Avanzera Bemanning AB jobb - lediga jobb

Avanzera Bemanning AB jobb Avanzera Bemanning AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Avanzera Bemanning AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Avanzera Bemanning AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna- Sollentuna

  2. Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort- Sollentuna

  3. Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef- Stockholm

  4. Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter- Stockholm

  5. Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadereglerare- Stockholm

  6. Ytterligare Webbanalytiker/Analytiker rekryteras till CountQuest- Stockholm

  7. Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%- Stockholm

  8. Grafisk formgivare till framgångsrikt företag inom finans- Stockholm

  9. Controller till spännande organisation på Söder- Stockholm

  10. Sälj- och marknadsassistent till internationell koncern, deltid 75 %- Solna

  11. Ekonomiansvarig till modernt företag - Arninge- Täby

  12. Löneadministratör som kan Agresso- Stockholm

  13. Erfaren kontrakt- och budgethandläggare läkemedelsföretag- Solna

  14. Utbildad ekonom och/eller jurist med förhandlingsvana- Solna

  15. Redovisningsekonom, deltid till Sollentuna- Sollentuna

  16. Löneassistent/ HR-administratör Rekrytering- Botkyrka

  17. Event Coordinator till internationell koncern inom IT- Stockholm

  18. Kvalificerad redovisningsekonom på hög höjd- Sollentuna

  19. Ekonomiansvarig till Södermalm, 80-100 %- Stockholm

  20. Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Danderyd- Danderyd

  21. Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm- Stockholm

  22. Administrativ assistent i city, deltid- Stockholm

  23. Ekonomi-/Löneassistent i söderförort, deltid- Stockholm

  24. Löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön Plus- Stockholm

  25. Redovisningsekonom med erfarenhet av projektredovisning- Stockholm

  26. Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm- Stockholm

  27. Redovisningsassistent i city, deltid- Stockholm

  28. Ekonomichef i city, 75-100%- Stockholm

  29. Sales Support till internationellt fraktbolag, rekrytering- Upplands Väsby

  30. Löneadministratör med kunskaper i IFS- Stockholm

  31. Kvalificerad ekonomiassistent/redovisningsekonom till expansivt företag- Stockholm

  32. Receptionist till IT-företag, City- Stockholm

  33. Controller till spännande projekt i city- Stockholm

  34. Redovisningsekonom på heltid- Stockholm

  35. Ekonomiansvarig till norrort- Stockholm

  36. Extrapersonal - reception och kontorsservice- Stockholm

  37. Swemacimaging ™ söker en Export Sales Executive- Täby

  38. HR- och lönespecialist till Kungens Kurva- Huddinge

  39. Junior projektledare inom marknadsföring, city- Stockholm

  40. Löneadministratör till byggbranschen, 50 %- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Detta är initialt ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs inledningsvis hos oss på Avanzera men med möjlighet till direkt anställning hos vår kund. Kunden är en väl etablerad redovisningsbyrå med kontor i Sollentuna. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Tjänsten ska tillsättas i början av september. Arbetsuppgifter: Löpande redovisning, rapportering, ekonomisk analys, momsredovisning, skattedeklaration, budgetering, årsbokslut, årsredovisning, inkomstdeklaration, koncernredovisning, ekonomisk rådgivning. Din bakgrund: Du har minst 5 års erfarenhet och är kunnig i bokslut, årsbokslut, årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Du har universitetsexamen i ekonomi eller eftergymnasial utbildning samt är auktoriserad redovisningskonsult. Du har goda kunskaper i engelska. För att du ska trivas i den här rollen har du en god social kompetens, är serviceinriktad, har god kommunikationsförmåga och en problemlösande attityd. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom sökes till redovisningsbyrå i Sollentuna

Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag hos ett internationellt fraktbolag söker vi en medarbetare till avdelningen för Traffic Controlt. Detta är ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsplatsen är hos vår kund i Sollentuna. Arbetsuppgifter: Huvudsakliga arbetsuppgiften i teamet är att förse kunderna med transportinformation, Vilket innebär att man kommer att ha många externa kontakter med t ex. kunder, tull, myndigheter, underleverantörer och agenter gällande flygtransport. Arbetsuppgifter som ingår: - Hantera beställningar från utländska agenter och kunder - Utvärdera rutter - Han täta kontakter med utländska kontor och partners - Övervaka försändelser samt bevaka avvikelser - Ordna leveranser och tullformaliteter enligt kundens instruktioner - Registrering i system och bearbetning av fraktdokument Förutom dessa uppgifter som ingår för alla i teamet kommer du också agera supervisor för gruppen och stötta dem framåt. Hålla i möten och vara samordnare för det globala teamet. Se till att svetsa samman teamet och kontinuerligt sträva efter förändring och förbättringar. Din bakgrund: Vi ser gärna att du har erfarenhet eller utbildning i logistik,transport eller spedition. Du är driven och kan lyfta blicken för att se förbättringsåtgärder långsiktigt. Du är van vid att bygga relationer både internt och externt. Du har goda kunskaper i engelska och är problemlösare samtidigt som du är en god lagspelare. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort

Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Bostadsgaranti är AB Bostadsgaranti (moderbolag) och Försäkrings AB Bostadsgaranti. AB Bostadsgaranti ägs med lika delar av staten och Sveriges Byggindustrier. Moderbolaget bedriver utbildnings- och konsultverksamhet i samband med produktion av bostadsrättsprojekt. Försäkringsbolaget tecknar 10-åriga byggfelsförsäkringar för i första hand nybyggda bostadshus, samt fullgörandeförsäkringar under entreprenad- och garantitid för byggentreprenader. Se vidare www.bostadsgaranti.se. Arbetsuppgifter: Vi söker ny skadechef. Vi söker dig som med dina kunskaper och erfarenheter kan bidra till att forma vår framtida skadeorganisation. Som skadechef ansvarar du för skadereglering på byggfelsförsäkringar och entreprenadsäkerheter. Du kommer att arbeta operativt med skadereglering och även ansvara för regresshantering. I skaderegleringen förekommer både byggnadstekniska och entreprenadjuridiska frågor. Arbetet innebär många kontakter med näringsidkare, konsumenter och dess företrädare. Du arbetar också övergripande med tillämpningsansvar, skaderapportering samt har en samordnande funktion i teamet som för närvarande består av 1 skadereglerare samt konsultstöd. Som skadechef ingår du i bolagets ledningsgrupp och rapporterar till vd. För rätt person kan vi erbjuda ett intressant arbete i en miljö som präglas av kunskap och erfarenhet och viljan att hela tiden utvecklas. Arbetsplatsen är i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Din bakgrund: Du är jurist med några års erfarenhet av liknande arbete inom fastighets- eller entreprenadförsäkringar. Som person är du affärsmässig och drivande med ett analytiskt och strukturerat arbetssätt. Du är van att förhandla och utveckla goda relationer såväl externt som internt. Vi ser gärna att du kan tillträda tjänsten snarast. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-01
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadechef

Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Bostadsgaranti är AB Bostadsgaranti (moderbolag) och Försäkrings AB Bostadsgaranti. AB Bostadsgaranti ägs med lika delar av staten och Sveriges Byggindustrier. Moderbolagets bedriver utbildnings- och konsultverksamhet i samband med produktion av bostadsrättsprojekt. Försäkringsbolaget tecknar 10-åriga byggfelsförsäkringar för i första hand nybyggda bostadshus, samt fullgörandeförsäkringar under entreprenad- och garantitid för byggentreprenader. Se vidare www.bostadsgaranti.se. Arbetsuppgifter: Som underwriter arbetar du självständigt men är en del av ett team. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är van vid många kontakter med konsumenter, producenter och myndighetsföreträdare. Din bakgrund: Vi ser gärna att du har försäkringskunskap inom egendomsförsäkring och erfarenhet som underwriter, riskingenjör och/eller skadeingenjör. Vi tror att du har aktuell kännedom om byggbranschen och även har intresse för entreprenadjuridik och/eller kreditbedömning. Vi lägger stor vikt vid att du är utåtriktad och har förmåga att arbeta självständigt. För rätt person kan vi erbjuda ett intressant arbete i en miljö som präglas av kunskap och erfarenhet samt viljan att hela tiden utvecklas. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm. I denna rekrytering samarbetar vi med Avanzera Bemanning AB. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till pernilla.molin@avanzera.se. Märk din ansökan ”Underwriter”. Urvalet kommer att ske löpande och vi ser därför gärna att du mailar din ansökan så fort som möjligt.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkrings AB Bostadsgaranti söker underwriter

Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadereglerare
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Bostadsgaranti är AB Bostadsgaranti (moderbolag) och Försäkrings AB Bostadsgaranti. AB Bostadsgaranti ägs med lika delar av staten och Sveriges Byggindustrier. Moderbolagets verksamhet utgörs av utfärdande av säkerheter enligt Bostadsrättslagen. Bolaget bedriver även utbildnings- och konsultverksamhet i samband med produktion av bostadsrättsprojekt. Försäkringsbolaget tecknar 10-åriga byggfelsförsäkringar för i första hand nybyggda bostadshus, samt fullgörandeförsäkringar under entreprenad- och garantitid för byggentreprenader. Se vidare www.bostadsgaranti.se. Arbetsuppgifter: Arbetet består i att reglera skador på byggfelsförsäkringar och entreprenadsäkerheter. I skaderegleringen förekommer både byggnadstekniska och entreprenadjuridiska frågor. Din bakgrund: Den person vi söker ska ha kunskap om husbyggande och erfarenhet från reglering inom kredit- och sakförsäkringsområdet. Du ska även ha grundläggande kunskaper i entreprenadjuridik. Vi lägger stor vikt vid att du är utåtriktad, har förmåga att arbeta självständigt samt är intresserad av kvalitets- och utvecklingsfrågor. För rätt person kan vi erbjuda ett intressant arbete i en miljö som präglas av kunskap och erfarenhet samt viljan att hela tiden utvecklas. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm. Din ansökan vill vi ha snarast möjligt. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadereglerare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Försäkrings AB Bostadsgaranti söker skadereglerare

Ytterligare Webbanalytiker/Analytiker rekryteras till CountQuest
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För CountQuest’s räkning söker vi nu ännu en webbanalytiker med goda tekniska kunskaper. Detta är en rekrytering till en tillsvidareanställning hos CountQuest med start någon gång efter sommaren. CountQuest erbjuder ett komplett tjänsteutbud inom digital media analys. Man arbetar med allt från val av verktyg, uppsättning av mätplan, implementation, rapportering, kvalitetssäkring och utbildning till analys samt optimering av webbplatser. CountQuest startades år 2000 och sitter vid Odenplan i Stockholm. Tillsammans erbjuder deras konsulter en bred och mångårig kompetens inom digital media analys. Vi arbetar som verktygsoberoende konsulter och arbetar idag med analys i SiteCatalyst, WebTrends och Google Analytics. Arbetsuppgifter: Som webbanalytiker/analytiker på CountQuest får du arbeta med några av de största svenska företagen, marknadsledande inom sina branscher. Du blir del av projektavdelningen där du gör felsökningar, sätter upp lösningsförslag, tar fram rapporter, beslutsunderlag och gör kundanpassade presentationer samt arbetar med kvalitetssäkring. Man arbetar med flera projekt löpande, ofta i team. På sikt kommer du utvecklas mot att driva egna kundprojekt. Spetskompetens inom de verktyg man arbetar med och dess användande får du hos CountQuest. Du kommer på sikt att vara specialist på Site Catalyst, WebTrends och Google Analytics. Till din hjälp kommer du ha kollegor med stor erfarenhet och förmåga att uppfylla kundens krav på en stabil partner inom digital media analys. Din bakgrund: CountQuest söker dig som har ett genuint intresse för teknik och affärer via digitala medier och brinner för att arbeta med analys/uppföljning av webb, mobilt samt sociala medier. Du bör också ha förståelse för kodning. Man värdesätter egenskaper som logiskt tänkande, noggrannhet, punktlighet och stark servicekänsla förutom att man lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga. Som person är du social och kan bygga långsiktiga relationer med kunder. Vi tror att du har examen från högskola/universitet, gärna inom ekonomi, statistik, systemvetenskap eller motsvarande. Kanske har du arbetat med webb/teknik/support i någon form tidigare. Du har mycket goda kunskaper i MS Excel. Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med något webbanalys-/uppföljningsverktyg. Då många av uppdragsgivarna agerar globalt är god engelska en förutsättning. Sökord: Analytiker, analytisk, webbanalytiker, webbstatistik, webbplats Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Ytterligare Webbanalytiker/Analytiker rekryteras till CountQuest jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ytterligare Webbanalytiker/Analytiker rekryteras till CountQuest

Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker dig som trivs med att arbeta med löpande ekonomiarbete och administration parallellt. Vår kund är en friskola som bedriver vuxenutbildning i centrala Stockholm. Uppdraget ska påbörjas efter sommarlovet och beräknas pågå minst 1 år. Under uppdragsperioden kommer du att vara ledig när skolan har uppehåll för lov vilket innebär att du måste kunna vara tjänstledig utan lön vissa perioder då ledigheten överstiger intjänad semester. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna fördelar sig på ekonomiarbete och utbildningsadministration. Tyngdpunkten är inom ekonomi. Exempel på arbetsuppgifter: Ekonomi Löpande bokföring, fakturering, periodiseringar, avstämningar, kund- och leverantörsreskontra Administration Administrera ansökningar till utbildning, boka lokaler, beställa kursmaterial, sammanställa kursmaterial och assistera lärare i det administrativa arbetet. Du kommer även att sköta enklare kontorsgöromål såsom posthantering, inköp av kontorsmaterial, arkivering etc. Din bakgrund: Vi söker dig som har goda kunskaper och några års erfarenhet inom både ekonomiarbete och administration. Har du arbetat med utbildningsadministration är det en merit men ej krav. Som person är du flexibel och serviceminded. Du trivs i det mindre företaget och är van att ta ett stort ansvar för helheten och rycka in där det behövs. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-26
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent utbildningsadm, deltid 75%

Grafisk formgivare till framgångsrikt företag inom finans
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en grafisk formgivare med kunskaper inom både print och digitalt. Vår kund specialiserar sig på kommunikation inom finansbranschen och har rönt stora framgångar. För rätt person med rätt inställning och driv finns goda möjligheter att utvecklas inom organisationen. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm. Detta är en tillsvidare anställning direkt hos vår kund. Tjänsten ska tillsättas efter sommaren. Arbetsuppgifter: Som grafisk formgivare hos vår kund ställs höga krav på yrkesskicklighet och samarbetsförmåga. Din främsta uppgift blir att formge logos, årsredovisningar etc. till kund, både i print och i digital form. Arbetet kräver att du även har viss erfarenhet av att programmera. Då många kunder är internationella bolag kommer du att arbeta med både svenska och engelska språket. Internt samarbetar man nära varandra och du kommer ha mycket kontakt med projektledaren för respektive kund. Du blir en del av ett framgångsrikt företag med bra sammanhållning och goda framtidsutsikter. Din bakgrund: Vi tror att du har en utbildning från Berghs, Beckmans, Konstfack eller motsvarande. Du har 3-5 års erfarenhet av att arbeta som konsult gentemot kund och kommer troligen från en reklambyrå. Din erfarenhet omfattar både print och digitalt. Du har goda kunskaper inom Adobe paketet och behärskar även enklare programmering. Svenska och engelska arbetar du med obehindrat. Du vill arbeta i ett seriöst företag och motiveras av att tillsammans göra ett kvalitetsjobb för kunden. Som person är du ansvarstagande och vill göra ett beständigt avtryck hos din nästa arbetsgivare. Endast ansökningar med arbetsprover beaktas. Sökord: Grafisk formgivare, reklam, AD, Creative Director Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-24
Sök fler jobb liknande: lediga Grafisk formgivare till framgångsrikt företag inom finans jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grafisk formgivare till framgångsrikt företag inom finans

