Academic Work Sweden AB Stockholm N jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Academic Work Sweden AB Stockholm N. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Academic Work Sweden AB Stockholm N. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Norsktalande och Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso- Stockholm
- Senior Systems Engineer- Stockholm
- Drivna studenter sökes till Jobbmatchningsteamet!- Stockholm
- Söker du Sommarjobb med flexibla arbetstider!- Stockholm
- Säljcoach till 3Företag- Stockholm
- IT-ansvarig/Kontorsassistent- Stockholm
- HR-administartör på 50% sökes till Hemköp- Stockholm
- Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung- Stockholm
- Söker du sommarjobb?- Stockholm
- Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.- Stockholm
Mer beskrivning
Norsktalande och Dansktalande kundtjänstmedarbetare till NespressoOm Bravura: Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas. Om kunden: Bravura söker för Nespressos räkningnorsktalande och dansktalande kundtjänstmedarbetare/kaffespecialister till företagets kontor i centrala Stockholm. Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice. Tillsammans skapar dessa tre delar den ultimata kaffeupplevelsen med stunder av ren njutning. Talar du flytande norska eller danska och vill jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig! Arbetsuppgifter: Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är schemalagd i olika perioder, med varierande arbetsuppgifter såsom inkommande och utgående samtal samt administration. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete var femte lördag förekommer. Du kommer att ingå i ett team av norsktalande eller dansktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor. Profil: - Flytande Norska eller Danska i tal och skrift (krav) - Goda kunskaper i engelska (krav) - Erfarenhet av servicerelaterat yrke (meriterande) Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter. Övrig information: Start: Oktober Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt ö.k. Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: norsktalande, norska, norsk, norge, dansktalande, danska, dansk, danmark, kundtjänst, kundsupport, Stockholm, kaffe, kaffemaskiner, kaffespecialist, coffe specialist, Nespresso Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande och Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande och Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso
Senior Systems Engineer
Sirius International Insurance Corporation is a Stockholm based international reinsurer that focuses mainly on property and other short-tailed lines. Sirius is the largest reinsurance company in Scandinavia and a leading reinsurer in Europe. We are roughly 240 employees and have branches in Bermuda London, Liège, Hamburg, Zurich, Copenhagen and Singapore. Sirius is part of White Mountains Insurance Group, Ltd, one of the worlds largest insurance groups, listed on the New York Stock Exchange. The position is within the Operations part of the IT-IS Department which is responsible for the IT operations for the whole company. The environment is based on products from Microsoft (Windows, SQL Server and Exchange), Citrix (XenApp/XenDesktop, XenServer and Repeater),VMWare (vSphere and SRM) and Symantec (VCS, NetBackup). We are also working towards a Citrix thin client solution for the whole company. The main duties are: be part of a global IT infrastructure teamassist in application architecture designJoint responsibility in maintaining the technical environment with focus on Application Delivery in a Windows environment. Duties include testing, packaging, implementing and support business applications. For this position we ideally expect a suitable background to be: Excellent experience in Windows application packaging and deployment, ideally in a Citrix/WinTS environment (minimum 10 years experience). Excellent scripting knowledge using VBS, Powershell and/or PERLExcellent experience in providing ongoing support for application installations.Experienced in ensuring application documentation is provided and updated.Good communication skills (speaking and writing in both Swedish and English)Experience of centralized, large and complex IT environmentsExperience of ITIL processes The position will demand that the person will work tightly with other members of the IT department to ensure high performance and availability for our systems. The IT department is centrally located in Stockholm in Spårvagnshallarna. Sök så snart du kan! Välkommen!
Företag: Active Search AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Systems Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Systems Engineer
Drivna studenter sökes till Jobbmatchningsteamet!
