Apotekschef till Cura apoteket Strömstad jobb - lediga jobb

Apotekschef till Cura apoteket Strömstad jobb Apotekschef till Cura apoteket Strömstad jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Apotekschef till Cura apoteket Strömstad. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Apotekschef till Cura apoteket Strömstad. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Web Developer- Stockholm

  2. Kalkylator på EBAB- Stockholm

  3. Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd- Danderyd

  4. Arriva söker bussförare till Ekerö- Ekerö

  5. Produktionschef på EBAB- Stockholm

  6. Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!- Upplands Väsby

  7. Servicetekniker till varierande tjänst i norra Stockholm!- Stockholm

  8. Affärsutvecklare CRM Nummerspel & Lotter- Stockholm

  9. Gruppchef IFO barn och unga- Nynäshamn

  10. Säljare deltid t.v. Dressmann Märsta- Sigtuna


Mer beskrivning

Web Developer
We are looking for a Web Developer that wantsto help millions of small businesses all over the world succeed. Todaywe are 15+ web developers at iZettle and we want to become more!We love to explore new technologies! We have a passionate, open and friendly culture. We're constantly reviewing our work, learning from each other, and sharing our knowledge. Go where the people speak your language Together with your team, you will solve any problem. Meaning that you will choose the technologies, what and how to develop, maintain and where to host it. You will have frequent interaction with other teams, working with some of the best engineers. For us, it's crucial to have a mindset of constant progress. You will work with a life-changing product for small businesses all around the world, with hundreds of thousands of users. This, by helping our merchants to grow their business and therefore building a more democratic world. This means working with modern Javascript and state-of-the-art technologies, always in a way that will keep iZettle balanced and resilient. What we are working with: - Web developers at iZettle hold Javascript dear and we hope you are as passionate as we are. - Javascript in browser and Node. - TypeScript, Elm and Ruby. The latter is something we’re moving away from, but we still have some code in Ruby. - Frameworks and libraries such as React, Redux, MobX, RxJS, Express, Koa and ReactNative. We have two major web products; our public website and our Portal (logged in view). Currently we are looking for new colleagues for multiple teams. More importantly, we would love to know what you want to work with. We hire people. Not CVs. We believe you are not afraid of trying new things and stepping out of your comfort zone. You are triggered by learning, and native to the web platform, which means fluency in Javascript or other compile to Javascript languages. Small minds never helped small businesses. It takes originality and an open mind to start a small business. That’s why small minds have no place in ours. At iZettle, we celebrate the individuality of the people we work with, valuing the impact that diverse experiences, backgrounds, perspectives and ideas can have on our culture and the products we build. We’re proud to be an equal opportunities employer, a place where everyone can benefit from equal access to professional development and bring their whole personality to work. We’re iZettle. iZettle is on a mission to help small businesses succeed in a world of giants. Founded in Stockholm in 2010, we revolutionised mobile payments with the world’s first mini chip card reader and software for mobile devices. Today iZettle’s commerce platform for small businesses in Europe and Latin America provides tools to get paid, sell smarter and grow your business. We’re more than 500 employees of 45 different nationalities operating in 12 countries, and we’re recruiting the best and brightest from around the world to help us grow further. Bring your talent to our attention. Go on, hit apply and say hello! LI-POST
Företag: iZettle
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Web Developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Web Developer

Kalkylator på EBAB
EBAB rekryterar: Kalkylator Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du arbeta i tidiga skeden med att ta fram kalkyler för några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt. Är du en lösningsorienterad lagspelare som vill arbeta i ett framstående företag med möjlighet till personlig utveckling? Då kommer du att trivas hos oss! Som kalkylator hos oss får du ett självständigt och ansvarsfyllt arbete där du kommer att ingå i ett team med bred kompetens. Du kommer att erbjudas en roll med fokus på att skapa förutsättningar för kvalitet och lönsamhet i olika fastighetsprojekt. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att kostnadsberäkna olika typer av projekt och du kommer att ha nära kontakter med leverantörer och beställare. Vi hjälper även våra beställare med tekniska inventeringar och du kommer att ingå en grupp där vi tillsammans utvärderar och hittar lösningar på tekniska utmaningar och ekonomiska förutsättningar. Vår kalkylavdelning ingår i affärsområde Projektutveckling där du får möjlighet att få vara med att samverka och påverka i tidiga skeden. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON För att trivas hos oss i rollen som kalkylator är du självgående och noggrann samt gillar utmaningar där kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. Du har en byggteknisk utbildning med tidigare erfarenhet från branschen där det är meriterande om du har tidigare vana av att arbeta med kalkyl. Du är dessutom en lagspelare med en affärsmässig och professionell inställning till ditt arbete. DIN UTVECKLING ÄR VÅR UTVECKLING Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kalkylator på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kalkylator på EBAB

Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd
Om företaget Veterankraft är ett tjänste- och bemanningsföretag som hjälper privatpersoner och företag. Vi har ett trettiotal kontor över hela landet och till största delen drivs dessa lokalkontor av franchisetagare. Vi söker därför nu en Franchise Manager för att utveckla och leda vår franchisingverksamhet. Om tjänsten Som Franchise Manager ansvarar du för rekrytering, igångssättning, planering och hantering av franchisekontoren. Du kommer att ansvara för att utveckla nya franchisemöjligheter samt ansvara för franchisebudgeten. Arbetet innebär resor dels till de orter där vi önskar etablera oss samt till orter där vi har befintliga kontor, kontakt med presumtiva franchisetagare, utbildning och on-boarding, coachning och stöttning under etablerandet av de nya kontoren, samt att finnas till hands som ett kontinuerligt stöd till samtliga franchisekontor för att säkerställa framgång för såväl franchisegivare som franchisetagare. Dina arbetsuppgifter Utveckling av nya marknader - Utvecklingsansvar: Tillsammans med marknadsavdelningen förbereda och genomföra Veterankrafts marknadsstrategi för presumtiva franchisetagare i syfte att attrahera, signera och sätta igång nya franchisetagare - Budgetansvar: Utveckla budgeten för franchiseutveckling, samt ansvara för uppfyllande av budgeten. Identifiera, välja ut och utveckla franchisetagare - Identifiera och undersöka potentiella marknader för att starta nya franchisekontor. - Agera rådgivare till VD och styrelse angående nya marknader. - Identifiera och lokalisera potentiella franchisetagare: upptäcka och utforska möjligheter. - Analysera franchisetagare genom att se över investeringskrav, franchisetagarens potential och ekonomi, franchisetagarens erfarenhet och vision - Förhandla kring villkoren för varje franchiseavtal, samt ansvara för avtalsskrivning mellan VD och franchisegivare. - Ansvara för lansering och utveckling av franchisekontoret enligt överenskomna villkor. Franchise Management - Assistera i utvecklingen av affärsplanen - Se till att franchisetagarens resultat och intäkter uppnås genom analys av dess vinst och förlust samt följa upp KPI:er - Arbeta som kontaktpunkt mellan franchisetagare och franchisegivare och se till att eventuella synpunkter, problem och önskemål tas om hand på ett effektivt sätt - Stötta franchisetagaren med det dagliga arbetet: Rådgivning och support inom alla affärsområden inklusive: standard, kundrelation, personal, bemanning, ekonomi och fakturering, kostnadskontroll och expansion. - Se till att franchisegivarens system och processer används hos franchisetagaren. - Utveckla försäljnings- och marknadsföringsverktyg, arbeta med marknadsföringsaktiviteter för att stödja franchisetagarna. - Se till att företagets varumärke kommuniceras och underhålls i alla franchiseföretagens kommunikations- och marknadsaktiviteter. - Se till att franchisetagaren följer lagstadgade regler och förfaranden Utbildning och utveckling för franchisetagare - Utveckla och utföra utbildningsprogrammet för franchisetagare. - Se till att franchisetagaren och dess personal har fått tillräcklig utbildning för att kunna tillhandahålla tjänster i linje med företagets kundpolicy. Vem är du? Försäljning: Koncept, affärsstrategi, företagstjänster, marknadsföring och PR. Utmärkta kunskaper i försäljning och affärsutveckling krävs. Kommunikation: Presentationer till VD, styrelse, franchisenät samt intern samordning Personlighet: Centrum för positiv energi. Bra på det mellanmänskliga mötet, sociala färdigheter och god kommunikation. Analytisk: Ha en förståelse för Veterankrafts modell och nyckeltal samt ha en förmåga att förmedla ut det i Franchisenätet. Resultatorienterad: Få saker gjort, se möjligheter, ha uthållighet, vara resultatorienterad och kunna uppnå intäktsmål. Måste kunna uppvisa tidigare goda resultat. Erfarenhet: Erfarenhet av utveckling och förvaltning av bemanning / franchise är önskvärt Integritet. Hög etik, integritet och pålitlighet Ledarskap: Förmåga att ha flera projekt igång samtidigt, ledarskapserfarenhet och en vilja att utvecklas. Datorkunskaper: Kunskaper i Officeprogrammet, Outlook, internet och sociala medier. Ansökan Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Företag: Veterankraft AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Franchise Manager till Veterankrafts huvudkontor i Danderyd

