Account Manager Apsis Göteborg jobb - lediga jobb

Account Manager Apsis Göteborg jobb Account Manager Apsis Göteborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Account Manager Apsis Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Account Manager Apsis Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Utesäljare i stor mediekoncern- Stockholm

  2. Självgående snickare - se hit!- Stockholm

  3. Ekonomiassistent - med driv och ambition- Stockholm

  4. Plåtslagare- Stockholm

  5. Lokalvårdare- Stockholm

  6. Enhetschef- Stockholm

  7. Brandlarmstekniker- Stockholm

  8. Area Manager - Stockholm- Stockholm

  9. Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta- Upplands Väsby

  10. Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag- Stockholm


Mer beskrivning

Utesäljare i stor mediekoncern
OM FÖRETAGET Företaget är idag utan tvekan ett av Sveriges mest attraktiva företag inom digitala annonslösningar och ägs av Aftonbladet och ingår i Nordens största Mediehus. På fem år har det vuxit från 0 till över 4 miljoner unika besökare i veckan och är nu ett av Sveriges topp 10 starkaste varumärke och är ett av Sveriges största mediehus mest lönsamma företag. DIN TJÄNST Som Fältsäljare jobbar du med uppsökande försäljning i Stockholmsområdet. Du får en egen kundportfölj med både existerande och nya kunder redan från starten. Du gillar att arbeta självständigt och välkomnar högt ställda krav på att du tar ansvar och planerar ditt arbete väl. Följa företagets och dina egna säljmål Delta i veckomöten. Arbeta med uppsökande försäljning via möten samt bearbeta gamla kunder Följa upp dina individuella mål och göra prognos. Skriva offerter och avtal. Dagligen administrera och lägga ordrar samt se till att få tillbaka påskrivna avtal. VI SÖKER Du gillar försäljning via möten och har tidigare jobbat med uppsökande försäljning av något slag. Du är en driven och hungrig säljare som gillar utmaningar Du har minst två års erfarenhet av försäljning med goda säljresultat och referenser att visa upp. Erfarenhet inom media eller telecom är meriterande Din energi är hög och du vet att ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du vet att hög aktivitet ger bra resultat, du är ansvarsfull och har alltid kunden i fokus Du som person är resultatinriktad, snabb och en äkta teamplayer DET DU ERBJUDS Du får en bra grundlön och erbjuds en av marknadens mest attraktiva provisionssystem Du får förmåner som mobiltelefon, dator och tjänstebil Du får en personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter - satsar du på oss satsar vi på dig Du får möjlighet att utvecklas i en ständigt växande organisation vars tjänst och kunderbjudande bara blir bättre och att arbeta med Sveriges 8:e starkaste varumärke LÖNEN Bra grundlön 20000 med ett av marknadens mest attraktiva provisionssystem 10% från första kronan. Motiverande säljtävlingar med fina priser. Tjänstemobil och tjänstedator. En personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter- satsar du på oss satsar vi på dig. DINA KUNDER Du väljer själv vilka företag, branscher eller affärsområden du vill jobba mot. Du träffar chefer på alla nivåer upp till VD via möten. Kunderna kan vara mindre bolag men det kan också vara stora multinationella bolag. Därför är tjänsten som säljare så viktig för oss. DIN FRAMTID Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa. VAR STOLT ÖVER DITT SÄLJYRKE! DU ÄR FÖRETAGETS VIKTIGASTE PERSON! ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Utesäljare i stor mediekoncern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utesäljare i stor mediekoncern

Självgående snickare - se hit!
Vi är ett nystartat byggföretag i Storstockholm som söker nya spännande kollegor till vår växande verksamhet.Vi är ett ungt gäng som drivs av att ständigt förbättras och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med olika uppdrag, såsom ROT, renovering, nybyggnationer m.fl. samt bemanning på storbyggen. Nu söker vi nya förmågor, med följande förkunskaper: 1. Yrkesbevis med 5 års erfarenhet från byggbranschen 2. Givetvis kan du läsa ritningar 3. Självgående med "rätt" attityd 4. Svenska i både tal och skrift 5. Vilja att lära finns kvar... För rätt person finns det möjlighet att utvecklas till både arbetsledare och projektledare, det är helt upp till dig själv. Skriv ett par rader om dig själv och dina erfarenheter och maila till mig så återkommer jag. Hoppas vi ses på en kaffe/intervju inom kort, så vi kan berätta för dig varför du ska börja hos oss. Rekrytering sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Företag: BLACK BULL CONSTRUCTION AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Självgående snickare - se hit! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självgående snickare - se hit!