Student Consulting Vill du vara med och göra en insats för samhället att minska arbetslösheten? Vi satsar nu på att hjälpa arbetssökande att fortare komma ut i jobb. Insatsen är till för arbetssökande som är med i Arbetsförmedlingens olika arbetsmarknadsprogram. Är du serviceinriktad, triggas av nya utmaningar och vill ha ett extrajobb vid sidan av studierna? Då ska du titta hit! Student Consulting är ett bemanningsföretag som sedan starten 1997 har fokuserat på att skapa jobb åt unga. Inom Student Consulting finns goda karriärmöjligheter för rätt person då vi ser det som en intern rekryteringskanal. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt innebära att informera och marknadsföra Student Consulting. Du kommer att använda telefonen som arbetsredskap och mätas på både resultat och aktivitetsmål. För tjänsten är det viktigt att du är serviceinriktad och duktig på att formulera dig. Du kommer att ingå i ett team med studenter. För att passa in i teamet har du en positiv inställning och ett intresse för människor. Då projektet i nuläget är i en expanderingsfas ställer vi krav på att du som person är driven och gillar att arbeta i ett högt tempo. Det finns en hel del utrymme till att själv välja arbetstider men vi vill att du kan jobba minst 2 pass ca 10-15h, i veckan. Arbetstiderna är varierande både heldagar och halvdagar måndag-fredag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Du kommer vara internt anställd. Tjänsten startar omgående! Krav är att du studerar minst 50%. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är mycket meriterande. Tjänsten kräver även att du är strukturerad, uthållig och stresstålig. Att vara duktig på att bemöta människor och skapa goda relationer är en förutsättning för att lyckas i rollen. Om du känner att detta passar in på dig, tveka inte att söka idag! Sätt fart på din karriär! Rekryteringen kommer att ske löpande och tjänsten tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Vi som jobbar på Student Consulting brinner för att skapa jobb för unga, och det har vi gjort med ett enastående engagemang och resultat sedan 1997. Vi är ett prisbelönt bemanningsföretag som finns över hela Skandinavien och växer snabbast i Sverige, vilket gör att vi nästan ständigt söker nya viktiga kollegor som vill bidra till vårt team. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna studenter sökes till Jobbmatchningsteamet! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna studenter sökes till Jobbmatchningsteamet!
Söker du Sommarjobb med flexibla arbetstider!
Provoice AB är ett företag inom Callcenter och Inkassobranschen med kontor i Sverige, Norge och Finland. Är Du på jakt efter ett roligt och utvecklande sommarjobb på deltid, som du även kan kombinera med exempelvis dina studier eller annat arbete i höst? Om svaret är Ja är ProVoice Sverige AB det givna valet. Som anställd hos oss på ProVoice arbetar du med försäljning över telefon mot privatpersoner för en av marknadens ledande aktörer inom lotteribranschen. Vi på Stockholms-kontoret söker nu 5 drivna medarbetare som vill anta en ny utmaning och jobba med vårt professionella säljteam på deltid. Vi söker dig: - som har en god social kompetens och är utåtriktad som person. - som kännetecknas med ett driv och har en vilja att utvecklas. - som gillar tävlingar och inte är rädd för att anta nya utmaningar och sträva efter dina egna mål. - som har en förmåga att lyssna och vill omvandla kundens behov till lösningar, vilket vi som företag kan erbjuda. Vi erbjuder Dig: - Flexibla arbetstider. - Fast timlön + provision. - Ett utmanande arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Tidigare erfarenhet från försäljning är inget krav, utan Vi ger Dig de bästa förutsättningarna för att Du ska lyckas! Som anställd på ProVoice får du även två grundutbildningar i: Försäljning och beteendevetenskap: Där kommer du att få grundläggande kunskaper inom försäljning i både teori och praktik. Produktkunskap & avtal: Du deltar i en grundläggande utbildning i våra produkter samt de tjänster du kommer att sälja. Efter det kommer du att få en introduktion i de system och program vi arbetar med. Som medarabetare på ProVoice har du kul samtidigt som du tjänar pengar. Du får ett bra nätverk med arbetskamrater samt ett roligt jobb som både är meriterande och välbetalt. Som morot för goda resultat anordnar vi alltifrån kickoffer till pingisturneringar och tävlingar med fina priser som resor, presentkort och teknikprylar. Vi arbetar i nyrenoverade och fräscha lokaler vid Alviks torg bara ett stenkast från tunnelbana, tvärbana och bussar. Vid kontoret finns även restauranger, mataffär, café, shopping, gym etc. Så läget är perfekt! Du väljer vilka dagar du vill jobba. Du kan arbeta kvällar och helger. Vi ser att du arbetar minst 3 pass/v alt 13 timmar/v. Tycker du detta låter intressant? Tveka då inte, utan skicka din ansökan redan idag så ses vi snart! Vid frågor, kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Medin på 08-50387000, eller maila sofia.medin@provoice.se
Företag: Provoice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Söker du Sommarjobb med flexibla arbetstider! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Söker du Sommarjobb med flexibla arbetstider!
