Administrat��r jobb - lediga jobb

Administrat��r jobb Administrat��r jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administrat��r. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Administrat��r. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm- Stockholm

  2. Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå- Stockholm

  3. Finsktalande innesäljare inom IT- Stockholm

  4. Innesäljare – Stockholm & Malmö- Stockholm

  5. Infrastrukturspecialist till vår konsultkår- Stockholm

  6. Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)- Stockholm

  7. Sjuksköterska, Järfälla- Järfälla

  8. Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?- Stockholm

  9. SverigesEnergi söker säljare som vill arbeta inhouse- Stockholm

  10. Analytiker till boutique investment bank- Stockholm


Mer beskrivning

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till en av våra trevliga kunder söker vi nu en serviceinriktad dansktalande kundtjänstmedarbetare. Företaget erbjuder sina kunder mobiltjänster och arbetar med att skapa bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag för alla bilister som vill förenkla sin parkeringsvardag. Tjänsten Som dansktalande kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i deras lokaler som ligger på Gärdet, i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som dansktalande kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande sälj- och kundservicesamtal samt e-post • Säkra nya säljmöjligheter genom utgående samtal • Aktivt arbeta med merförsäljning, kundlojalitet och winback • Arbeta mot uppsatta försäljningsmål Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare ser vi att du har: • Tidigare arbetat med sälj- och/eller kundservice • Du har danska som modersmål och kan kommunicera obehindrat genom tal och skrift • Motiveras av att arbeta målfokuserat Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm

Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå
RestaurangAssistans AB Om tjänsten Restaurang Universum är belägen mitt på Umeå universitets Campusområde. Varje dag erbjuds lunch och fika till studenter och anställda vid Umeå Universitet, men är även öppen för allmänheten. I restaurang Hjortron servers dagens affärslunch samt konferensluncher, och på kvällar och helger arrangeras fester och banketter för upp till 800 personer. Kompetens Är du en stark ledare, som brinner för god kvalitet och service? Vill du bli en av teamet på Universum? Vi söker dig som har minst fem års yrkesvana från ledande position i storkök och a la carte. Att du har förmågan att organisera, planera och strukturera arbetet i köket, dagligen samt vid stora evenemang. Menyplanering, kalkylering och inventering sker i Mashie så erfarenhet av arbete i Mashie är meriterande. Huvudsakliga arbetstider är dagtid, måndag till fredag. Om RestaurangAssistans Den här rekryteringen sköts utav RestaurangAssistans. RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Compass Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå

Finsktalande innesäljare inom IT
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi nu en finsktalande, driven innesäljare till ett välkänt internationellt IT-bolag. Vi söker dig som vill arbeta med B2B-sälj på ett företag i Kista. Tjänsten Som innesäljare hos vår kund kommer du att arbeta med både försäljning och leadsgenerering via telefon. De företag du kontaktar känner väl till denna leverantör och du kommer att bearbeta både den svenska och finska marknaden. Du kommer att vara anställd av Placera Personal som konsult och arbeta ute hos kundföretaget. Din arbetsplats är belägen i Kista och du ingår i ett säljteam. Tjänsten som innesäljare är på heltid med start omgående och kommer att pågå under minst 12 månader framåt. Kvalifikationer För att passa i rollen som innesäljare ser vi att du har: • Minst gymnasieutbildning • Flytande finska i tal och skrift • Erfarenhet och intresse att utvecklas inom försäljning • God datorvana • Grundläggande IT-terminologi • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Har du en enorm energi, drivkraft och en stark vilja att lyckas? Vi söker dig som tycker om att prata i telefon, är kommunikativ, serviceminded och har lätt att skapa relationer. För rätt person finns goda möjligheter till överrekrytering hos kundföretaget. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande innesäljare inom IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande innesäljare inom IT

