AG Advokat jobb - lediga jobb

AG Advokat jobb AG Advokat jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: AG Advokat. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: AG Advokat. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat- Stockholm

  2. Receptionist på AG Advokat- Stockholm

  3. Receptionist på AG Advokat- Stockholm

  4. Assistent till AG Advokat- Stockholm

  5. Assistent till AG Advokat- Stockholm

  6. Ekonomiassistent till AG Advokat- Stockholm

  7. Assistent till AG Advokat- Stockholm

  8. Kurskoordinator till AG Advokat- Stockholm


Mer beskrivning

Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat
AG Advokat söker en flexibel och professionell person till rollen som receptionist, en tjänst med fokus på service och servering. Drivs du av att ge service i världsklass och lockas av att arbeta på en framgångsrik advokatbyrå? Då är det här den perfekta tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker en receptionist till vårt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Som receptionist kommer du tillsammans med en kollega ansvara för lokalens allmänna ordning och säkerställa att byråns klienter bemöts på ett professionellt och trevligt vis. Majoriteten av din arbetsdag kommer att bestå av att förbereda och säkerställa att mötesrum är i toppskick, duka fram och servera te och kaffe samt luncher och fika. Vi är en byrå som månar om att vara en arbetsplats med god stämning och stark kollegialitet, detta då vi är övertygande om att det gynnar byråns verksamhet och långsiktiga utveckling. Arbetsuppgifter Som receptionist är din främsta uppgift att upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande. Du kommer exempelvis att: - Servera och ansvara för fram- och avdukning inför och efter möten - Bemanna växeln och boka resor - Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar - Beställa lunch eller boka bord för såväl interna som externa lunchmöten - Ansvara för tekniken i konferensrummen, vilket bl.a. inkluderar telefoner, projektorer och videokonferenser - Svara på inkommande samtal - Ansvara för post- och budhantering samt säkerställa att skrivarstationer är i sin ordning Vi söker dig som - Har erfarenhet av serviceinriktade tjänster så som receptionist eller arbete på hotell, restaurang eller butik. - Brinner för service och förstår vikten av att hålla en hög servicegrad i allt du gör, både i interna och externa kontakter. - Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, då du främst kommer att kommunicera med klienter på detta språk. Det är meriterande om du: - Tidigare har arbetat i en liknande roll i en professionell miljö, förslagsvis på en advokatbyrå eller inom finansbranschen. - Tidigare har arbetat i Outlook. Som person söker vi dig som är trevlig, prestigelös och har ett öga för detaljer. Då du är AG Advokats ansikte utåt och den första kontakt klienten har med byrån är det viktigt att du ger ett professionellt bemötande och får klienten att känna sig välkommen och omhändertagen. Vi ser att du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är en person som trivs att arbeta i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till oplanerade situationer samtidigt som du inte tummar på din noggrannhet och struktur i arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt personliga brev i denna rekryteringsprocess. Övrig information - Start: Omgående. - Omfattning: Sommarvikariat på heltid med eventuellmöjlighet till förlängning. - Arbetstider: Enligt schema 08:00-17:00 alt. 09:00-18:00. - Lön: Enligt överenskommelse med AG Advokat. - Placering: Centrala Stockholm. Om AG Advokat AG Advokat erbjuder högkvalitativa affärsjuridiska tjänster inom fastighetsjuridikens samtliga segment. Byrån rankas som Sveriges ledande inom sin verksamhetsinriktning. Våra medarbetare är specialiserade inom fastighetsjuridikens olika rättsområden och vi har även lång och gedigen erfarenhet av tvister och offentlig upphandling. Vi sitter i ljusa moderna lokaler som ligger mitt i centrala Stockholm. Idag arbetar ca 75 personer på byrån, varav 60 jurister.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat

Receptionist på AG Advokat
AG Advokat söker en flexibel och professionell person till rollen som receptionist, en tjänst med fokus på service och servering. Drivs du av att ge service i världsklass och lockas av att arbeta på en framgångsrik advokatbyrå? Då är det här den perfekta tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker en receptionist till vårt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Som receptionist kommer du tillsammans med en kollega ansvara för lokalens allmänna ordning och säkerställa att byråns klienter bemöts på ett professionellt och trevligt vis. Majoriteten av din arbetsdag kommer att bestå av att förbereda och säkerställa att mötesrum är i toppskick, duka fram och servera te och kaffe samt luncher och fika. Vi är en byrå som månar om att vara en arbetsplats med god stämning och stark kollegialitet, detta då vi är övertygande om att det gynnar byråns verksamhet och långsiktiga utveckling. Arbetsuppgifter Som receptionist är din främsta uppgift att upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande. Du kommer exempelvis att: - Servera och ansvara för fram- och avdukning inför och efter möten - Bemanna växeln och boka resor - Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar - Beställa lunch eller boka bord för såväl interna som externa lunchmöten - Ansvara för tekniken i konferensrummen, vilket bl.a. inkluderar telefoner, projektorer och videokonferenser - Svara på inkommande samtal - Ansvara för post- och budhantering samt säkerställa att skrivarstationer är i sin ordning Vi söker dig som - Har erfarenhet av serviceinriktade tjänster så som receptionist eller arbete på hotell, restaurang eller butik. - Brinner för service och förstår vikten av att hålla en hög servicegrad i allt du gör, både i interna och externa kontakter. - Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, då du främst kommer att kommunicera med klienter på detta språk. Det är meriterande om du: - Tidigare har arbetat i en liknande roll i en professionell miljö, förslagsvis på en advokatbyrå eller inom finansbranschen. - Tidigare har arbetat i Outlook. Som person söker vi dig som är trevlig, prestigelös och har ett öga för detaljer. Då du är AG Advokats ansikte utåt och den första kontakt klienten har med byrån är det viktigt att du ger ett professionellt bemötande och får klienten att känna sig välkommen och omhändertagen. Vi ser att du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är en person som trivs att arbeta i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till oplanerade situationer samtidigt som du inte tummar på din noggrannhet och struktur i arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt personliga brev i denna rekryteringsprocess. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse. - Omfattning: Heltid. - Arbetstider: Enligt schema 08:00-17:00 alt. 09:00-18:00. - Lön: Enligt överenskommelse med AG Advokat. - Placering: Centrala Stockholm. Om AG Advokat AG Advokat erbjuder högkvalitativa affärsjuridiska tjänster inom fastighetsjuridikens samtliga segment. Byrån rankas som Sveriges ledande inom sin verksamhetsinriktning. Våra medarbetare är specialiserade inom fastighetsjuridikens olika rättsområden och vi har även lång och gedigen erfarenhet av tvister och offentlig upphandling. Vi sitter i ljusa moderna lokaler som ligger mitt i centrala Stockholm. Idag arbetar ca 75 personer på byrån, varav 60 jurister.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist på AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist på AG Advokat

