Apotekschef till Sickla Köpkvarter jobb - lediga jobb

Apotekschef till Sickla Köpkvarter jobb Apotekschef till Sickla Köpkvarter jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Apotekschef till Sickla Köpkvarter. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Apotekschef till Sickla Köpkvarter. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Erfaren Snickare Sökes Omgående- Stockholm

  2. Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!- Stockholm

  3. Chef till enheten för IT-förvaltning- Stockholm

  4. Etableringslots sökes omgående- Sundbyberg

  5. Extrahjälp som digital analytiker- Stockholm

  6. Administrativ teamkoordinator (finsktalande)- Stockholm

  7. Receptionist- Stockholm

  8. Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!- Sundbyberg

  9. Configuration Management- Stockholm

  10. Projektledare-bank- Stockholm


Mer beskrivning

Erfaren Snickare Sökes Omgående
Vi söker snickare med många års erfarenhet inom branschen. Kan svenska språket i tal och skrift. Vi ser fram emot att du är självgående och kan jobba i grupp. Tar egna insatser utan att någon säger till vad som ska göras. Tar emot CV via mail RING EJ HAR INTE TID ATT SVARA UNDER DAGARNA!!!
Företag: Palma bygg och måleri
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Snickare Sökes Omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Snickare Sökes Omgående

Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!
För kunds räkning söker vi en receptionist på heltid till Arriva. Arriva är en del av Europas största koncern för persontrafik och är idag etablerad i tolv länder. Företaget har varit etablerad på den svenska marknaden sedan 1999 med ledning i Köpenhamn. Sedan februari 2011 har Arriva varit ett självständigt svenskt bolag och växer nu rejält. Är du en serviceinriktad, flexibel och självgående person som gillar att vara spindeln i nätet? Trivs du med både kundbemötande, koordinering och administration? Då kanske du är rätt person för Arriva! Just nu söker vi för kunds räkning en receptionist med möjlighet att tillträda en tjänst på heltid med beräknad start i mitten av augusti. Du kommer att arbeta på Arrivas huvudkontor som ligger i Liljeholmen. Arbetsuppgifter - Vara ansiktet utåt och ta emot besökare. - Svara på telefon och mail. - Intern serviefunktion - Förbereda inför möten och konferenser. - Ansvara för köksutrymmen och pentry. - Diarieföring av inkommande post, kopiering, sammanställa material. - Sköta bokningar av beställning av exempelvis: resor, luncher, kontorsmaterial etc. - Andra vanligt förekommande receptionistsysslor. Arbetstid Måndag- Fredag: 07.30-16.00 men kvällstid kan förekomma. Önskade kvalifikationer Du har lägst gymnasiekompetens och har två års erfarenhet av arbete som receptionist. Vidare talar du flytande och skriver obehindrat på både svenska och engelska samt har mycket goda datorkunskaper. Tyska är meriterande. Vi ser gärna att du har vana att sätta igång teknisk utrustning som projektorer och liknande. Personliga egenskaper Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du gillar att vara spindeln i nätet och hjälpa till att koordinera och ordna med saker. Du är prestigelös och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs. Du tar egna initiativ och tycker om att samarbeta med olika sorters människor. Vidare är du självgående och har ett professionellt sätt mot så väl interna som externa kunder. Vi erbjuder Kundföretaget erbjuder spännande och omväxlande arbetsuppgifter i fräscha och nyrenoverade lokaler med ett trevligt och glatt gäng kollegor. En provanställning på 6 månader med möjlighet till fast anställning.
Företag: ISS FACILITY SERVICES AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad receptionist på heltid sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad receptionist på heltid sökes!