Säljcoach till 3Företag
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. 3 är ett tillväxtbolag och 3Företag är en säljkanal som bidrar till vår framgång. Genom att vara bäst på det vi gör skapar vi resultat. Den unika säljkultur vi har skapat arbetar vi konsekvent med att bibehålla och utveckla. Det är kundmötet vi sätter i fokus - vi finns till för att kunna erbjuda kunder mobil kommunikation på kundens villkor och vi utmanar marknaden i kampen för Sveriges nöjdaste kunder. Din huvuduppgift blir att utveckla avdelningens säljare till att de bli de bästa telesäljarna i Sverige. Det ska märkas i ständigt ökande säljutfall på individ- och gruppnivå, liksom det ska ge ökad kundnöjdhet och stärka 3s företagsvarumärke. Med coachning och instruktion som huvudverktyg ska du utveckla varje säljare utifrån var respektive person befinner sig i dagsläget. Du medlyssnar, bygger korta utbildningspass som du sedan håller i och bygger, gör konkreta och konstruktiva utvecklingsplaner för varje teammedlem. Du har en tydlig idé om vad värderingsstyrd försäljning innebär och du är mycket duktig på att få andra att arbeta efter samma idé. Rollen innebär inget personalansvar vilket ställer stora krav på din förmåga att kunna verka som informell ledare, ställa krav och motivera, utan att kunna spela på chefsauktoriteten. Profil på den vi söker: ⢠2-3 års erfarenhet av telefonförsäljning ⢠Minst ett års erfarenhet av att coacha andra i försäljning ⢠Meriterande om du har erfarenhet från telekomsektorn 3 som arbetsgivare kommer inte göra dig besviken. Vi satsar otroligt mycket tid, pengar och engagemang på de personer vi väljer att anställa. Det gör också att vi förväntar oss mycket tillbaka. Det är en krävande roll, men det betyder inte att vi inte har roligt under tiden! Är du personen som har vad som krävs? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Lönesättning: Fast månadslön + bonus Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionschef Telesales Företag Emelie Linheden på telefonnummer 073-543 81 29.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Säljcoach till 3Företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljcoach till 3Företag
IT-ansvarig/Kontorsassistent
Bemannia söker nu en IT-ansvarig/kontorsassistent för uppdrag hos kund i centrala Stockholm. Uppdraget är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund. Tjänsten är en deltidstjänst som kommer att fortlöpa under 12 månader med arbetstid 8-13. Dina arbetsuppgifter: I rollen som IT-ansvarig sköter du alla enklare supportärenden inom IT. Som kontorsassistent ingår att dagligen hålla ordning på och sköta om kontoret, ta emot besökare samt ge service vid interna möten, seminarier, luncher och utbildningsdagar. Du kommer att arbeta brett med allt ifrån enklare supportärenden inom IT till att arrangera möblemang inför interna konferenser till att ta emot kunder i vår reception(tyngre lyft kan förekomma). Dina kvalifikationer: - Har grundläggande kunskaper inom intern-IT som LAN, serverinfrastruktur, utvecklingsservrar och virtuella servrar. - Kan genomföra grundinstallationer för klienter i Windows/Mac, administrera konton och behörigheter samt hantera programvarulicenser. - Är van vid att arbeta kvalitetsinriktat och känner dig bekväm med att ge klientsupport både till fasta, bärbara och mobila stationer. - Du sätter stort värde i att ge god service och att slutföra dina arbetsuppgifter. - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Dina personliga egenskaper: - Du tycker om att ge god service och är bra på att avsluta det du har åtagit dig att göra. - Du är prestigelös och van att arbeta brett. - Du är inte rädd för att hugga i om så behövs. - Vi tror också att du är utåtriktad, drivande, engagerad och kvalitetsmedveten. Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Så här söker du: Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar. Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "IT-ansvarig/Kontorsassistent" Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år. Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga IT-ansvarig/Kontorsassistent jobb, IT-ansvarig/Kontorsassistent Stockholm, IT-ansvarig/Kontorsassistent Bemannia Kontor
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-ansvarig/Kontorsassistent
HR-administartör på 50% sökes till Hemköp
