3 personlig assistenter_undersköterskor 85% till personliga assistentgruppe
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: 3 personlig assistenter_undersköterskor 85% till personliga assistentgruppe. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: 3 personlig assistenter_undersköterskor 85% till personliga assistentgruppe. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan- Trollhättan
- Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg- Göteborg
- Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan- Göteborg
- Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!- Göteborg
- KU-Leader- Göteborg
- Verksamhetschef, anestesikliniken- Borås
- Vi söker en driven CIO till Consortio Fashion Group!- Borås
- Teknisk Illustratör, Inhouse- Göteborg
- Manufacturing Engineer- Göteborg
- Driftig internservicemedarbetare till spelkoncernen Ghost Games- Göteborg
Mer beskrivning
Sjuksköterska till strokeavdelning i TrollhättanOM UPPDRAGET För våra kunders räkning söker vi nu sjuksköterskor till stroke- och neurologavdelningar i Trollhättan för uppdrag i sommar. Välj själv hur mkt du vill arbeta! Allt tillgänglighet är av intresse! DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på stroke- alternativt neurologavdelningar. DIN PROFIL Legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du har arbetat inom strokesjukvård/neurologi tidigare. Meriterande med kunskap inom journalsystemet Melior. Dock inget krav! OM OSS Centric Care har bemannat hälso-och sjukvården sedan år 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag med kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Oslo. Vi erbjuder tillfällig och fast bemanning till privat och offentlig hälso- och sjukvård samt inom socialt arbete. Som konsult hos oss erbjuds du några av marknadens bästa lönevillkor, varierande uppdrag, en egen dedikerad kontaktperson samt ett unikt friskvårdsbidrag på upp till 4000kr per kalenderår. Med ett stort antal ramavtal över hela Sverige och Norge kan vi garantera våra anställda uppdrag året om. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, Bemanningsföretagen. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet. Tillsammans med tjänstepensionsavtal och försäkringsskydd innebär detta en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta oss redan idag. Välkommen! Mer informasjon
Företag: Centric Care AB
Ort: Trollhättan
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan
Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg
Som redovisningskonsult vid r2 Redovisning AB arbetar du brett med redovisningsfrågor. Du tar självständigt ansvar för att skapa värde för våra befintliga kunder. Arbetet sker mestadels vid kontoret i centrala Göteborg, bitvis hos kund. Du välkomnas till ett företag med bra stämning och ett öppet klimat där alla hjälps åt. Företaget har höga ambitioner och har som mål att växa och bli större. Välkommen med din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval! Arbetsuppgifter Som redovisningskonsult kommer du arbeta med redovisning för både större och mindre företag. Du kommer bland annat sköta månadsbokslut, skatter, löner och upprätta årsredovisningar samt inkomstdeklarationer. Tjänsten innebär en löpande kontakt med kunder gällande specifika uppdrag och utföra konsultationer. Problemlösning kommer vara en central del i arbetet. Flertalet av de tjänster du kommer att utföra sker digitalt med kunderna. Utbildning / erfarenhet Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi / redovisning, cirka tre års arbetslivserfarenhet från en roll inom redovisning samt självständigt arbete med bokslut, årsredovisningar och skatt. Du har lätt att utrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Det är starkt meriterande om du sedan tidigare arbetat i en bred redovisningsroll på en redovisningsbyrå. Personlighet Du tar ansvar för din uppgift och strukturerar ditt arbete väl. Du driver dina processer självständigt och agerar lyhört och engagerat. Du trivs i samarbete med andra såväl kund som intern personal, därtill med ett flexibelt förhållningssätt. Om företaget Våra konsulter är experter och kan erbjuda en fullständig service inom allt från löpande redovisning till kvalificerade skattefrågor. Med flerårig erfarenhet och en bred kundkrets är vi trygga i vårt arbetssätt och våra rutiner. Flertalet tjänster vi erbjuder kunder sker digitalt. Vi etablerade verksamheten i Göteborg 1991 och finns sedan 2001 även i Östersund. Vårt kontor är beläget i centrala Göteborg där vi idag är 14 medarbetare som jobbar med redovisning och revision. Vi är ett personligt kontor med hög kompetens, trivsam atmosfär och med högt i tak. Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens som redovisningskonsult. Läs mer på www.a2revision.se. Vi är medlemmar i SRF (Sveriges Redovisningskonsulters Förbund).
