: kundservicemedarbetare sökes till kosmetikaföretag start omgående

Professionella kundtjänstmedarbetare till telekombranschen
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Vi söker nu flera kundtjänstmedarbetare till telekombranschen som siktar på att erbjuda världens bästa kundservice. För att göra detta behöver vi glada, positiva och professionella medarbetare. Vill du bli en del av ett team i världsklass? Dina arbetsuppgifter I din roll kommer du att ansvara för att hantera ärenden från viktiga kunder. I och med att bemötande lägger grund för väldigt mycket, läggs ett stort ansvar på dig som kundservicemedarbetare. När du är upplärd kommer du att kunna mycket om mycket, både på bredd och djup, och samtidigt kunna ge kunden förstklassig service. Du kommer att: • Arbeta i realtid och vara proaktiv • Kommunicera med kund i tal och skrift • Arbeta enligt kundserviceschema • Hantera kortare ärenden och ärenden av längre karaktär • Hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar • Hjälpa till med ärenden som fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar & leveransfrågor, m.m Denna tjänst är en del i en bemanningslösning vilket betyder att du blir anställd av 2Complete och sedan arbetar som konsult ute hos Kund. Din profil Vi söker dig som har intresse och erfarenhet av endera service, serviceyrken, kundtjänst eller teknik. Du har gymnasiekompetens och söker ett arbete med fokus på service och bemötande. Du är duktig på att formulera dig i tal och skrift och kan bygga relationer och ge service på ett naturligt och säljande sätt. Du sätter kunden i fokus och har en genuin känsla för att hjälpa människor och lösa utmaningar. I din yrkesroll är du kundfokuserad, professionell och ger alltid bästa service. Du är en kreativ problemlösare och släpper inte en uppgift innan den är löst. Du drivs av att ständig arbeta mot uppsatta mål, både individuella och gruppbaserade. Som person är du driven, social, positiv och gillar utmaningar. Du trivs med att ha telefonen som arbetsverktyg och du är en god kommunikatör i såväl tal som skrift. Har du tidigare erfarenhet från kundservice eller sälj, är det meriterande. Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system. Du har en självsäkerhet blandat med en ödmjukhet som gör att du kan fatta beslut som gynnar alla inblandade parter. Vi ser fram emot att träffa dig och vi ser gärna din ansökan idag.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-23
Sök fler jobb liknande: lediga Professionella kundtjänstmedarbetare till telekombranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Professionella kundtjänstmedarbetare till telekombranschen

2Complete söker serviceinriktad supporttekniker
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Dina arbetsuppgifter På Servicedesk kommer du att ingå i en service- och supportgrupp på sju personer, 1:line, 2:line & 3.line. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att via e-post, telefon och webb ta emot och registrera felanmälningar och beställningar i vårt ärendehanteringssystem. Du kommer att utföra felsökning och problemlösning, sköta användarkonto- och lösenordshantering i e-postsystem och vissa verksamhetssystem. Tjänsten är en bemanning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult ute hos vår kund i Södertälje. Din profil Du som söker denna tjänst är van att arbeta med support via telefon och mail. Du har arbetat i olika ärendehanteringsystem, samt har erfarenhet av att arbeta i en Service desk, eller en helpdesk. Du besitter goda generella IT-kunskaper och du kommer främst att supportera dessa program: Windows XP, Office 2003, Outlook 2003 Windows 7 Office 2010 Körkort Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Det förekommer även en del arbete ute hos avändarna och därför behöver du inneha körkort för personbil. Som person är du serviceinriktad, självgående, flexibel och social samt är van att hålla flera bollar i luften. Du är ansvarstagande, noggrann samt har förmågan att prioritera rätt. Service ligger hos dig naturligt och du tycker det är roligt att hjälpa användarna med deras problem Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer för tjänsten sker löpande.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga 2Complete söker serviceinriktad supporttekniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2Complete söker serviceinriktad supporttekniker

Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Instoremedia (INSM), ett systerbolag till Creuna, söker en senior utvecklare med starka kunskaper av modern utveckling i .NET. Lika viktigt som din kompetens är din positiva energi i samarbetet med kunder och kollegor som kommer driva INSMs plattform framåt. Du är en prestigelös person som finner tillfredställelse i projektens slutgiltiga framgång. Du ser arbetet dit, avancerat eller grundläggande, som lika viktiga och du arbetar lika villigt med båda. Bli en del av ett fantastiskt team som sitter tillsammans med Creuna i nya fantastiska lokaler på Kungsholmen. Du kommer att ingå i Instoremedias utvecklingsgrupp som är ett mindre team av självständiga, nytänkande och entreprenöriella utvecklare. INSM bygger en flexibel och modulär plattform för digital signage. INSM har även kontor i London och samarbetar kontinuerligt i utvecklingsprojekt med bolag i Sverige, England och Indien. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av INSM. Dina arbetsuppgifter Som senior utvecklare har du bra förståelse för standarder, tjänster och produkter på marknaden samt vedertagna designmönster. Du brinner för att lära dig nya saker och att hela tiden utveckla din kompetens. Förmodligen har du också ett flertal hobbyprojekt på ditt CV och ett stort intresse för nya tekniker. Instoremedia strävar efter att arbeta så effektivt som möjligt och leverera högkvalitativa lösningar. I rollen som senior utvecklare kommer du att vara en av dem som leder utvecklingen. Förutom ren utveckling kommer du att arbeta med arkitektur och kartlägga framtida möjligheter. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du besitter merparten av följande kunskaper. Vi är dock medvetna om att kompetens är något som är svårt att sätta på papper och vi tittar gärna på din ansökan även om du inte prickar in flertalet av följande kriterier. • Civilingenjör inom Datateknik eller motsvarande • Starka kunskaper inom .NET och C#, samt erfarenhet av avancerad programmering och moderna systemutvecklingsmetoder • Erfarenhet av systemdesign • Stort intresse för ny teknik och motivation att hela tiden inhämta ny kunskap • Flytande engelska i tal och skrift • Intresserad av produktägarskap • Entreprenörsattityd Ytterligare meriterande kunskaper • Erfarenhet av TFS, SQLServer, IIS och SharePoint • Kunskaper om verktyg för continuous integration, releasehantering och prestandatester • Erfarenhet av arbete på produktolag. Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande denna rekrytering är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-09
Sök fler jobb liknande: lediga Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!

Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!
Om 2Complete 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 Om företaget Instoremedia (INSM), ett systerbolag till Creuna, söker en senior utvecklare med starka kunskaper av modern utveckling i .NET. Lika viktigt som din kompetens är din positiva energi i samarbetet med kunder och kollegor som kommer driva INSMs plattform framåt. Du är en prestigelös person som finner tillfredställelse i projektens slutgiltiga framgång. Du ser arbetet dit, avancerat eller grundläggande, som lika viktiga och du arbetar lika villigt med båda. Bli en del av ett fantastiskt team som sitter tillsammans med Creuna i nya fantastiska lokaler på Kungsholmen. Du kommer att ingå i Instoremedias utvecklingsgrupp som är ett mindre team av självständiga, nytänkande och entreprenöriella utvecklare. INSM bygger en flexibel och modulär plattform för digital signage. INSM har även kontor i London och samarbetar kontinuerligt i utvecklingsprojekt med bolag i Sverige, England och Indien. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av INSM. Dina arbetsuppgifter Som senior utvecklare har du bra förståelse för standarder, tjänster och produkter på marknaden samt vedertagna designmönster. Du brinner för att lära dig nya saker och att hela tiden utveckla din kompetens. Förmodligen har du också ett flertal hobbyprojekt på ditt CV och ett stort intresse för nya tekniker. Instoremedia strävar efter att arbeta så effektivt som möjligt och leverera högkvalitativa lösningar. I rollen som senior utvecklare kommer du att vara en av dem som leder utvecklingen. Förutom ren utveckling kommer du att arbeta med arkitektur och kartlägga framtida möjligheter. Din profil För att lyckas i rollen tror vi att du besitter merparten av följande kunskaper. Vi är dock medvetna om att kompetens är något som är svårt att sätta på papper och vi tittar gärna på din ansökan även om du inte prickar in flertalet av följande kriterier. • Civilingenjör inom Datateknik eller motsvarande • Starka kunskaper inom .NET och C#, samt erfarenhet av avancerad programmering och moderna systemutvecklingsmetoder • Erfarenhet av systemdesign • Stort intresse för ny teknik och motivation att hela tiden inhämta ny kunskap • Flytande engelska i tal och skrift • Intresserad av produktägarskap • Entreprenörsattityd Ytterligare meriterande kunskaper • Erfarenhet av TFS, SQLServer, IIS och SharePoint • Kunskaper om verktyg för continuous integration, releasehantering och prestandatester • Erfarenhet av arbete på produktolag. Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande denna rekrytering är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Företag: 2Complete AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-09
Sök fler jobb liknande: lediga Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skarp inom .NET? Hjälp oss skapa framtidens digitala kundupplevelser!


Sök lediga jobb 2Complete AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se