Administratör planera och samordna! jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administratör planera och samordna!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Administratör planera och samordna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- ÅF söker juniora talanger inom logistik- Solna
- Affärsutvecklande KAM till ToFindOut- Stockholm
- Lundskolan - barnskötare/resurs- Järfälla
- Gruppchef till Kvalitetskontroll- Stockholm
- Kurator till Sjötorpsskolan- Huddinge
- Kursadministratör - fokus Hälso- och sjukvård till Praktikertjänst- Stockholm
- Kundansvarig till MediCarrier AB- Stockholm
- Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag- Stockholm
- Lärare i Textilslöjd Åk 7-9- Ekerö
- Miljösamordnare på EBAB- Stockholm
Mer beskrivning
ÅF söker juniora talanger inom logistikOm jobbet ÅF Future är till för dig som nyligen har tagit examen och är redo att visa vad du går för, i såväl ett specifikt uppdrag hos kund som konsult på ÅF. Efter framgångsrikt utfört uppdrag har du möjlighet till anställning hos kunden eller ÅF. Här är din utmanande språngbräda mot framtida möjligheter och ett väl genomfört uppdrag hos oss skapar meriter för ditt arbetsliv. Våra kunder är stora multinationella bolag som är verksamma världen över. Vi hjälper till att stärka våra kunders processer, leverantörskedjor och flöden. Lean och ständigt förbättringsarbete är en självklar del av vår verktygslåda. Vem är du? Som nyexaminerad ingenjör med fördel inom logistik eller projektledning ser vi att du är redo att ta dig an den här utmatningen och att du rätt person för denna tjänst. Särskilt aktuell är du med meriter inom ett eller flera av följande områden: Fordons- och/eller annan tillverkande industri Produktionsutveckling Materialhantering Produktionslogistik Materialflödessimulering Dimensionering av buffertar och lager I den här rollen står du för engagemang, kommunikation och tydlighet. Din styrka ligger i att ta dig an och lösa utmaningar tillsammans med ditt team och du beskrivs som prestigelös, ansvarstagande, analytisk och strukturerad med god administrativ förmåga. Med goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, hanterar du ett stort kontaktnätverk inom uppdraget på ett professionellt sätt; något som ställer stora krav på din sociala förmåga. Vi lägger stor vikt vid hur du interagerar med andra; du är ödmjuk och serviceinriktad. Du inger förtroende i dina åtaganden. Om annonsen stämmer på dig, skicka in en ansökan till oss redan idag. Vi tror starkt på denna profil och vill veta mer om dig!   Vi erbjuder Vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt världen över! Våra värdeord inom ÅF är modig, hängiven och naturligtvis en lagspelare. Om detta stämmer in på dig kan du vara näst i tur att bli en del av oss! Om företaget ÅF är ett ingenjörs- och designföretag med verksamhet inom energi, industri och infrastruktur. Vi skapar hållbara lösningar för kommande generationer genom att förena människor och teknik. Vår bas är i Europa och våra affärer och kunder finns över hela världen. ÅF Making Future.
