BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd! jobb - lediga jobb

BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd! jobb BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Telefonsäljare! Perfekt första jobb!- Stockholm

  2. Projektcontroller till Stockholms Hamnar- Stockholm

  3. Planarkitekt sökes till Planering och utvecklingsavdelningen- Norrtälje

  4. Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Stockholm- Stockholm

  5. Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Södertälje- Södertälje

  6. Säljare- Stockholm

  7. Telefonsäljare till säljbolag i Kista- Stockholm

  8. Idrottsplatsvaktmästare sökes till Danderyds kommun- Danderyd

  9. Inspektörer - med inriktning kemiska produkter- Sundbyberg

  10. Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel- Stockholm


Mer beskrivning

Telefonsäljare! Perfekt första jobb!
Vill du sälja ett kanonbilligt och miljövänligt elavtal till privatkunder? Vi erbjuder en komplett säljutbildning och stans härligaste callcentermiljö! Vi letar efter dig som är driven, engagerad, positiv, glad, tävlingsinriktad och "en röjare"! Du kommer bli en del i ett team med 15 anställda som tillsammans strävar efter att nå våra mål. Hos oss har alla en sak gemensamt, säljglädje! Vill du lära dig sälja i en härlig miljö? Skicka ditt CV till work@mediaworker.org Intervjuer sker löpande Vi söker både heltid och deltid. Inget krav på erfarenhet
Företag: Megaworker Säljrekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Telefonsäljare! Perfekt första jobb! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Telefonsäljare! Perfekt första jobb!

Projektcontroller till Stockholms Hamnar
Prime Professional Stockholms Hamnar söker i samarbete med Prime Professional AB en driven projektcontroller för ett uppdrag på ca 12 månader med önskad start så snart som möjligt. Uppdraget är på heltid. Arbetsuppgifter • Löpande genomgång och avstämning av redovisningen i stora projekt, i nära samarbete med projektledarna • Projektadministration såsom underhåll av kontoplan, ombokningar etc. • Sammanställning av projektens budget och prognos • Analys och uppföljning av utfall mot budget och prognos • Stöd till projektledarna för stora projekt i ekonomiska frågor • Skapa och sammanställa rapporter och verktyg för ekonomisk uppföljning • Samarbete med Exploateringskontoret, rapportering och uppföljning i Exploateringskontorets ekonomisystem Agresso, regelbundna avstämningsmöten • Avstämning mellan Agresso och projektuppföljningsverktyget MAP • Kvalitetssäkring och avrapportering av siffror mot Ekonomienheten för bl.a. likviditetsplanering • Projektadministration och stöd åt Teknikenheten Vem är du? • Civilekonom eller motsvarande • Erfarenhet av bokslutsarbete och löpande redovisning • Erfarenhet av projektadministration och projektredovisning är meriterande • Systemerfarenhet, gärna från ekonomisystemet Agresso och projektekonomisystemet MAP Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Projektcontroller till Stockholms Hamnar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektcontroller till Stockholms Hamnar

Planarkitekt sökes till Planering och utvecklingsavdelningen
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Avdelningen Planering och utveckling tillhör kommunstyrelsekontoret och arbetar för kommunstyrelsen och är en dynamisk grupp som arbetar med översiktsplaner, detaljplaner, övergripande miljö- och naturvårdsfrågor, infrastruktur, regionala utvecklingsfrågor samt andra övergripande planeringsuppgifter. För närvarande är avdelningen involverad i många detaljplaneprocesser varav ett flertal är omfattande och betydelsefulla för kommunens tillväxt och utveckling. Som exempel kan nämnas omvandling av Norrtäljes hamnområde till en ny attraktiv stadsdel. ARBETSUPPGIFTER Som planarkitekt kommer du att arbeta med kommunens framtida fysiska utveckling och gestaltning. Din huvuduppgift kommer att vara att arbeta med detaljplaner, där du självständigt driver detaljplaneärenden och lotsar dem från idé till genomförande. Möjligheten finns även att du längre fram ska ges möjlighet att få arbeta med fördjupade översiktsplaner samt i olika utvecklingsprojekt. Norrtälje kommun arbetar processinriktat, vilket innebär att du kommer att samverka med andra enheter och för vissa delar inneha rollen som projektledare. Kontakter med statliga myndigheter, byggherrar, konsulter och medborgare är en viktig del av det dagliga arbetet. Vi är inne i en expansiv utveckling av vår kommun och flera spännande strategiska projekt ligger i startgroparna KVALIFIKATIONER Du är högskoleutbildad med inriktning på arkitekt, samhällsplanering, fysisk planering, eller motsvarande, med några års erfarenhet som planarkitekt samt har intresse för att arbeta med översiktlig planering. Du ska vara väl insatt i gällande lagstiftning och dess tillämpning. Erfarenheter från kommunal/statlig verksamhet är meriterande, likaså erfarenhet och intresse för trafik- och infrastrukturarbete. Du har erfarenhet av arbete i GIS och AutoCad och för övrigt god datorvana. Som person är du idérik, arbetar lösningsfokuserat och har en god samarbets-och kommunikationsförmåga. Självklart tycker du om att arbeta med andra människor. Du har en förmåga att planera och organisera ditt arbete och kan även leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du har lätt för att uttrycka dig, både muntligt och skriftligt. B körkort är ett krav.
Företag: Norrtälje kommun, Planering och utvecklingsavdelningen
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Planarkitekt sökes till Planering och utvecklingsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Planarkitekt sökes till Planering och utvecklingsavdelningen

Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Stockholm
Work for you i Sverige AB startades 2005 och blev 2008 en av de första fristående jobbförmedlingarna i landet. I dag finns företaget på mer än 50 orter i landet och har över 200 medarbetare. Läs mer på www.workforyou.se. Vill du göra skillnad? Work for you söker en Utbildare / Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Stockholm  Work for you arbetar med personer som av olika anledningar har hamnat långt ifrån arbetsmarknaden. Vår grundsyn är att alla har en inneboende potential, och vårt arbete syftar till att stärka individens förmåga att påverka sin egen situation. Work for you vill få människor att känna sig mer optimistiska, mer kapabla, ja helt enkelt bättre och starkare. Vi finns idag på över 50 orter runtom i landet, och har cirka 300 medarbetare. Läs mer om oss på www.workforyou.se. Beskrivning av tjänsten Personer intagna på kriminalvårdsanstalt kan sakna en enhetlig yrkesinriktning och har därför ofta behov av att hitta en ny väg till arbete. Som utbildare/vägledare på Work for you arbetar du med förberedande utbildning/insatser vilka syftar till att hjälpa individen att hitta en lämplig yrkesinriktning samt få en bred kunskap om arbetsmarknadens rådande krav och möjligheter. Utbildningsinsatsen ska ge individen en fördjupad vägledning i att hitta möjligheter för att nå en egen försörjning. Utbildningen är uppbyggd i moduler som kan variera beroende på individens behov och aktuell anstalt. Modulerna kan bland annat innehålla information om arbetsmarknaden, kompetenser som behövs i arbetslivet, friskvårdskunskap, information om studier och studiesystem, företagande och entreprenörskap och grundläggande internetkunskap. Det är ett krav att du har undervisat intagna individer inom ett eller flera av dessa områden tidigare. Målgruppen är personer intagna på anstalt, individer med skilda förutsättningar, ofta i behov av särskilt stöd. I din roll som utbildare/vägledare arbetar du med människor såväl enskilt som i grupp. Arbetet följer en grundläggande metodik där deltagarnas kunskaper, färdigheter, vilja, motivation och styrkor tas till vara för att hitta varje persons unika väg till att kunna försörja sig själv. Som utbildare/ vägledare organiserar, leder och genomför du insatser, som syftar till att deltagarna ska kunna etablera sig i arbets- och samhällslivet. Insatserna är individuellt anpassade och kan vara av vägledande eller orienterande karaktär. Målgruppen kräver specialanpassning av utbildnigens upplägg och metodik, liksom en hög grad av flexibilitet såväl under planerings- som genomförandestadiet. Du ska ha tidigare erfarenhet av att arbeta med utbildning och/eller vägledning för individer intagna i anstalt. I ditt arbete ingår att fungera som ett stöd för individen genom hela processen via utbildning, vägledning, regelbunden coachning och uppföljning. Administration är en mycket viktig del i arbetet då vi ständigt dokumenterar varje persons utveckling, som ett led i vårt kvalitetsarbete. Kunskap och erfarenhet Vi söker dig som besitter pedagogisk kompetens samt erfarenhet av arbete med människor på kriminalvårdande eller sociala institutioner. För att söka tjänsten har du pedagogisk kompetens motsvarande: • pedagogisk utbildning (20 poäng på högskolenivå) • alt. pedagogisk erfarenhet (minst 2 års erfarenhet som lärare) • eller pedagogisk erfarenhet som lärare i vuxenutbildning (minst 2 års erfarenhet) Du skall även uppfylla kravet på yrkesmässig kompetens motsvarande: • utbildning för arbete med målgruppen (minst 1 års heltidsstudier inom nom kriminalvård eller sociala institutioner) • alt. arbetserfarenhet inom utbildningsområdet (1 års yrkeserfarenhet inom kriminalvård eller sociala institutioner) • eller 1 års arbetslivserfarenhet som Utbildare/Vägledare inom kriminalvård eller sociala institutioner Du har dessutom ingående och aktuell kunskap om arbetsmarknadens behov och efterfrågan, bred kunskap om olika branscher och yrkesområden samt erfarenhet av att studie- och yrkesvägleda människor mot egen försörjning. Du har goda datorkunskaper samt är väl insatt i de vanligast förekommande kontorsprogramvarorna såsom Officepaketet. Personliga egenskaper För att lyckas med uppdraget som utbildare/ vägledare tror vi att du är energisk, engagerad, har stort tålamod och drivs av att se resultat av dina prestationer. Du har ett coachande förhållningssätt, förståelse för människors olika förutsättningar, och trivs med att arbete i en föränderlig miljö. Som person är du social, utåtriktad och orädd. Vidare är du van att arbeta självständigt och planera ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du är duktig på att prioritera och tycker om att arbeta i en dynamisk miljö. Du anpassar dig lätt till rådande förutsättningar och har inga problem med att ”ställa om” då situationen kräver det. För att vara aktuell för uppdraget kommer du att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Stämmer beskrivningen in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske fortlöpande. Kontaktperson: Linda Wågström e-mail: linda.wagstrom@workforyou.se
Företag: Work for you AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Stockholm

Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Södertälje
Work for you i Sverige AB startades 2005 och blev 2008 en av de första fristående jobbförmedlingarna i landet. I dag finns företaget på mer än 50 orter i landet och har över 200 medarbetare. Läs mer på www.workforyou.se. Vill du göra skillnad? Work for you söker en Utbildare / Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Södertälje Work for you arbetar med personer som av olika anledningar har hamnat långt ifrån arbetsmarknaden. Vår grundsyn är att alla har en inneboende potential, och vårt arbete syftar till att stärka individens förmåga att påverka sin egen situation. Work for you vill få människor att känna sig mer optimistiska, mer kapabla, ja helt enkelt bättre och starkare. Vi finns idag på över 50 orter runtom i landet, och har cirka 300 medarbetare. Läs mer om oss på www.workforyou.se. Beskrivning av tjänsten Personer intagna på kriminalvårdsanstalt kan sakna en enhetlig yrkesinriktning och har därför ofta behov av att hitta en ny väg till arbete. Som utbildare/vägledare på Work for you arbetar du med förberedande utbildning/insatser vilka syftar till att hjälpa individen att hitta en lämplig yrkesinriktning samt få en bred kunskap om arbetsmarknadens rådande krav och möjligheter. Utbildningsinsatsen ska ge individen en fördjupad vägledning i att hitta möjligheter för att nå en egen försörjning. Utbildningen är uppbyggd i moduler som kan variera beroende på individens behov och aktuell anstalt. Modulerna kan bland annat innehålla information om arbetsmarknaden, kompetenser som behövs i arbetslivet, friskvårdskunskap, information om studier och studiesystem, företagande och entreprenörskap och grundläggande internetkunskap. Det är ett krav att du har undervisat intagna individer inom ett eller flera av dessa områden tidigare. Målgruppen är personer intagna på anstalt, individer med skilda förutsättningar, ofta i behov av särskilt stöd. I din roll som utbildare/vägledare arbetar du med människor såväl enskilt som i grupp. Arbetet följer en grundläggande metodik där deltagarnas kunskaper, färdigheter, vilja, motivation och styrkor tas till vara för att hitta varje persons unika väg till att kunna försörja sig själv. Som utbildare/ vägledare organiserar, leder och genomför du insatser, som syftar till att deltagarna ska kunna etablera sig i arbets- och samhällslivet. Insatserna är individuellt anpassade och kan vara av vägledande eller orienterande karaktär. Målgruppen kräver specialanpassning av utbildnigens upplägg och metodik, liksom en hög grad av flexibilitet såväl under planerings- som genomförandestadiet. Du ska ha tidigare erfarenhet av att arbeta med utbildning och/eller vägledning för individer intagna i anstalt. I ditt arbete ingår att fungera som ett stöd för individen genom hela processen via utbildning, vägledning, regelbunden coachning och uppföljning. Administration är en mycket viktig del i arbetet då vi ständigt dokumenterar varje persons utveckling, som ett led i vårt kvalitetsarbete. Kunskap och erfarenhet Vi söker dig som besitter pedagogisk kompetens samt erfarenhet av arbete med människor på kriminalvårdande eller sociala institutioner. För att söka tjänsten har du pedagogisk kompetens motsvarande: • pedagogisk utbildning (20 poäng på högskolenivå) • alt. pedagogisk erfarenhet (minst 2 års erfarenhet som lärare) • eller pedagogisk erfarenhet som lärare i vuxenutbildning (minst 2 års erfarenhet) Du skall även uppfylla kravet på yrkesmässig kompetens motsvarande: • utbildning för arbete med målgruppen (minst 1 års heltidsstudier inom nom kriminalvård eller sociala institutioner) • alt. arbetserfarenhet inom utbildningsområdet (1 års yrkeserfarenhet inom kriminalvård eller sociala institutioner) • eller 1 års arbetslivserfarenhet som Utbildare/Vägledare inom kriminalvård eller sociala institutioner Du har dessutom ingående och aktuell kunskap om arbetsmarknadens behov och efterfrågan, bred kunskap om olika branscher och yrkesområden samt erfarenhet av att studie- och yrkesvägleda människor mot egen försörjning. Du har goda datorkunskaper samt är väl insatt i de vanligast förekommande kontorsprogramvarorna såsom Officepaketet. Personliga egenskaper För att lyckas med uppdraget som utbildare/ vägledare tror vi att du är energisk, engagerad, har stort tålamod och drivs av att se resultat av dina prestationer. Du har ett coachande förhållningssätt, förståelse för människors olika förutsättningar, och trivs med att arbete i en föränderlig miljö. Som person är du social, utåtriktad och orädd. Vidare är du van att arbeta självständigt och planera ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du är duktig på att prioritera och tycker om att arbeta i en dynamisk miljö. Du anpassar dig lätt till rådande förutsättningar och har inga problem med att ”ställa om” då situationen kräver det. För att vara aktuell för uppdraget kommer du att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Stämmer beskrivningen in på dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske fortlöpande. Kontaktperson: Linda Wågström e-mail: linda.wagstrom@workforyou.se
Företag: Work for you AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Södertälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildare/Vägledare med kompetens inom Kriminalvården till Södertälje

