AKTIEBOLAGET AYANS FÖRSKOLA jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: AKTIEBOLAGET AYANS FÖRSKOLA. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: AKTIEBOLAGET AYANS FÖRSKOLA. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- SÄLJARE, men utan erfarenhet!- Järfälla
- Junior Projektledare- Stockholm
- Projektledare/Anläggningsingenjör- Haninge
- Dansktalande Serviceansvarig Danmark- Stockholm
- Transportledare- Stockholm
- Norsktalande Serviceansvarig- Stockholm
- Humana söker en marknadsassistent till Stockholm- Stockholm
- Ledande montör - Stål- och glasentreprenader- Sundbyberg
- Ekonom till utvecklande uppdrag- Stockholm
- Hotellvärdinna/ värd/ helgansvarig- Stockholm
Mer beskrivning
SÄLJARE, men utan erfarenhet!LM GRUPPEN SÄKERHET AB är ett företag med kunden i fokus. Vi arbetar med kompletta lösningar för bostaden och det lilla företaget. Vår portfölj innehåller larm, lås och brandskydd uteslutande från ledande tillverkare. Vi är sedan 2003 verksamma i Stockholms Län, Uppsala Län och Västmanlands Län, nu söker vi en medarbetare till Järfälla. Våra ledord är TRYGGHET & OMTANKE, kulturen på LM GRUPPEN präglas av glädje, entusiasm och höga ambitioner. SWEDEN SALES SCHOOL! För att säkerställa din utveckling och trygghet som säljare sker all utbildning och kompetens utveckling via Sweden Sales School. Efter ca 12 månader är du certifierad säljare. VAD INNEBÄR DETTA FÖR DIG? Hos oss har du daglig kontakt med våra kunder. Några av dina arbetsuppgifter är försäljning, offert hantering och budgetarbete med stort eget ansvar. Våra säljare ansvarar för sina egna kunder och anser att kundbesök är den bästa vägen till nöjda kunder. Hos oss arbetar du med försäljning av välkända produkter i en professionell miljö. VEM ÄR DU? Vi värdesätter dina personliga egenskaper och målsättningar högre än tidigare erfarenhet av försäljning. Det viktigaste är att du verkligen vill lära dig försäljning. För att trivas hos oss: - Har du en hög målsättning med DIN karriär. - Ser du ALLTID möjligheter istället för problem. - Vill du arbeta med välkända produkter i en professionell miljö. - Tycker du om en högpresterande miljö. - Är du utåtriktad och duktig på att skapa goda relationer. - Prioriterar du hög trivsel på ditt arbete. - Har du B körkort. - Är du prickfri i polisens belastningsregister.
Företag: LM GRUPPEN SÄKERHET AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga SÄLJARE, men utan erfarenhet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÄLJARE, men utan erfarenhet!
Junior Projektledare
Easypeak är ledande specialister på search och headhunting. Vi förändrar människors vardag. Vi hjälper dagligen arbetsgivare och arbetssökare att finna varandra. Vår drivkraft är att hitta rätt person till rätt plats vid rätt tidspunkt. Under 2012 hjälpte vi våra kunder att genomföra ungefär 200 rekryteringar utav såväl young professionals, erfarna specialister till chefer. Obiq AB hjälper små och medelstora företag att förbättra sin konkurrensförmåga genom kundanpassade systemlösningar. Vi designar lösningar för att förenkla och effektivisera våra kunders informationshantering. Easypeak söker för Obiq:s räkning, en driven Junior projektledare till Stockholm. Arbetsuppgifter: Som projektledare hos oss på Obiq kommer du arbeta med att leda utvecklarnas systemering och kodning samt specificera kundkrav. Ditt arbete innebär även att föreslå lösningar samt genomföra test och verifikationer av helhets leveransen. Du kommer att agera