Arriva söker bussförare till Ekerö
Arriva är en av Europas ledande operatörer inom kollektivtrafiken. I Sverige hjälper vi cirka 170 miljoner resenärer varje år att komma fram till sina resmål. Med cirka 3 900 medarbetare, 900 bussar, 150 tåg och 90 spårvagnar skapar vi moderna transportlösningar där säkerheten alltid kommer i första hand. Som resenär hos Arriva ska du uppleva att vi gör allt för att din resa ska kännas trygg och ha service av hög kvalitet. Året runt – dygnet runt – fram och tillbaka. Arriva Sverige är en del av Europas största koncern för persontrafik – Deutsche Bahn. Det gör det möjligt för oss att kombinera det mindre företagets snabba anpassningsförmåga med stabiliteten och kunskapen hos det stora moderbolaget. Vi uppfattar oss som en seriös utmanare på den svenska kollektivtrafikmarknaden med ambitionen att kontinuerligt vinna nya marknadsandelar. Det åstadkommer vi genom att alltid se möjligheterna till nya innovativa lösningar som får ännu fler människor att resa kollektivt. Hoppas att du vill vara med på vår resa. Bussförare med kunden i fokus Som Arrivas bussförare möter du våra kunder ombord på någon av företagets bussar. Kollektivtrafik innebär inte bara att köra många resenärer varje dag, utan också att ge dem god service. Som företagets ansikte utåt är du en viktig del av det team som har ansvaret för att se till att kunden får en god upplevelse under en trygg och säker resa och att denne kommer fram till ankomstplatsen i utsatt tid. Din bakgrund Som bussförare hos Arriva är det en självklarhet att du har rätt attityd är positiv och att du har en hög arbetsmoral. Du är en lugn person som har förmågan att hålla huvudet kallt i stressiga situationer. Vi ställer stora krav på din personlighet och att du bidrar till att skapa en god och respektfull stämning bland passagerare och kollegor.  Är du även noggrann, och punktlig så kommer du att trivas bra i denna roll. Du har giltigt busskörkort (D) och YKB samt gärna erfarenhet från att köra buss. Tidigare arbeten där kommunikation och service har varit en betydande del är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Vad kan vi erbjuda dig Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats tillsammans med många goda kollegor och dessutom en god och öppen arbetsmiljö. Du blir en del av en mångkulturell och internationell organisation i utveckling där vi uppmuntrar initiativ i vardagen och där din utveckling är viktig för oss. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Ansökan Då vår urvalsprocess sker löpande ser vi gärna att din ansökan är oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 2018-08-19. Har du frågor om tjänsten kontakta Enhetschef carina.soderberg@arriva.se Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk och kulturell mångfald och ser gärna kvinnliga sökande då det är en underrepresenterad grupp bland bussförare. Du söker tjänsten via länken nedan Övrigt Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få tester skickade till din e-mail. Vi tillämpar tester i samband med rekryteringen som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar och tester kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju. Innan du kan bli aktuell för anställning måste du genomgå en hälsounder­sökning och lämna ett utdrag från belastningsregistret. Arriva har nolltolerans mot alkohol och droger. Din anställning inleds med betald praktisk utbildning. Välkommen med din ansökan! Vi hanterar endast ansökningar genom hemsidan.
Företag: Arriva Sveriga AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Arriva söker bussförare till Ekerö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arriva söker bussförare till Ekerö

