Administratör jobb - lediga jobb

Administratör jobb Administratör jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administratör. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Administratör. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Administratör varumottagning Rosersberg- Sigtuna

  2. Systemadministratör- Stockholm

  3. Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!- Stockholm

  4. Åklagaradministratör, Västerort- Solna

  5. Löneadministratör- Stockholm

  6. Drivna administratörer sökes till stort bolag i Solna- Stockholm

  7. TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist- Stockholm

  8. Administratör- Stockholm

  9. Logistik-, Lageradministratör- Solna

  10. Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!- Stockholm

  11. Utbildningsadministratör- Solna

  12. Löneadministratör sökes- Sundbyberg

  13. Självgående löneadministratör för start omgående!- Stockholm

  14. Administratör/lärarassistent- Stockholm

  15. Administratörer sökes omgående- Solna

  16. Löneadministratör- Danderyd

  17. Ekonomiadministratör till bolag i city- Stockholm

  18. Chefsadministratör- Solna

  19. Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  20. Erfaren Löneadministratör till stort bolag!- Södertälje

  21. Administratör till spännande myndighet- Stockholm

  22. Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag- Stockholm

  23. Prime söker receptionist/administratör- Stockholm

  24. Löneadministratörer sökes för längre uppdrag- Stockholm

  25. HR-administratör till myndighet- Stockholm

  26. Administratör - planera och samordna!- Stockholm

  27. löneadministratör deltid- Täby

  28. Administratör med erfarenhet av e-handel- Stockholm

  29. Driven projektadministratör till Södertälje!- Södertälje

  30. PROJEKTADMINISTRATÖR TILL SPÄNNANDE UPPDRAG!- Stockholm

  31. Administratörer till SAS Arlanda- Stockholm

  32. Administratör inom energibranschen sökes!!!- Stockholm

  33. Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag- Stockholm

  34. Administratör med utvecklingspotential- Stockholm

  35. Studentwork söker en teknisk administratör- Stockholm

  36. Kursadministratör till uppdrag inom staten- Stockholm

  37. ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!- Stockholm

  38. Juniorsäljare/administratör sökes- Stockholm

  39. Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!- Stockholm

  40. Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City- Stockholm


Mer beskrivning

Administratör varumottagning Rosersberg
Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra drygt 160 butiker runt om i Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en administratör för en deltidstjänst på 30 timmar i veckan till vårt nya lager i Rosersberg. Som administratör på varumottagningen i Rosersberg sköter du till exempel in-, ur- och ombokningar av varor. Du har mycket kontakt med externa chaufförer som kommer för att leverera varor och även med truckförare och kontrollanter på avdelningen. Din profil Som person har du lätt för att lära dig, är flexibel och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du kan jobba självständigt och är mån om att avluta påbörjat arbete. Du är strukurerad och har god datorvana. Det är meriterande att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt att du har truckkörkort. Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande. Du behärskar svenska i tal och skrift, har kunskaper i engelska samt har ett gott siffersinne, analytisk förmåga och har lätt att förstå helheten och kunna göra rätt prioriteringar i en stressig situation. För att vara aktuell för anställning måste du vara minst 18 år. Vi erbjuder Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid med tillträde enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta efter ett rullande schema där både dags- , kvälls- och helgarbete förekommer. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtalet för lagermedarbetare i partihandeln. Vi följer kollektivavtalet när det gäller lönenivåer, övertidsersättning och andra förmåner. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Är du vår nästa administratör? Vi hoppas det! Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken ?Söka jobb online? som du hittar längst ner i annonsen. Där fyller du i formuläret och bifogar ditt CV och ditt personliga brev i pdf- eller wordformat. Du får gärna även bifoga ett foto. Kopior på betyg och liknande tar du med till en eventuell intervju. Sista ansökningsdag är den 31 juli 2013. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-5555 7000. Välkommen med din ansökan!
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör varumottagning Rosersberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör varumottagning Rosersberg

Systemadministratör
Stockholm Inn Hotell söker dig som är systemadministratör och som vill jobba med hotell bokningssystem. Du sätter alltid våra gäster i centrum och du gör det med energi, mod och begeistring! Arbetsuppgifter: Din huvudinriktning kommer att arbeta med behörigheter, driftövervakning av hotell bokningssystem, felsökning, installationer, uppgraderingar, automatisering, programmering samt planering och samordningsuppgifter inom hotell området. Utbildning/Erfarenhet: Då mycket av IT arbetet sker ensamt är det viktigt att man kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och tar stort ansvar för sitt arbete. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Som person är du framåt och driven, du har lätt för att samarbeta med andra, men kan även arbeta självständigt. Du är förändringsbenägen och trivs med ett högt tempo. Du brinner för ditt teknikområde och både vill och kan agera som ett bollplank/mentor. Du är van vid att dokumentera ditt arbete
Företag: STOCKHOLM INN HOTEL/HOSTEL AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Systemadministratör jobb, Systemadministratör Stockholm, Systemadministratör STOCKHOLM INN HOTEL/HOSTEL AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemadministratör

Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!
Professional Consulting Är du en glad och driven person som söker extrajobb bredvid studierna? Då har vi tjänsten för dig! Just nu söker vi en student som ska agera ekonomiadministratör inom området logistik och transport. Vår kund arbetar globalt med rötterna i Skandinavien med specialisering inom tunga gods. Tjänsten innebär arbetsuppgifter som: * Hantera filer kring transport * Se till att fakturor är rätt mot kund * Sköta leverantörsfakturor * Hantera kontering mot uppdrag * Se till att fakturor stämmer mot offereten samt att offerten stämmer Uppdraget innebär att du är anställd av oss på Professional Consulting men arbetar hos vår kund på deras kontor i Märsta. Tjänsten är på deltid minst 1-2 dagar i veckan, eventuellt extra vid bokslut, kontorstider tillämpas. Tjänsten beräknas starta i augusti och vår kund ser långsiktigt på tjänsten. Vi söker dig som kan jobba löpande under studietiden och har minst 1 år kvar på studierna. Du ska studera ekonomi eller ha ekonomiskt intresse. Vidare har du någon form av erfarenhet inom ekonomisk administration eller annan form av administration. Det är meriterande om du har kunskap i något ekonomisystem, exempelvis Navision. Du ska även ha goda kunskaper i Excel och Office-paketet, samt vara flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Som person är du initiativtagande, stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Vidare är du kommunikativ samt strukturerad. Känner du att den ovanstående profilen passar väl in på dig? Tveka inte att söka, vi tar in ansökningar löpande. Vi på Professional Consulting är experter på unga akademiker och vet hur värdefullt det är för dig som student att jobba extra under studietiden. Det är ett ypperligt tillfälle att dryga ut kassan men också en nyttig erfarenhet och möjlighet att få en fot in i näringslivet. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Student sökes för tjänst som ekonomiadministratör i Märsta!

Åklagaradministratör, Västerort
***** Vill du att varje dag ska vara den viktigaste? ***** Vi spelar en central roll i att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle. Gå in på www.aklagare.se och läs mer om vår spännande verksamhet, personligheterna vi söker och de karriärvägar som öppnas. Diarienummer ÅM-A 2012/0582 Till Åklagarkammaren i Västerort söker vi en åklagaradministratör som är noggrann och gillar att ge service. Arbetsplatsen ligger i Solna. Tjänsten är ett sex månaders vikariat som kan komma att övergå till en tillsvidareanställning. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare Som en del av Åklagarmyndigheten får du över 1 300 kollegor över hela landet. Vi har en central roll inom rättsväsendet och bidrar alla till att upprätthålla rättssäkerheten i vårt samhälle – oavsett vilka våra arbetsuppgifter är. Det gör varje dag till den viktigaste.  Din viktiga vardag Du möter en modern och platt organisation, med fokus på det goda ledarskapet, där alla hjälps åt över kompetensgränserna. I vår verksamhet är det viktigt att vi speglar samhället, därför arbetar vi medvetet med mångfald och jämställdhet. Vi är dessutom övertygade om att olikheter berikar oss – både som individer och som myndighet. Hos oss får du också goda möjligheter till att skapa balans mellan arbete och fritid.  Som åklagaradministratör hos oss blir det du som ger våra åklagare administrativt stöd. Det innebär bland annat att du får arbeta i brottsmålsdiariet och utföra allmänna kontorsuppgifter. Du blir också kontakten utåt i många sammanhang och ska därför ge god service till både allmänheten och till andra myndigheter – främst via telefon och e-post. Många av dina uppgifter kommer du att utföra i vårt eget system Cåbra. Stora delar av arbetet är med andra ord IT-baserat.  Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi vill att du har minst gymnasieexamen och erfarenhet av administrativt arbete, gärna från rättslig verksamhet. Som åklagaradministratör krävs att du har lätt för att samarbeta och att du trivs med att ge service. Du är givetvis noggrann och trivs med att ta eget ansvar i ditt arbete.  Välkommen med din ansökan!
Företag: Åklagarmyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Åklagaradministratör, Västerort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Åklagaradministratör, Västerort