Företag: ÅF AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga ÅF söker juniora talanger inom logistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ÅF söker juniora talanger inom logistik
Affärsutvecklande KAM till ToFindOut
Tilltalas du av tanken att få jobba kreativt för att uppnå resultat och skapa mervärde till kunden? I rollen som KAM hos företaget ToFindOut i får du göra just det och mer! Här får du bli en del av ett företag som har varit med och drivit utvecklingen i sin egen bransch och som KAM bli en värdefull kollega i det fortsatta arbetet med detta.Det är bättre att veta. Den enkla devisen sammanfattar ToFindOuts affärsidé och varför bakgrundskontroller blivit allt vanligare i rekryteringssammanhang. Från starten 2008 har ToFindOut utvecklat och drivit frågan om faktabaserade beslutsunderlag i rekryteringsprocessen. Det har lett till att idag, 2018, är det mer än vanligt att bakgrundskontroller efterfrågas och är ett standardmoment i rekryteringsprocesser i privata och offentliga verksamheter i Sverige. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Som Affärsutvecklande KAM får du en varierande och utvecklingsinriktad roll med fokus på långsiktighet. Du får ett team av stöttande kollegor som du skapar och utvecklar kundanpassade tjänster tillsammans med. ToFindOut värdesätter en balans i livet för alla sina anställda, arbetsplatsen präglas av öppenhet och samarbete, och stor frihet under stort personligt ansvar gäller för alla. DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER Som Affärsutvecklande KAM förväntas du ha ansvar för en mix av kunder, såväl befintliga som nya. Du kommer att samarbeta med kollegor, som tillhör sälj- och marknadsavdelning i syfte att upptäcka och utveckla nya, potentiella, KAM-kunder. Oftast leder detta till gedigna och intressanta diskussioner om förväntningar, juridik, kommunikation och praktiskt användning av bakgrundskontroller. I rollen som Affärsutvecklande KAM har du ledning i projektet, kommunicerar med kundkontakter och kollegor de frågeställningar som är aktuella. Oftast rör det sig om att se över interna processer, organisationen och policyn kring bakgrundskontrollerna. Dessutom ansvarar du för redan pågående relationer med kunder, där du kan ha olika roller, beroende på kundens behov och önskemål. Rätt person motiveras av att göra affären här och nu men alltid med målet att relationen ska byggas vidare genom att ständigt hålla kunden uppdaterad, supporta i deras egna processutveckling och att vara bollplank vid diverse, komplexa, situationer som uppstår vid användningen av bakgrundskontroller. Målet i denna befattning är att dels öka användningen av våra tjänster, dvs merförsäljning, med de verktyg och underlag som finns idag och dels hur tjänsten kan skapa ännu mera värden för våra uppdragsgivare. Det kan handla om hur vi hjälper vår kund att arbeta proaktivt i rekryteringsprocessen för att öka dennes Employer Brand men också hjälpa vår kund att följa upp sin egen satta bakgrundskontrollprocess internt, allt för att öka kundnöjdheten på sikt. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Tjänsten är på heltid, med placering i ToFindOuts nya lokaler på Barnhusgatan 3. Du kommer att tillhöra ett team, och rapportera direkt till bolagets VD/grundare som har gjort samma resa som du förväntas göra. Start sker omgående, efter överenskommelse. VEM ÄR DU? För att bli aktuell kandidat för tjänst som Affärsutvecklande KAM vill vi att du känner igen dig i ovan beskrivna arbetsuppgifter och ansvarsområden. Troligen har du arbetat med liknande tjänster som, vid behov, anpassas och skräddarsys efter givna behov och krav. Som person vill vi att du motiveras av frihet under ansvar. Du lägger tid på att snabbt få förståelse för verksamhetens mål, och planerar därefter hur du ska uppnå dessa.  INTRESSERAD? I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsutvecklande KAM till ToFindOut jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsutvecklande KAM till ToFindOut
Lundskolan - barnskötare/resurs