Företag: Poolia Göteborg AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg
Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan
Stadsdelsförvaltningen Västra Göteborg omfattar Södra Skärgården, Tynnered och Älvsborg och är en kustnära stadsdel med ca 52 000 invånare. Stadsdelens främsta uppdrag är att erbjuda invånarna tjänster och service inom bl a förskola, skola, kultur, fritid, individ- och familjeomsorg samt omsorg för äldre och funktionshindrade. Förvaltningen har ca 3500 anställda. Vi arbetar utifrån synsättet att mångfald och jämn könsfördelning ökar kvaliteten på de tjänster som SDF Västra Göteborg erbjuder. ARBETSUPPGIFTER Om dig: Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare med behörighet att undervisa i år 1-3 och gärna 1-6. Du är stabil, trygg och har självinsikt. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och visar ett engagerat ledarskap i klassrummet. Du tycker om att samarbeta med andra människor och är duktig på att skapa goda relationer till elever, kollegor och föräldrar. Din planering av arbetet är strukturerad och effektiv. Du har god förmåga att leda och organisera ditt arbete, så att en trygg lärmiljö grundad på ömsesidig respekt och samarbete skapas. Du kan bedöma och anpassa din undervisning utifrån effekten av olika strategier. Göra eleven delaktig i planeringen så att elevens förmåga att lära utvecklas. Har du jobbat med barn med hörselnedsättning är det meriterande samt om du är behörig i engelska. Du jobbar situations- anpassat med ett lågaffektivt bemötande. Om oss: Kalvhagskolan är idag en F-5 skola med 130 elever. Inom två år står vår nybyggda skola klar och under tiden är du med och skapar nya lärmiljöer. Vi blir en F-9 skola med över 300 elever. Skolans läge på en skärgårdsö nära Göteborg, gör att vi har en fantastisk omgivning och vi utvecklar ständigt utomhuspedagogik. Trygghet, arbetsglädje och kunskap är ledord för skolan. Vi jobbar med att på ett strukturerat sätt ständigt förbättra vår verksamhet. Den pedagogiska personalen har hög kompetens och jobbar i lärarlag. Vi utvecklar inkluderande arbetssätt, som kooperativt lärande. Att arbeta som lärare på Kalvhagskolan innebär att ta stort ansvar för kvalitén för våra elever och för verksamheten. I årskurs 2 kommer ni vara två lärare som jobbar i nära samarbete med varandra. Det finns också en elevassistent knuten till klassen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med behörighet och legitimation för arbete som lärare i grundskolans åk 1â3. Vi ser motivation och personliga egenskaper som lika viktiga faktorer som erfarenhet, vilket innebär att vi även välkomnar nyexaminerade lärare att söka sig till oss. Rekryteringsarbetet kan påbörjas innan sista ansökningsdag så tveka inte på att söka redan idag! Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi i Västra Göteborg vill att alla våra medarbetare ska vara delaktiga i att skapa arbetsplatser som genomsyras av respekt, jämställdhet, medinflytande, arbetsglädje och utveckling. I Västra Göteborg arbetar vi för att arbetsmiljön ska vara god och hälsofrämjande. Som anställd erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag samt reseförmån i form av subventionerat Västtrafikkort och cykelförmån. Även arbetskläder och pedagogisk lunch ingår i tjänsten. Med hänvisning till Lag SFS 2000:873 måste den som erbjuds tjänsten uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan upprättas. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Göteborg
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan
Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster. Är du en serviceinriktad och social person som ger det lilla extra, som ser lösningar på problem? Många av våra kunder söker just nu kundtjänstmedarbetare. Om du brinner för att ge den bästa tänkbara servicen kan du vara rätt person. Genom att söka till oss får du möjlighet att bli erbjuden mängder av spännande uppdrag som bidrar till din personliga utveckling. Låter det intressant? Läs vidare och ansök redan idag, intervjuer sker löpande! Vad innebär rollen som kundtjänstmedarbetare? Jobbet som kundtjänstmedarbetare innebär först och främst att ge service i världsklass. Du är positiv och är en duktig nätverkare som drivs av att hitta lösningar åt kunden. Vi jobbar med