Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group

Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group jobb Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Juniorsäljare till norra Stockholm- Stockholm

  2. Pedagogisk ansvarig- Södertälje

  3. Kundansvarig / Account manager med idrottens egenskaper- Stockholm

  4. Montörer (Oerfarna/Erfarna) för uppdrag V.27-28/V.34-39- Stockholm

  5. Strukton Rail söker signaltekniker för arbete i tunnelbanan!- Stockholm

  6. Grundlärare fritidshem- Huddinge

  7. Rekryteringskonsult till Signum Rekrytering- Stockholm

  8. Är du vår nya redovisningsekonom?- Stockholm

  9. Redovisningsekonom till Active Invest- Stockholm

  10. Service Agents sökes till Avis i centrala Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Juniorsäljare till norra Stockholm
Storesupport AB söker nu för kunds räkning en driven och nyfiken säljareinom tobaksindustrin. Söker du ett heltidsjobb, villstärka ditt CV ochutvecklasinom sälj inom en spännande branschär detta ett perfekt uppdrag för dig! Om företaget Kunden är ett välkänt danskt familjeföretag som varit verksamma i över 200 år inom sin bransch. De är specialiserade inom sin nisch och harstort fokus på produkternas råvaror, hantverk och utveckling. Företaget har sitt huvudkontor i Danmark och är marknadsledande inom sitt verksamhetsområde i Danmark, Norge och Sverige. Arbetsuppgifter Rollen innebär säljansvar och dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: - Nykundsbearbetning - Merförsäljning - Besök hos befintliga kunder - Profilering och exponeringi butik. Som säljarekommer du ingå i ett drivet säljteam där du får hjälp och stöttning i att nå gemensamma målsättningar av teamets erfarna teamledare. Dukommeransvara för distriktet i norra Stockholm. Personliga egenskaperoch kvalifikationer Vi tror att du har jobbat något år som säljare eller kanske som merchadiser inom dagligvaruhandeln och vill ta dig vidare och utvecklas inom sälj. För att trivas i rollen ser vi dock att du: - Du skall älska att göra affärer, stora och små alla räknas. - Du ser fram mot att besöka nya och gamla kunder. - Är bekväm med att axla eget ansvar - Ärstrukturerad, driven och initiativrik Vi tror också att du är en juniorsäljare som sätter stolthet i att representera ett av tobaksmarknadens äldstavarumärke. Du gillar att motivera dig själv och att driva dina egna kunder. Du ser långa relationer med kunder och partners som någonting självklart. Som juniorsäljare hos oss kommer vi ställa höga krav, men i motprestation hoppas vi att du gillar att fira dina framgångar med oss i teamet.Naturligtvis får du stöttning och alla förutsättningar du behöver för att lyckasav din Teamledare. Krav: - Körkort och tillgång till egen bil (milersättning ingår) - Att du bor inom säljdistriktet (Norra Stockholm) - Att du talar och skriver svenska obehindrat - Är över 18 år - Har drivet att utvecklas inom sälj Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid där vi tillämpar 6 månaders provanställning.Dina arbetstider är dagtid måndag-fredag. Timlönenligt avtal. I den här tjänsten är Storesupport din arbetsgivare. Om oss Svenska Storesupport Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega inom dagligvaru- och detaljhandeln samt lager och distribution. Storesupport AB ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund.Vi arbetar även med säljuppdrag inom leverantörs- och producentledet.Mer information om oss hittar du påwww.storesupport.se. Tyvärr kan vi inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökanså snart som möjligt. Sista ansökningsdag 9 juni. Har några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss på08-448 07 00. Varmt välkommen!
Företag: Storesupport
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Juniorsäljare till norra Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniorsäljare till norra Stockholm