Chef till enheten för IT-förvaltning
Vi söker en enhetschef till den nyinrättade enheten för IT-förvaltning vid avdelningen för verksamhetsstöd. Enheten kommer att ha ca 8 medarbetare och ansvara för den IT-nära förvaltningen, förvaltning av den tekniska infrastrukturen samt delta i IT-utveckling. Naturvårdsverket har beslutat att outsourca leveransen av all IT förvaltning och drift. Enheten ansvarar för kontakter och beställningar gentemot våra IT-leverantörer liksom kvalitetssäkring av leveranserna. Enheten ansvarar även för IT- och informationssäkerhet. Naturvårdsverket använder idag ett stort antal IT-system. Förvaltningen av dessa bedrivs enligt förvaltningsmodellen pm3. Inom Naturvårdsverket drivs ett förändringsarbete där organisation och arbetssätt ses över löpande. Vi arbetar med att hela tiden värdera vilka tjänster som vi bör utföra själva och vad vi på sikt bör köpa från andra aktörer. Här ligger en utmaning i att driva dessa frågor och att förstärka med den kompetens som behövs i en mer utpräglad och professionell beställarorganisation, samtidigt som gamla arbetssätt finns kvar under en period. En annan utmaning är att utveckla och tydligt kommunicera vilket stöd och vilka servicenivåer enheten ska leverera till organisationen och till vilken kostnad. Naturvårdsverket driver ett värdegrundsarbete som en viktig del i vårt förändringsarbete. Din kompetens För att lyckas i rollen som enhetschef bör du ha minst ett par års chefserfarenhet och erfarenhet av att driva förändringsarbete. Du har även erfarenhet av att driva en beställarorganisation med leverantörsrelationer, servicenivåer och uppföljning. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna, såsom ledaregenskaper, samarbetsförmåga, kommunikationsförmåga, förmåga att skapa trygghet och tillit kring förändringar samt att vara lyhörd för organisationens behov och samtidigt vara offensiv för att få genomslag för den nya enhetens arbetssätt. Du har relevant utbildning med inriktning på IT och mycket goda kunskaper inom IT, förvaltning och drift. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Erfarenhet av outsourcing, pm3 och ITIL är meriterande. Mer information Anställningen är tills vidare, men förordnandet som enhetschef är tidsbegränsat och treårigt. Förordnandet kan förlängas. Tjänsten är placerad i Stockholm. Eftersom en del av Naturvårdsverkets verksamhet är placerad i Östersund kan resor dit förekomma. Fackliga företrädare: Julia Obrovac, SACO och Annika Karlsson, ST. Båda nås på telefon 010-698 10 00. I denna rekrytering samarbetar vi med IDG Rekrytering. Skicka din ansökan senast 31 augusti 2013 till maria.widegren@idg.se. Märk ansökan med "Naturvårdsverket". Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Widegren på telefon 0734-231550.
Företag: Naturvårdsverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Chef till enheten för IT-förvaltning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chef till enheten för IT-förvaltning

Etableringslots sökes omgående
Nu söker vi dig som vill jobba som etableringslots hos oss! San Mark Service Care AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, bemanning, rekrytering och jobbcoachning. Vårt främsta uppdrag är att skapa jobb! Vi tar nu nästa kliv i att bli framtidens jobbnätverk och lägger till ytterligare en verksamhet som Etableringslotsar, på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Som en del i vår expansion söker vi medarbetare till oss internt för att arbeta som etableringslotsar. Tjänsten är på deltid eller heltid och förlagd till vardagar under kontorstid. Du kommer i första hand att arbeta på vårt kontor på orten och resor till andra närliggande orter kan även förekomma. Som Etableringslots jobbar du med att: -Planera och genomföra individuella möten (intervjua, handleda och motivera deltagare) -Upprätta individuella handlingsplaner -Gruppseminarier -Tät kontakt med Arbetsförmedlingen, handläggare samt övriga viktiga aktörer i näringslivet -Föreläsa och informera -Administration -Matcha kandidater mot arbetsgivare. Vi söker dig som: -Har kunskap och förståelse om den svenska arbetsmarknaden -Har god kännedom om det svenska samhället och lokal infrastruktur -Har erfarenhet från rekrytering -Har lätt för att kommunicera på såväl svenska som engelska i tal och skrift -Ett krav är att du talar ytterligare ett språk, Somaliska. -Har erfarenhet från integrationsarbete. -Det är meriterande om du har B-körkort. Som person är det viktigt att du har ett genuint intresse för att arbeta med människor och alltid strävar efter att uppnå resultat i det du gör. Du bör vara en god lyssnare och ha en stark tilltro till människors förmåga att prestera och utvecklas. Du är självgående och har en inre trygghet, i kombination med en god social förmåga. Det är också viktigt att du har en förmåga att anpassa dig till de människor du möter, samt att du är utåtriktad och en god kommunikatör. Tillsättning sker efter överenskommelse. Urval och intervjuer kommer börja hållas från aug/sep. Men tveka inte att söka redan idag om du anser att du är rätt för tjänsten. Skriv i ditt personliga brev varför du är rätt person för tjänsten.
Företag: San Mark Service Care AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Etableringslots sökes omgående jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Etableringslots sökes omgående