Controller till spännande organisation på Söder
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en controller till finansavdelningen. Uppdraget sträcker sig från augusti till oktober med eventuell förlängning och är på heltid. Vår kund är en intresseorganisation inom en spännande bransch. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Som controller kommer du självständigt sköta prognostiseringen under augusti och september månad. Under en eventuell förlängning skulle du ägna dig åt budgetarbetet. Din bakgrund: Vi söker dig som har erfarenhet av att självständigt sköta liknande uppgifter. Goda kunskaper i Excel är ett krav medan erfarenhet av Agresso är ett önskemål. Som person är du självständig och noggrann i ditt arbete. Du tålmodig och envis så att du inte lämnar något ofärdigt. Vi tror också att du har bra siffersinne och en glad och positiv attityd. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-26
Sök fler jobb liknande: lediga Controller till spännande organisation på Söder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller till spännande organisation på Söder

Sälj- och marknadsassistent till internationell koncern, deltid 75 %
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en sälj- och marknadsassistent för uppdrag med start under augusti. Uppdraget kommer att pågå tom december och med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett världsledande läkemedelsföretag med huvudkontor i USA och verksamhet runtom i hela världen. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är beläget i Stockholm/Solna där denna tjänst är placerad. Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos oss på Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Du kommer att vara ett administrativt stöd för tre avdelningar. Exempel på arbetsuppgifter är: - Följa upp och se till att fakturor betalas samt koppla dem till PO nummer - Reseräkningar - Beställnings av marknadsföringsmaterial och kontakt med tryckerier - Support till fältsäljarna - Sammanställning av information inför upphandlingar Din bakgrund: Vi tror att du har åtminstone ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att arbeta mot sälj/marknad, gärna i en internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska, tal och skrift, är ett krav. Kunskaper i SAP eller större affärssystem är meriterande så att du har vana att koppla fakturor till PO etc. Branschvana är även det ett plus. Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och snabbt växla mellan uppgifter. Du är proaktiv och van att ligga steget före i planeringen. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-26
Sök fler jobb liknande: lediga Sälj- och marknadsassistent till internationell koncern, deltid 75 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sälj- och marknadsassistent till internationell koncern, deltid 75 %

Ekonomiansvarig till modernt företag - Arninge
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett rekryteringsuppdrag söker vi en ekonomiansvarig. Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Kunden är en av Sveriges största aktörer på projektmarknaden för offentlig belysning. Företagets omsättning är ca 45 miljoner SEK och antalet anställda ca 30. Arbetsuppgifter: Du kommer självständigt sköta hela ekonomifunktionen. I arbetsuppgifterna ingår allt från att öppna post till fakturering, rapportering och bokslut. Du kommer att arbeta i affärssystemet Monitor och Hogia Lön. Din bakgrund: Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är ett krav att du arbetat med redovisning i något företag med lager och gärna tillverkning. Goda kunskaper i engelska. För rätt person erbjuds goda utvecklingsmöjligheter i ett modernt Svenskt entreprenörsföretag. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Täby
Publicerad : 08-13
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till modernt företag - Arninge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till modernt företag - Arninge

Löneadministratör som kan Agresso
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett långt konsultuppdrag som ska påbörjas i början på september söker vi en erfaren löneadministratör. Uppdraget beräknas inledningsvis att pågå 6 månader med stora möjligheter till förlängning. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Kunden är ett spännande företag med internationell verksamhet. Arbetsplatsen är i World Trade Center, Stockholm. Arbetsuppgifter: Du kommer att hantera hela flödet från tidrapporter till kontrolluppgifter. Lönetemet är en del av ekonomiavdelningen med ca 10 personer sammanlagt, löneteamet består av 3 personer. Du kommer att hantera ca 350 löner inom tjänstemannasidan, både fastanställda och projektanställda med olika lönemodeller samt löner i andra länder för utlandsstationerad personal. I arbetsuppgifterna ingår även förlängning av anställningar, pensioner, anmälan/avanmälan Collectum och Fora. Din bakgrund: Det är ett krav att du arbetat minst 3 år med löneadministration och är van att arbeta självständigt med hela processen inom löneadministration samt att du har arbetat i Agresso och har goda kunskaper i engelska. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-13
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör som kan Agresso jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör som kan Agresso

Erfaren kontrakt- och budgethandläggare läkemedelsföretag
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vår kund är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag. Företaget grundades 1980 och finns i dag över stora delar av världen med drygt 18 000 anställda. Detta är ett långt uppdrag som beräknas pågå minst ett år. Arbetsplatsen är vid företagets Nordiska & Baltiska huvudkontor i Solna. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Start enligt överenskommelse, gärna oktober/november 2013. Arbetsuppgifter: Kontrakt - och budgethandläggare med ansvar för kontraktshantering vid läkemedelsprövning i 8 nordiska och baltiska länder. Dina huvudarbetsuppgifter: • Förhandla budget och kontrakt för kliniska prövningar • Kontroll och rapportering av betalningar • Samordna översättningar av kontrakt Du kommer att ha nära kontakt med huvudkontoret i Europa där företagets juridiska avdelning återfinns. Vidare är du en del i studiegruppen tillsammans med projektledaren, projektassistenten och administratörer. Din bakgrund: • Erfarenhet av kontrakt och förhandling • Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift och gärna något nordiskt eller baltiskt språk. • Utbildning inom juridik, gärna enhet från sjukhus eller liknande verksamhet • Goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du även har kännedom om SAP Detta är en möjlighet för dig som tycker om att arbeta i en dynamisk miljö med många internationella kontakter. För att passa i rollen krävs att du är driven och tar eget ansvar för att planera ditt arbete så att du möter dina deadlines. Du är analytisk, noggrann och har lätt att ta till dig ny information. Då arbetet är tidspressat krävs att du är bra på att prioritera samt att du kan fatta snabba beslut. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 08-14
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren kontrakt- och budgethandläggare läkemedelsföretag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren kontrakt- och budgethandläggare läkemedelsföretag

Utbildad ekonom och/eller jurist med förhandlingsvana
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi dig som är utbildad ekonom alternativt jurist och som har minst ett par års erfarenhet av förhandling. Har du dessutom erfarenhet av kontraktshandläggning är det meriterande. Vår kund är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag. Företaget grundades 1980 och finns i dag över stora delar av världen med drygt 18 000 anställda. Detta är ett långt uppdrag som beräknas pågå minst ett år. Arbetsplatsen är vid företagets Nordiska & Baltiska huvudkontor i Solna. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Start enligt överenskommelse, gärna oktober/november 2013. Arbetsuppgifter: Tjänsten innebär kontrakts - och budgethandläggning vid läkemedelsprövning i 8 nordiska och baltiska länder. Dina huvudarbetsuppgifter: - Förhandla budget och kontrakt för kliniska prövningar - Kontroll och rapportering av betalningar - Samordna översättningar av kontrakt Du kommer att ha nära kontakt med huvudkontoret i Europa där företagets juridiska avdelning återfinns. Vidare är du en del i studiegruppen tillsammans med projektledaren, projektassistenten och administratörer. Din bakgrund: Du har utbildning inom ekonomi och/eller juridik och har sedan examen arbetat minst ett par år och fått erfarenhet av kontrakt och förhandling. Har du erfarenhet från sjukhus eller liknande verksamhet är det meriterande. Dina kunskaper i engelska är mycket goda i tal såväl som skrift. Det är ett plus om du även har kunskaper i något nordiskt eller baltiskt språk. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du även har kännedom om SAP. Detta är en möjlighet för dig som tycker om att arbeta i en dynamisk miljö med många internationella kontakter. För att passa i rollen krävs att du är driven och tar eget ansvar för att planera ditt arbete så att du möter dina deadlines. Du är analytisk, noggrann och har lätt att ta till dig ny information. Då arbetet är tidspressat krävs att du är bra på att prioritera samt att du kan fatta snabba beslut. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 08-15
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildad ekonom och/eller jurist med förhandlingsvana jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildad ekonom och/eller jurist med förhandlingsvana

