Administratör_Säljsupport Haninge jobb - lediga jobb

Administratör_Säljsupport Haninge jobb Administratör_Säljsupport Haninge jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Administratör_Säljsupport Haninge. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Administratör_Säljsupport Haninge. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. 1 st line Sommarjobb 2013- Stockholm

  2. Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!- Solna

  3. Norsktalande kundservicemedarbetare- Sollentuna

  4. Personlig assistent sökes till man i Södertälje- Södertälje

  5. Lokaluthyrare till Järfälla kommun- Järfälla

  6. Supporttekniker till IT Konsulterna Norden- Stockholm

  7. Partner Account Manager- Stockholm

  8. Förskollärare sökes- Upplands Väsby

  9. Lärare sv/so till Österskärsskolan- Österåker

  10. Junior Kvantanalytiker/Civilingenjör- Stockholm


Mer beskrivning

1 st line Sommarjobb 2013
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta som 1st line support i vår kunds servicedesk. Som 1st line tekniker kommer dina arbetsuppgifter främst att vara att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning till interna användare på företaget. Arbetsuppgifterna kan även innefatta felsökning, installation av program samt generella IT-frågor av olika svårighetsgrad. Tjänsten är förlagd över sommaren med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett oljebolag som har sina lokaler centralt i södra Stockholm och arbetstiderna är vanliga konstorstider mellan kl 08-17. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: - Erfarenhet av liknande arbete - IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Goda kunskaper i Windows 7, ärendehanteringssystem (gärna Nilex) samt fjärrstyrningsverktyg (gärna LogMeln) - Kunskaper i Lotus Notes - Körkort är meriterande Som person ser vi gärna att du är serviceorienterad, ordningssam och har ett intresse av att lära dig nya saker. Vidare är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och gillar att hjälpa användare samt har goda kunskaper i engelska för att lyckas i din roll. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Sökord: 1st line, firstline, IT-support, sommarjobb, helpdesk, servicedesk Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga 1 st line Sommarjobb 2013 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1 st line Sommarjobb 2013

Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!
QWORK Sweden AB Kundföretaget Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led. Qwork söker för kunds räkning en redovisningsekonom till vår kund i Solna. Kunden är ett byggföretag som nu behöver förstärkning på ekonomiavdelningen. Du blir anställd av oss med goda möjligheter att bli överrekryterad till kundföretaget. Arbetsbeskrivning Som redovisningsekonom kommer du att göra avstämningar kring företagets inköpsbonus. Arbetet innebär mycket kontakt med leverantörer samt interna och extrerna kunder. Du kommer också att arbeta med att utveckla och effektivisera rollen. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och inom ekonomifunktionen. Vår kund är en ung och resultatdriven organisation som arbetar med Lean, ständiga förbättringar. Din profil Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av ekonomiarbete och du har troligtvis någon ekonomisk utbildning i grunden. För att passa i rollen måste du ha insikt i redovisning samt förstå resultat- och balansräkning. Som person är du resultatinriktad, driven ansvarsfull och noggrann. Tillträde: omgående Omfattning: heltid måndag-fredag Plats: Solna Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Carin Carlsson, via vår växel: 08-21 55 60. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till kund i Solna sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!

Norsktalande kundservicemedarbetare
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi nu en driven och utåtriktad norsktalande kundservicemedarbetare. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Initialt kommer att du vara anställd hos Placera Personal och uthyrd till kunden, för att sedan bli anställd av kundföretaget. Tjänsten I den här tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare ingår du i den nordiska kundtjänstgruppen och ansvarar för den norska marknadens kunder. Du kommer arbeta på det svenska huvudkontoret med placering i Sollentuna. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande telefonsamtal och mail från kunder som behöver hjälp med service, installationer och serviceavtal • Administration • Förmedla serviceuppdrag till interna servicetekniker • Registrera och ändra serviceavtal • Rapportering och uppföljning • Kontakt med servicetekniker, ordergrupp, säljkår och andra funktioner inom företaget Kvalifikationer För att passa i tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: • Gymnasiekompetens • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet • Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap • Behärskar norska och svenska i tal och skrift • God datorvana • Ett tekniskt intresse är en fördel För att trivas på företaget, i rollen som norsktalande kundservicemedarbetare, tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstrålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande och levererar alltid goda resultat i tid. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundservicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundservicemedarbetare

Personlig assistent sökes till man i Södertälje
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Nu söker vi en personlig assistent till en 34 årig man som bor i Södertälje. Mannen har MS och behöver stöd i det mesta i vardagen. Exempel på stöd är att hjälpa till med matlagning, städning, enklare sjukgymnastik samt vid förflyttningar. Det är därför bra om du är relativt stark då det är många tunga lyft i arbetet. Mannen är intresserad av rockmusik, bilar och båtar, och det är därför önskvärt att att du som söker tjänsten har båtintresse alternativt sjövana. Han åker4 ibland ut till ett sommarställe vid en sjö som ligger i Södertäljeområdet. Vi söker dig som är initiativrik och påhittig då mannen behöver aktiveras, du kommer med idéer om utflykter och aktiviteter, både i hemmet och utanför. Det är dock också viktigt att du är lyhörd och inkännade, att du respekterar när mannen vill vara ifred och förstår när du bör dra dig tilbaka och bara finnas i bakgrunden. Mannen har humor och det är viktigt att du har skinn på näsan och är trygg i dig själv, och det är också viktigt att du behärskar det svenska språket fullt ut. Vi ser gärna kvinnliga sökande men det är inget krav. Vi kommer sätta störst värde på dina personliga egenskaper, och det är viktigt att personkemin stämmer bra överens. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Körkort: B körkort fordras. Tillgång till egen bil krävs. Arbetstid / Varaktighet: Passen är förlagda 1,5 timme på morgonen tis-tors samt vissa em/kvällar. Dagspassen kan komma att eventuellt bli längre Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform ”så länge uppdraget varar” samt timanställning. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Kontaktperson: Anna Batalha Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till man i Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till man i Södertälje

Lokaluthyrare till Järfälla kommun
En positiv och driven lokaluthyrare med god servicekänsla sökes! Fastighetsavdelningen, med cirka 46 medarbetare, ansvarar för lokalanskaffning, inhyrning från privata fastighetsägare, uthyrning, ny- och ombyggnader samt förvaltning av de kommunala fastigheterna; skolor, förskolor, äldreboenden, sport- och fritidsanläggningar samt kulturfastigheter i Järfälla kommun. Avdelningen tillhandahåller ändamålsenliga lokaler till de kommunala verksamheterna med målet att hyresgästerna ska vara nöjda. Vi arbetar med kunden i fokus och genomför mätningar över nöjda kunder. Kommunens lokalbestånd ska vara miljödeklarerat och tillgängligt för personer med olika funktionshinder samt dimensionerat och utformat efter verksamheternas olika behov. Tjänsten som lokaluthyrare är placerad på fastighetsavdelningen och ingår i administrations- och uthyrningsenheten. Eftersom in-och uthyrning av lokaler är en viktig del av lokalförsörjningsprocessen krävs också ett nära samarbete med kommunens fastighetsstrateg. Då vår nuvarande uthyrare går vidare till nya utmaningar och nu söker vi hennes ersättare. Det är en stor fördel för oss om du kan tillträda under augusti.    Vad gör en uthyrare hos oss? Uthyraren ska vara hyresgästernas kontaktperson i frågor om verksamhetslokaler, förändringar av lokalbehov och tillhandahålla de efterfrågade lokalerna till lägsta kostnad. Tjänsten innebär medverkan i allt som möjliggör ett effektivare utnyttjande av de kommunala verksamheternas lokal- och fastighetsanvändningar. Vidare ingår att: • upprätta hyreskostnadsförslag och hyresavtal • hyresförhandla med privata fastighetsägare och externa hyresgäster. • hyresförhandlingar med bl.a. Hyresgästföreningen • representera Järfälla kommun i hyresrättsliga tvister • vara sakkunnig i kontraktsfrågor gentemot den egna förvaltningen och kommunen i stort. Arbete i samråd med kommunens fastighetsstrateg. • bevaka uppsägningstider för inhyrda objekt • bevaka betalning av hyresavier på inhyrda objekt. • sköta kontakter med kollegor, hyresgäster, externa fastighetsägare och bostadsrättsföreningar Vem trivs här? Vi ser gärna att du har adekvat akademisk utbildning kombinerat med minst ett par års erfarenhet från området, alternativt en längre yrkeserfarenhet från uthyrning av lokaler.  Dina kunskaper i hyreslagstiftningen är goda. Du är affärsmässig och har förhandlingsvana. Du uttrycker dig väl i det svenska språket i såväl tal som skrift. Vi arbetar i hyresdebiteringssystemet Vitec Nova och Raindance ekonomisystem. Till hösten introduceras ett nytt fastighetssystem.  Personliga egenskaper Arbetet kräver att du kan arbeta självständigt och strukturerat och att du är ansvarstagande. Du skall ha lätt för att samarbeta med andra. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bidrar till förvaltningens kultur genom arbetsglädje, kompetens och samarbete. Kontaktperson och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco, du söker via www.adecco.se, under Lediga Tjänster. Vi ser fram mot din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande, dock senast 130805  För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Linda Josephson, tel. 08-598 986 66 from v.34. Järfälla är en modern kommun med gamla anor, två mil nordväst om Stockholm C, med cirka 68 000 invånare. Även om storstaden ligger nära – 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C – finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Lokaluthyrare till Järfälla kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lokaluthyrare till Järfälla kommun