många välkända företag i Göteborg och får in roliga uppdrag varje dag, därför vill vi komma i kontakt med dig snabbt för att hitta rätt matchning mellan dig och din framtida arbetsplats. Denna annons gäller inte någon specifik tjänst, det viktigaste är att du vill jobba med just service - oavsett bransch. Hittar vi en matchning ringer vi upp dig direkt och berättar mer om tjänsten vi tror skulle passa dig! Vilka är de vanligaste arbetsuppgifterna? * Kontakt med kunder och distributörer via telefon och e-post * Hantering av supportärenden * Hantering av förfrågningar och reklamationer. * Orderhandläggning. * Du är företagets ansikte utåt och ger kunderna bästa möjliga service Arbetstider: Tjänsterna är på heltid, oftast dagtid och kan vara både korta och långsiktiga beroende på vad som passar dig. Plats: Göteborg med omnejd. Start: Du behöver i de flesta fall kunna starta med kort varsel eller med max en månads uppsägningstid Vår konsult berättar: "Manpower ger ett seriöst och professionellt intryck. Informationen man får som konsult är lätt att ta till sig och bra förklarat både av personal och på hemsidan. Man får raka, ärliga svar på sina frågor och upplever att man alltid får det stöd man behöver." - Elin Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som verkligen brinner för att ge bästa tänkbara service och som är duktig på att bygga relationer. Du trivs med att ha mycket att göra och söker nu efter nya möjligheter att utvecklas! * För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare är du social, noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. * Du beskriver dig själv som serviceminded och strävar alltid efter att ge service i världsklass. * Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och om du har lätt för att sätta dig in i nya system. * Trivs att använda telefonen som ditt främsta arbetsredskap Hur söker jag tjänsten? Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? 1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar 2 Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00 3 Vid andra frågor får du gärna maila mig på Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: ManpowerAB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!
KU-Leader
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customerâs needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: Group Design Leader Trim Covers Research and Development creates and develops the next generation outstanding luxury cars. Seats is part of the Interior department and develops the Seats with responsibility for the complete design process from concept development to industrialization. In PSS130, Seats, we are divided in four groups; Front Seats, Rear Seats, Seat Trim & Program Execution. All together we are today about 60 persons, TVA and consultants. At Trim Covers we are responsible for delivering seat trim covers in textile and leather. We lead the development of a complete set of trim to fulfill the customer expectation of the famous designed Scandinavian look. We are now searching for a GDL Trim covers with the ambition to grow within the organization. Main responsibilities: - Work in close cooperation with suppliers to develop system/component solutions (time, technology, cost). - Quality assure the assignment through a cross functional team and deliver according to agreed time plan. - Documenting the assignment by updating and releasing documentation for systems and components - Hands-on work with seats for fault tracing and system understanding, and development testing. - Report the assignment status and decisions to SPL and Line management. - Safeguard quality and feasibility during development process Required qualifications: - M.Sc./B.Sc university degree or equivalent experience in design or textile production - Genuine interest in design and textile/leather materials - Experience of managing projects - Fluent in English (spoken and written) - Driverâs license (B). - Lectra (Design Concept), Catia CAD - Interests in sewing and pattern making Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga KU-Leader jobb, KU-Leader Göteborg, KU-Leader MVV International AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KU-Leader
Verksamhetschef, anestesikliniken
