Sök lediga jobb Aalborg
Hittade inga lediga jobb på sökning: Aalborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Svensktalande IT- support till Service Desk i Aalborg- Ospecificerad arbetsort
- Svensktalende kundeservicemedarbejdere Aalborg- Ospecificerad arbetsort
Mer beskrivning
Svensktalande IT- support till Service Desk i AalborgTrivs du med att ge IT-support och brinner för god service? Är du en lugn person som är van att hantera fler uppgifter samtidigt? Vill du arbeta på Danmarks största IT-företag? Tala du flytande svenska och vill arbeta i Aalborg? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig! KMD är Danmarks största IT-företag i Danmark och har en årlig omsättning på fyra miljarder dollar. Vi har över 40 års digitaliserat offentligt Danmark, och vi har vår del av att Danmark tillhör världen när det kommer till allmän IT. Vi är mer än 3000 anställda som dagligen gör skillnad för IT Danmark genom att vår insikt i IT i spelet. Det gör vi genom att utveckla, driva och underhålla mjukvara och lösningar för kommunala, statliga och kommersiella marknader i Danmark. Du har nu möjlighet att arbeta på ett av de största IT-företagen i Ålborg Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att få vara en del av Servicedesk- avdelningen, som är en del av KMD Engineering and Operations Business as single-point-of-kontakt för interna och externa specialister och användare av IT-tjänster, som är i den privata företagsmarknaden, den kommunala marknaden och statsobligationsmarknaden, eftersom de ger dagligt stöd och övervaka KMD s och kundernas IT-infrastruktur. Ditt liv kommer att vara omväxlande och utmanande, och du kommer att vara en del av en informell dynamisk miljö där det finns utrymme för den enskilde. Du kommer att få möjlighet att använda och utveckla dina färdigheter och förmåga att skapa dig en karriär i KMD. Det finns också attraktiva personalfrågor, kompetenta kollegor och en lön som matchar kraven. Du kommer arbeta med att se tillgänglighet - hantera ett stort antal kundbesök per dag (post, telefon, portal integration, etc.). Dessutom ledning / upplösning av incidenter och tjänsteförfrågningar. Säkerställa kvalitet - överväga och prioritera våra kunders önskemål i enlighet med överenskomna förfaranden, arbetsflöden och överenskomna tjänsten. Se till kunskap, ständigt uppdatera vår IT-service management-system med ny kunskap om kunder / lösningar. Samarbete, delta i olika möten, både inom institutionen och i hela KMD. Vem trivs här? Du har erfarenhet av IT-support och kundservice och brinner för att ge en god service. Du har en bra och lugnande telefon röst och kan hålla huvudet kallt i stressade situationer. Du är van att hantera flera uppgifter under dagen. Du kommer att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt eget lärande. Som person är du utåtriktad, serviceinriktad och trivs i en omväxlande liv, där förändring är en naturlig del. Du har en ambitiös inställning till ditt ansvar och agera effektivt i ditt arbete. Du är bekant med ITIL. Du måste kunna tala och skriva flytande svenska, och du har svenska som modersmål skulle vara en fördel. Du är bra på att arbeta i team och förstår vikten av att när kollegor är där för varandra. Dessutom måste du ha ett sätt med ord på danska och engelska - både skriftligt och muntligt. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Skicka din ansökan till Allan.Egested@adecco.dk Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Adecco Search & Selections konsult Allan Egested +45 3838 7034  Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Ospecificerad arbetsort
Publicerad : 06-25
Sök fler jobb liknande: lediga Svensktalande IT- support till Service Desk i Aalborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Svensktalande IT- support till Service Desk i Aalborg
Svensktalende kundeservicemedarbejdere Aalborg
Adecco Aalborg søger for Weber Stephen Nordic i Nørresundby en svensktalende kundeservicemedarbejder til et vikariat med start medio januar og 7-8 måneder frem. Som ny kundeservicemedarbejder her vil du indgå i et stærkt team, og du vil få kvikke, friske og servicemindede kollegaer. God service er i højsædet, og du skal derfor kunne yde en god service, også selvom hverdagen ofte er hektisk, og der er mange bolde i luften på én gang. Weber Stephen Nordic er verdensomspændende og førende inden for sin branche, og en af det mest populære grillbrands i Danmark. Virksomheden har på grund af sine unikke produkter et stærkt brand, og virksomheden er I rivende udvikling. Det er et krav til dig, at du både taler og skriver flydende svensk, samt at du er engageret og serviceminded, herunder lyder både venlig og varm over telefonen. Du har meget gerne erfaring fra en lignende stilling, men det er ikke et krav. Derudover skal du være vant til at bruge PC samt have kendskab til Navision og MS Office-pakken. Dine arbejdsopgaver vil omhandle; ordrebehandling, telefonisk servicering af forhandlernetværk, telefonisk servicering af slutbrugere, skriftlig korrespondance med svenske kunder samt ad hoc opgaver i teamet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8-16. Vikaransættelsen sker via Adecco Aalborg, Gravensgade 1A, 1. sal, 9000 Aalborg. Vi ser frem til at høre fra dig. OBS!!! Ansøgning bedes sendes til konsulent Katrine Rafn på katrine.rafn@adecco.dk. Har du spørgsmåål til vikariatet er du desuden velkommen til at ringe på +4538387772.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Ospecificerad arbetsort
Publicerad : 12-01
Sök fler jobb liknande: lediga Svensktalende kundeservicemedarbejdere Aalborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Svensktalende kundeservicemedarbejdere Aalborg
Söka jobb tips