Ekonomiassistent - med driv och ambition
SKL International är Sveriges Kommuner och Landstings (SKL) organisation för internationellt utvecklingssamarbete. På uppdrag av framförallt Sida arbetar vi med stöd till utveckling av lokalt och regionalt självstyre i samarbete med regioner, kommuner och kommunförbund i olika delar av världen. SKL och SKL:s medlemmar, Sveriges kommuner, landsting och regioner är vår resursbas i detta arbete. Mer information om vad vi gör, och var, finns på www.sklinternational.se. Vi växer och förändras och söker därför en ny kollega som under ledning av bolagets ekonomiansvarige självständigt kan sköta bolagets löpande redovisningsarbete (kundreskontra, leverantörsreskontra, verifikathantering och periodisering av kostnader), personaladministration (löneberedning inkl. hantering av reseräkningar, frånvarohantering etc.) samt avstämning av konton i samband med rapporteringar och budget av bolagskostnader. På sikt är tanken att du även ska ansvara för delar av bolagets ekonomiska projektuppföljning. Vi söker en gymnasieekonom med erfarenhet av självständigt löpande arbete med alla delar av redovisningsprocessen fram till bokslut. Du ska gärna ha arbetat i flera olika miljöer och ha praktisk erfarenhet av ekonomisystem, helst Hogia. Goda kunskaper i engelska såväl i tal som i skrift är ett krav, liksom hög datormognad. Vi vill att du: - Är strukturerad - Har administrativ talang - Samarbetar lätt med olika personer - Tar egna initiativ - Identifierar och löser problem - Och är självgående Vi erbjuder ett stimulerande arbete på heltid och vill att du börjar så snart som möjligt. Du delar din arbetsdag med ca 15 kollegor på kontoret på Hornsgatan, vid Slussen. Välkommen med din ansökan, senast den 15 augusti till ekonomiassistent@sklinternational.se. Frågor om tjänsterna besvaras av Anna Backmann, endast via epost (anna.backmann@skl.se).
Företag: SKL International AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent - med driv och ambition jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent - med driv och ambition

Plåtslagare
Vi söker omgående en plåtslagare inom ventilationsbranschen. Personen vi söker skall ha erfarenhet av tillverkning av ventilationskanaler, samt av att ha arbetat i en verkstad förut. Det är ett fysisk krävande jobb, som ibland kan kräva helgjobb i samband med större brådskande leveranser. Anställningen är en projektanställning på c:a 3 månader, men kan förlängas vid eventuell kommande större orderingång. Arbetsplats: Mamrevägen 5, 163 43 Spånga. Månadslön: 15.000 > 20.000 beroende på erfarenhet/kunskap. Normal arbetstid: 7.00 > 16.00 Lunch 11.00 > 12.00 Tillträdesdag: Omg. Ansökningstid/publiceringstid: 1 vecka
Företag: JD NUNOS VENT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Plåtslagare jobb, Plåtslagare Stockholm, Plåtslagare JD NUNOS VENT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Plåtslagare

Lokalvårdare
Lokalvårdare för trapphusstädning sökes. Andra arbetsuppgifter kan förekomma som t ex byggstädning,fönsterputs,golvvård mm. Vi har kollektivavtal med Fastighets & Byggnads.
Företag: STÄDARENT TW AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lokalvårdare jobb, Lokalvårdare Stockholm, Lokalvårdare STÄDARENT TW AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lokalvårdare

