Lediga jobb Ale - Söka jobb i Ale

Lediga jobb Ale Sök lediga jobb Ale


Hittade inga lediga jobb på sökning: Ale. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Junior Sales Controller- Stockholm

  2. HR Manager till Sealed Air Sverige- Stockholm

  3. Tm-säljare inom mediekoncern- Stockholm

  4. Sales Manager- Stockholm

  5. Jobba hemifrån- Stockholm

  6. Phonera söker Young Proffesionals-deras blivande stjärnsäljare- Stockholm

  7. Plattsättare- Stockholm

  8. Drivna elsäljare till ungt, expansivt bolag- Stockholm

  9. Säljare med/utan erfarenhet sökes i Salem.- Salem

  10. SÖKES VÅRDBITRÄDE I SALEM- Stockholm

  11. Sales Director - Premium Brands- Stockholm

  12. Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!- Stockholm

  13. Sales & Business Analyst till vår konsultverksamhet- Stockholm

  14. Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör- Stockholm

  15. Media- koncept och eventsäljare- Stockholm

  16. Drivna Account Managers- Stockholm

  17. Account managers till Mobilio i Schibsted- Stockholm

  18. Sommarjobb,Tele2 säljare! Timlön+provision+bonus- Stockholm

  19. Tele2 Säljare fasttelefon Garantilön 15000-18000- Stockholm

  20. Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.- Täby

  21. Kundansvarig säljare DokuMera- Stockholm

  22. Socialsekreterare- Salem

  23. Account Manager/printsäljare- Stockholm

  24. Digital Account Manager- Stockholm

  25. Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen- Stockholm

  26. Brandskyddstekniker söks- Sigtuna

  27. Utesäljare i stor mediekoncern- Stockholm

  28. Nordic Sales Manager- Stockholm

  29. Utbildare till Harman Consumer Nordic- Stockholm

  30. Projektledare- Salem

  31. Swesale söker Rekryteringsassistent deltid- Stockholm

  32. B2B-säljare till Hi3G Access AB- Stockholm

  33. Experis is looking for talented persons with language skills!- Stockholm

  34. Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base- Södertälje

  35. Skolsköterska- Salem

  36. Tävlingsinriktade försäkringsförmedlare- Stockholm

  37. Blivande Gruppchef/Säljare Salem- Salem

  38. Account Manager for New Sales APSIS - Finland- Stockholm

  39. Corporate Sales Manager to NetNames- Stockholm

  40. Vikarierande natt sjuksköterska- Solna


Mer beskrivning

Junior Sales Controller
Vår klient: Our client is a global IT-Company with operations all around the world and with its Corporate Headquarters in the US. We are now seeking to recruit a Junior Sales Controller for an interim assignment of six month and with clear ambition of turning it into a permanent position. The assignment will start as soon as possible. You will be employed in Human Capitals interim team and placed at our clients Swedish Head Office that is located in the center of Stockholm. Din utmaning: Take a proactive approach to researching breakdowns in service, process or information flow; resolves issues appropriately and establishes preventative measures. Promote teamwork and a service-oriented approach in all activities. Take a proactive approach in coordinating between customers and Sales personnel. Apply and ensure attention to detail in all matters. Apply a methodical approach to completing all tasks. Demonstrate solid written and oral communication skills. Apply a consistent approach to planning and organizing tasks. Clearly present information (spoken or written); communicate at various organization levels. Din bakgrund: University degree or equivalent with one to two years of experience. Advanced Excel and Microsoft Office User. Experience of working with Oracle. Experience within logistics. Fluent in English and Swedish both written and spoken. Din ansökan: Would you like to be part of our Interim team? Then, please send us your application with reference FN/927, as soon as possible to Apply Now  or contact Patrik Sundelin or Fredrik Newstam responsible consultant at Human Capital 08-546 99 260 Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Sales Controller jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Sales Controller

HR Manager till Sealed Air Sverige
Vill Du jobba i ett spännande och dynamiskt företag i en global miljö? Vill Du jobba på ett företag med god gemenskap? Sök då tjänsten på Sealed Air på! I denna rekrytering samarbetar Sealed Air med First Reserve. Placering Stockholm alternativt Aneby 4 mil från Jönköping. Om företaget Sealed Air is a global leader in food safety and security, facility hygiene and product protection. With widely recognized and inventive brands such as Bubble Wrap® brand cushioning, Cryovac® brand food packaging solutions and Diversey® brand cleaning and hygiene solutions, Sealed Air offers efficient and sustainable solutions that create business value for customers, enhance the quality of life for consumers and provide a cleaner and healthier environment for future generations. Sealed Air generated revenue of $7,6 billion in 2012 and has approximately 25,000 employees who serve customers in 175 countries. For more info see sealedair.com Arbetsuppgifter Sealed Air befinner sig i en dynamisk och utvecklande organisationsfas, för ca 1,5 år sedan förvärvades Diversey. Vi söker nu en HR Manager för Sverige med verksamhet i Stockholm och Aneby (totalt 170 anställda), som vill vara med på den fortsatta resan i att bygga en gemensam företagskultur samt integrera Sealed Airs och Diverseys rutiner och processer. Rollen som HR Manager innebär både strategiskt- samt operativt personalarbete. Du rapporterar till HR Director för Norden. Resor förekommer i tjänsten. Vem är du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av brett personalarbete i större, gärna internationella matrisorganisationer. Du har en högskoleexamen, gärna inom HR. Är van vid engelska som koncernspråk och behärskar språket väl i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Excel. Som person är du lätt att samarbeta med och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och din omgivning. Du är kommunikativ i både tal och skrift och har förmågan att ge mycket god service såväl internt som externt. Du har förmågan att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt. Självklart har du en glad och positiv attityd! Ansökan Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Frågor besvaras av Viveka Holm, tel: 08-705 80 64 eller Sandra Solomon 08- 705 80 63. Välkommen med din ansökan!
Företag: First Reserve AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga HR Manager till Sealed Air Sverige jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR Manager till Sealed Air Sverige

Tm-säljare inom mediekoncern
Företaget Är du social och driven och vill jobba i en miljö med tempo och driv? Vi tillhör en stor mediekoncern och sitter i stora fina lokaler i City, hos oss trivs man om man gillar högt tempo och om man gillar att ha roligt med taggade kollegor! Vi arbetar med rådgivning över telefon, informerar om hur vi kan sänka våra kunders privata lån. Nu kör vi igång med att rekrytera ytterligare personal, vill du vara med i vårt gäng? Din roll Du kan snabbt se resultaten av dina prestationer i ditt lönekuvert. Det finns inget lönetak! Sälj mer - jäna mer! Vi är ett härligt gäng som trivs med varandra. Hos oss får du en fullständig produkt - och säljutbildning Tidigare säljerfarenhet är meriterande men inget krav. Företaget jobbar mycket med att utveckla dig som individ för att göra dig till en bättre säljare, vårt mål är att du hela tiden ska utvecklas och vi ställer hela vår kompetens till ert förfogande. Lönen Du har en fast timlön och dessutom provision utan tak. Arbetstiderna är dagtid 10-18 samt en dag i veckan 13-21 Din framtid Här finns stora chanser till utveckling om man visar framfötterna och har goda resultat! Ansökan Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV, ett personligt brev och gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Tm-säljare inom mediekoncern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tm-säljare inom mediekoncern

Sales Manager
ABEM Instrument AB ? Direct Sales Worldwide Guideline, a global leader in geophysics and geotechnology, converts advanced technology into applicable practical solutions to everyday, societal and global problems. We work primarily in three global growth areas: mapping of bodies of water, environmental and geological risks, and infrastructure, but our total solutions are also used for purposes such as archeology, accident investigations, crime scene investigations and natural resource exploration. Sales Manager Purpose:Second line contact for potential clients, evaluate, develop and close direct sales. Duties: -Reply to prospect inquiries, evaluate and identify action(s) needed to close deal. -Issue and follow up of quotations -First line Support and Management for/of distributors -Strategic active new lead generation and market development -Continuous contact with leads and activate ?sleeping? leads -Bid management Qualification: -Minimum 3-5 year experience of international sales -Preferably experience of managing of large project bids -Service and sales minded with client focus -Proven closing ability -Fluent speaking/writing in Swedish and English, good knowledge in Spanish Are you interested? Please attach your application.
Företag: Academic Resource AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Manager

Jobba hemifrån
Vi söker två självständiga säljare som vill jobba hemifrån med telefonförsäljning mot företag. För att bli framgångsrik tror vi att du är positiv, disciplinerad och driven. Du måste ha tillgång till dator och Internet samt telefon. Vi står för dina telefonkostnader relaterat till ditt arbete. Du kan jobba heltid eller deltid mellan kl 08.30 och 17.00 mån-fre. Tjänsten passar utmärkt att kombinera med t ex studier eller liknande. Önskvärda kvalifikationer: - Datorvana, lätt att föra samtal med kunder. - Du är driven, självsäker och väldigt självständig. - Ett krav är att Du som söker har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning, mötesbokning, kundservice och/eller telemarketing. Villkor för tjänsten: - Endast provisionsersättning. Ersättningen baseras på resultat. Om du har eget företag och vill ta uppdrag från oss är det också intressant.
Företag: Ginsburg Sales Support
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Jobba hemifrån jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jobba hemifrån

Phonera söker Young Proffesionals-deras blivande stjärnsäljare
Sale Nordic Staffing Service AB Phonera söker dig som alltid har velat bli en säljare och göra affärer. Vi söker efter personer som har viljan och energin att lära sig försäljning och uthålligheten att lyckas med de egna personliga målen. Om kunden Phonera är en fullserviceleverantör av kommunikationslösningar till framförallt små och medelstora företag. Phonera erbjuder Fast telefoni, IP-telefoni, Centrex-tjänster, Bredband, Mobiltelefoni samt Telekonferenser. Vi tillgodoser företagens behov av pålitliga och prisvärda kommunikationslösningar och grunden för bolagets lönsamhet är en hög kundlojalitet förenat med effektiva affärsprocesser samt en smidig och flexibel organisation. Phonera har huvudkontor i Malmö och är noterat på OMX Nasdaq Small Cap i Stockholm samt har drygt hundra anställda och omsatte 2012 397 miljoner kronor. För mer information om Phonera beskök www.phonera.se Din bakgrund Vi på Phonera utbildar, formar och kommer göra dig till en av oss. Du kommer ingå i ett team precis som ett idrottslag. Vi söker dig som vill ha utmaningar och som har en inställning att personlig utveckling är en del av livet. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av försäljning utan vi kommer lära dig allt du behöver veta om försäljning. Det enda vi kräver är att du är lojal, intresserad och har en känsla för människor. Detta innebär självklart att du skall kunna ge och ta, lyssna och framförallt ha viljan att lära. Phonera har sina lokaler på Gävlegatan i Stockholm. Övrigt I denna rekrytering samarbetar Phonera med Sale Nordic. Du ansöker genom vårt webformulär. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Hallberg på Sale Nordic. Nu under semestertider kan svaren på dina frågor och din ansökan ta lite längre tid än vanligt. Vi gör löpande urval och intervjuer så vi vill ha din ansökan så fort som möjligt.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Phonera söker Young Proffesionals-deras blivande stjärnsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Phonera söker Young Proffesionals-deras blivande stjärnsäljare