Receptionist på AG Advokat
AG Advokat söker en flexibel och professionell person till rollen som receptionist, en tjänst med fokus på service och servering. Drivs du av att ge service i världsklass och lockas av att arbeta på en framgångsrik advokatbyrå? Då är det här den perfekta tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker en receptionist till vårt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Som receptionist kommer du tillsammans med en kollega ansvara för lokalens allmänna ordning och säkerställa att byråns klienter bemöts på ett professionellt och trevligt vis. Majoriteten av din arbetsdag kommer att bestå av att förbereda och säkerställa att mötesrum är i toppskick, duka fram och servera te och kaffe samt luncher och fika. Vi är en byrå som månar om att vara en arbetsplats med god stämning och stark kollegialitet, detta då vi är övertygande om att det gynnar byråns verksamhet och långsiktiga utveckling. Arbetsuppgifter Som receptionist är din främsta uppgift att upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande. Du kommer exempelvis att: - Servera och ansvara för fram- och avdukning inför och efter möten - Bemanna växeln och boka resor - Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar - Beställa lunch eller boka bord för såväl interna som externa lunchmöten - Ansvara för tekniken i konferensrummen, vilket bl.a. inkluderar telefoner, projektorer och videokonferenser - Svara på inkommande samtal - Ansvara för post- och budhantering samt säkerställa att skrivarstationer är i sin ordning Vi söker dig som - Har erfarenhet av serviceinriktade tjänster så som receptionist eller arbete på hotell, restaurang eller butik. - Brinner för service och förstår vikten av att hålla en hög servicegrad i allt du gör, både i interna och externa kontakter. - Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, då du främst kommer att kommunicera med klienter på detta språk. Det är meriterande om du: - Tidigare har arbetat i en liknande roll i en professionell miljö, förslagsvis på en advokatbyrå eller inom finansbranschen. - Tidigare har arbetat i Outlook. Som person söker vi dig som är trevlig, prestigelös och har ett öga för detaljer. Då du är AG Advokats ansikte utåt och den första kontakt klienten har med byrån är det viktigt att du ger ett professionellt bemötande och får klienten att känna sig välkommen och omhändertagen. Vi ser att du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är en person som trivs att arbeta i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till oplanerade situationer samtidigt som du inte tummar på din noggrannhet och struktur i arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt personliga brev i denna rekryteringsprocess. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse. - Omfattning: Heltid. - Arbetstider: Enligt schema 08:00-17:00 alt. 09:00-18:00. - Lön: Enligt överenskommelse med AG Advokat. - Placering: Centrala Stockholm. Om AG Advokat AG Advokat erbjuder högkvalitativa affärsjuridiska tjänster inom fastighetsjuridikens samtliga segment. Byrån rankas som Sveriges ledande inom sin verksamhetsinriktning. Våra medarbetare är specialiserade inom fastighetsjuridikens olika rättsområden och vi har även lång och gedigen erfarenhet av tvister och offentlig upphandling. Vi sitter i ljusa moderna lokaler som ligger mitt i centrala Stockholm. Idag arbetar ca 75 personer på byrån, varav 60 jurister.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist på AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist på AG Advokat

Assistent till AG Advokat
AG Advokat är en av Sveriges ledande byråer inom bygg- och fastighetsrätt. Efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt och i takt med detta har byrån vuxit kraftigt de senaste åren. Idag är vi 75 medarbetare som sitter i härliga lokaler i NK-huset. Du kan läsa mer om byrån här (https://agadvokat.se/sv). Dina arbetsuppgifter Som assistent arbetar du nära bolagets jurister och stöttar dem i deras dagliga arbete. Det innebär att du måste vara flexibel och snabbt kunna ställa om mellan olika arbetsuppgifter. Assistentteamet har en bra sammanhållning och arbetar tight för att hela tiden snabbt och kvalitativt kunna hantera de arbetsuppgifter som har högst prioritet. Vi söker därför dig som är en lagspelare och som är stark i din kommunikation. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med: - Ärendehantering (jävskontroll, upplägg, avslut och arkivering) - Dokumenthantering (kopiering, utskrifter och scanning) - Sammanställning och strukturering av material i både fysisk och digital form - Korrekturläsning - Hantering av Word-mallar - Fakturagranskning - Diverse utrednings- och granskningsarbeten - Viss teknisk support Din profil Du är en person som gillar ett omväxlande arbete i ett stundtals högt tempo och har en förmåga att snabbt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du sätter en stolthet i ditt arbete och förstår vikten av att alltid hålla en bra servicenivå i effektiva processer. Vidare är du ordningsam, strukturerad och har en prestigelöshet som gör att du får saker gjorda, alltid med hög kvalitet. Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Vill arbeta i ett team och med varierande arbetsuppgifter - Tycker om att arbeta i ett högt tempo och älskar att ge förstklassig service - Är duktig på att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i Officepaketet Vi erbjuder - En möjlighet att få arbeta på en ledande byrå - En härlig kultur och sammanhållning med många personalaktiviteter, såsom årlig byråresa, sommar- och julfest samt regelbundna after works. - Moderna lokaler i centrala Stockholm - En arbetsplats med god stämning och sammanhållning - Generösa förmåner som till exempel friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar - En omväxlande vardag där du är involverad i flera delar av organisationen Om tjänsten Omfattning: Heltid Placering: Regeringsgatan 38 Tillträde: Enligt överenskommelse Eventuella frågor är välkomna till Sofie Holmbring, HR-assistent, telefon 08-677 18 09 eller sofie.holmbring@agadvokat.se. Du är välkommen in med din ansökan via vår karriärsida, http://karriar.agadvokat.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-24
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till AG Advokat