Redovisningsekonom, deltid till Sollentuna
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vår kund är en väl etablerad redovisningsbyrå med kontor i Sollentuna. Man har idag en vakans på ca 16 timmar per vecka och under rekryteringens gång tar man in konsulthjälp. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Tjänsten ska tillsättas i början av september och beräknas pågå i ca tre månader. Arbetsuppgifter: Som redovisningskonsult kommer du främst att arbeta med fastighets- och projektredovisning, hyres- och avtalsadministration samt fastighets- och bolagsskatt. Du kommer även utföra ränteberäkning, likviditetsplanering, kvartals- och bokslutsrapportering, koncernredovisning samt ekonomisk analys. Din bakgrund: Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av redovisning. Du har också någon erfarenhet från fastighetsbranschen. I grunden har du ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande. Om du tidigare arbetat med Hogia eller Fortnox är det meriterande. För att du ska trivas i den här rollen har du god social kompetens och stark servicekänsla. God kommunikationsförmåga och en problemlösande attityd är också uppskattade egenskaper. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 08-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom, deltid till Sollentuna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom, deltid till Sollentuna

Löneassistent/ HR-administratör Rekrytering
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till vår kund i söderförort söker vi en löneassistent/ HR-administratör. Tjänsten är på heltid, ska tillsättas så snart som möjligt och du blir anställd direkt av vår kund. Arbetsuppgifter: Du kommer att stötta HR-chefen med främst löneadministration för samtliga nordiska länder. I tjänsten kommer det också ingå att boka och följa upp personalkostnader inför bokslut, uppdatera personalhandboken löpande samt övrig HR-administration och rapportering. Din bakgrund: Vi ser gärna att du arbetat med löneadministration under minst ett år och har eftergymnasial utbildning inom HR eller ekonomi. Du har god datavana och har du erfarenhet av Hogia och SAP är det meriterande. Du har även ha goda kunskaper i Excel och engelska. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 08-20
Sök fler jobb liknande: lediga Löneassistent/ HR-administratör Rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneassistent/ HR-administratör Rekrytering

Event Coordinator till internationell koncern inom IT
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en Event Coordinator med start så snart som möjligt. Uppdraget kommer att pågå t.o.m. maj 2014. Vår kund erbjuder IT lösningar och har verksamhet i 145 länder. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är beläget i Stockholm/Kista där denna tjänst är placerad. Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos oss på Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Du kommer att tillhöra den del av marknadsorganisationen som arbetar med de partners man har i de nordiska länderna. Som Event Coordinator kommer du att ansvara för små/medelstora event som man håller för sina partners. Det kan vara allt från 15-20 deltagare i de egna lokalerna till 300 personer i externa lokaler. Till din hjälp har du event byråer och underleverantörer i respektive land och dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att koordinera, följa upp tidplaner etc. Din bakgrund: Vi söker dig som har två-tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i en internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska, tal och skrift. Goda kunskaper i Officepaketet. Om du dessutom har kunskaper i HTML för att göra elektroniska inbjudningar är det meriterande. Vi söker dig som har god förmåga att organisera, är van att arbeta hands-on och som kommunicerar tydligt. Du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och snabbt växla mellan uppgifter. Du är proaktiv, van att ligga steget före i planeringen och följa upp deadlines. Sökord: Eventkoordinator, event koordinator, event coordinator, events, marketing assistant, marknadsassistent Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Event Coordinator till internationell koncern inom IT jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Event Coordinator till internationell koncern inom IT

Kvalificerad redovisningsekonom på hög höjd
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag under en föräldraledighet söker vi en kvalificerad redovisningsekonom. Vår kund är ett internationellt läkemedelsföretag. Uppdraget beräknas pågå drygt 1 år och ska påbörjas omkring den 1 november. Arbetsplatsen är i Nordens högsta kontorsfastighet mitt i händelsernas centrum, i direkt anslutning till Kista Galleria och tunnelbana. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra intressanta uppdrag eller rekrytering. Se vidare www.avanzera.se Arbetsuppgifter: Du kommer in i företaget i ett intressant förändringsskede. Din uppgift blir att sköta hela redovisningen för bolagen i alla de 4 nordiska länderna. Teamet på ekonomiavdelningen består förutom denna tjänst av ekonomichef, controller och supply chain manager. Tyngdpunkten i arbetsuppgifterna kommer att vara: - Leverantörsreskontra - Bank, betalningar - Hantering av reseräkningar - Löner, förberedande till outsourcingföretag - Balansavstämningar - Anläggningsregister - Cash flow, prognoser och analys - Assistera vid månads- och årsbokslut Din bakgrund: Det är ett krav att du har några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, gärna från nordisk organisation. Du har goda kunskaper i engelska. Din ansökan vill vi ha så snart som möjligt. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 08-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad redovisningsekonom på hög höjd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad redovisningsekonom på hög höjd

Ekonomiansvarig till Södermalm, 80-100 %
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en ekonomiansvarig med start så snart som möjligt, dock senast 1 november. Vår kund är ett modernt bolag i en spännande bransch där du kontinuerligt erbjuds utveckling och breddning av dina kunskaper. Man är cirka 60 anställda och kontoret är beläget i ljusa fina lokaler på Södermalm, Stockholm. Arbetsuppgifter: Som ekonomiansvarig kommer du ensamt ansvara för bokföring och redovisning, men din roll innebär också många kontaktytor internt. Dina arbetsuppgifter omfattar månads- och årsbokslut, budget- och prognosarbete, återrapportering till styrelse och ledningsgrupp samt redovisning till moderbolaget. Då man arbetar i projekt kommer du även att hantera projektredovisning, att ta fram underlag för fakturering samt förvalta tidrapporteringssystemet. Du kommer även att hantera skatter, moms och arbetsgivaravgifter samt att du har kontakt med revisorerna. Rollen innefattar inte någon lönehantering. Din bakgrund: Vi söker dig som är civilekonom alternativt har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har cirka fem års erfarenhet av att självständigt ansvara för en ekonomifunktion, gärna inom en koncern. Dina kunskaper i MS Excel är mycket goda. Har du dessutom erfarenhet av Visma, Agresso och/eller Mercur är meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat. Som person är du strukturerad, analytisk och kommunikativ. Du trivs att arbeta i en självständig roll och har lätt att bygga relationer med din omgivning. Sökord: ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisningschef, ekonomi, finans, redovisning Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-04
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till Södermalm, 80-100 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till Södermalm, 80-100 %

Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Danderyd
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Danderyd söker vi en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta inom ett stort och välkänt bolag. Uppdraget ska påbörjas den 17 september och pågår inledningsvis till den 31 januari 2014. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer du att hantera leverantörsfakturor, betalningar, påminnelser samt krav. Du kommer dessutom att sköta kontoavstämningar och den löpande bokföringen. Din bakgrund: Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent inom just leverantörsreskontra. Kunskaper i Agresso är ett krav. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 09-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Danderyd

Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker en innesäljare för ett föräldravikariat hos en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med import av fina råvaror för försäljning till restauranggrossister. Detta är ett vikariat med anställning direkt hos kund. Man önskar start så snart som möjligt och vikariatet beräknas pågå till april/maj 2014. Arbetsplatsen är centralt belägen på Södermalm. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med fokus på produktadministration kring import av matprodukter samt logistik. Rollen innebär att du besvarar samtal, registrerar orders och bevakar leveranser. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, logistikpartners samt matproducenter runt Medelhavet. Du kommer att vara del av en liten och väl sammansvetsad organisation. Din bakgrund: Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gärna även produktadministration som varucertifikat etc. Då man handlar med utlandet är det viktigt att förutom svenskan även ha mycket goda kunskaper i engelska och franska, tal såväl som skrift. Man arbetar i Visma Business samt att man använder sig mycket av Excel. Har du varit med om ett systembyte är det meriterande. Som person trivs du i en roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Viktigt är också att du trivs att arbeta självständigt, att serva kunder och ha ett stort kontaktnät. Det inträffar oförutsedda saker och det uppstår problem som måste lösas snabbt och smidigt, därför är det bra om du är lösningsorienterad och har en positiv grundinställning. Sökord: innesäljare, ordermottagare, franska, varucertifikat, produktadministration Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-12
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm

Administrativ assistent i city, deltid
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en administrativ assistent. Uppdraget, med uppskattad tjänstgöringsgrad på 50-60%, startar i november 2013 och beräknas pågå till augusti 2014. Möjlighet till förlängning finns. Kunden är ett svenskt investeringsföretag med bakgrund från industrin och arbetsplatsen är belägen i Stockholm city. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Som administrativ assistent arbetar du nära VD och arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära att: - Koordinera möten - Sköta kalender, e-post och telefon - Skicka kallelser - Ansvara för rumsbokningar - Sammanställa dagordning - Föra protokoll - Ta ut underlag för analys från balans- och resultaträkningen - Göra enklare Power Point-presentationer - Driva mindre projekt Din bakgrund: Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet som administrativ assistent alternativt chefsassistent. Du är serviceminded och administrativt lagd samt har god förståelse för det ekonomiska språket. Vidare har du erfarenhet av att jobba med Office-paketet och dina kunskaper i engelska är goda. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-16
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ assistent i city, deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ assistent i city, deltid

Ekonomi-/Löneassistent i söderförort, deltid
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta som ekonomi-/löneassistent på uppskattningsvis 50%. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå tillsvidare med möjlighet till anställning hos kund. Kunden är verksam inom elektronikbranschen och arbetsplatsen är belägen söder om city. Detta är till en början ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: I rollen som ekonomi-/löneassistent kommer du ansvara för: - Tidrapportering - Administration av 30-35 löner - Leverantörsreskontra och bedömning av leverantörer - Attest av fakturor På sikt kommer det finnas möjlighet att bredda rollen och även jobba med bokföring, avstämning, projektredovisning m.m. Din bakgrund: Du har bred erfarenhet som ekonomiassistent samt minst två års erfarenhet av löneadministration. Det är meriterande om du tidigare arbetat i affärssystemet Entré. I arbetet hos vår kund kommer du få möjlighet att utveckla rutiner och processer vilket förutsätter att du som person är nytänkande och handlingskraftig. Vidare krävs att du är noggrann och strukturerad. Sökord: lön, löneassistent, ekonomi, ekonomiassistent Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-18
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomi-/Löneassistent i söderförort, deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomi-/Löneassistent i söderförort, deltid

Löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön Plus
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till en av våra kunder söker vi nu en erfaren löneadministratör. Kunden är ett outsourcingföretag inom lön, med kontor beläget i Stadshagen. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och ska tillsättas omgående. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Som löneadministratör har du ansvar för hela lönekedjan i Hogia Lön Plus. Du sköter allt från tidrapportering till betalning. Du kommer ingå i ett team av andra konsulter och ha egna kunder. Din bakgrund: Det är ett krav att du arbetat minst 3 år med löneadministration och är van att arbeta självständigt med hela processen. Det är även ett krav att du har flerårig erfarenhet av att arbeta i Hogia Lön Plus. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-20
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön Plus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön Plus

Redovisningsekonom med erfarenhet av projektredovisning
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För rekrytering till kund söker vi en erfaren redovisningsekonom med erfarenhet av att arbeta med hela det ekonomiska flödet från ax till limpa. Vår kund är ett utbildnings- och konsultföretag med kontor centralt i Stockholm. Arbetsuppgifter: Dina främsta arbetsuppgifter omfattar: - Löpande bokföring och redovisning från ax till limpa - Utredningar - Avstämningar och periodiseringar - Moms- och skattefrågor - Sammanhållning av statistik och Excel rapportering - Förbereda och vara delaktig i bokslutsarbetet - Kontakter med projektledare, medarbetare och chefer inom organisationen Din bakgrund: Vi söker dig som är van att arbeta självständigt med redovisning från ax till limpa och som har arbetat med projektredovisning tidigare. Du har goda kunskaper i Excel samt något större ekonomisystem, gärna Pyramid. Du har lätt för att samarbeta med andra och bygger lätt yrkesmässiga relationer. Du har kraft att själv driva ditt arbete framåt och samtidigt har du förmågan att lyfta blicken och se hur man tillsammans kan förbättra och effektivisera rutiner och processer. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-24
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom med erfarenhet av projektredovisning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom med erfarenhet av projektredovisning

Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker en innesäljare för ett föräldravikariat hos en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med import av fina råvaror för försäljning till restauranggrossister. Detta är ett vikariat med anställning direkt hos kund. Man önskar start så snart som möjligt och vikariatet beräknas pågå till april/maj 2014. Arbetsplatsen är centralt belägen på Södermalm. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med fokus på produktadministration kring import av matprodukter samt logistik. Rollen innebär att du besvarar samtal, registrerar orders och bevakar leveranser. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, logistikpartners samt matproducenter runt Medelhavet. Du kommer att vara del av en liten och väl sammansvetsad organisation. Din bakgrund: Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gärna även produktadministration som varucertifikat etc. Då man handlar med utlandet är det viktigt att förutom svenskan även ha mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Kunskap i franska är meriterande. Man arbetar i Visma Business samt att man använder sig mycket av Excel. Har du varit med om ett systembyte är det meriterande. Som person trivs du i en roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Viktigt är också att du trivs att arbeta självständigt, att serva kunder och ha ett stort kontaktnät. Det inträffar oförutsedda saker och det uppstår problem som måste lösas snabbt och smidigt, därför är det bra om du är lösningsorienterad och har en positiv grundinställning. Sökord: innesäljare, ordermottagare, franska, varucertifikat, produktadministration Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 09-30
Sök fler jobb liknande: lediga Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Innesäljare till importföretag inom matvarubranschen, Södermalm

Redovisningsassistent i city, deltid
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För rekrytering direkt hos kund söker vi nu en erfaren redovisningsassistent på deltid, 50%. Kunden är ett svenskt investeringsföretag med bakgrund från industrin och arbetsplatsen är belägen i trevliga lokaler i Stockholm city. Som anställd hos vår kund är du garanterad omväxlande arbetsuppgifter med stort eget ansvar under frihet. Arbetsuppgifter: Rollen är verksamhetsnära och som redovisningsassistent fungerar du som stöd till ekonomichef och VD. Du kommer arbeta speciellt nära ekonomichefen då ni tillsammans utgör företagets ekonomiavdelning med totalt ansvar för ekonomifunktionen. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta: - Koncernredovisning - Löner (till ca 6 personer) - Bokföring - Moms- och skattedeklarationer - Likviditetsuppföljning - Resultatanalys och rapportering till ägare, VD och styrelser - Bokslutsarbete och årsbokslut för ca 10 bolag - Viss hantering av bolags- och personaladministrativa frågor - Hantering av styrelsemöten (ta fram och skicka ut kallelser, dagordningar, föra protokoll) - Övrig administration (posthantering, telefon, möteskoordinering, driva mindre projekt etc.) Din bakgrund: Vi söker dig som är erfaren ekonom med flerårig erfarenhet som t.ex. ekonomiassistent, redovisningsassistent eller redovisningskonsult. Vi ser gärna att din bakgrund är inom revision och att du har erfarenhet av bolagsförvärv samt kunskap kring bank och finans. Som person är du driven, visar på handlingskraft genom att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt utan direkta instruktioner. Du är prestigelös och har lätt att samarbeta i ett litet team. Vidare har du erfarenhet av att jobba med Office-paketet och dina kunskaper i engelska är goda. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-01
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent i city, deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent i city, deltid