Plattsättare
Platsbeskrivning Företaget söker utbildade plattsättare med yrkesbevis, självgående (ej lärlingar) och med utbildning enligt gällande regler, är noggranna samt har dokumenterad erfarenhet sökes för arbeten i . Stockholm,Västerås, Eskilstuna, Nyköping och Uppsala
Företag: Bergströms Plattsättning i Mälardalen AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Plattsättare jobb, Plattsättare Stockholm, Plattsättare Bergströms Plattsättning i Mälardalen AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Plattsättare

Drivna elsäljare till ungt, expansivt bolag
Som säljare hos Compricer får du vara med att bygga upp vår nya försäljningskanal. Arbeta aktivt och självständigt med att bearbeta våra användare, ge professionella produktråd och sälja in rätt lösning för varje kund. Du kommer att få vara med i uppbyggnaden av callcenter-verksamheten, med möjlighet att påverka, synas och växa! Compricer är ett expansivt ungt företag som alltid strävar framåt och har sitt kontor i fina lokaler på Östermalm i centrala Stockholm. Som säljare på Compricer kontaktar du våra kunder som jämfört elavtal på vår hemsida. Alla kunder har olika behov, och som säljare hjälper du våra kunder att hitta de avtal som passar bäst för just dem, både innehållsmässigt och prismässigt. Hos oss kan du hjälpa kunden bland många olika avtalsformer hos 38 olika bolag. Du kommer således garanterat kunna hitta avtal som passar just din kunds behov och önskemål. Compricer erbjuder dig goda möjligheter att växa inom företaget samt en meriterande utbildning inom elkunskap Vi ger dig alla verktyg du behöver för att kunna göra ett bra jobb. För dig som visar framfötterna kan även andra produkter kopplas på i din produktportfölj! För att passa som säljare hos oss på Compricer bör du: Ha viljan att kunna påverka din egen lön genom goda prestationer. Ha erfarenhet från telefonförsäljning eller annat bearbetning per telefon. Vara beredd att jobba hårt för att nå dina mål, men samtidigt belönas om du gör så. Detta är ett arbete som passar perfekt för dig som är utåtriktad och gillar att ha kundkontakt. Det är på heltid och tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag 9.00-18.00. Lön: Fast lön + provisions stege från första kronan samt en garantilön de två första månaderna. (vi håller en mycket god snittlön jämfört med andra försäljningsjobb) Låter detta intressant? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag. Ansökan Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV, ett personligt brev och gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna elsäljare till ungt, expansivt bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna elsäljare till ungt, expansivt bolag

Säljare med/utan erfarenhet sökes i Salem.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet inom försäljning, vi internutbildar alla från grunden. Du har lön för alla demonstrationer du gör även om du inte säljer något. Säljare för uppsökande verksamhet i Salems kommun sökes. Vi håller en klimatanpassad intervju via telefon onsdagen den 24 juli. Detta innebär att du inte behöver ta dig till en speciell plats, vilket sparar miljön och din tid. Intervjun börjar med att du via vår hemsida fyller i en ansökningsblankett och efter det får du se en informationsfilm om företaget, löner, utbildning, produkten m.m. Efter filmen ringer vi upp dig för den personliga delen av intervjun. Nästan alla kan arbeta med försäljning. Det är ett hantverk och likt andra färdigheter går det att lära sig. Givetvis kan olika individer ha olika förutsättningar, alla vill kanske inte lära sig, men det betyder inte att de saknar förmågan. Noab ingår i en företagsgrupp som finns i 49 länder med drygt 10 000 medarbetare och en årsomsättning på ca 7,5 miljarder kr. 19 935 kr i lön + Ob-tillägg på 4 815 kr. Totalt 24 750 kr. 45 besök per månad ger 19 935 kr i lön. 443 kr per besök och motsvarar 10,5 besök per vecka. + Ob-tillägg på 4 815 kr. Totalt 24 750 kr Du har lön även om du inte säljer något. Gör du mindre än 45 demonstrationer per månad får du en lägre ersättning, men du får fortfarande betalt för alla demonstrationer du gör. Ex. 40 demonstrationer per månad ger 11 520 kr i lön. 288 kr per besök och motsvarar 9,5 besök per vecka + Ob-tillägg på 2 880 kr. Totalt 14 400 kr. Enligt gällande semesterlag har du ovanpå din lön/provision 12 % i semesterersättning. Mer information om lön och provision får du på din personliga intervju. När det gäller provisionsdelen har du inget tak på hur mycket du kan tjäna under en månad. Vi får våra demonstrationer via kundreferenser som sedan bokas in av vår bokningsavdelning. Det innebär att du som representant åker ut på förbokade kundbesök. En demonstration tar ca 2 timmar + körtid. Körkort är ett krav. Produkten vi marknadsför heter PA03 Platinum Edition och tillverkas i Tyskland. Maskinen har en mängd olika funktioner och användningsområden. Maskinen är 100 % återvinningsbar och vi har en unik renoveringsplan som garanterar att produkten skall fungera så länge kunden lever. Hemsida: www.noab.nu Utbildningen kommer att hållas på vårt kontor (Lund) eller filialkontor (Borås/Uppsala/Linköping). Grundutbildningen är fördelad på 3 dagar på kontoret och 4 dagar på fältet, varav 4 dagar med mentor. Om du behöver övernattning står vi för boendekostnaden. Vi bjuder även på maten under utbildningsdagarna. Du får ersättning för kursdagarna. Skulle du under utbildningens eller anställningens gång känna att detta inte är något för dig kan du utan förklaring välja att avsluta utbildningen eller anställningen med omedelbar verkan och ändå få ersättning för det du gjort.
Företag: NORDIS AB
Ort: Salem
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare med/utan erfarenhet sökes i Salem. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare med/utan erfarenhet sökes i Salem.

SÖKES VÅRDBITRÄDE I SALEM
Vi söker någon som har erfarenhet inom vård. Du ska hjälpa med att förbereda frukost, lunch och middag samt städning, handling m.m. Vi söker någon som bor nära och helst någon som har körkort för att kunna jobba med andra kunder mellan passen. Vi söker någon som har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift och gärna kunskaper i spanska men inget krav.
Företag: INBLASA AKTIEBOLAGET
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga SÖKES VÅRDBITRÄDE I SALEM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SÖKES VÅRDBITRÄDE I SALEM

Sales Director - Premium Brands
Propell Propell Vår kund är en ledande internationell aktör med några av marknadens starkaste konsumentvarumärken i premiumsegmentet. Företaget är verksamt inom ett flertal produktområden och söker nu en nyckelroll till sitt svenska huvudkontor. Företaget står inför en spännande tillväxtresa där man med hjälp av ökat fokus på försäljning och marknadsföring ska ta ytterligare marknadsandelar och fortsätta växa. Sales Director – Premium Brands Som Sales Director ansvarar du för att utveckla och genomföra övergripande försäljningsplaner som omfattar nya och befintliga försäljningsstrategier inom företaget. Du kommer att ha en nyckelroll i att driva bolagets tillväxt på den svenska marknaden inom ett flertal olika produktområden. Ditt huvudsakliga ansvar blir att säkerställa att den svenska försäljningsorganisationen får bästa möjliga förutsättningar för att skapa nya och odla befintliga kundrelationer och generera lönsamma affärer. Du leder ett stort team med ett flertal direktrapporterande. Du planerar och leder arbetet för fieldsales, KAM-organisationen, B2B samt kundtjänst. Du ingår i den svenska ledningsgruppen och en viktig del i din roll blir att arbeta nära och stötta Country Manager Sweden som du också rapporterar till. Arbetsuppgifter: - Aktivt driva och utveckla företagets försäljning och försäljningsstrategier - Leda och samordna den kommersiella processen - Tillsammans med Country Manager driva och utveckla den svenska verksamheten - Driva företagets centrala förhandlingar - Samordna och optimera kampanjer och övriga försäljningsaktiviteter i nära samarbete med marknadsavdelningen - Analysera försäljningsdata och ta fram prognoser samt relevanta handlingsplaner - Driva företagets kanal- och kundstrategi - Leda, utveckla och inspirera medarbetare - Resursplanera och optimera säljavdelningens arbete Passande profil: - Minst 10 års erfarenhet av progressiv försäljning inom FMCG/Konsumentprodukter - Dokumenterad erfarenhet av att skapa försäljningstillväxt och att driva och utveckla processer - Minst 5-7 års erfarenhet på ledande position - Akademisk examen inom ekonomi/marknadsföring - Erfarenhet av internationella bolag och/eller en matrisorganisation är meriterande - Erfarenhet av category management och kanal-/kundstrategiarbete - Erfarenet av B2B-försäljning är meriterande - Mycket god förhandlingsvana - Goda kunskaper i MS Office varav mycket goda kunskaper i MS Excel behövs i jobbet - Flytande på svenska och engelska, skriftligt och muntligt Som person är du driven, analytisk och lösningsorienterad. Vi värdesätter teamorienterade och prestigelösa kollegor med ett kommersiellt och entreprenöriellt affärssinne. Vidare är du en flexibel och förändringsbenägen ledarpersonlighet som har förmågan att inspirera dina medarbetare. Vi erbjuder dig ett av marknadens mest spännande arbeten i en organisation som är under förändring! Intervjuer kommer att påbörjas under augusti månad, sista ansökningsdag är den 31 augusti men rollen kan komma att tillsättas tidigare. Vid frågor kring rollen eller ansökningsförfarandet, vänligen kontakta Fatou Thunblad på telefonnummer 0735 233 005 efter den 22 juli. Det går också bra att skicka ett mail med eventuella frågor till fatou.thunblad@propell.se. Ansök med ett CV samt ett personligt brev via www.propell.se. ________________________________________________________________________________________ Information om ansökningsförfarandet på Novare Propells hemsida: Du kan enbart ansöka genom att svara på några frågor på propell.se. Efter att du svarat på frågorna bifogar du ditt eget CV och personliga brev, vi använder alltså inte CV-mallar. Format på filer vi accepterar är Word och PDF. Om du vill ändra på ditt CV eller personliga brev efter att du har sökt tjänsten, loggar du in på "Mina Sidor" och klickar på CV-uppladdning. Där laddar du helt enkelt upp ett nytt CV och raderar det gamla. Observera att detta bara går att göra på det senaste jobbet du sökt. Klicka på "Ansök nu" så guidar vi dig igenom alla stegen. Tjänsten publicerades 2013-07-15
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Director - Premium Brands jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Director - Premium Brands

Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund er verdens ledende innen outsourcing CRM og kundeservice. Dina arbetsuppgifter Arbeid med oss betyr handtering av innkommende kundehenvendelser fra våre norske kunder. Kundekontakt skjer hovedsakelig via post, men også telefon. For å bli vurdert for stillingen må du snakke og skrive flytende norsk. Din viktigste oppgave i dette arbeidet er å løse kundens problemer, inkludert om fakturering spørsmål, vareparti og påminnelser. I arbeidet inngår også en del administrasjon. Som person er du service orientert, stress og løsningsfokusert. Du får en utdanning som vil hjelpe deg å håndtere utfordringene i den rollen vi tilbyr deg. Hos oss får du gode muligheter for utvikling og karrieremuligheter i et selskap som stadig er i vekst og ønsker at alle ansatte vokser med oss. Du kommer å jobbe på en arbeidsplass fylt med ambisjoner, drive og ungdommelig atmosfære! Din profil Personen vi leter etter - Snakker og skriver flytende norsk - Ha god skriftlig kommunikasjon - Er tjeneste og løsningsfokusert - Har meget god struktur, nøyaktig og jobber like godt med både tall og mennesker - God til å kommunisere og veilede kunder på en hyggelig og lærerik måte, både skriftlig og muntlig - Har god data vane - Fullført videregående skole Det legges vekt på hvem du er og ditt mulige potensiale. En positive holdning er en av dine viktigste kunskaper. Ettersom intervju prosessen pågår fortløpende bør du sende inn din søknad i dag. Om oss Studentwork er en autorisert nordisk bemannings- og rekrutteringsbedrift med fokus på studenter, nyutdannede og personer med opp til fem års arbeidserfaring. Vår søsterbedrift Sharper hjelper til med ansettelser av spesialister og personer på mellom- og toppnivå i bedriften.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalende medarbeidere til kundetjenestesenteret for vår kund!

Sales & Business Analyst till vår konsultverksamhet
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Till ett konsultuppdrag i Liljeholmen söker vi en Sales & Business Analyst med start snarast. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Arbetsbeskrivning Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att själv ta fram data ur systemet för att sedan analysera kunders lönsamhet och aktiviteter. Du rapporterar till CFO. Du samarbetar med IT- och säljavdelningen. Vem är du? Vi söker dig som har minst 2-5 års erfarenhet från en roll som Sales & Business Analyst eller Business Controller. Du utrycker dig obehindrat i svenska och engelska i tal och skrift. Du har mycket god kunskap i Excel och SQL. Då de analyser du gör ligger till grund för företagsledningens beslut kräver tjänsten god analytisk förmåga tillsammans med mycket god kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt. Du hanterar både detaljer och helhetsperspektiv och har en utvecklingsinriktad inställning till arbetet. Tjänsten kräver att du som person är professionell och lugn med god prioriteringsförmåga. Då du kommer att ha mycket kontakter på olika nivåer är god samarbetsförmåga och viljan att skapa goda relationer avgörande för hur du kommer att lyckas. Kontaktperson Varmt välkommen med din ansökan via länken nedan. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum löper ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Aurell-Sundvall 08-736 29 66 eller via mail: anna.aurell-sundvall@se.experis.com
Företag: Experis Finance
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sales & Business Analyst till vår konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales & Business Analyst till vår konsultverksamhet

Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör
Sale Nordic Staffing Service AB Vi söker för kunds räkning söker vi en erfaren innesäljare som vill jobba på ett internationellt bolag som är ledande inom IT. Om kunden Vår kund är ett av världens ledande bolag inom IT hårdvara. Vi bygger ett nytt team som skall arbaeta mot enterprice konton i Sverige. Dina arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att tillsammans med en KAM driva affären mot era kunder och på så sätt maximera kundnytta samt försäljning. Du som innesäljare kommer att driva dina egna projekt samt tillsammans med teamet driva bolagets gemensamma lanseringar och projekt. Du kommer framförallt bearbeta nya kunder och tillsammans med din KAM bearbeta era konton. Du tillsammans med de andra innesäljarna jobbar nära varandra i ert dagliga arbete samt väldigt tight i team med övriga säljare. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning via telefon Vana att arbeta med längre säljcykler och nära kunden Erfarenhet från IT branschen är önskvärt Affärssinne Övrigt Är du intresserad av tjänsten vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då vi gör löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Runsten på Sale Nordic Du söker tjänsten via vårt webformulär alt. via mail.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör

Media- koncept och eventsäljare
FÖRETAGET Företaget har lång erfarenhet av mediaförsäljning av annonser och kreativa koncept inom en rad olika medier. Vi jobbar alltid långsiktigt och skapar framgångsrika lösningar för våra lojala uppdragsgivare. Är verksamma inom dessa områden: Tidningar, Kundtidningar, Medlemstidningar , Branschtidningar, Magasin, Webbplatser, Nyhetsbrev, Kreativ mediaförsäljning och event. Bolaget har en härlig atmosfär och erbjuder ett lärande och ständig utveckling inom mediabranschen och tilltalar dem med stora ambitioner. Vi kämpar dagligen tillsammans mot gemensamma mål och gläds på vägen, vi har roligt tillsammans. DIN ROLL Du kommer framförallt att jobba med att sälja annonser, utveckla spännande annonseringskoncept utanför prislistan, ha kontakt med VDar och marknadschefer via telefon och mail och även på de flertal event som bolaget anordnar i kombination med utgivning av magasinen. Du kommer jobba mot budget och dags- månadsmål, vi har hårda mål och mjuka mål, för vi vet att när man uppskattar jobbet och sina uppgifter så kommer resultaten. Här finns utrymme för stort lärande inom media- och konceptförsäljning. Du kommer jobba som en entreprenör i och med att du bygger din egna portfölj av stora intressanta företag och viktiga kontakter samtidigt som du själv påverkar din rörliga del i lönen och får tillbaka ditt hårda arbete i och med en bra lön. DEN VI SÖKER Du har gärna erfarenhet från försäljning sedan tidigare, gärna inom media. Eller så har du rätt positiva och vinnande inställning som gör att du har intresset och engagemanget att lära dig försäljning hos oss och genom oss komma in i mediabranschen. Viktigast för oss är vem du är och vart du vill, inte vad du gjort! Du kommer omges av ett erfaret team av duktiga mediasäljare som har lång och gedigen erfarenhet att dela med sig av. En ovärderlig kunskapsbank av duktiga och drivna individer som gärna delar med sig. LÖNEN & DIN ERSÄTTNING Självklart erbjuds du en stabil grundlön och ovanpå denna ett provisionsavtal som gör jobbet ännu roligare. Varje affär skall kännas som ett lyckande. Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa. Så därför är det viktigt att du: * Älskar affärer & har uthållighet och säljdriv Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, flitig och framförallt en god kollega! ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev & GÄRNA FOTO! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss.
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-14
Sök fler jobb liknande: lediga Media- koncept och eventsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Media- koncept och eventsäljare

Drivna Account Managers
Vi på Talent Partner söker nu för kunds räkning engagerade medarbetare till en modern uppstickare inom digital marknadsföring. På vår kunds företag jobbar man med att driva kundtillströmning och trafik till företag via rekommendationer online. Visionen om företaget: Under många år har vi frågat våra vänner om tips på allt från hantverkare, frisörer, schyssta uteställen, och pålitliga mäklare. Från mun till mun har varor och tjänster förmedlats och vi har aldrig förstått varför det inte finns på nätet. Vår vision är att samla all kunskap kring konsumtion av varor och tjänster, vilka företag som gäller och inte gäller. Att tillsammans med användarna bygga mun till mun metoden på nätet. Vem som helst ska kunna känna sig trygg i sitt val av företag. Vi hjälper företag synas online via personliga rekommendationer. Säljteamet består idag utav ett drivet gäng på cirka sex personer och nu söker de ännu fler taggade säljare! Arbetet som Account Manager består i att boka möten per telefon samt att gå ut på möten och sälja in tjänsten till företag runt om i Stockholm. Din bakgrund: * Vi tror du är en driven och tävlingsinriktad person. * Gärna någon typ av försäljningsvana är meriterande. * Erfarenhet av kundvärvning och coldcalling är meriterande. * Intresse och- eller erfarenhet av fältförsäljning. * Intresse, engagemang och inställning är mycket viktigt. Fördelar med tjänsten: * Att du får vara en del av ett modernt marknadsföringsbolag i sin etablering. * Ett stort ansvar som del i ett ungt, engagerat och framgångsrikt team som erbjuder stora karriärmöjligheter för sina nya medarbetare. * Att du får arbeta i ett företag med en öppen syn på innovativa idéer. *Lön och provision är konkurrenskraftig och baseras på tidigare erfarenhet och individuella prestationer. Låter detta som ett jobb för dig? Ansök då till oss idag på work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-14
Sök fler jobb liknande: lediga Drivna Account Managers jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drivna Account Managers

