Administratör till L&T jobb - lediga jobb

Administratör till L&T jobb Administratör till L&T jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administratör till L&T. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Administratör till L&T. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Mezekock sökes för heltidstjänst- Huddinge

  2. Dansk Junior Account Manager- Stockholm

  3. Trafiklärare med tillträde omgående- Haninge

  4. Specialist in IT infrastucture- Stockholm

  5. Bilrekonditionerare sökes till Centrumbil AB- Stockholm

  6. Kallskänka/Restaurangbiträde- Stockholm

  7. Butikschef Stockholm norrort- Järfälla

  8. Befälhavare frigående färja Furusund- Norrtälje

  9. Administratör, Kontoransvarig- Stockholm

  10. FÖRETAGSÄLJARE- Stockholm


Mer beskrivning

Mezekock sökes för heltidstjänst
Verksamhetsbeskrivning Företaget bedriver en restaurangverksamhet (foodcourt) i Flemingsberg. Arbetsuppgifter Restaurangen söker en samarbetsvillig och skicklig Mezekock. Utbildning/Erfarenhet Erfarenhet krävs
Företag: Huddinge Foodcourt AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Mezekock sökes för heltidstjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mezekock sökes för heltidstjänst

Dansk Junior Account Manager
Dansk Junior Account Manager Er det din störste dröm at blive en fremgangsrig stjernesälger? Dorunner.dk tilbyder et enkelt sät for leverandörer at finde nye kunder og opgaver på. Vi er en hurtigt voksende internetvirksomhed med ambitioner om at hele tiden styrke samt udvikle vores position på markedet, vi söger derfor målrettede og meget sultne medarbejdere. Vi som arbejder på Dorunner er et overprästerende team som altid leverer mere end hvad som kräves. Leder du efter et stimulerende sälger job, hos et firma som hjälper dig med at komme i mål, altid sörger for at du trives og som altid har det sjovt på arbejdet? Så har du fundet det rigtige sted. Din arbejdsrolle: I rollen som Junior Account Manager, bygger du din egen kundebase og er ansvarlig for dine egne kunder og resultater. Kvalifikationer: . Sulten og på jagt efter nye udfordringer. . Interesseret i selv at kunne påvirke sin lön, og tjene rigtig gode penge. . Sätter höje mål og når dem. . Initiativtagende. . En teamplayer som bidrager til en god stemning på kontoret. . Selvfölgelig skal du også være utroligt målrettet. Vi tilbyder: . Et arbejde hos et spändende firma og gode muligheder for at tjene gode penge, med fast lön & provision uden tag, samt generöse bonusser. Da vi er et meget ekspansivt firma, så vil der for ret person findes gode muligheder for at udvikles og danne karriere hos os. . Vi arbejder i flotte kontorer på Östermalm i det centrale Stockholm, med närhed til alt. . Vi tilbyder til og med en grundläggende salgsuddannelse og et konstant arbejde med dig som person, for at netop DU skal lykkes så meget som muligt hos os. Ansögning: Send et personligt brev, samt dit CV til martin@dorunner.dk . Vi vil have din ansögning så hurtigt som muligt! Kontakt os gerne hvis du vil vide mere om konceptet eller firmaet. Kontaktperson: Martin Dam Country Manager Danmark martin@dorunner.dk 076 035 27 27
Företag: Comp Media AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Dansk Junior Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansk Junior Account Manager

Trafiklärare med tillträde omgående
Yvonnes Trafikskola i Haninge är nystartad sedan 1 januari - 2013, Bilskolan har 4 anställda, 3 bilskolelärare och en recepionist. Sedan 1996 finns även Yvonnes Trafikskola i Nynäshamn. Personen vi söker är pålitlig, punktlig och lättsam att arbeta med. Utbildning inom området krävs. Det finns möjlighet till flexibla arbetstider.
Företag: Yvonnes Trafikskola
Ort: Haninge
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Trafiklärare med tillträde omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Trafiklärare med tillträde omgående