som en nyckelperson i ett litet team. Vem är du? Vi ser att du minst har 2 års erfarenhet av utveckling i.Net, CMS, Sharepoint eller ett affärssystem. Vi tror att du nu vill ta nästa steg i din utveckling och vill ta ett övergripande ansvar. Du är intresserad av kunders affärskrav och kan specificera funktioner för webb, IT-stöd och business applications. Vi ser gärna att du kan arbeta i team för att säkerställa lösningar och kostnader. Vi erbjuder: Hos oss på obiq kommer du att vara med och styra från början till slut i spännande uppdrag och leveranser. Vi på Obiq satsar på våra medarbetare genom personligutveckling, korta beslutsvägar och högt till tak genom detta skaparna vi tillsammans framtidens IT-lösningar. Frågor? Rekryterings ansvarig: Matthis Karlsson Tel: 08-42200343 Matthis.Karlsson@easypeak.se
Företag: Easypeak AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Projektledare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Projektledare
Projektledare/Anläggningsingenjör
Haninge är inte bara skärgård. Här - 20 minuter från huvudstaden - växer Haninge med bostäder i centrum, ny stadsdel, handel och ny företagspark tillsammans med dynamiskt företagande och högskoleforskning. Välkommen till en spännande vardag där vi tar Haninge in i framtiden. Enheten för mark- och exploatering fyller en strategiskt viktigt funktion för samhällsutvecklingen och behöver nu förstärkas ytterligare med en projektledare/anläggningsingenjör. Befattning: Projektledare/Anläggningsingenjör Rapporterar till: Mark- och exploateringschefen Placering: Haninge Uppdraget Som en del av Stockholmsregionen är Haninge kommun i en stark utvecklingsfas. Många stora exploateringsprojekt ska hanteras; - Nya stadsdelen Vega med ca 3000 bostäder, ny pendeltågsstation, trafikplats mm. - Nya verksamhetsområdet Albyberg - Centrala kärnan i Haninge med nytt resecentrum, bostäder, verksamheter mm - Omvandling av flertal fritidshusområden Som projektledare inom anläggning är det du som står för expertkunskapen kring gatu- och VA-anläggningar inom olika exploateringsprojekt, från planering till slutbesiktning. I projekten samarbetar du med avdelningens trafikplanerare, exploaterings-ingenjörer och projektledare liksom planarkitekter och VA-ingenjörer inom stadsbyggnadsförvaltningen. Förväntningar Den vi söker ska ha en utbildning som ingenjör inom väg och vatten, eller liknande samt relevant yrkeserfarenhet. För att bli framgångsrik i rollen krävs erfarenhet av projektering/ upphandling och utbyggnad av olika anläggningsprojekt inom samhällsbyggnadssektorn. Du har ett helhetstänkande, god lednings- och strategisk förmåga samt systemförståelse. Som person är du drivande, analytisk och har god social kompetens och samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper. Haninge erbjuder: En självständig roll med spännande och varierande arbetsuppgifter i en organisation som kännetecknas av engagemang och servicekänsla. Som anläggningsingenjör i Haninge kommun erbjuds du möjligheten att arbeta med stora projekt från ax till limpa. Haninge erbjuder vidare goda kompetensutvecklingsmöjligheter och en arbetsplats som ger möjlighet att ha balans i livet. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående. För frågor, vänligen kontakta rekryteringskonsult Hanna Looström på Source ? 070 735 20 23 eller Karin Fransson på 073 368 89 11. Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 08-606 70 00. Sista dag att registrera din intresseanmälan är den 28 juli 2013.