Löneadministratör
Dfind Finance söker just nu en Löneadministratör till en av våra kunder med lokaler i centrala Stockholm. Du kommer att bli en del av vår kunds HR-avdelning och får flera härliga kollegor omkring dig. Uppdraget startar 1 september och pågår initialt till årsskiftet. För rätt person finns sedan mycket goda möjligheter till ett långsiktigt uppdrag hos vår kund. Vi söker dig som har erfarenhet av att självständigt sköta hela löneprocessen. Som löneadministratör ser du till att lagar och avtal följs samt att alla anställda får sina löner i tid. Omfattning: Heltid Uppdragsgivare: Dfind Finance Ort: Stockholm Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har arbetat i en roll som löneadministratör i minst 3 år. Du har erfarenhet av att hantera ca 150st löner. Det är en fördel om du har erfarenheter av Hogia Lön samt en utbildning med inriktning mot lön. Det är även meriterande med kunskaper inom personalekonomi och personalstatistik. Vi letar efter dig som brinner för att ge god service! Du är pedagogisk och kommunikativ i ditt sätt och är mån om att hålla en hög integritet. Du tycker att det är självklart att hålla deadlines och att utföra ett noggrant arbete. Vi värdesätter även att du är en glad kollega som gillar att jobba både i team och självständigt. Har du frågor angående tjänsten, vänligen kontakta, Axel Sävstam på axel.savstam@dfindfinance.se. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan! Organisations-/företagsbeskrivning: Detta är Dfind Finance: Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig: Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar vi lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via en av de största revisionsbyråerna. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss: Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Keep Improving.
Företag: Dfind Finance & Executive AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör jobb, Löneadministratör Stockholm, Löneadministratör Dfind Finance & Executive AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör

Drivna administratörer sökes till stort bolag i Solna
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Två administratörer sökes till stort bolag beläget i Solna. I rollen som administratör kommer du att ansvara för diverse administrering i bolaget. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av administrationsyrket och är van att arbeta självständigt och i grupp. Vidare är du noggrann, strukturerad och driven. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av energibranschen samt är van att arbeta i systemen SAP samt MVS+. Du erbjuds Denna tjänst ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och förväntas påbörjas omgående till och med 30/9 med chans till förlängning. Vi intervjuar fortlöpande till denna tjänst varpå du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida jurekbemanning.se. Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en administratör till ett bolag i Solna. Start: Omgående! Lön: Enligt ök. Sista ansökningsdag Snarast!
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna administratörer sökes till stort bolag i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna administratörer sökes till stort bolag i Solna

TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist
TNG Group AB TNG söker nu en skicklig löneadministratör / lönespecialist för kunds räkning. Vår kund är en etablerad aktör inom skräddarsydd löneadministration och har både outsourcing- och konsultuppdrag. Företaget, som startades 2001, har kunder såväl i Sverige som utomlands och kundkretsen inkluderar många namnkunniga företag i ett brett spektrum av branscher. Företaget befinner sig i en stark expansionsfas och söker därför nya medarbetare. I dagsläget har företaget ca tio anställda och har sitt kontor i Kista. Beskrivning av tjänsten I rollen som löneadministratör / lönespecialist har du totalansvar för hela löneprocessen för dina kunder, från ax till limpa. Utöver arbetet med den faktiska löneberedningen kommer du också att bistå dina kunder med andra tjänster. Ibland dessa återfinns exempelvis: - HR-administration - Ekonomi/bokföring kopplat till lönehanteringen - Framtagande av rapporter mm. Då företaget sätter stort värde på kompetensutveckling hos sin personal kommer du också ges möjlighet att ta dig an egna specialistområden, tex inom systemförvaltning och utveckling. Eftersom företaget strävar efter att hålla en konsekvent, hög servicenivå och tillgänglighet gentemot kund erbjuder man också sina kunder telefonsupport. Ansvar för supporttjänsten ligger fördelad på samtliga lönespecialister. Mot bakgrund av att du i egenskap av lönespecialist har ansvar för en stor del av den löpande kundvården ingår även regelbundna kundbesök i rollen. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar kl 08-17. Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund. Vem är du? Du har minst fem års erfarenhet av löneadministration och för att lyckas i denna tjänst är det också ett krav att du har erfarenhet av att arbeta med hela löneprocesser. Det är starkt meriterande om du dessutom har arbetat med såväl tjänstemanna- som kollektivlöner. I och med att tjänsten innefattar en del rapportering och statistik är det också av stor vikt att du har goda kunskaper i Excel. Då vissa av kontakptersonerna hos företagets kunder endast talar engelska behöver du också kunna föra dig obehindrat på engelska i såväl tal som skrift. I företagets kundkrets återfinns ett antal företag utanför Sverige, varför det också är meriterande om du talar något av de andra nordiska språken. Högkvalitativ kundvård är ett av företagets ledord och därför ställs höga krav på personalens konsultativa förmåga. För att bli framgångsrik i denna roll krävs därför att du är socialt trygg, proaktiv, initiativrik och engagerad i ditt arbete. För de administrativa uppgifterna behöver du vara utpräglat kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad. Arbetsplatsen präglas av en positiv, vänlig och hjälpsam stämning och det är därför viktigt att du uppskattar att arbeta i en positiv och dynamisk miljö. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jonas Olsson på telefon 08-410 639 22, vänligen uppge uppdragsnummer 5678. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist

Administratör
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För rekrytering hos vår kund i Hammarby Sjöstad söker vi nu 3 nya medarbetare inom handläggning och administration. Är du en självständig och noggrann administratör med god datorvana och ett klanderfritt förflutet? Då kan vi ha rätt tjänst för dig.  Vår kund är ett auktoriserat och rikstäckande företag som nu behöver stärka upp med tre nya administratörer. Tjänsten Tjänsten som administratör är på heltid med tillträde i augusti. Du kommer ingå i ett drivet team som alltid har kunden i fokus. Arbetsuppgifter I tjänsten som administratör har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter: • Handlägga inkommande uppdrag • Skriftliga och muntliga kontakter med kunder, myndigheter och fältpersonal • Övrig administration Kvalifikationer För att passa i rollen som administratör ser vi att du har följande bakgrund: • Minst gymnasieutbildning • God datorvana • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Ekonomisk och/eller juridisk erfarenhet/kunskap är meriterande men inget krav Vi söker självgående personer som drivs av att ge god service till sina kunder. Viktiga egenskaper är noggrann, stresstålig, ordningssam och uppmärksam. Tjänsten ställer krav på att du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är social och har lätt att anpassa dig till olika kunder och myndigheter. Genom ett kunnigt och förtroendeingivande sätt byggs långsiktiga kundrelationer. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör jobb, Administratör Stockholm, Administratör Placera Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör

Logistik-, Lageradministratör
Service Partners RMS AB är en ledande service-, och reservdelsleverantör till restauranger och storkök. Vi arbetar med teknisk service i hela Mälardalen och levererar reservdelar till hela Sverige. Service Partners RMS söker en duktig Lager/logistikadministratör som har hög servicekänsla som kan arbeta målinriktat och självständigt. Arbetsuppgifterna är främst godsmottagning och lageradministration där du säkerställer att rätt produkt finns på rätt plats, lagersupport till våra servicetekniker, administration för packning och utförsändelse till våra slutkunder samt övriga kontorsadministrativa uppgifter. Vi söker Dig som är kundorienterad och är strukturerad. Vi ser gärna att Du har erfarenhet från liknande uppgifter eller restaurang-, och storköksmiljöer Som person är Du engagerad och kreativ med eget driv och med ständiga förbättringar som ledstjärna. Du tar självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter. Andra viktiga egenskaper är att Du är har god samarbetsförmåga. Tjänsten passar både man eller kvinna och är planerad att tillsättas omgående. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Förutom förmåga att arbeta självständigt är det önskvärt på att Du har: Erfarenhet från lagerarbete, restaurang eller storköksutrustning B-körkort (ej krav) God svenska i tal och skrift
Företag: SERVICE PARTNERS RMS AKTIEBOLAG
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Logistik-, Lageradministratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logistik-, Lageradministratör

Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!
Professional Consulting Har du erfarenhet av att arbeta i projekt? Är du driven och har lätt för att ta egna initiativ och hugga in där det behövs? Då kan det vara dig vi söker! Just nu söker Professional Consulting en duktig projektadministratör för kund räkning. Vår kund är ledande inom dagligvaruhandeln med huvudkontor i Solna. Som projektadministratör fungerar du i en assisterande roll gentemot projektledaren inom både huvud och delprojekt. Din roll innebär att administrera, dokumentera och driva i mål olika projektdelar. Du kommer även ansvara för informationshantering, kalla in till möten och föra mötesanteckningar. Tjänsten är med start 18 augusti och löper fram till 31 december 2014. Du kommer vara anställd av Professional Consulting, men uthyrd till vår kund i Solna. Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 08.00-17.00. Vi söker dig som är prestigelös, är van att arbeta självständigt och som har ett brinnande intresse för projektarbete. Som person ser vi att du är: -Positiv -Driven -Social Du bör vara handlingskraftig och inte rädd för att ta initiativ. Du ska ha tidigare erfarenhet av projektarbete. Utbildning inom området är en merit, men inget krav. Är det dig vi söker? Skicka då in ansökan till Professional Consulting redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!

Utbildningsadministratör
Karolinska Institutet Avdelning Inom institutionens administrativa avdelning arbetar ett tiotal personer med ekonomi-, personal- och utbildningsadministration samt information och IT. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. Arbetsuppgifter Institutionen medverkar i grundutbildningen inom både läkarprogrammet, sjukgymnastprogrammet, biomedicinprogrammet och biomedicinska analytikerprogrammet. Dessutom ger vi fristående kurser, studentvalda kurser och uppdragsutbildningar. Inom läkarprogrammet har vi huvudansvaret för kursen klinisk medicin - inriktning kirurgi och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta administrationen kring den kursen. I det dagliga arbetet samarbetar du främst med studierektor och kursamanuens. De rent administrativa uppgifterna driver du helt självständigt. Arbetet är mycket omväxlande och du är en viktig kontaktperson för våra studenter. Då några av våra studenter är utländska så sker muntlig och skriftlig kommunikation ibland på engelska. Som utbildningsadministratör arbetar du med att: - bistå vid planering och genomförande av kurser, examinationer och kursutvärderingar - ansvara för lokalbokning och schemahandläggning - samordna kontakter mellan lärare, studenter och andra institutioner - ansvara för registrering och rapportering i studiedokumentationssystemet Ladok - ansvara för att studenterna får den information de behöver om kursen genom att publicera och uppdatera information på kurswebben - hantera allmänna administrativa arbetsuppgifter kopplade till utbildningen såsom inköp, beställningar, fakturahantering Arbetets innehåll kan komma att utvecklas och förändras med tiden, beroende på behov och kompetens.  Kvalifikationer Vi önskar att du har erfarenhet av liknande arbete inom universitet/högskola och/eller har lämplig högskoleutbildning. Erfarenhet av arbete i Ladok och webverktyget Ping Pong är också meriterande. Arbetet innebär en kombination av självständiga och administrativt rutinmässiga uppgifter som ställer krav på noggrannhet, flexibilitet och planeringsförmåga. Vi söker dig som har servicekänsla samt en god förmåga att organisera och prioritera i ditt arbete. Du ska också ha lätt att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska samt goda kunskaper i Microsoft Office. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningsadministratör jobb, Utbildningsadministratör Solna, Utbildningsadministratör Karolinska Institutet, Institutionen för molekylär medicin och kirurgi
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningsadministratör

Löneadministratör sökes
Rapid är det personliga och engagerade säkerhetsföretaget. Vi arbetar nära kunden och utvecklar ständigt erbjudanden och tjänstelösningar för att kunna tillgodose våra kunders alla tänkbara säkerhetsbehov. Nu söker vi Löneadministratör till kontoret i Rissne/Sundbyberg.   Som löneadministatör kommer Du att arbeta med löneadministration för ca 400 anställda på Rapid Larmcentral AB och Rapid Bevakning AB.   I arbetet ingår bland annat följande arbetsuppgifter: * Lönekörningar * Arbetsgivarintyg * Registrera nya anställda * Lägga upp och registrera löner * Lönerelaterade kontoavstämningar * Hantering av personalförsäkringar     Kvalifikationer och egenskaper:   Den vi söker är löneadministratör med minst 2års erfarenhet av kvalificerat lönearbete. Det är en merit att du har erfarenhet av Hogia Lön och Hogia Personal, det är en extra merit om du har kunskaper i Pyramid och/eller Intelliplan. Vi söker dig som arbetar systematiskt och effektivt. Personliga egenskaper som efterfrågas är integritet och god social förmåga. Det är viktigt att du som person är strukturerad, ordningsam, noggrann och serviceinriktad och har förmågan att arbeta självständigt. Vidare har du intresse av att utvecklas och lära mer inom löneområdet.     Varaktighet/Arbetstid:   Fastanställning med 6 mån provanställning Heltid     Lön   Månadslön Lönekrav lämnas i ansökan     Ansökan   Endast skriftlig ansökan, samt innehålla CV och lönekrav. Ange referens: Löneadministratör Kontaktperson: Peter Holmgren  peter.holmgren@rapidbevakning.se   Sista ansökningsdatum: 2013-08-06 Intervjuerna kommer att ske löpande & tjänsten kan bli tillsatta innan sista ansökningsdatumet. Information om Rapid hittar du på www.rapidbevakning.se
Företag: Rapid Bevakning AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes

Självgående löneadministratör för start omgående!
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas. Komet söker för kunds räkning en självgående löneadministratör för uppdrag på internationellt bolag. Som löneadministratör kommer du att arbeta mot koncernens 6 bolag och samtidigt stötta ett par lönebyråer.   Du kommer att ansvara för hela lönehanteringen och självständigt arbeta med ca 130 löner med tjänstemannaavtal och främst månadslön, men även timlön kan förekomma. Du kommer att hantera löneårets alla moment och bland annat innefattas hantering av pensioner, försäkringar, avstämningar, kontrolluppgifter, semesterskuldlista, bokföring av löner, mm i ditt ansvarsområde. Du välkomnas till ett glatt och sammansvetsat HR-team i en trevlig arbetsgrupp med positiv anda. Uppdraget erbjuder en spännande, bred och utvecklande tjänst med möjlighet för dig som konsult att vara med och ta ansvar, påverka och växa såväl i din roll som inom organisationen. Är du den vi söker? Vi söker dig som har ca 2-5 års erfarenhet av omfattande och ingående löneadministration. Du har tidigare arbetat med hela löneprocessen, alternativt är du nu redo att ta klivet vidare till en roll med ansvar för hela löneåret. Eftersom du kommer att arbeta med alla moment i lönehanteringen krävs att du har förståelse och koll på vad som sker och innefattas i löneåret, från början till slut. Det är mycket meriterande om du har arbetat i HogiaLön Plus och Visma PX, eftersom du är den enda person i teamet som kommer att arbeta i det systemet. Ett intresse och fallenhet för system är ett stort plus, då du efter inskolning kommer att arbeta självständigt. Vidare har du goda kunskaper i MS Office och då främst Excel. Som person är du självständig och trygg och tillmötesgående. Du är noggrann med öga för detaljer och självgående i ditt arbete. Du tycker om struktur och rutiner för att på ett effektivt sätt organisera och kvalitetsäkra ditt arbete. Vidare är du en social person med en professionell framtoning , som trivs bra i en löneroll med tätt samarbete med externa och interna kontakter. Förutom det egna lönearbetet stöttar du externa lönebyråer i Finland, Norge, Tyskland, Frankrike och Holland. Det här är ett uppdrag som ingår Komets uthyrningsverksamhet. För rätt person finns goda möjligheter till överrekrytering och anställning direkt hos vår uppdragsgivare. Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Information om uppdraget: Start: Omgående, med start senast 1 sept Omfattning: Heltid Uppdragsläng: Långsiktigt konsultuppdrag
Företag: Komet Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Självgående löneadministratör för start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självgående löneadministratör för start omgående!

