BI utvecklare med intresse för sjukvård! jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BI utvecklare med intresse för sjukvård!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: BI utvecklare med intresse för sjukvård. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Stödassistent till Tumleheds Dagliga Verksamhet, Västra Hisingen- Göteborg
- Produktambassadör / Eventpersonal KUNGÄLV med omnejd- Kungälv
- Receptionist/Administrator Business Support- Göteborg
- Frontendutvecklare med förkärlek till React.js- Göteborg
- Lärare i slöjd, textil till Härrydaskolan, Härryda kommun- Härryda
- Specialpedagog till förskolorna Temperaturgatan 7 och 95- Göteborg
- Fysioterapeut/Sjukgymnast, legitimerad- Göteborg
- Channel & Partner Manager till Aareon Sverige AB- Göteborg
- Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg- Göteborg
- Fritidspedagog till Ängås skola, 80 %- Orust
Mer beskrivning
Stödassistent till Tumleheds Dagliga Verksamhet, Västra HisingenVästra Hisingen består av Torslanda och Biskopsgården och här bor drygt 53 000 människor med en spännande blandning av olika bakgrund och kultur. I vår stadsdel är vi övertygade om att när invånare och medarbetare får inflytande och känner delaktighet, skapar vi en bättre vardag för alla. Som en av våra 3 500 skickliga medarbetare är du med och utvecklar stadsdelen och ett långsiktigt hållbart Göteborg genom att ge våra invånare service av hög kvalitet. Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. ARBETSUPPGIFTER Daglig verksamhet erbjuder sysselsättning för personer som tillhör LSS (lagen om särskilt stöd till vissa funktionshindrade). Till målgruppen hör personer med intellektuella funktionshinder samt diagnoser inom autismspektrum. Vårt uppdrag är att erbjuda en varierad och individanpassad verksamhet som anpassas utifrån brukarens intressen och förutsättningar. Vi arbetar med delaktighet genom att personalen tillsammans med brukaren och dess företrädare utformar en genomförandeplan. Den ligger sedan till grund för det målinriktade arbetet att ge alla brukare en meningsfull vardag. Vi söker nu en stödassistent, för vikariat till Tumledheds dagliga verksamhet. Till arbetsuppgifterna som stödassistent hör habilitering, omvårdnad och dokumentation. Tillsammans med den övriga personalen deltar du aktivt i planering och utveckling av verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en trygg, strukturerad och lösningsfokuserad person. Du är mån om alla människors lika värde och har ett professionellt förhållningssätt. Det är viktigt för verksamheten att den person vi anställer är kreativ och har förmågan att driva arbetet framåt på ett positivt sätt. För tjänsten krävs adekvat utbildning, såsom barn â och fritidsprogrammet med inriktning socialt arbete eller vård â och omsorgsprogrammet med specialisering funktionsnedsättning. Även vuxenutbildning till stödassistent och KY-utbildning med inriktning funktionshinder ses givetvis som adekvata. B-körkort är också ett krav för tjänsten, då du kommer köra brukare mellan sitt hem och sitt arbete. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta med människor med intellektuella funktionshinder samt autism. Har du erfarenhet av att arbeta med strukturerad pedagogik, alternativ kommunikation och/eller omvårdnad ses detta som mycket meriterande. Då dokumentation är en del av arbetet så är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Hisingen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Stödassistent till Tumleheds Dagliga Verksamhet, Västra Hisingen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödassistent till Tumleheds Dagliga Verksamhet, Västra Hisingen
Produktambassadör / Eventpersonal KUNGÄLV med omnejd
Om oss Brand Impact är Sveriges mest anlitade retailbyrå inomvarumärkesupplevelser, med några av världens största varumärken i portföljen. Vi genomför årligen ca 20.000 olika typer av event. Vi har funnits sedan 1988 och har vårt huvudkontor i Stockholm. Vi har uppdrag och produktambassadörer från Ystad i Syd till Kiruna i Norr. Om tjänsten Jobbar du som Produktambassadör på Brand Impact är du ambassadör för ett visst varumärke under en viss period. Du är ansiktet utåt för varumärket och är av oss utbildad specifikt för det aktuella uppdraget. Uppdraget kan vara i en livsmedelsbutik, på en mässa, i en galleria eller på annan allmän plats. Du kommer jobba med event och produktdemonstrationersom satts ihop tillsammans med vår kund. Jobben kan varaförlagda alla dagar i veckan. Arbetstiderna är vanligtvis 11-19 på vardagar och 10-15 på helger men varje event är unikt och kan kräva andra tider. Brand Impact ser till att utbilda dig inom Marknadsföring, Exponering och Försäljningsteknik. Om dig Vi söker dig som är duktig på att jobba självständigt men samtidigt är en grym teamplayer, du älskar attsprida glädje omkring digoch är duktig på attrepresentera vår kund på absolut bästa sätt. Viktigt att du behärskar det svenska språket då arbetet går ut på attinteragera med konsumenter. Har du körkort och bil underlättar det då uppdragen kan vara förlagda på olika platser. Dock inget krav. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Brand Impact
Ort: Kungälv
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Produktambassadör / Eventpersonal KUNGÄLV med omnejd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktambassadör / Eventpersonal KUNGÄLV med omnejd
Receptionist/Administrator Business Support