Enhetschef
Enklare Vardag är en privat utförare som erbjuder hemtjänst, personlig assistans och ledsagning med ett engagemang utöver det vanliga. Sedan vi startade verksamheten år 2007 har Enklare Vardag vuxit och de senaste åren har tillväxttakten varit extra kraftig. Enklare Vardag har i dag av drygt 150 anställda. Vi bedriver hemtjänst, ledsagning och personlig assistans i Stockholm med omnejd. Den största delen av vår verksamhet vilar på avtal med olika kommuner med utgångspunkt i lagen om valfrihetssystem (LOV). Enklare Vardag har i dag LOV-avtal med tio kommuner i Stockholms-området. Vi söker nu två enhetschefer till våra kontor på Östermalm respektive Akalla i Stockholm. På din enhet kommer du att ha ansvar för ca 50 tillsvidareanställda undersköterskor/vårdbiträden samt två samordnare. Arbetsuppgifter Vår hemtjänst verksamhet växer och vi satsar nu på att utveckla den ytterligare. Enhetschefen har fullt resultatansvar för Enklare Vardags verksamhet på enheten innefattande ansvar för hemtjänstens kvalitet, arbetsmiljö och ekonomi. Genom ditt ledarskap ser du till att den dagliga verksamheten fungerar. Därtill ansvarar enhetschefen även för medarbetarnas kompetens och får dem delaktiga och engagerade i verksamheten. Enhetschefen har ansvaret för interna och externa utbildningar för personalen. Vidare har enhetschefen även ansvaret för den interna kommunikationen med de anställda genom t ex nyhetsbrev och intranäts-uppdateringar. Enhetschefen ansvarar också för att utveckla de tjänster vi erbjuder för att stärka vårt koncept och vår konkurrenskraft. Enhetschefen ingår i Enklare Vardags ledningsgrupp och rapporterar direkt till verksamhetschefen. Kvalifikationer Avlagd högskoleexamen är ett krav (sjuksköterska eller socionom). Dessutom krävs minst 24 månaders erfarenhet inom äldreomsorg och/eller funktionsnedsättning, samt minst 12 månaders sammanhängande praktisk erfarenhet av arbetsledning heltid, eller biståndshandläggning heltid. Vidareutbildningar inom ledarskap, ekonomi, juridik, pedagogik och arbetsmiljö är meriterande. Erfarenhet av ledningsarbete i ledningsgrupp liksom affärsområdesansvar är också meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Företag: Enklare Vardag Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef jobb, Enhetschef Stockholm, Enhetschef Enklare Vardag Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef

Brandlarmstekniker
Vill du arbeta på ett av Sveriges största säkerhetsföretag? Vi behöver utöka vårat mycket kompetenta och erfarna arbetsteam med ytterligare erfarna brandlarmstekniker, till något av våra kontor i Stockholm och Mälardalen. Eventuellt arbetar du idag som säkerhetstekniker, driftsättare eller liknande. Vi kan lova dig stimulerande och omväxlande arbetsuppgifter med ett brett tekniskt och kommersiellt innehåll samt trevliga arbetskollegor. Som brandlarmstekniker kommer du bland annat att arbeta med att driftsätta nya brandlarmsanläggningar, utföra kontroller och upprätta underlag för anläggningsdokumentation. Du kommer även utför felsökning samt reparations- och underhållsservice på kundföretagens befintliga anläggningar, dessutom kommer du arbeta med merförförsäljning. xx Vi söker dig som har ett par års arbetserfarenhet inom brandlarm och som vill utvecklas inom specialistområdet brandlarm. Det är starkt meriterande med erfarenhet inom svagströms installationer. Att du behärskar Officepaketet ser vi som en självklarhet, likaså att du uttrycker dig obehindrat i svenska. Du har körkort. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till denna tjänst. Vi kommer att lägga en stor vikt vid din personliga lämplighet, varvid vi söker dig som har en stark drivkraft och engagerar dig i din uppgift samt företagets gemensamma utveckling. För att bli framgångsrik i rollen så behöver din personlighet präglas av stort eget ansvarstagande, att du vill utvecklas i det du gör och att du vill komma till ett avslut. Dessutom ser vi gärna att du är kundorienterad, strukturerad och ordningsam. Servicenivån och engagemanget till våra kunder utgör grunden till våra fortsatta framgångar. Därför är det även mycket viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och behov samt har en förmåga att översätta dessa i lösningar. Vi erbjuder dig ett självständigt arbete med frihet under ansvar och många intressanta kundkontakter. Vi kan erbjuda dig med rätt kvalifikationer och inställning, arbete i ett internationellt marknadsledande företag med intressanta utvecklingsmöjligheter. Givetvis erbjuds du en tjänstebil. Kontaktpersoner Ring gärna om du vill veta mer. Frågor om tjänsten besvaras av Maths Edstam, rekryterande chef, tfn 019- 768 2018. För övriga frågor är du välkommen att kontakta Frida Lindström, rekryteringsspecialist, tfn 08-775 28 82. Ansökan Vi bearbetar ansökningar löpande och ser gärna att du anmäler ditt intresse snarast. Sista ansökningsdagen 13augusti. Eftersom vi är ett säkerhetsföretag så kräver vi utdrag ur brottsregistret vid anställning. Läs mer om oss och ansök via: www.schneider-electric.se/jobb Välkommen med din ansökan! Schneider Electric är en global energispecialist med fler än 140 000 anställda och verksamhet i mer än 100 länder. Företaget har ett starkt fokus på energieffektivisering och erbjuder integrerade lösningar för industriell automation, säkerhet, fastighetsautomation, avbrottsfri kraft, eldistribution och elinstallation. Schneider Electric är noterat på den franska fondbörsen i Paris och 2012 uppgick försäljningen till 24 miljarder Euro. I Sverige sysselsätter koncernen knappt 2 000 personer. Läs mer på: www.schneider-electric.com/se
Företag: Schneider Electric
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brandlarmstekniker jobb, Brandlarmstekniker Stockholm, Brandlarmstekniker Schneider Electric
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandlarmstekniker

Area Manager - Stockholm
Panduro Hobby är Skandinaviens ledande leverantör av hobbymaterial med över 10 000 artiklar levererar vi inspiration till kreativa människor i hela Norden. Vi har ca 75 butiker i Danmark, Norge, Sverige och Nordtyskland och försäljning sker även via grossister och näthandel. Verksamheten sysselsätter idag mer än 600 anställda och är väldigt framgångsrik. För att fortsätta den positiva utvecklingen på marknaden söker vi nu: Area Manager - Stockholm Tjänsten Det blir din uppgift att inspirera och coacha butikcheferna i arbetet med den dagliga driften av butikerna så att uppstatta mål infrias och verksamhetens strategier efterlevs. Det förväntas att du är involverad och har en `hands on` inställning till att få uppgifterna lösta, t ex vid nyöppning av butiker. Du säkerställer att kommunikationen och kunskapsutbytet mellan butikscheferna är optimalt, bland annat genom att genomföra tre butikschefsmöten årligen. Du deltar dessutom i Area Managers möten där du är tillsammans med dina AM kollegor i Skandinavien utbyter erfarenheter. AM gruppen bidrar med input till verksamhetens designers och inköpare och har således stort inflytande på produktsammansättningen- det är därför viktigt att du kan indetifiera dig med Panduro som varumärke/brand liksom med de produkter som verksamheten utvecklar och säljer. Som AM i Stockholm har du din bas i Sicklabutiken, där även områdets dekoratör håller till. Mycket av din tid spenderas dock ute bland de 15 butikerna som hör till regionen. Bakgrund Du har solid erfarenhet från detaljhandeln, helst från en kedja, där du är van vid att arbeta med koncept och säsongsvaror. Du har själv varit butikschef och vet hur en butik ska drivas. Har du erfarenhet från en tjänst som AM eller distrikschef är det en fördel. Generellt Panduro Hobby kännetecknas av ovanligt lång anställningstid bland medarbetarna. Anledningen är en företagskultur där man är duktig på att värna om sina medarbetare och för att många av de anställda brinner för företagets produkter. Det är en mycket kreativ miljö, där alla goda idéer delas mellan butikerna. Det är korta beslutsvägar och öppen atmosfär. Intresserad I den här rekryteringen sammarbetar vi med Capacent people. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Director Bjarke Steengaard på + 45 42 42 20 82 eller researcher Ylva Lindgren på + 46 (0)703-59 23 90. Välkommen med din ansökan via e-post till yl@capacentpeople.dk. Märk din ansökan med AM Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du inkommer med din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Resources On Internet Sweden AB/roi:recruit
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Area Manager - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Area Manager - Stockholm

Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta
VH ASSISTANS AB 130711 VH assistans är ett av de ledande assistansföretagen i Sverige och har i dag 900 personliga assistenter anställda som arbetar över hela Sverige, från Kiruna till Ystad. Vi är ett familjeägt företag med 16 års erfarenhet av att arbeta för barn, ungdomar och vuxna med funktionshinder. Vi tror på den individuellt anpassade assistansen och arbetar därför mycket målgruppsinriktat. Vi har vår egen barnklubb VH Kids, för barn med funktionshinder, deras syskon och kompisar. Vi har även startat VH Action, som vänder sig till unga vuxna med funktionshinder med fokus på frågor som sex och relationer, flytta hemifrån och att söka jobb. Vi är ett aktivitetsinriktat företag och går ofta på kultur- och sportevenemang, ordnar konferenser, utbildningar och olika event. Vi arrangerar också skidresor, cityresor och sol- och badresor för personer med funktionshinder och deras familjer. Arbetet innebär att du ser till att assistansen är av god kvalitet utifrån LSS intentioner, dvs. delaktighet och självständighet. Respekt, trygghet och förtroende är nyckelord för vår verksamhet. Din arbetsplats är där jag befinner mig, till exempel i hemmet, på semesterresa eller på någon fritidsaktivitet. 1 plats, heltid Jag är en 21-årig glad och social kille som bor utanför Märsta, som söker dig som vill arbeta som min personliga assistent. Jag ser gärna att du är kvinna mellan 25 och 50 år och har erfarenhet av yrket som personlig assistent och av ryggmärgsskador. Jag vill att du är flexibel, ansvarsfull och gillar att arbeta självständigt. Du ska kunna ta dagen som den kommer och ha ett positivt tankesätt. Det förekommer lyft, matlagning och viss träning i tjänsten. Tjänsten är förlagd dag, kväll och helg och innebär att följa mig där jag är; i hemmet, i skolan och på de aktiviteter och resor som jag deltar på. Varierande arbetstider. Körkort och bil är ett krav då kollektivtrafiken hit går för sällan, Välkommen att skicka in cv och ett personligt brev, där du beskriver varför just du vill jobba som min assistent. Skicka din ansökan till sophie@vhassistans.se senast den 17 juli. Skriv "Märsta" i ämnesraden. Intervjuer kommer att hållas löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret kommer att behövas så beställ ett redan nu.
Företag: VH ASSISTANS STOCKHOLM
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 21-årig kille, Märsta

Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag
Vill du få en bra introduktion och utvecklas i en stor organisation? Om kunden Tele2 har 36 miljoner kunder i 11 länder. De erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med kunders förväntningar och därför arbetar Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med sina kunder. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer. Om jobbet Du kommer att tillhöra Tele2s Service Desk mot företagskunder. Din roll är att ta emot ärenden via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och lösa diverse olika problem kring Tele2s företagskunder. Kunderna består främst av stora företag, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden samt felanmälan. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs ?och administrationssystem. Möjligheter Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens. Krav Vi söker dig som vill arbeta med kundservice och som trivs med att hjälpa människor via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna, intresse och inställning till service. Personliga krav Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Med en positiv anda och prestigelöshet tar du dig an olika problem och trivs med varierande arbetsuppgifter, där målet är att alltid göra kunden nöjd. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Då arbetet kommer att innebära en hel del administration ser vi att du är noggrann i arbetet. Arbetstider, omfattning och tillträde Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är 19:e augusti då utbildning hos Tele2 startar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden Sök jobbet Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel. http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=329 Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230 eller Poria på telefon 08-400 25 247. Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Företag: HERO AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag


Sök lediga jobb Account Manager Apsis Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se