Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall

Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall jobb Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Boo Gårds förskola söker två förskollärare- Nacka

  2. Kundtjänstmedarbetare till Falck Räddningskår- Lidingö

  3. Berikande och spännande extrajobb som Studiecoach på My Academy!- Stockholm

  4. Studenter till fakturagruppen på bank fr.o.m. augusti- Stockholm

  5. Resande Serviceingenjör- Järfälla

  6. Account Managers med försäkrings- och redovisningsbakgrund sökes- Stockholm

  7. Lärare i förskola/Förskollärare- Stockholm

  8. Projektledare inom telekom- Stockholm

  9. Redovisningschef till Loomis- Stockholm

  10. Varupåfyllning, deltid- Stockholm


Mer beskrivning

Boo Gårds förskola söker två förskollärare
  Arbetsbeskrivning Du kommer tillsammans med två pedagoger utveckla det utforskande arbetssättet, dokumentera barnens lärande, reflektera, planera, genomföra och utvärdera verksamheten på en av våra förskoleavdelningar. Vi erbjuder dig: • regelbundna pedagogiska diskussioner • kompetenshöjande utbildningar både internt och externt • 5 timmars planering • arbetskläder • friskvårdsbidrag • pedagogisk lunch Arbetsplatsbeskrivning Boo Gårds förskola ligger i ett naturskönt område i nära anslutning till skog och hav i Saltsjö-Boo.  Förskolan består av fyra avdelningar och är belägen intill skolan i ett lugnt villaområde. I enheten ingår Boo Gårds skola och Bagarsjöns förskola. I Nacka bor drygt 90 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning. Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad förskollärare eller lärare mot de yngre åldrarna. Du är en god ledare som vill utveckla verksamheten och dig själv. Du är intresserad av barns lärprocesser och har stor erfarenhet av pedagogisk dokumentation. Du är tydlig och trygg i din yrkesroll gentemot barn, vårdnadshavare och kollegor. Vi ser att du är flexibel i ditt arbetssätt och har god samarbetsförmåga. Du ska ha god kännedom om de styrdokument som förskolan arbetar utifrån, framförallt den reviderade läroplanen. Du ska ha goda datakunskaper. Erfarenhet krävs. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete i förskola. Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning:  Heltid 100% Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön Löneform:   Månadslön   Ansökan Ansök senast den 9 augusti Kontaktpersoner Nancy Segura, Biträdande rektor          070-4318646               nancy.segura@nacka.se Tina Pettersson, Rektor                      070-4318653               tina.pettersson@nacka.se   Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Boo Gårds förskola söker två förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Boo Gårds förskola söker två förskollärare

Kundtjänstmedarbetare till Falck Räddningskår
QWORK Sweden AB Kundföretaget Just nu söker vi ytterligare en kundtjänstmedarbetare till Falck räddningskår för ett vikariat på 1,5 år. Falck är nordens största entreprenör i personvårds- och räddningstjänster har under mer än 100 år haft som uppdrag att förebygga olyckor, sjukdom och nödsituationer samt att ge snabb och professionell hjälp åt dem som råkat illa ut. Genom alla Falcks affärsområden löper en gemensam vilja att hjälpa folk som en röd tråd. Arbetsbeskrivning Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta ge service till företagets kunder inom områdena Bilbärgning & Assistans, Försäkringar, Larm, Support och säkerhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer därmed bestå av: -Ge service och hjälpa kunder via telefon och mail -Arbeta aktivt med försäljning samt merförsäljning av Falcks produkter -Administrativt arbete samt övriga allmänna kontorsgöromål. -Merförsäljning av Falcks tjänsteombud till befintliga kunder. Din profil Vi söker dig med tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och service. Du bör ha god datorvana samt tala svenska och engelska flytande. Som person tror vi även att du trivs i en säljande roll, samt att du alltid sätter kunden i fokus. Du trivs med att arbeta i grupp och är alltid effektiv och noggrann i ditt arbete. Egenskaper som vår kund värdesätter är även att du är positiv, driven och stresstålig. Vi förespråkar kulturellmångfald. Omfattning: Vikariat, 1,5 år Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt ök Plats: Lidingö Lön: Fast lön enligt avtal Låter detta som en tjänst som kan passa dig? Skicka din ansökan till snarast, vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd av Falck och det är därför av vikt att du ser långsiktigt på samarbetet. Vårt företag QWORK är bemanningsföretaget som hjälper Dig att hitta rätt väg på arbetsmarknaden. Vi finns verksamma inom de flesta affärsområden, exempelvis ekonomi, IT, handel, industri och administration. Vare sig du är ny på arbetsmarknaden eller har lång och gedigen erfarenhet kan vi genom vår kunskap och våra nätverk ge dig ett stort försprång då du är på jakt efter Ditt nästa jobb. Vår vision är att vara det personliga bemanningsföretaget där du tillhandahåller viljan och motivationen och vi bidrar med möjligheterna och kontakterna. Vill du läsa mer om oss och vad vi kan erbjuda, gå då in på vår hemsida www.qwork.se.
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till Falck Räddningskår jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till Falck Räddningskår

