Administratör med utvecklingspotential jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administratör med utvecklingspotential. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Administratör med utvecklingspotential. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Norsktalande administratör- Stockholm
- Säljare/försäkringsrådgivare- Stockholm
- Socialsekreterare- Stockholm
- Norsktalande collection medarbetare- Sollentuna
- Miljöinspektör till avloppsinventeringsprojekt- Haninge
- Sjuksköterska- Stockholm
- Eventpersonal sökes till spännande uppdrag i Stockholm- Stockholm
- Projektingenjör sökes till heltidsuppdrag!- Stockholm
- Utbildningschef- Stockholm
- Sälj- och Marknadskoordinator- Stockholm
Mer beskrivning
Norsktalande administratörBrainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som administratör hos vår kund kommer du att tillhöra ett team på 10 personer som arbetar i Account support och ansvarar för att på ett effektivt och kvalitativt sätt hantera administrationen av service och leasingavtal. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att: Säkerställa att avtal är uppdaterade i SAP och i vårt Leasingsystem. Vid behov ändra i avtal. Genom rapporter följa upp vår Outsourcing partner som aktiverar avtalen för nya säljorder. Bistå vår säljorganisation med frågor som rör Leasingavtal och Serviceavtal. Kundkontakt rörande avtalsfrågor. Viss rapportering (dagligen, veckovis, månadsvis) Arbetets omfattning: Kontorstider, 8.00-16.30. Start i början av september. Du kommer att börja som uthyrd konsult via Brainpeople, vid god prestation så finns det stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget efter 3-4 månader. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet och gärna grundläggande ekonomikunskaper. Du har även goda kunskaper i: - Officepaketet - Norska både skriftligt och muntligt - Engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har kunskaper i SAP, men det är inget krav. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är driftig, självständig och har en hög servicekänsla. Du har vana av att kunna prioritera och du trivs i ett högt arbetstempo. Du har en god förmåga att samarbeta med kollegor och du är hjälpsam. Vidare har du en nyfikenhet att lära dig nya saker och du delar med dig av dina kunskaper. Arbetet kan periodvis vara mycket stressigt och arbetstoppar förekommer varför förmågan att hantera stress på ett bra sätt är viktig. Om företaget Företaget är ett amerikanskt företag med huvudkontor i Stanford, Connecticut, USA. Företaget bildades 1920 då de lanserade en idé om en maskin som frankerade brev i stället för att använda frimärken. Idag är företaget världsledande inom området integrerade post- och dokumentlösningar. De omsätter 6,1 miljarder USD och finns med 36 000 anställda i 130 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda. Huvudkontoret finns i Häggvik, Sollentuna och de har filialkontor i Göteborg, Malmö och Jönköping. Arbetsmiljön på företaget karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Hos dem får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat, internationellt företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Till deras norska supportavdelning söker vi nu 2st Norsk- och Svensktalande medarebetare med placering i Häggvik. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande administratör
Säljare/försäkringsrådgivare
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Tjänsten Som säljare hos Compricer hjälper du våra kunder att hitta olika avtal som passar bäst för just dem, både innehållsmässigt och prismässigt. Som rådgivare/säljare kommer att hjälpa kunden att välja bland 250 olika avtalsformer hos över 40 olika bolag, vilket innebär att du inte kommer att ha något problem att hitta avtal som passar just din kunds behov och önskemål. Som försäkringsrådgivare får du en fem dagars utbildning som ger dig ett certifikat, vilket är en bra start i din säljkarriär. - Du arbetar aktivt och självständigt med att per telefon kontakta våra kunder som jämfört avtal på vår hemsida. - Du ger professionella produktråd och säljer in rätt lösning för varje kund. - Du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Din Profil - Du har ett driv att alltid uppnå goda resultat och en inställning att lyckas med det du gör. - Du är framåt, tycker om att ta kontakt med människor och att ringa utgående samtal. - Du är en målmedveten tävlingsmänniska som jobbar hårt för att uppnå dina mål. - Du har viljan att kunna påverka din egen lön genom goda prestationer. - Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av högt tempo och härlig atmosfär. Erbjudande Vi satsar mycket på våra anställda och du har stor möjlighet att påverka, synas och växa inom företaget. Du får meriterande utbildningar inom våra olika produktområden, fast lön och provisionsstege från första kronan. Här har du möjlighet att påverka din egen lön med en bra provisionsmodell och tjäna mycket pengar. De första två månaderna erbjuder vi dig garantilön. Vi är ett ungt och glatt gäng som tack vare vår extrema tävlingsinstinkt alltid strävar efter att vara bäst på det vi gör. Vi har en skön laganda och den positiva stämningen gör att vi har kul tillsammans på jobbet. Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se sökord: säljare, innesäljare, rådgivare, försäkringsrådgivare, outbound, inne säljare, säljande kundtjänst, försäkringsförmedlare, försäkring rådgivare, telefonsäljare, telefon säljare, telefonförsäljare, TM, telefon försäljare, telemarketing, tele marketing, kundservice, kundtjänst, kund tjänst, försäkrings förmedlare, mötesbokare, kundagent, AM, account manager, telesale, inbound
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare/försäkringsrådgivare jobb, Säljare/försäkringsrådgivare Stockholm, Säljare/försäkringsrådgivare Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare/försäkringsrådgivare
Socialsekreterare
Stockholms Stad Hässelby-Vällingby SDF Ekonomiskt bistånd Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Hässelby-Vällingby stadsdelsförvaltning är en av Stockholms 14 stadsdelsförvaltningar. Stadsdelen ligger i nordvästra Stockholm och har 63 000 invånare och omfattar stadsdelarna Hässelby Gård, Hässelby Strand, Hässelby Villastad, Vällingby, Vinsta, Grimsta, Råcksta, Nälsta och Kälvesta. I Hässelby-Vällingby är det nära till natur och rekreation kring Mälaren, men också till moderna affärscentra som Vällingby City. Hässelby- Vällingby är ett expansivt område med stor nybyggnation. Befolkningen beräknas öka med nästan 10 % under den närmaste tioårsperioden. Stadsdelsförvaltningen har 1500 anställda som ansvarar för verksamhet inom förskola, äldreomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, socialtjänst, stadsdelsmiljö, parker och kultur och fritid. Som anställd har du tillgång till motionslokal och flera träningspass och du kan även köpa förmånligt träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar. Mer information om oss hittar du på www.stockholm.se/hasselby-vallingby Vi har nu behov av socialsekreterare till försörjningsstödsenheten. I försörjningsstödsenhetens ansvar ligger både handläggning av ekonomiskt bistånd och att ge insatser till de sökande för att nå egen försörjning. Insatserna utformas efter den enskildes behov och så långt som möjligt i samråd med den enskilde. Vi har en stark tilltro till individens egen vilja och förmåga att ta ansvar för sin försörjning. De som söker oss har ofta komplexa problem utöver det ekonomiska och kommer från skiftande sociala och kulturella förhållanden. I varje ärende finns det en ekonomihandläggare som bistår vid handläggning av ekonomiskt bistånd. Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo, trevliga arbetskamrater och där humor är en viktig ingrediens. Just nu befinner vi oss i en spännande fas med att utveckla olika arbetsmetoder för stöd att hjälpa försörjningsstödstagare att kommer ut i egen försörjning och att bidragstiden hålls så kort som möjligt. 2 plats(er). 1 tillsvidare anställning och 1 vikariat Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: ⢠Utreda, bedöma behovet av ekonomiskt bistånd och därefter fatta beslut utifrån gällande lagstiftning och riktlinjer ⢠Tillsammans med sökande planera vägen till självförsörjning ⢠Motivera till förändring ⢠Samverka med interna och externa samarbetspartners ⢠Möta människor som har behov av akut hjälp Du ska vara examinerad socionom eller ha en likvärdig akademisk examen samt ha arbetslivserfarenhet. Löneform: Månadslön. Individuell lönesättning Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Du är intresserad av att arbeta med frågor som rör ekonomiskt bistånd. Du är nyfiken på människor och har lätt för att samarbeta. Det är meriterande om Du har erfarenhet av ekonomiskt bistånd eller annat socialt arbete. Du ska vara en god administratör med förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut. Arbetet kräver dessutom att du är stresstålig. Vi ser gärna att Du har kunskaper inom MI. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Maria Porshage,08-50805160 Jan-Eric Berg, SACO, 508 05 039 (facklig) Vision, Vision kansliet, 08-508 40646 (facklig) Tillträde:
Företag: Stockholms stad; Ekonomiskt bistånd
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Stockholm, Socialsekreterare Stockholms stad; Ekonomiskt bistånd
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare
Norsktalande collection medarbetare