Ekonomichef i city, 75-100%
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För rekrytering direkt hos kund söker vi nu en senior och erfaren civilekonom som ska fylla positionen som ekonomichef, med tjänstgöringsgrad 75-100%. Kunden är ett svenskt investeringsföretag med bakgrund från industrin och arbetsplatsen är belägen i trevliga lokaler i Stockholm city. Som anställd hos vår kund är du garanterad omväxlande arbetsuppgifter med stort eget ansvar under frihet. Arbetsuppgifter: Rollen är verksamhetsnära och som ekonomichef fungerar du som stöd VD och övriga beslutsfattare när det kommer till förbättringsåtgärder, effektivisering samt analyser av utfall. Du kommer arbeta tillsammans med en redovisningsassistent som arbetar deltid och ni tillsammans utgör företagets ekonomiavdelning. Arbetsuppgifterna som ekonomichef kommer bland annat innefatta fullt ansvar för: - Koncernredovisning - Löner (ca 6 personer) - Bokföring - Moms- och skattedeklarationer - Likviditetsuppföljning - Resultatanalys och rapportering till ägare, VD och styrelser - Bokslutsarbete och årsbokslut för ca 10 bolag - Hantering av bolags- och till viss del personaladministrativa frågor - Ekonomiska analyser och uppföljningar av nya och gjorda investeringar - Deltagande vid styrelsemöten och förberedelse av material inför dessa Din bakgrund: Vi söker dig som är civilekonom med flerårig erfarenhet som t.ex. ekonomichef. Vi ser gärna att din bakgrund är inom revision och att du har erfarenhet av bolagsförvärv samt kunskap kring bank och finans. Som person är du driven, visar på handlingskraft genom att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt utan direkta instruktioner. Du är prestigelös och har lätt att samarbeta i ett litet team. Vidare har du erfarenhet av att jobba med Office-paketet och dina kunskaper i engelska är goda. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-01
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomichef i city, 75-100% jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomichef i city, 75-100%

Sales Support till internationellt fraktbolag, rekrytering
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett rekryteringsuppdrag söker vi en person till Sales Support. Vår kund är ett världsledande företag inom spedition och logistik, med den huvudsakliga affärsinriktningen på internationella flyg- och sjötransporter. Koncernen har över 500 kontor i 85 länder. Arbetsplatsen är i Upplands Väsby. Inledningsvis kommer du att vara anställd hos oss och arbeta på uppdrag hos kunden med målsättningen att efter 3 – 6 månader övergå till anställning hos kunden. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Vi ser gärna att du kan tillträda tjänsten under november 2013. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i två olika team med 4 personer i vardera teamet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med Sales Support och offertarbete både gentemot befintliga och nya kunder inom flyg- och sjötransport. Exempel på arbetsuppgifter: - Medverka vid upphandlingar av frakter för både nya och befintliga kunder - Skapa offerter och uppdatera befintliga offerter, prissättning - Sammanställa priser till offerter - Arbeta i Excel, sammanställa priser till offerter från databaser - Ta emot mindre beställningar samt bekräfta tid och plats för frakter - Arbeta i nära samarbete med företagets säljare i offertarbete Din bakgrund: Du är noggrann, kommunikativ och flexibel. Vi ser gärna att du har KY utbildning inom spedition och logistik eller ekonomisk inriktning. Har du erfarenhet av internationella transporter inom flyg och sjö är det en stark merit men inte ett krav. Erfarenhet från kundservice och försäljning är också meriterande. Goda kunskaper i engelska är ett krav då en stor del av konversationerna med kunder och internt sker på engelska.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 10-01
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Support till internationellt fraktbolag, rekrytering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Support till internationellt fraktbolag, rekrytering

Löneadministratör med kunskaper i IFS
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu en löneadministratör med kunskaper i IFS. Det är ett uppdrag som beräknas börja senast i mitten av oktober och pågå ca 1 månad. Din arbetsplats blir vid svenska huvudkontoret i Bromma. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta självständigt med löneadministrationen under denna period. Man har lönerna outsourcade och ditt ansvarsområde omfattar att besvara frågor från anställda och chefer, registrera korrekt indata i IFS samt att hålla tät kontakt med löneleverantören som är det europeiska huvudkontorets löneavdelning. Viktigt är också att prioritera rätt och avgöra vad som måste behandlas inför novemberlönen och vad som kan vänta. Din bakgrund: Vi söker dig som har några års erfarenhet av löneadministration och är väl insatt i det löpande arbetet. I grunden har du lämplig utbildning på gymnasienivå samt relevant påbyggnadsutbildning. Vi ser helst att du har goda kunskaper i IFS (version 8) eller som minst att du är bekant med systemet. Som person är du självgående och initiativrik vilket du balanserar med din noggrannhet. Du har sinne för struktur och ordning och reda. Du kommer att arbeta tätt ihop med övriga HR kollegor och övriga organisationen. Sökord: löner, löneadministration, lönehantering, IFS Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-02
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör med kunskaper i IFS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör med kunskaper i IFS

Kvalificerad ekonomiassistent/redovisningsekonom till expansivt företag
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag under en föräldraledighet söker vi en kvalificerad ekonomiassistent/redovisningsekonom under en föräldraledighet. Det finns goda möjligheter till anställning hos kund. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Kunden är ett ledande och expansivt företag inom post och portooptimering. Omsättningen uppgår för närvarande till ca 250 miljoner SEK. Arbetsplatsen är i Stockholm-Globen. Arbetsuppgifter: Du kommer att ingå i ett team som består av 4 personer där ni tillsammans har ett nära samarbete kring arbetsuppgifterna rörande moderbolagets samt dotterbolagens ekonomi. Du kommer bland annat att ansvara för: Kundreskontra: - Fakturering - Registrering av inbetalningar - Avstämningar - Påminnelser och räntefakturering, inkassohantering Leverantörsreskontra: - Ankomstregistrering, attestering, kontering och arkivering av fakturor - Registrering av utbetalning i reskontra och huvudbok - Månadsvis avstämning mot huvudbok Redovisning: - Periodisering - Månadsavstämning av balanskonton och resultatkonton - Internfakturering - Behjälplig vid årsbokslut Din bakgrund: Vi söker dig som har bred erfarenhet av att arbeta med både kund- och leverantörsreskontra. Har du t ex skött hela ekonomifunktionen i mindre företag är det en fördel. Vi ser också gärna att du har erfarenhet från storföretagsmiljö med stora mängder transaktioner. Du har god förståelse för det ekonomiska flödet och är van att arbeta självständigt. Som person är du drivande och van att arbeta i en föränderlig miljö. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-03
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad ekonomiassistent/redovisningsekonom till expansivt företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad ekonomiassistent/redovisningsekonom till expansivt företag

Receptionist till IT-företag, City
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu en receptionist. Uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt och beräknas pågå tillsvidare med goda möjligheter till anställning hos kund. Vår kund utvecklar mjukvara för effektiv strålbehandling och ligger i fronten av teknikutvecklingen inom området. Man är ett hundratal anställda i Stockholm. Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med både sedvanligt receptionsarbete och administrativa uppgifter. Du kommer bland annat att: - Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen - Förbereda lokaler, måltider och material inför möten - Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor - Beställa kontorsmaterial - Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, vilket innefattar att ansvara för kök och pentryn - Vara kontaktperson för hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd med flera - Boka resor och hotell till interna medarbetare Din bakgrund: Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller med liknande arbetsuppgifter. Eftersom vår kund verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position. Som person är du självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera. Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, Office Manager Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-07
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist till IT-företag, City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist till IT-företag, City

