BF Nanny s��kes till Sollentuna! jobb - lediga jobb

BF Nanny s��kes till Sollentuna! jobb BF Nanny s��kes till Sollentuna! jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BF Nanny s��kes till Sollentuna!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: BF Nanny s��kes till Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kontaktperson- Sollentuna

  2. Löneadministratör sökes till uppdrag i augusti och september- Stockholm

  3. Personalhandläggare till Förvaltningsavdelningen- Stockholm

  4. Barnskötare Vilans förskola- Nacka

  5. Intendent med arbetsledaransvar- Järfälla

  6. Distriktsläkare- Stockholm

  7. Löneadministratör sökes till outsourcingbolag- Stockholm

  8. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  9. Ekonom/controller- Stockholm

  10. Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad- Stockholm


Mer beskrivning

Kontaktperson
Sollentuna Hemtjänst med Omsorg, SOLOM, är en organisation inom Sollentuna Kommun som i konkurrens med andra ska producera vård- och omsorgstjänster med hög kvalitet och god service. Vi har ca 1 300 anställda och ansvarar för ca hälften av den områdesbaserade hemtjänsten inklusive personliga assistenter, dagverksamheter och seniorträffar. Dessutom ansvarar vi för driften av flera särskilda boenden och i stort sett alla bostadsgrupper i Sollentuna kommun. En kontaktperson är en medmänniska som har tid, tålamod och intresse av att ge ett personligt stöd åt en person med funktionsnedsättning. Vi söker en man, 30-45 år, för ett uppdrag som Kontaktperson. Du ska vara intresserad av idrott och fysiska aktiviteter.     Erfarenhet av liknande uppdrag eller arbete med personer med intellektuell funktionsnedsättning är en fördel. I uppdraget ingår att träffas två gånger i månaden och eventuellt kontakt däremellan efter överenskommelse. Ersättning utgår och består av en arvodesdel och en omkostnadsersättning. Ansökan med CV kan skickas till: robert.persson@ollentuna.se
Företag: Sollentuna Kommun/SOLOM/LSS Barn&Ungdom och Personlig assistans.
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktperson jobb, Kontaktperson Sollentuna, Kontaktperson Sollentuna Kommun/SOLOM/LSS Barn&Ungdom och Personlig assistans.
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktperson

Löneadministratör sökes till uppdrag i augusti och september
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Löneadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på två månader och vi söker dig som kan börja i augusti.   Ditt uppdrag Som Löneadministratör kommer du att ta hand om löneadministrationen och bokföringen under augusti och september månad. Arbetet kommer att utföras i Crona och du kommer dessutom att ge support kring hur de anställda ska hantera skatter och arbetsgivaravgifter. Du kommer även arbeta med den löpande bokföringen och se till att fakturor betalas ut i tid. I rollen kommer även allmän administration och viss styrelseadmin tillkomma arbetsuppgifterna. Fokus ligger på löneadministration men du kommer även fungera som allt-i-allo på kontoret. Din bakgrund Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba med löner. Eftersom du kommer ha en del kontakt med organisationens kontor i Bangkok är det viktigt att de behärskar engelska mycket väl, såväl i tal som skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kontrakt- och avtalshantering, bokföring och betalningar. Som person är du självgående och kan ta reda på information. Du är orädd och kan ta egna initiativ. Dessutom ser vi gärna att du är arbetsvillig och prestigelös. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076- 000 18 57 eller konsultchef Alexandra Schröder på nummer 076- 525 90 26.Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes till uppdrag i augusti och september jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes till uppdrag i augusti och september