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ett team på 30 personer som tillhör avdelningen Nordic Collections som ansvarar för att på ett effektivt och kvalitativt sätt hantera bevakning och indrivning av bolagets kundfordringar. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att: Bevaka våra norska kundfordringar och koordinera påminnelser och Inkasso Bevaka kreditspärrade order och släppa dem efter avstämning med kundansvariga och i enlighet med bolagets kreditpolicy I samråd med kundansvariga följa upp kunder som har betalningsproblem eller dylikt Rapportering och uppföljning av bolagets nyckeltal inom Collections Arbetets omfattning: Kontorstider, 8.00-16.30. Start i början av september. Du kommer att börja som uthyrd konsult via Brainpeople, vid god prestation så finns det stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget efter 3-4 månader. Din profil För att lyckas i denna tjänst har du erfarenhet från arbete med Collections, kundfordringar och inkassohantering. Utöver det har du goda kunskaper i: Norska i tal och skrift. Övriga nordiska språk är meriterande Engelska i tal och skrift (på hög nivå) Kunskap i Office-paketet Gärna vana att jobba i flera olika datasystem Det är meriterande om du har kunskaper i SAP, men det är inget krav. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är driftig, självständig och har en hög servicekänsla. Du har vana av att kunna prioritera och du trivs i ett högt arbetstempo. Du har en god förmåga att samarbeta med kollegor och du är hjälpsam. Vidare har du en nyfikenhet att lära dig nya saker och du delar med dig av dina kunskaper. Arbetet kan periodvis vara mycket stressigt och arbetstoppar förekommer varför förmågan att hantera stress på ett bra sätt är viktig. Om företaget Företaget är ett amerikanskt företag med huvudkontor i Stanford, Connecticut, USA. Företaget bildades 1920 då de lanserade en idé om en maskin som frankerade brev i stället för att använda frimärken. Idag är företaget världsledande inom området integrerade post- och dokumentlösningar. De omsätter 6,1 miljarder USD och finns med 36 000 anställda i 130 länder. I Sverige har de funnits sedan 1974 och har ca 150 anställda. Huvudkontoret finns i Häggvik, Sollentuna och de har filialkontor i Göteborg, Malmö och Jönköping. Arbetsmiljön på företaget karaktäriseras av högt tempo, struktur och en stark säljkultur. Hos dem får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat, internationellt företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Till deras norska supportavdelning söker vi nu 2st Norsk- och Svensktalande medarebetare med placering i Häggvik, Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande collection medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande collection medarbetare
Miljöinspektör till avloppsinventeringsprojekt
Vi är Sveriges största kommunalförbund inom miljöbalks- och livsmedelsområdet och arbetar på uppdrag av Haninge, Tyresö och Nynäshamns kommuner. Området omfattar ca 150 000 invånare i småstad, tätorter, landsbygd och skärgård. Vi sitter i trevliga lokaler i Handen nära pendeltåg och grönområden. Hos oss får du arbeta på en trevlig och social arbetsplats med korta beslutsvägar och möjlighet att vara specialist inom området. ARBETSUPPGIFTER Södertörns miljö- och hälsoskyddsförbund söker 1 miljöinspektör till avloppsinventeringsprojekt. Förbundet inventerar på uppdrag av Haninge kommun enskilda avlopp i kommunen. Du kommer att arbete med arbetsuppgifter som ingår i projektet, bl a handläggning av ansökningar. KVALIFIKATIONER Stor vikt kommer vi att lägg vid dina personliga egenskaper och att du kan jobba både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är miljöinspektör eller på annat sätt har erfarenhet av miljöfrågor. Vi tror att du är utbildad miljö- och hälsoskyddsinspektör eller har annan likvärdig utbildning. Erfarenhet från att ha jobbat som miljöinspektör är önskvärt och erfarenhet från handläggning av enskilda avlopp är meriterande. Arbetet innebär att du kommer att ha mycket kontakter med privatpersoner och kollegor. Därför vill vi att du är utåtriktad, positiv och pedagogisk. Som myndighetsperson är det viktigt att du kan kommunicera med privatpersoner och verksamhetsutövare och ta på dig myndighetsrollen när det behövs, samt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. För att uppskatta arbetet behöver du trivas med att vara mycket ute i fält och hantera många ärenden samtidigt. Förbundet ser positivt på mångfald och därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder. Eftersom arbetsgruppen till största delen består av kvinnor ser vi gärna manliga sökande För tjänsten behöver du ha B-körkort. Vi har en bilpool med miljöbilar.