Controller till spännande projekt i city
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en Controller till ett spännande byggprojekt som beräknas pågå under två år. Tjänsten ska tillsättas relativt omgående, med en tjänstgöringsgrad på 100%. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Som Controller kommer du att ta fram ekonomiunderlag till projektkoordinatorn till styrgruppsmöten och ansvara för ekonomiuppföljning mellan projektgrupper. Detta innebär bland annat att ta fram underlag, presentera nuläget och prognos. Du kommer att ansvara för projektets kontoplan och fakturahantering samt arbeta med projektavslut och rapportering i ekonomisystem. Vidare kommer du att avlasta projektkoordinatorn med att kartlägga och definiera kommande projekt, genom att ta fram omfattning för beställningar. Du kommer att stödja projektadministratören i arbetet med dokumenthanteringssystemet och diarieföring, samt stödja projektkoordinatorn i upphandlingsarbete. Som Controller kommer du ge input till projektstatusrapporten. Du kommer att vara självständig Controller men samarbeta med en annan med samma tjänst i annat projekt. Din bakgrund: Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av ekonomiuppföljning i entreprenadprojekt inom byggbranschen och med vana av att driva möten. Du har även minst fem års erfarenhet av prognosarbete i stora, långa projekt med många intressenter samt dokumenterad erfarenhet av att leda och planera prognosarbete. Om du har erfarenhet som projektingenjör/entreprenadingenjör vid större byggbolag är det meriterande. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet i e.Fact, Agresso och Copernicus. Som person har du lätt för att samarbeta, är strukturerad, driven och har god förmåga att ta ett helhetsperspektiv. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-11
Sök fler jobb liknande: lediga Controller till spännande projekt i city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller till spännande projekt i city

Redovisningsekonom på heltid
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För uppdrag hos vår kund söker vi nu en erfaren redovisningsekonom med tillträde så snart som möjligt. Vår kund är ett medelstort IT företag med placering i city. Arbetsuppgifter: Du kommer att ansvara för att all bokföring och redovisning är korrekt utförd vilket även omfattar rapportering. Exempel på arbetsuppgifter: • Löpande bokföring och redovisning från ax till limpa • Utredningar • Avstämningar och periodiseringar • Moms- och skattefrågor • Budgetarbete • Statistik och rapportering • Bokslutsarbete Din bakgrund: Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du är van att arbeta med redovisning från ax till limpa och är självständig i bokslut. Vi ser gärna att du är utbildad civilekonom eller har annan eftergymnasial utbildning i ekonomi. Du har goda kunskaper i Excel samt vana av att arbeta i olika ekonomisystem. För att lyckas i rollen är du noggrann och proaktiv. Du har lätt för att samarbeta med andra och bygger lätt yrkesmässiga relationer. Du har kraft att själv driva ditt arbete framåt och samtidigt har du förmågan att lyfta blicken och se hur man tillsammans kan förbättra och effektivisera rutiner och processer. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-11
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom på heltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom på heltid

Ekonomiansvarig till norrort
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi nu efter en erfaren ekonomiansvarig. Vår kund är del av en brittisk koncern med huvudkontor i England. Vid svenska huvudkontoret i Täby har man försäljning, kundservice, ekonomi och lager. Nu söker man en ekonomiansvarig med placering i Täby. Tjänsten är på heltid med tillsättning snarast möjligt. Arbetsuppgifter: I din roll som ekonomiansvarig kommer du ensamt ansvara för allt från ax till limpa och du rapporterar till England. Exempel på arbetsuppgifter: • Löpande bokföring • Redovisning • Kontoavstämningar • Lönehantering • Kund- och leverantörsreskontra • Moms- och skattedeklarationer • Månadsbokslut och årsbokslut • Rapportering • Årsredovisning • Budget- och prognosarbete Din bakgrund: Vi ser gärna att du är utbildad civilekonom eller har annan eftergymnasial utbildning inom ekonomi, samt att du har flera års erfarenhet av liknande uppgifter och ansvar. Du har goda kunskaper i Excel och vana av att arbeta i olika ekonomisystem. Svenska och engelska behärskar du obehindrat. Som person är du noggrann men samtidigt effektiv, med stark ansvarskänsla. Du kan hantera ett stundtals högt tempo och har lätt för att samarbeta med andra. Du trivs att arbeta i en självständig roll och är prestigelös så att du kan arbeta högt som lågt. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-11
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiansvarig till norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiansvarig till norrort

Extrapersonal - reception och kontorsservice
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker dig som vill arbeta enstaka dagar i veckan och ibland några dagar i rad. Du kommer att vikariera för våra konsulter vid planerad eller oplanerad frånvaro, men även utföra uppdrag vid arbetstoppar, exempelvis kring jul. Vi vet inte exakt hur många arbetsdagar vi kan erbjuda per månad. Det är en fördel om du kan ta uppdrag med kort varsel, då vi i förväg oftast inte vet när behoven uppstår. Kring lov och helgdagar när många vill vara lediga är arbetsbelastningen oftast högre samt planerad. Uppdragen kan bestå av att arbeta i reception eller inom kontorsservice. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär bland annat att ta emot och koppla samtal, välkomna besökare, ansvara för posthantering, uppdatera telefonlistor etc. Det kan även innebära kontorsansvar, d.v.s. att ta hand om kaffemaskiner, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, ställa i ordning inför möten m.m. Din bakgrund: Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett krav att du har viss erfarenhet av arbete i reception eller kontorsservice. Som person är du serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande och har ett glatt humör. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-15
Sök fler jobb liknande: lediga Extrapersonal - reception och kontorsservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Extrapersonal - reception och kontorsservice

Swemacimaging ™ söker en Export Sales Executive
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Vi söker nu en Export Sales Support Executive för anställning hos vår kund Swemacimaging ™ som har sitt kontor i Arninge, Täby. Företaget tillverkar, marknadsför och säljer mobila intra-operativa tva°-plans ro¨ntgenmaskiner fo¨r ett antal utvalda applikationer inom ortopedisk kirurgi. Anva¨ndningsomra°dena utvidgas kontinuerligt och nya applikationer tillkommer. Fo¨retagets egenutvecklade Biplanar-koncept a¨r unikt i va¨rlden och har i o¨ver 30 a°r utvecklats till en nisch inom ortopedi och ryggkirurgi. Uto¨ver fo¨retagets egenutvecklade koncept, a¨r man a¨ven distributo¨r fo¨r en mini C-ba°ge inom extremitetsro¨ntgen: FluoroScan Insight fra°n Hologic i USA. Swemacimaging™ inga°r i Scanflex Healthcare-gruppen som a¨r en ledande leveranto¨r av medicinteknisk utrustning till sjukhus o¨ver en stor del av va¨rlden (www.scanflexhealthcare.com). Mer information om fo¨retaget finner du pa° www.swemacimaging.com Arbetsuppgifter: Du kommer att vara en del av en supportgrupp och ansvarig för internationellt säljstöd. Rollen inneba¨r att man är den centrala kuggen på kontoret för exportverksamheten och inom exportsupporten blir du spindeln i nätet i verksamheten. I företagets supportgrupp leds även produktions- och inköpssupport. Arbetet inneba¨r ma°nga ja¨rn i elden och hela tiden med framförhållning driva frågor och arbetsuppgifter i mål på utsatt tid. Du kommer i första hand att ha ansvar över orderflöden mellan utländska distributörer och Swemacimaging™. I övrigt skall material tas fram till ma¨ssor, seminarier och andra aktiviteter. Dessa skall framha¨va fo¨retaget som den ledande leveranto¨ren inom de olika produkt- och verksamhetsomra°dena. Månatlig uppföljning av distributörernas behov och framgångar skall redovisas.Tillsammans med supportgruppens Team Leader ansvarar du för att verksamheten inom denna grupp håller högsta standard och service levereras när det behövs. Exportarbetet inneba¨r fokus pa° att prestera på topp i arbetet med distributörer. Inom Swemacimaging™ sa¨tts kunden alltid i fo¨rsta rummet, och som ansvarig för exportsupport sta°r du i fra¨msta ledet i arbetet med utlandet. Det innebär bland annat att inspirera distributörerna att initiera nya aktiviteter da¨r du ser att det beho¨vs en insats som kan hja¨lpa fo¨retaget att na° nya fo¨rsa¨ljningsframga°ngar. Din bakgrund: - Gymnasium, sannolikt med eftergymnasial utbildning - Helt flytande i engelska i tal och skrift är ett krav; andra språk är en merit - Ett intresse för teknik och tekniska frågor, samt en genuin serviceanda i det arbete du utför. - Erfarenhet fra°n liknande ansvar i tidigare befattningar - Har du dessutom erfarenhet från medelstort handels- alternativt export/importfo¨retag a¨r det extra meriterande -Lätt för att ta telefon och tala med och leda distributörer, kunder och kolleger rätt - Initiativrik, energisk, sja¨lvsta¨ndig och ma°lmedveten med gediget intresse fo¨r att ge god service - Va¨lutvecklat ordningssinne och noggrannhet i kombination med högt tempo I denna roll la¨gger man stor vikt vid personliga initiativ, ansvarstagande och prestation. Fo¨r ra¨tt person ser vi att det finns stora utmaningar att ta sig an, samtidigt som det finns förväntningar på Dig att vilja utvecklas och va¨xa med fo¨retaget. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Täby
Publicerad : 10-18
Sök fler jobb liknande: lediga Swemacimaging ™ söker en Export Sales Executive jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Swemacimaging ™ söker en Export Sales Executive