Administratör/lärarassistent
Thoren Business School är en av Sveriges främsta fristående gymnasieskolor. Vi utbildar framtidens affärsmän/affärskvinnor och ledare. Konceptet bygger på ett nära samarbete med näringslivet, universitetet och idrottsrörelsen. Vi har idag elva skolor runt om i landet och vi expanderar hela tiden. På Thoren Business School i Stockholm utökar vi ni vårt administrativa team. Är du driftig, strukturerad och gillar att jobba med service mot både ungdomar och vuxna? Då är kanske du den vi söker? På vår skola är relationen mellan personal och elev mycket viktig och bygger på förtroende. Du som söker ska därför vara öppen och glad samt ha en positiv elevsyn. Du kommer att verka som stöd för både elever, lärare och skolledning på skolan. Vi verkar i en otraditionell och flexibel inlärningsmiljö och vi erbjuder en kreativ miljö med ljusa moderna lokaler mitt på Medborgarplatsen. Välkommen med din ansökan! Vi kallar fortlöpande till intervjuer under ansökningsperioden
Företag: Thoren Business School Medborgarplatsen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör/lärarassistent jobb, Administratör/lärarassistent Stockholm, Administratör/lärarassistent Thoren Business School Medborgarplatsen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör/lärarassistent

Administratörer sökes omgående
Om företaget Häfener är en arbetsförmedling och ett rekryteringsbolag på internet som använder sig av sin webbplats www.job4sweden.se för uppdrag i sin rekrytering med fokus på den jobbsökande individens trygghet och kundanpassande rekryterings lösningar. Vi har en passion för att sammanföra kompetens på rätt plats där vi får se nya medarbetare och företag tillsammans ta de steg man vill för att lyckas. Vi söker just nu för kunds räkning omgående och löpande serviceinriktade administratörer som kommer ha stort ansvar i ett projekt inom banklån. Dina arbetsuppgifter kommer bestå i att kvalitetsgranska muntliga avtal samt sammanställa och skicka rapporter och ljudfiler till kundens uppdragsgivare. Du bör ha datorvana och besitta bra kommunikativa egenskaper. Du behöver ej ha någon särskild erfarenhet sedan tidigare, det viktigaste är att du har rätt personliga egenskaper. Personliga egenskaper: -Serviceinriktad -Ansvartagande -Pålitlig -Noggrann -Har datorvana -Behärskar Excel Ett grundkrav är att du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift. Vi tillämpar direktrekrytering och du kommer anställas direkt av vår kund. Ort: Solna Omfattning: 100 % Välkommen med din ansökan via denna länk: http://www.job4sweden.se/externwebbplats-ansokan/ (Jobbansökningar via post undanbedes) Ange referens: A102
Företag: Häfener / job4sweden.se
Ort: Solna
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Administratörer sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratörer sökes omgående

Löneadministratör
Hösten 2006 kom Media Markt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 30 varuhus och en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden. Vårt huvudkontor i Stockholm - Stocksund, är en servicefunktion till våra varuhus och ditt uppdrag som anställd här är att utifrån ditt specialistområde underlätta varuhusens vardag. Vi söker nu dig som är en löneadministratör med hög servicekänsla och nu vill bli en del av vårt löneteam. Så brinner du för service och administration och vill arbeta i ett glatt team är det dig vi söker! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som Löneadministratör kommer du att ansvara för hela löneprocessen för 7-10 varuhusen inom koncernen. Du kommer att arbeta i ett team om fem personer som ansvarar för lönerna och övriga förmåner för varuhusens medarbetare. Du kommer även att ha mycket kontakt med medarbetare, chefer och HR avdelningen i organisationen angående lönerelaterade frågor och med support i vårt tidrapporteringssystem. Du kommer att arbeta i flertalet system, främst Agda, men även i SAP HR, Timeplan med flera. Din profil För att lyckas i tjänsten ser vi att du har en hög känsla för service, är noggrann och har lätt för att lära nytt. Som person är du beslutsam och strukturerad, och du tycker om att driva kvalitetsutveckling. Du klarar också en hög arbetsbelastning och trivs med att samarbeta med kollegor, både i och utanför teamet. Vidare ser vi att du är gymansieekonom eller liknande och eftergymnasial utbildning inom lön (exemplevis KY-utbildning) är starkt meriterande. Du har arbetat ca 3-5 år som löneadministratör, eller lönespecialist, där du hanterat minst 300 löner i din roll och självständigt genomfört hanteringen av flera fulla semesterår. Då vi idag är närmare 2000 anställda i 31 bolag sköter du löner för ca 400-500 anställda och därför är det viktigt att du vill och kan hålla en hög serviceanda och nogrannhet, till och från i högt tempo. Du har ett intresse för system och har du erfarenhet av lönesystemet Agda är detta mycket meriterande. Vidare är du van vid att tolka olika kollektivavtal och har du tidigare arbetat med handelsavtalet är detta en merit. Är du intresserad? Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde Augusti/September. Ansöker gör du genom att klicka på "Sök tjänsten" nedan. Vi vill ha din ansökan snarast möjligt dock senast 2013-07-21. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor och funderingar? Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta: Rose-Marie Huldén, Lönechef, hulden@media-saturn.com
Företag: Media-Saturn/Media Markt
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör jobb, Löneadministratör Danderyd, Löneadministratör Media-Saturn/Media Markt
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör

Ekonomiadministratör till bolag i city
Arena Personal AB Om företaget För kunds räkning söker vi en ekonomiadministratör till ett längre uppdrag. Vår kund är verksam inom kommunal verksamhet och har sitt kontor i trevliga lokaler i Stockholm city. Arbetsuppgifter Som ekonomiadministratör kommer du att arbeta med ekonomiadministration och registervård. Du kommer vara projektcontrollern behjälplig med administration och sköta t.ex. följande arbetsuppgifter: - Hålla ordning och granska huvudboken - Kontrollera periodiseringar, fakturaförslag och budgetavstämning - Mycket mailkommunikation och uppföljningar internt - Hålla ordning på statusar på olika dokument - Uppdatera manualer - Sköta administration kring investeringsprojekt i Agresso - Jämföra prognosfält och budgetfält Din profil För att vara aktuell för uppdraget, vill vi att du har arbetat några år brett inom ekonomi och behärskar grunderna i redovisning. Vi söker dig som har skaffar dig en hel del erfarenhet och på så sätt har möjlighet att få en överblick och en helhetsbild över en ekonomiavdelning, samtidigt som du tycker om och är van att se och fokusera på detaljer. Vi ser gärna att du har ekonomiutbildning på gymnasie- eller KY-nivå, samtidigt som vi värdesätter att du är en god administratör som har ett öga för siffror och struktur. Som person är du positiv, analytisk, prestigelös och flexibel. Vidare värdesätter vi att du är ansvarsfull, lojal och noggrann. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet och har du arbetat i Agresso är det meriterande. Vi söker sig som kan tillträda en ny tjänst i slutet av augusti. Tjänsten är på heltid och viss flextid kan tillämpas. Du kommer arbeta som uthyrd konsult under tre månader med god chans till förlängning för rätt person. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiadministratör till bolag i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiadministratör till bolag i city