Företag: Södertörns Miljö- & Hälsoskyddsförbund
Ort: Haninge
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Miljöinspektör till avloppsinventeringsprojekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Miljöinspektör till avloppsinventeringsprojekt
Sjuksköterska
Akutvårdsavdelning (AVA), Södersjukhuset Ta möjligheten att arbeta som sjuksköterska på AVA! Vi kan erbjuda ett omväxlande arbete som sjuksköterska på en akutvårdsavdelning som karaktäriseras av korta vårdtider (1-3 dygn). Avdelningen vårdar patienter med många olika medicinska och kirurgiska diagnoser vilket ger dig ett varierande arbete med höga krav på flexibilitet och egna initiativ. Arbetsuppgifter: Patienterna som vårdas på AVA har ofta oklara diagnoser vilket kräver fortlöpande observationer, noggrann övervakning samt hög omvårdnadskvalitet. Arbetet är mycket självständigt och kräver förutom goda medicinska kunskaper även god organisationsförmåga, samarbetsförmåga och intensivt omhändertagande. Du samarbetar kring patienter med olika yrkeskategorier utifrån målsättningen att ge en god och säker vård. Vi arbetar utifrån omvårdnadsfilosofin patientnärmre vård (PNV). Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats centralt belägen i Stockholm med bra kommunikationer. Vi har möjlighet till friskvård i fräscha träningslokaler. Avdelningen har individuellt schema som är kopplat till lönen (SÖS-modellen inriktning poänglön). Södersjukhuset har visionen att vara âhela livets sjukhusâ. För oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära, personliga patientkontakten. Våra kompetenta och engagerade medarbetare ser till att vi lyckas att leva upp till våra ledord: att sätta patienten först, ha respekt för individen, undvika slöseri och ta samhällsansvar. Vill du bli en av oss? Kvalifikationer: - Legitimerad sjuksköterska, gärna med 2 års erfarenhet av akutsjukvård. Personliga egenskaper: ⢠Du har en stark vilja att vara delaktig i utvecklandet av avdelningen ⢠Du är lugn och strukturerad samt har förmågan att prioritera och fatta snabba beslut ⢠Du har en god förmåga att kunna stötta patienter och anhöriga i svåra situationer ⢠Du förenar självständigt arbete med god förmåga att samarbeta ⢠Du är positiv och ser möjligheter Övrig information: Intervjuer och anställning kan komma att ske fortlöpande. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Södersjukhuset AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Södersjukhuset AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska
Eventpersonal sökes till spännande uppdrag i Stockholm
Isaksson rekrytering och bemanning AB Isaksson Rekrytering och Bemanning AB söker för Management Events räkning eventpersonal till höstens event. Management Events har utvecklat ett unikt koncept där leverantörer och beslutsfattare från Sveriges top 500 företag möts och får möjlighet att nätverka och skapa affärsmöjligheter under stora företagsevent. Management Events organiserar årligen 170 event Europa runt. I Stockholm hålls årligen ca 32 events dit vi nu söker eventpersonal. Första eventet är i slutet på augusti och därefter kommer det arrageras ytterligare ca 15 event under höstterminen. Eventens längd varierar från 1-2 dagar. Arbetsuppgifter Vi söker nu dig som vill arbeta extra på dessa event. I rollen som eventpersonal kommer du att arbeta med förberedelser inför eventen, packa ihop material samt att rigga upp roll-ups och liknande på plats innan eventet. Under eventets gång kommer du att ha en viktig roll där du får möjlighet att arbeta som receptionist, guide, salsansvarig eller assistera i help desk. En viktig del av jobbet är att hålla en hög servicenivå och ha ett proaktivt arbetssätt. Kompetensprofil För att passa i rollen ser vi att du har en gymnasial utbildning i grunden och eventuellt studerar du på högskola/universitet idag. Vi ser att du kan kommunicera på engelska och har du tidigare arbetat med event ses det som meriterande. Personliga egenskaper Du är service minded och kommunikativ som person. Vi ser även att du är proaktiv, flexibel och noggrann i ditt sätt att arbeta. Du kommer att arbeta i team och vi ser därför att du har en god samarbetsförmåga och är initiativtagande. Vad erbjuder vi Du kommer att få arbeta med ett härligt och glatt gäng. Det är intensiva dagar som kompenseras med möjligheten att arbeta i vackra och spännande omgivningar på kända anläggningar, där du kan träffa intressanta människor och knyta kontakter. Ansökan Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag är den 13:e augusti. Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att platserna kommer att vara tillsatta innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Louise Roddar på 073-429 73 66 eller Pontus Gustafsson på 073-600 31 98.