HR- och lönespecialist till Kungens Kurva
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en HR- och lönespecialist för ett uppdrag med start så snart som möjligt som beräknas pågå under ett år ca. Detta är en heltidstjänst med placering i Kungens Kurva. Vår kund är ett framgångsrikt företag inom byggbranschen som ger dig möjlighet att vara delaktig och drivande i förbättringsprojekt för att implementera ett mer modernt system och arbetssätt inom lön och HR. Arbetsuppgifter: Som HR- och lönespecialist kommer du att hantera ca160 timlöner för montörer samt ett 30-tal månadslöner för tjänstemän och samtidigt arbeta brett med HR-frågor såsom chefsstöd, support till anställda, kontakter med Försäkringskassan m.m. Man står inför en digitalisering av lönehanteringen vilket innebär att du på kort sikt kommer att delta i utvecklingen av det nya systemet i samarbete med IT-konsulter. På längre sikt kommer du frisätta tid att ägna dig mer åt utveckling av rutiner och processer inom HR funktionen samt att du kommer introducera och utbilda chefer och medarbetare i det nya systemet såväl som de nya processerna. Din bakgrund: Vi söker dig som har personalvetarexamen eller motsvarande eftergymnasial påbyggnadsutbildning. Vi tror att du har minst 5 års erfarenhet av arbete inom HR samt att du har erfarenhet av att arbeta med lön. Kunskaper i byggavtalet och tjänstemannaavtalet är meriterande. Grundkunskaper i löpande bokföring är en förutsättning för att förstå sammanhanget och flödet. Bemanning med personligt engagemang: Idag har man mycket manuell hantering kring löner vilket man vill förändra genom att omfördela arbetet inom organisationen samt även införa ett nytt system, därför är det en fördel om du är intresserad av att delta i förbättringsarbete och effektivisering med kvalitet och organisationens krav och behov i fokus. Du har ett driv och gillar kombinationen av HR och lön. Du självgående och initiativrik vilket du balanserar med din noggrannhet. Du har sinne för struktur och ordning och reda. Du kommer att arbeta tätt ihop med övriga organisationen, därför är det avgörande att du triggas av samverkan och kommunikation.
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 10-22
Sök fler jobb liknande: lediga HR- och lönespecialist till Kungens Kurva jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR- och lönespecialist till Kungens Kurva

Junior projektledare inom marknadsföring, city
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett långt konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kund söker vi nu en junior projektledare inom marknadsföring. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt. Kunden är ett spännande företag med internationell verksamhet och arbetsplatsen ligger centralt i city. Som konsult hos oss på Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsuppgifter: Du kommer ingå i ett team som ansvarar för strategier och processer gällande marknadsföring och försäljning vilket inkluderar beslut om event, seminarier och delegationer. I din roll som junior projektledare kommer du att ansvara för planering och genomförandet av marknadsföringsaktiviteter, i syfte att generera presumtiva kunder till säljavdelningen. Marknadsföringsprojekten innefattar bland annat mässor, seminarier, delegationer, statsbesök etc. Huvudsakligen kommer du att arbeta med direktmarknadsföring och databasmarknadsföring. I kampanjerna kommer du att använda dig av kundens e-mail verktyg, hemsida och kanaler för sociala medier, såsom Facebook. LinkedIn och Twitter. Din bakgrund: Du har en examen inom marknadsföring eller liknande eftergymnasial utbildning, samt minst 2-3 års relevant arbetslivserfarenhet. Du har tidigare arbetat med direkt marknadsföring, informationskampanjer och lanseringar. Du bör ha goda kunskaper i databashantering, såsom att hålla register uppdaterade. Tidigare erfarenhet av att arbeta med webbsidor, EPiServer eller andra Content Management system är meriterande. Då vår kund arbetar internationellt krävs det att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska. Som person har du förmågan att överblicka stora mängder information och aktiviteter. Det är nödvändigt att du trivs i en komplex och dynamisk miljö och har förmågan att avgöra vilka insatser som ska prioriteras. Du är initiativtagande och har inga problem att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare är du prestigelös och flexibel. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-23
Sök fler jobb liknande: lediga Junior projektledare inom marknadsföring, city jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior projektledare inom marknadsföring, city

Löneadministratör till byggbranschen, 50 %
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: För kunds räkning söker vi en löneadministratör för ett uppdrag med start så snart som möjligt som beräknas pågå under cirka ett år. Detta är en halvtidstjänst med placering strax söder om Stockholm. Vår kund är ett stabilt företag inom byggbranschen. Arbetsuppgifter: Som löneadministratör kommer du att hantera både tjänstemanna- och kollektivavtalslöner enligt byggnadsavtalet, ge support till anställda, ha kontakter med Försäkringskassan m.m. Man står inför en digitalisering av lönehanteringen vilket innebär att du kommer att delta i utvecklingen av det nya systemet i samarbete med IT-konsulter. Du kommer även att introducera och utbilda chefer och medarbetare i det nya systemet såväl som de nya processerna. Din bakgrund: Vi söker dig som har flera års erfarenhet av löneadministration generellt och ackordslöner specifikt. Kunskaper i byggavtalet och tjänstemannaavtalet är önskvärt. Grundkunskaper i löpande bokföring är en förutsättning för att förstå sammanhanget och flödet. Idag har man mycket manuell hantering kring löner vilket man vill förändra genom att omfördela arbetet inom organisationen samt även införa ett nytt system, därför är det en fördel om du är intresserad av att delta i förbättringsarbete och effektivisering med kvalitet och organisationens krav och behov i fokus. Du självgående och initiativrik vilket du balanserar med din noggrannhet. Du har sinne för struktur och ordning och reda. Du kommer att arbeta tätt ihop med övriga organisationen, därför är det avgörande att du triggas av samverkan och kommunikation. Sökord: löneadministratör, lönespecialist, lönehandläggare, löner, byggnadsavtalet, tjänstemannaavtalet, halvtid Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 10-25
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör till byggbranschen, 50 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör till byggbranschen, 50 %


Sök lediga jobb Avanzera Bemanning AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se