Supporttekniker till IT Konsulterna Norden
Wise IT AB Arbetsbeskrivning IT Konsulterna Norden söker nu en supporttekniker till deras IT- verksamhet. Som supporttekniker kommer du att ansvara för IT-supporten mot olika kunder i storleken 1-50 personer. Arbetet innebär varierade IT-ärenden från högt till lågt. Dina arbetsuppgifter kan bestå av allt från användarsupport såsom att svara i telefon, ta emot ärenden, ta emot beställningar av hårdvara till serverinstallation, programinstallationer och diverse IT-administration. Det kan även ingå arbete inom nätverk, server, storage och backup. Arbetet kan ske både via telefon, remote och på plats. Tjänsten är på deltid med möjlighet till heltid framemot hösten. Detta erbjuder vi dig Då detta är ett mindre företag kommer du att få möjlighet att jobba med många varierade arbetsuppgifter beroende på vad du i dagsläget redan kan och hur du utvecklas. Du kommer även att få hantera ärenden från ax till limpa och få jobba med engagerade kollegor som brinner för sin verksamhet. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: -Erfarenhet av tidigare jobb av liknande karaktär - Minimum IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Kunskaper inom nätverk och Windows server - Körkort - Möjlighet att jobba obekväma arbetstider då det råder hög beredskap i gruppen Som person önskar vi att du har mycket driv och gillar att ta ansvar. Då IT Konsulterna satsar mycket på kundfokus så är det viktigt att även du kan jobba efter detta och är serviceorienterad och gillar att leverera god kundservice. Vidare är det av stor vikt att du har social kompetens och en god samarbetsförmåga för att lyckas i ditt jobb som supporttekniker. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Om kunden IT Konsulterna Norden erbjuder ett helhetsansvar för kundernas IT-miljö och sköter allt från installation och inköp av utrustning till drift och support. Det är ett mindre företag i expansionsfasen där personligt engagemang betyder allt. IT Konsulterna Norden är placerad mitt i centrala Stockholm.
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker till IT Konsulterna Norden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker till IT Konsulterna Norden

Partner Account Manager
Försäljning Enghouse Interactive Northern Europe (EI NE)  växer som organsation och är därför i behov av en Partner Account Manager som huvudsakligen ska arbeta mot den finska marknaden. Partner Account Manager ingår i den nordiska försäljningsavdelningen och rapporterar till försäljningschef. Säljavdelningen består av 12 personer och sitter på Enghouse kontor på St Eriksgatan i Stockholm.   Som Partner Account Manager är din främsta uppgift att strategiskt ansvara för våra Partners i Finland. Du ansvarar för avtal, budget, information mot partners, besvarar kravspecifikationer, kalkyler och prissättningar. Du ansvarar även för att bevaka upphandlingar och att fånga upp trender i marknaden. Tjänsten innebär även att i vissa fall designa systemlösningar samt ansvara för att order som kommer in innehåller de uppgifter som logistik behöver för att kunna registrera order. Du arbetar tillsammans med pre-sales, säljare och andra partnersansvariga.   Vi söker: En Partner Account Manager som har minst en gymnasial utbildning med  teknisk- eller ekonomisk inriktning. Du talar flytande finska. Du har erfarenhet av att jobba som Partneransvarig eller i en säljroll inom området datakommunikation och näverk. Du har grundläggande förståelse för datateknik och har kännedom om operatörer, växlar och applikationer för telefoni och nätverk.  Du har minst fem års erfarenhet i liknande befattning. Som person har du ett utvecklat sinne för att göra affärer. Du är proaktiv, driven, ambitiös, och målfokuserad. Du har en social förmåga och trivs med att jobba i en miljö med många kontaktytor både externt och internt. Du är ärlig, uppriktig och har en hög förmåga att ta egna intiativ och uppskattar ett arbete med mycket eget ansvar. Du kan kommunicera flytande på finska och obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift.   Tjänsten gäller en tillsvidareanställning, är på heltid med placering i Stockholm. Tillträde snarast. För mer information kontakta, Annika Wärnsäter på tel.08 556 088 74, annikaw@hrmab.se,  eller Jane Mottet Age på tel. 08-556 088 75, jane@hrmab.se.
Företag: HRM Affärsutveckling AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Partner Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Partner Account Manager

