BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg! jobb - lediga jobb

BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg! jobb BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Security Architect- Stockholm

  2. Volkswagen Finans Sverige AB söker en Kreditanalytiker- Södertälje

  3. Key Account Manager till Informator- Stockholm

  4. Praktikant Butik/Kontorspersonal- Stockholm

  5. Performance Marketer Google Adwords- Stockholm

  6. Modersmålslärare i hebrieska- Stockholm

  7. Engineering Manager- Stockholm

  8. Tandläkare till toppmodern tandklinik i Stockholm- Stockholm

  9. Senior Software Developer- Stockholm

  10. Personlig Assistent Åkersberga – Ref. 204- Österåker


Mer beskrivning

Security Architect
Hi, We are looking for Security architect for our client in Stockholm and language requirement is English only. Job description : 1. Assess current architecture, and identify security solutions needed for the end-to-end functioning of the platform, and 2. propose security solutions in collaboration with NSC Lead Architect for identified areas in need of improvement, as well as 3. document security solutions into an end-to-end security framework, and engage with IT Security Expert to “certify” the solution ready for operations If your CV suitable for above position and JD. Kindly send your updated CV and motivational letter to me asap.
Företag: Minnovation Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Security Architect jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Security Architect

Volkswagen Finans Sverige AB söker en Kreditanalytiker
Har du en högskoleutbildning inom ekonomi och är en affärsmässig analytiker? Vill du bidra till att våra limitkunder ges de kreditmässigt rätta förutsättningarna för sitt bilinnehav? Volkswagen Finans Sverige AB söker en kreditanalytiker. Du kommer ingå i kreditavdelning som ansvarar för hela kreditprocessen, från kreditbeviljning till konkurs- och obeståndshantering. Som anställd hos oss kan vi utöver goda utvecklingsmöjligheter erbjuda dig ett antal generösa anställningsförmåner som exempelvis prestationsbonus, personalbil och friskvårdsbidrag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Låter detta intressant? Tveka inte att söka redan idag! Arbetsuppgifter Som kreditanalytiker får du möjlighet till utvecklande och varierande arbetsuppgifter, där du framförallt kommer arbeta med att analysera och dokumentera inkommande affärspropåer. Dessa kan gälla nya kunder eller årsomdragningar gällande vagnparkskunder, återförsäljare och limitkunder. I rollen ingår att ge rekommendationer till beslut alternativt fatta egna beslut inom ramen för tilldelad delegering. Du kommer att föredra ärenden i kreditkommittén samt vara kontakperson i ärenden som ska bedömas av våra huvudmän i Tyskland. Kvalifikationer Vi söker dig som har examen från högskolan med inriktning mot företagsekonomi. Du har erfarenhet av kreditgivning till företag. Merieterande är erfarenhet från bilbranschen. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Som Kreditanalytiker behöver du förstå och tillämpa affärsprinciper, kunna fatta snabba beslut och agerar utifrån dessa, trots begränsad information samt fokusera på kostnader, intäkter och effekter ur ett ekonomiskt perspektiv för att uppnå god kvalitet för såväl oss som kunden. Du är analytisk i ditt sätt att arbeta och har hög integritet. Eftersom arbetet innebär samarbete med såväl interna som externa parter behöver du ha förmåga att på ett lyhört och smidigt sätt samarbeta med andra. Ansökan Välkommen att skicka in din skriftliga ansökan med CV och personligt brev senast 2018-06-11 till hr@vwfs.se. Märk ämnesraden med ”Kreditanalytiker”. Urval sker löpande. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef Hans Carlsson, 08-553 868 16. Facklig representant för Unionen är Marie Larsson, 08- 553 869 20. Vi undanber oss kontakt med säljare från bemannings och rekryteringsföretag. Besök vår hemsida för mer information om oss som företag samt hur vi hanterar dina personuppgifter i rekryteringsförfarandet. Volkswagen Financial Services har en stark position på den svenska marknaden med en utlåning på 32 miljarder. Vår kontraktsportfölj består av 195 000 finansavtal, 136 000 serviceavtal och över 173 000 försäkringsavtal. Både vår portfölj och personalstyrka på 180 anställda växer för varje år. Under det gemensamma varumärket Volkswagen Financial Services erbjuds serviceavtal genom Volkswagen Service Sverige AB, org nr 556944-2253, försäkring genom IF Skadeförsäkring AB (publ), org. nr 516401-8102 och bilfinansiering genom Volkswagen Finans Sverige AB (publ) org nr 556258-8904, helägt dotterbolag inom Volkswagen Group. Globalt hanterar Volkswagen Financial Services cirka 18,1 miljoner kontrakt, har över 15 000 medarbetare och 170,1 miljarder euro i totala tillgångar.
Företag: Volkswagen Finans Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Volkswagen Finans Sverige AB söker en Kreditanalytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Volkswagen Finans Sverige AB söker en Kreditanalytiker