Innesäljare – Stockholm & Malmö
Omron Corperation, med huvudkontor i Kyoto, grundades i Japan 1933 och har idag 35 000 anställda i 40 länder.  Omrons innovativa filosofi och fokus på kvalitet har gjort Omron till ett världsledande företag inom industriell automation. I Europa finns Omron i huvudsak representerat genom tre affärsområden; Industriell Automation, Sensing, Safety and Components och Health Care. Omrons europeiska huvudkontor finns i Hoofddorp, nära Amsterdam. För mer information se www.omron.se eller www.omron.com I vår fortsatta expansion på den svenska marknaden behöver vi nu förstärka vår försäljningsorganisation med två innesäljare med placeringen antingen i Stockholm eller i Malmö. I samarbete med Mercuri Urval söker Omron en innesäljare till affärsområdet Industrial Automation samt en innesäljare till affärsområdet Sensing, Safety & Components.   Som innesäljare ingår du i vårt svenska säljteam och din huvuduppgift blir att med telefonen som arbetsredskap bearbeta nya potentiella kunder, men även att driva och utveckla försäljningen mot existerande kunder. Du identifierar affärsmöjligheter, genomför behovsanalyser, utarbetar lösningsförslag och deltar i förhandlingar gällande såväl enskilda projekt som det löpande samarbetet.   Vi söker dig som har dokumenterad säljerfarenhet och som drivs av att nå resultat. Din inställning till försäljning är seriös och vi värdesätter en positiv och möjlighetssökande attityd. För att lyckas tror vi du har någon form av teknisk utbildning som kombineras med en förmåga att snabbt kunna analysera och lösa kundens behov. Erfarenhet och kunskap inom automation och eltekniska produkter är starkt meriterande. Då våra kunder främst utgörs av maskinbyggare inom industrin värdesätter vi erfarenhet av försäljning mot denna kundgrupp. Vi förväntar oss utmärkta kunskaper i såväl svenska som engelska och förutsätter att du har datorvana och har arbetat med CRM-system.   Omron erbjuder ett utmanande och intressant arbete i ett säljteam som karaktäriseras av god gemenskap och en vilja att skapa framgång tillsammans. Du kommer till oss i ett viktigt skede i företagets fortsatta expansion. Som vår innesäljare får du en möjlighet att vara med om att forma utvecklingen i ett företag inom en framgångsrik och internationell koncern med kund och kvalitet i fokus. För en person med stort driv och en stark vilja att lyckas med uppsatta mål, finns goda möjligheter till personliga utvecklingsmöjligheter som bara en större internationell koncern kan erbjuda.   Välkommen med ansökan snarast, personligt brev och CV, via www.mercuriurval.se (ref.nr SE-06906). Frågor besvaras av Hanna Diamantoudis på telefon Dir/Mobil 040-669 75 87. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Omron Electronics AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare – Stockholm & Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare – Stockholm & Malmö