Chefsadministratör
Karolinska Institutet Institutionen för mikrobiologi, tumör-och cellbiologi (MTC) vid Karolinska Institutet i Solna bedriver forskning och undervisning inom immunologi, infektionsbiologi, cellbiologi och cancer. MTC har drygt 470 verksamma medarbetare, varav 120 doktorander, 50 postdoktorer och 26 professorer. Våra nyckelord är tvärvetenskaplighet, kliniskt förankrad grundforskning samt nationellt och internationellt samarbete. Nu söker MTC ett administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef på ett 6 månaders vikariat med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som administrativt stöd till institutionens prefekt/högsta chef inom allehanda förekommande ärenden, såsom att: - Ansvara för kalender och planering av möten/sammankomster - Ansvara för post, dokument och hantering av fakturor och reseräkningar - Ansvara för beställningar och inköp - Diarieföra och arkivera - Föra protokoll - Koordinera och ansvara för konferenser och andra evenemang - Ansvara för framtagande av presentationsmaterial i powerpoint - Ingå i projekt inom ramen för institutionens administration, ex vis process runt arkivering och hantering av dokument och material - Vara kontaktperson för forskargruppsledare, övriga medarbetare inom institutionen samt KI och externa besökare - Ansvara för övriga administrativa och serviceinriktade tjänster såsom ansvara för intern rapportering av bisysslor Vem är du? Att arbeta på Karolinska Institutet och MTC ställer stora krav på medarbetarna. För att självständigt kunna utföra arbetet förutsätts egenskaper som noggrannhet, servicevilja, god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska och ett lösningsorienterat fokus. För att lyckas i rollen är du en prestigelös och erfaren administratör med sinne för struktur, ordning och reda. Du kommer att ha ett flertal olika datasystem som verktyg i ditt arbete, så vi ser gärna att du har bred systemvana samt mycket goda kunskaper inom Office-paketet. Du gillar att ge service och ha mycket kontakt med människor. Då du dagligen kommer att ställas inför frågor av skiftande karaktär krävs det att du är snabb, flexibel och har lätt att ställa om. Att se samband och ha helhetsperspektiv är också viktiga kompetenser. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Grundläggande för tjänsten är relevant utbildning och dokumenterad erfarenhet från administrativt arbete minst fyra år. Det är viktigt att du har erfarenhet av att ha arbetat fysiskt nära någon som administrativt stöd. Det är även en merit om du har högskoleutbildning och erfarenhet av arbete vid universitet/högskola. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter.
Företag: Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Ort: Solna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chefsadministratör jobb, Chefsadministratör Solna, Chefsadministratör Institutionen för mikrobiologi, tumör- och cellbiologi (MTC)
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chefsadministratör

Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt kvalificerade administratörer. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att stötta antingen en avdelning eller en specifik ledningsperson i det dagliga administrativa arbetet. Wise Professionals söker dig som är intresserad av att arbeta som avdelningsassistent, Office Manager, Executive Assistent, säljkoordinatör och som säljadministratör. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som kvalificerad assistent via Wise Professionals. Din bakgrund För rollen som administratör söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet av att arbeta administrativt. Du bör ha mycket goda kunskaper i Officepaketet, med tyngdpunkt på Outlook och Power Point. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Sofia Sjögren, sofia.sjogren@wise.se eller Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerade administratörer till Wise Professionals konsultverksamhet

Erfaren Löneadministratör till stort bolag!
Är du en driven och erfaren löneadministratör som har bred kunskap inom ditt yrke? Då har vi på Adecco ett spännande uppdrag i Södertälje för dig! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer i din roll som löneadministratör att hantera information från företagets lönesystem samt manuella uppgifter som rör bl.a. reseräkningar och information ang. anställningar. Du kommer att ha hand om lönevalidering, löneberäkning, administrera kring optionsprogram och genomföra löneanalyser. Rollen innebär även kontroller av överförda transaktioner, framtagning av uppgifter från systemet till chefer i organisationen, avstämningar, rapportering etc. Med varierande arbetsuppgifter får du en rolig vardag som utvecklar både dig och företaget! Vem trivs här?  Om du har relevant utbildning samt flera års erfarenhet av löneadministration kommer du passa perfekt på uppdraget! Har du arbetat med administration i internationella företag och kan bidra med en bred kunskap i din nya roll ska du söka redan idag! Du som är noggrann, har sinne för detaljer och kunskap av SAP kommer att få användning av dessa kunskaper dagligen! Att du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska är en självklarhet då du kommer i kontakt med båda språken i arbetet. För att trivas i rollen krävs att du är en person som gillar att ge service som alltid ställer kunden i fokus. Du har stor integritet och klarar av att stå upp för det du anser vara rätt samtidigt som du är flexibel inför uppgifter. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag och tillsätts omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Löneadministratör till stort bolag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Löneadministratör till stort bolag!

Administratör till spännande myndighet
Är du en erfaren administratör med god teknisk förståelse? Är du en utåtriktad person som arbetar strukturerat? Vill du jobba på en spännande myndighet där du får agera som operativt stöd för verksamheten? Då är det här tjänsten för dig! Beskrivning Perido söker en administratör till en dynamisk statlig myndighet vars lokaler är placerade i Örebro. Myndigheten har mer än 1500 medarbetare fördelade på 15 orter runt om i Sverige. I rollen som administratör verkar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du fungerar bland annat som ett operativt stöd för verksamheten och sköter flera olika administrativa rutiner. Din förmåga att ligga steget före och ha ordning och reda kommer väl till användning då du även arbetar med att planera och samordna olika resurser på myndigheten, samt formulera brev och protokoll i samband med möten eller presentationer. I ditt arbete har du även nytta av dina kunskaper i vanliga dataprogram för kontoret, exempelvis Word och Powerpoint. Vidare tror vi att du som söker det här uppdraget är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil - Gymnasiekompetens - Flera års erfarenhet av administrativt arbete - Van datoranvändare även i Officepaktetet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Ansökan Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 9021JL i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör till spännande myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör till spännande myndighet

Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag
För kunds räkning söker vi nu en serviceinriktad Administratör och Kundvärd till ett av Sveriges största privata bostadsbolag. Kundföretaget är verksamt i hela Sverige men det är till deras kontor på söder i Stockholm de önskar dig. Uppdraget är tidsbegränsat med start i mitten av augusti och det pågår fram till årsskiftet.   Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta ungefär halva tiden självständigt som administratör med hantering av annonser och kunduppgifter för olika lägenheter. Du kommer att sammanställa annonsmaterial så som fotografier och lägenhetsuppgifter, skapa annonser på företagets hemsida och sen bevaka och följa upp dessa. Under resterande tid kommer du att genomföra bedömning av hyresgäster, göra klart kontrakt och närvara vid visningar av lägenheter som företagets ansikte utåt.   Utbildning/erfarenhet Vi tror att du minst har en gymnasieexamen. Har du något års arbetserfarenhet som uthyrare eller administratör är det mycket meriterande. Du ska ha mycket god datorvana och snabbt kunna sätta dig in i nya system, erfarenhet av affärssystemet 3L är mycket meriterande. Din svenska ska vara flytande i tal och skrift. B-körkort är ett krav för att kunna ta sig mellan olika visningar.   Personliga egenskaper Vi tror att du är en lättlärd, strukturerad och serviceinriktad person. Du är stresstålig och kan ha många bollar i luften. Det är viktigt att du är flexibel då visningar kan förekomma vissa vardagkvällar. För att bli framgångsrik i rollen krävs det att du är handlingskraftig och mycket duktig på att systematiskt utföra arbetsuppgifter.     Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan.   Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag

Prime söker receptionist/administratör
Prime Professional Prime söker dig som vill arbeta som ambulerande konsult inom reception och administration. Detta arbete passar perfekt för dig som studerar eller redan arbetar deltid och vill utöka din arbetstid lite mer. Arbetsuppgifter Som ambulerande konsult hos Prime kommer du att arbeta ute hos flera av våra kunder inom reception och administrationsområdet. I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du kommer representera företaget, ta emot besökare och svara i telefon. Du kommer ha en viktig roll i att ansvara för alla de sedvanliga arbetsuppgifterna som förekommer i en reception och vara beredd på att agera ”alltiallo”. Våra kunder är också ofta i behov av övrigt administrativt arbete så som registrering och hjälp med utskick. Även arbete som event/konferensvärdinna förekommer. Vem är du? Som person är du social, öppen och tycker om att arbeta med människor. Du har en hög servicekänsla och tycker det är kul att arbeta självständigt. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Stresstålig, noggrann och snabblärd är andra egenskaper som vi värdesätter. Du har minst gymnasiekompetens, är en van datoranvändare och är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från reception/administration eller andra serviceyrken Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Prime söker receptionist/administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime söker receptionist/administratör