Säljare
Säljare till ett lättsålt och trevligt projekt inom el sökes! Vi är ett ungt, positivt och engagerat gäng där teamwork står i centrum. Du behöver inte ha någon erfarenhet. Kanske är det här ditt första riktiga jobb? Är du sugen på att skapa en karriär som säljare, då kan du börja med att söka det här jobbet! Skicka ditt cv till jobba@speaker.nu så hör vi av oss. Eller ring oss på 08-41051025 Vi ligger i Farsta Strand, 5 minuters promenad från t-bana och pendeltåg
Företag: Speaker Sweden Ltd UK Filial
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare jobb, Säljare Stockholm, Säljare Speaker Sweden Ltd UK Filial
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare

Telefonsäljare till säljbolag i Kista
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning I rollen som telefonförsäljare får du möjligheten att arbeta på uppdrag av Sveriges största och mest välkända företag inom media. Du kommer att ringa privatpersoner, både kalla och varma kunder, i hela Sverige och sälja lättsålda digital-tv lösningar för ett starkt varumärke. All försäljning sker över telefon och du sitter i en entusiasmerande arbetsmiljö med drivna kolleger. Vem är du? För att lyckas i rollen som innesäljare/telefonförsäljare söker vi dig som trivs med att ta kontakt med människor och vill utvecklas inom försäljning i ett framgångsrikt säljbolag. För att Du ska trivas i tjänsten ser vi gärna att du är; • Utåtriktad, positiv och öppen, • En vinnarskalle som stimuleras av att nå höga mål, • En ansvarsfull teamplayer som fokuserar på uppgiften. • Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser din attityd som mer intressant än dina tidigare arbetslivserfarenheter, men det är meriterande om du har något års arbetslivserfarenhet. Särskilt meriterande är om du har arbetat med försäljning sedan tidigare, exempelvis mötesbokning, canvasförsäljning, eventförsäljning m.m. Du erbjuds • En bra fast grundlön. • Goda möjligheter till hög provision. • Utbildningar och professionell hjälp av duktiga coacher. • Kickoffer, afterworks och en rad andra aktiviteter. • Möjligheten att arbeta i ett roligt och drivet gäng på ett företag i framkant! • Mängder med tävlingar och turneringar med fina priser såsom Ipads, resor, presentkort m.m. Du kommer initialt att anställas som konsult via Jurek Rekrytering & Bemanning under en 6-månaders period. Ambitionen är att sedan anställas direkt hos kunden. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se eller direkt till ansvarig rekryteringskonsult Thomas Eklöf: thomas.eklof@jurekbemanning.se Om företaget Vår kund är ett framgångsrikt säljbolag inom Telesales, Fieldsales och mötesbokning. Företaget är beläget i Kista, endast 15 minuter från Stockholm city. Start: Tjänsten tillsätts löpande så ansök redan idag. Lön: Fast lön + månadsprovision. Sista ansökningsdag Omgående.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Telefonsäljare till säljbolag i Kista jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Telefonsäljare till säljbolag i Kista