Assistent till AG Advokat
AG Advokat är en av Sveriges ledande byråer inom bygg- och fastighetsrätt. Efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt och i takt med detta har byrån vuxit kraftigt de senaste åren. Idag är vi 75 medarbetare som sitter i härliga lokaler i NK-huset. Du kan läsa mer om byrån här (https://agadvokat.se/sv). Dina arbetsuppgifter Som assistent arbetar du nära byråns jurister och stöttar dem i deras dagliga arbete. Det innebär att du måste vara flexibel och snabbt kunna ställa om mellan olika arbetsuppgifter. Assistentteamet har en bra sammanhållning och arbetar tight för att hela tiden snabbt och kvalitativt kunna hantera de arbetsuppgifter som har högst prioritet. Vi söker därför dig som är en lagspelare och som är stark i din kommunikation. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med: - Ärendehantering (jävskontroll, upplägg, avslut och arkivering) - Dokumenthantering (kopiering, utskrifter och scanning) - Sammanställning och strukturering av material i både fysisk och digital form - Korrekturläsning - Hantering av Word-mallar - Fakturagranskning - Diverse utrednings- och granskningsarbeten - Viss teknisk support Din profil Du är en person som gillar ett omväxlande arbete i ett stundtals högt tempo och har en förmåga att snabbt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du sätter en stolthet i ditt arbete och förstår vikten av att alltid hålla en bra servicenivå i effektiva processer. Vidare är du ordningsam, strukturerad och har en prestigelöshet som gör att du får saker gjorda, alltid med hög kvalitet. Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Vill arbeta i ett team och med varierande arbetsuppgifter - Tycker om att arbeta i ett högt tempo och älskar att ge förstklassig service - Är duktig på att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i Officepaketet Vi erbjuder - En möjlighet att få arbeta på en ledande byrå - En härlig kultur och sammanhållning med många personalaktiviteter, såsom årlig byråresa, sommar- och julfest samt regelbundna after works - Moderna lokaler i centrala Stockholm - En arbetsplats med god stämning och sammanhållning - Generösa förmåner som till exempel friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar - En omväxlande vardag där du är involverad i flera delar av organisationen Om tjänsten Omfattning: Heltid Placering: Regeringsgatan 38 Tillträde: Enligt överenskommelse Eventuella frågor är välkomna till Sofie Holmbring, HR-assistent, telefon 08-677 18 09 eller sofie.holmbring@agadvokat.se. Du är välkommen in med din ansökan via vår karriärsida, http://karriar.agadvokat.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-06
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till AG Advokat