Löneadministratörer sökes för längre uppdrag
Arena Personal AB Om företaget Till vår uthyrningsverksamhet söker vi till ett flertal löneadministratörer. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm. Arbetsuppgifter Som löneadministratör kommer du att arbeta med: - Insamling av löneunderlag - Löneberedning - Löneutbetalning - Statistik och rapporter - Kontrolluppgifter årsvis Din profil För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Ange gärna vilka löneprogram som du har erfarenhet av. Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Företag: Arena Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratörer sökes för längre uppdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratörer sökes för längre uppdrag

HR-administratör till myndighet
Academic Work söker för kunds räkning en HR-administratör. Vår kund är en statlig myndighet som bedriver kulturell verksamhet och sitter i trevliga lokaler mitt i centrala Stockholm. Myndigheten genomför i dagsläget en omorganisation och är därför i behov av en ytterligare person till HR-avdelningen fram till årsskiftet. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. ARBETSUPPGIFTER Som HR-administratör kommer du att arbeta med administration i personalsystemet Palasso. Framförallt kommer du att arbeta med att administration av myndighetens nya organisationsträd i systemet. VI SÖKER DIG SOM Har erfarenhet av HR-arbete på en statlig myndighet. Därtill har du tidigare arbetat i Palasso och har goda kunskaper i detta system. Som person är du noggrann och strukturerad eftersom dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara personaladministration med höga krav på att korrekta uppgifter registreras in i systemet. Du är en driven och ansvarstagande person som är initiativtagande och van vid självständigt arbete. START: Omgående UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid fram till årsskiftet PLATS: Centrala Stockholm KONTAKT: Jenny Rydberg, 08-562 467 39 URVAL: Sker löpande Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx
Företag: Academic Work Sweden AB -Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga HR-administratör till myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-administratör till myndighet

Administratör - planera och samordna!
Är du en strukturerad och social person med förmåga att ta för dig och ligga steget före? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Vill du jobba på en arbetsplats där du får utlopp för ditt driv och engagemang? Då ska du läsa vidare! Beskrivning Perido söker en administratör till en dynamisk statlig myndighet vars lokaler är placerade i Stockholm. Du kommer att arbeta för en myndighet som har mer än 1500 medarbetare fördelade på 15 orter runt om i Sverige. I rollen som administratör verkar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du fungerar bland annat som ett operativt stöd för verksamheten och sköter flera olika administrativa rutiner. Din förmåga att ligga steget före och ha ordning och reda kommer väl till användning då du även arbetar med att planera och samordna olika resurser på myndigheten, samt formulera brev och protokoll i samband med möten eller presentationer. I ditt arbete har du även nytta av dina kunskaper i vanliga dataprogram för kontoret, exempelvis Word och Powerpoint. Vidare tror vi att du som söker det här uppdraget är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Dessutom kan en del tynga lyft förekomma, så du får inte vara rädd för att hugga i! Välkommen med din ansökan! Kravprofil -Gymnasiekompetens -Flera års erfarenhet av liknande arbete -Datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Uppdragstid 2013-08-15 till 2013-12-30 med möjlighet till tre månaders förlängning. Heltid, timlön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9017DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör - planera och samordna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör - planera och samordna!

löneadministratör deltid
Vi söker en erfaren löneadministratör med potential att utvecklas i vårt team. Kansliet AB är ett ungt företag som arbetar både med företag och ett antal av Sveriges större idrottsföreningar enligt mottot -Mer tid till det roliga! Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt. Arbetsuppgifter: Du ansvarar självständigt för att ta hand om och sköta alla löne/personalrelaterade uppgifter för våra kunder som en del av vårt redovisningsteam. Tjänsten är inledningsvis ett vikariat om ca ett år på deltid 50%. -tiden fördelas över månaden i takt med löneprocessen och med viss möjlighet att förlägga arbetstiden. Vi behöver dig som -Har minst 2 års kvalificerad erfarenhet av och kunskap inom löneadministration, gärna från olika arbetsgivare och branscher. -Är van att självständigt driva hela löneprocessen från nyuppläggning till sedvanlig ekonomirapportering, snabbt, rätt och i tid. -Kan ta en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation och svenskakunskaper. Stort extra plus om du dessutom -Har erfarenhet av att arbetat på löne- och/eller redovisningsbyrå. -Har erfarenhet från flera löne- och ekonomisystem -kunskaper inom redovisning. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer kommer ske under augusti och tjänsten kommer tillsättas omgående.
Företag: KANSLIET I SVERIGE AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga löneadministratör deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: löneadministratör deltid

Administratör med erfarenhet av e-handel
Letar du efter ett uppdrag där du har möjlighet att kombinera din administrativa sida med din kunskap om e-handel? Tycker du att det är roligt att vara den som folk frågar om hjälp när problem dyker upp? Kanske är det dig vi letar efter! Beskrivning Perido söker efter en administratör för ett konsultuppdrag på en kommunal förvaltning i en kommun mellan Stockholm och Uppsala med mycket goda kommunikationsmöjligheter. Till denna lite annorlunda och variationsrika tjänst söker vi dig som både trivs i rollen som administratör och som tidigare arbetat med e-handel. Förutom att bland annat jobba med registrering av post, diarieföring och arkivering, kommer du här även att fungera som superanvändare av kommunens e-handelssystem. Som superanvändare hjälper du användarna med stöd och support när de ringer in i samband med uppkomna problem. Detta innebär också att arbetar du med beställningar och fakturahantering. Vi tror att du som söker den här tjänsten har erfarenhet av registrering inom offentlig förvaltning, samt tidigare erfarenhet från något e-handelssystem - gärna i helpdesk eller med någon form av support! Varmt välkommen med din ansökan. Kravprofil - Gymnasiekompetens - Erfarenhet av registrering inom offentlig förvaltning - Erfarenhet från något e-handelssystem - Meriterande med erfarenhet av att jobba i support/helpdesk - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Konsultuppdrag på heltid från mitten av augusti till slutet av december. Därefter minst halvtid till april 2014, alternativt fast anställning. Månadslön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9019DB i ämnesraden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9019DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med erfarenhet av e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med erfarenhet av e-handel

Driven projektadministratör till Södertälje!
Vill du jobba i en fartfylld roll som projektadministratör på ett stort företag i Södertälje? Då ska du söka uppdraget hos oss på Adecco redan idag! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att arbeta i en roll som projektadministratör, dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att etablera och effektivisera samverkan mellan företagets Front- respektive BackOffice avdelningar, leverantörer och andra enheter på företaget. Du kommer också få använda din initiativförmåga genom att driva och vara ett stöd kring aktiviteter som ingår som en del av ett kommande projekt, där du själv har möjlighet att bidra och utveckla arbetet med kommunikations och planeringsaktiviteterna. Löpande rapporterar du till chefen för det nyetablerade centret inom företaget ekonomiavdelning, ditt driv kommer därför att ge dig goda möjligheter att även etablera ett effektivt ledningsarbete.   Vem trivs här? Du som vill utmanas i en ny roll på ett stort företag där det dagligen händer mycket och tempot är högt ska söka till uppdraget! Din förmåga till planering och struktur hjälper dig att klara pressade deadlines. Sporras du av att ha flera kontakter, både internt och externt, etablera kontaktnät och arbeta i en flexibel och prestigelös miljö kommer du trivas här! Vidare är du ansvarstagande och trivs i en central sammanhållande roll. Är du högskoleutbildad och har jobbat i en liknande roll kommer du att snabbt känna igen dig, alternativt är du nyexaminerad och besitter en stor positiva framåtanda och ett stort engagemang i det du gör! Du uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska och engelska då din goda förmåga att kommunicera kommer att vara betydelsefull!   Vad erbjuder vi? Uppdraget ska tillsättas i slutet av augusti och sträcker sig ca 6 månader framåt. För rätt person finns goda möjligheter att få fortsätta och utvecklas tillsammans med vår kund, ett företag som har högt i tak och där medarbetarna är servicemedvetna och prestigelösa!  Tjänsten är ett konsultuppdrag, som konsult är du anställd i Adecco Sweden Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Driven projektadministratör till Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven projektadministratör till Södertälje!