Pedagogisk ansvarig
Hermods AB grundades 1898 och är ett av Sveriges äldsta utbildningsföretag. Våra yrkeshögskolor, gymnasieskolor, vuxenutbildningar och SFI hjälper varje år 60 000 studerande och deltagare med utbildning, coachning och jobbmatchning. Vi ger individuellt stöd för att hitta rätt arbete, ger nya svenskar introduktion i samhället och stödjer personer som behöver rehabilitering. Hermods ingår i AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag, som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande. Huvudansvarig SVA Lärare, Yrkessvenskan Stockholm Syd. Din utmaning Som Hermods Huvudansvariga SVA lärare kommer du att jobba som pedagogiskt ansvarig för Yrkessvenskan i Södertälje. Du den som garanterar att metoderna och pedagogiken för deltagarnas språkinlärning i uppdraget säkerställs. Du finns också till hands för handledning och stöd för de undervisande pedagogerna i leveransområdet. Främsta målgruppen är arbetssökande som är nyanlända till Sverige eller utrikes födda som bott i landet en längre tid och har svaga kunskaper i svenska. Målet med insatsen Yrkessvenska är att deltagarna efter genomförd insats ska ha fått yrkesanpassade språkkunskaper inom sitt yrkesområde för att självständigt kunna fullfölja en arbetsmarknadsutbildning alternativt praktik/anställning. I rollen ingår bland annat att: • Att säkerställa och ansvara för att pedagogik, studiematerial och utbildningsupplägg anpassas, för att ge deltagaren goda förutsättningar att nå sitt mål med tjänsten. • Att stödja övriga pedagoger med att planera undervisning och studiematerial så att metoder och god praxis kring språkinlärning sprids. • Ha regelbundna kontakter med kunder, utbildningsanordnare och arbetsgivare. • Att vara kreativ och öppen för nya beprövade metoder. • Fungera som undervisande pedagog på viss tid/del av sin arbetstid. Din profil: Vi söker dig som vill arbeta aktivt med att utveckla, förbättra och säkerställa våra pedagogiska modeller och arbetssätt samt som gillar varierande arbetsuppgifter som pedagogik, externa relationer och administration. Du värdesätter nära samarbete med kollegorna och stödjer dem i den dagliga dialogen. Du är van vid att arbeta med omvärldsanalyser i syfte att öka kunskapen om branschernas efterfrågan och behov. För att söka tjänsten behöver du vara behörig lärare i svenska som andraspråk på grundskolenivå enligt Skolverkets definition, dvs ha en Lärar-/Pedagogisk examen samt minst 30 hp i Svenska som andraspråk. Du behöver också ha minst två års erfarenhet av undervisning i svenska som andraspråk. Vi erbjuder dig Vårt mål är att alla hittar sina styrkor i sin yrkesroll och att ständigt utmanas för att utvecklas vidare och nå sin fulla potential. Som en del av Sveriges största utbildningsföretag är karriärmöjligheterna hos oss stora. Bli en del av vårt samhällsbyggande där kunskap, engagemang och drivkraft blandas med vilja till utveckling och prestigelöshet! Anställningsform Tjänsten är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Omfattning: heltid. Placering i Södertälje. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega/Utbildningsföretagen och Unionen/SI. Varmt Välkommen med din Ansökan! Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan snarast. Vi tar inte emot ansökan via e-post utan sök tjänsten via länken nedan. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Pär Öhlin på par.ohlin@hermods.se 08-578 592 67.
Företag: Hermods
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Pedagogisk ansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pedagogisk ansvarig