Produktionschef på EBAB
EBAB rekryterar: Produktionschef Ebab är ett av Sveriges största fristående konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 250 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till ett värde av ca 10 miljarder kronor. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare och investerare. Koncernen består av fem bolag med verksamheter i Stockholm. Vill du leda och motivera ett produktionsteam i några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt? Är du en strukturerad ledare med en bra helhetssyn och vill arbeta i en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet? Då kommer du garanterat att trivas hos oss! Vi söker dig som vill leda och motivera ett team med bred kompetens. Du kommer att vara en central nyckelperson med ansvar för att styra och planera produktionen. Du upprättar produktionstidplaner och är beställarens representant på plats för att samordna samtliga delentreprenader i våra CM projekt. Dessutom ansvarar du för att produktionen genomförs med god lönsamhet, bra kvalitet och hög kundnöjdhet. I dina arbetsuppgifter ingår även dokumentation, förebygga och skapa en god och säker arbetsmiljö, medverka vid projektering, inköp samt ansvar för efterföljande av uppsatt tidsplan. ERFARENHET, UTBILDNING OCH PERSON Du har en teknisk utbildning med tidigare erfarenhet från liknade tjänster samt är Bas U-certifierad. Då du i din roll som produktionschef kommer att skapa och arbeta med långsiktiga kundrelationer så är affärsmässighet och resultatfokus en självklarhet. Som person är du driven, strukturerad och lösningsorienterad samtidigt som du är en god kommunikatör med goda ledaregenskaper. DIN UTVECKLING ÄR VÅR UTVECKLING Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet.En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare. ÄR DU REDO FÖR NÄSTA STEG? För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog på 070-931 23 64 eller veronica.warneskog@ebab.se Du kan även läsa mer om oss på www.ebab.se Vill du ansöka direkt bifoga din CV och fyll i formuläret. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Erfarenhet från bygg- och fastighetsbranschen med tidigare erfarenhet av ledarskap.
Företag: EBAB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Produktionschef på EBAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktionschef på EBAB

Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!
Vi söker en ny kollega till vår butik i Väsby Centrum! Tjänsten avser en deltidstjänst med arbete 12,5 timmar/vecka i snitt med stor möjlighet till mer jobb vid behov. Tjänsten är tillsvidare och tillträde sker i enligt överenskommelse.  Hos oss får du möjlighet att briljera och ha roligt på jobbet! Som säljare på Teknikmagasinet möter du varje dag mängder av kunder som ska bemötas med bästa möjliga service, tekniskt kunnande och ett stort leende. Är du vår nästa toppsäljare? Våra butiker är fyllda till brädden med spännande produkter och all försäljning sker över disk. Jobbet som säljare innebär att sälja våra produkter utifrån varje kunds specifika behov, att bidra till att butiken hålls i gott skick, samt andra förekommande butikssysslor.  För att lyckas som säljare på Teknikmagasinet tror vi att du: - Är målfokuserad och har ett tävlingsinriktat förhållningssätt till försäljning och resultat. - Har förmågan att se vad som behöver göras och tar egna initiativ, samt kan prioritera rätt när arbetstempot ibland är högt. - Är en lagspelare och bidrar till att nå butikens gemensamma mål samtidigt som du kan ta eget ansvar när situationen kräver det. - Har grundläggande tekniska kunskaper, men framförallt ett brinnande intresse för ny teknik. Tidigare erfarenhet av försäljning är mycket meriterande. Du måste vara 18 år fyllda då delar av vårt produktsortiment kräver det. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Om du känner att det är just dig vi beskriver så tveka inte! Vi vill ha din ansökan senast 2018-06-15. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden dröj därför inte med din ansökan! Frågor om tjänsten ställs till jobb@teknikmagasinet.com. Vi tar dock ej emot ansökningar via e-post.
Företag: TEKNIKMAGASINET SWEDEN AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en ny toppsäljare till vår butik i Väsby!