Södra Älvsborgs Sjukhus, SÄS, är en av fyra sjukhusgrupper i Västra Götalandsregionen. SÄS är ett komplett akutsjukhus och bedriver länssjukvård inom, de för länssjukhus, vanligaste förekommande specialiteter. SÄS ansvarar även för barn- och ungdomsmedicinska och psykiatriska öppenvårds-mottagningar i kommunerna i Sjuhärad. Vi är ett hälsofrämjande sjukhus med fokus på vård, behandling och arbetssätt som sätter patienternas behov i första rummet. Vi utvecklar våra verksamheter genom processtänkande och ett tvärprofessionellt samarbete. Webbplats www.vgregion.se/sas Facebook www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr Verksamhetsbeskrivning Inom anestesiklinikens verksamhet bedrivs akut och planerad operationssjukvård, intensivvård, endoskopi samt smärtbehandling. Kliniken är organiserad i en intensivvårdsavdelning (IVA), operationsavdelningar, postoperativa avdelningar, endoskopienheter och ett smärtteam. Vi är lokaliserade på både Södra Älvsborgs Sjukhus Borås och Skene. Kliniken har cirka 320 medarbetare inom professionerna läkare, sjuksköterskor och undersköterskor samt sekreterare som arbetar tillsammans i team för att kunna tillgodose våra patienters behov. Ledningsgruppen består av verksamhetschef, utvecklingscontroller, produktionsledare, läkarchef och sju vårdenhetschefer. Om uppdraget Som verksamhetschef har du ett övergripande ansvar för anestesiklinikens medarbetare, arbetsmiljö, produktion och budget. Det innebär att du tillsammans med första linjens chefer ska leda, utveckla och följa upp verksamheten utifrån klinikens strategiska aktiviteter och mål. Produktionsledaren och utvecklingscontrollern är klinikledningens stöd i dessa uppgifter. Alla verksamheter på SÄS följer upp resultat inklusive medicinsk kvalitet regelbundet, och det är verksamhetschefens ansvar att anestesiklinikens enheter arbetar i samma riktning. Du rapporterar till biträdande sjukhusdirektör och är en viktig medspelare i sjukhusledningen på SÄS. I uppdraget ingår också att etablera och bibehålla viktiga samarbeten inom organisationen och i regionen. Kvalifikationer Du som söker tjänsten har en kvalificerad universitets- eller högskoleexamen. Bred erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård är en förutsättning. Specialistkompetens inom anestesi är meriterande. Du har stor erfarenhet inom chefs- och ledarkskap. Goda ledaregenskaper värderas högt. Som chef uppfyller du Västra Götalandsregionens chefskriterier som är mål- och resultatorienterat, kommunikativt, utvecklingsorienterat och värdegrundsbaserat chefskap. Du har även erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete samt god förståelse för forskning och utbildning. Du tycker om att påverka, ta ansvar, vara målinriktad och ha förmåga att utveckla vår ledningsgrupp. Du ser till helheten, kan fatta beslut, genomföra förändringar och kan omsätta mål till handlingsplaner. Du är resultatinriktad och har god förmåga att kommunicera och verka för ett gott samarbete både inom verksamheten och med andra verksamheter. Övrigt Efter att ansökningstiden har gått ut kommer vi gå igenom alla ansökningar och kalla intressanta kandidater på intervjuer. Intervjuer planeras att genomföras under vecka 28 och 29. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig ett arbete i en utvecklingsinriktad organisation där dina idéer och din erfarenhet tas tillvara och blir viktiga för det fortsatta utvecklingsarbetet. Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. I din roll som chef har du möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling via något av västra Götalandsregionens värdeskapande chefsprogram. Du erbjuds även chefsutveckling som utvecklas och kvalitetssäkras av VGR akademi. För oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats och vi värnar om våra medarbetares hälsa. Därför erbjuder vi dig förmåner och hälsofrämjande friskvårdaktiviteter. Läs mer om våra förmåner: https://sas.vgregion.se/jobba-hos-oss/formaner-for-dig-som-medarbetare/ Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Södra Älvsborgs Sjukhus, anestesikliniken
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Verksamhetschef, anestesikliniken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verksamhetschef, anestesikliniken
Vi söker en driven CIO till Consortio Fashion Group!
