Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby jobb - lediga jobb

Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby jobb Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. USKor, boendestödjare, habiliterings- och personliga assistenter till BE- Nacka

  2. Sjuksköterskor sökes för garantianställning- Stockholm

  3. Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm- Stockholm

  4. Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå- Stockholm

  5. Finsktalande innesäljare inom IT- Stockholm

  6. Innesäljare – Stockholm & Malmö- Stockholm

  7. Infrastrukturspecialist till vår konsultkår- Stockholm

  8. Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)- Stockholm

  9. Sjuksköterska, Järfälla- Järfälla

  10. Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?- Stockholm


Mer beskrivning

USKor, boendestödjare, habiliterings- och personliga assistenter till BE
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Sociala Stödresurser med drygt 900 medarbetare utför tjänster inom socialpsykiatri, omsorgsverksamhet, individ och familjeomsorg, personlig assistans samt äldreomsorg. Vårt mål är att genom mångfald, bred kompetens och samverkan vara det bästa alternativet för människor i alla åldrar. Arbetsplatsen Bemanningsenheten (BE) är en del av Sociala Stödresurser (VSS) och enhetens primära arbetsuppgift är bemanning vid korttidsfrånvaro som verksamheterna inom VSS inte kunnat planera för och inte kunnat täcka med egen tillgänglig personal. Verksamheterna som ingår i den gemensamma bemanningshanteringen inom VSS är: • Inom äldreomsorgen samtliga Nacka Seniorcenter (NSC) www.seniorcenter.se • Inom omsorgen om personer med olika funktionsnedsättningar Omsorgen www.nacka.se/omsorgen • Personlig assistansenheten www.nacka.se/personligassistans • Socialpsykiatrin www.nacka.se/socialpsykiatrin inom Individ och Familj • Nattpatrullen och Larmpatrullen som båda utgår från NSC Talliden Bemanningsenheten har en samordnande och kvalitetssäkrande roll i utvecklingsarbetet kring arbetstidsmodellen som tillämpas inom VSS för vård och omsorgspersonal. All nyrekrytering av omvårdnadspersonal inom VSS kommer på sikt ske genom Bemanningsenheten.  Mer information finner på respektive verksamhets egen hemsida (se länkarna här ovan). Kvalifikationer Du har adekvat utbildning inom vård och omsorg, såsom omvårdnadsprogrammet, eller annan utbildning som ger motsvarande undersköterskekompetens eller annan kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Arbetet kräver personlig mognad, lyhördhet, empati och servicekänsla. Du bör vara kommunikativ och kunna samarbeta väl i grupp. Arbetet förutsätter god fysisk förmåga. Det är meriterande om du har dokumentationsvana, datavana är dock ett krav. Likaså förutsätter arbetet goda språkkunskaper i svenska i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du måste vara minst 18 år. För arbete inom både Nattpatrull som Larmpatrull krävs KÖRKORT B och god körvana. Inom personlig assistans har brukaren stort inflytande över sitt val av personlig assistent. Inom Socialpsykiatrin krävs mentalskötarutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Utdrag ur Belastningsregistret. I enlighet med Nacka Socialnämndens beslut krävs ett utdrag ur belastningsregistret (blankett 442.5) i samband med anställning inom Nacka kommun och VSS. www.polisen.se/Service/Registerutdrag/ Anställningsvillkor Tidbegränsad anställning, vikariat intermittent, som sjuk-och semestervikarie. Dag/kväll/helg och/eller natt enligt överskommelse i samband med bokning.Timavlönad. Verksamheterna har även möjlighet att ”låna” våra timavlönade sjuk- och semestervikarier för längre vikariat med månadslön, då vikarien i fråga får önska sin sysselsättningsgrad i enlighet med flexibla arbetstidsmodellen. Efter avslutat vikariat återgår vikarien till Bemanningsenheten som timavlönad vikarie vid korttidsfrånvaro. Mer information och ansökan Vi kommer fortlöpande utifrån verksamheternas behov kalla de kandidater vi vill gå vidare med till ett första informationsmöte här hos oss och berätta om oss och hur vi jobbar, samt vad det innebär att vara timanställd sjuk- och semestervikarie på BE. Välkommen med din spontanansökan med CV och personligt brev. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Är du endast intresserad av ett sommarvikariat, kan du istället titta våra riktade annonser per verksamhetsgren. Välj det verksamhetsgren du är mest intresserad av. Att söka på flera tjänster ökar inte dina möjligheter till vikariat.
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga USKor, boendestödjare, habiliterings- och personliga assistenter till BE jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: USKor, boendestödjare, habiliterings- och personliga assistenter till BE