Key Account Manager till Informator
Som Key Account Manager kommer du få ett uttalat ansvar för hela säljprocessen. Detta innebär bland annat: -Långsiktigt och affärsmässigt arbeta med att sälja Informators utbildningar genom personliga möten med kunder. -Du ska verka för att öka Informators försäljning till befintliga kunder men även skapa nya affärsmöjligheter. -Etablera kontakt och bygga relationer med IT-ansvariga, systemutvecklare, gruppchefer och avdelningschefer. -Du har regelbunden kontakt med både ramavtalskunder, tidigare beställare och presumtiva kunder främst inom banksektorn. Vi ser att du tidigare har 3-5 års erfarenhet av kvalificerad tjänste-, koncept-, eller lösningsförsäljning mot företag, till exempel inom IT eller konsultbranschen. Du har en förmåga att etablera lönsamma relationer med såväl befintliga som nya kunder och förstår vikten av att kunna skapa goda relationer internt. Som person ser vi att du är affärsmässig, lyhörd och kvalitetsmedveten. Du bidrar med ditt affärstänk i vår redan starka säljkultur, är självständig och van att ta ansvar för ditt eget arbete. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du är ute på flertal kundbesök. Informator har utbildat IT-branschen och utvecklat Sveriges position som framstående IT-nation i 27 år. Vi tillhandahåller utbildningar och certifieringar inom bland annat programmering, agila metoder, IT-infrastruktur och projektledning till företag som Ericsson, Spotify och Tobii. Informator finns i Göteborg, Stockholm och Malmö men levererar utbildning över hela landet.
Företag: Express Rekrytering Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager till Informator jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager till Informator

Praktikant Butik/Kontorspersonal
Rollabout importerar och distribuerar gravid, mamma och baby kvalitetsprodukter till detaljhandeln i Norden, sedan 2007. Vi har kontor/showroom/butik mitt på söder i Stockholm. Vi växer och söker nu en praktikant till butiken och kontoret på söder i Stockholm. Hel eller deltid. Din roll: Vi söker dig som tycker om att styla och fixa i butik och kontor. Vi har en fin barnbutik på söder i Stockholm med stora fina skyltfönster som vi inte riktigt hinner med, då vår main business är B2B. Så vi söker nu en praktikant som kan ta ett helhetsansvar för butikens och kontorets utseende samt enklare kontorssysslor. Konkret blir ditt ansvar: • Ta hand om skyltningen i fyra stora fönster. Och butikens övriga inredning och styling. • Uppdatera snäppramar utanför butik • Packa upp varor och se till att hyllorna ser bra ut. • Styla inför fotografering och videotagning med dockor och ibland små bebisar. • Packa kundorder • Ta hand om kunder i butik, ej ansvar • Hjälpa till att hålla ordning i kontor och köksdelen • Enklare kontor sysslor Personliga egenskaper: • Ordningsam, strukturerad och sinne för inredning och styling • Kreativ, initiativrik och en doer • En klar känsla för färg och form Din bakgrund • Dokumenterad erfarenhet av butiksarbete Välkommen med din ansökan till: linda@rollabout.se Linda Norrwie www.rollabout.se www.BABYSAFE.nu Ringvägen 75 118 61 Stockholm Personliga egenskaper: • Ordningsam, strukturerad och sinne för inredning och styling • Kreativ, initiativrik och en doer • En klar känsla för färg och form Din bakgrund • Dokumenterad erfarenhet av butiksarbete Rollabout importerar och distribuerar gravid, mamma och baby kvalitetsprodukter till detaljhandeln i Norden, sedan 2007. Vi har kontor/showroom/butik mitt på söder i Stockholm. Vi växer och söker nu en praktikant till butiken och kontoret på söder i Stockholm. Hel eller deltid. RollAbouts personalpolitik: Vi värdesätter en prestigelös och dynamisk arbetsmiljö med nära till skratt och god teamanda. Vi tycker att det är viktigt att kunna ge förutsättningar att prestera bra resultat, växa som individer och se möjligheter inom karriären. Att ha en öppen dialog i en miljö med högt i tak gynnar till effektivitet med positiva resultat både för företaget som på det personliga planet. Det är viktigt att ha kul på arbetet, både när man arbetar individuellt eller med andra.
Företag: ROLL ABOUT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Praktikant Butik/Kontorspersonal jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Praktikant Butik/Kontorspersonal