Extrahjälp som digital analytiker
Anegy är landets ledande konsultbolag inom digital strategi för några av Sveriges och världens mest etablerade varumärken. I takt med ett eskalerande behov från marknaden söker vi en extrahjälpande analytiker som kommer agera som resurs till ledande digitalstrateg för en varierande mängd uppgifter som relaterar till kampanjer och analys. Dina arbetsuppgifter kräver en god analytisk anda samt prestigelös och glad inställning till allt från stort till smått. Du ska helst vara grym på Excel samt vara noggrann. För att lyckas är det ett plus om du förutom nedan nämnda färdigheter gillar snabba puckar. 1. Du är snabb, nyfiken, vaken, inte rädd för att någon gång jobba kvällar. 2. Du är självgående (kommer dock arbeta nära en erfaren coachande kollega), tar egna initiativ och förstår när det är viktigt att saker hellre görs snabbt än bra och vice versa. 3. Du är ordningsam, bra på att strukturera och hålla koll på saker, framför allt siffror. 4. Har goda kunskaper inom Excel (utöver det är färdigheter inom Google Analytics ett plus) Ett extra plus med brinnande intresse för marknadsföring och/eller internet i allmänhet, och digital marknadsföring och sociala medier i synnerhet - det här är ett av få jobb där det är positivt att du bara måste in på FB, favorit-appen lr foki-bloggen 10 ggr/dag. Tjänsten är flexibel så det går bra om du är student eller kan jobba endast halvtid. Tjänsten påbörjas som en projektanställning med möjlighet till förlängning. Du kommer jobba som assistent direkt under en av våra onlinestrateger, på trevligt kontor 50 meter från Stureplan. Ditt svar vill vi ha per mail, med mer formell cv + foto + persondata som bilaga.
Företag: ANEGY ONLINE MARKETING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrahjälp som digital analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrahjälp som digital analytiker

Administrativ teamkoordinator (finsktalande)
Arbetsbeskrivning LanguageWire, ett av världens ledande översättningsföretag, upplever en stor tillväxt på den svenska marknaden och därför söker vi nu en driven, flexibel och nydanande översättningskoordinator. Du kommer att jobba i ett team om fem personer som servar en av våra större kunder. Din roll kommer främst att vara att fokusera på administrativa uppgifter samt fungera som koordinator inom teamet. Dina arbetsuppgifter :: Hjälpa de andra i teamet med tidskrävande kommunikation mellan LanguageWire och kunden, både via e-post och telefon. :: Införskaffa information, såsom referensmaterial samt andra texter som kan hjälpa teamet med att jobba mer effektiv. :: Samla in och organisera varumärkesspecifik information från kund så att teamet ständigt håller sig uppdaterat. :: Se till att våra översättningssystem är uppdaterade med den senaste terminologin samt att översättningsminnet är aktuellt. :: Koordinera och kommunicera med externa översättare vid behov. :: Diverse administrativa uppgifter Din profil :: Du är en glad, service-minded och självgående person. :: Du talar flytande svenska och engelska på professionell nivå (finska är ett stort plus). :: Du är en mycket noggrann person som har känsla för detaljer. :: Du är proaktiv, duktig på att kommunicera och är inte rädd för att fråga om hjälp. :: Du behärskar Office-paketet och är van datoranvändare generellt. :: Tidigare erfarenhet av översättningsarbete är ett plus (men inte ett krav). Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande och givande arbete på ett dynamiskt företag med kontor centralt beläget i Stockholm. Då vi finns representerade i ett antal länder kommer du även ha mycket internationell kontakt. Förutom fast lön erbjuder vi också ett bra förmånspaket. Detta är en projektanställning på sex månader med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdatum: 11 augusti 2013. Tillträde snarast möjligt. Besök våra jobbsidor för att söka tjänsten. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x LanguageWire är ett av Europas ledande översättningsföretag och servar kunder från sina kontor i Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Manchester, London, Hamburg, München och Kiev. LanguageWires förmåga att leverera kvalitetsöversättningar snabbt till konkurrenskraftiga priser, allt med hjälp av avancerade tekniska lösningar, har gjort oss till ett av de snabbast växande företagen i översättningsbranschen. Med kontor i sju länder och 95 heltidsanställda erbjuder LanguageWire alla typer av språk-, affärs- och tekniktjänster, från översättning, webbplatslokalisering och flerspråkig sökmotoroptimering till korrekturläsning, voice-over och grafiska tjänster. - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x
Företag: LANGUAGEWIRE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ teamkoordinator (finsktalande) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ teamkoordinator (finsktalande)