Personalhandläggare till Förvaltningsavdelningen
Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess uppgift att styra riket och förverkliga sin politik. Medarbetarna i Regeringskansliet bistår regeringen med att utreda olika frågor, styra myndigheterna och ta fram underlag till beslut. Myndigheten består av Statsrådsberedningen, de elva departementen och Förvaltningsavdelningen. Regeringskansliet har cirka 4600 anställda, varav knappt 600 arbetar utomlands. Cirka 200 personer är politiskt tillsatta. Regeringskansliet erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Förvaltningsavdelningen är Regeringskansliets gemensamma resurs och ansvarar för departementsövergripande förvaltningsfrågor. Vi är ca 600 anställda med en bred och skiftande kompetens som hanterar bland annat förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, IT-stöd, arkiv och diarier, bibliotek samt kommunikation. Förvaltningsavdelningen ansvarar även för den gemensamma servicen i Regeringskansliet. Arbetsuppgifterna innebär att arbeta brett inom HR-området med t.ex. rekrytering, kompetensutveckling, rehabilitering, arbetsrättsliga frågor, förhandlingar och utredningsarbete. Du kommer att vara kontaktperson i samtliga dessa frågor gentemot cheferna inom FA. Vidare kommer du att arbeta såväl strategiskt som operativt genom att på olika sätt medverka i att ta fram underlag och handlägga ett brett spektrum av HR-ärenden fram till beslut. Du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegerna i personalfunktionen med målet att vara ett effektivt stöd till ledningen och chefer genom att driva, utveckla, samordna och handlägga samtliga förekommande personalfrågor. Vi söker dig som har en akademisk utbildning med PA-inriktning samt minst fem års erfarenhet av kvalificerat och självständigt HR-arbete, gärna inom offentlig sektor. Vi ser gärna att du har arbetat inom något eller några av områdena arbetsrätt/förhandlingar, strategisk kompetensförsörjning och strategiskt lönebildningsarbete. För att vara framgångsrik i befattningen krävs att du har ett utvecklings- och lösningsinriktat förhållningssätt och att du är självständig och initiativkraftig. Vidare har du förmåga att driva frågor med energi och uthållighet. Du har lätt för, och tycker det är roligt, att skapa och underhålla kontakter. Det är viktigt för dig att arbeta i en grupp och du har god samarbetsförmåga. Du är lyhörd för behov och önskemål samtidigt som du har integritet och gott omdöme. Befattningarna, som omfattar heltid, är ett vikariat om ca 12 månader och en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Befattningarna är placerade i säkerhetsklass och registerkontroll kommer att göras. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Fackliga företrädare är Jens Skoglund och Ewa Garcia för ST, Johan Strokirk för Saco och Erik Wilhelmsson för SEKO. Samtliga nås via växeln på tel. 08-405 10 00. Du ansöker genom att klicka på "Ansök" nedan alternativt "Ansök via extern webbplats" om du läser annonsen på Platsbanken. Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via direktadresserad e-post. Fyll i formuläret, bifoga CV och personligt brev. Sista dag för att registrera ansökan är den 11 augusti 2013. Observera att kommunikationen under rekryteringen till stor del kan komma att ske via e-post.
Företag: Regeringskansliet
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personalhandläggare till Förvaltningsavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalhandläggare till Förvaltningsavdelningen