Kundansvarig / Account manager med idrottens egenskaper
Tjänstebeskrivning Har idrotten format din vinnarinstinkt och driv i arbetslivet? Då är du vår nya säljare! Stockholmskontoret har nu öppnat transferfönstret och söker en Kundansvarig med ambitionen att bidra till vår fortsatta tillväxt. PerformIQ kombinerar det bästa från idrotten med näringslivet genom att hjälpa företag och organisationer med personallösningar inom rekrytering och bemanning. Som Kundansvarig på PerformIQ ansvarar du för hela försäljningsprocessen där du kommer arbeta upp din egna kundstock utifrån uppsatt budget. I rollen har du ett nära samarbete med rekryteringskonsulter och konsultchefer som står för leveransen av tjänsterna du säljer in. Krav på person För att axla rollen som Account manager krävs ett starkt driv och vinnarinstinkt. Vi söker framförallt dig som med hjälp av din personlighet vet vart du vill, tar dig framåt och når dina mål. Vidare ser vi att du; • har erfarenhet av någon form av försäljning • känner igen dig i egenskaper som vinnarinstinkt, dediklation och teamkänsla • har B-körkort och känner dig bekväm med att köra i Stockholm Ange i din ansökan varför du söker denna roll och vad du kan bidra med. Vi vill också veta hur idrotten påverkat dig och är bidragande till din framgång. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månader provanställning Lön: Fast grundlön + provision Arbetstid: Kontorstider Plats: Stockholm – Norrtull Företagspresentation Om PerformIQ PerformIQ är i tillväxtfas med stort fokus på att ta nya marknadsandelar. Då samtliga lagkamrater har en idrottslig bakgrund präglas vår kultur av en stark laganda, idrottsaktiviteter och en vinnarinstinkt utöver det vanliga! Hos oss får du en stimulerande och ansvarsfull tjänst i ett företag med unik inriktning. Vi har högt i tak och värderar alla lagkamrater lika högt. PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra lagkamrater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Eventuella frågor besvaras av Mattias Söderberg på nr. 072-157 27 76 Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ Work AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig / Account manager med idrottens egenskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig / Account manager med idrottens egenskaper

Montörer (Oerfarna/Erfarna) för uppdrag V.27-28/V.34-39
Om tjänsten: Vi på B3P söker ständigt nya medarbetare och söker nu personer som vill arbeta som montörer. Du behöver inte ha någon längre erfarenhet från montering men du bör vara bekväm med ett verktyg i handen (allmänt händig) och vara duktig på att ta instruktioner av snickare på plats. Vi kommer tillsammans med vår kund arbeta med att montera ett high-end kontor inne i City. Arbetet kräver stor noggrannhet och en förståelse för den miljö man arbetar inom då det pågår verksamhet i området. På arbetsplatsen kommer det finnas en stor mängd människor från olika yrkesgrupper så samarbete kommer vara en viktig del av detta uppdrag. Arbetsuppgifterna kommer bestå av montering av inredning till kontoret. Allt arbete och kvalitetskontroll kommer överses av utbildade snickare. Upplägget är att V.27-V.28 kommer vi hjälpa kunden montera produkterna i sin verkstad söder om Stockholm (20min med pendeltåg från city). För att sedan V.33-V.39 arbeta på plats i City. Vi på B3P är i en expansiv fas gällande uppbyggnation av vårt monteringsteam och kan tänka oss att rätt personer efter detta visstidsuppdrag kan bli en permanent del av vårt monteringsteam. Kvalifikationer: Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av montering men inget krav. Utbildning inom bygg/snickeri är också meriterande men inget krav. Det viktigaste är att du är lyhörd, lättlärd, trevlig och är allmänt lite händig. Matchar du profilen så sök genast, då vi kommer tillsätta uppdraget löpande. Kunden kräver även att du som arbetar med dem kan tala och förstå svenska. Du erbjuds: En spännande och utvecklande arbetsmiljö. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Låter detta som ett spännande uppdrag för dig? Sök redan idag. Ansökningen gör du via vår hemsida, www.b3p.se. Har du eventuella frågor kan du kontakta Alexander Ytterberg på alexander@b3p.se. Vi tar inte emot ansökningar på mailen. Välkommen till B3P
Företag: B3 Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Montörer (Oerfarna/Erfarna) för uppdrag V.27-28/V.34-39 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Montörer (Oerfarna/Erfarna) för uppdrag V.27-28/V.34-39