Servicetekniker till varierande tjänst i norra Stockholm!
Har du ett tekniskt intresse och är en social kameleont? Är du en stjärna på att meka? Vi söker nu en servicetekniker till norra Stockholm för en varierande roll med stor frihet. Dina arbetsuppgifter Din dag startar hemifrån där du har din servicebuss med de verktyg och material du behöver för att kunna utföra ditt arbete. Du kommer att förses med en iPad där du får in dina uppdrag för dagen samt administrerar och beställer nytt material igenom. En dag kan sedan bestå av ett längre jobb hos en kund alternativt så har du flera mindre uppdrag per dag. Uppdragen varierar mellan akuta reparationer, underhåll och nyinstallationer, så ingen dag är den andra lik. Om företaget Vår kund är ett av Sveriges ledande företag inom industriell vägning. De har sedan etableringen 1981 byggt upp en rikstäckande försäljning- och serviceorganisation för att vara nära och kunna nå ut till alla kunder. Kunden har ett omfattande sortiment från små paketvågar till stora fordonsvågar. Kunden erbjuder en miljö med god stämning och en bra gemenskap där kollegor gärna ställer upp för varandra. De anställda är motiverade, har hög arbetsmoral och trivs bra i företaget och har därmed stannat länge. Vår kund bryr sig om sina anställdas hälsa och därmed erbjuds även friskvårdsbidrag. Din profil Vi söker dig som trivs i att arbeta ensam mot personligt uppsatta mål då arbetet innebär mycket frihet under ansvar. Som person är du social och lägger stor vikt vid kundbemötande då du är företagets ansikte utåt mot dess kunder. Krav - En teknisk bakgrund. Exempelvis utbildning eller arbete som bilmekaniker eller elektriker. - Körkort B - God fysisk hälsa då arbetet kan innebära tunga lyft Meriterande - Truckkort för motviktsturck - Kunskaper i hydraulik Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: September 2018 Omfattning: Heltid Placering: Stockholm, norrort Urval: Sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker till varierande tjänst i norra Stockholm! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker till varierande tjänst i norra Stockholm!

Affärsutvecklare CRM Nummerspel & Lotter
Svenska Spel är Sveriges ledande spelbolag, med ett brett erbjudande inom turspel, sportspel och kasino, med välkända varumärken som Triss, Lotto och Stryktipset. Utifrån ett uppdrag från svenska staten och bolagets värdegrund, är visionen att spel ska vara till glädje för alla. Det uppnås genom att erbjuda bra och ansvarsfulla spelupplevelser. Svenska Spel är också landets största sponsor av svensk idrott, på såväl elitnivå som gräsrotsnivå. I koncernen ingår Casino Cosmopol med Sveriges fyra internationella kasinon. Bolaget har cirka 2 100 anställda med huvudkontor i Visby. För mer information, besök https://om.svenskaspel.se Är du vår nya Affärsutvecklare inom CRM som drivs av att förbättra kundupplevelsen och utveckla kunddatabasen? Vill du vara med och bygga den nya CRM-enheten inom försäljningsorganisationen? Vi kommer arbeta i ett tvärfunktionellt digitalt marknadsföringsteam för att tillsammans skapa en sammanhållande upplevelse där datadriven, resultatbaserad marknadsföring samverkar med kreativ varumärkeskommunikation och engagerande innehåll. Nu söker vi dig som har gedigen erfarenhet inom CRM och digital kundbearbetning och vill jobba med några av Sveriges mest välkända och omtyckta varumärken såsom Triss, Lotto, Keno, Eurojackpot och Vikinglotto. Jobba för en större upplevelse Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utarbeta hela eller delar av strategier för att nå CRM-visionen i tätt samarbete med andra team inom försäljningsorganisationen. Du ansvarar för konkretisering av personaliserade och omnikanala budskap och kampanjer i digitala kanaler och agerar expert och rådgivare för kundutveckling i digitala kanaler. Du driver förändring mot kundcentrering, personalisering och automatisering omnikanalt. Och missionerar kundperspektivet och CRM internt. Är du den vi söker? Din drivkraft är att identifiera affärsutvecklingsområden, initiera och konkretisera dem. Du har ett brinnande intressse för kommunikation och marknadsföring. Vidare har du stor affärsförståelse och kan omsätta insikt till handling. Du är driven, resultatfokuserad och gillar förändringar. Du har mycket god kommunikativ och retorisk förmåga. Du tycker om att arbeta tvärfunktionellt där du utvecklas av att utbyta kunskap, inspirera andra och finslipa på lösningar och arbetssätt. Du har flerårig erfarenhet av: • Data- och kunddriven affärsutveckling med brinnande intresse för CRM med koppling till kommunikation och KPI:er. • 5- 10 års erfarenhet av arbete med CRM/kundprogram/lojalitetskoncept från snabbrörlig bransch, gärna på större företag med stora datamängder nära försäljning. • Erfarenhet av att utarbeta och dokumentera arbetsprocesser och händelsestyrda kundprocesser. • Erfarenhet av kampanjverktyg/marketing automation. Konsulterfarenhet inom CRM och kundorientering är starkt meriterande samt erfarenhet av att driva projekt inom CRM och kundorientering. Upplev Svenska Spel Att jobba på Svenska Spel rymmer många upplevelser. Vi är svenska folkets spelbolag som förebygger spelproblem, som sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Hos oss kan du känna pulsen, våga drömma stort och stolt erbjuda spel som är till glädje för alla. Vi är omtänksamma kollegor som tar fram det bästa hos varandra, vi har ledare som utmanar och stöttar, vi investerar i dig, din hälsa och kompetens. Du kommer spela en viktig roll när vi skriver nästa kapitel i Svenska Spels historia. Nu satsar vi framåt för en ännu större upplevelse – för våra kunder, för samhället, för dig. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Placering på vårt huvudkontor i Visby eller i Solna. Är du den vi söker, tveka inte att ansöka då du har chansen att bli delaktig i vår spännande resa framåt. Vi hanterar ansökningar löpande, dock senast den 10 juni. Frågor ang tjänsten: Annette Countakis, annette.countakis@svenskaspel.se Frågor om rekryteringen: Ulrika Ekbohm, ulrika.ekbohm@svenskaspel.se Facklig kontakt: Johnny Wid, johnny.wid@svenskaspel.se
Företag: Svenska Spel
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsutvecklare CRM Nummerspel & Lotter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsutvecklare CRM Nummerspel & Lotter

