Affärsdriven produktfotograf till Mio jobb - lediga jobb

Affärsdriven produktfotograf till Mio jobb Affärsdriven produktfotograf till Mio jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Affärsdriven produktfotograf till Mio. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Affärsdriven produktfotograf till Mio. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Web frontend developer- Stockholm

  2. Personlig assistent till resglad tjej - Tjänst på 75%- Stockholm

  3. Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet- Stockholm

  4. Erfaren ekonomiassistent- Stockholm

  5. Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund- Stockholm

  6. Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik- Stockholm

  7. Platschef- Stockholm

  8. Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan- Norrtälje

  9. Blackbelt Android developer?- Stockholm

  10. Norsktalande kredithandläggare- Sollentuna


Mer beskrivning

Web frontend developer
JCE HR Om oss JCE Human Resource is a recruitment and consultancy company within IT. We are an entrepreneurial company that has developed naturally from a team of talented colleagues and we strive after connecting talented IT professionals with new and inspiring work opportunities. Om vår kund On behalf of our customer we are looking for two senior web frontend developers. Would you like to work in professional consultancy firm with start-up mindset, but collaboration of a Global corporation, that is in co-creation with our clients generating the future tech innovations? Their latest projects are the best internet-based cable TV, building an interactive window shopping and creating entertainment service no-one has done before. When was the last time you did something the first time in the world? Our customer connects 100 million people to the cloud and engineering over 200 million smart devices globally. They are now building the Swedish office, which means you will have a big impact on the future direction of the company, and you have the possibility to explore many personal development opportunities. To work for our customer means you will be part of a talented family of software professionals, who in collaboration with their clients build the next generation innovations. Our customer believe in self-organizing teams and encourage individuals to take positions and try variety of things. Dina arbetsuppgifter Your main duties will be driving small projects as technical architect or lead, while being part of bigger global team. You understand the overall picture and customer’s goal, but your passion is the development of technical innovations. You will also take active role in our pre-sales, supporting sales in customer meeting and with technical estimations and project proposals. Work is project based and requires active problem-solving, sharing knowledge and client intuition. Din profil "I know any rails, django, yii, mvc4, the-next-mvc-framework because I know mvc. I live happily within the dynamic world of javascript and I can center all of your html with css." You are a professional website, web application, and software developer specializing in responsive web, modern techniques, best practices and web standards, using both proprietary and open source technologies. You have eye for design and are passionate about usability, efficiency and performant code. You will fit into their team if you are quick and highly keen to learn new technologies, adaptable to changes and enjoy finding neat solutions to complex problems. They are passionate about their work and like to share their knowledge, and expect you to be as well. Your employment will initially start with JCE Human Resource but later be transferred directly to our customer. We are interviewing candidates continously so apply today. We look forward to hear from you!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Web frontend developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Web frontend developer

Personlig assistent till resglad tjej - Tjänst på 75%
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Jag, Humanas kund, söker dig som har en stark vilja att faktiskt förändra människors liv, det vill säga att du känner att ditt agerande inte påverkar en liten sektion av ett stort företag utan att det faktiskt kan skapa problem, förändring, katastrof eller, förhoppningsvis, stor glädje. En av mina största passioner är att upptäcka nya delar av världen vilket då leder till att du som assistent behöver vara beredd på, och intresserad av, att både längre och kortare resor ofta förekommer både inrikes och utrikes. För att vi båda ska kunna känna att du gör ett bra jobb hos mig innebär detta då att du är en mycket flexibel person som har lätt för att anpassa dig för olika situationer. Din flexibilitet behöver också kunna sträcka sig till att inte enbart ta hänsyn till mig utan även till min omgivning där de andra assistenterna, dina eventuellt framtida kollegor, är även det en viktig del. Grupparbete förekommer och samarbetet inom gruppen är otroligt viktig för samtligas trevnad. Som personlig assistent hos mig är det också viktigt att du förstår att detta inte är ett vårdande arbete i dess klassiska betydelse; du är inte på jobbet för att ta hand om mig utan för att vara mina förlängda armar och ben. Slutligen är jag en social och driven tjej i 20 årsåldern vilket innebär att jag behöver personer som hänger med i mitt tempo utan att för den sakens skull ta överhanden i mitt liv. Känner du att du skulle passa hos mig? Tveka då inte att söka! Om jag efter din ansökan känner att vi har något att ge varandra ser jag verkligen fram emot att träffa dig så att vi vid det personliga mötet kan stämma av den sista och allra viktigaste delen; vår personkemi. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personliga assistent och kund. Körkort: B körkort fordras. Arbetsort: Då jag numera bor i Stockholm (Djursholm) är det där arbetsorten kommer att vara, resor inom Sverige och utomlands förekommer. Arbetstid / Varaktighet: Tjänsten är på cirka 75%, varierande dag, kväll, natt och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Kontaktperson: Kajsa Friman Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till resglad tjej - Tjänst på 75% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till resglad tjej - Tjänst på 75%

Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet
Enheten för psykiatri Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Stockholms Läns Landsting ansvarar för att länets invånare erbjuds en god hälso- och sjukvård. Hälso- och sjukvården står inför stora utmaningar med fokus på bland annat stärkt valfrihet för patienterna och ökad mångfald bland vårdleverantörerna. Utifrån befolkningens behov beslutar förvaltningen om hälso- och sjukvårdsuppdrag, sluter avtal med vårdleverantörerna och följer upp vårdens kvalitet och resultat. Förvaltningen har en budget på drygt 48 miljarder kronor. Enheten för psykiatri handhar avtalsrelationer med de vårdgivare i länet som bedriver vuxenpsykiatrisk-, beroende samt barn- och ungdomspsykiatrisk vård. Enhetens huvudsakliga uppdrag är att utifrån befolkningens behov träffa avtal med vårdgivare inom ovanstående verksamhetsområden samt att följa upp den levererade vården vad gäller t.ex. omfattning, ersättning och kvalitet. En viktig uppgift för enheten är att bistå politikerna i Hälso- och sjukvårdsnämnden med kunskap och fakta som underlag till politiska beslut. Inom de närmaste åren sker en stor utveckling inom enhetens vårdområden utifrån den framtidsplan som tagits fram för hälso- och sjukvården inom Stockholms läns landsting. Enheten ansvarar för 5,3 miljarder kronor. Vid enheten arbetar 15 personer. Två av våra medarbetare ska gå i pension och vi söker därför nya medarbetare till enheten. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär att du ska vara huvudansvarig för ett antal avtal med vårdgivare. Detta innebär att du ska: • medverka i arbetet med att utveckla psykiatriområdet i enlighet med framtidsplanens intentioner • göra bedömningar av vårdbehov • förhandla med vårdgivare • delta i upphandlingar • föra dialog med vårdgivarna om verksamheten och dess utveckling • följa upp avtal och göra analyser • arbeta fram tjänsteutlåtanden, rapporter och utredningar Du kommer även, i team med andra handläggare och controllers, delta i arbetet med att utveckla styrningen av avtals- och uppföljningsarbetet mot framtidens hälso- och sjukvård. Kvalifikationer: Vi söker Dig som har högskoleutbildning, gärna med inriktning mot vård och omsorg, samhällsvetenskap eller ekonomi. Du har några års arbetslivserfarenhet som hänför sig till de verksamhetsområden som enheten ansvarar för. Du har också några års erfarenhet av utvecklings- och uppföljningsarbete. Du har en god stilistisk förmåga och erfarenhet av att skriva beslutsunderlag och rapporter. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga eftersom mycket arbete sker i team nära övriga handläggare på enheten och avdelningen. Det är också viktigt att du har god förmåga att skapa bra relationer med vårdgivare och andra samarbetspartners. Du är analytisk och har ett strukturerat och pedagogiskt arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation och/eller offentlig verksamhet. Har du kännedom och/eller kunskaper om hälso- och sjukvårdsstrukturen inom Stockholms läns landsting så är det en merit. Personliga egenskaper: Övrig information: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen erbjuder en attraktiv arbetsplats som strävar efter att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två handläggare för utveckling av psykiatriområdet