Företag: Isaksson Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Eventpersonal sökes till spännande uppdrag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Eventpersonal sökes till spännande uppdrag i Stockholm
Projektingenjör sökes till heltidsuppdrag!
Student Consulting Har du drivet och kreativiteten av att jobba som projektingenjör inom rivnings- och saneringsbranschen och är på jakt efter nästa utmaning? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi en projektingenjör till vår kund som är verksam inom rivnings- och saneringsbranschen och som växer snabbt på den svenska marknaden. Som projektingenjör kommer du ha en nyckelroll i anbudsskedet med sökande efter, kalkylerande och kvalitetssäkrande av anbud. Tillsammans med tänkt projektledare och arbetsledare kommer projektingenjören även vara med i uppstartsskedet för överlämning. Personen ifråga har också möjlighet att röra sig ut i produktionen som arbetsledare efter en tids anställning. Du kommer att bli anställd av oss på StudentConsulting och uthyrd som konsult till vår uppdragsgivare. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader och för rätt person finns goda möjligheter att få en tillsvidaretjänst och även bli övertagen av kund. Du kommer att vara placerad på kontor i Arboga alternativt Stockholm, men då projekten förekommer över hela landet måste du därför vara beredd att resa. Arbetstider är enligt överenskommelse, måndag till fredag. Tjänsten beräknas starta i september. Vi ser att du som söker har någon form av byggingenjörsutbildning. Du ska också helst ha erfarenhet från bygg- eller anläggningsprojekt. Som person är du driven, kreativ, noggrann, lösningsorienterad och kunden lägger stor vikt vid rätt attityd. I och med att vår kunds projekt finns över hela landet är det ett krav att ha körkort. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Är du den vi söker och vill du anta utmaningen att utvecklas i ett spännande företag? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Mångfaldigt prisbelönta Student Consulting är experter på unga i karriären och brinner för att ge människor en extra skjuts i arbetslivet. Som ett av branschens ledande företag och med några av Sveriges populäraste arbetsgivare som partners är Student Consulting en perfekt start för dig som vill ta ditt första eller nästa steg i karriären. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Företag: Student Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Projektingenjör sökes till heltidsuppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektingenjör sökes till heltidsuppdrag!