Infrastrukturspecialist till vår konsultkår
Lexicon IT-konsult Jobbeskrivning Lexicon IT-konsults kultur präglas av entreprenörskap och levererar spetskompetens på bred front. Vi hjälper våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra spetskompetens och engagerade konsulter. Vi är idag verksamma i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen och har för närvarande cirka 200 konsulter som arbetar i våra projekt. Vi växer och är lönsamma vilket även bekräftas av att vi är AAA-ratade av Soliditet. Vi erbjuder våra tjänster till medelstora/mindre stora företag i Norden. Under 2013 fortsätter resan genom att bygga slagkraftiga affärsområden med hjälp utav branschens bästa specialister, där vårt erbjudande till kunden är: - Webb & Mobil - Cloud & Infrastruktur - Utveckling & Förvaltning - Drift & Support - Test & QA Vårt erbjudande till dig är att du blir en viktig del i vår organisation och att du tillsammans med oss kommer att utvecklas både i din yrkesroll och som person. Du, liksom vi, vill vara i framkant av den tekniska utvecklingen vilket sker genom spännande uppdrag, mentorskap och utbildning! Utbildning/erfarenhet Vi önskar följande erfarenhet/ er: - Hantera komplexa lösningar bestående av server, storage, virtualisering, lagringsnätverk (SAN, NAS), backup - Kan genomföra analyser, workshops inom något/ några av ovanstående områden. - Gärna högskoleutbildning inom teknik eller IT eller har motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. - Du är serviceorienterad, lyhörd, flexibel och gillar att ha kontakt med människor samt lösa problem. Krav på arbetssökande Du har lätt för att ta kontakt med kunder och bidrar i säljarbetet (sälja in dig själv och hjälpa kollegor) Som person har du arbetat minst 4 år med liknande arbetsuppgifter, har lätt att sätta dig in i nya miljöer och rutiner samt att möta nya människor. Du arbetar självständigt. Som IT-konsult bör du även vara ansvarstagande, noggrann samt ha förmågan att prioritera rätt. Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Meriterande är om du har körkort och tillgång till bil. Vem söker vi? Du är en social person som tycker om att arbeta med människor i små och större grupper. Du är pedagogiskt lagd och har lätt för att hantera stressade personer i nöd. Rollen som IT-konsult kräver ett eget driv och fokus då arbetsbelastningen periodvis varierar. Du är dessutom stresstålig, engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Vi på Lexicon IT-konsult och våra kunder värdesätter att du som medarbetare brinner för ditt arbete och vill vara med och dela med dig av och sprida dina kunskaper vidare. I gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande jobb där vi satsar på dig och din utveckling! Låter det intressant? Gör din ansökan redan idag! Övrig information Har du frågor är du välkommen att kontakta Kenneth Rud, Konsultchef på 076-312 70 78. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Lexicon IT-konsult
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Infrastrukturspecialist till vår konsultkår jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Infrastrukturspecialist till vår konsultkår

Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)
Wise IT AB Vi söker dig som vill arbeta med projektledning i ett framgångsrikt e-handelföretag med kunder som Tradera eBay, Media Markt, Macoteket och Däckia. I arbetet ingår att arbeta tillsammans med utvecklare och kundansvariga för att planera det dagliga arbetet. Har du erfarenhet av e-handel liknande verksamhet är detta arbetet för dig. Arbetsbeskrivning I rollen ingår att arbeta med att projektleda nya kunduppdrag, att ge kundsupport samt att ge support internt. Du ska arbeta med flera parallella projektaktiviteter och det ingår hantering av tilläggsbeställningar och felrapportering från befintliga kunder. I denna process agerar man kravställare och bär även totalansvaret för interna nyutvecklingsprojekt. Du ska hantera kravspecifikationer, offerter, lösningsförslag samt tidsuppskattningar, bryta ner projekt i olika arbetsmoment och fördela dessa till utvecklare, följa upp arbetet samt funktionstesta leverans samt hålla kontakt med kund samt andra externa parter i projektet och fakturera. Utbildning/Erfarenhet Avgörande för denna roll är att kunna prioritera mellan flera parallella aktiviteter och projekt. Du ska därför kunna hantera många olika arbetsuppgifter och kunna anpassa dig till förändrade förutsättningar. Dina erfarenheter: - Erfarenhet av e-handel eller motsvarande. - God vana att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. - Någon sorts eftergymnasial utbildning. Om kunden Bakom enferno står en grupp mycket erfarna personer som framgångsrikt skapat förutsättningar för storskalig e-handel på den svenska marknaden. Idag är enferno en snabbfotad organisation med en grupp hängivna specialister inom e-handel. I denna rekryteringen samarbetar vi med Wise IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Lilian Westin. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök via "Sök jobbet" omgående då vi rekryterar löpande.
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)