Berikande och spännande extrajobb som Studiecoach på My Academy!
Är du student eller har nyligen avslutat din utbildning och söker ett givande extrajobb? Har du goda kunskaper i matematik och är intresserad av att agera coach och mentor åt grundskole- och gymnasieelever genom läxhjälp? Vill du ha en karriärutvecklande arbetslivserfarenhet? Då kan du vara den vi söker! My Academy är Sveriges största läxhjälpsföretag. Vi jobbar med läxhjälp i hemmet och rekryterar kontinuerligt engagerade, positiva och ämnesstarka personer som söker ett studierelevant extrajobb som studiehjälp och mentor för elever på grundskolan och gymnasiet. Vi samarbetar med Sveriges mest spännande företag däribland Ericsson, Kivra och Handelskammaren i NYC och hjälper dig ut i karriären! Vad innebär jobbet? Som Studiecoach på My Academy kommer du att arbeta eftermiddagar, kvällar och helger i elevernas hem som är spridda över hela Stor-Stockholm. Du arbetar minst 4-8 timmar/vecka under en termin eller längre. Du bidrar med dina kunskaper för att hjälpa eleven att uppnå resultat inom ämneskunskap, studieteknik och motivation och får även en introduktionsutbildning i My Academys pedagogiska upplägg. Förutom detta innebär arbetet en karriärutvecklande arbetslivserfarenhet då My Academy även hjälper sina studiecoacher in i arbetslivet. Detta är ett utvecklande extrajobb där du får använda och underhålla dina befintliga kunskaper och vara med och göra skillnad i unga människors liv! Vem trivs här? Du som har en påbörjad eller nyligen avslutad universitets- eller högskoleutbildning och goda kunskaper i framför allt matte, men även i andra ämnen, kommer snabbt att komma in i rollen. Ditt pedagogiska sätt och din goda förmåga att kommunicera effektivt på svenska i tal och skrift får du användning för här. Med din positiva attityd och ditt gedigna engagemang kommer du att bli en uppskattad resurs och göra skillnad! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett utvecklande och givande extrajobb. Vid anställningens start får du en introduktionsutbildning där du bland annat tar del av vår arbetsstruktur. Vi har kontinuerligt träffar och after works med våra studiecoacher, vilket ger dig en fantastisk möjlighet att nätverka med tusentals kollegor runt om i Sverige. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Alla ansökningar hanteras av Adecco. Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Adeccos Kandidatcenter på tel 08-59898027 mellan kl 08.30-16.30 måndag-fredag eller maila till kandidatcenter@adecco.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Berikande och spännande extrajobb som Studiecoach på My Academy! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Berikande och spännande extrajobb som Studiecoach på My Academy!