Sjuksköterskor sökes för garantianställning
PR Vård AB PR Vård PR Vård är ett tjänsteföretag i vården. Vi arbetar inom områdena Bemanning & Rekrytering, Elevhälsa och driver en mottagning på Kungsholmen i Stockholm. Via systerföretaget PR Vård Hemsjukvård & Omsorg bedriver vi hemsjukvård i Stockholms län på kvällar, nätter och helger. 2010 omsatte vi över 100 mkr och engagerade ca 700 medarbetare. Vi har 2009, 2010 och 2011 blivit utsedda till Gasellföretag av tidningen Dagens Industri som ett av Sveriges snabbast växande företag. PR Vård är ett av de marknadsledande bolagen i Sverige inom vårdbemanning. Med hjälp av vårt nätverk av kvalificerad vårdpersonal bemannar vi på kort eller lång tid, allt från enstaka uppdrag till att långsiktigt driva hela verksamheter. PR Vård bildades 2001 och är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Arbetsuppgifter Vi söker nu 8 sjuksköterskor för garantianställning. Arbetet är tillsvidare på heltid med garantilön. Att arbeta som garantianställd innebär att du arbetar hos våra kunder i Storstockholm, dock försöker vi även tillgodose dina eventuella önskemål vad det gäller arbetsplatser. Arbetet kommer primärt innebära att du arbetar inom hemsjukvård, på mottagning samt på vårdavdelning. Vi har även ett stort behov utav dig som har erfarenhet av att arbeta inom psykiatrin eller på BVC. Vi ser gärna att du har en vidareutbildning så som distriktssjuksköterska, psykiatrisjuksköterska eller barnsjuksköterska, dock är detta inget krav. Vi ser gärna att du kan tänka dig att arbeta dag/kväll/natt/helg, dock försöker vi tillgodose dina önskemål till största möjliga mån. Som arbetsgivare är vi engagerade och det är viktigt att du som konsult trivs och känner dig som en betydelsefull del av PR Vård Bemanning. Du får möjlighet till ett varierat och utvecklande arbete och vi erbjuder dig friskvårdsersättning och möjlighet att få träffa dina kollegor då vi fortlöpande anordnar konsultträffar. Utöver detta erbjuder vi dig sommarbonus och rekryteringsbonus. Vid en anställning tilldelas du en konsultchef för personlig kontakt och tillsammans planerar ni för hur ditt arbete ska se ut. Kvalifikationer Du är legitimerad sjuksköterska med minst två års yrkeserfarenhet. Vi tror att nedan egenskaper beskriver dig: Flexibel Trygg i din yrkesroll Lyhörd Orädd Bred kompetens God empatisk förmåga Du arbetar gärna i team, men kan även arbeta självständigt. En bra och inlyssnande arbetsledare. B körkort krävs.
Företag: PR Vård AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor sökes för garantianställning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor sökes för garantianställning

Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till en av våra trevliga kunder söker vi nu en serviceinriktad dansktalande kundtjänstmedarbetare. Företaget erbjuder sina kunder mobiltjänster och arbetar med att skapa bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag för alla bilister som vill förenkla sin parkeringsvardag. Tjänsten Som dansktalande kundtjänstmedarbetare ingår du i ett team med trevliga kollegor i en internationell miljö. Tillsammans ansvarar ni för att ge kunderna professionell service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Du kommer arbeta i deras lokaler som ligger på Gärdet, i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som dansktalande kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande sälj- och kundservicesamtal samt e-post • Säkra nya säljmöjligheter genom utgående samtal • Aktivt arbeta med merförsäljning, kundlojalitet och winback • Arbeta mot uppsatta försäljningsmål Kvalifikationer För att passa och lyckas i rollen som dansktalande kundtjänstmedarbetare ser vi att du har: • Tidigare arbetat med sälj- och/eller kundservice • Du har danska som modersmål och kan kommunicera obehindrat genom tal och skrift • Motiveras av att arbeta målfokuserat Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och en social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm

Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå
RestaurangAssistans AB Om tjänsten Restaurang Universum är belägen mitt på Umeå universitets Campusområde. Varje dag erbjuds lunch och fika till studenter och anställda vid Umeå Universitet, men är även öppen för allmänheten. I restaurang Hjortron servers dagens affärslunch samt konferensluncher, och på kvällar och helger arrangeras fester och banketter för upp till 800 personer. Kompetens Är du en stark ledare, som brinner för god kvalitet och service? Vill du bli en av teamet på Universum? Vi söker dig som har minst fem års yrkesvana från ledande position i storkök och a la carte. Att du har förmågan att organisera, planera och strukturera arbetet i köket, dagligen samt vid stora evenemang. Menyplanering, kalkylering och inventering sker i Mashie så erfarenhet av arbete i Mashie är meriterande. Huvudsakliga arbetstider är dagtid, måndag till fredag. Om RestaurangAssistans Den här rekryteringen sköts utav RestaurangAssistans. RestaurangAssistans är Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang med kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Våra kunder är allt från Guide Rouge-krogar och guldkantande galor till rikstäckande hotell- och företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och cateringföretag. Välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Compass Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Till Eurest rekryterar vi nu en kökschef med placering i Umeå

Finsktalande innesäljare inom IT
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi nu en finsktalande, driven innesäljare till ett välkänt internationellt IT-bolag. Vi söker dig som vill arbeta med B2B-sälj på ett företag i Kista. Tjänsten Som innesäljare hos vår kund kommer du att arbeta med både försäljning och leadsgenerering via telefon. De företag du kontaktar känner väl till denna leverantör och du kommer att bearbeta både den svenska och finska marknaden. Du kommer att vara anställd av Placera Personal som konsult och arbeta ute hos kundföretaget. Din arbetsplats är belägen i Kista och du ingår i ett säljteam. Tjänsten som innesäljare är på heltid med start omgående och kommer att pågå under minst 12 månader framåt. Kvalifikationer För att passa i rollen som innesäljare ser vi att du har: • Minst gymnasieutbildning • Flytande finska i tal och skrift • Erfarenhet och intresse att utvecklas inom försäljning • God datorvana • Grundläggande IT-terminologi • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Har du en enorm energi, drivkraft och en stark vilja att lyckas? Vi söker dig som tycker om att prata i telefon, är kommunikativ, serviceminded och har lätt att skapa relationer. För rätt person finns goda möjligheter till överrekrytering hos kundföretaget. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande innesäljare inom IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande innesäljare inom IT

Innesäljare – Stockholm & Malmö
Omron Corperation, med huvudkontor i Kyoto, grundades i Japan 1933 och har idag 35 000 anställda i 40 länder.  Omrons innovativa filosofi och fokus på kvalitet har gjort Omron till ett världsledande företag inom industriell automation. I Europa finns Omron i huvudsak representerat genom tre affärsområden; Industriell Automation, Sensing, Safety and Components och Health Care. Omrons europeiska huvudkontor finns i Hoofddorp, nära Amsterdam. För mer information se www.omron.se eller www.omron.com I vår fortsatta expansion på den svenska marknaden behöver vi nu förstärka vår försäljningsorganisation med två innesäljare med placeringen antingen i Stockholm eller i Malmö. I samarbete med Mercuri Urval söker Omron en innesäljare till affärsområdet Industrial Automation samt en innesäljare till affärsområdet Sensing, Safety & Components.   Som innesäljare ingår du i vårt svenska säljteam och din huvuduppgift blir att med telefonen som arbetsredskap bearbeta nya potentiella kunder, men även att driva och utveckla försäljningen mot existerande kunder. Du identifierar affärsmöjligheter, genomför behovsanalyser, utarbetar lösningsförslag och deltar i förhandlingar gällande såväl enskilda projekt som det löpande samarbetet.   Vi söker dig som har dokumenterad säljerfarenhet och som drivs av att nå resultat. Din inställning till försäljning är seriös och vi värdesätter en positiv och möjlighetssökande attityd. För att lyckas tror vi du har någon form av teknisk utbildning som kombineras med en förmåga att snabbt kunna analysera och lösa kundens behov. Erfarenhet och kunskap inom automation och eltekniska produkter är starkt meriterande. Då våra kunder främst utgörs av maskinbyggare inom industrin värdesätter vi erfarenhet av försäljning mot denna kundgrupp. Vi förväntar oss utmärkta kunskaper i såväl svenska som engelska och förutsätter att du har datorvana och har arbetat med CRM-system.   Omron erbjuder ett utmanande och intressant arbete i ett säljteam som karaktäriseras av god gemenskap och en vilja att skapa framgång tillsammans. Du kommer till oss i ett viktigt skede i företagets fortsatta expansion. Som vår innesäljare får du en möjlighet att vara med om att forma utvecklingen i ett företag inom en framgångsrik och internationell koncern med kund och kvalitet i fokus. För en person med stort driv och en stark vilja att lyckas med uppsatta mål, finns goda möjligheter till personliga utvecklingsmöjligheter som bara en större internationell koncern kan erbjuda.   Välkommen med ansökan snarast, personligt brev och CV, via www.mercuriurval.se (ref.nr SE-06906). Frågor besvaras av Hanna Diamantoudis på telefon Dir/Mobil 040-669 75 87. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Omron Electronics AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare – Stockholm & Malmö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare – Stockholm & Malmö