Sjuksköterska, Järfälla
Arbetsplatsen Attendo Flottiljens äldreboende är beläget vid Barkarby Handelsplats i Järfälla. Det nybyggda boendet har varit i bruk drygt ett år. Här finns plats för 40 brukare varav 20 demensplatser och 20 omvårdnadsplatser samt en växelvårdsavdelning 10 patienter. Flottiljen är ett modernt äldreboende med ljusa och vackra lokaler. Det finns även en SPA-avdelning med pool och gym samt en restaurang som serverar dagens lunch och levererar mat till avdelningarna. Flottiljen är ett äldreboende med engagerade och kompetenta medarbetare. På varje demensavdelning arbetar en Silviasyster. En av våra sjuksköterskor slutar och därför söker vi nu en engagerad och erfaren sjuksköterska. Du ska vara säker och trygg i sin yrkesroll och gilla att arbeta i team. Tjänsten är 74,89%. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Du kommer att ha omvårdnadsansvar för 10 brukare på en demensavdelning och för vissa patienter på växelvårdsavdelningen. I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga sjuksköterskeuppgifter såsom bedömningar av hälsotillstånd, inskrivning, dokumentation, delta i vårt kvalitetsarbete, att samverka med kommunen, handledning av personal och studenter och upprättande av HSL-rutiner,. Schemalagd arbetstid Vi dokumenterar i ProCapita, Senior Alert och Palliativa registret. Kvalifikationer Du som söker ska vara legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet, gärna med vidareutbildning vård av äldre. Du ska kunna arbeta självständigt och strukturerat, inneha en hög serviceanda och behärska svenska i tal och skrift. Vi vill att du är med och utvecklar vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Företag: Attendo AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska, Järfälla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska, Järfälla

Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?
Framtiden AB Vill du utvecklas i en roll som utvecklare mot print- och säkerhetslösningar? Tycker du att det är kul att ansvara för egna projekt och kunder? Hos vår kund erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter! Ansök idag! Dina arbetsuppgifter Hos vår kund kommer du att arbeta med att utveckla och ta fram lösningar till nya och befintliga kunder. Kunderna finns inom de flesta branscher och du kommer till stor del arbeta med att kundanpassa system. I rollen som utvecklare är du också med vid implementation av företagets mjukvara i kundernas system. Till en början kommer du att få gå med en mer senior kollega för att komma in i rollen till dess att du är mer självgående och kan ansvara för egna projekt. Underen inledande period kommer du att arbeta i olika projekt för att få förståelse för vår kunds verksamhet och projekten du arbetar i är i varierande storlek och längd. Om företaget Vår kund erbjuder ett komplett sortiment av produkter för att skapa optimala utskrifts- och säkerhetslösningar, verktyg och applikationer för att hantera utdata eller print. Exempel på produkter kan vara programvaror och lösningar för att integrera fysiska eller elektroniska system i verksamheten eller system som gör ostrukturerade dokument sökbara på ett strukturerat sätt. Hos vår kund arbetar idag 10 personer med olika bakgrund. Din profil - Relevant utbildning inom IT - Du har goda kunskaper inom VB Script - Goda kunskaper inom SQL -Goda kunskaper i svenska Personliga egenskaper: Som person är du social, flexibel, nyfiken, har ett tekniskt intresse och vill alltid lära dig mer. Du trivs i att arbeta mot kund och att arbeta med frihet under ansvar. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start i augusti Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ort: Vaxholm
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?