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen âJärfälla för alla framåtâ. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/ledigajobb Lundskolan är en skola för ca. 400 elever i förskoleklass till årskurs 5, fritidshem och fritidsklubb. Under hela skoldagen arbetar vi målinriktat för att bidra till elevernas utveckling och lärande. Vi arbetar med lösningsinriktad pedagogik, ett förhållningssätt som genomsyras av ett respektfullt bemötande och tilltro till individens egna resurser och kompetens. Vi har höga förväntningar på oss själva och våra elever. Skolutveckling prioriterat för oss. Hemsida: https://www.jarfalla.se/lundskolan Förutom trevliga arbetskamrater och en god anda på skolan, erbjuder vi friskvård i olika former. ARBETSUPPGIFTER Uppdraget består i att som barnskötare/resurs, under skol- och fritidstid stötta elev/elever i verksamheten. Tillsammans med kollegorna i arbetslag förskoleklass, arbeta i den pedagogiska verksamheten samt stötta elever i behov av särskilt stöd. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: har förmåga att skapa goda relationer till elever och vuxna. har erfarenhet av inkluderande arbetssätt i skola och fritidshem. har utbildning, erfarenhet och intresse av pedagogiskt arbete. tycker om att samarbeta och vara lösningsfokuserad. ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Järfälla kommun, Lundskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lundskolan - barnskötare/resurs jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lundskolan - barnskötare/resurs
Gruppchef till Kvalitetskontroll
Recipharm söker nu en gruppchef till vårt analyslaboratorie i Årsta. QC består av tre grupper som tillsammans ansvarar för kemisk och mikrobiologisk analys av råvaror, färdiga produkter och miljöprover. Tjänsten omfattar ansvar för analysverksamheten i produktgruppen på QC. Tjänsten innefattar ansvar för att verksamheten bedrivs enligt gällande GMP, riktlinjer från myndigheter och kunder, samt interna rutiner och instruktioner. Arbete med ständiga förbättringar är integrerat i den dagliga verksamheten. Arbetet sker i nära samarbete med de övriga analysgrupperna inom QC och även med övriga kvalitetsavdelningar och produktionssiter inom bolaget. Som gruppchef har man personal- och budgetansvar för sin grupp och säkerställer att de uppdrag som åligger gruppen genomförs inom gällande riktlinjer och utsatt tidsplan. Att verka för en trygg och positiv arbetsmiljö, arbeta med ständiga förbättringar och att leverera säkerställda resultat förväntas av gruppen. Gruppchefens främsta uppdrag är att leda personalen i detta arbete samt att planera, resurssäkra och budgetera för verksamheten. Då vi arbetar med målstyrning, fungerar chefen som samordnare för avdelningens mål och aktiviteter. Gruppchef rapporterar till QC-chef och deltar i det lokala ledningsgruppsarbetet. Gruppen består idag av 17 medarbetare. Krav på kunskaper/utbildning ⢠Apotekare, högskolekemist eller likvärdig naturvetenskaplig akademisk utbildning. ⢠Dokumenterade GMP kunskaper. ⢠Allmänna datorkunskaper i Officepaketet. ⢠Kunna uttrycka sig obehindrat i svenska och engelska i tal och skrift. Krav på erfarenhet ⢠Minst 5 års arbetslivserfarenhet från läkemedelsindustrin. ⢠Erfarenhet av QC-verksamhet inom läkemedelsindustrin är meriterande. ⢠God ledarskapsförmåga samt dokumenterad chefs- och ledarerfarenhet. ⢠Erfarenhet från arbete med förändrings- och förbättringsarbete. Efterfrågade karaktärsdrag Som person är du intresserad av att utveckla ditt team såväl som att bidra till att utveckla verksamhetens flöde. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper. Du är lyhörd och har lätt för att samarbeta, driver förändrings- och förbättringsarbete samt ser till att uppdrag blir slutförda enligt tidsplan. Du får med dig och engagerar personalen i uppdragen, du är proaktiv och arbetar strukturerat och analytiskt. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde så snart som möjligt. Nedläggning av verksamheten kommer att ske i slutet av 2019 och tillsvidaretjänsten gäller fram till nedläggning. Urvalet görs löpande och vi vill ha din ansökan senast 2018-06-18. Vill du veta mer om arbetsuppgifterna kontakta avdelningschef Marcus Ismail, frågor om rekryteringsprocessen besvaras av HR- avdelningen, Anna Jegnell. Facklig företrädare för Unionen är Eva Nielsen och för Akademikerklubben Elin Casselbrant och Stina Lisjö. Samtliga nås på telefon 08-602 52 00. Ansök genom att registrera dig via nedanstående länk. Vi tar inte emot ansökningar via post eller e-mail. Vi ser fram emot din ansökan! Om Recipharm Recipharm är ett ledande CDMO-företag (Contract Development and Manufacturing Organisation) inom läkemedelsindustrin och har cirka 5 000 anställda. Recipharm erbjuder tillverkningstjänster av läkemedel i olika former, produktion av material till kliniska prövningar och API:er, samt farmaceutisk produktutveckling. Recipharm tillverkar flera hundra olika produkter åt såväl stora läkemedelsföretag som mindre utvecklingsbolag. Bolaget omsätter cirka 5,3 miljarder kronor och har utvecklings- och tillverknings-anläggningar i Frankrike, Indien, Israel, Italien, Portugal, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA med huvudkontor i Stockholm, Sverige. Recipharms B-aktie (RECI B) är noterad på Nasdaq Stockholm. För mer information besök företagets hemsida www.recipharm.com