Gruppchef IFO barn och unga
Nynäshamn är en expansiv skärgårdskommun och en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Här finns naturupplevelser i lättåtkomlig ytterskärgård, en livskraftig landsbygd och en stad granne med havet. Här finns bra kommunikationer med både pendeltåg och motorväg. Tillsammans skapar vi tillit genom att vara engagerade, öppna, modiga och respektfulla i alla våra möten. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning och kulturell mångfald bidrar till. Läs mer om kommunen på www.nynashamn.se Socialförvaltningen erbjuder råd, stöd och service till äldre, personer med funktionshinder, barn, ungdomar, familjer, flyktingar, invandrare samt personer med beroendeproblematik. Vi bedriver också förebyggande och uppsökande arbete. Vi lägger stor vikt vid att möta den enskilda människan med respekt och uppmuntrar personers förmåga att ta ett eget ansvar. Har du ett stort utvecklingsfokus och ett gediget intresse för barn- och ungdomsfrågor? Läs då mer och ansök redan idag! Barn- och ungdomsenheten 0-20 år består av cirka 30 medarbetare, en utredningsgrupp och en öppenvårdsgrupp. Utredningsgruppen utgörs av mottagare, utredare, familjevård och familjerätt. Öppenvårdsgruppen utgörs av familjebehandlare, ett ungdomspedagogiskt team samt kurator på Mini Maria. Enheten leds av enhetschef samt gruppchefer. Arbetsplatsen är belägen i Nynäshamns kommunhus. Vi är ett glatt, vänligt och hjälpsamt gäng som trivs på vår arbetsplats. Högt engagemang med barns och ungdomars bästa i fokus är en självklarhet. Du har tillgång till handledning och kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov. Vi garanterar att du kommer att trivas tillsammans med oss! Vi har ett generöst flexavtal och erbjuder friskvårdstimme alternativt friskvårdsersättning. I kommunhuset finns både personalmatsal samt tillgång till bastu och gym. ARBETSUPPGIFTER Nu satsar vi på att höja kvaliteten ytterligare inom enheten och söker därför en erfaren gruppchef som bland annat kommer att vara en nyckelperson gällande kvalitetssäkring kring handläggning, beslutande arbetssätt, metoder och rutiner. Du leder och fördelar det operativa arbetet inom enheten. Din roll innefattar metodutveckling med stort fokus på att implementera nya arbetssätt, strukturer och rutiner för att nå uppsatta verksamhetsmål. Du arbetar nära dina gruppchefskollegor inom IFO samt har verksamhets- och personalansvar över din egen grupp. Du arbetar nära enhetschef gällande uppföljning, statistik och verksamhetsutveckling. Du har ett viktigt ansvar i att fånga upp och driva utvecklingsområden både inom enheten men främst inom arbetsgruppen. Du säkerställer att utredningsarbetet inom gruppen bedrivs enligt gällande lagar, beslutande metoder, riktlinjer och rutiner. Vi erbjuder dig ett spännande arbete där du verkligen får vara med och driva utveckling! Du kommer att ha stort inflytande och är en viktig nyckelperson inom enheten. Vi är öppna för förändring och är redo för implementering av nya metoder och arbetssätt, allt för att bibehålla och ytterligare höja kvaliteten i vårt arbete! KVALIFIKATIONER Krav: Du är utbildad socionom och har flera års erfarenhet inom myndighetsutövning avseende barn och unga. Tidigare erfarenhet av arbetsledning inom myndighet är ett krav, innefattande komplexa ärenden och akuta situationer. Du har erfarenhet av att arbetsleda en grupp med fokus på kvalitet och utveckling samt har erfarenhet av att implementera nya arbetssätt och -metoder. Du är kunnig inom gällande lagstiftning och har mångårig erfarenhet av handläggning inom BBIC. Du har grundutbildning inom Signs of Safety och kan leda en grupp utifrån förhållningssättet. Du är intresserad av och inläst på frågor som rör socialt arbete, barn och ungas utveckling och uppväxtvillkor samt aktuella metoder och forskning inom området. Meriterande: 1) Ledarskapsutbildning 2) Påbyggnadsutbildning Signs of Safety 3) Utbildning MI/MI coach 4) Systemteoretisk utbildning 5) Erfarenhet av implementering Signs of Safety 6) Vidareutbildning inom socialt arbete gällande barn och unga 7) Erfarenhet av olika verksamheter inom socialtjänsten 8) B-körkort Personliga egenskaper: Du är en ledare som har naturlig fallenhet för att utveckla relationer, skapa engagemang och delaktighet för att därmed uppnå goda resultat och trivsel på arbetsplatsen. Du är noggrann och strukturerad samt innehar ett pedagogiskt och coachande förhållningssätt, allt för att kunna ge bästa stöd åt medarbetarna. Du är lösningsorienterad, kreativ och uppmuntrar nya idéer. Du tycker att det är stimulerande med utvecklingsarbete. ÖVRIGT För att möjliggöra en effektiv och rättvis bedömning av inkomna ansökningar ber vi dig att göra en digital ansökan via länk och noggrant fylla i efterfrågade uppgifter. Vi går igenom ansökningarna löpande. Om du behöver hjälp med hur du söker en tjänst, kontakta supporten på 0771-693 693. Har du frågor om tjänstens innehåll kontakta namngiven person i annonsen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Nynäshamns kommun, Socialförvaltningen
Ort: Nynäshamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Gruppchef IFO barn och unga jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gruppchef IFO barn och unga