SverigesEnergi söker säljare som vill arbeta inhouse
Dreamwork Kort om tjänsten Dreamwork söker nu drivna och resultatorienterade säljare som vill arbeta inhouse på SverigesEnergi. Du kommer att få möjlighet att marknadsföra spännande produkter i ett bolag som lägger lika stort värde på resultat som välmående personal. Som telefonförsäljare kommer du att ha en viktig roll och vara bolagets nyckel till fortsatt framgång. Vill du lära dig om samt utvecklas inom försäljning eller har du tidigare arbetat med exempelvis telefonförsäljning och eller inom kundtjänst kan det vara just dig vi söker. Tidigare erfarenheter är meriterande men ej ett krav då SverigesEnergi erbjuder introduktion, säljutbildning och löpande coachning. Mer om tjänsten Som telefonförsäljare arbetar du tillsammans med kollegor att bygga upp en ny och resultatrik säljavdelning. Med telefonen som verktyg och med strukturella säljprocesser som bakgrund marknadsför du spännande produkter. Din roll som säljare kommer att vara en viktig nyckel som gör att bolaget ger dig ett stort fokus och utrymme till att utvecklas inom försäljning. Om du är driven, engagerad och resultatorienterad tror vi att du kan bli väldigt framgångsrik som medarbetare och därmed nå utveckling i din yrkesroll. SverigesEnergi lägger stort värde på att man ska ha roligt på sin arbetsplats och kommer lägga mycket resurser på att du känner dig trygg i din roll som säljare och att du trivs på jobbet. Du kommer i samarbete med andra säljare arbeta mot tydligt utsatta mål och i tjänsten ingår en grundlig introduktion och löpande säljutbildning och coachning. Detta för att du ska få en bra plattform för att nå personlig utveckling i din säljarroll. Tjänsterna ska vara tillsatta i början av augusti då gemensam utbildning och introduktion kommer att ske. Tjänsten fortlöper tillsvidare. Lön: Fast lön + provision Din profil För att trivas i din roll som säljare tror vi att du är: - Driven - Engagerad - Resultatorienterad - Flexibel - Prestigelös - Socialt kompetent Vidare tror vi att du brinner för kundvård och merförsäljning. För att klara av arbetet krävs det att du talar och skriver svenska flytande. Erfarenheter från liknande arbetsuppgifter är meriterande, men inget krav. Utöver ovanstående tror vi att du är en lättsam person med mycket humor som ser möjligheter i utmaningar och brinner för marknadsföring och försäljning. Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att ringa eller maila Annika Sjöberg på 08-446 47 09 alternativt annika.sjoberg@dreamwork.com Om Dreamwork Sedan 2006 bygger vi ett nytt och annorlunda bemanningsföretag, som just nu är det snabbast växande i Sverige. Dreamwork har idag ca 300 anställda varav 50 internt. Vi har över 800 personer i våra omställningsprogram och finns på tolv platser i Sverige och har en CV-databas med över 500 000 kandidater. Våra garantier är marknadens bästa och vi har en målsättning att vara branschens trevligaste arbetsgivare. Dreamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.
Företag: Annika Sjöberg
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga SverigesEnergi söker säljare som vill arbeta inhouse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SverigesEnergi söker säljare som vill arbeta inhouse

Analytiker till boutique investment bank
sifferverket   Vi söker för vår kund, en boutique investment bank, en junior analytiker till Stockholmskontoret. Företaget arbetar inom M&A, Corporate Finance och genomför även egna Private Equity investeringar. Man är ledande inom Media, Internet och Teknologi. Din profil Du har förmodligen arbetat som analytiker något år inom Corporate Finance eller M&A alt. Internship en längre tid på en liknande avdelning . Du har akademisk bakgrund, civilekonom och/eller civilingenjör.  Du har en god teknisk kompetens och har en mycket god analytisk samt kommunikativ förmåga. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team.  Du är prestigelös och flexibel som person. Du bör ha ett stort intresse för media, internet och teknologi branscherna. Du skriver och talar obehindrat på engelska och svenska. Övrigt Tjänsten är en rekrytering hos kund och ska tillsättas snarast. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Intervjuer sker löpande, så om du tycker att din profil passar in på tjänsten så tveka inte utan ansök nedan.   Om du vill veta mer kontakta Josephine Ivstam rekryteringskonsult                                                        mejl: josephine.ivstam@sifferverket.se tfn 070 7440981
Företag: Sifferverket i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Analytiker till boutique investment bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Analytiker till boutique investment bank


Sök lediga jobb Administrat��r

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se