Specialist in IT infrastucture
Key duties We are now looking for an IT specialist to strengthen IT operations. As an IT specialist you will work with the operation and management of BancTecs IT infrastructure for both internal and external customers. You are part of a team of six specialists who works with design, implementation, configuration, troubleshooting and documentation of our technical solutions. You will also be second line support to our Nordic service desk and be scheduled for on call duty. You will report to the head of IT Operations. Background and profile We are looking for someone who has at least 5 years of experience working with system administration and is a certified MCSA. You have a structured approach and are interested in information security. We prefer that you have experience of working with the following: . Microsoft client and server operating systems . Microsoft System Center Suite . Storage Solutions . Implementation and operation of various 24-hour solutions Furthermore, we see it as a merit if you have experience of working in accordance with ITIL. We expect you to have strong knowledge of Swedish and English, in speech as well as writing. In order for you to feel comfortable in the role we think you like to solve problems, have good interpersonal skills and have a drive to share your knowledge. You are accustomed to work independently and with a structured methodology. We put great emphasis on personal qualities and we assume that you are reliable also during work peaks.
Företag: Banctec AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Specialist in IT infrastucture jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialist in IT infrastucture

Bilrekonditionerare sökes till Centrumbil AB
Arbetsuppgifter : Som Bilrekonditionerare ska Du kunna arbeta med samtliga förekommande arbetsuppgifter inom bilrekond. Du bör vara förberedd på att arbetet är fysiskt krävande. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet, är man berättigad till någon form av stöd från Arbetsförmedlingen ser vi det som en plus. Egenskaper: - Praktiskt handlag - Du är snabb och driven och tar egna initiativ - Du är utåtriktad och gillar att jobba i team - Att ge en god service är för dig självklart Sök tjänsten redan idag då vi intervjuar sökande löpande!
Företag: Centrumbil AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Bilrekonditionerare sökes till Centrumbil AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bilrekonditionerare sökes till Centrumbil AB

Kallskänka/Restaurangbiträde
Söker en ambitiös/driftig person som är intresserad av café och Wraps verksamhet. Arbetsuppgifter Tillreda wraps, sallader, smörgåsar med mera, samt andra förekommande arbetsuppgifter på en mindre restaurang och café. KRAV: Erfarenhet av liknade arbetsuppgifter är ett KRAV. Stresstålig och social person samt morgonpigg. Övrigt: Vi ser gärna kvinnliga sökanden på grund av att arbetsplatsen enbart består av män.
Företag: Wrap World
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kallskänka/Restaurangbiträde jobb, Kallskänka/Restaurangbiträde Stockholm, Kallskänka/Restaurangbiträde Wrap World
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kallskänka/Restaurangbiträde

Butikschef Stockholm norrort
"En rolig utmaning i framtiden skulle vara att få åka till en butik utomlands och jobba. På JYSK ges nya utmaningar varje dag och det gör att jag hela tiden utvecklas personligen. Det är viktigt för mig att utvecklas och att växa. Jag vill ju bli bäst - så är det när man är en tävlingsmänniska!" Therese, Store Manager i Skara Varför jobba hos oss? Därför att du som Store Manager på JYSK har möjlighet att prestera på topp, varje dag. På JYSK tror vi att bra försäljning och god service bygger på starka personliga värderingar. Därför strävar våra Store Managers alltid efter att vara duktiga säljare och goda kollegor. Du försöker alltid hitta nya vägar för att öka butikens omsättning med hjälp av ditt team, och du strävar efter att förbättra den dagliga butiksdriften samt öka medarbetarnas prestationer och utveckling. Vad kan du förvänta dig? * Genom att ta fullt ansvar för din butik kommer du att maximera omsättning och service. * Du går i täten och tar fram det bästa i ditt team. * Du kommer att lära dig nya saker om ledarskap, retail och om dig själv. * Du hanterar operativa frågor såsom planering, prioritering och följer upp medarbetarnas prestationer. * Du ser till att du och ditt team arbetar efter JYSKs koncept för att både säkerställa ett konstant varuflöde och kompetenta, hjälpsamma och tillgängliga medarbetare. * Du är alltid en förebild för våra värderingar Köpman, Kollega och Kåranda. * Du hjälper dina medarbetare med alla möjliga uppgifter, som att ta emot varor, hålla ordning på lagret, fylla på hyllorna och beställa varor. * Du får det yttersta ansvaret över den totala driften i en JYSK butik Hur kan du göra skillnad, varje dag? * Du tycker om att kavla upp ärmarna för att få saker gjorda. * Du brinner för att optimera försäljningen genom bra kundservice. * Du skapar resultat genom att ha överblick och vara proaktiv och beslutsam. * Du lägger märke till och drar nytta av ditt teams fulla potential och du har lätt för att kommunicera såväl med dina medarbetare som med våra kunder. * Du planerar, prioriterar och följer upp budget, mål och kostnader på ett effektivt sätt. * Du ser saker ur ett brett perspektiv men har fortfarande öga för detaljer. * Du har arbetat inom retail och har flerårig ledarerfarenhet inom handeln. * Du har dokumenterade goda resultat ifrån tidigare butiksdrift Nyfiken? Skulle du vilja vara en del av ett företag som ständigt utbildar och utvecklar sina medarbetare på alla nivåer och erbjuder attraktiva bonusar för goda prestationer? Ett företag som sätter en stor ära i att utveckla sina egna ledare. Välkommen med din ansökan på www.jysk.se senast den 31 juli Frågor om tjänsten besvaras av Fredrik Kridahl 0706 69 66 22 Vi tar in för intervju löpande. Köpmannen Lars Larsen öppnade sin första JYSK-butik 1979 i Danmark. Idag är JYSK en internationell koncern med mer än 2000 butiker i 34 länder och 17500 medarbetare. JYSK vill vara ett bra erbjudande för alla inom allt till hemmet och har en ambition om att finnas i hela världen. Koncernen ägs fortfarande av Lars Larsen och den årliga omsättningen är på ca 2,6 miljarder euro.
Företag: JYSK AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Butikschef Stockholm norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikschef Stockholm norrort