Studenter till fakturagruppen på bank fr.o.m. augusti
Amendo AB Om Amendo Amendo Talents är specialiserade på uthyrning och rekrytering av unga talanger i början av sin karriär eller som fortfarande studerar och vill arbeta extra. Vi är ett dotterbolag inom Amendo som är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank & finans samt försäkring. Vi har idag kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. På sikt kommer vi att finnas på fler orter i landet och i de nordiska huvudstäderna. Om företaget Vår kund är en stor koncern med både bank- och försäkringsverksamhet med kontor i Stockholm. Arbetsbeskrivning Från och med mitten av augusti kommer du att ingå i en pool som arbetar i bankens fakturagrupp. Arbetspassen ligger vanligtvis vardagar 08-12 och du ska kunna arbeta minst två pass per vecka, men gärna mer. I dina dagliga arbetsuppgifter hjälper du till med de dagliga rutinerna kring fakturahanteringen i bolaget. Du ankomstregistrerar fakturor, kontaktar leverantörer och har mycket interna kontakter i organisationen. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola och har minst två år kvar på studierna. Du bör ha ett stort intresse för ekonomi och finans och det är meriterande om du arbetat på bank eller som ekonomiassistent tidigare. Som person är du mycket ordningssam och noggrann, och trivs i en social miljö med hög grad av service. Du bör vara en problemlösare som kan hantera flera parallella uppgifter. Du ska vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Frågor och kontakt Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande.
Företag: Amendo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Studenter till fakturagruppen på bank fr.o.m. augusti jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studenter till fakturagruppen på bank fr.o.m. augusti

Resande Serviceingenjör
Saab erbjuder världsledande lösningar, produkter och tjänster för militärt försvar och säkerhet. Ny teknologi utvecklas, anpassas och förbättras ständigt för att möta kundernas föränderliga behov i fler än 100 länder. De viktigaste marknaderna är Europa, Asien och Nordamerika. Saab har omkring 14 000 medarbetare och försäljningsintäkterna uppgick 2012 till cirka SEK 24 miljarder, varav cirka 25 procent var relaterat till forskning och utveckling. Vad du blir en del av Security and Defence Solutions, ett affärsområde inom Saab, erbjuder produkter och lösningar för militära ledningssystem, luftburna spanings- och övervakningssystem, träning och simulering, flygtrafikledning, sjöfartssäkerhet, säkerhets- och övervakningssystem samt lösningar för säker och robust kommunikation. Security and Defence Solutions har ungefär 3000 medarbetare varav drygt hälften utanför Sverige. Sektionen Commissioning &Tech Support, söker en resande serviceingenjör.Avdelningen tillhandahåller tjänster med fokus mot support för sikten och ledningssystem levererade av Saab. Avdelningen jobbar med kunder på den globala marknaden. Vi ska stärka vår tekniska kompetens och förmåga att stödja kunder, vi söker därför en serviceingenjör med inriktning på teknisk kundsupport. Tjänsten ger möjlighet till ett brett arbetsfält och stora interna utvecklingsmöjligheter. Din framtida utmaning Som resande serviceingenjör arbetar du med plattformsnära arbeten.     Tjänsten innebär primärt: * Kundsupport, innehållande daglig kontakt med våra kunder, uppföljning av ärenden. * Ombordarbeten innehållande; -STW, (Setting to work) -HAT, (Harbour acceptance test) -SAT, (Sea acceptance test) - FU, (förebyggande underhåll) - AU, (avhjälpande underhåll) Då vi strävar efter en bredd samt intern rörlighet kommer du få stora möjligheter att arbeta inom hela Deployment avdelningens verksamhetsområde. Vår avdelning har idag kontor i Järfälla och Karlskrona så placeringsort är valbar. Den du är idag För befattningen gäller att du har tydligt kundfokus, med en hög förmåga att snabbt sätta dig in i olika tekniska system samt hålla många bollar i luften. Det är meriterande om du har kunskaper inom militär teknik samt de av Saab levererade siktes och ledningssystemen. Att behärska svenska och engelska i tal och skrift samt ha minst B-körkort är ett krav.  Du är i grunden ingenjör eller teknisk officer, och har god generell kompetens inom militärteknik.
Företag: Saab
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Resande Serviceingenjör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Resande Serviceingenjör