Infrastrukturspecialist till vår konsultkår
Lexicon IT-konsult Jobbeskrivning Lexicon IT-konsults kultur präglas av entreprenörskap och levererar spetskompetens på bred front. Vi hjälper våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom att tillföra spetskompetens och engagerade konsulter. Vi är idag verksamma i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mälardalen och har för närvarande cirka 200 konsulter som arbetar i våra projekt. Vi växer och är lönsamma vilket även bekräftas av att vi är AAA-ratade av Soliditet. Vi erbjuder våra tjänster till medelstora/mindre stora företag i Norden. Under 2013 fortsätter resan genom att bygga slagkraftiga affärsområden med hjälp utav branschens bästa specialister, där vårt erbjudande till kunden är: - Webb & Mobil - Cloud & Infrastruktur - Utveckling & Förvaltning - Drift & Support - Test & QA Vårt erbjudande till dig är att du blir en viktig del i vår organisation och att du tillsammans med oss kommer att utvecklas både i din yrkesroll och som person. Du, liksom vi, vill vara i framkant av den tekniska utvecklingen vilket sker genom spännande uppdrag, mentorskap och utbildning! Utbildning/erfarenhet Vi önskar följande erfarenhet/ er: - Hantera komplexa lösningar bestående av server, storage, virtualisering, lagringsnätverk (SAN, NAS), backup - Kan genomföra analyser, workshops inom något/ några av ovanstående områden. - Gärna högskoleutbildning inom teknik eller IT eller har motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. - Du är serviceorienterad, lyhörd, flexibel och gillar att ha kontakt med människor samt lösa problem. Krav på arbetssökande Du har lätt för att ta kontakt med kunder och bidrar i säljarbetet (sälja in dig själv och hjälpa kollegor) Som person har du arbetat minst 4 år med liknande arbetsuppgifter, har lätt att sätta dig in i nya miljöer och rutiner samt att möta nya människor. Du arbetar självständigt. Som IT-konsult bör du även vara ansvarstagande, noggrann samt ha förmågan att prioritera rätt. Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Meriterande är om du har körkort och tillgång till bil. Vem söker vi? Du är en social person som tycker om att arbeta med människor i små och större grupper. Du är pedagogiskt lagd och har lätt för att hantera stressade personer i nöd. Rollen som IT-konsult kräver ett eget driv och fokus då arbetsbelastningen periodvis varierar. Du är dessutom stresstålig, engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Vi på Lexicon IT-konsult och våra kunder värdesätter att du som medarbetare brinner för ditt arbete och vill vara med och dela med dig av och sprida dina kunskaper vidare. I gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande jobb där vi satsar på dig och din utveckling! Låter det intressant? Gör din ansökan redan idag! Övrig information Har du frågor är du välkommen att kontakta Kenneth Rud, Konsultchef på 076-312 70 78. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Lexicon IT-konsult
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Infrastrukturspecialist till vår konsultkår jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Infrastrukturspecialist till vår konsultkår

Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)
Wise IT AB Vi söker dig som vill arbeta med projektledning i ett framgångsrikt e-handelföretag med kunder som Tradera eBay, Media Markt, Macoteket och Däckia. I arbetet ingår att arbeta tillsammans med utvecklare och kundansvariga för att planera det dagliga arbetet. Har du erfarenhet av e-handel liknande verksamhet är detta arbetet för dig. Arbetsbeskrivning I rollen ingår att arbeta med att projektleda nya kunduppdrag, att ge kundsupport samt att ge support internt. Du ska arbeta med flera parallella projektaktiviteter och det ingår hantering av tilläggsbeställningar och felrapportering från befintliga kunder. I denna process agerar man kravställare och bär även totalansvaret för interna nyutvecklingsprojekt. Du ska hantera kravspecifikationer, offerter, lösningsförslag samt tidsuppskattningar, bryta ner projekt i olika arbetsmoment och fördela dessa till utvecklare, följa upp arbetet samt funktionstesta leverans samt hålla kontakt med kund samt andra externa parter i projektet och fakturera. Utbildning/Erfarenhet Avgörande för denna roll är att kunna prioritera mellan flera parallella aktiviteter och projekt. Du ska därför kunna hantera många olika arbetsuppgifter och kunna anpassa dig till förändrade förutsättningar. Dina erfarenheter: - Erfarenhet av e-handel eller motsvarande. - God vana att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. - Någon sorts eftergymnasial utbildning. Om kunden Bakom enferno står en grupp mycket erfarna personer som framgångsrikt skapat förutsättningar för storskalig e-handel på den svenska marknaden. Idag är enferno en snabbfotad organisation med en grupp hängivna specialister inom e-handel. I denna rekryteringen samarbetar vi med Wise IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Lilian Westin. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök via "Sök jobbet" omgående då vi rekryterar löpande.
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leveransansvarig projektledare till e-handel (vikariat ca 1 år)