Befälhavare frigående färja Furusund
Trafikverket ansvarar för den långsiktiga planeringen av vägtrafik, järnvägstrafik, sjöfart och luftfart. I vårt uppdrag ingår också att bygga, underhålla och sköta driften av statliga vägar och järnvägar. Vi är samhällsutvecklare som planerar för helheten och vi ska skapa förutsättningar för ett effektivt transportsystem med säkra och miljöanpassade transporter - alla ska komma fram smidigt, grönt och tryggt. Vi är cirka 6 500 medarbetare och huvudkontoret ligger i Borlänge. Färjerederiet Trafikverket är Sveriges största rederi och en av Trafikverkets resultatenheter. Våra 65 gula färjor transporterar årligen 12 miljoner passagerare och 12 miljoner fordon. På uppdrag av Trafikverket trafikerar vi 39 färjeleder i det allmänna vägnätet. Vi trafikerar också Ekeröleden på uppdrag av Ekerö kommun samt Visingsöleden på uppdrag av Jönköpings kommun. När vattnet fryser till på våra färjeleder i norr svarar vi för drift och underhåll av upp till 7 isvägar. Vårt huvudkontor ligger i Vaxholm och vi är 450 tillsvidareanställda och omsätter årligen ca 640 miljoner kronor. Arbetsuppgifter Huvudarbetsuppgifter: - i tjänsten ingår att deltaga i den dagliga driften samt att utföra alla förekommande sysslor och uppdrag som kan förekomma inom färjeverksamheten - upprätthålla färjetrafiken med gott sjömanskap - ansvara för att färjan är i sjövärdigt skick - ansvara för att färjan är behörigt bemannad - utföra erforderliga underhållsarbeten - ansvara för lastning och lossning av färjan - rapporteringsskyldighet vid skiftbyte - föra färjedagbok - skriva rapport vid ev sjöolycka - skriva rapport vid ev skador på fordon m m - ansvara för att avvikelserapport skrivs vid ev tillbud och olyckor - följa uppgjorda tillsyns- och skötselinstruktioner - rapportera störningar (avvikelser) i färjetrafiken - ansvara för trafikräkning - delta vid erforderliga säkerhetsövningar och räddnings- och farligtgodsutbildningar m m - delta i skötsel av isväg där sådan anordnas Kvalifikationer Din behörighet är minst fartygsbefäl klass VI, maskinistexamen/maskinbefäl klass VIII-examen. Du ska också ha CCM-behörighet, SRC samt giltigt 4-årigt läkarintyg gällande syn- och hörselförmåga. Ytterligare behörigheter/utbildningar och maskinkompetens är meriterande. 36 månaders sjöpraktik samt 12 månaders styrmanspraktik, effektiv tid. Personliga egenskaper som är viktiga är: flexibilitet, engagemang, samarbetsförmåga och servicekänsla. Upplysningar Vill Du veta mera är du välkommen att kontakta oss. Trafikverket strävar efter att personalsammansättningen ska spegla samhället i övrigt, därför eftersträvar vi en mångfald bland våra medarbetare.
Företag: Färjerederiet Trafikverket
Ort: Norrtälje
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Befälhavare frigående färja Furusund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Befälhavare frigående färja Furusund