Barnskötare Vilans förskola
I Nacka bor drygt 93 000 personer och antalet ökar stadigt. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa bästa förutsättningar för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.Arbetsplatsbeskrivning Vilans förskola är en förskola med nio avdelningar som ligger vid Danvikshem i Nacka kommun. Vi är inne i en expansiv fas där vi antagligen kommer att starta nya avdelningar. Du får delat i ett inspirerande utvecklingsarbete. Vi har nära till kommunikationer både till Nacka och Stockholm. Till enheten hör också Vilans skola. Vi har tillgång till en stor skolgård och har nära till skog och mark. Vår vision är att allas lika värde respekteras i en trygg och meningsfull tillvaro där alla känner ansvar. Vi vill skapa en pedagogisk miljö som ger barnen trygghet och möjlighet att mötas och utmanas i samspel med andra och tillsammans med vuxna och där vi tar vara på barnens nyfikenhet, skaparglädje och lust att lära. Genom att utveckla användandet av pedagogisk dokumentation vill vi göra vår barnsyn och kunskapssyn synlig. Arbetsbeskrivning Vi behöver två ersättare för våra barnskötare som går vidare till andra tjänster. Vilans förskola söker dig som brinner för de yngre barnen. Du är nyfiken och flexibel och ser bara möjligheter i ditt uppdrag som pedagog. Du tar ansvar för, och driver det pedagogiska arbetet tillsammans med dina kollegor men är heller inte rädd för att arbeta självständigt. Du vill vara med och driva förskolan framåt och har god kännedom om förskolans styrdokument. Vi erbjuder dig: • tvåplaneringsdagar per år • arbetskläder • subventionerad friskvård • tillgång till barnhälsoteam Kvalifikationer Vi söker dig som är utbildad barnskötare. Har du arbetat med pedagogisk dokumentation och modern teknik ser vi det som en stor fördel. Gillar du att vara ute, är flexibel och brinner för barns lärande, då kan vi erbjuda dig ett stimulerande och utvecklande arbete i ett engagerat arbetslag Anställningsvillkor Tjänterna är tillsvidareanställning på 100 %, tillträde snarast. Lön Löneform: Månadslön Månadslön enligt avtal Ansökan Välkommen med din ansökan. Du söker denna tjänst via vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på Sök längst ner i annonsen. Sista ansökningsdag 2013-08-04 Ansök Tillbaka Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Nacka Kommun
Ort: Nacka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare Vilans förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare Vilans förskola

Intendent med arbetsledaransvar
Järfälla ligger två mil nordväst om Stockholm C, med 67 000 invånare. Även om storstaden ligger nära - 20 minuter med pendeltåg eller bil till Stockholms C - finns det mesta inom kommunen. Stora friluftsområden, Mälarens vatten, rikt utbud av kultur och föreningar, mångskiftande näringsliv, fina bostadsområden, shopping och väl utbyggd service gör att Järfälla är en kommun att bo, arbeta och trivas i. Aspnäs för- och grundskola är en enhet med tre förskolor och en F-5-skola belägen i centrala Jakobsberg med gångavstånd till pendeltåg. Till verksamheten hör även förberedelseklasser för nyanlända elever. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en intendent som kan ta huvudansvaret för de administrativa funktionerna och inte är rädd att själv hugga i där så behövs. Du kommer att: - ingå i enhetens ledningsgrupp tillsammans med rektor och biträdande rektor - vara arbetsledare för anställda inom expedition, vaktmästeri och kök - vara operativt ansvarig för enhetens ekonomiarbete och övrig administration - ansvara för frågor rörande arbetsmiljö, fastighet och IT Du kommer tillsammans med övriga medarbetare driva utvecklingsarbete för att säkerställa effektiva och kvalitativa stödfunktioner inom enheten. KVALIFIKATIONER För att klara arbetet på ett bra sätt bedömer vi att du behöver ha några års erfarenhet från liknande arbete och gärna även arbetsledningserfarenhet. Du behöver också ha relevant högskoleutbildning med inriktning mot ekonomi eller erhållit motsvarande ekonomikunskaper genom arbetslivserfarenhet. Vi värdesätter framförallt följande personliga egenskaper, färdigheter och förmågor: - Personlig mognad; du är trygg, stabil och har självinsikt. - Självgående; du tar ansvar för din uppgift, du strukturerar själv ditt tillvägagångssätt och driver dina processer vidare -Serviceinriktad; du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar - Strukturerad; du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du sätter upp och håller tidsramar. - Arbetsledning; du leder, motiverar och förser andra med de befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. Du skapar engagemang och delaktighet. - Ekonomiskt medveten; du förstår och tillämpar affärsmässiga principer. Fokuserar på kostnader, intäkter och effektivitet ur ett ekonomiskt perspektiv. - Omdöme; du gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Du väger samman komplex information och olika typer av hänsynstagande och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut Vi erbjuder ett roligt och spännande arbete inom vår för- och grundskoleenhet. Ditt framgångsrika utvecklingsarbete kommer att ge tydliga resultat. Genom din kompetens och engagemang har du möjlighet att bidra till ökad måluppfyllelse för några av vår framtids viktigaste medborgare – våra barn och elever på Aspnäs.
Företag: Järfälla kommun, Aspnäs för- och grundskola
Ort: Järfälla
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Intendent med arbetsledaransvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Intendent med arbetsledaransvar