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt för dig? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för Hemköpkedjan ABs räkning en HR-administratör. Detta är ett konsultuppdrag på deltid via Wise Professionals med start den 1 oktober. Uppdraget avser att pågå under cirka ett års tid och sysselsättningsgraden är 50%. Hemköp är en dagligvarukedja inom Axfood-koncernen. Butikerna återfinns i centrala lägen i stadskärnor och bostadsområden över hela landet. Hemköp ska erbjuda sina kunder ett brett och prisvärt sortiment, inspirera till matglädje och ge en hög servicenivå för att möta och infria kundernas förväntningar. Från och med januari 2012 består Hemköp av cirka 180 butiker runt om i landet, varav 60 är helägda av Hemköpskedjan AB. Ditt uppdrag Du kommer att tillhöra företagets HR-avdelning som idag består av 4 personer. Du kommer att ha tätt samarbete med övriga medarbetare. Som HR-administratör kommer du att arbeta med administration relaterat till HR.  Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som HR-administratör är: ⢠Ha kontinuerlig dialog med lönekontoret ⢠Skriva annonser och följa upp urvalet ⢠Samordna utbildningar ⢠Skriva avtal/intyg ⢠Ta fram statistik och personalrelaterade nyckeltal ⢠Administration kring nyanställningar ⢠Behjälplig vid enklare arbetsrättsliga frågor ⢠Övrig HR-administration Din bakgrund Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av att jobba som HR-administratör och vill fortsätta utvecklas i den rollen. Du brinner för administration och tycker det är roligt att jobba administrativt. Du har god förståelse för arbetsrätt. Dina kunskaper i Officepaketet är goda, och då främst i Excel. Vidare ser vi gärna att du är systemvan. Som person är du noggrann men kan samtidigt arbeta effektivt i ett högt tempo. Du har integritet, är servicemedveten och positiv. Vidare ser vi att du är prestigelös och kan arbeta med olika arbetsuppgifter, oavsett svårhetsgrad eller omfattning. Dessutom är du ödmjuk och socialt kompetent.  Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Intervjuer kommer att hållas under vecka 33. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren på sofia.sjogren@wise.se eller Marie Bodén på marie.boden@wise.se. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga HR-administartör på 50% sökes till Hemköp jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-administartör på 50% sökes till Hemköp
Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung
Vill du arbeta med redovisning i ett attraktivt och framgångsrikt bolag där du får möjligheten att vara länken mellan redovisning och HR? I rollen som kvalificerad redovisningsekonom med inriktning lön ansvarar du för redovisning av alla personal- och lönerelaterade kostnader för våra fyra nordiska länder. Du ansvarar för uppladdning av löne- och pensionskostnader, beräkning av bonusutbetalning för våra anställda, skatter och avgifter relaterat till lön. Månatlig analys av lönekostnader och avstämning av balanskonton relaterade till lön och skatter ingår också i rollen. I rollen har du mycket kontakt med HR och vår outsourcingpartner gällande lönekostnader. Du är delaktig i bokslut och deltar i projekt samt driver processförbättringar inom redovisnings- och löneområdet. Du samarbetar aktivt med HR avseende löneprocessen. Uppdragsgivare: Samsung Ort: Stockholm Vem söker vi? Vi söker dig som är utbildad ekonom, gärna med inriktning mot redovisning. Du har flera års erfarenhet av att arbeta med både redovisning och lön. Du har erfarenhet av att arbeta i ett internationellt bolag och har goda kunskaper i engelska och Excel. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP ses detta som meriterande. Som person är du noggrann och proaktiv. Du är flexibel och ansvarstagande och har ett positivt och prestigelöst förhållningssätt till förändringar. Du har hög social kompetens, en utpräglad känsla för struktur och tycker om att ge din omgivning god service. För att lyckas i rollen tror vi dessutom att du är mån om att ditt arbete håller en hög kvalitet. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan senast 18 augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan se innan ansökningstiden gått ut. För mer information om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Maria Brisheim 0733-43 47 94 eller Hanna Bulldra på 0733-43 47 89. Ansökan sker via www.dfindfinance.se. Företagsbeskrivning Den koreanska Samsung-gruppen är en av världens största konglomerat med en omsättning på mer än 170 miljarder US$. Samsung är därtill en av världens största arbetsgivare med sina 263.000 anställda fördelade på 470 kontor i 67 länder. Samsung är idag också en av världens snabbast växande varumärken. Det största bolaget i gruppen är Samsung Electronics som är världsledare inom high-tech och digital media. I Norden spänner Samsung Electronics Nordic AB över fem divisioner och omsätter 14,4 miljarder SEK (2012). Den förväntade årliga ökningstakten är på minst 20% och målet är att omsätta ca 26 miljarder SEK år 2015. I Norden finns 480 anställda varav ca 350 är på huvudkontoret i Kista, Stockholm. Övriga lokala kontor finns i Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. I samarbete med Dfind Finance & Executive rekryterar nu Samsung en kvalificerad redovisningsekonom med inriktning lön.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad redovisningsekonom med kunskap inom lön till Samsung
Söker du sommarjobb?