Säljare deltid t.v. Dressmann Märsta
Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 460 butiker i 7 länder. Dressmann har för avsikt att täcka det totala klädbehovet för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till både arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 3 000 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av Varner som består av 11 modekedjor med närmare 11.000 medarbetare och 1500 butiker fördelat på 8 länder. Servicekontoret ligger i Slependen utanför Oslo. På Dressmann älskar vi glada människor! Vi har en stark tilltro på att glada människor ger glada upplevelser och vår målsättning är att få alla våra kunder på bra humör. Vi önskar att våra kunder ska få uppleva strålande service, god kvalitet och ett brett urval till bästa pris. Vi är noga när vi söker efter den rätta och vi ger oss inte fören vi hittar medarbetare som... Har nära till ett skratt! Är en glad människa och vill andra väl Har det kul på arbetet Bjuder på sig själv, ger energi och sprider glädje Har humor och är prestigelös Är opretentiös och flexibel Är lösningsorienterad och har en ”no problem” inställning Ställer krav, är intresserad och alert Har tävlingsinstinkt och en stark ”vinnarinstinkt” Är intresserad av kläder och mode Är detta en beskrivning av dig? Läs då vidare… Säljare hos Dressmann Som säljare är du Dressmanns ansikte utåt! Du är positiv och möter alla kunder med ett stort leende. Du gillar människor, högt tempo och en stimulerande arbetsplats. Du gillar att sälja och vägleder kunderna med kunskap och engagemang. Är detta något för dig? Vänta inte med att ta kontakt. Vi kan erbjuda dig en spännande och trevlig vardag, med bra karriärmöjligheter hos Nordens största klädkedja för män. Vi ser fram emot din ansökan och ser gärna ansökningar med bifogat foto. *Tjänsten kan tillsättas under annonstiden.
Företag: Dressmann AB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare deltid t.v. Dressmann Märsta jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare deltid t.v. Dressmann Märsta


Sök lediga jobb Apotekschef till Cura apoteket Strömstad

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se