Företag: Recipharm
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef till Kvalitetskontroll jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef till Kvalitetskontroll
Kurator till Sjötorpsskolan
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge. I alla våra förskolor och skolor pågår ett arbete med en gemensam pedagogisk plattform. Barn och elever ska mötas av samma syn på pedagogiskt ledarskap och lärande, oavsett hur gamla de är eller var i kommunen de bor. Plattformen grundar sig i forskning och beprövad erfarenhet eftersom vi alltid strävar efter att arbeta med det som ger resultat. Vi söker dig som vill vara en förebild och bidra till en hållbar samhällsutveckling. Du är öppen och välkomnande i mötet med andra, har mod att tänka nytt och drivkraft att omsätta tankarna till handling. Läs mer om vår pedagogiska plattform på http://www.pedagoghuddinge.se/projekt-och-utveckling/pedagogisk-plattform/ Enhetsbeskrivning Sjötorpsskolan har cirka 320 elever. Vi är en skola i förändring eftersom vi håller på att bygga på till en F-6 skola. Under nästa läsår behåller vi våra femmor. Du är en viktig del i skolans arbete för trygga och välmående elever. Skolan arbetar målmedvetet med att eleverna ska lyckas både socialt och kunskapsmässigt. Under kommande läsår kommer skolan att ha ett gemensamt tema "Demokrati - rättigheter och skyldigheter" utöver de kollegiala arbetet med bland annat litteraturstudier kring boken "Mindset". - Om arbetet Som kurator på Sjötorpsskolan arbetar du med elevsamtal, du sitter i Elevhälsoteamet och du leder skolans trygghetsteam. Du deltar i det förebyggande och främjande samt det åtgärdande arbetet på skolan. Du arbetar både enskilt med elever men också inne i klasserna men bland annat "stopp min kropp" och internets påverkan på eleverna. Vi söker nu en vikarierande skolkurator på 75% under kommande läsår. Du kommer att ingå i ett kollegium där samarbete och glädje står högt på vår lista över saker som vi som kollegium är bra på. Din profil Vi vill att du är utbildad socionom. Erfarenhet som skolkurator är en merit. Vi vill att du är van vid att hålla många bollar i luften men också i det kan prioritera. Du behöver vara tydlig och trygg i din roll likväl som du är en god lagspelare. Förmåner För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner Facklig kontaktperson För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kurator till Sjötorpsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kurator till Sjötorpsskolan
Kursadministratör - fokus Hälso- och sjukvård till Praktikertjänst
Har du en bakgrund inom hälso- och sjukvård och vill vara med och utveckla kursutbudet inom området? Gillar du att ge service, har förmågan att ha koll på många detaljer och är bra på att formulera dig? Kan du göra allt detta med ett leende på läpparna så kan du vara den vi letar efter! För rekrytering till utbildningsavdelningen på Praktikertjänst söker vi nu en kursadministratör. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start i september och det kan finnas möjligheter till en tillsvidareanställning därefter. Hos Praktikertjänst erbjuds du ett roligt och omväxlande arbete där du får ansvara för kursadministrationen av chef- och ledarskapskurser. Du kommer ha kontakt med deltagare, föreläsare och kursgårdar. Utbildningsavdelningen erbjuder via PTJ Akademi utbildning för hela vård- och tandvårdssverige. Gruppen du tillhör består av ett positivt och engagerat team på åtta personer som alla brinner för samma sak - utbildning! Arbetsplatsen är belägen i ljusa, nyrenoverade lokaler centralt i Stockholm. Här arbetar drygt 300 personer med alltifrån ekonomi och support till kommunikation. Arbetsuppgifter Här arbetar du med allt från produktutveckling till genomförande av utbildningar mot Praktikertjänsts målgrupper. Du ansvarar