Account Managers med försäkrings- och redovisningsbakgrund sökes
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Kommunikation, Försäljning, HR, Ekonomi och Administration. Om kunden / About the Client Aon Global Risk Consulting AB är ett dotterbolag till den världsomspännande koncernen Aon med huvudkontor i London. Bolaget har idag 26 medarbetare som är experter på förvaltning och utveckling av försäkringsbolag, däribland Captives, som via outsourcing förlägger sin verksamhet till oss. Till avdelningen som förvaltar försäkringsbolag söker vi nu förstärkning i form av flera Account Managers som har försäkrings- och redovisningsbakgrund. Tjänsterna är placerade i Stockholm. Kundfokuserade och flexibla Account Managers med sinne för affärer välkomnas för spännande roller med stort ansvar och utveckling inom försäkringsredovisning. Arbetsbeskrivning / Work Description I rollen som Account Manager är du redovisningsansvarig för ett antal captive/försäkrings-bolag och den sakkunnige vad gäller bolagens försäkringslösningar. I ditt vardagliga arbete ansvarar du bland annat för bolagens redovisning, bokslut, budget- och prognosarbete samt treasuryfrågor. Vidare har du hand om årsboksluten för bolagen i enlighet med IFRS. Rapportering till företagets ledning, koncern och Finansinspektionen ingår också i dina arbetsuppgifter. Till din hjälp har du en av våra duktiga ekonomiassistenter. Du har daglig kundkontakt och du medverkar även på kunders styrelsemöten. Du ansvarar även internt för prissättning och lönsamhet avseende dina kundkonton. Utöver detta ansvarar du för att säkerställa att, för försäkringsbolag, gällande lagar efterlevs och du är kontaktperson för bolagens revisorer och aktuarier. Din profil / Your profile Du är civilekonom som har både försäkrings- och redovisningskunskap. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. Då vi är en internationell koncern med både svenska och utländska kunder uttrycker du dig väl på både svenska och engelska. Kunderfarenhet och konsultativ erfarenhet är meriterande. Du trivs i serviceyrken där professionalism och kvalitet står i centrum. Övrigt / Other För att ansöka, skicka personligt brev och CV via länken. Sista ansökningsdag är den 31 juli 2013. Intervjuer kommer att hållas under augusti månad. Jobbcoaching / Prenumerationstjänst Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande. För mer information besök: www.inhouse.se/coaching Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida. Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: www.inhouse.se/registrera/ Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Account Managers med försäkrings- och redovisningsbakgrund sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Managers med försäkrings- och redovisningsbakgrund sökes