Consortio Fashion Group AB (CFG) är en av de ledande grupperna inom mode online i Norden, Baltikum och Östeuropa, och består av bolagen Cellbes och Bubbleroom - två bolag med starka och tydligt positionerade varumärken inom mode med kompletterande målgrupper. CFG satsar på e-handel med modekonsumenten och hennes upplevelse i fokus, men säljer även sina egendesignade varumärken till över 250 butiker över hela Norden. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och är totalt cirka 220 medarbetare inom koncernen, med huvudkontor i Borås. Vi har direktförsäljning online i 9 länder, med kontor i fyra av dessa, och har dessutom ett sourcingkontor i Shanghai, vilket gör oss till en internationell och spännande koncern att utvecklas inom. Vidare säljer vi till flertalet andra länder internationellt, såväl direkt som genom partners. Som vår CIO är du en person som vågar utmana och inspirera till nya digitala arbetssätt. Genom att leda vår IT-organisation blir du inom ditt område vår guide i den spännande tillväxtsresa vi befinner oss i. Som ansvarig för driften är det naturligt för dig att både arbeta operativt och strategiskt och tillsammans med ledningsgruppen driver du ständigt projekt mot förbättring och utveckling av vår verksamhet. Ditt uppdrag: I rollen som CIO är du övergripande ansvarig för den tekniska miljön och för bolagets IT-styrning och IT-beställningar. Det inkluderar ansvar för strategisk planering och genomförande samt ansvar för leveransuppföljning. Detta innebär att du löpande kommer att prioritera systemdrift, behovsfångst, äga vår tekniska "road-map" samt agera kravställare gentemot leverantörer. - Du har en IT-beställarfunktion, och ditt arbete innebär ansvar för bolagets alla system. - Du driver bolagets IT-frågor ur ett strategiskt och affärsutvecklande perspektiv. - Du ansvarar för att verksamhetsbehov formuleras till tydliga krav på digitala lösningar. - Du arbetar med att göra behovsanalyser av nya system som är viktiga för affären samt fortlöpande utvärderar befintliga system och tjänster i tydlig dialog och uppföljning med systemleverantör. - Ditt arbete innebär ansvar för kartläggning, upphandling och projektledning avseende implementering av verksamhets-/affärsstödjande IT-system och digitala processer. - Du ansvara för bolagets IT-budget. Som CIO har du en nyckelroll i bolaget. Du rapporterar till VD och blir en del av företagets ledningsgrupp. Vem är du: Du har några års erfarenhet av en ledande roll inom IT och vill tillsammans med oss utvecklas och växa i din roll. Du är en modig innovatör som brinner inte enbart för IT, utan även för digital utveckling i ett e-handelsbolag. Vi söker en person som är duktig på att leda och som kan sprida engagemang. Du inspirerar och arbetar kontinuerligt med att utveckla vår affärsmodell. Du är nyfiken på nya möjligheter som skapas av ny teknik, du utmanar då det behövs och är en nyckelspelare i vår tillväxtresa. Du har ett starkt affärs- och kundperspektiv i ditt engagemang och inspireras av utmaningen att skapa tekniklösningar som stärker våra kundrelationer och vårt erbjudande till kund. Kvalifikationer: Vi söker dig med relevant akademisk utbildning och erfarenhet av ledning av en IT-organisation. Du hanterar både den operativa driften samt utvecklar din verksamhet. Du har hög grad av förståelse av system för att driva detaljhandel med egen tillverkning såsom ERP, PLM, PIM, Logistik- och WMS-system, CRM, redovisnings- samt HR-system - med tillhörande integrationer. Du har ett gediget intresse samt erfarenhet av digitalisering utifrån ett affärsutvecklingsperspektiv. Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vi ser vidare att du har erfarenhet av: - en ledande ställning inom IT-organisation - att arbeta med strategiskt och operativt förändringsarbete - att leda personal inom din avdelning Det är meriterande om du har erfarenhet från detaljhandel och e-handel. Vad kan vi erbjuda? CFG är inne i en spännande fas av tillväxt, och vårt arbete kännetecknas av våra kärnvärden mod, driv och tillsammans. Hos oss på Consortio Fashion Group arbetar vi tillsammans för att ständigt förbättra och öka kundnöjdheten, öka trivsel och arbetsglädje för våra medarbetare samt öka försäljningen och lönsamheten för bolaget. Vill du vara med på vår spännande resa? Ansök då idag! Ytterligare information: Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. För frågor och mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotte Nordén, VD för Cellbes, på charlotte.norden@cellbes.se. Sista ansökningsdag är den 30 juni, vi hanterar dock ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Företag: Consortio Fashion Group AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en driven CIO till Consortio Fashion Group! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en driven CIO till Consortio Fashion Group!
Teknisk Illustratör, Inhouse
Arbetsbeskrivning  Vi söker en Teknisk Illustratör som kommer att arbeta Inhouse med en av våra mest intressanta kunder som valt att outsourca sin tekniska dokumentation till Etteplan. Kunden är marknadsledare inom sin bransch och deras produkter finns i många svenska hem. Vi arbetar såväl i nationella som internationella projekt.  De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att vara delaktig i framställning av teknisk användardokumentation och illustrationer där ett målgruppstänkande genomsyrar allt du gör. Ditt dagliga arbete som teknisk illustratör sker som regel i projektgrupper tillsammans med konstruktörer, utvecklare, servicepersonal, utbildare, produktspecialister och teknikinformatörer där du blir en del i arbetet från faktainsamling till publicering av informationsmaterial.  Kompetens  Du har utbildning inom informativ illustration eller motsvarande. Eftersom arbetet ofta sker med 3D-CAD som bas så ser vi gärna att du har erfarenhet av att jobba i 3D-miljöer. Du bör ha en god teknisk förståelse och starkt intresse av att illustrera tekniska produkter. Du kan hantera Adobe- paketet och kan du även Lattice 3D är det meriterande. Extra meriterande är om du har erfarenhet och intresse av nya tekniker så som Augmented Reality.  Eftersom arbetet rör både text och bild behöver du även ha ett intresse och visst kunnande inom text. Du skriver och talar flytande engelska och svenska. Industriell erfarenhet är en merit.   För att trivas i arbetet vet vi att det krävs ett brinnande engagemang för kundens situation och för att göra kunden nöjd. Du har hög servicenivå, tar egna initiativ och är beredd på att stå i hetluften. Din nyfikenhet och ditt engagemang gör att du är öppen och kontaktskapande. Ett stort ansvarstänkande, stark drivkraft och förmåga att skapa goda relationer är viktiga egenskaper för att du ska lyckas väl i konsultrollen.  Som person värdesätter vi att du är utåtriktad, ansvarstagande, gillar att arbeta tillsammans med andra och har ett stort teknikintresse.