för hela kedjan från idé, research, leverans och uppföljning till vidareutveckling. Du erbjuds ett varierat arbete där du koordinerar och driver samtliga delar inom dina projekt självständigt men är samtidigt en del i ett team. I rollen kommer du att: ⢠Arbeta med omvärldsbevakning och research gällande potentiella kursidéer ⢠Identifiera lämpliga externa aktörer inom kursämnet ⢠Vara koordinator mot externa aktörer som i sin tur utformar upplägg och kursinnehåll ⢠Boka kursgårdar ⢠Administrera kurserna och boka resor, hotell mm ⢠Ansvara för ekonomin för kurserna inkl debitering till deltagarna ⢠Vara kontaktperson gentemot deltagare och externa aktörer före, under och efter kurserna ⢠Delta som kursvärd på utbildningarna på olika orter i Sverige samt ibland utomlands ⢠Arbeta med utvärderingar och vidareutveckling av kursutbudet Vem är du? Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från hälso- och sjukvården, kanske har du arbetat med utbildning inom detta område eller tidigare arbetat som exempelvis sjuksköterska. Du ska ha en administrativ erfarenhet, gärna från utbildningsbranschen men det viktigaste är att du vill utvecklas och det tillsammans med Praktikertjänst. Vi söker dig som är noggrann och strukturerad med ett skarpt öga för detaljer. Du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på att formulera dig på svenska, både skriftligt och muntligt. Hög servicenivå och ett gott bemötande till de personer du kommer i kontakt med, till exempel kursdeltagare, är vi säkra på är självklart för dig. Dessutom kan du driva projekt självständigt från idé till kurs, vilket innebär eget ansvar och att hantera många parallella uppgifter. Om företaget Praktikertjänst är den största koncernen inom privat tandvård och hälso- och sjukvård i Sverige. Affärsmodellen är unik med 1 900 aktieägare som själva är verksamhetsansvariga på mottagningar runt om i landet. Aktieägarna är tandläkare, tandtekniker, tandhygienister, läkare, sjukgymnaster, psykoanalytiker/terapeuter, psykologer, sjuksköterskor, barnmorskor, logopeder, arbetsterapeuter, socionomer, kiropraktorer och dietister. Omsättningen är cirka 10 miljarder kronor och antalet medarbetare ungefär 9 270. Inom koncernen ingår även femton dotterbolag. Bättre vård för bättre liv!
Företag: Poolia Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kursadministratör - fokus Hälso- och sjukvård till Praktikertjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kursadministratör - fokus Hälso- och sjukvård till Praktikertjänst
Kundansvarig till MediCarrier AB
MediCarrier är Stockholms läns landstings logistik- och transportföretag, och vårdens externa lager. Vi är ett dynamiskt, snabbväxande bolag med ett viktigt samhällsuppdrag. Vi omsätter nästan en miljard kronor, hanterar 7500 orderrader per dag, och gör 30 000 angöringar per månad. Landstinget står inför många spännande och viktiga utmaningar och möjligheter, och MediCarrier behöver vara i framkant för att stötta och bidra till den utvecklingen. Kundansvarig Vill du vara med och utveckla och bibehålla MediCarriers kundrelationer och erbjudande? Då kan denna nyckelposition vara ditt nästa jobb! Din roll Som Kundansvarig har du ansvar för ett antal av MediCarriers kunder. Du arbetar för att utveckla nära samarbeten med större kunder och är intern projektledare för kundrelaterade förbättringsprojekt. Du följer upp och analyserar försäljning och kunder för att på bästa sätt möta kunders behov av våra tjänster. Du kommer också att bli involverad i leverans-och sortimentsrelaterade frågor, vilket bl a innebär att kvalitetssäkra vår produktinformation. Du är proaktiv i din kommunikation och blir delaktig i att också utveckla nya tjänster och säkerställa att dessa tillför ett mervärde för våra kunder. Detta innebär att du ibland är på plats hos kunden för att visa hur nya tjänster är tänkta att fungera för att skapa nytta. I din roll har du ett nära samarbete internt med bl a logistik, inköp, marknad, produktion och transportavdelning. Du kommer också att vara en viktig del i Landstingets upphandlingsprocess, i enlighet med LOU, under hela avtalsperioden. För tjänsten krävs B-körkort. Din bakgrund Du har erfarenhet av varuförsörjning, gärna i vårdrelaterad miljö. Vårderfarenhet är meriterande. Du har tidigare haft en roll med kundansvar där du har arbetat nära kunder och utvecklat relationer och tjänster. Du är van att ta hjälp av statistik och siffror för att göra analyser. Du har goda IT-kunskaper och har arbetat i affärssystem, Word och Excel. Har du erfarenhet av arbete med anbud/upphandlingar och specifikt LOU är det ett plus. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning. Då MediCarrier arbetar enligt Leanmetodiken så är det en fördel om du är bekant med den. Din personlighet Du är en person med stark servicekänsla, kundfokus och som med stort engagemang tar dig an dina ansvarsområden. Du motiveras av samarbete och att nå resultat. Din kommunikativa förmåga är mycket god och du behöver vara noggrann och strukturerad i ditt sätt att utföra dina arbetsuppgifter. Varmt välkommen med din ansökan senast den 17 juni! I den här rekryteringen samarbetar vi med Badenoch & Clark. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Maria Uebel på tel 073- 684 74 51, alternativt maria.uebel@badenochandclark.se. Du kan också kontakta Affärschef Marie Cederholm på tel 073-980 84 82, alternativt marie.cederholm@sll.se. Representanter för arbetstagarorganisationer nås på tel 08-123 12 800. MediCarrier AB är ett helägt dotterbolag till Stockholms läns landsting. Bolaget är landstingets logistik- och transportföretag. Vi är vårdens externa lager, och levererar sjukvårds- och förbrukningsartiklar till kunder i hela länet. MediCarrier utför även samordnade transporter av prover, läkemedel, internpost samt gods och livsmedel till skärgården, med fokus på effektivitet och låg miljöpåverkan. MediCarrier strävar efter att varje dag leverera varor och tjänster till kunderna i tid och med rätt kvalitet. Vi gör det genom att kontinuerligt utveckla våra leveransflöden, vår förståelse för kundernas behov, och ett ledarskap som skapar goda mätbara resultat via medarbetarnas prestationer. MediCarrier är miljöcertifierat enligt ISO 14001. Vi arbetar med systematiska förbättringar med Lean som verksamhetsutvecklingsstrategi. Vi finns i Spånga, där vi också har vårt huvudkontor, och i Västberga.
Företag: Badenoch & Clark
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig till MediCarrier AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig till MediCarrier AB
Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag
Om företaget PSB Maskin tog sitt första spadtag och hyrde ut vår första maskin i mitten på 1970-talet från ett garage i Duvbo strax utanför Stockholm. Idag hyr vi ut maskiner i hela Stockholm och till stora delar av Sverige. Vi har också maskiner uthyrda på några platser ute i världen. Vi har två depåer innanför Stockholms tullar, en på Södermalm och en i Birkastan, med en modern maskinpark och verkstäder för service och reparation av maskiner från nästan alla märken. Om Uppdraget Team-Builder Rekrytering och Bemanning AB rekryterar för PSB Maskins räkning en Maskinuthyrare till depån i Birkastan. Uppdraget är en direktrekrytering till kund, PSB Maskin. Som kundansvarig utgår du från depån som ligger på Norrbackagatan i Stockholm. Arbetsuppgifter Som kundansvarig kommer du att ansvara för nykundsbearbetning i ditt distrikt, men även utveckla samarbetet med befintliga kunder, både ute hos kunder och inne på depån. I dina arbetsuppgifter ingår också att ta emot ordrar och beställningar av maskiner samt attestera fakturor. Tjänsten Vi söker dig som är flexibel och ansvarsfull person med viljan att göra affärer och ett allmänt intresse för branschen. Tjänsten är en heltidstjänst med tillsvidareanställning. Lön enligt överenskommelse. Kvalifikationer Krav: Körkort B samt flytande svenska i tal och skrift. Egenskaper Meriterande är att du har kunskaper inom bygg- och anläggningsmaskiner. Personliga egenskaper Du har en social och serviceinriktad personlighet med en gedigen säljådra. Vi erbjuder Du kommer att få arbeta i ett stabilt och familjärt företag som varit verksamma inom branschen sedan 1971. Din anställning inleds med en utbildningsperiod i PSB Maskins depå på Folkkungagatan. Utbildningen kommer att anpassas individuellt efter dina förutsättningar och tidigare kunskaper inom området. Hos PSB maskin erbjuds du även kurser och utbildning för att du ska utvecklas vidare i din roll på företaget. Om Team-Builder Team-Builder är ett auktoriserat bolag som verkat i branshen sedan år 2000. Detta är en trygghet och kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Våra etablerade samarbeten med hundratals attraktiva arbetsgivare erbjuder dig många spännande karriärmöjligheter.