Performance Marketer Google Adwords
Som Performance Marketer Google Adwords på Klarna Reach arbetar du nära både kollegor och kunder för att med bästa kvalité leverera Google Adwords-Optimering till Klarnas E-handelskunder. Rollen ställer krav på kunskap och kompetens i en bransch där Klarna är ledande. Förvänta dig att du snabbt kommer kunna växa inom företaget, då Klarna Reach är en ny produkt på marknaden. Arbetsuppgifter: • Administrera och kvalitetssäkra annonskampanjer på Google Adwords • Producera annonscopy och strategi för annonseringen • Skapa segment, målgrupper och styrningar baserade på data • Utnyttja data för att driva resultat för annonsörer samt för att optimera Google Adwords Egenskaper vi letar efter: Vi värderar framförallt erfarenheter av att ha optimerat annonsering i Google Adwords. Vi vill att du har vana från branschen, det är viktigt att du bemästrar Google Adwords eftersom detta, tillsammans med Klarnas egna plattform, är ett avgörande verktyg i stor del av planering, logistik och administration. Stor del av ditt arbete består av att skriva, optimera och producera Google Adwords annonser vilket sätter höga krav på din förmåga att bemästra det svenska språket i skrift. Vi tror också att du som söker har en analytisk förmåga, är kreativ, är duktig på att se samband och att du har ett stort intresse för statistik, optimering, marknadsföring och annonsering. Du kommer att vara placerad i Stockholm på vårt kontor på Kungsgatan 8. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om Klarna Reach Klarna Reach är en plattform framtagen av Klarna i samarbete med Google. Syftet med Reach är att underlätta och ge Klarnas E-handelskunder bättre förutsättningar att lyckas inom alla Googles annonskanaler. Vi värderar framförallt erfarenheter av att ha optimerat annonsering i Google Adwords. Vi vill att du har vana från branschen, det är viktigt att du bemästrar Google Adwords eftersom detta, tillsammans med Klarnas egna plattform, är ett avgörande verktyg i stor del av planering, logistik och administration. Stor del av ditt arbete består av att skriva, optimera och producera Google Adwords annonser vilket sätter höga krav på din förmåga att bemästra det svenska språket i skrift. Vi tror också att du som söker har en analytisk förmåga, är kreativ, är duktig på att se samband och att du har ett stort intresse för statistik, optimering, marknadsföring och annonsering. Du kommer att vara placerad i Stockholm på vårt kontor på Kungsgatan 8. Tillträde sker enligt överenskommelse. Klarna Reach är en plattform framtagen av Klarna i samarbete med Google. Syftet med Reach är att underlätta och ge Klarnas E-handelskunder bättre förutsättningar att lyckas inom alla Googles annonskanaler.
Företag: DanAds International AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Performance Marketer Google Adwords jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Performance Marketer Google Adwords