Företag: Etteplan
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk Illustratör, Inhouse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk Illustratör, Inhouse
Manufacturing Engineer
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customerâs needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: We are now looking for a Manufacturing Engineer for Interior parts, situated in Sweden, Torslanda. The overall purpose of the role is to: - Assure flawless introduction of car programs into our plants. - Lead and coordinate activities within area of responsibility. - Continuously strive for commonality within VCC plants. - Upon request support Core or IE, when expertise competence is needed. Main Tasks Lead the cross technical product and production manufacturing work, as well as represent Manufacturing during prepare and implement phase within their own commodity area within VCC , which means: Ensures product and process feedback to Research & Development (R&D) in order to fulfil the "six manufacturing attributes" (quality, man hours, cost efficiency, environment, flexibility, and change over): - Leads and coordinates the manufacturing process within Research & Development - Represents Manufacturing Engineering (ME) as well as within ME and Research & Development - Ensure the input to Analysis and Verification needs (AVB) - Drives and follow-up âsix manufacturing attributesâ within area of responsibility - Create and upgrade instruction (PII) - Report DPA5 checklist status - Report BGK/PGK and concerns - Input/feedback of ME requirement to Core - Give input to the summary and report gate / milestone answers within the area - Reporting status and deviations in decided systems/ tools and ensure that there are actions - Follow-up of cost within responsible area until the TSU phase Competence Requirements: - Technical competence at senior high school or university level is desirable - Practical experience of the production process - Knowledge about the processes, methods, and tools at Manufacturing and R&D Required: - Fluent in Swedish and English, spoken and written - FMEA & DFA knowledge are desirable Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Manufacturing Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Manufacturing Engineer
Driftig internservicemedarbetare till spelkoncernen Ghost Games
Om tjänsten Gillar du när varje arbetsdag ser likadan ut? Då skulle du inte passa på Ghost Games Vi letar efter en ny medlem till vårt awesome team som passar in i vår unika och kreativa miljö med många roliga projekt och event. Samtidigt behöver du vara skarp nog att kunna representera receptionen på det proffsiga sätt som är självklart för oss. Vi räknar dessutom med att du är händig, kreativ och har ett proaktivt mindset för att kunna bidra till vårt härliga kontor. Engelska är vårt vardagsspråk - att du har skills i både tal och skrift är ett krav. Låter detta som något du skulle trivas med? Då har KFX HR-partner det rätta långsiktiga uppdraget på Ghost Games för dig! Om företaget KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Som internservicemedarbetare arbetar du i en representativ, kreativ och händig roll. Du kommer att utgå från kunden Ghost Games reception där din huvudsakliga arbetsuppgift är att underlätta arbetsdagen för internt anställda och gäster som en del av âWorkplace and Employee Servicesâ-team. Du ansvarar för att driva och koordinera veckoevent som Friday Breakfast och after-work på fredagar, större events samt projekt med fokus på att utveckla kontorsmiljön. Tjänsten innebär administration, såväl på engelska som svenska, det är därför viktigt att du behärskar dessa språk mycket väl i tal och skrift. Delar av arbetsdagen består även av lättare reparationer, eventuella felanmälningar samt visst underhåll av kontorslandskapet. Kvalifikationer Vi söker dig som är vill ta ett stort ansvar, är engagerad och ser möjligheter i ditt dagliga arbete. Då en del av tjänsten är internservice ser vi att du är en händig person som inte är rädd för att testa nya arbetsuppgifter eller att ta egna initiativ. Som person ska du vara framåt och tycker om att skapa och behålla goda relationer med besökare och intern personal. Vi ser även att du ska ha god samarbetsförmåga och trivas med att arbeta både i team samt på egen hand. Prestigelös och professionell är två ord som ligger till grund för vem vi söker till denna spännande tjänst. Meriterade är tidigare erfarenhet inom reception, internservice eller vaktmästeri, men inget krav. Vidare är du trygg i Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system. Du behöver kunna uttrycka dig mycket väl på engelska i både tal och skrift då det är kundens koncernspråk. Övrigt Tillsättning: Start och upplärning sker under Juni 2018. Tjänsten är på heltid, arbetstid kl 08.00-17.00 och 09.00-18. Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroll på alla våra slutkandidater. Intervjuer sker löpande så tjänsten redan idag! Har du en fråga eller fundering kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Företag: KFX HR-partner Göteborg AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Driftig internservicemedarbetare till spelkoncernen Ghost Games jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftig internservicemedarbetare till spelkoncernen Ghost Games
Söka jobb tips