Erfaren ekonomiassistent
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Vi brinner för att matcha duktiga konsulter med nya spännande tjänster. Om vår kund Här har du en unik chans att få komma in på ett internationellt entreprenörs bolag som utvecklar appar för några av världens hetaste företag just nu. Till vår kund söker vi nu en erfaren ekonomiassistent. Företaget är ett spännande entreprenörsbolag inom IT och de drivs av innovation och kunskap. Deras framgång hänger på kvalitétsmedvetenhet och deras anställda är personer med stort tekniskt kunnande där kunskapen är en tillgång för hela företaget. Dina arbetsuppgifter Idag sköts den större delen utav ekonomin via partners samt via deras finska kontor där den centrala ekonomiavdelningen sitter. Man vill nu ta hem större delar av ekonomin för att sköta det in house. Som ekonomiassistent kommer du att sköta kund och leverantörsreskontra, avstämningar, kontering samt löpande redovisning. Du kommer ansvara för bokföring, månadsbokslut, ta fram månadsrapporter, bistå konsultchef för underlag för nyckeltal och hantera löneunderlag. I din roll kommer du att i vissa fall även ha samarbete med ekonomiavdelningen i Finland. Utöver de ekonomiska funktionerna kommer du även ansvara för övriga administrativa uppgifter. Exempel på detta kan vara beställning av kontorsmaterial, kontaktperson för medarbetare från Kina och Finland som är i Sverige för specifikt uppdrag, hantering av övriga administrativa frågor. Du kommer rapportera till Managing Director för kontoret i Stockholm . Bolaget använder sig idag av Microsoft Dynamic AX och har du erfarenhet av detta är det en stor fördel. Din profil Du har några års erfarenhet av liknande uppgifter och kan snabbt sätta dig in i rollen. Det är även viktigt att du känner dig mycket bekväm i kommunikation på både svenska och engelska då du kommer ha kontakt och samarbete med det finländska kontoret i vissa frågor. Är du självständig och känner dig trygg i din tidigare erfarenhet och kunskap samtidigt som du är öppen för förändringar och känner samhörighet med en entreprenöriell miljö kommer du att trivas på företaget. Vidare har du en god förmåga till samarbete och har en positiv framåtanda till både uppgifter och arbetskollegor. Kvalifikationer: Gymnasieutbildning el motsvarande med inriktning mot ekonomi. Relevant eftergymnasial utbildning om minst 2 år. Erfarenhet av liknande uppgifter. Med din initiativförmåga kommer du att utveckla både dig själv och företaget! Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kommer till en början att vara som konsult hos JCE Human Resource men kommer sedan att övergå helt till kund. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren ekonomiassistent

Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund
Ortivus är en ledande leverantör av mobila lösningar för den moderna akutsjukvården. Med närmare 30 års erfarenhet inom kardiologi och från utveckling av mobila övervaknings- och kommunikationslösningar, erbjuder vi våra kunder säkra, patientvänliga och kostnadseffektiva beslutsstödsystem som räddar liv och minskar lidande. Ortivus är ett noterat bolag på NASDAQ OMX Stockholm Small Cap-lista, och etablerades 1985. Bolaget är baserat i Danderyd, Sverige. Ortivus har ca 20 anställda i Sverige och Storbritannien. Mer än 1 300 ambulansfordon och 500 vårdplatser på akutsjukhus är utrustade med Ortivus lösningar. Tjänsten Support och installationsarbetet gäller primärt Ortivus två huvudprodukter MobiMed samt CoroNet. Det innebär mycket kontakt med sjuksköterskor samt den medicintekniska avdelningen, men även med andra IT-leverantörer samt partners. Du är kvalitetsmedveten och ansvarsfull, en slutförare med tydligt kundperspektiv. Resor och kundinstallationer ingår i jobbet. Bil finns inom företaget. Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm Kvalifikationer . Klinisk kunskap samt erfarenhet av arbete med medicintekniska produkter och regelverk . God kunskap om Windows (OS) . Gärna erfarenhet inom nätverkskommunikation (TCP/IP, switchar, VPN, SIM-kort, modem, remote desktop, etc.) . Databaskunskap värderas (SQL, gå igenom tabeller, enklare script) . Grundläggande elektronik kunskaper. . Helst högskolekompetens, gärna med inriktning mot medicinteknik . Bra med erfarenhet från supportsystem (exempelvis Nethelpdesk eller liknande) . Viss kunskap om ITIL ett extra plus . Gärna arbetat med test . Några års erfarenhet . Du måste kunna kommunicera flytande på svenska i tal och skrift med våra kunder . Du ska ha en god engelska som gör att du obehindrat kan arbeta med engelskspråkiga kunder eller partners . Körkort (kan tas under provanställning) I denna rekrytering samarbetar Ortivus med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Lotta Nilsson, lotta.nilsson@dfind.se Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it/. Ansök så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker/Installationstekniker med klinisk bakgrund

Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik
Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik. Ortivus är en ledande leverantör av mobila lösningar för den moderna akutsjukvården. Med närmare 30 års erfarenhet inom kardiologi och från utveckling av mobila övervaknings- och kommunikationslösningar, erbjuder vi våra kunder säkra, patientvänliga och kostnadseffektiva beslutsstödsystem som räddar liv och minskar lidande. Ortivus är ett noterat bolag på NASDAQ OMX Stockholm Small Cap-lista, och etablerades 1985. Bolaget är baserat i Danderyd, Sverige. Ortivus har ca 20 anställda i Sverige och Storbritannien. Mer än 1 300 ambulansfordon och 500 vårdplatser på akutsjukhus är utrustade med Ortivus lösningar. Vi söker nu en duktig kravanalytiker som kan översätta verksamhetens önskemål till tydliga kravspecifikationer gällande funktionella och icke funktionella krav. Du blir ett vitalt språkrör mellan verksamheten och IT. Det är därför viktigt att du har förmågan att uppfatta verksamhetens behov och på ett strukturerat och metodiskt sätt översätta dessa till mätbara krav på IT-lösningar samt Use Cases. Det handlar om att säkerställa att framtagna krav är detaljerade samt utvecklings- och testbara. Generellt sett ingår det i rollen att lämna över kraven till test och utveckling, men även att tillsammans med produktchefen göra prioriteringar. I kravarbetet kommer du ofta att leda workshops tillsammans med medarbetare eller slutanvändare eller andra representanter från våra kunder och partners. En liten del av arbetet kommer att bestå av presales, medverkande i affärsprojekt, användarforum eller demouppsättningar. Ortivus har tre olika huvudprodukter samt även andra stödsystem för vår interna verksamhet. I normalfallet arbetar du i huvudsak med ett eller två system men det kan periodvis vara fler projekt parallellt. Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm Dina arbetsuppgifter . Identifiera, dokumentera och hantera verksamhetens och andra intressenters behov och uttrycka dessa i krav lämpade för IT och test . verka för en effektiv kravhantering mellan verksamhet och IT, säkerställa att metoder, modeller och dokumentation följs . löpande utveckla och höja kvalitén i kravarbetet . genomföra utbildningar i ämnet kravhantering, främst internt men kan även vara kundworkshops/kravseminarier . ansvara för verktyg inom kravområdet tillsammans med vår Test Manager . strukturera och förvalta alla befintliga krav samt hantera ändringar i krav samt att spårbarhet finns . när tid medger stötta testorganisationen med löpande testarbete, vilket också skapar en bättre kunskap om systemen Kvalifikationer . har arbetat i större IT-organisationer . har minst 5 års erfarenhet av att arbeta med kravhantering och modellering inom såväl agil som traditionell utveckling . behärskar tekniker för att samla in krav, till exempel strukturerade intervjuer . praktisk erfarenhet av att ta fram användningsfall, user stories, funktionsspecifikationer, etc . arbetat med att ta fram förstudierapporter . god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt med olika företrädare för såväl affärsverksamheten som IT . har ett brinnande intresse för utvecklingsarbete och verksamhetsprocesser . Klinisk kunskap samt erfarenhet av arbete med medicintekniska produkter och regelverk . kan lätt och snabbt sätta dig in i nya områden och frågeställningar . är utbildad högskole-, civilingenjör eller systemvetare . Du är van att arbeta affärsmässigt, och har flytande kunskaper i både svenska och engelska. Din personlighet Du är resultat- och målinriktad, pedagogisk och beslutstrygg. Naturligtvis också analytisk och strukturerad. Du har ett brinnande intresse för kundens verksamhet och utmaningar, och vill genom ditt kravarbete på bästa sätt hjälpa dem med deras utmaningar. Avslutningsvis ser vi gärna att du har en utpräglad social förmåga och trivs med kontakt med slutanvändare och andra intressenter. Du är duktig på att nätverka internt och har en stark vilja att dela med dig av din kunskap till andra. I denna konsultrekrytering jobbar Ortivus med Dfind IT, där du kommer vara anställd det första halvåret, för att sedan i samtyckte med Ortivus övergå i anställning hos dem. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande. Vid frågor kontakta lotta.nilsson@dfind.se Organisations-/företagsbeskrivning Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving.
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ortivus söker Kravanalytiker med erfarenhet av medicinteknik

Platschef
Kungsfiskaren ingår i Peabkoncernen och är ett av Stockholms ledande ROT företag. Vi omsätter ca 900 mkr och sysselsätter idag ca 200 personer. Kungsfiskarens platschefer har en central roll i byggprojektet med helhetsansvar för projektens utförande. I detta ingår bl.a. kvalitet, ekonomi, planering och personal i projekten. I en roll som platschef bör du ha god byggteknisk kompetens samt minst 5 års erfarenhet som platschef. Vi söker dig som har empati, engagemang och är en god kommunikatör. Vidare ser vi att du är driven och resultatinriktad. Vi värdesätter också god samarbetsförmåga samt ett tydligt ledarskap. Hos oss får du ett omväxlande och utmanande arbete med stor frihet och mycket goda utvecklingsmöjligheter! Tjänsten är på heltid. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Företag: Kungsfiskaren Bygg och Fastighet AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef jobb, Platschef Stockholm, Platschef Kungsfiskaren Bygg och Fastighet AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef

Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Bålbroskolan ligger i Rimbo, drygt två mil från Norrtälje. Skolan består av en större byggnad samt ett antal paviljonger. I anslutning till huvudbyggnaden ligger Rimbo Sporthall samt en nybyggd utomhusplan för basket. Skolan är en grundskola från förskoleklass till årskurs 9 med tillhörande fritidshem. ARBETSUPPGIFTER Till Bålbroskolan söker vi två grundskollärare för tjänstgöring på deltid. Du kommer undervisa tre klasser, fördelade över årskurs 6 och 7, i svenska eller matematik. KVALIFIKATIONER Grundskollärarutbildning med inriktning svenska alternativt matematik. Du är väl förtrogen med grundskolan och dess läroplan. Du är nyfiken, kreativ, inspirerande och delar våra värderingar att varje barn är kompetent och bär på en vilja att ständigt utvecklas. Meriterande om du har erfarenhet och kunskap kring pedagogisk dokumentation och arbete med IKT.
Företag: Norrtälje kommun, Bålbroenheten, Barn- o utb kontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare med inriktning svenska och matematik till Bålbroskolan

Blackbelt Android developer?
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Om vår kund Här har du en unik chans att få komma in på ett internationellt entreprenörs bolag som utvecklar appar för några av världens hetaste företag just nu. För vår kunds räkning söker vi otroligt skickliga Android-utvecklare. Om du brinner för tekniken och allt det fantastiska man kan göra med den så har du hittat helt rätt! Företaget ligger i framkant när det gäller mobilutveckling och kombinerar teknologier för mobil, web och cloud tjänster. De söker nu efter drivna entreprenörs individer med mål att bli de absolut främsta Android- utvecklarna. Vår kund sitter i centrala Stockholm och finns bland annat i Kina, Finland och USA, de har ett globalt team på över 1500 medarbetare inklusive deras mycket välrenommerade test/QA- team på 500personer. För de som vill finns det stora möjligheter att få arbeta utomlands då de har flera kontor i USA, ytterligare 8 kontor i Kina och även i flera andra länder Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta tillsammans med ett gäng riktigt skickliga utvecklare och med stora, välkända företag och varumärken som PayPal, Microsoft, Samsung, China Mobile, Assa Abloy, Magine, Riksidrottsförbundet för att nämna ett fåtal. Hos vår kund kommer du ha stora möjligheter att på ett unikt sätt bidra till utvecklingen av företagets framtid. Då de är ett företag med högt i tak och korta beslutsvägar finns det gott om utrymme för nya tankar och idéer. Din profil Förutom att vi lägger stor vikt vid din personlighet och motivation letar vi efter dig som har: * Mycket stor kunskap och kompetens inom Java och djup förståelse utav Android SDK. * Du har erfarenhet utav HTTP/ HTTPS, Socket, JSON, XML * Du är van att arbeta Agilt, Scrum. * Erfarenhet utav JNI och även Unit testing är ett plus. * Du har erfarenhet av att utveckla Android-applikationer för tablets, men framförallt kan du med stolthet visa upp ett antal appar på Google Play där du kodat hela eller större delen. Anställningen börjar hos oss på JCE Human Resource för att sedan övergå till kund. Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så ansök redan idag. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Blackbelt Android developer? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blackbelt Android developer?

Norsktalande kredithandläggare
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För uppdrag till vår kund söker vi nu en norsktalande kredithandläggare. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Tjänsten Som norsktalande kredithandläggare är du en del av en avdelning på tio personer och ansvar tillsammans med ett par kollegor för kredithandläggningen. Avdelningen arbetar mot hela norden och du kommer att arbeta mot Norge i din roll som kredithandläggare. I rollen har du ett nära samarbete med säljorganisationen, framför allt kundansvariga säljare. Tjänsten är på heltid med start 1 september. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som norsktalande kredithandläggare har du följande arbetsuppgifter: • Bevaka kundfodringar • Koordinera påminnelser och inkasso • Hantera kreditspärrade orders • Uppföljning av kunder med betalproblem • Rapportering och uppföljning Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som norsktalande kredithandläggare ser vi gärna följande bakgrund: • Något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i svenska och engelska • Goda kunskaper i norska • Kunskaper i SAP är meriterande För denna roll söker vi dig som trivs med att arbeta i team men även kan prioritera dina arbetsuppgifter självständigt. Du trivs i en utåtriktad roll med mycket kundkontakt och förstår vikten av en hög servicenivå. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kredithandläggare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kredithandläggare


Sök lediga jobb Affärsdriven produktfotograf till Mio

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se