Företag: SOURCE Executive Recruitment AB
Ort: Haninge
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/Anläggningsingenjör jobb, Projektledare/Anläggningsingenjör Haninge, Projektledare/Anläggningsingenjör SOURCE Executive Recruitment AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/Anläggningsingenjör
Dansktalande Serviceansvarig Danmark
ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet. Arbetsuppgifter Som serviceansvarig hjälper du våra kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter som supporten inte kan lösa eller saknar mandat för att lösa. Du kommer främst att arbeta via mail. I rollen som serviceansvarig ansvarar du exempelvis för att; - Lämna support över mail. - Registrera kundärenden och reparationer. - Ta hand om vissa administrativa uppgifter samt hantera special ärenden med kompensationer samt dylikt. Vem söker vi? Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och service. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete som till exempel first line support och önskar nu att ta steget vidare. Utöver goda kunskaper i Danska språket är det också viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Intresserad? Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande. Kontaktpersoner Michael Girgis, michael_girgis@asus.com Ansökan Vi tar emot ansökan via epost: michael_girgis@asus.com
Företag: ASUS NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande Serviceansvarig Danmark jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande Serviceansvarig Danmark
Transportledare
Västberga Åkeri AB ägs av AA-bolagen och är ett speditörsoberoende åkeri sedan 1998. Årlig omsättning är ca 130 000 000 sek och antalet anställda är idag ca 120 stycken. Fordonsparken består av ca 70 st lastbilar samt ett antal trailers, lösflak, släpvagnar och chassin. Västberga Åkeri AB är ett distributionsåkeri som idag bedriver distribution i Stockholm med ca 52 bilar av varierande storlek från 8-pallars lastbilar upp till trailerdragare med trailers. Utöver detta har åkeriet 3 st kranbilar samt ett antal bilar som kör för AGA Gas räkning. Åkeriet förfogar över en 7500 kvm stor omlastningsterminal i Västberga Industriområde strax söder om Stockholm samt två lager om totalt 15 000 kvm. Till vår AGA-avdelning söker vi nu en transportledare då nuvarande flyttar till annan ort. Att vara transportledare för vår AGA-verksamhet innebär att personalplanera, dirigera och ansvara över en avdelning med 9 st bilar samt 15-talet chaufförer. Verksamheten sker i nära samarbete med AGA varför tjänsten innebär en stor andel kundkontakter. Utöver detta så är Du ansvarig för den dagliga dialogen med chaufförerna, visst fordonsansvar, visst personalansvar samt sköter framtagandet av fakturaunderlag mot AGA. Arbetet kräver viss jourverksamhet då trafiken går dygnet runt. För att passa i rollen bör du inneha CE-körkort samt vara van vid tyngre fordon. Vi kräver även dokumenterad lång erfarenhet som transportledare. Du skall ha hög integritet och får inte vara konflikträdd. Du måste vara van vid kundkontakter samt vara van att arbeta i Officepaketet. Vi erbjuder ett omväxlande arbete med hög grad av frihet under ansvar. Västberga Åkeri är en seriös aktör som följer gällande kollektivavtal samt övrigt regelverk som styr vår bransch. Välkommen med Din ansökan. Tillträde i Augusti. Vi önskar få din ansökan med CV och personligt brev snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Företag: VÄSTBERGA ÅKERI AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Transportledare jobb, Transportledare Stockholm, Transportledare VÄSTBERGA ÅKERI AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transportledare
Norsktalande Serviceansvarig
Norsktalande Serviceansvarig Norge ASUS NORDIC AB; Stockholm ASUS, ett teknikorienterat företag med ett av världens bästa forsknings- och utvecklingsteam. ASUS är välkänt för sin höga kvalitet och innovativa teknologi. Som ett ledande företag i den nya digitala tidsåldern erbjuder ASUS en komplett uppsättning konkurrenskraftiga produkter för behoven i det nya årtusendet. Arbetsuppgifter Som serviceansvarig hjälper du våra kunder tillrätta när problem uppstår med våra produkter som supporten inte kan lösa eller saknar mandat för att lösa. Du kommer främst att arbeta via mail. I rollen som serviceansvarig ansvarar du exempelvis för att; - Lämna support över mail. - Registrera kundärenden och reparationer. - Ta hand om vissa administrativa uppgifter samt hantera special ärenden med kompensationer samt dylikt. Vem söker vi? Vi tror att du har ett intresse utöver det vanliga beträffande support och service. Du är pedagogiskt lagd och har en god förmåga att förklara olika avancerade frågeställningar för personer med olika kompetensnivåer inom området. Du har en bra inställning till service och tycker att det kul att arbeta med människor. Som person är du stresstålig, positiv, driftig och har en stor service- och ansvarskänsla. För detta uppdrag är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportarbete som till exempel first line support och önskar nu att ta steget vidare. Utöver goda kunskaper i Norska språket är det också viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Intresserad? Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdag innebär det att vi gått vidare med andra sökande. Vänligen respektera att vi önskar inte kontakt med försäljare! Kontaktpersoner Michael Girgis, michael_girgis@asus.com Ansökan Vi tar emot ansökan via epost: michael_girgis@asus.com