Account managers till Mobilio i Schibsted
FÖRETAGET Mobilio ingår i Schibsted Media koncern, nordens största mediekoncern med 7 700 medarbetare och en omsättning per år på 13,6 miljarder kronor. I Sverige består Schibsteds verksamheter bland annat av Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Blocket, Mobilio, Hitta.se, Kundkraft, Mötesplatsen, Lendo, Prisjakt med flera. Mobilio hjälper kunder att spara pengar på sina telefonkostnader. Vi är rådgivare som hjälper folk att få ner deras telefonkostander och är experter på alla operatörer. Vi kan erbjuda en rolig och trygg arbetsplats i ett entreprenörsbetonat bolag men som samtidigt har de stora musklerna och tryggheten genom Schibsted koncernen. Mobilio sitter tillsammans med övriga Schibstedbolag centralt i Stockholms innerstad i fantastiska lokaler. TJÄNSTEN Nu söker vi en säljande rådgivare till Mobilio.se där du kommer få vara med på en rolig resa och följa uppbyggnaden av ett nytt dotterbolag i en stor koncern. Du blir en viktig resurs i bolaget som kommer har stora utvecklingsmöjligheter och under tiden ha riktigt roligt på jobbet. Du kommer att få utbildning inom respektive operatör på telecom marknaden och dessutom ha en fantastiskt rolig arbetsplats att komma till varje dag. Du blir en del i ett sammansvetsat team som jobbar hårt för sitt bolag och för varandra. Sammanhållningen är viktig och resultat är en direkt konsekvens av ett motiverat team och självklart även hårt jobb. OM DIG Du har erfarenhet av försäljning via telefon och har bra säljsiffror i bagaget. Högt meriterande med branschvana från Telecom (3, Telenor, Tele2, Telia etc.) God förmåga att kommunicera i tal och skrift på Svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper kan vara meriterande men inget krav. God datavana. Vi har flertalet webbaserade informations-/orderverktyg som du kommer sitta och arbeta i. ÖVRIGT Fastlön och provision som är fördelaktig. Du jobbar dagtid 8.30-17:30. Fredagar 16.30 Du kommer jobba i ett ungt, drivet gäng i en dynamisk och glad atmosfär med roliga kollegor som tycker om att gå till jobbet, här är det högt i tak och det finns stora utvecklingsmöjligheter. DIN FRAMTID Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa. Hos oss finns inga provisions eller utvecklingstak! ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Account managers till Mobilio i Schibsted jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account managers till Mobilio i Schibsted

Sommarjobb,Tele2 säljare! Timlön+provision+bonus
Välkommen! Vi söker nu Dig som vill ha det perfekta Sommarjobbet! (Du måste vara minst 18 år fyllda, erfarenhet inom försäljning är ej ett krav men ett plus) Du kommer att arbeta med ett ungt och roligt gäng som jobbar tillsammans i lag för att utvecklas. Med telefonen som verktyg kontaktar du företag för att sälja en väldigt simpel produkt för Tele2 gällande deras fasttelefoni. Du kommer självklart få utbildningar om produkten samt de verktyg du behöver för att lyckas. Du håller säkert med oss om att man presterar som bäst när man trivs på jobbet och har kul tillsammans varje dag. Det lyckas vi med genom att bl.a. anordna olika tävlingar, resor och aktiviteter. Detta skapar en stark sammanhållning och lagkänsla. För att lyckas hos oss vet vi att du: #är resultatinriktad #är kreativ och full av energi #är ansvarsfull #är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift #är utåtriktad och har sinne för affärer #har en avslutad gymnasieutbildning Hos oss får du självklart en timlön tillsammans med en av marknadens högsta provisioner. Vi belönar dessutom duktiga säljare med välförtjänt bonus! Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Tiderna är dagtid mån-fredag 10:00-18:00. Vårt fräscha kontor ligger vid Hornstull, nära till tunnelbana och bussar. OBS, MÄRK ANSÖKAN MED RUBRIKEN " Sommarjobb"! 4Tion Sales är ett säljbolag som grundades i Feb 2009 och är ett prisbelönt kontor som har jobbat med de största operatörerna som uppdragsgivare. Vill du veta mer om oss gå in på www.4tionsales.se
Företag: 4TION SALES AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb,Tele2 säljare! Timlön+provision+bonus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb,Tele2 säljare! Timlön+provision+bonus

Tele2 Säljare fasttelefon Garantilön 15000-18000
6 Platser ( Önskvärt att ni bor i Stockholm pga att uppdraget börjar omgående ) Anser du att trivsel och pengar är viktigt på ett jobb och vill jobba på Sveriges allra vassaste kontor som telefonförsäljare? ( Du måste vara minst 18 år fyllda, erfarenhet av försäljning av fasttelefoni är ej ett krav men ett stort plus ) Vi söker nu Dig som vill ha det perfekta jobbet! Du kommer att arbeta med ett ungt och roligt gäng som jobbar tillsammans i team för att utvecklas och nå mål. Om man lyckas hos oss så har vi förmåner som: *Lunchkuponger *Extra timlön ( totalt per månad 10000:- utöver ordinarie lön ) *Mobilabonnemang ( fria samtal ) *Diplom/Certifiering *Friskvårdsbidrag ( Träningskort ) *Valfri hushållsnära tjänst Med telefonen som verktyg kontaktar du företag för att sälja fasttelefoni för Tele2 som är en av Sveriges största teleoperatörer. Vi vet att man presterar som bäst när man trivs på jobbet och har kul tillsammans varje dag. Det lyckas vi med genom att bl.a. anordna olika tävlingar, resor och aktiviteter. Detta skapar en stark sammanhållning och lagkänsla. Hos oss får du självklart en garantilön tillsammans med en av marknadens högsta provisioner. Vi belönar dessutom duktiga säljare med välförtjänt bonus! Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Tiderna är kontorstider, mån-fredag 09:00-18:00. Vårt fräscha kontor ligger vid Hornstull, nära till tunnelbana och bussar. OBS, MÄRK ANSÖKAN MED RUBRIKEN "Fast"! 4Tion Sales är ett säljbolag som grundades i Feb 2009 och är ett prisbelönt kontor som har jobbat med de största operatörerna som uppdragsgivare. Vill du veta mer om oss gå in på www.4tionsales.se
Företag: 4TION SALES HANDELSBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-13
Sök fler jobb liknande: lediga Tele2 Säljare fasttelefon Garantilön 15000-18000 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tele2 Säljare fasttelefon Garantilön 15000-18000

Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.
Data Professionals AB är ett stabilt företag vars mål är att leda och driva utvecklingen inom IT-tjänster, mjuk och hårdvara. Som säljare hos oss utgör du den viktigaste grundstenen i vår stora satsning där vi under 2013 siktar på att expandera och bli den lokala marknadens största aktör. Vi söker dig som har en bakgrund inom företagsförsäljning och eller även inom IT sedan tidigare men även dig som har erfarenhet av någon annan typ av försäljning, telefonförsäljning eller liknande och vill ta steget mot att bli Företagssäljare. Detta arbete kräver en stark drivkraft och ett affärsmässigt tänk. Som Företagssäljare kommer du att sälja Datarelaterade produkter till Täby, Uppsala och eller Stockholmsregionens små och medelstora företag. Du kommer att utföra kundbesök och således genom förbokade möten besöka företagen på plats. Du får utveckla din egen kundportfölj samt ta ett stort eget ansvar. Du som har en stor personlig drivkraft samt 100% engagemang kommer att ha stora möjligheter att påverka din egen framtid och lön. Älskar du att göra affärer och har en stor förmåga att tänka kreativt så är vi företaget för dig! Vi erbjuder dig: - En expansiv verksamhet med stora utvecklingsmöjligheter. - Glad, spontan och positiv chef med mycket energi. - Höga provisioner med stor möjlighet att påverka din lön. - En nyckelroll där du blir delaktig i hela säljprocessen och även delaktig i andra beslut på företaget. Vi söker dig som: - Trivs i sociala sammanhang. - Triggas av att göra affärer. - Har stor känsla för ansvar och struktur. - Har lätt för att träffa nya människor. - Vill skapa en karriär. Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, relationsbyggande, flitig och framförallt en god kollega! Målsättningen är att vi gemensamt bygger en långsiktig relation där du och företaget växer och utvecklas tillsammans. Hos oss bestämmer du din egen lön i en kreativ miljö. Vi ger dig en gedigen försäljningsutbildning som ger dig möjlighet att kontrollera, påverka och höja din lön ordentligt. Grundlönen kommer ligga på omkring 20-28 000 kr. Vi erbjuder dig en provanställning och därefter möjlighet till fast anställning. Ansökan Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vänliga hälsningar, Vi på Talent & Partner
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utesäljare, IT-tjänster, mjuk och hårdvara.

Kundansvarig säljare DokuMera
FÖRETAGET Det gemytliga men professionella företaget som ger sin personal stort utrymme att växa. Är du rätt person, kan vi erbjuda fördelaktiga anställningsvillkor och lön och dessutom stort utrymme för personlig utveckling i en positiv arbetsmiljö. DokuMera växer snabbt och är störst på vår marknad. DokuMera hjälper svenska företag att spara tid och pengar genom att erbjuda alla de avtal och dokument som de behöver i sin verksamhet. Områdena som kunderna ofta behöver hjälp inom är exempelvis personal, affärsjuridik och styrelsearbete. Läs gärna mer på www.dokumera.se Nu behöver vi utöka vårt framgångsrika säljteam med fler kundansvariga säljare. DIN ROLL & DIN UPPGIFT Som kundansvarig kommer du bli tilldelad en viss del kunder, mycket varma leads och en oändlig bas med kontaktuppgifter till tidigare kunder och kommer därför snabbt in dig i säljet hos oss. Du kommer förmedla dokumentmallar till företag, att via telefonen söka upp och kontakta företag som kan behöva den dokumentbas som DokuMera erbjuder. Med DokuMeras expertframtagna mallar minimerar kunderna tiden som de lägger ner på tidsödande arbete och frigör värdefull tid, vilket gör att de kan fokusera på sitt företags kärnverksamhet. I din roll som kundansvarig följer du sedan kontinuerligt upp och ser till att dina kunder är nöjda. Dokumentmallar till företag, säljs i företagspaket och abonnemang från 6 000-14 000 kr/år och paket. Dokumentmallarna laddas enkelt ned från Internet av DokuMeras kunder - företag och organisationer - och kan köpas styckvis eller genom att teckna ett årsabonnemang. DEN VI SÖKER Har uthållighet och säljdriv Älskar kontakt med mäniskor och älskar affärer Är van att arbeta självständigt och att ta ansvar Är en person som alltid strävar efter att uppnå mål och resultat Ser säljare som ditt framtidsyrke Har troligtvis minst 3 års eftergymnasial utbildning, eller minst 5 års arbetslivserfarenhet Är utåtriktad, har ett professionellt sätt och uppskattar stora kontaktytor Tycker om att vara med och påverka och att du ställer höga krav på dig själv Slutligen det gamla vanliga: optimistisk, övertygande, relationsbyggande, flitig och framförallt en god kollega! LÖNEN & DIN ERSÄTTNING STÄNDIGT ÖKANDE LÖN 75% av kunderna återtecknar sina abonnemang vilket gör att du har med dig omsättning från tidigare månader och år vilket gör att du inte börjar om varje månad. På så vis bygger du din omsättning och tjänar mer pengar med tiden du får fler och fler kunder som kontinuerligt beställer annonser av dig. Din provision tickar alltså alltid in och din lön ökar konstant med tiden så uthållighet kommer skapa mycket goda möjligheter till en riktigt hög inte bra lön men också ständigt ökande provision. Löneexempel mållön Första året tjänar man ca 25-30 000 kr i lön Andra året tjänar man ca 30-40 000 kr i lön. Tredje året tjänar man ca 40 -50 000 kr i lön. ÖVRIGA FÖRMÅNER En gedigen säljutbildning och kontinuerlig kompetensutveckling Marknadsmässig lön med goda provisionsmöjligheter Träningskort på SATS Trevliga kollegor som delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev & GÄRNA FOTO! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig säljare DokuMera jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig säljare DokuMera