PROJEKTADMINISTRATÖR TILL SPÄNNANDE UPPDRAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm. Arbetsuppgifter Vår spännande kund är verksam inom kollektivtrafiken och söker nu en Projektadministratör till ett projekt för att ta fram nya riktlinjer till verksamheten. I rollen som projektadministratör kommer du att stödja arbetet i flera pågående delprojekt. Arbetsuppgifterna kan komma att variera beroende på vilket delprojekt du kommer att stödja. Det kommer bland annat att ingå arbetsuppgifter som att bistå uppföljningen av den övergripande tidsplanen, följa upp att rutiner följs, skapa rutiner för hantering av dokument, samt att kalla till projektgemensamma möten och skriva protokoll från styrgruppmöten. Kvalifikationer - Du har gymnasiekompetens, gärna med relevant inriktning. - Du har minst 1 års erfarenhet av projektadministrativt arbete. - Du har goda kunskaper i Office-paketet. - Du behärskar svenska i tal och skrift, då detta krävs i arbetet. - Det är meriterande om du har goda kunskaper i MS Project eller motsvarande. Personliga egenskaper Som person har du en god administrativ förmåga, du är social och har lätt för att ta kontant med människor. Du är van att ha många bollar i luften och är inte rädd för att ta i där det behövs. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, med start OMGÅENDE t.o.m. 2014-01-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga PROJEKTADMINISTRATÖR TILL SPÄNNANDE UPPDRAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: PROJEKTADMINISTRATÖR TILL SPÄNNANDE UPPDRAG!

Administratörer till SAS Arlanda
Lernia AB Arbetsuppgifter Vi söker ett antal (ca 10) personer som vill jobba som administratör/handläggare hos SAS på Arlanda. Kanske är du rätt person för detta uppdrag? Uppdraget pågår under en månad med start 5/8 och det är ett krav att du kan arbeta heltid under vardagarna denna period. Du kommer arbeta i en grupp med flera administratörer/handläggare som jobbar med liknande uppgifter. Formell kompetens För att lyckas i tjänsten skall du vara noggrann men samtidigt vara van att arbeta i ett högt tempo. Vi tror även att du är en person som inte ger upp i första taget utan snarare har en positiv inställning och som sprider energi omkring dig. Du bör ha arbetat med dataregistrering och administration tidigare och är en van datoranvändare. Personliga egenskaper Det är en fördel om du har arbetat mot andra nordiska länder som Norge och Danmark, men inget krav. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid / heltid / Arlanda Tillträdesdag Sök tjänsten omgående, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Uppdraget startar 5/8 och pågår en månad framöver.
Företag: Lernia AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratörer till SAS Arlanda jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratörer till SAS Arlanda

Administratör inom energibranschen sökes!!!
PerformIQ Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott eller föreningslivet. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Föreningslivet gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan. För mer information besök www.performiq.se Företagspresentation Vår kund är en större aktör inom energibranchen. Tjänstebeskrivning Arbetsuppgifter består främst via meter data management systems administrera för våran kund. Krav på person Vi söker dig med erfarenhet från meter data management systems (ex. MVS+ eller generis) och som har arbetat inom energibranschen tidigare. Som person är du positiv, driven och har en hög arbetsmoral. Erfarenhet från SAP är meriterande. Omfattning: asap- 30 sep Arbetstid: 8-17 Plats: Stockholm Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör inom energibranschen sökes!!! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör inom energibranschen sökes!!!

Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag
TNG Group AB Om uppdragsgivaren Vår kund är ett fastighetsbolag med lokaler vid Danvikstull i närheten av Slussen. De går in i ett större projekt och har behov av en person som vill kombinera sin administrativa förmåga med sina redovisningskunskaper. Uppdraget beräknas starta vecka 32 med intervjuer under vecka 31. Tjänsten är på heltid, och uppdraget beräknas att pågå till mitten av november. Dock finns goda möjligheter till att uppdraget förlängs därefter. Beskrivning av tjänsten Som administratör/ekonom på detta uppdrag kommer din huvudsakliga uppgift vara att avlasta redovisningschefen. Detta innebär arbetsuppgifter av både administrativ natur såsom administrering av firmatecknare, sökning i Excel-filer men även fakturahantering samt färdigställande av moms- och skattedeklarationer. Då detta rör sig om ett projekt så kan det tillkomma andra arbetsuppgifter av liknande form. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent tidigare, men som vill kombinera dessa kunskaper med administrativa arbetsuppgifter. Du bör ha vana av att vara del av projekt och är van vid att arbetsdagar kan se lite olika. Du motiveras av att vara med och bidra till att nå målet tillsammans med dina kollegor. Då projektet involverar en del av dina kollegor ställer det krav på din flexibilitet och självständighet. Du har goda kunskaper i Excel. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör som kan redovisning till ett fastighetsbolag

Administratör med utvecklingspotential
Poolia Kontor Presentation För kunds räkning söker vi en administratörer till ett elbolag. Uppdraget startar 19 augusti och kan för rätt person leda till anställning hos kunden. Tjänsten är placerad på Lidingövägen vid Värtaverket. Urval och intervjuer sker löpande Arbetsuppgifter Dina dagar kommer att bestå av: - boka möten, utbildningar, konferenser - protokollskrivning - fakturahantering - sammanställa material till interna informationsblad - uppdatera material på intranät och anslagstavla - uppföljning av IT- kostnader - ha hand om olika beställningar Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete som administratör. Du har excellenta kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet (2010) och meriterande är erfarenhet av InDesign. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper därför är det viktigt att du är snabb, initiativrik, arbetar proaktivt, är strukturerad och social. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Därtill har du din konsultchef som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2011 har Poolia, för andra året i rad, vunnit den prestigefyllda titeln branschbäst i Universums undersökning Sveriges bästa arbetsgivare. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Kontor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör med utvecklingspotential jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör med utvecklingspotential

Studentwork söker en teknisk administratör
StudentWork Sharper AB Om företaget Vill du vara en del av energibranschens framtid? Är du en person som har engagemanget och förmågan att driva utvecklingen framåt? Studentwork söker för kunds räkning en anslutningsadministratör till Teknisk Kundtjänst. Vår kund arbetar inom energibranschen med kontor i Värtahamnen strax utanför Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som anslutningsadministratör hos vår kund kommer du att svara på kunders och entreprenörers frågor och hantera ärenden som framförallt handlar om mätanordningen för förbrukningen av el, men också anslutningen till eldistributionsnätet. Vidare ansvarar du för att ärendena genomförs från inkommet ärende till fakturering. Du kommer ha mycket kontakt med kunder och samarbetar med kollegor internt i andra delar av organisationen. Verksamheten utvecklas kontinuerligt och du är intresserad av att vara delaktig i eller att driva utvecklings- eller förbättringsprojekt. Din profil Du som söker tjänsten har helst 2 års högskoleutbildning dock minst teoretiskt gymnasium i botten och gärna erfarenhet från kundvård inom energibranschen. Du har hög social kompetens, som du kommer att ha användning för bland annat i dialog med kunder. Vi sätter stort värde i din förmåga att vara självgående och ta egna initiativ. Som person är du positiv, serviceinriktad, noggrann, tålmodig och bidrar till ett gott arbetsklimat i och utanför gruppen. Du har goda kunskaper i MS Office och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. För den här tjänsten krävs att du pratar flytande svenska. Omfattning: Heltid Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Vår kund erbjuder dig ett utvecklande och ansvarsfullt arbete i en spännande bransch med engagerade kollegor. Du kommer att få arbeta i ett gott arbetsklimat där du kommer att få bidra till att skapa och utveckla verksamheten i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork söker en teknisk administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork söker en teknisk administratör