Ekonomiassistent till AG Advokat
AG Advokat är en av Sveriges ledande byråer inom bygg- och fastighetsrätt. Efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt och i takt med detta har byrån vuxit kraftigt de senaste åren. Idag är vi 75 medarbetare som sitter i härliga lokaler i NK-huset. Du kan läsa mer om byrån här (https://karriar.agadvokat.se/jobs/www.agadvokat.se). Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent ingår du i byråns ekonomiavdelning som består av fem personer. Hos oss ges möjligheten att lära dig grunderna i redovisning samtidigt som du får en god insikt i arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer till exempel att arbeta med: - Kontering, attestering och registrering av leverantörsfakturor - Posthantering - Utläggsredovisning Tjänsten passar dig som tycker om att arbeta i en prestigelös miljö där tempot är högt. Du har ett stort mått av självständighet samtidigt som du är en riktig lagspelare. Din profil Du är en person som arbetar noggrant, är ansvarstagande och har en förmåga att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. I rollen kommer du att ha flera kontaktytor, både externt och internt, därför är det viktigt att du har lätt för att skapa goda samarbeten och att du trivs med att ge service. Vi söker dig som: - Studerar ekonomi på högskola/universitet och har minst ett år kvar av dina studier - Har möjlighet att arbeta två dagar i veckan - Möjligheten att få arbeta på en ledande advokatbyrå - En omväxlande vardag där du är involverad i flera delar av organisationen Det är meriterande om du studerar ekonomi med inriktning mot redovisning. Vi erbjuder - En härlig kultur med många personalaktiviteter såsom sommar- och julfest samt regelbundna after works - Moderna lokaler i centrala Stockholm - En arbetsplats med god stämning och sammanhållning Om tjänsten Omfattning: Två dagar i veckan, tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Regeringsgatan 38 Eventuella frågor är välkomna till Sofie Holmbring, HR-assistent, telefon 08-677 18 09 eller sofie.holmbring@agadvokat.se. Du är välkommen in med din ansökan via vår karriärsida, http://karriar.agadvokat.se (http://karriar.agadvokat.se/). Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-05
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent till AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent till AG Advokat

Assistent till AG Advokat
AG Advokat är en av Sveriges ledande byråer inom bygg- och fastighetsrätt. Efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt och i takt med detta har byrån vuxit kraftigt de senaste åren. Idag är vi 75 medarbetare som sitter i härliga lokaler i NK-huset. Du kan läsa mer om byrån här (www.agadvokat.se). Dina arbetsuppgifter Som assistent arbetar du nära byråns jurister och stöttar dem i deras dagliga arbete. Det innebär att du måste vara flexibel och snabbt kunna ställa om mellan olika arbetsuppgifter. Assistentteamet har en bra sammanhållning och arbetar tight för att hela tiden snabbt och kvalitativt kunna hantera de arbetsuppgifter som har högst prioritet. Vi söker därför dig som är en lagspelare och som är stark i din kommunikation. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med: - Ärendehantering (jävskontroll, upplägg, avslut och arkivering) - Dokumenthantering (kopiering, utskrifter och scanning) - Sammanställning och strukturering av material i både fysisk och digital form - Korrekturläsning - Hantering av Word-mallar - Fakturagranskning - Diverse utrednings- och granskningsarbeten - Sammanställning av presentationsmaterial i PowerPoint - Viss teknisk support - Koordinering och planering av events Din profil Du är en person som gillar ett omväxlande arbete i ett stundtals högt tempo och har en förmåga att snabbt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du sätter en stolthet i ditt arbete och förstår vikten av att alltid hålla en bra servicenivå i effektiva processer. Vidare är du ordningsam, strukturerad och har en prestigelöshet som gör att du får saker gjorda, alltid med hög kvalitet. Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Vill arbeta i ett team och med varierande arbetsuppgifter - Tycker om att arbeta i ett högt tempo och älskar att ge förstklassig service - Är duktig på att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i Officepaketet Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från advokat- eller revisionsbyrå samt om du har ett intresse för grafisk layout och formgivning. Vi erbjuder - En möjlighet att få arbeta på en ledande byrå - En härlig kultur och sammanhållning med många personalaktiviteter, såsom årlig byråresa, sommar- och julfest samt regelbundna after works - Moderna lokaler i centrala Stockholm - En arbetsplats med god stämning och sammanhållning - Generösa förmåner som till exempel friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar - En omväxlande vardag där du är involverad i flera delar av organisationen Om tjänsten Omfattning: Heltid Placering: Regeringsgatan 38 Tillträde: Enligt överenskommelse Eventuella frågor är välkomna till Sofie Holmbring, HR-assistent, telefon 08-677 18 09 eller sofie.holmbring@agadvokat.se. Du är välkommen in med din ansökan via vår karriärsida, http://karriar.agadvokat.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-05
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till AG Advokat