Distriktsläkare
Axelsbergs vårdcentral Välkommen till Axelsbergs vårdcentral - belägen i Mälarhöjden vid Axelsbergs centrum, ca 15 minuter med t-bana från centralen. Vi är 9 allmänläkare, legitimerade läkare, ST- och AT-läkare, vi har ca 15 000 listade patienter och i övrigt fullt bemannade tjänster. Vårdcentralen är en landstingsdriven resultatenhet som präglas av god stämning, välfungerande rutiner samt engagerad och kompetent personal. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter för allmänspecialist på vårdcentral. Vi hoppas och tror att du är intresserad av att handleda läkarstuderande, AT- och ST läkare. Kvalifikationer: Specialist i allmänmedicin, gärna erfarenhet av arbete som distriktsläkare på vårdcentral. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Vi värdesätter noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga Övrig information: I denna rekrytering vill vi inte bli kontaktade av rekryterings- och bemanningsföretag. Vi undanber oss också samtal från annonsförsäljare. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktsläkare jobb, Distriktsläkare Stockholm, Distriktsläkare Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktsläkare

Löneadministratör sökes till outsourcingbolag
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Löneadministratör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på minst två månader med möjlighet till förlänging. Vi söker dig som kan starta omgående. Ditt uppdrag Du kommer att arbeta tillsammans med 4-5 stycken lönespecialister. Som Löneadministratör kommer du att arbeta med hela lönekedjan och göra lönerna för ett bolag, cirka 400-500 anställda. Du kommer att göra lönerna för tjänstemän, både tillsvidareanställda och timanställda. Arbetet kommer att utföras i Agda men till viss del kommer du jobba manuellt. Din bakgrund Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba med självständigt lönearbete. För att lyckas i rollen krävs det att du har arbetat i Agda innan och behärskar systemet väl. Som person är du självgående och kan sätta dig in i arbetet snabbt. Du är pigg och arbetar snabbt och effektivt. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Alexandra Schröder på nummer 076-525 90 26. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör sökes till outsourcingbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör sökes till outsourcingbolag

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Ekonom/controller
FoU-enheter inom Stockholms Läns Sjukvårdsområde Karolinska Institutet och Stockholms läns sjukvårdsområde samverkar kring forskning, utbildning och utveckling. Verksamheten är organiserad i centrumbildningar, som har i uppgift att driva och utveckla forskning, undervisning och utveckling inom respektive område i Stockholms län. Vi söker nu en ny ekonom/controller till fyra av dessa centrumbildningar: Centrum för psykiatriforskning (CPF), Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES), Centrum för arbets- och miljömedicin (CAMM) samt Centrum för hälsoekonomi, informatik och hälso- och sjukvårdsforskning (CHIS). Som ekonom/controller ingår du i centrumbildningarnas stab/administration. Din arbetsplats blir på Centrum för psykiatriforskning (CPF), Norra Stationsgatan 69 tillsammans med övrig CPF stab. Övriga centrumbildningar ligger alla i närområdet. Arbetsuppgifter: • Budgetering, resultatuppföljning, utarbetande av prognos och rapportering av månads-, tertial- och årsbokslut. • Uppföljning och analys av ekonomi- och verksamhetsstatistik, nyckeltal. • Aktiv roll i samband med avtalsförhandlingar, utvecklingsprojekt, bevakning av avtal • Fakturering till bl a avtalskunder, leverantörsfakturaregistrering/kontering, leverantörskontakter. • Fungera som ett kvalificerat stöd och konsultativ roll till cheferna inom verksamheten. • Rutiner rörande ekonomifrågor. • Övriga inom stab/administration förekommande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Vi vill att du är civilekonom eller motsvarande med erfarenhet av självständigt arbete inom ekonomiområdet. Vi tror att du har goda IT-kunskaper, är noggrann, gillar ordning och reda, kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt att du på ett pedagogiskt sätt kan förmedla kunskap till andra. Erfarenhet av arbete i landsting eller kommun är meriterande. Personliga egenskaper: Som person är du serviceinriktad, öppen, lyhörd och har lätt för att samarbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom/controller jobb, Ekonom/controller Stockholm, Ekonom/controller Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom/controller

Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad
Hemmakväll är Sveriges största nöjeskedja, med f.n. 100 butiker utspridda över hela landet, och närmare 600 medarbetare. Expansionen har varit kraftig de senaste åren och utvecklingen har gått snabbt, vilket resulterat till att Sveriges största och ledande nöjesbutik, Hemmakväll, söker ny Vice butikschef till vår butik i HammarbySjöstad. Tjänsten kommer att tillsättas under augusti månad. Om tjänsten Som vice butikschef innebär det att du kommer ha en nyckelroll i företaget och kommer tillsammans med butikschefen ha stor inblick i verksamheten. Du kommer arbeta som ett team tillsammans med butikschefen samt vara denne behjälplig i det dagliga arbetet. Som vice butikschef kommer du också att vara ytterst ansvarig för den dagliga driften i butiken när butikschefen inte är på plats. Du kommer även ha ett delat ansvarar för butikens försäljning, drift och resultat och utifrån en fastställd aktivitetsplan genomför du och din butikschef kampanjer och aktiviteter för att ta till vara alla säljmöjligheter. I din tjänst som vice butikschef kommer du även ha ett delat och delegerat personalansvar som innebär att leda, motivera och utveckla butikens övriga medarbetare. I förlängningen och efter fullgjord internutbildning är tjänsten vice butikschef tänkt att leda till en roll som butikschef inom företaget. Om dig Vi söker dig, som har erfarenhet av arbete inom detaljhandeln och har kunskaper inom ledarskap samt personalansvar. Du skall vara drivande, resultatinriktad, engagerad och ha förmågan att klara av en hög arbetsbelastning med snabb tempoväxling. Du bör även vara flexibel, strukturerad och en god administratör. Som vice butikschef är kundrelationer ett viktigt inslag i arbetet, som sökande ska du alltid sätta kunden i centrum och brinna för service. Du tycker om att arbeta med människor, stå i centrum och utvecklas i en växande verksamhet tillsammans med dina kollegor i butiken. Som delat personalansvarig är det din uppgift att säkerställa att personalen aktivt deltar i det dagliga arbetet, följer de regler som gäller samt strävar efter gemensamma mål. Som ledare och förebild ska du föregå med gott exempel samt leda, motivera och utveckla personalen på ett positivt sätt. Meriterande är erfarenhet av servicehandeln, butiksarbete och ledarskap. Sannolikt har du redan provat på ledarskapet i din tidigare karriär. Hemmakväll värdesätter mångfald både vad det gäller etnicitet, ålder, kön och kulturell bakgrund. Hemmakväll lägger stor vikt vid personliga egenskaper och personlig lämplighet. Kontakt Stämmer ovanstående in på dig och du vill bli en av oss – tveka då inte att söka och bifoga ditt CV med ett personligt brev redan idag. Har du frågor om tjänsten kontakta Beatrice Chellig, beatrice.chellig@hemmakvall.se. Sista ansökningsdag är 2013-07-21 Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL
Företag: Hemmakväll AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hemmakväll söker en ny Vice Butikschef i HammarbySjöstad


Sök lediga jobb BF Nanny s��kes till Sollentuna!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se