Företag: ASUS NORDIC AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande Serviceansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande Serviceansvarig
Humana söker en marknadsassistent till Stockholm
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 9 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision, alla har rätt till ett bra liv. Till vårt kontor i Stockholm söker vi en marknadsassistent till en nyinrättad tjänst. Som marknadsassistent har du många kontakter med människor inom och utanför företaget. Du kommer att bli ett viktigt nav inom marknads- och kommunikationsavdelningen och med de regionala kundorganisationerna. Du kommer att tillsammans med vår marknadsansvarige planera och ansvara för samordning av centrala marknadsaktiviteter. Egen produktion av reklam och informationsmaterial är en viktig uppgift där du agerar stöd till hela organisationen. Även kontakt med externa byråer förekommer där du behöver kunna begära in anbud, prisförhandla och sköta det administrativa. Du kommer att ha ett operativt ansvar för webb, intranät och bildhantering. Du skriver webbtexter, reportage, aktivitetsinbjudningar osv. I jobbet som marknadsassistent ingår också att arbeta med kundregister, uppföljning och statistik. Det ges också gott utrymme för egna initiativ och idéer och detta är något som värdesätts. Kvalifikationer Du har någon form av marknadskommunikationsutbildning samt något års arbetslivserfarenhet. Du arbetar obehindrat i InDesign, Illustrator, Photoshop och PowerPoint. Kunskap om sociala medier och CRM-system är meriterande, likaså Episerver. Du har goda kunskaper i Officepaketet för övrigt. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Som person Du är en kreativ person med sinne och talang för grafisk form. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och har god samarbetsförmåga. Du är prestigelös och tycker om ett omväxlande arbete. Du är flexibel och trivs med högt tempo. Du måste ha eget driv och initiativförmåga. Du är bra på att planera, gillar att administrera och tycker att det är viktigt med hög service internt. Rätt kandidat delar självklart våra värderingar ? glädje, engagemang och ansvar. Du erbjuds Ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av prestigelöshet, ett stort engagemang för våra kunder, kollegor och arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start i september eller enligt överenskommelse. Placeringsort är Kungsholmen, Stockholm. Marknadsassistent rapporterar till Humanas marknads- och kommunikationschef. Ansökan Sista ansökningsdag är 2013-08-08. Om du har frågor om företaget eller tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskoordinator Vanessa Åkermo på epost vanessa.akermo@humana.se. Din ansökan vill vi däremot att du delger genom att klicka på knappen ?Sök tjänst?, vi tar ej emot ansökningar via e-post. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/
Företag: Resources On Internet Sweden AB/roi:recruit
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Humana söker en marknadsassistent till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Humana söker en marknadsassistent till Stockholm
Ledande montör - Stål- och glasentreprenader
Lundgren Smide AB är inne i ett spännande skede av tillväxt och förändring. Vill du anta nya utmaningar? Följ då med oss in i framtiden och var med och påverka utvecklingen. Byggnads- och designsmide är vårt arv och grunden till de stål- och glaskonstruktioner som vi med fördel tillhandahåller kunder inom byggsektorn, fastighetsägare och offentlig förvaltning. Lundgrens projekterar, producerar, levererar och monterar helheten i en stål- och glasentreprenad, från det bärande stålet till metallpartier, fönster, dörrar, skjut- och vikpartier samt olika glaskonstruktioner. Vi behöver nu förstärka vår montageorganisation där du kommer att ingå i ett smides- och montageteam med 28 kollegor. Vi söker dig som har yrkeserfarenhet av stål- och glasentreprenader i rollen som ledande montör. Vi vill att du är med och utvecklar Lundgrens framtid genom din drivkraft och kompetens inom stål- och glasentreprenader. Vi söker dig som har: Drivkraft, vilja och rätt inställning. Yrkeserfarenhet inom stål- och glasentreprenader som ledande montör där smideskompetens är meriterad. Minst gymnasial utbildning eller motsvarande