Socialsekreterare
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Inom Socialförvaltningen finns Familjeenheten organiserad som består av 5 utredande socialsekreterare, 2 socialsekreterare inom familjevården, 2 socialsekreterare inom familjerätten samt 2 socialsekreterare inom mottagningen. Inom samma verksamhetsområde ingår även det egna HVB för ensamkommande flyktingbarn samt öppenvård. ARBETSUPPGIFTER Vi söker två socialsekreterare till utredning myndighetsutövning inom området barn och familj 0-20 år. Ditt arbete kommer att vara att genomföra utredningar enligt SoL och LVU, samt att verkställa och följa upp beslutade insatser. Alla utredningar görs enligt BBIC (Barns behov i centrum). I vårt arbete utgår vi från de politiska målen och kommunens ledord (Samarbete, Tillgänglighet, Engagemang, Nytänkande). Vi jobbar i första hand utifrån människors egna resurser för att stärka familjer och ungdomar för att klara sin vardag i framtiden utan myndighetens inblandning. KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, Du har erfarenhet av socialt arbete, gärna inom myndighetsutövning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort erfordras för tjänsten.
Företag: Salems kommun, Familjeenheten
Ort: Salem
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Socialsekreterare jobb, Socialsekreterare Salem, Socialsekreterare Salems kommun, Familjeenheten
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Socialsekreterare

Account Manager/printsäljare
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Annonsdax grundades 2003 och är ett av Sveriges ledande säljbolag inom media. De arbetar exklusivt med mediekoncernen Schibsted, norra Europas största mediekoncern, och har totalt ca 70 anställda idag. Annonsdax uppgift är att se till att annonsköpare når ut med sitt budskap, till rätt målgrupp i rätt media, alla 365 dagar om året med annonsförsäljning via tidnings-, internet- och mobilannonsering för Aftonbladet, SVD, Metro, VG och alltomstockholm.se. Dina Arbetsuppgifter Som Account Manager för Print hos Annonsdax kommer du ansvara för rikstäckande omslagsplacering på Aftonbladet. Du kommer få ansvara för en större kundportfölj men samtidigt etablera nykunder för att fylla ett större budgetansvar som projektet kräver. Du är affärsmässig i ditt sätt och duktig på att skapa förtroendefulla relationer i så väl personliga möten som via telefon och mail. Du gör affärer mot B2B och är i daglig kontakt med marknadschefer, VD’s och mediebyråer. Annonsdax är de enda privatägda företag som nominerats till Schibsteds sales award och har med det kontinuerliga utbildningar och tydliga mål för ett fortsatt framgång. Din Profil Du som söker tjänsten som Account Manager för Print hos Annonsdax har: • Ett brinnande intresse för försäljning med en god affärsförståelse. • Minst ett års säljerfarenhet av printannonsering inom mediebranschen. • Är förtroendeingivande, affärsmässig och har hög personlig mognad • Gillar att jobba med telefonen som arbetsredskap • Orädd och vågar skapa nya kundkontakter. • Stresstålig och resultatfokuserad. Det är meriterande om du har en relevant utbildning inom marknad/försäljning. Som person är du driven, självgående och brinner för att göra affärer. Du drivs av att hitta effektiva lösningar som ger dina kunder god avkastning på sina investeringar. Vidare har du förmågan att tänka taktiskt och är duktig på att strukturera ditt arbete så att du med goda resultat kan driva flera parallella försäljningsprocesser. Tjänsten kräver att du trivs med högt tempo, har en god social kompetens och lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Erbjudande Vi erbjuder dig bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö med mycket goda karriärmöjligheter. Annonsdax arbetar ständigt med förbättring och utveckling av såväl arbetsplatsen som dess anställda. Du kommer att få daglig coachning och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Anders Blichfeld på telefon: 0705-63 57 00, E-postadress: anders.blichfeld@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se Sökord: printsäljare, Account manager, fältsäljare, aftonbladet, metro, VG, SvD, svenska dagbladet, allt om stockholm, säljare, mediasäljare
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager/printsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager/printsäljare

Digital Account Manager
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Annonsdax grundades 2003 och är ett av Sveriges ledande säljbolag inom media. De arbetar exklusivt med mediekoncernen Schibsted, norra Europas största mediekoncern, och har totalt ca 70 anställda idag. Annonsdax uppgift är att se till att annonsköpare når ut med sitt budskap, till rätt målgrupp i rätt media, alla 365 dagar om året med annonsförsäljning via tidnings-, internet- och mobilannonsering för Aftonbladet, SVD, Metro, VG och alltomstockholm.se. Dina Arbetsuppgifter Som Digital Account Manager hos Annonsdax kommer du arbeta med annonsförsäljning för några av Sveriges största medieprodukter. Vi arbetar idag med kanaler som Aftonbladet, SvD.se, AB.se, aos.se och AlltomStockholm.se där huvudfokus kommer att vara för SVD. I ditt arbete gör du affärer mot B2B och får chansen att sälja kombinerat på alla produkter och även erbjuda mobila lösningar i ett säljfokuserat företag med kontinuerliga utbildningar. I ditt arbete kommer du bedriva uppsökande försäljning och utveckling av befintliga kunder samt uppföljning av kampanjer, där du har daglig kontakt med marknadschefer, VD’s och mediebyråer. Din Profil Du som söker tjänsten som Digital Account Manager på Annonsdax har: • Ett brinnande intresse för försäljning med en god affärsförståelse. • Minst ett års erfarenhet av B2B-telefonförsäljning inom mediebranschen. • Är förtroendeingivande, affärsmässig och har hög personlig mognad • Gillar att jobba med telefonen som arbetsredskap • Orädd och vågar skapa nya kundkontakter. • Stresstålig och resultatfokuserad. Det är meriterande om du har en relevant utbildning inom marknad/försäljning. Som person är du driven, självgående och brinner för att göra affärer. Du drivs av att hitta effektiva lösningar som ger dina kunder god avkastning på sina investeringar. Vidare har du förmågan att tänka taktiskt och är duktig på att strukturera ditt arbete så att du med goda resultat kan driva flera parallella försäljningsprocesser. Tjänsten kräver att du trivs med högt tempo, har en god social kompetens och lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Erbjudande Vi erbjuder dig bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö med mycket goda karriärmöjligheter. Annonsdax arbetar ständigt med förbättring och utveckling av såväl arbetsplatsen som dess anställda. Du kommer att få daglig coachning och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Anders Blichfeld på telefon: 0705-63 57 00, E-postadress: anders.blichfeld@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se Sökord: Digital account manager, säljare, mediasäljare, fältsäljare, annonssäljare, aftonbladet, svd, svenska dagbladet, metro, vg, allt om stockholm
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Digital Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Digital Account Manager

Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen
Nordic HR Partner AB KYOCERA söker en ansvarig för distributionskanalen Kyocera forsätter att växa och söker nu en resultatinriktad och affärsorienterad person som kommer att ha ansvar för distributionskanalen i Norden. Om KYOCERA: KYOCERA Document Solutions är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. KYOCERA Document Solutions Nordic AB har sitt nordiska huvudkontor i Kista. Företaget har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. I Norden har KYOCERA funnits som eget bolag sedan 2001 och är idag cirka 80 stycken anställda. KYOCERA Document Solutions Nordic AB är ett helägt dotterbolag till KYOCERA Corporation. Kyocera Inc. huvudkontor ligger i Kyoto i Japan. Antalet anställda är 67 000 spridda i över 30 länder. KYOCERA erbjuder: Anställning i ett expansivt internationellt företag.  Arbete i en dynamisk organisation med en stark företagsfilosofi. Vi har ett trevligt arbetsklimat och sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Kista och erbjuder bra villkor. Dina arbetsuppgifter Operativt ansvar för kommunikation med distributörer - Ansvarig för      ”sales in” och ”sales out” - Ansvara för      att distributionskanalen fungerar - Säkerställa      dagliga lagernivåer - Göra marknadsanalyser      och konkurrentanalyser och utvärdera marknaden Erfarenhet För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kvalifikationer: - Du har      tidigare erfarenhet inom distribution eller annan relevant bakgrund inom      IT-branschen - Mer än fem      års erfarenhet inom försäljning och kunskap inom IT-branschen ses som en      fördel - God      marknadskunskap - Erfarenhet av      arbete i en internationell organisation är en fördel - Arbetat inom försäljning B2B     Kunskapskrav - Talar och skriver flytande svenska och engelska. Andra      nordiska språk ses som meriterande - Gärna akademisk      utbildning i ekonomi, marknadsföring eller teknik - Goda      kunskaper på Office produkter - Resultat- och      affärsinriktad med passion för att utveckla affärsmöjligheter - Lätt för att      knyta kontakter och förmåga att utveckla och vårda relationer - Gillar att      arbeta i team Resor inom Norden ingår i tjänsten. Tillträde enligt överenskommelse. Heltid.. www.kyoceradocumentsolutions.se Skicka din ansökan snarast då vi påbörjar rekryteringsprocessen omedelbart. Sök tjänsten på www.nordichr.se Kontaktperson är Ann Furugård +46(0)768318110, ann.furugard@nordichr.se
Företag: Nordic HR Partner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen

Brandskyddstekniker söks
Arbetsuppgifter: Service av brandsläckare och brandposter. Montering av brand och utrymningskyltar. Du kommer att arbeta ute hos kunder i både Uppsala och i Stockholms län. Vi ser gärna att du är teknisk, självgående och serviceinriktad.
Företag: Cupola Mälardalen
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Brandskyddstekniker söks jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brandskyddstekniker söks

Utesäljare i stor mediekoncern
OM FÖRETAGET Företaget är idag utan tvekan ett av Sveriges mest attraktiva företag inom digitala annonslösningar och ägs av Aftonbladet och ingår i Nordens största Mediehus. På fem år har det vuxit från 0 till över 4 miljoner unika besökare i veckan och är nu ett av Sveriges topp 10 starkaste varumärke och är ett av Sveriges största mediehus mest lönsamma företag. DIN TJÄNST Som Fältsäljare jobbar du med uppsökande försäljning i Stockholmsområdet. Du får en egen kundportfölj med både existerande och nya kunder redan från starten. Du gillar att arbeta självständigt och välkomnar högt ställda krav på att du tar ansvar och planerar ditt arbete väl. Följa företagets och dina egna säljmål Delta i veckomöten. Arbeta med uppsökande försäljning via möten samt bearbeta gamla kunder Följa upp dina individuella mål och göra prognos. Skriva offerter och avtal. Dagligen administrera och lägga ordrar samt se till att få tillbaka påskrivna avtal. VI SÖKER Du gillar försäljning via möten och har tidigare jobbat med uppsökande försäljning av något slag. Du är en driven och hungrig säljare som gillar utmaningar Du har minst två års erfarenhet av försäljning med goda säljresultat och referenser att visa upp. Erfarenhet inom media eller telecom är meriterande Din energi är hög och du vet att ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Du vet att hög aktivitet ger bra resultat, du är ansvarsfull och har alltid kunden i fokus Du som person är resultatinriktad, snabb och en äkta teamplayer DET DU ERBJUDS Du får en bra grundlön och erbjuds en av marknadens mest attraktiva provisionssystem Du får förmåner som mobiltelefon, dator och tjänstebil Du får en personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter - satsar du på oss satsar vi på dig Du får möjlighet att utvecklas i en ständigt växande organisation vars tjänst och kunderbjudande bara blir bättre och att arbeta med Sveriges 8:e starkaste varumärke LÖNEN Bra grundlön 20000 med ett av marknadens mest attraktiva provisionssystem 10% från första kronan. Motiverande säljtävlingar med fina priser. Tjänstemobil och tjänstedator. En personlig utvecklingsplan med starka utvecklingsmöjligheter- satsar du på oss satsar vi på dig. DINA KUNDER Du väljer själv vilka företag, branscher eller affärsområden du vill jobba mot. Du träffar chefer på alla nivåer upp till VD via möten. Kunderna kan vara mindre bolag men det kan också vara stora multinationella bolag. Därför är tjänsten som säljare så viktig för oss. DIN FRAMTID Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa. VAR STOLT ÖVER DITT SÄLJYRKE! DU ÄR FÖRETAGETS VIKTIGASTE PERSON! ANSÖKAN Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Utesäljare i stor mediekoncern jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utesäljare i stor mediekoncern

Nordic Sales Manager
YuMe Sweden AB YuMe är en av världens största leverantörer av videoannonsförsäljning- och videohanteringssytem sett över alla plattformar. Genom patentskyddad och data-driven spetsteknologi, samt ett stort nätverk av samarbetspartners, hjälper YuMe annonsörer att identifiera och leverera branding- och annonsbudskap mot specifika och mottagliga målgrupper. Detta, över ett brett spektrum av internetanslutna enheter. YuMes annonsplattform förenklar den komplexitet som är förknippad med att leverera effektiva digitala videokampanjer i dagens ytterst komplexa och fragmenterade marknad. YuMe är ett amerikanskt Sillicon Valley-baserat bolag med en stark position i US, och just nu rullar vi ut en omfattande expansion i Europa. I ägarbilden finns bland annat, Samsung Ventures, Intel Capital och Menlo Ventures. Tjänstebeskrivning YuMe söker en senior och driven person som vill vara med på YuMe`s expansion på den nordiska marknaden. Tjänsten som Nordic Sales Manager utgår från YuMe`s kontor på Kungsgatan i centrala Stockholm. Arbetsbeskrivning Som Nordic Sales Manager på YuMe ansvarar du för samarbetet med mediabyråer men även slutkund. I det dagliga arbetet ingår kontakt och försäljning av YuMe`s videoprodukter. I arbetet ingår även att tillsammans med kund hitta kreativa lösningar, utöver detta vara med på seminarium och hela tiden vara på tårna för att driva YuMe`s produkt framåt. Kompetenskrav ? Minimum 5 års Online Media erfarenhet (Video erfarenhet meriterande) ? Ett starkt kontaktnät med Sveriges / nordens mediabyråer/ kunder. ? Goda kunskaper i Microsoft Office (Powerpoint/Excell primärt) ? Fungera väl med ett litet team ? Du är en person med hög drivkraft och framåtanda som klarar av att ta egna initiativ och arbetar gärna både självständigt och i team ? Positiv attityd och en teamplayer ? Du är sannolikt en utpräglad tävlingsmänniska som älskar att göra affärer och du är självfallet nyfiken på den nya videomarknaden. Är du rätt person att vara med på YuMe`s resa i norden och driva videomarknaden? I så fall skicka ditt CV till Jonas Olsen Nordic Sales Director jolsen@yume.com Vi kommer påbörja intervjuerna direkt där rätt person beräknas tillträda så fort som möjligt.
Företag: YUME SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Nordic Sales Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordic Sales Manager

Utbildare till Harman Consumer Nordic
Sale Nordic Staffing Service AB Som utbildare/merchandiser fungerar du som länken mellan återförsäljaren och Harman Consumer Nordic och blir ansvarig för produktutbildning mot butikspersonalen hos deras återförsäljare i hela Sverige. Har du velat kombinera en hobby eller en passion med ett arbete där du kan arbeta med utbildning av ljud- och multimediaprodukter i världsklass? Vill du hjälpa återförsäljare av dessa produkter att bli ännu bättre på att sälja dem genom att bygga upp deras produktkunskaper samt personliga relationer ute på fältet? Då söker vi just dig till ett arbete där du får möjligheten att utveckla återförsäljarnas produktkunskaper och försäljningen av produkter från Harman/Kardon (home audio, multimedia, hörlurar, JBL (multimedia, hörlurar) och AKG (hörlurar). Om kunden Vår kund Harman Consumer Nordic är en globalt ledande leverantör av premium ljud- och multimedialösningar samt står bakom en rad legendariska märken. Företaget opererar över hela världen genom ett nätverk av mer än 12 000 medarbetare och partners. Harman utvecklar innovativa lösningar, har en prisbelönt ljudkvalitet och nyskapande design för att alltid kunna leverera den bästa kundupplevelsen. Dina arbetsuppgifter I det dagliga arbetet jobbar du ute på fältet hos återförsäljare och utbildar butikspersonal, ser till att kampanjerna utförs korrekt, att marknadsmaterialet finns där det ska och är samtidigt varumärkets ansikte utåt där det händer. Du kommer att också delta på mässor, genomföra säljaktiviteter och produktdemonstration. Du reser i ditt arbete och trivs med att själv ha möjligheten att planera dina arbetsdagar och resor. Du utgår från Stockholms-området och har ett arbetsområde som omfattar hela Sverige med tonvikt på storstäder som till exempel Stockholm, Malmö och Göteborg. Du lyckas i denna roll om du älskar att finnas i händelsernas centrum, utbilda inom ljudprodukter och hjälpa återförsäljare att förstå fördelarna med att sälja just produkterna. Du håller gärna presentationer, motiverar andra människor och demonstrerar produkterna med genuin glädje. Din bakgrund Din bakgrund Vi tror att du har en bakgrund och arbetat inom retaild/detaljhandeln inom hemelektronik, helst med ljud- eller multimediaprodukter. Alternativt har du ett brinnande intresse för ljud och vill ta steget ut mot utbildning och promotion av den här sortens produkter. Det är viktigt att du förstår hur människor motiveras och hur du skall göra för att påverka både återförsäljare och slutkonsumenter i dagens hårda konkurrenssituation. Du har en grundläggande utbildning eller motsvarande erfarenhet inom t.ex. försäljning, marknadsföring, handel el. dyl. Du har starka kunskaper i svenska och engelska och kan lätt uttrycka dig själv i skrift och tal. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper: • Du har grundläggande tekniska ljudkunskaper och är genuint intresserad av vad som händer inom ljudbranschen • Du kan arbeta självständigt på fältet, ta egna initiativ och kan arbeta strukturerat och metodiskt för att nå uppsatta mål • Du är fokuserad och drivs av att bygga långsiktiga relationer • Du har god social kompetens, känner dig bekväm med att tala inför grupper eller endast inför några få och gillar att synas och höras • Du är social, utåtriktad, självgående och vill leverera kvalitet • Goda kunskaper inom presentationsteknik och förståelse för hur man motiverar andra att lyckas • Du trivs med ett rörligt arbeta då rollen innebär en mycket resor • Goda IT-kunskaper (MS Office etc.) Tycker du att ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Övrigt Välkommen med din ansökan - som vi ENDAST kan ta emot via vårt webbformulär - om du finner uppdraget intressant. Urval och intervjuer kommer att starta den 12 augusti med anledning av semesterperioden. Om du har frågor om tjänsten kontaktar du mig via ann.bodin@salenordic.com. Vi räknar med att tillsätta tjänsten i slutet av augusti. Sista ansökningsdag är måndagen den 12 augusti 2013 I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult i första hand till och med december 2013. Därefter finns det stora möjligheter att det blir förlängning. I uppdraget ingår månadslön samt bil. Sale Nordic och Harman Kardon ser detta som en långsiktig lösning och söker en person som vill utvecklas i denna spännande och varierande roll. Vi arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic Sale Nordic är Nordens ledande expert inom rådgivning, bemanning och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi arbetar med över hundra aktiva kunder i alla fyra nordiska länder. Många av dem utgör några av världens starkaste varumärken. Vi sysselsätter över sexhundra konsulter i kortare eller längre sälj- och marknadsuppdrag. Vi genomför varje år hundratals lyckade rekryteringar för våra kunders räkning. Vi är således en stor nordisk aktör inom vår profession, men vi arbetar alltid lokalt. Nära våra kunder, konsulter och kandidater. Detta via våra lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Besök gärna www.salenordic.com/sv för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildare till Harman Consumer Nordic jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildare till Harman Consumer Nordic