Företag: Team-Builder Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig/ Säljare till Maskinuthyrningsföretag
Lärare i Textilslöjd Åk 7-9
EKERÖ KOMMUN är en växande småstad 1 mil från Stockholms innerstad. I en nära framtid, och när âFörbifart Stockholmâ är klar, kommer Ekerö att vara länets mest attraktiva kommun att bo och verka i. Utöver lugnet, naturen och närheten till stadspulsen så erbjuder Ekerö en professionell kommunal organisation med korta beslutsvägar och en stark drivkraft att âständigt göra allt lite bättreâ. Vill du jobba i småstaden intill storstaden? Ta chansen att bli en del av Ekerös spännande utveckling! TAPPSTRÖMSSKOLAN är en 7-9-skola med ca 500 elever. Lärarna arbetar i åldersbundna arbetslag och i ämneslag, som leds av arbetslagsledare respektive ämnesansvarig. Grupperna har stor autonomi, för att inom givna ramar arbeta självständigt mot skolans mål. Vi har höga förväntningar på personal vad gäller professionalitet, förhållningssätt och bemötande. Skolan är belägen i centralorten på Ekerö med bra och snabba kommunikationer med buss från Brommaplan. Länk till Ekerö kommuns hemsida Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna består av undervisning i textilslöjd i Åk 7-9, samt mentorskap för en grupp elever. Du ingår i ett arbetslag där ni tillsammans tar ansvar för och utvecklar lagets arbete med elevgruppen. Du ingår också i en ämnesgrupp med särskilt ansvar för ämnesdidaktisk och pedagogisk utveckling. I båda dessa grupper förväntas du bidra med din kompetens, erfarenhet och ditt förhållningssätt för att utveckla undervisningen och verksamheten i Tappströmsskolan. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare med ämnesbehörighet i textilslöjd. Du tycker om att arbeta tillsammans med andra, har god samarbetsförmåga och ett lösningsinriktat förhållningssätt. Du är reflekterande och har god insikt i styrdokumenten och de möjligheter som ryms inom ramarna. Du är en förebild för såväl elever som kollegor och vinnlägger dig om goda relationer som utgångspunkt för lärande. Tillträde: Höstterminen 2018, med start 9 augusti eller enligt överenskommelse. Omfattning: Sysselsättningsgrad 57% Anställningsform: Tillsvidare Övrigt Ekerö kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och en arbetsplats för alla utifrån de behov av kompetens som verksamheten ställer. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och har rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Ekerö kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Ekerö kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Ekerö kommun
Ort: Ekerö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Textilslöjd Åk 7-9 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Textilslöjd Åk 7-9
Miljösamordnare på EBAB
EBAB rekryterar: Miljösamordnare Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du arbeta och driva miljörelaterade frågor i spännande och stimulerande fastighetsprojekt? Är du lösningsorienterad, trivs med stort ansvar och vill vara delaktig i den fortsatta utvecklingen av vår miljöavdelning? Då kommer du att trivas hos oss! Som miljösamordnare hos Ebab arbetar du parallellt i flera av våra projekt i hela processkedjan. Det kan vara både i planerings- och projekteringsskedet likväl som under genomförandet. Du fungerar som sakkunnig i miljörelaterade frågor. Vissa uppdrag ligger i projekt utanför Ebabs projektorganisation och är rena miljöuppdrag, som t.ex. miljöinventeringar och miljöcertifiering av byggnader. Arbetsuppgifterna centreras kring rollen som miljösamordnare i bygg- och fastighetsprojekt, men innebär även samverkan inom miljöavdelningen med att utveckla befintliga och nya tjänster och produkter. Våra miljösamordnare ingår i affärsområde Projektutveckling där du får möjlighet att få vara med att samverka och påverka i tidiga skeden. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med miljösamordning inom bygg- och fastighetsbranschen. Du har arbetat som miljösamordnare/miljöledare hos byggentreprenör, -konsult, -projektledare, fastighetsägare eller liknande. Det är meriterande om du har certifiering i minst ett men gärna fler certifieringssystem för byggnader såsom Miljöbyggnad, BREEAM, eller LEED. Alternativt att du har tidigare erfarenhet av miljöinventeringar. Som person är du strukturerad, noggrann och tycker om att hitta nya lösningar. Då alla våra uppdrag är unika är flexibilitet och öppenhet positiva egenskaper. Inom miljöavdelningen driver vi utveckling och miljöfrågor tillsammans och hoppas att du vill bli en i teamet. Samtidigt bör du även trivas med att arbeta i projektform där du driver dina egna ansvarsfrågor. Din utveckling, vår utveckling Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, b.l.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss. på www.ebab.se/interview/asa/ ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Tidigare erfarenhet från miljösamordning inom bygg- och fastighetsbranschen
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Miljösamordnare på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Miljösamordnare på EBAB
Söka jobb tips