Modersmålslärare i hebrieska
Modersmålscenter bedriver modersmålsundervisning och studiehandledning både i kommunala skolor och friskolor. Läs mer på http://www.modersmalcenter.se Vi behöver modersmålslärare i hebreiska Du skall: ha språklärarbehörighet för grundskolan vara väl förtrogen med svenska skolans styrdokument ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samarbeta med övriga modersmålslärare samt lärare på berörda skolor Samtliga tjänster kan få ökad tjänstevolym under pågående läsår. Vi söker modersmålslärare i hebreiska Du skall: ha språklärarbehörighet för grundskolan vara väl förtrogen med svenska skolans styrdokument ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samarbeta med övriga modersmålslärare samt lärare på berörda skolor Samtliga tjänster kan få ökad tjänstevolym under pågående läsår. Vi ser gärna att du har hebreiska som modersmål, lärarutbildning eller motsvarande, svenska till tal och skrift, erfarenhet som modersmålslärare i Sverige. Modersmålcenter" erbjuder studiehandledning på modersmålet, och modersmålsundervisning för skolor el. Skollagen kap. 23, 4 § Våra uppdragsgivare är fria och kommunala skolor i Stockholms län. Vi strävar efter att erbjuda en hög kvalité på verksamheten och tillämpar olika former för kompetensutveckling t.ex. kollegialt lärande.
Företag: Modersmålcenter i Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Modersmålslärare i hebrieska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Modersmålslärare i hebrieska

Engineering Manager
As an engineering manager at Spotify your primary responsibility is to the people you support: ensuring that they are growing as engineers, doing valuable work and generally having a great time at Spotify. As a lead for strong engineers in R&D, technical leadership and a solid background in software development is a must, so that you’re able to challenge and grow your team members. You will have the opportunity to influence the culture, facilitate technical delivery and work with your team on strategy and execution. What you’ll do - You will build and lead a team of engineers through hiring, coaching, mentoring, feedback and hands-on career development - Support timely delivery of technical solutions to address business needs - Advocate and advance modern, agile software development practices and help develop and evangelize great engineering and organizational practices - Grow a healthy, collaborative engineering culture in line with the company values - Be an active part of the tribe leadership team and collaborate with other leaders in the organisation - You will be based in Stockholm or Gothenburg, but occasionally travel globally - You love developing and growing people and have a tracked record doing it - You are knowledgeable and passionate about software development - You have experience in leading, managing, coaching and mentoring software developers towards delivering timely, high quality software together with them - You have solid experience working in an agile development environment Read our latest press updates here; https://press.spotify.com/se/ Come join the band!
Företag: Spotify AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Engineering Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engineering Manager

Tandläkare till toppmodern tandklinik i Stockholm
Som tandläkare på Mirala Clinic utlovar vi dig en miljö av stimulans och utveckling. Du kommer få ha stort inflytande över dina arbetsuppgifter och få arbeta väldigt självständigt i en riktig drömmiljö. Dina arbetsuppgifter består primärt att utföra patientbehandlingar. Vi söker dig som har tandläkarexamen med svensk tandläkarlegitimation. Vi tycker det är viktigt att du som vill jobba på vår klinik är rätt person, det vill säga, driven, ambitiös, självständig och skicklig på det du gör. Du ska gärna ha goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har lång erfarenhet och är professionell i din yrkesroll. Det är även oerhört viktigt att du är vänlig, varm och omhändertagande mot patienterna. Mirala Clinic/ MGLine är en toppklinik som är lokaliserad mitt i Stockholm. Kliniken invigdes i januari 2017 och är nyrenoverad med toppfräscha lokaler och modern inredning. Vi har en bemannad reception, labb, CEREC, CBCT, väntrum, 4 behandlingsrum och en föreläsningssal etc. Just nu söker vi nya medarbetare som vill vara med och driva verksamheten vidare genom tandvård. Hos oss får du som medarbetare bästa förutsättningarna att utföra ditt jobb i en riktig drömmiljö och möjligheterna till personlig utveckling är mycket goda! Vi jobbar med utrustning av toppkvalité och samarbetar med tandtekniker och labb runtom i Europa.
Företag: Mgline AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Tandläkare till toppmodern tandklinik i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tandläkare till toppmodern tandklinik i Stockholm