Förskollärare sökes
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Väsby Välfärd driver och utvecklar förskola, skola, fritid, kultur, omsorg och vård. Vi erbjuder i våra verksamheter varje enskild medborgare bästa tänkbara stöd och utvecklingsmöjlighet. Med kunskap, omtanke och glädje möter vi våra medborgare. Vår samlade kompetens, kvalitetsmedvetenhet och iver att ständigt utvecklas gör att vi i varje möte, situation och handling erbjuder det bästa. Vi är en levande organisation som ständigt utvecklas utifrån medborgarens behov och intressen. Förskolan Bryggan tillhör Bollstanäs resultatenhet tillsammans med Bollstanäs skola och förskolan Borgen. Förskolan Bryggan ligger vackert belägen med utsikt över sjön Norrviken. Den närliggande skogen och närmiljön är en stor tillgång under alla årstider i vårt dagliga arbete i det lustfyllda lärandet med läroplanen i fokus. Vi har ett nära samarbete med natururskolan och vi bedriver mulle och knytteverksamhet. Arbetsuppgifter Tillsammans med de övriga pedagogerna ansvara för det pedagogiska och organisatoriska arbetet på förskolans ena 1-3 års avdelning. Kvalifikationer Vi söker en engagerad utbildad förskollärare som ser arbetsglädje i att leda barns lärande utifrån lpfö 98 som genomsyrar hela vår verksamhet. Arbetstid/varaktighet Tillsvidare 100% Dagtid mån-fred Snarast efter överenskommelse Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Marie Anestedt 08-59097864 Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 130731 (förlängd ansökningstid) OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Välkommen till oss på Väsby Välfärd!
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Förskollärare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskollärare sökes

Lärare sv/so till Österskärsskolan
Skärgårdskommunen Österåker växer. Idag har Österåker drygt 40 000 invånare, ung befolkning och starkt nyföretagande. Skärgården och den fantastiska roslagsnaturen ger många möjligheter till aktiv fritid och härligt boende. Även om storstaden ligger nära - 30 minuter med tåg eller bil till Stockholm - finns det mesta inom kommunen. För mer information www.osteraker.se. Arbetsplatsbeskrivning Österskärsskolan är en F-6 skola som i sitt arbete prioriterar ett gott förhållninssätt och positiv elevsyn. Vi arbetar medvetet med att ständigt utveckla vår planering, undervisning och bedömning. Detta för att på bästa sätt kunna följa upp såväl elevernas som vårt eget lärande. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som har god insikt om våra styrdokument och är van att arbeta självständigt. Du kommer att ansvara för svenska och SO-undervisningen i våra blivande fyror samt dela mentorsansvar med två andra kollegor.  Kvalifikationer Du ska vara ämnesbehörig lärare i svenska och so-ämnen med inrikting skolår 1-6. Examensbevis, grundskolans yngre/äldre år eller motsvarande. Detta för att få en så bra behörighet i hela arbetslaget och för att du ska kunna följa dina elever framåt några år. Anställningens omfattning Heltid. Anställningsform Tillsvidare med ferie. Tillträde 2013-08-12. Sista ansökningsdag 2013-07-07.
Företag: Österåkers kommun
Ort: Österåker
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare sv/so till Österskärsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare sv/so till Österskärsskolan

Junior Kvantanalytiker/Civilingenjör
Vår klient: Vår kund är en stor välrenommerad finansiell aktör inom finansbranschen. Vi söker nu en Junior kvantanalytiker/Civilingenjör för ett konsult uppdrag på 6 månader med start omgående med placering på kontoret i Stockholm. Din utmaning: Inom ramen för uppdraget kommer du att arbeta med att automatisera det dagliga arbetet, främst kring rapportering hos vår kund. Du kommer att arbeta emot Riskenheten och utveckla excellmodeller för vår kund. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att automatisera de rapporter Riskanalys ansvarar för, i nära samarbete med investeringsverksamheten inom bolaget och övriga affärsstödjande funktioner. Rapporterna säkerställer att investeringsverksamheten har en ändamålsenlig uppföljning av resultat och tagna risker. Dessutom ingår att delta i arbetet att effektivisera/automatisera de dagliga kontroller som görs av Riskanalys. Din bakgrund: Civilingenjörsexamen från KTH eller motsvarande är ett krav, med 0-2 års arbetslivserfarenhet. Du har goda programmeringskunskaper särskilt i Visual Basic, mycket goda kunskaper i Excel samt baskunskaper i Power Point och Word. Du skall ha goda kunskaper i engelska samt en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Din ansökan: Vill du bli en del utav Human Capitals Interims verksamhet? Vänligen sänd då din ansökan till Apply Now  med referens TD/916. Intervjuer sker löpande. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Kvantanalytiker/Civilingenjör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Kvantanalytiker/Civilingenjör


Sök lediga jobb Administratör_Säljsupport Haninge

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se