Idrottsplatsvaktmästare sökes till Danderyds kommun
Danderyds kommun med drygt 31 000 invånare ligger centralt norr om Stockholm. Kommunen består av fyra kommundelar, Danderyd, Djursholm, Enebyberg och Stocksund. Vi har goda kommunikationer, många företag och ett stort sjukhus. Vi har bra kommunal och kommersiell service i kommunen. Utbildnings- och kulturkontoret är barn- och utbildningsnämndens och kultur- och fritidsnämndens gemensamma förvaltning. Barn- och utbildningsnämnden har myndighetsansvar och granskar verksamheter från förskola till vuxenutbildning. Arbetsplatsen är belägen på Djursholms slott. Enebybergs IP är en anläggning med ishall, en 11-manna och en 7-manna konstgräsplan, en naturgräsplan ett antal omklädningsrum och ett spårsystem i Rinkebyskogen. Dessutom en tennishall med tillhörande utebanor som föreningen själva driver. Enebybergs IF och SDE hockety har sitt kansli på anläggningen och är de föreningar som i huvudsak tillsammans med allmänheten nyttjar anläggningen. ARBETSUPPGIFTER Som idrottsplatsvaktmästare arbetar Du med drift och underhåll av kommunens idrottsanläggningnar. De vanligaste förekommande arbetsuppgifterna är underhåll av fastigheter och maskiner, grönyte- och isbaneskötsel. Skifttjänstgöring under stor del av året. Service till anläggningens nyttjare är för oss ett viktigt ledord. Vikariatet är på Enebybergs Idrottsplats. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som har; - en dokumenterad praktisk erfarenhet. - en förmåga att på ett ansvarsfullt och initiativrikt sätt jobba i såväl grupp som enskilt. - stor servicekänsla och är kvalitetsmedveten. - körkort är ett krav. - erfarenhet från liknande arbetsuppgifter samt ett intresse för idrott är meriterande. - god förmåga att uttrycka sig i svenska språket, både i tal och skrift. Vi kommer att lägger stor tonvikt vid personlig lämplighet.
Företag: Danderyds kommun, Idrottsplatserna
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Idrottsplatsvaktmästare sökes till Danderyds kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Idrottsplatsvaktmästare sökes till Danderyds kommun