Kurskoordinator till AG Advokat
AG Advokat är en av Sveriges ledande byråer inom bygg- och fastighetsrätt. Efterfrågan på våra tjänster ökar kontinuerligt och i takt med detta har byrån vuxit kraftigt de senaste åren. Idag är vi 75 medarbetare som sitter i härliga lokaler i NK-huset. Du kan läsa mer om byrån här (https://karriar.agadvokat.se/). Dina arbetsuppgifter Som kurskoordinator ingår du i assistentteamet och arbetar primärt med den externa kursverksamheten. Assistentteamet har en god sammanhållning och arbetar tight för att hela tiden snabbt och kvalitativt kunna hantera de arbetsuppgifter som har högst prioritet. Vi söker därför dig som är en lagspelare och som är stark i din kommunikation. Som kurskoordinator arbetar du främst med koordinering och administrering av företagets externa kursverksamhet. Du planerar tillsammans med kursledare, producerar kursmaterial samt följer upp med kursutvärderingar, intyg m.m. Du har ett nära samarbete med byråns marknadsansvarig. Utöver detta arbetar du, tillsammans med övriga assistentteamet, med att underlätta och effektivisera arbetet för byråns jurister genom att stötta dem administrativt i deras dagliga arbete. Du kommer som kurskoordinator till exempel att arbeta med: - Planering av kurser samt hantering av kursförfrågningar - Upprättande och sammanställning av kursmaterial - Grafisk formatering av presentationer till kurser och pitchar - Framtagning av kursinbjudningar - Bokning och registrering av kurser samt deltagare - Löpande planering av byråns öppna kursverksamhet tillsammans med kursledare och marknadsansvarig - Uppföljning i form av kursutvärderingar, intyg och statistik Du kommer tillsammans med assistentteamet till exempel arbeta med: - Ärendehantering (jävskontroll, upplägg, avslut och arkivering) - Dokumenthantering (kopiering, utskrifter och skanning) - Korrekturläsning - Diverse granskningsarbeten - Hantering av Word-mallar - Viss teknisk support Din profil Du är en person som gillar ett omväxlande arbete i ett stundtals högt tempo och har en förmåga att snabbt prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du sätter en stolthet i ditt arbete och förstår vikten av att alltid hålla en bra servicenivå i effektiva processer. Vidare är du ordningsam, strukturerad och har en prestigelöshet som gör att du får saker gjorda, alltid med hög kvalitet. Du är drivande i de projekt du ansvarar för. Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Har god känsla och intresse för grafisk layout och formgivning - Vill arbeta i ett team och med varierande arbetsuppgifter - Tycker om att arbeta i ett högt tempo och älskar att ge förstklassig service - Är duktig på att uttrycka dig på svenska i tal och skrift - Har mycket goda kunskaper i Officepaketet - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från advokat- eller revisionsbyrå Vi erbjuder - En möjlighet att få arbeta på en ledande advokatbyrå - En härlig kultur med många personalaktiviteter såsom sommar- och julfest samt regelbundna after works - Moderna lokaler i centrala Stockholm - En arbetsplats med god stämning och sammanhållning - En omväxlande vardag där du är involverad i flera delar av organisationen Om tjänsten Omfattning: Heltid. Vikariat till och med november 2019, med chans till förlängning Tillträde: Enligt överenskommelse Placering: Regeringsgatan 38 Eventuella frågor är välkomna till Sofie Holmbring, HR-assistent, telefon 08-677 18 09 eller sofie.holmbring@agadvokat.se. Du är välkommen in med din ansökan via vår karriärsida, http://karriar.agadvokat.se (http://karriar.agadvokat.se/). Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kurskoordinator till AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kurskoordinator till AG Advokat


Sök lediga jobb AG Advokat

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se