Sjuksköterska, Järfälla
Arbetsplatsen Attendo Flottiljens äldreboende är beläget vid Barkarby Handelsplats i Järfälla. Det nybyggda boendet har varit i bruk drygt ett år. Här finns plats för 40 brukare varav 20 demensplatser och 20 omvårdnadsplatser samt en växelvårdsavdelning 10 patienter. Flottiljen är ett modernt äldreboende med ljusa och vackra lokaler. Det finns även en SPA-avdelning med pool och gym samt en restaurang som serverar dagens lunch och levererar mat till avdelningarna. Flottiljen är ett äldreboende med engagerade och kompetenta medarbetare. På varje demensavdelning arbetar en Silviasyster. En av våra sjuksköterskor slutar och därför söker vi nu en engagerad och erfaren sjuksköterska. Du ska vara säker och trygg i sin yrkesroll och gilla att arbeta i team. Tjänsten är 74,89%. Attendo är ett svenskt vård- och omsorgsföretag som arbetar på uppdrag av kommuner i Sverige, Norge och Danmark. Vi har närmare 11 000 medarbetare som arbetar inom äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt omsorg till personer med funktionsnedsättning. Vår vision är att stärka individen genom att se till det friska. Vårt dagliga arbete präglas av engagemang, kompetens och hjälpsamhet. Arbetsuppgifter Du kommer att ha omvårdnadsansvar för 10 brukare på en demensavdelning och för vissa patienter på växelvårdsavdelningen. I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga sjuksköterskeuppgifter såsom bedömningar av hälsotillstånd, inskrivning, dokumentation, delta i vårt kvalitetsarbete, att samverka med kommunen, handledning av personal och studenter och upprättande av HSL-rutiner,. Schemalagd arbetstid Vi dokumenterar i ProCapita, Senior Alert och Palliativa registret. Kvalifikationer Du som söker ska vara legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet, gärna med vidareutbildning vård av äldre. Du ska kunna arbeta självständigt och strukturerat, inneha en hög serviceanda och behärska svenska i tal och skrift. Vi vill att du är med och utvecklar vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Företag: Attendo AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska, Järfälla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska, Järfälla

Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?
Framtiden AB Vill du utvecklas i en roll som utvecklare mot print- och säkerhetslösningar? Tycker du att det är kul att ansvara för egna projekt och kunder? Hos vår kund erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter! Ansök idag! Dina arbetsuppgifter Hos vår kund kommer du att arbeta med att utveckla och ta fram lösningar till nya och befintliga kunder. Kunderna finns inom de flesta branscher och du kommer till stor del arbeta med att kundanpassa system. I rollen som utvecklare är du också med vid implementation av företagets mjukvara i kundernas system. Till en början kommer du att få gå med en mer senior kollega för att komma in i rollen till dess att du är mer självgående och kan ansvara för egna projekt. Underen inledande period kommer du att arbeta i olika projekt för att få förståelse för vår kunds verksamhet och projekten du arbetar i är i varierande storlek och längd. Om företaget Vår kund erbjuder ett komplett sortiment av produkter för att skapa optimala utskrifts- och säkerhetslösningar, verktyg och applikationer för att hantera utdata eller print. Exempel på produkter kan vara programvaror och lösningar för att integrera fysiska eller elektroniska system i verksamheten eller system som gör ostrukturerade dokument sökbara på ett strukturerat sätt. Hos vår kund arbetar idag 10 personer med olika bakgrund. Din profil - Relevant utbildning inom IT - Du har goda kunskaper inom VB Script - Goda kunskaper inom SQL -Goda kunskaper i svenska Personliga egenskaper: Som person är du social, flexibel, nyfiken, har ett tekniskt intresse och vill alltid lära dig mer. Du trivs i att arbeta mot kund och att arbeta med frihet under ansvar. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start i augusti Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ort: Vaxholm
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta med utveckling inom print- och säkerhetslösningar?


Sök lediga jobb Aleris Omsorg AB Socialpsykiatri Upplands Väsby

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se