Projektledare
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Samordningsförbundet Huddinge Botkyrka Salem bildades den 1 januari 2013.Förbundet ska samordna rehabiliteringsinsatser i syfte att ge personer som behöver få del av insatser från flera olika myndigheter ett bra och effektivt stöd till förbättrad hälsa och ökad självförsörjning. Samordningsförbundet drivet ett antal projekt. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta inom verksamhetsområdet Arbete och försörjning. Projektet inleds med en projekteringsfas under perioden september-december 2013. Uppdraget för projektledaren är att undersöka behovet av en planerad ungdomsinsats, och dess utformning med koppling till ordinarie myndigheter och redan pågående insatser/projekt finansierade av samordningsförbundet. Salem kommun har beviljats medel från Samordningsförbundet att ta fram ett förslag på utformningen av stöd och motivationsinsatser till unga Salembor som även inbegriper hur målgruppen ska fångas upp. Arbetet ska leda till att individernas behov av samverkan kartläggs på ett strukturerat sätt så att målgruppens möjlighet till återgång i arbete/studier kan förbättras. I uppdraget ingår därför att undersöka lämpliga arbetsformer för en ungdomsinsats för ungdomar i Salems kommun, som leder dem närmare arbete och/eller studier. Arbetet bör bestå av att hitta fungerande kanaler för samverkan samt utreda hur stödet på sikt skulle kunna passas utifrån och inom de befintliga insatser för unga som finansierade av samordningsförbundet. Projektet ska resultera i en ansökan om genomförandeprojekt där förslag ges på hur en ungdomsinsats bör utformas för att fånga upp unga i Salem med koppling till pågående insatser/projekt finansierade av samordningsförbundet. KVALIFIKATIONER Du skall ha socionomexamen/ Beteendevetare eller likvärdigt och en längre erfarenhet av arbete med ungdomar och arbetslösa. Du skall kunna arbeta självständigt och ha god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av projektarbete.
Företag: Salems kommun, Arbete och försörjning
Ort: Salem
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare jobb, Projektledare Salem, Projektledare Salems kommun, Arbete och försörjning
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare

Swesale söker Rekryteringsassistent deltid
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Swesale Rekrytering och Bemanning har sedan starten 2005 arbetat utifrån en tydlig målsättning: att vara specialister inom sälj- och marknad. Vi är ett växande och lönsamt företag som idag består av ett härligt gäng på 15 personer internt. Utvecklingsorientering är en egenskap vi värderar högt då Swesale har en ambition och ett ansvar gentemot våra kunder att alltid ge bästa service. Vi sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen. Vi har idag ca 85 anställda konsulter som representerar Swesale ute på marknaden varje dag. Vi arbetar inom områdena rekrytering, bemanning samt organisationsutveckling/säljutbildning och våra kunder finns över hela landet. Vår framgång består till stor del av att alla som jobbar hos oss har egen erfarenhet inom försäljning och/eller marknad. Vi har de rätta nätverken, säljkanalerna och framförallt rätt kompetens för att kunna kalla oss specialister på en konkurrensutsatt marknad. Dina Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent kommer du arbeta tillsammans med våra rekryteringskonsulter och stötta dem i diverse uppgifter. Arbetsuppgifterna består främst av research, referenstagning, publicering av annonser samt övriga administrativa uppgifter i vårt verktyg Intelliplan. Din Profil Vi söker dig som studerar på heltid, och är i början av dina studier på universitet/högskola med inriktning personalvetenskap eller ekonomi. Du trivs att arbeta i en dynamisk och fartfylld miljö. Meriterande är om du har arbetat inom försäljning tidigare. Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad, tydlig i din kommunikation och intresserad av andra människor. Vi ser även att du är en duktig administratör och att du har mycket goda kunskaper i tal och skrift, analytisk och en bra människokännare. Vi ser att du ska kunna arbeta minst 1.5-2 dagar i veckan. Erbjudande Swesale är ett växande och lönsamt företag med stor potential. Vi är ett målstyrt företag med stora ambitioner och stark värderingsgrund med ledorden SRA (Service Respekt Ansvar). Vår företagskultur präglas av hög entreprenörsanda, korta beslutsvägar, trevliga och engagerade medarbetare och stora möjligheter till personlig utveckling. Du erbjuds en timlön och schemaläggs veckovis. Ansökan Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kommer att ske i slutet av Augusti. Vi behandlar inte ansökningar som inkommer via mail. Frågor om tjänsten besvaras av Adelie Örnhall HR Business/Partner på mail adelie.ornhall@swesale.se. Tjänsten startar i mitten av September.
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Swesale söker Rekryteringsassistent deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Swesale söker Rekryteringsassistent deltid

B2B-säljare till Hi3G Access AB
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget 3 vågar vara annorlunda, vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med högt och utmanande målsättningar. 3 är en världsledande mobiloperatör som specialiserat sig på 3G. Vi erbjuder både företag och privatpersoner mobil telefoni, mobilt bredband samt en rad olika mobila tjänster. Efter den svenska lanseringen år 2003 har vi haft en stark tillväxt och idag har vi mer än 1,5 miljoner kunder. Nu söker vi nya företagssäljare till vår Telesalesavdelning på huvudkontoret i Stockholm. Om Tjänsten Som telesäljare på 3Företag arbetar du med nykundsförsäljning mot företag med 0-19 anställda. Du jobbar mot högt uppsatta säljmål och du delar vår syn på värderingsstyrd och relationsskapande försäljning där förmågan att lyssna och möta kunden på kundens nivå är lika viktig som förmågan att ”gå på avslut”. I ditt uppdrag som säljare ingår även viss administration. Du ansvarar för hela säljprocessen, från första kontakt via försäljning till kundvård och merförsäljning under hela kundens bindningstid. Din Profil • Serviceminded och arbetar/har arbetat med kundrelationer i minst 6 månader. • Uthållig och resultatfokuserad • Strukturerad och ordningsam • Driven och orädd i ditt arbetsätt • Mycket kompetent i att både prata och skriva på svenska och engelska Har du erfarenhet från elitidrottande ser vi det som ett extra plus i kanten. Erbjudande Vi erbjuder rätt individer en spännande och utmanande tjänst med enorma möjligheter till utveckling. Du sitter på vårt huvudkontor på Kungsholmen. Förutom tillgång till gym i lokalen ger vi dig förmåner som friskvårdsbidrag, kollektivavtal, förmånliga lunchpriser etc. Som säljare tävlar du återkommande om både berömmelse och fantastiska priser. 3 har blivit utnämnda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser både 2009 och 2010 av GREAT PLACE TO WORK® INSTITUTE. Våra utbildnings- och karriärprogram inom kundservice, försäljning och ledarskap på 3Academy är idag starkt meriterande för den som vill stärka sitt CV och fortsätta klättra i karriärstegen. Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Westman, telefon: 0733-203015. E-post: li.westman@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. (Sökord: Företagssäljare, företags säljare, innesäljare, inne säljare, säljare, B2B, sälj) www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga B2B-säljare till Hi3G Access AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: B2B-säljare till Hi3G Access AB

Experis is looking for talented persons with language skills!
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Experis is looking for talented persons with language skills in one or more of the following languages: Norweigan, Danish, Finish, Polish, Greek, Hungarian, Turkish, Ukrainian, Romanian, Russian, Slovak and Czech. It is also necessary to understand and write English. The work consist of quality assurance of web pages in the different languages. It means reading through the web page and making sure content is understandable and the language is OK and that there is no offensive language etc. The results shall then be documented and fed back to the web page owner for correction. You are used to surfing the internet and you are a structured person that knows how to document you’re results in English. You will get an introduction course the first days. It is possible to work either full time or to work part time. The first weeks you will be stationed in the office in Kista while you are learning the job. After this you will have the possibility to work also from home. Starting date is already the 25:th of July if possible, but a later start can also be possible. Ansökan och upplysningar Du är välkommen att söka tjänsten via: https://www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Johanna Wahlberg, +46768195697, eller Johanna.Wahlberg@se.experis.com. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Experis is looking for talented persons with language skills! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Experis is looking for talented persons with language skills!

Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base
Sigma Kudos are one of the global leaders in Information Solutions We work with information, its architecture and with the design and delivery of content. We develop software solutions for Information Management, produce effective Information, Diagnostic and Training material using well defined processes, tools and methods. We are present in various parts of the globe, supporting our clients wherever they are. A major advantage, in an ever more competetive, global market. We are an established Functional Sourcing Partner to many global industry leaders, at the cutting edge of the telecom, software and automotive sectors. We are some 350 highly talented and dedicated people, in Sweden, China, Hungary, Ukraine and Finland. We are a member of the Sigma Group, listed on the OMX Stockholm Stock Exchange, with about 1,300 employees. Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base.   We are looking for a growth-oriented manager to Södertälje, responsible for building up our business in Mälardalen with Södertälje as a starting point. We believe that you have worked as a consultant manager or are an experienced consultant who is prepared to take the next step in your career.   As a manager, you will be our public face and is responsible for developing our business in the region. The job includes recruitment of new employees and sales to new / existing customers. Further the job also includes full HR and financial responsibility for your unit/region.   In order to join the success we want you to have the following qualities and abilities: - 30-35 years and trained Master or Bachelor of Science in electrical- or computer engineering or medicine. - At least five years relevant experience in the pharmaceutical, industrial and / or automotive industry. - As a person you probably Results and goal-oriented and with ambitions to achieve growth with good profitability. - Furthermore, you are engaging, clear, communicative, inspiring, perceptive and energetic.   Sigma Kudos Engineering Services AB (SKES) is a consulting firm in Engineering services to industry, especially in embedded systems (electronics and software). SKES is a very strong growing company with big ambitions for the future. Our clients consists of some of Sweden's largest industrial companies, a group that we like to expand. SKES is part of the global group, Sigma Kudos. In time, therefore, opportunities exist for an international career. For more information about the company, www.sigmakudos.com   If you want to be an important part of an ambitious company place your application, profiler.sigmakudos.com
Företag: Sigma Kudos Engineering Services
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Growth-oriented consultant in Mälardalen with Södertälje as a base