Lärare i förskola/Förskollärare
Stockholms Stad Farsta SDF Farsta strands förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Farsta är ett växande område som utvecklas med ny bebyggelse. För närvarande bor det närmare 50 000 personer i cirka 25000 hushåll. Farsta stadsdelsområde består av stadsdelarna Fagersjö, Farsta, Farstanäset, Farsta strand, Gubbängen, Hökarängen, Larsboda, Sköndal, Svedmyra och Tallkrogen med sina skilda karaktärer av äldre småhusbebyggelse, 50-talsförort och Farstas höghus. I Farsta är det nära till både natur och till service och kommunikationer. På kort tid kan du vara ute i skog och mark eller vid någon av Farstas två sjöar Magelungen och Drevviken. Det tar cirka 20 minuter med tunnelbana till Stockholm city. Farsta centrum är en dynamisk stadsdel med ett aktivt kultur- och föreningsliv. Där finns också ett centrum med stort utbud från runt 150 butiker och restauranger. 1 plats(er). Förskolan Skogslyan söker förskollärare till storbarnsavdelning Gunilla och tretton härliga storbarn väntar på dig! Var finns du som brinner för ditt uppdrag och vill arbeta på förskola? Du som vill arbeta med våra storbarn på förskolan? Har du ett stort engagemang, är positiv och tycker om att arbeta i arbetslag? Är du utbildad förskollärare, lärare mot yngre åldrar som är villig att åta dig det pedagogiska ansvaret på avdelningen? Då är du välkommen till oss! Vi är en enhet med fem förskolor i ett mångkulturellt område som tillsammans arbetar för att skapa den bästa förskoleverksamheten för våra gemensamma barn. Vi arbetar bl.a. med nätverk, erfarenhetsutbyte genom olika forum, arbetsbytardagar. Skogslyan är en väl fungerande förskola som har närhet till natur.Förskolans har en härlig gård. Skogslyan är en förskola med tre avdelningar där storbarnsavdelningen har tretton barn. Avdelningarna är indelade som småbars- mellanbarns- och storbarnsavdelning.Den mycket goda maten tillagas på förskolan och personalgruppen har arbetat länge tillsammans. På Skogslyan värnar vi om att bevara olika kulturers traditioner, både svenska och utländska. Vi lägger stor vikt på språkutveckling, naturen och dokumentation. Vi tycker också det är viktigt med utevistelse, både för att stimulera barnens utveckling samt för en bättre hälsa. Du ska leda arbetet tillsammans med Gunilla efter enhetens pedagogiska årsplan som ger struktur och organisation på förskolan och avdelningen. Du ska ha barnen i centrum, visa respekt och ha förmåga att skapa ett demokratiskt klimat i förskolan. Vill du vara med att fortsätta den spännande utvecklingen i Farsta Strand, kom till oss! Vi vill att du ska ha kunskap om ett utforskande arbetssätt och pedagogisk dokumentation, ha vana att använda IT/ tekniska verktyg i förskolan. Under året har vi fortsatt utbildning med pedagogisk dokumentation, PIM- utbildning. Enheten arbetar med gemensamt projekt som under året har varit Rörelse och Hälsa. Lärplattor som pedagogiskt verktyg finns på förskoleavdelningarna. Förskollärare, Lärare mot yngre åldrar Fast schema månag till torsdag med rullande fredagar Viss subventionerad friskvård. Vissa arbetskläder. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Vi vill gärna att du har arbetslivserfarenhet och erfarenhet av arbete på förskolan. Är du nyutbildad är du även välkommen att söka till oss. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Rekryteringsföretag undanbedes För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Ann Björkman,08- 508 47 678 Lotta Fristedt, Fackombud Lärarförbundet, 08-508 18 000 (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Farsta strands förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i förskola/Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i förskola/Förskollärare

Projektledare inom telekom
Har du erfarenhet av projektledning och vill växa med ett ledande och nytänkande företag som bygger infrastruktur för telekombranschen? Är du en driven och förtroendeingivande person som trivs i en ansvarsfull roll? Sök då tjänsten som projektledare till vår kund i telekombranschen. Om företaget Kunden är ett entreprenadbolag som planerar, bygger ut och underhåller infrastruktur för kommunikation. Kunderna är bostadsrättsföreningar, kommunala bostadsbolag, operatörer och nätägare. Arbetsuppgifter I din roll som projektledare planerar du för utbyggnaden av kundernas mobilnät i Stockholmsområdet. Det är ett omväxlande arbete där du kommer att tillbringa tid såväl framför dator som ute på fält. Arbetet består av att driva ett antal projekt (basstationer) genom dess olika skeden, från övergripande radioplan till byggnationsklar basstation (kunskap inom radioplanering ej nödvändig). Rollen innebär bland annat att hantera tillstånd och bygglov, avtalshantering, projektering, kontakt med markägare, fastighetsägare och underentreprenörer, hålla i byggmöten samt att planera material- och tidsåtgång för projektet. Vem är du? Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens med teknisk inriktning eller motsvarande. Du har god datavana och lätt för att lära dig nya program och system. Du har erfarenhet av CAD och praktisk projektledning samt kännedom om mobiltelenätets uppbyggnad. Du är van att hantera myndighetskontakter avtalsförhandling samt har kunskap i Plan- och bygglagen. Du innehar B-körkort. Som person är du nytänkande, driven och målinriktad. Du är en socialt kompetent och själgående person som gärna arbetar i team. Du är en förtroendeingivande person med en god förmåga att bygga relationer med kunder, kollegor och myndigheter och du levererar en hög servicenivå och kvalitet i alla delar av ditt arbete. Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på First Reserve på tel 08-705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare inom telekom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare inom telekom