Strukton Rail söker signaltekniker för arbete i tunnelbanan!
Jobbeskrivning På uppdrag av Strukton Rail söker vi nu en ansvarsfull signaltekniker för deras kontrakt på tunnelbanan i Stockholm. Tjänsten är direktrekrytering vilket innebär att Uniflex endast ansvarar för rekryteringsprocessen och anställningen kommer att vara direkt hos Strukton Rail. Strukton Rail befinner sig nu i en expansiv fas och behovet av nya medarbetare ökar inom företaget. Med anledning av det söker de nu efter dig som är intresserad av att arbeta som signaltekniker. Tjänsten avser heltidsanställning i ett fritt och omväxlande arbetsområde inom tunnelbanan. Den största delen av arbetet utförs nattetid men även dagtid förekommer samt helgarbete och beredskap i hemmet i olika utsträckning. Vi ser att du har ett genuint teknikintresse och backar inte för att ”skita ner fingrarna” om så skulle behövas. Du är självgående, lugn och stabil och har lätt för att anpassa dig efter förändrade omständigheter. Du kommer att ingå i ett väl sammanhållet arbetslag med många yrkeskunniga och erfarna medarbetare. Att du trivs med att arbeta tillsammans med andra ser vi som en självklarhet. Du är inte rädd för att ta i där det behövs och uppvisar en drivenhet mot att avsluta de påbörjade uppgifterna i sin helhet. Vidare ser vi att du är självgående, lugn och stabil och lätt kan anpassa dig efter förändrade omständigheter. Personliga egenskaper Vi söker dig som har: • Elteknisk gymnasieutbildning och erfarenhet som elektriker • Intresse för järnvägsbranschen och signalteknik • Trafikverkets eller likvärdig grundläggande utbildning i signalteknik är meriterande • B-körkort • Goda kunskaper i svenska, av säkerhetsmässiga skäl för allt arbete på järnvägen För allt arbete i säkerhetstjänst krävs att du uppfyller de lagstadgade medicinska kraven. För mer information kring dessa, se: www.transportstyrelsen.se/sv/jarnvag/Lokforarkorkort/Trafikmedicin/Regelverk/ Start: Omgående Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Kontakt för frågor gällande tjänsten: Uniflex hjälper Strukton med denna rekrytering. Därmed besvaras alla frågor rörande tjänsten och rekryteringsprocessen av ansvarig rekryterare Amelia Finetto på Uniflex Intresserad? Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 40 orter i hela Sverige och har över 4000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Strukton Rail projekterar, bygger och arbetar med alla typer av drift- och underhåll för järnväg; fjärr- och godstrafik, bangårdssystem, pendeltrafik, spårtrafik i stadsmiljö och tunnelbana. Strukton Rail ingår i den europeiska järnvägskoncernen Strukton Rail som, förutom i Skandinavien också är etablerad i Holland, Belgien, Tyskland och Italien. Strukton Rail har i Sverige ca 880 medarbetare och omsätter drygt två miljarder kronor.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Strukton Rail söker signaltekniker för arbete i tunnelbanan! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Strukton Rail söker signaltekniker för arbete i tunnelbanan!