Utbildningschef
Vill du utveckla deltagare och elever tillsammans med oss på Hermods? Hermods är ett stabilt företag som grundades 1898 av Hans S Hermod. Idag är vi ca 700 anställda på drygt 15 orter i Sverige. Vår huvudägare är Inter IKEA Investments. Hermods är ett företag i stark utveckling där grundarens entreprenörsanda lever kvar. Vi tror på individens egna idéer och ansvar för att nå tydliga mål. Hermods söker Utbildningschef Hermods erbjuder dig en flexibel och stimulerande arbetsplats där du ges goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vi är en av Sveriges största aktörer med över 20 000 studerande inom gymnasie- och vuxenutbildning, svenska för invandrare (sfi), yrkesutbildning och arbetsmarknadsprojekt. Bli en del av vår kompetenta och starka personalgrupp där kunskap, engagemang och drivkraft blandas med utvecklingsbenägenhet och prestigelöshet. Kort om tjänsten Som Utbildningschef leder du en målstyrd verksamhet där kvalitet och innovation är ledord på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Som Utbildningschef har du ansvar för att verksamheten når sina mål, att modeller för lärande och metodik utvecklas och att utbildningen håller hög kvalitet. Som Utbildningschef svarar du för verksamhetens budget och ekonomiska resultat samt att bemanna verksamheten efter behov. Som Utbildningschef har du det yttersta personalansvaret i verksamheten och rapporterar till Affärsområdeschef. Kvalifikationer Akademisk examen Erfarenhet av att ansvara för och driva utbildningar på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Erfarenhet av budget- kvalitet- och personalansvar. Meriterande är tidigare erfarenhet av att starta utbildningar och goda relationer med Arbetsförmedlingen. Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning. Omfattning: heltid med tilltänkt huvudplaceringsort Stockholm (med reservation för förändringar). Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega/MIA och Unionen/SI. Ansökan Urval och intervjuer kommer att ske löpande from augusti månad så skicka in din ansökan snarast, dock senast den 18 augusti. Kontaktperson Vill du veta mer är du välkommen att kontakta: Affärsområdeschef Charlotte Vällfors på charlotte.vallfors@hermods.se
Företag: SFI
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningschef jobb, Utbildningschef Stockholm, Utbildningschef SFI
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningschef
Sälj- och Marknadskoordinator
Mitt i hjärtat av Stockholm hittar du detta moderna hotell- och kongresscentrum. Förutom svindlande utsikt över Stadshuset och Riddarfjärden erbjuds spännande lösningar för alla typer av sammankomster och evenemang för upp till 3 000 personer. Radisson Blu Waterfront Hotel, hopbyggt med kongressen, har 414 hotellrum, restaurang, bar och gym. Är du intresserad av att arbeta på en spännande hotell & kongressanläggning i en internationell miljö? Nu söker vi en Sälj- & Marknadskoordinator som har känsla för hög kvalitet, brinner för att vara spindeln i nätet och som har ett stort engagemang i allt du gör. Du rapporterar till vår Director of Sales & Marketing. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER: ⢠Vara en del av Sales-teamet och stödja med administrativa uppgifter såsom avtal, uppdateringar av säljstödsprogram, prisladdningar, statistik, uppföljning mm ⢠Vara med och arrangera samt utföra kundevenemang, säljaktiviteter & famtrips ⢠Fokus på försäljning dvs kundbesök, mässor, visningar ⢠Ansvara för framtagande av säljmaterial, marknadsmaterial både internt och externt, give aways etc. ⢠Uppdatera kommunikation på egen hemsida, sociala medier och internetkanaler ⢠Bistå med PR inkl pressreleaser etc. ⢠Möta avdelningens och hotellets uppsatta mål och policies samt följa gemensamma riktlinjer och servicekoncept DIN PROFIL: Du har erfarenhet från liknande arbete och gärna högskoleutbildning inom hotell och marknadsföring. Vi ser att du som söker har branschvana med erfarenhet av att arbeta med sälj- och marknad. Du har initiativförmåga, driv och är en duktig administratör. Du är självgående och är en god kommunikatör. Har lätt för att samarbeta/ improvisera och har en positiv serviceattityd; Yes I Can! Erfaren användare av MS Office, Adobe photoshop/andra bildhanteringsprogram och gärna Opera hotellsystem. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska, kunskap i ett ytterligare språk är meriterande. VI ERBJUDER: ⢠Ett utmanande arbete på ett internationellt hotell & kongressanläggning ⢠Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv hotellkedja ⢠Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning ⢠Tillträde omgående För mer information om hotellet och kongressen se http://www.radissonblu.com/waterfronthotel-stockholm Vill du veta mer om tjänsten kontakta Kenth Larsson, kenth.larsson@radissonblu.com, Director of Sales & Marketing. Ansökan tas endast emot via http://recruto.se/portal/rezidor senast 31/7. Facklig kontaktperson Unionen, Maria Agashina, 08-5050 6311. Krav: Körkort: * B (Personbil)
Företag: Radisson Blu Waterfront Hotel & Stockholm Waterfront Congress Centre
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-05
Sök fler jobb liknande: lediga Sälj- och Marknadskoordinator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sälj- och Marknadskoordinator
Söka jobb tips