Provoice AB är ett företag inom Callcenter och Inkassobranschen med kontor i Sverige, Norge och Finland. Vi på ProVoice Sverige AB söker nu 5 medarbetare omgående till vårt Stockholms-kontor som vill jobba hos oss i sommar på heltid, och där möjlighet till förlängning finns på heltid eller deltid samt som extrajobb i höst. ProVoice Sverige AB är en av Sveriges ledande aktörer inom telemarketing i Stockholm, Göteborg och Finland. Som anställd hos oss på ProVoice arbetar du med försäljning över telefon mot privatpersoner för ett av Sveriges ledande företag inom spel- och nöjesbranschen. Vem söker vi? - Du har god social kompetens - Driv och vilja att utvecklas kännetecknar dig som person. - Du gillar tävlingar och är inte rädd att anta nya utmaningar och sträva efter dina egna mål. - Du har en förmåga att lyssna och vill omvandla kunds behov till lösningar som vi som företag kan erbjuda. Vad kan vi erbjuda dig? - Flexibla arbetstider - Fast samt rörlig lön - Ett utmanande arbete med goda utvecklingsmöjligheter Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav. Vi ger Dig de bästa förutsättningarna för att Du ska lyckas! Anställningen startar med två grundutbildningar i: Försäljning och beteendevetenskap: Där kommer du att få grundläggande kunskaper inom försäljning i både teori och praktik. Produktkunskap & avtal: Du deltar i en grundläggande utbildning i våra produkter samt de tjänster du kommer att sälja. Efter det kommer du att få en introduktion i de system och program vi arbetar med. Som medarbetare hos Provoice har du kul samtidigt som du tjänar pengar. Vi arbetar i Team och som morot för goda resultat erbjuder vi alltifrån kickoffer till kontinuerliga tävlingar med fina priser som presentkort, resor, teknikprylar mm. Vi arbetar i fräscha och helt nyrenoverade lokaler vid Alviks torg bara ett stenkast från tunnelbana, tvärbana och bussar. Vid kontoret finns även kiosker, restauranger, mataffärer, café, shopping, gym etc. Så läget är perfekt. Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Medin på 08-50387000, eller maila sofia.medin@provoice.se!
Företag: Provoice AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Söker du sommarjobb? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Söker du sommarjobb?
Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.
Nordström Assistans har sedan 1998 bedrivit personlig assistans med fokus på kunden och deras situation. Utifrån de möjligheter LSS erbjuder vi en rättvis personlig assistans. Vi har kunder i hela landet och finns idag lokalt i Stockholm, Malmö och Gällivare. Jag som behöver Din hjälp är en medelålders kvinna som har drabbats av en stroke. Jag strålades sen 2008 på Karolinska mot en missbildning i hjärnan. Att området runtikring missbildningen hade blivit skadat. Att hjärncellerna dör. Jag har sedan 2009 sakta men säkert blivit sämre, och fortsätter att bli det. Därför har jag svårt att klara av alla saker i vardagen, som att städa, laga mat, ta hand om min katt och mycket annat. Jag praktiserar några timmar i veckan på ett kosmetikföretag så det vore kul om du som jag, gillar smink. Och jag har som sagt katt, så den får du inte vara allergisk mot, snarare tvärtom. ;-) Dessutom så röker jag. Jag gillar även mode och musik. Dig som jag söker ska vara kvinna, runt 25-35, noggrann, lyhörd, ha humor, tala och förstå svenska bra, då jag har lite svårigheter med mitt tal. Du ska ha integritet, vara ärlig och låta jag vara jag.
Företag: Nordström Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvinnlig assistent till kvinna i Enskede.
Söka jobb tips