Administratör, Kontoransvarig
Administratör, Kontoransvarig Beskrivning av arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna är väldigt varierande och består till stor del av administrativ registrering, bokningar, kund/patientinformation, uppföljning och registrering av bokningar. Arbetsuppgifterna kan se ut enligt nedanstående: - Registrering av patienter i datasystem - Växeltjänst och patientbokningar via fax, mail och telefon - Löpande kontrollering av bokningar på alla mottagningar - Uppföljningar av kundfakturor - Daglig telefon- och mejlkontakt med patienter och läkare - Dagskassa hantering - Registrering av olika typer av information i Excel Beskrivning av kvalifikationer: Du som söker har som lägst en gymnasieutbildning och erfarenhet av administrativt arbete från exempelvis kundtjänst eller support. Du har lätt att lära dig nya datasystem, är duktig i excel och hanterar det svenska språket bra i både tal och skrift. Som person är du noggrann, flexibel och positiv. Du tycker om att lösa problem och du trivs med att arbeta i en kreativ och stimulerande miljö med högt tempo och mot deadlines. För att trivas i denna roll så gillar du att ha många bollar i luften och du arbetar bra under stressiga situationer. Vidare värderar du teamkänsla på jobbet högt och du ser gärna helheten i ditt arbete och har en känsla för att ge en god service. Tidigare arbeta inom vård eller kunskap inom det är en merit. Kort beskrivning av företaget: ORTOPEDIA bedriver vård inom läkamottagning, ortopedteknik, sjukgymnastik och fotsjukvård. Våra patienter får ofta sina behandlingar i en tvärvetenskaplig / interdisciplinary grupp med ortopedingenjör, sjukgymnast, podiater och läkare. Detta har gjort företaget en av den mest kunskapsbaserad vårdföretag i Sverige.
Företag: Ortopedian AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör, Kontoransvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör, Kontoransvarig

FÖRETAGSÄLJARE
Energi 46 är ett svenskt företag på elmarknaden, där vi erbjuder små till medelstora företag och andra organisationer besparingar på deras elförbrukning. Energi 46 verkar för en hållbar miljöhantering och vår vision är att företag ska få tillgång till miljövänlig el till självkostnadspris. Vår affärsidé är att skapa win-win samarbeten och leverera marknadens bästa elavtal till våra kunder. Energi 46 är en spännande organisation som har varit verksamt sedan 2011. Just nu expanderar vi och söker personer som gillar utmaningar och vill utvecklas både som säljare och individer. Din roll: I arbetet tar du kontakt med företag via beprövade försäljningsmodeller och erbjuder en möjlighet för den potentiella kunden att göra större besparingar. Din uppgift är att belysa kundens vinst på samarbetet och sälja våra mervärden som ger nöjda och långsiktiga kundrelationer. Du drivs av utveckling och motiveras av en hög provisionsbaserad betalningsmodell. Energi 46 tillämpar god försäljningssed och i din roll levererar du besparingar och värden kunder är tacksamma för. Ditt arbete: Du kommer att arbeta både självständigt och i team med eget ansvar och rätt stöd för att lyckas. Du kommer via personliga möten bearbeta beslutsfattare inom företag och organisationer. Dina egenskaper: Du är orädd och drivs av din förmåga att leverera i ditt säljarbete. Du lär dig fort och att utvecklas är för dig en självklarhet. Du är villig att arbeta hårt för att uppnå dina personliga mål och vill få bra ersättning för att sälja tjänster du kan vara stolt över. Självklart stimuleras du av både samarbete och tävlingar. Du är en god kamrat och en bra kollega som vågar där andra tvekar. All erfarenhet är positiv, speciellt inom försäljning. Viktigast är din karaktär och dina personliga egenskaper. Körkort är meriterande men ej krav. Både ungdomar och seniorer är också välkomna att söka. Vi erbjuder: Hög provision. Säljutbildningar i flera steg. Utbildning inom energiområdet och elmarknaden. För rätt kandidater finns möjligheter till fortsatt anställning efter sommarjobbet.
Företag: Energi 46
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga FÖRETAGSÄLJARE jobb, FÖRETAGSÄLJARE Stockholm, FÖRETAGSÄLJARE Energi 46
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: FÖRETAGSÄLJARE


Sök lediga jobb Administratör till L&T

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se