Grundlärare fritidshem
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Läsning, upptäckarlust och glädje är grundstenarna i Huddinge kommuns grundskolor och elevernas kunskap, trygghet och handlingskraft är i fokus. Grundskolan i Huddinge arbetar med tre prioriterade områden matematik, språkutveckling och IT i undervisningen. Huddinge kommun ska erbjuda utbildning som baserar sig på forskning och beprövad erfarenhet. Edboskolan är en F-6 skola i Östra Skogås, Trångsund med ca 660 elever. På Edboskolan ska barn, personal och föräldrar uppleva att verksamheten från första dagen i förskoleklassen till slutet av årskurs 6 styrs av glädje, kunskap och trygghet. Hos oss ska arbetet vara "viktigt på riktigt" och vi arbetar för skapa mening och sammanhang i vardagen. På Edboskolan arbetar vi med moderna pedagogiska metoder, verktyg och lokaler, och alla elever arbetar med en egen digital enhet. http://grundskolor.huddinge.se/edboskolan - Om arbetet Som fritidspedagog/grundlärare med inriktning fritidshem omsätter du grundskolans läroplan i ditt dagliga arbete, bland annat med hjälp av pedagogisk dokumentation. Du har ett nära samarbete med både lärare och övrig fritidspersonal i arbetslaget. Arbetslaget planerar och ansvarar gemensamt för såväl verksamheten som anpassningar och stödinsatser för sina elever. All fritidspersonal deltar i utvecklingsarbete inom Skogås/Trångsunds rektorsområden med fokus på utveckling av fritidsverksamheten samt övergripande teman. Din profil Fullgjord Fritidspedagogsexamen/Lärare med inriktning fritidshem. I rollen krävs att du har en stor förmåga att hantera konflikter samt sätta gränser och kunna hålla dom. Det är viktigt att du är lyhörd i samarbetet med andra människor och kan ta egna initiativ. Vi ser även att du har ett tydligt och pedagogiskt sätt som kan främja utvecklingen hos den enskilda individen. Som person är du trygg och har en förmåga att känna tillit och omtanke. Du är tydlig och lyhörd i din kommunikation och van att anpassa ditt sätt att kommunicera efter rådande situation. Du är positiv och lösningsfokuserad, samt har förmåga att entusiasmera och skapa goda relationer med barn, föräldrar och kollegor. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Grundlärare fritidshem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundlärare fritidshem

Rekryteringskonsult till Signum Rekrytering
Signum Rekrytering AB erbjuder konsulttjänster vid rekrytering av nyckelfunktioner inom politikerstyrda organisationer och idéburen sektor. Vi arbetar inte som andra rekryteringsföretag – vi åtar oss uppdrag helt skräddarsydda efter våra kunders behov. Vi omvärldsbevakar, omprövar och uppdaterar för att alltid kunna möta de förväntningar som varje rekrytering medför. Med både kund och kandidat i centrum är vår ambition att vara marknadens mest pålitliga och leveranssäkra samarbetspartner. För att möta våra kunders efterfrågan behöver vi nu förstärka vårt team med ytterligare en rekryteringskonsult. Rollbeskrivning Som rekryteringskonsult arbetar du med rekryteringsprocesser där kvalitet och struktur är ledord. Tillsammans med vårt rekryteringsteam säkerställer du att grundliga processer genomförs i syfte att åstadkomma rekryteringar i toppklass. Vi sätter ett högt värde i att vara en pålitlig och seriös aktör i såväl mänskliga möten som i våra arbetssätt. Som rekryteringskonsult genomför du behovsanalyser, upprättar annonser och kravprofiler samt arbetar med search/headhunting. Du genomför urvalsarbete, intervjuar och har löpande kontakt med både kunder och kandidater. Vi är ett nystartat bolag och som tredje person in får du vara med på resan att fortsätta forma våra processer och arbetssätt på en växande marknad. Våra tjänster riktar sig främst mot samhällsnyttiga organisationer vilket ställer krav på att vi omvärldsbevakar och följer samhällsutvecklingen för att förstå varje kunds unika behov. Vi erbjuder en stimulerande roll med frihet, eget ansvar och stora påverkansmöjligheter. Vi tror på våra anställda och erbjuder möjligheter till karriärvägar över tid. Att vi ska ha roligt på resan är en självklarhet! Vi sitter i trevliga lokaler i Waterfront Building, centralt i Stockholm. Vem är du? Vi söker dig som, precis som vi, brinner för rekrytering! Du har en relevant akademisk examen och några års erfarenhet från rekryteringsarbete i en större organisation eller ett rekryteringsföretag. Förmodligen är du i början av din karriär och vill fortsätta utvecklingen mot att bli en självständig rekryteringskonsult. Du har ett professionellt förhållningssätt och ett affärsmässigt bemötande som inger förtroende hos andra. Att du är initiativtagande, kontaktskapande och skicklig på att driva projekt kommer hjälpa dig att lyckas i rollen. Vidare behöver du vara strukturerad och ha en god förmåga att prioritera under varierande arbetstempon. Vi ser gärna att du utmanar oss med nya idéer och tankesätt! Ansökan Välkommen att visa intresse genom att registrera CV och personligt brev via signumrekrytering.se. Urval sker löpande och vi ser därför fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 11 juni. Eventuella frågor besvaras gärna av Signums konsulter tillika ägare Marina Sjölin, tel. 070-744 70 60 eller Josefin Johansson, tel. 070-862 09 90.
Företag: Signum Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringskonsult till Signum Rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringskonsult till Signum Rekrytering