Kursadministratör till uppdrag inom staten
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker omgående en kursadministratör till en statlig myndighet i Solna. Arbetat innebär att utifrån lärares och gruppchefers schemaplanering, planera och sammanställa scheman för klasser och lärare. Vid sidan av detta kan det komma att bli aktuellt med kursadministration. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas 5 augusti och pågår under 4 månader med eventuell förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag. Vem är du? Gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande samt tidigare erafarenhet som kursadministratör eller liknande. Du har även tidigare arbetat med schemaläggning i Time Edit eller motsvarande schemaläggningssystem. Mycket goda språkkunskaper i svenska samt goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du noggrann, har stor servicekänsla samt kan arbeta självständigt och bidra med ett positivt förhållningssätt i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kursadministratör till uppdrag inom staten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kursadministratör till uppdrag inom staten

ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en administratör som vill jobba inom ett stort företag med varierade administrativa uppgifter. Företaget arbetar inom energibranschen och söker någon som tidigare arbetat inom denna bransch och därmed vet hur denna bransch fungerar. Du kommer att arbeta i så kallade Meter Data management system såsom MVS+ och Generis eller liknande och även hantera ekonomiska bitar i ekonomisystemet SAP. Kvalifikationer - Du har erfarenhet av att arbeta i energibranschen - Du har kunskaper i något Meter Data Management System, såsom MVS+, Generis eller liknande. - Det är meriterande om du har kunskaper i ekonomisystemet SAP. - Du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en strukturerad administratör som gillar att ha ordning och reda. Som person arbetar du proaktivt och har lätt för att se eventuella frågor som kan uppkomma. Vidare är du en flexibel och öppen person som kan hantera snabba förändringar och samtidigt noggrann i ditt arbete. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, start OMGÅENDE- t.om 2013-09-30. Med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund OMGÅENDE!. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ADMINISTRATÖR TILL STORT ENERGIBOLAG!

Juniorsäljare/administratör sökes
Skrill letar efter en hungrig och driven person till vår säljteam för vår ehandelsavdelning i Stockholm. Säljteamet är ansvarig för nyförsäljning mot kunder samt att hitta och driva våra partnersamarbeten med ehandelsplattformar och andra partners runt om i världen. Huvudfokuset för denna roll kommer vara den nordiska marknaden. Som en junior sales hos Skrill så kommer du vara väldigt delaktig i många olika uppgifter. Du behöver vara en aktiv person som gillar att ha många bollar i luften och du är en engagerad team player. Du kommer vara en del av ett väldigt internationellt och dynamiskt team med stora karriärsmöjligheter i ett företag har vuxit konstant år för år. Idag har Skrill ca 750 anställda världen över. Rollen är baserat i vårt kontor i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: - Boka möte med potentiella kunder & partners för säljteamet - Stötta säljteamet med en del administrationsrelaterade uppgifter i säljprocessen - Skapa presentationer och annat marknadsmaterial som behövs för att stödja säljprocessen - Planera och kordinera olika marknadsevent som mässor, seminarier och andra kund och partnerevents. - Assistera nordenchefen med olika administrativa uppgifter - Eventuellt ta del och vara aktiv i andra projekt inom Skrill Formella krav: - Starkt intresse och erfarenhet av internetföretag & tjänster, speciellt digitala medier och ehandel - Hög självmotiviation och duktigt på att prioritera - Du uttrycker dig väl i både tal och skrift - Du hanterar Word, Excel, PowerPoint m.m. väl - Duktigt på telefonen, och inte rädd för att lyfta luren - Svenska och Engelska är krav, eventuella andra språk är ett plus Vad vi erbjuder: - Möjligheten att jobba i ett snabbväxande företag inom en väldigt intressant bransch som växer hela tiden - Intressanta karriärsmöjligheter där du själv kan vara med och styra inriktningen - Fast lön + en rörlig del - Visst resande kan krävas
Företag: NEXT GENERATION PAYMENTS LIMITED UK FILIAL
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Juniorsäljare/administratör sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Juniorsäljare/administratör sökes

Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!
Professional Consulting För kunds räkning söker vi nu en senior projektadministratör! Har du tidigare erfarenhet ifrån att arbeta i projekt? Har du erfarenhet utav återförsäkrings eller bankbranschen? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vår kund är en global aktör på återförsäkringsmarknaden och är branschledande på den nordiska marknaden. Som projektledare hos vår kund kommer du att tillsammans med andra projektledare vara delaktig i ett antal delprojekt i samband med att ett affärssystem ska bytas ut. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: * Uppdatering av rutiner * Delta och sätta upp möten och föra anteckningar * Rapportera status i projekten * Ansvara för att få in kravdokument Tjänsten är på heltid och med start i augusti. Uppdraget kommer att sträcka sig under 1 år, men det finns en chans till att projektet blir längre. Du kommer att arbeta som konsult via Proffesional Consulting, men sitta på plats på kundens kontor i centrala Stockholm. Du som söker tjänsten har en eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning mot projektledning. Vidare har du tidigare deltagit i/bedrivit projekt. Har du jobbat inom försäkringsbranschen eller inom bank tidigare ses det som meriterande. Vidare är du flytande i tal och skrift, både i engelska såsom i svenska. Du ha goda datakunskaper och det är ett plus om du har jobbat i ett projektledningssystem sedan tidigare. Som person är du serviceminded och kommunikativ. Du är noggrann i ditt arbete och arbetar självständigt. Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior projektadministratör sökes inom återförsäkringsbransch!

Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City
Dfind Finance söker för kunds räkning en ekonomiassistent/administratör för uppdrag på 1,5 år. Man sitter i ett utav koncernbolagen och arbetar på en affärsstödsfunktion med 7 andra kollegor. Det är en ny roll som till viss del kommer utformas under uppdragets gång. Bland de huvudsakliga arbetsuppgifterna kan idag nämnas: . Ansvar att hantera processer och dokument i nytt system . Avtalshantering . Kundreskontraarbete . Fakturering . Administrativ hantering bolagsverket . Stöd i bokföring . Administrativt stöd i till övrig personal i bolaget . Administrativa Ad Hoc-uppgifter Man söker en strukturerad och noggrann person med driv och gott humör. Då det är en bred roll ska man tycka om varierande arbetsuppgifter och ha en positiv inställning till att ha flera bollar i luften. Vi ser gärna att du har något eller ett par års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du är öppen för förändringar och förbättringar av process. Du ska ha god kommunikationsförmåga. Det är meriterande om man har arbetat i Agresso eller Hogia tidigare. Uppdraget startar i mitten av augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: Dfind Finance & Executive AB Detta är Dfind Finance & Executive Dfind Finance är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på ekonomi, finans och lön. Vi är ett bolag som drivs av ekonomer för ekonomer. Våra konsultchefer och rekryteringskonsulter har haft positioner i linjen som revisor, controller eller ekonomichef. Innan bolaget bildades frågade vi vad kunder och konsulter genom olika paneler vill ha av en aktör inom det här segmentet. Ur det skapades Dfind Finance. Ett bolag inom Profficekoncernen. Vad erbjuder vi dig Våra konsulter är vårt ansikte utåt och ni som representerar Dfind Finance ute hos våra kunder varje dag. Vi satsar lite extra på er. Vi arbetar dedikerat med din kompetensutveckling, i samarbete med de största revisionsbyråerna har vi ett brett och gediget utbud av utbildningar och seminarium som du som konsult kan deltaga i. Vi är själva specialister inom ekonomi och din närmsta chef kommer kunna vägleda dig när du stöter på utmaningar, både när det gäller ekonomifrågor eller HR relaterade frågor. Vår personal har kvalitativ backup i form av daglig ekonomisupport via PWC. Det är väldigt viktigt att du ska trivas hos oss. Därför har vi en hög närvaro ute hos er som konsulter dessutom återkommande aktiviteter såsom konsultträffar kvällstid eller frukostinbjudningar på vårt kontor. Vad förväntar vi oss Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Blir du utvald tar vi hand om dig. Vi känner stor stolthet för det vi gör och förväntar oss att alla våra anställda lever i den andan när vi representerar Dfind Finance. Vi måste vara lyhörda, lösningsorienterade och engagerade för att gemensamt befästa och förstärka vår position på den svenska ekonomimarknaden. Som konsult på Dfind Finance får du en trygg anställning, kollektivavtal och självklart förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior ekonomiassistent/administratör till spännande bolag i City


Sök lediga jobb Administratör

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se