Inspektörer - med inriktning kemiska produkter
Kemikalieinspektionen (KemI) är central tillsynsmyndighet under Miljödepartementet, med ansvar för kemikaliekontrollen och för det nationella miljökvalitetsmålet Giftfri miljö. KemI har cirka 250 medarbetare och arbetsplatsen är belägen i Sundbyberg. Avdelningen Tillsyn och Registratur består av tre enheter varav två är tillsynsenheter med inriktning kemiska produkter respektive bekämpningsmedel och varor. Dessa enheter utövar operativ tillsyn i huvudsak över tillverkare och importörer, ger tillsynsvägledning till andra tillsynsmyndigheter inom kemikalieområdet och samverkar med andra länder inom EU i tillsynsfrågor. På tillsynsenheterna jobbar idag 14 inspektörer på vardera enheten. ARBETSUPPGIFTER Enheten för tillsyn av kemiska produkter söker nu inspektörer för vikariat. Som inspektör kommer du att kontrollera om tillverkare och importörer tar sitt ansvar enligt kemikalielagstiftningen. Det gör du genom att bland annat granska företagens information om kemiska produkters hälso- och miljöfarlighet och att produkterna inte innehåller kemiska ämnen i strid med reglerna. Företagen finns över hela Sverige och därför ingår resor i arbetet. Tjänstens inriktning är operativ tillsyn av kemiska produkter. I tjänsten ingår även vägledning i tillsynsfrågor till miljö- och hälsoskyddsnämnder samt länsstyrelser. Du kan därför behöva skriva både vägledningsmaterial och hålla i seminarier. Arbetet är mycket varierat och kräver kompetens inom naturvetenskapliga ämnen och inom regelkunskap och juridisk tillämpning. I arbetet ingår kontakter med företag och andra tillsynsmyndigheter och arbetet bedrivs oftast i projektform. Detta innebär mycket samarbete såväl inom myndigheten i olika projektgrupper som med aktörer utanför myndigheten. KVALIFIKATIONER Du ska ha en akademisk examen på det naturvetenskapliga området med grundläggande kunskaper i kemi samt bör ha erfarenhet av tillsyn. Dessutom krävs att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt ha goda kunskaper i svenska och engelska. Inspektörer kan behöva använda bil i tjänsten och därför bör du ha körkort för personbil. Kunskaper om kemikalielagstiftningen, både nationell och EU-rätt, erfarenhet av klassificering och märkning av kemiska produkter samt erfarenhet av tillsyn och tillsynsvägledning är meriterande. Täta kontakter med företagsrepresentanter, myndigheter och andra intressegrupper ställer stora krav på gott omdöme och god samarbets- och kommunikationsförmåga. Eftersom vi arbetar mycket i projektform är det en fördel om du har förmåga att på ett effektivt sätt leda projekt. Vi lägger även stor vikt vid egenskaper som ansvarstagande, noggrannhet och initiativförmåga samt förmåga att effektivt planera ditt eget arbete.
Företag: Kemikalieinspektionen, Tillsyn
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Inspektörer - med inriktning kemiska produkter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Inspektörer - med inriktning kemiska produkter

Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatör och vi erbjuder alltid våra kunder vad de behöver till ett lägre pris. Vi har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Network Operation arbetar med att planera, utveckla och implementera nya tekniker inom tele- och datakommunikation i vårt internationella nätverk. Enheten handhar även drift, underhåll och övervakning av infrastrukturer samt utveckling av våra IT-system. Avdelningen Business Customer Delivery ansvarar för att planera och implementera Tele2 Sveriges företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster. Avdelningen består av ca 70 personer organiserade i 4 grupper där varje grupp leds av en gruppchef. Gruppen Customer Delivery Management inom Business Customer Delivery söker nu en Customer Delivery Manager. Gruppen implementerar och registrerar Tele2:s största företagskunder och du kommer arbeta med tjänsterna fast telefoni, mobil telefoni samt datanät. Dina arbetsuppgifter Tele2 söker dig som brinner för att leverera bra service. Du kommer främst att arbeta med uppstarten av T2 växeln. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: •Kontakt med kund via telefon och mail för att samla in, för implementationen, nödvändig kunddata •Förklara för kunden vilka val kunden kan göra i tjänsten T2 Växel •Förklara för kunden hur tjänsten fungerar tekniskt •Bestämma driftsdatum med kunden •Beställa portering för kundens abonnemang •Förbereda implementation för tjänsten i flera olika T2 baserade system •Kontinuerlig kontakt med kunden fram till implementationsdagen I tjänsten ingår mycket kundkontakt där man på en teknisk nivå ska förklara för kunden hur tjänsten fungerar samt samla in kunddata. Kontakterna sker i första skedet via telefon för att övergå i mailkontakt. Kunddata samlas i en excel-fil som ligger till grund för programmering i Telepo. Din profil Vi tror att du kommer att behöva följande erfarenhet för att lyckas i tjänsten T2 Växel. Du har erfarenhet av: •Telekombranschen – tidigare arbetat med mobilväxlar - teknik och implemenation •Goda excelkunskaper •Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift •Mycket högt kvalitetfokus och att sätter kunden främst •Erfarenhet av kundkommunikation i tal och skrift •Förstår och lever efter våra värderingar Meriterande: •Kunskap om Telepo - plattformen •Kunskap om mobila växlar •Kunskap mobiltelefoni •Kunskap kring porteringshantering •Erfarenhet av Tele2 system Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig! Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tele2 söker medarbetare för implementation av ny mobilväxel


Sök lediga jobb BF Glad & mogen barnvakt s��kes till Danderyd!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se