Är du vår nya redovisningsekonom?
KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, teknisk historia och filosofi. Vi söker nu en självgående och strukturerad redovisningsekonom med erfarenhet av projektredovisning. Tjänsten kommer att vara placerad vid skolkansliets ekonomiavdelning på Skolan för Arkitektur och Samhällsbyggnad. Vi arbetar renodlat med ekonomi och servar 6 institutioner och dess avdelningar samt fem forskningscentra. Du blir en del av ett dynamiskt, ambitiöst och målmedvetet team om 12 personer. Tjänsten erbjuder dig ett stort kontaktnät och en dynamisk arbetsmiljö med mycket goda utvecklingsmöjligheter både för din person och också profession. Arbetsuppgifter I dina arbetsuppgifter kommer du bland annat arbeta med projektredovisning och projektadministration. Du kommer också arbeta med rapportering, budget och bokslutsarbete samt arbeta med resultatuppföljning och löpande bokföring. Du kommer även att vara ett stöd till institutioner och forskare för ekonomiska underlag. I dina arbetsuppgifter kommer du bland annat arbeta med: - Projektredovisning - Projektadministration - Stöd till institutioner och forskare för ekonomiska underlag - Rapportering till finansiärer - Budget och bokslutsarbete - Resultatuppföljning - Löpande bokföring Kvalifikationer Vi söker dig som är civilekonom eller motsvarande med några års arbetslivserfarenhet inom redovisning. Vi ser det som meriterande om du har arbetslivserfarenhet är från universitet, högskola eller statlig myndighet. Du behöver ha god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och också engelska. Du har goda kunskaper i Excel och det är även till fördel ha ha goda kunskaper i ekonomisystemet Agresso. Du har förmågan att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. I rollen som redovisningsekonom hos oss tror vi det är viktigt att ha ett analytiskt, strukturerat och noggrant arbetssätt. Eftersom du kommer arbeta både i ett ekonomiteam och ha ett brett kontaktnät ut mot skolan är det viktigt att du har en god känsla för service och lätt för att samarbeta med andra. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Fackliga representanter Du hittar kontaktuppgifter till fackliga representanter på KTH:s webbsida.  Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Din kompletta ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista dagen för ansökningsperioden. Övrigt Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Företag: Kungliga Tekniska högskolan,
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Är du vår nya redovisningsekonom? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du vår nya redovisningsekonom?