Redovisningschef till Loomis
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Tjänsten som Redovisningschef innebär främst att leda det dagliga arbetet på ekonomiavdelningen samt ansvara för framtagande av månadsbokslut och koncernrapportering. Vidare säkerställa god intern kontroll och vara kontaktperson till våra revisorer samt planera revisionen. Tjänsten omfattar personalansvar. Du drivs av och vill arbeta med kvalificerad redovisning och rapportering. Vi är i dagsläget 4 personer som bl. a. arbetar med framtagandet av månatligt resultat, extern redovisning och koncernrapportering. Det är viktigt att du ser dig som en del i teamet och på ett prestigelöst sätt deltar i avdelningens arbete. Ekonomavdelningen hos oss omfattar förutom den redovisningsansvariga även en ekonomiassistent och två medarbetare för kund- respektive leverantörsreskontran. Du kommer att rapportera till Financial Controller. Vem är du? Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av kvalificerad redovisning och jobbat som Redovisningsansvarig tidigare. Vi tror att du har relevant eftergymnasial ekonomiutbildning i botten. Du har mycket goda kunskaper i redovisning, löpande bokföring, skatter, moms, bokslut och koncernrapportering. Vidare är du strukturerad, metodiskt och har god erfarenhet i intern kontroll. Erfarenhet av byte av ekonomisystem är meriterande då vi är i process för inköp av nytt affärssystem. Du är van att arbeta under stress, är analytisk, effektiv och noggrann. Du är duktig på att snabbt omsätta teori till praktisk bokföring och få saker gjorda. Du är en positiv person med hög teamkänsla som är bra på att entusiasmera men ställer även tydliga krav och följer upp med feedback. Vidare är du kommunikativ och har hög integritet. Du behärskar Officepaketet och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Du erbjuds En spännande tjänst på ett internationellt framgångsrikt företag. Om företaget Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Vi är 1300 medarbetare och finns på 15 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald. Koncernen Loomis AB är ett internationellt företag med huvudkontor i Stockholm och över 440 platskontor i Europa och USA, med en omsättning på omkring 11 miljarder SEK och drygt 20 000 medarbetare. Start: Enligt ök Lön: Enligt ök Sista ansökningsdag Omgående
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningschef till Loomis jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningschef till Loomis

Varupåfyllning, deltid
Adaptus Bemanning AB Om ADAPTUS ADAPTUS är ett auktoriserat bemanningsföretag som skapar framgång för individer och organisationer. Det innebär att vi ger dig de förutsättningar som du behöver för att klara av ditt dagliga arbete på bästa sätt. Vi har till exempel erfarna arbetsledare som introducerar dig hos våra kunder och är anträffbara under hela ditt arbetspass. Via oss kommer du att arbeta med många spännande och givande uppdrag. Detta tillsammans med internutbildningar och vår snabba tillväxt ger dig karriärmöjligheter som är svåra att hitta på annat håll. Dina arbetsuppgifter Vi söker extrapersonal till arbete i livsmedelsbutik. Arbetsuppgifterna består av att fylla på varor i butiken. Vi söker endast dig som är studerande eller har annan heltidsanställning då detta endast är extraarbete. Arbetstider 05:00 Måndag,onsdag och fredag Krav För att lyckas med arbetet är Du serviceintriktad, ansvarsfull, noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo. Du skall ha annan heltidsanställning då detta endast är extraarbete. Meriterande B-körkort och tillgång till bil då det kan vara svårt att ta sig till kund vid denna tid. Tidigare vana från butiksarbete eller varuplock/lager är meriterande. Tillsättning Omgående!
Företag: ADAPTUS Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Varupåfyllning, deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Varupåfyllning, deltid


Sök lediga jobb Affärsfokuserad ekonomichef _ Vice VD till Kraften Invest i Sundsvall

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se