Senior Software Developer
Join Tieto as a Software Developer and help us produce world class, state of the art software solutions and services for our customers! Within Product Development Services (PDS) we take pride in software design, architecture and to be in the absolute frontier of software development way of working. We are currently looking for people to our office in Kista, Stockholm, with high domain area experience in Cloud applications. We are waiting for you to join our winning team! What you will be responsible for With us you will develop high technology solutions together with our customers in close cooperation with colleagues in Agile Scrum teams. You will find ways of improving and developing solutions for our customers. We are currently searching for people with high domain area experiences in Cloud applications. Your profile and contribution To fit this role you have at least five years of SW development in Mobile Networks/Applications. You create state of the art solutions with passion and understand what it takes to work with other professionals in a team with excellence as target. Your key competences are: System and Software design, implementation and verification Embedded software implementation Web Services, frontend and backend You are an engaged and open-minded team player. You are innovative and a quick learner. We have an open organizational culture, encouraging people for curiosity and finding new ways of doing things. You are driven to learn new things and technologies, self-motivated and value accountability in yourself and in others. You have good communication and presentation skills and are fluent in both English and Swedish. Your profile and contribution To fit this role you have at least five years of SW development in Mobile Networks/Applications. You create state of the art solutions with passion and understand what it takes to work with other professionals in a team with excellence as target. Your key competences are: System and Software design, implementation and verification Embedded software implementation Web Services, frontend and backend You are an engaged and open-minded team player. You are innovative and a quick learner. We have an open organizational culture, encouraging people for curiosity and finding new ways of doing things. You are driven to learn new things and technologies, self-motivated and value accountability in yourself and in others. You have good communication and presentation skills and are fluent in both English and Swedish. We offer you a challenging job and a motivating, international working environment and a friendly and relaxed atmosphere that fosters inspiration. Our culture is built on transparency and active sharing – a truly open environment. Moreover, we offer you opportunities to work with interesting global customers. With us, you will be at the forefront of emerging businesses and technology, exchanging ideas with the best professionals.
Företag: Tieto Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Software Developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Software Developer

Personlig Assistent Åkersberga – Ref. 204
Jag är en kille på 26 år som söker en personlig assistent med positiv livssyn och glimten ögat. Jag är en glad och pigg kille med mycket bus i ögonen. Vardagarna tillbringar jag på ett dagcenter i Åkersberga och på min fritid vill jag gärna att det ska hända något hela tiden. Jag gillar att lyssna på musik, titta på film, bada, gå på promenader, åka till centrum och åka rulltrappa etc. Som min personliga assistent behöver du hjälpa mig med det mesta i min vardag så som min personliga hygien, förflyttningar men även med att göra saker som att gå på promenader, åka till centrum, träna och bada, träffa kompisar eller sjunga och spela musik. En viktig del i arbetet som min personliga assistent är att kunna ge mig stöd i min kommunikation med andra, och eftersom det ingår dokumentation så är det viktigt att du kan tala och förstå det svenska språket mycket väl. Arbetsplatsen är där jag befinner mig – hemma, eller vart min rullstol kan ta mig. Den jag söker ska ha ett stort engagemang och kunna ta egna initiativ, ha intresse för att arbeta med funktionshindrade, vara fysiskt stark, trygg, ha en god samarbetsförmåga, flexibel och vara lyhörd för mina behov. Du får gärna tycka om musik och sång. Spelar du något instrument är det ett stort plus då jag älskar musik. Kunskap om epilepsi är meriterande. Men det viktigaste är att vi trivs ihop. Du bör helst inte vara rökare eller djurallergiker, då min mamma har hund som jag träffar ibland. För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder. Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju Vi på Kompis Assistans vill ge våra assistansberättigade möjligheter att leva som andra och en fungerande vardag. Kompis Assistans är ett företag med lång erfarenhet av och med kunskap om att leverera personlig assistans. Vårt mål är att ge bästa möjliga assistans i livets alla situationer, alltid styrd av den funktionshindrades personliga behov och med respekt för integritet och människovärde. Vi administrerar och leder idag arbetsplatser över hela Sverige, från Haparanda till Malmö. Företagets administrativa kontor finns i Borlänge i Dalarna. Lokala ledningskontor finns i Sundsvall, Hudiksvall, Stockholm, Ludvika, Svedala och Hässleholm. www.kompisassistans.se
Företag: Kompis Assistans Administrativt Kontor
Ort: Österåker
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig Assistent Åkersberga – Ref. 204 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig Assistent Åkersberga – Ref. 204


Sök lediga jobb BF Aktiv barnvakt sökes till Sundbyberg!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se