Redovisningsekonom till Active Invest
Active Invest AB ( www.activeinvest.se (http://www.activeinvest.se/)) är som namnet antyder ett aktivt investmentbolag beläget i Stockholm. Företagets affärsidé är att alltid försöka förbättra, utveckla och ta vara på affärsmöjligheter hos de företag som bolaget investerar i. Active Invest prioriterar långsiktighet i sitt ägande och innehaven finns idag inom träförädling, biotech, digital kommunikation, blockchain och diverse andra minoritetsinnhav i noterade och onoterade bolag. Koncernen med Active Invest som moderbolag omsatte 2017 1,5 miljarder SEK. Rollen Som Redovisningsekonom är du baserad på Strandvägen och ingår i en ekonomifunktion som består av tre personer. Du rapporterar till VD i ägarbolaget och får redovisningsansvar för fyra bolag inom gruppen. För att bli en självklar del av Active Invest krävs en hög dos energi och driv, analytisk förmåga och en positiv inställning till ditt arbete. För att passa in i teamet är du genuint intresserad av redovisningsfrågor, noggrann och van att möta deadlines. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Löpande redovisning samt kvartals- och årsbokslut för Active Invest - Delaktigt i intern och extern rapportering - Ansvara för kundreskontra, leverantörsreskontra, fakturering, betalningar och avstämning bankkonto - Säkerställa interna transaktioner och fördelning av management fee mellan bolag i koncernen - Rapportering mot myndigheter samt övriga på redovisningsavdelningen förekommande uppgifter - Kontakt med revisorer; bistå dem med underlag i samband med revision - Delaktig i budget och kostnadsuppföljning - Deltagande i förbättringsprojekt inom ekonomifunktionen Har du erfarenhet av koncernredovisning är det ett extra plus men inget krav. Profil Vi ser gärna att du som söker är Civilekonom och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst 3 år men du kan även vara gymnasieekonom med längre erfarenhet från kvalificerat redovisningsarbete. Som person är du serviceinriktad, initiativrik, prestigelös och ödmjuk. Du arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. För att lyckas i rollen krävs att du är ansvarstagande, trivs i en entreprenöriell miljö där du är en del av bolagets utveckling. Vidare är du utåtriktad, kommunikativ och orädd att utmana och utveckla arbetssätt och metoder. Din ansökan Vill du bli en del av Active Invest gruppen? Välkommen att visa intresse via (http://www.boardtalk.se/) www.boardtalk.se (http://www.boardtalk.se). Frågor besvaras av ansvarig rekryteringskonsulter Mats Holmberg (072-8532313) eller Malin Sager (0736-903605). Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.
Företag: Boardtalk
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till Active Invest jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till Active Invest

Service Agents sökes till Avis i centrala Stockholm
Tycker du om att arbeta i högt tempo och har ett intresse för bilar. Då är detta jobbet för dig! Tjänsten är på heltid och tillsvidare placerad på företagets Citykontor tillsammans med ca 7 positiva och engagerade kollegor. Tjänsten beräknas starta i slutet av februari. Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag. 1946 öppnade Warren Avis världens första uthyrningsstation av bilar på en flygplats vid Willow Run Airport, Detroit, med totalt tre bilar. Idag är Avis verksamt på över 5 000 platser i 165 länder över hela världen. Avis är ett pålitligt och prisbelönt varumärke med en lång historia av innovation inom biluthyrningsbranschen, och är ett av de världsledande varumärkena när det gäller kundlojalitet, med ett engagemang för verklig bekvämlighet och exceptionell service. I Sverige finns Avis representerade på ett flertal orter. Avis Biluthyrning i Sverige ingår i Sweden Rent a Car, som också driver varumärket - Budget Biluthyrning. Avis vision är att alltid försöka överträffa kunders förväntningar genom att sträva efter att ge det lilla extra, med andra ord - We Try Harder. Arbetsbeskrivning Du kommer som Service Agent arbeta med följande arbetsuppgifter - Städa bilar - Städa tvätthall - Flytta bilar Det kan förekomma lättare underhåll på bilarna så som däckskifte. Utbildning Gymnasieutbildning gärna inom fordon Erfarenhet - Fler språk än svenska och engelska är meriterande. - B-körkort är ett krav. Personliga kvalifikationer Vi ser gärna att du har ett intresse för bilar, kanske har du tidigare arbetat med däckskifte eller liknande. Du är van vid stressiga miljöer och trivs med det. Lön och anställningsvillkor Fast lön enligt kollektivavtal Ansökan Urvalet kommer att ske löpande. Skicka in din ansökan redan i dag! Startdatum Omgående Uppdragslängd Tillsvidare
Företag: Palm & Partners Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Service Agents sökes till Avis i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service Agents sökes till Avis i centrala Stockholm


Sök lediga jobb Account Manager _ B2B _ Säljare till tillväxtbolaget Ciceron Group

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se