Receptionist
We currently have an exciting carreer opportunity for a bright and energetic receptionist to join our motivated team. You should be highly service minded, like working with a large variety of people and enjoy team work. Experience with reception, administration, general management work within the service industry is an advantage.
Företag: Toni & Guy Hairdressing
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist jobb, Receptionist Stockholm, Receptionist Toni & Guy Hairdressing
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist

Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!
Vi söker nästa generations supersäljare till vår fortsatta framgångssaga! Har du en passion för försäljningsyrket och känner att du har drivet för att lyckas? Är du en naturligt social person som har lätt för att bli omtyckt av de flesta i din omgivning? Då är du rätt person för detta projekt! Låt oss hjälpa dig att tjäna mellan 20-50.000kr/mån bara genom att vara dig själv och sälja in ett av Skandinaviens ledande varumärken som även ingår i Telenors enorma koncern via events i Sundbyberg! Du som ansöker Du som söker denna tjänst är en säljare från topp till tå även om du inte har jobbat med yrket tidigare. Du ska vara målmedveten och fokuserad. Du har viljan att bli en del av ett riktigt vasst försäljningsteam och har viljan att utvecklas varje dag. Du är som person punktlig och noggrann och behärskar svenska i tal och skrift. Ingen erfarenhet krävs då du får all utbildning av oss. För dig med erfarenhet av direktförsäljning är detta marknadens bästa försäljningsuppdrag. Vi erbjuder - En heltidstjänst - Fast lön + provision - Månatliga bonusar i form av resor och produkter - Grymma arbetskollegor - En stimulerande arbetsmiljö. Anser du dig passande för tjänsten, skicka in ditt CV i dag. Om Bra Röster Bra Rösters fyra huvudsakliga affärsområden är Telefonpassning, Marknadsundersökningar, Besöksbokning och Försäljning. Företaget grundades 2005 och har sedan dess stadigt vuxit inom samtliga affärsområden. Vi strävar efter att vara den självklara partnern för alla typer av outsourcingtjänster.
Företag: BRA RÖSTER AKTIEBOLAG
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Sundbyberg!

Configuration Management
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Application Management - Configuration Management - Release Manager/management - SQL - UNIX / Linux - Windows Server - Infrastructure - Agil / Scrum Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Configuration Management jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Configuration Management

Projektledare-bank
WiseOne AB är ett personalägt och oberoende datakonsultföretag som levererar högspecialiserade tjänster inom flertalet olika branscher. WiseOne expanderar och söker därför en målmedveten och ansvarstagande datakonsult med mycket hög kompetens inom några av följande områden: - Projektledning inom bank&försäkring. - Management. - Produktionssättning. - Systemutveckling. - Props/PPS. - Quality Center - Agila metoder. - Scrum. - HW/SW Vi söker bara erfarna konsulter som jobbat i minst 2 stycken branscher och i minst 10 år. Vi finns i nya fräscha lokaler i Kista. Vi tar enbart emot ansökningar via mail: jobb@wiseone.se. För att säkerställa att ingen information försvinner ber vi dig att skicka ett eget mail till jobb@wiseone.se. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga. Om du ej erhållit svar från oss före sista ansökningsdatum innebär det att vi gått vidare med andra kandidater. Mer information om WiseOne AB hittar du på vår hemsida: www.wiseone.se Vi undanber oss vänligt men bestämt försäljare som kontaktar oss till följd av denna annons.
Företag: WiseOne AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare-bank jobb, Projektledare-bank Stockholm, Projektledare-bank WiseOne AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare-bank


Sök lediga jobb Apotekschef till Sickla Köpkvarter

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se