Skolsköterska
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande. Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet. Nytorpsskolan är en liten gemytlig skola med positiv klang i närområdet. Resultaten är goda, engagemanget högt och det är nära till skolledningen. Kommunikationerna till skolan är goda och omgivningarna är vackra. Skolsköterskans roll i elevhälsoteamet är central och vi arbetar både förebyggande och åtgärdande. Vi bygger på det som fungerar bra och löser problem i samverkan och med ett gott tempo. Välkommen att söka till vår trevliga skola! ARBETSUPPGIFTER Du ska kunna arbeta med hälsofrämjande omvårdnad för att identifiera, uppmärksamma, stötta och göra delaktiga de elever som behöver omvårdnad och hälsofrämjande insatser. Samverkan med elever , föräldrar, personal och externa professioner är central. Du ska ha medicinskt kunnande avseende planering, administrering, genomförande och utvärdering av behandlingar inom det egna kompetensområdet. Kunskaper om läkemedelshantering ingår också. Du ska ha kunskap om folkhälsa och ledarskap. Vi vill att du ska arbeta med att stärka elevhälsoperspektivet och bidra till utvecklingen av arbetsmiljön för skolans elever. KVALIFIKATIONER Du ska vara legitimerad sjuksköterska med specialisering inom skolhälsovård eller motsvarande. Erfarenhet som skolsköterska är meriterande.
Företag: Salems kommun, Nytorpsskolan
Ort: Salem
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Skolsköterska jobb, Skolsköterska Salem, Skolsköterska Salems kommun, Nytorpsskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolsköterska

Tävlingsinriktade försäkringsförmedlare
Som säljare på Compricer får du vara med att bygga upp deras nya försäljningskanal. Arbeta aktivt och självständigt med att bearbeta våra användare, ge professionella produktråd och sälja in rätt lösning för varje kund. Du kommer att få vara med i uppbyggnaden av callcenter- verksamheten, med möjlighet att påverka, synas och växa! Compricer är ett expansivt ungt företag som alltid strävar framåt och har sitt kontor i fina lokaler i centrala Stockholm. Som säljare på Compricer kontaktar du kunder som visat ett intresse för produkterna på vår hemsida. Alla kunder har olika behov, och som säljare hjälper du våra kunder att hitta de avtal som passar bäst för just dem, både innehållsmässigt och prismässigt. Compricer erbjuder dig goda möjligheter att växa inom företaget samt en meriterande utbildning till försäkringsförmedlare. Vi ger dig alla verktyg du behöver för att kunna göra ett bra jobb. För att passa som säljare på Compricer bör du: Vilja kunna påverka din egen lön genom goda prestationer Helst ha erfarenhet av någon form av försäljning. (Har du arbetat med försäljning/rådgivning inom försäkring/el är detta naturligtvis mycket meriterande.) Ha stor social kompetens. Vara beredd att jobba hårt för att nå dina mål, men samtidigt belönas om du gör så. Detta är ett arbete som passar perfekt för dig som är utåtriktad och gillar att ha kundkontakt. Det är på heltid och tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag 9.00-18.00. Lön: Fast lön + provisionsstege från första kronan samt en garantilön de två första månaderna. Låter detta intressant? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag Tillträde snarast. Ansökan Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande! Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV, ett personligt brev och gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se Till dig som vill lite mer. Välkommen till oss. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: TALENT & PARTNER AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Tävlingsinriktade försäkringsförmedlare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tävlingsinriktade försäkringsförmedlare

Blivande Gruppchef/Säljare Salem
Lux är ett av Sveriges mest anrika bolag och har en historia som sträcker sig tillbaka till 1901. Det var Lux som grundade Electrolux och har idag över 18.000 anställda i 35 länder. Det Lux ofta associeras med är den förstklassiga säljutbildningen. Lux Business School anses av många vara världens främsta säljskola och har skapat karriärmöjligheter för många av Sveriges näringslivstoppar. Här lär man sig väl beprövade teorier från början till slut. Lux arbetar med 4 produktlinjer Ren luft, Rent Hem, Rent vatten och Professional. Vår säljkår behöver förstärkning med en medarbetare i Salems Kommun. Efter en tids säljutbildning blir din uppgift att i samråd med Filialchefen bygga upp & leda en grupp på 5-6 säljare. Det är ett stimulerande och intressant arbete som kräver energi & framåtanda och som för rätt person kan ge mycket goda utvecklingsmöjligheter. Du behöver inte ha sysslat med försäljning tidigare utan kan idag vara anställd i butik, inom industri,på kontor eller liknande. Tveka inte att söka ! Ring gärna för att boka ett möte Christian Ahlström mobil 0763202097
Företag: Lux Svenska AB
Ort: Salem
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Blivande Gruppchef/Säljare Salem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Blivande Gruppchef/Säljare Salem

Account Manager for New Sales APSIS - Finland
Apsis International offers technical services for successful email marketing and has since the start in 2001 become the market leader in Scandinavia within legitimate e-newsletters. Apsis Pro is the main product with focus on user friendliness, deliverability and flexibility. The company has today approximately 165 employees in eight offices in six countries with an continued strong growth. The company has an international approach and our services are used by 6000 companies of all sizes in more then 50 countries. Apsis has experienced a fantastic growth rate since the very start and our international expansion is one of our future key challenges. More information: www.apsis.comAre you interested in digital marketing, opt-in email, solution sales and looking for an opportunity to join a growing company who are market leaders in Scandinavia?  Are you ready to work hard to hit you numbers but in a laid-back, and independent atmosphere?  If yes then you're in the right place!  We are on the hunt for new stars to join the new business sales team as an Account Manager. You may currently be an Account Manager looking for a fresh challenge or a Junior Sales person looking for a chance to progress your career. Or you have done something completely different than solution sales but now you dare to take that step. Either way we're keen to hear from you. The role involves e.g. calling prospects, executing sales meetings (on-site and on-line) and negotiations as well as serving and managing won customers. You will solve customers' digital needs and bring a lot of value for them. You will work within a team of energetic Account Managers who have a passion for creating email success and win new business. And learn new stuff while doing it. You should: Love talking and working with people, finding out their needs, and be creative enough to find solutions. Be business minded: our job is to sell solutions that bring ROI to the customer and to us.  Have some experience and/or a genuine interest and skills to constantly learn more about digital marketing, email marketing, internet etc because it is an ever evolving world. Be totally fluent in oral and written Finnish and have a good command in English. What do we offer: At Apsis, we face exciting challenges together. We know we can provide our customers with valuable knowledge and we strive to exceed expectations. We strongly believe in personal ambitions as a motivating force. We always strive to give our employees the chance to become successful and if you are the right person, there is great potential to influence your future development. We offer you a positive work environment in a company with vision and optimism. Apsis works with competitive wages. We'd love to receive a short cover letter and compact CV in English asp as the first round of interviews will start and be conducted by Recruiting Manager Gregor Podlewski immediately. Daily working language is Finnish so do not be afraid if your English is not perfect. We hope you will be part of Apsis’ continued success and internationalization.
Företag: Apsis International
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager for New Sales APSIS - Finland jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager for New Sales APSIS - Finland

Corporate Sales Manager to NetNames
PerformIQ Företagspresentation NetNames is a leading provider of domain names, protecting critical online assets and internet-related services. Established in 1995, the company has registered over 2 million domain names. With a wide range of services, NetNames´ clients come from many industries and include well-known companies including over 30 % of the FTSE 100. Tjänstebeskrivning Are you passionate about hunting new clients and finding new ways of approaching clients at C-level? Do you want to be a part of Europe’s largest domain name management and online brand protection specialist organization? As Corporate Sales Manager at NetNames you will be given the opportunity to develop the Swedish market. You will be responsible for: • Actively hunting new clients and present NetNames´ solutions and related services. • Finding new ways of approaching clients at C-level. • Participate in strategic opportunity identification and planning sessions, territory reviews, and deal with specific account strategy calls to identify how to increase NetNames´ competitive position by being a differentiator in the market. • Respond to prospective clients requests for proposals. • Conduct scoping sessions to recommend project scope, price and phasing. • Deliver value focused /results oriented proposals. • Meet or exceed assigned sales target. In this position you will report to the Sales Director for Sweden. Krav på person We are seeking for a Corporate Sales Manager who can establish immediate credibility with C-level decision makers, in prospective client organizations, and who can talk with confidence at peer level when conducting scoping sessions to recommend project scope, price and phasing. You have a demonstrated ability in sales at C- level executives of organizations of all sizes and experience from selling professional services-related solutions. In order to be successful in the position you hold excellent interpersonal, presentation and communication skills. Fluency in written and spoken English and Swedish is a requirement. The position includes travelling. The role is highly demanding but the rewards are equally high. We offer you a stimulating and challenging position in a fast paced international organization. Date: By appointment Type: Full time Location: Stockholm, Sweden In this recruitment process we work with PerformIQ. For questions please contact recruitment consultant Edvard Sjöberg at 073-353 75 13 or edvard.sjoberg@performiq.se Interviews will be held continuously and we will therefore need your application in English as soon as possible.
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Corporate Sales Manager to NetNames jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Corporate Sales Manager to NetNames

Vikarierande natt sjuksköterska
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris är ett av nordens största vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 4700 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom hälso- och sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. ALERIS ÄLDREOMSORG Aleris Äldreomsorg bedriver äldre- och handikappomsorg på entreprenad, i egen regi och genom kundval. I Sverige är vi idag över 3 000 medarbetare som tar hand om cirka 1 400 kunder i äldreboende och över 800 i hemtjänst. Verksamheten sker på uppdrag av kommuner och består av äldreboenden, gruppboenden för dementa, korttidsboende, hemsjukvård, sjukhem och hemtjänst. Aleris Äldreomsorg har idag ett 40-tal olika verksamheter i Sverige. Trygghetens äldreboende ligger i ett naturskönt område invid Bockholmen i Solna. Boendet har inriktning mot djur vilket innebär att personer som erbjuds plats har möjlighat att flytta in med sitt husdjur. Vi söker vikarierande nattsjuksköterska, 68,32%, till Trygghetens omvårdnadsboende. Tjänsten kommer eventuellt att övergå till en tillsvidaretjänst. Boendet har 31 lägenheter som är mellan 50 och 70kvm. Eftersom lägenheterna är stora kan det förekomma parboende. Under natten tjänstgör en undersköterska och en sjuksköterska. Det innebär att du som sjuksköterska ska arbeta aktivt i omvårdnadsarbetet tillsammans med den undersköterska som är i tjänst.
Företag: Aleris Holding AB Trygghetens äldreboende Solna
Ort: Solna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Vikarierande natt sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vikarierande natt sjuksköterska


Sök lediga jobb Ale

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se