yrkesutbildning. Goda referenser från tidigare arbetsgivare. B-körkort Vem är du? Du kombinerar genuint hantverkskunnande och kvalitetsmedvetenhet med stor vilja att utveckla och utvecklas. Din passion för stål- och glasentreprenader leder till att du inte låter saker och ting falla mellan stolarna. Din yrkeserfarenhet gör det självklart för dig att hanterar och utför branschens ställda krav på kvalitetsdokumentation, egenkontroller, ÄTA rapportering och säkerhetskrav. Din drivkraft och inställning leder till mycket god sammanhållning i gruppen såsom hos kunder och leverantörer. Du söker nya utmaningar samtidigt som du utvecklar och effektiviserar ditt och andras arbete. Tror du att du har det som krävs och är stolt över din yrkeskompetens, då skall du vara med att utveckla och driva vår montageorganisation framåt. Vi erbjuder dig: En spännande och utvecklande framtid hos Lundgren Smide AB där yrkesstoltheten är det vi gemensamt delar. Vi erbjuder frihet, eget ansvar och en bra arbetsmiljö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Som ledande montör kommer du framför allt att leda våra stål- och glasentreprenader. Du kommer vara delaktig vid montageberedning tillsammans med projektledare. Du ansvara för att kvalitetsdokumentation efterföljs och fungerar på projekten samt att montagesamordningen fördelas och fungerar. Du kommer vara delaktig i samtliga montagemoment och svara för att högsta kvalitet efterföljs. Du kommer att ha kontakt med våra projektledare samt arbetsledning ute på byggarbetsplatserna. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande med omgående tillträde. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt dock senast 2013-08-16. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta: Magnus Bergman, verksamhetschef/vice VD 0739-73 46 02, e-post: magnus@smide.com
Företag: Lundgrens smide
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ledande montör - Stål- och glasentreprenader jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledande montör - Stål- och glasentreprenader
Ekonom till utvecklande uppdrag
Brinner du för ekonomiarbete och söker en meriterande roll på en förvaltande myndighet? Är du en noggrann och serviceminded ekonom med relevant erfarenhet? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker nu en serviceinriktad och noggrann ekonom till en statlig myndighet med kontor mitt i Stockholms innerstad. Till denna meriterande tjänst söker vi dig som tar initiativ och gillar ansvar. Rollen är en del av en mindre grupp som jobbar med löpande redovisning, cash managment, administration av private equity administration och bokföring av omkostadnadsfakturor samt bokslut, budget och skatteredovisning. Din roll i gruppen kommer inledningsvis att administrera och bokföra fakturor, göra kontoavstämningar samt hantera moms- och skatteredovisning. För rätt person kommer möjligheter att få jobba med bankkontoavstämningar samt budgetarbete. Du som söker har en relevant ekonomisk bakgrund och som person är du väldigt noggrann och ansvarstagande. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasial utbildning inom ekonomi - Erfarenhet från liknande arbete - Goda IT-kunskaper främst excel - Meriterande med erfarenhet från Visma Business - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8956JL i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom till utvecklande uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom till utvecklande uppdrag
Hotellvärdinna/ värd/ helgansvarig
Hotell äppelviken är ett 3 stjärnigt affärshotell i hjärtat av Äppelviken med 24 rum. Hotellet är en del av Hotellportalen där 2 andra affärsområden ingår. Vi söker nu hotellrecptionist/deltid/helg Är du en drivande person som brinner för service? Till Hotell Äppelviken söker vi Hotellvärdinna/ värd/ helgansvarig/ kväll Tjänsten innefattar både operativt och administrativt arbete. Du har ett övergripande verksamhetsansvar men även arbete med försäljning och övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett hotell. I den annonserade tjänstens arbetsbeskrivningen ingår även städning av rum. Arbetstider är 06.00-21.00 lördag/söndag. Vi tror att: - Du tycker att service är en självklarhet - Du är morgonpigg och flexibel - Du är stark, tydlig och entusiasmerande och skapar bra relationer. - Du är en socialt kompetent relationsbyggare som tycker om att arbeta operativt. - Du har överblick och känsla för ekonomi, affärer och service. - Du är initiativrik, organisatorisk och kan bemöta olika individer på ett professionellt sätt. Krav/Meriterande: - Svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift är önskvärt. - Goda datakunskaper - Erfarenhet från turistnäring/restaurang/hotell är ett plus
Företag: Hotellportalen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Hotellvärdinna/ värd/ helgansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hotellvärdinna/ värd/ helgansvarig
Söka jobb tips