If you share our passion for engineering and innovation, and want to work in a global organisation that embraces diversity, CEVT could be the right place for you. We currently have the following job opening; Receptionist/Administrator Business Support The Business Support Team is a service function providing professional, personal and agile front office and administrative service to the organization. The group of five currently staffs receptions at three geographical locations; two on Lindholmen and one at Säve. We are working in a multicultural, international environment supporting CEVT, Lynk&Co and Geely staff and receiving a large number of visitors from China and many other countries on a daily basis. In this role you will provide a broad range of support. The aim is to secure a high level of service to the organization and ensure that day-to-day business runs smoothly and efficiently. We are looking for a service-minded, confident, engaged, proactive and flexible individual who sees opportunity in challenges and works well independently and together with the team. You have experience engaging with colleagues and customers at all levels internally and externally in a high-paced environment. Responsibilities and Tasks May Include - Business visa service - Receive guests - Switchboard service - Mail service (incl PostNord & FedEx) - Onboarding new employees (permanent, ISE/Work Permit Holders, consultants, suppliers) incl. photos in Outlook & creation of ID badges - Security service (adjusting access ID badges) - Facility service - Check-out services - Parking services - Conference & meeting support - General service - General administrative support - Place orders The CEVT receptions are part of an agile organization that works proactively and quickly with changes in responsibilities and tasks. This role will be equally flexible. Profile and Background - High school degree - Proven experience in reception, service, administration & coordination - Experience working in an international, multicultural business environment; experience working with China is a bonus - English & Swedish: proficiency both spoken and written - Chinese is a merit - Strong skills in MS office programs (especially Outlook, Word, Excel & PowerPoint) - Knowledge of office administrative practices and procedures - Experience analyzing problems and proposing solutions - Experience working in projects - External and internal customer focus - Attention to detail, accuracy and high quality - High integrity, confident and composed - Flexible, agile and proactive - Excellent planning and prioritization skills; structured and effective - Good communication skills and the ability to interact with people at different levels - Strong ability to work independently but also with a team; demonstrate initiative - Interest in being an active part of a Business Support team - High stress level and ability to handle multiple ongoing tasks - Cultural awareness and sensitivity - B Driverâs license What we offer CEVT offers you an exciting and challenging job in a fast growing and developing company. We are a diverse and dynamic team, appreciating the competence and experience all our employees bring to table. We offer you an innovative atmosphere and culture of team spirit where sharing knowledge and finding new ways to tackle our challenges together is key. If you have an open mindset to new innovative ways of working and want to be part of a global and agile team, you might be our next colleague. Welcome with your application today. CEVT Developing Cars for a different tomorrow. CEVT is an innovation center for the future cars of the Geely Group with the purpose of being at the forefront of new developments in the automotive industry. The whole industry is now undergoing a transformation with new ways of thinking about the car as a product. CEVT is a fast growing, fast moving and exciting company where no day is like the other â where the challenges of tomorrow is on our working table today. CEVT currently consists of some 2000 people with offices in Gothenburg and Trollhättan in Sweden. CEVT currently works on projects for the car brands Volvo Cars, Geely Auto and Lynk & Co. CEVT is a subsidiary of Zhejiang Geely Holding Group. For more information about CEVT, go to www.cevt.se
Företag: CEVT AB, Business Office
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/Administrator Business Support jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/Administrator Business Support
Frontendutvecklare med förkärlek till React.js
Frontendutvecklare med förkärlek till React.js Etraveli Technology söker nu frontendutvecklare som vill vara med på resan mot att bli världens främsta aktör i onlineresebranschen! Vår huvudsakliga affärsidé, att sälja flygbiljetter online till slutkund, möjliggörs av ett egenutvecklat bokningssystem som har kapacitet att hantera stora volymer bokningar och som besöks dagligen av hundratusentals kunder från hela världen. Volymen besökare och antalet alternativ på resor ställer höga krav på prestanda, skalbarhet och snabbfotad utveckling gentemot affär. Vårt system är det som möjliggjort en resa från en lokal aktör i Norden till att 2018 vara en global onlinereseaktör i 47 länder med totalt 12 egna varumärken och ca 7 miljoner kunder årligen. Vi är övertygade om att fokus på ny kunskap och rätt medarbetare är avgörande för att förverkliga vår vision: att skapa världens mest konkurrenskraftiga onlineresebyrå. Kvalifikationer Vi söker kandidater med tidigare erfarenhet av frontendutveckling av en webb-produkt. Du är förmodligen en fena på JavaScript, CSS, HTML samt behärskar React.js eller flera JavaScript-ramverk/bibliotek. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av A/B-testning. Vi söker både folk som brinner för teknisk funktion samt form och utseende. Är du mer åt designhållet så ska knappen på sidan inte bara fungera att trycka på â den ska också ha rätt färg, form och placering. Är du mer åt teknikhållet är det snabbheten, prestandan och tekniken bakom du går igång på. Din nyfikenhet gör att du ständigt håller dig uppdaterad inom ditt område och gärna delar med dig till människorna du jobbar med. Vi ser också gärna att kandidater har egna projekt att dela med sig av under anställningsprocessen och är engagerade i systemutveckling ute i omvärlden. Hur vi jobbar Vi programmerar i JavaScript och använder de kringliggande teknologier som behövs för att skapa det vi vill åstadkomma. Det är högt i tak och val av teknologier och process är något som teamen själva har stort ansvar kring. Vi strävar mot att arbeta i små självstyrande team, med täta releaser. När det gäller arbetsmetod är agilt tankesätt överordnat processer och styrning. Teamet styr själva över sin arbetsprocess, vilket innebär ansvarstagande och stor möjlighet att påverka. Gemensamt för alla är att vi arbetar mot ett testdrivet tänk och har en vision kring continuous delivery. Vi har regelbundet Hackers Friday och Hackatons, där teamen själva får arbeta med research and innovation, samt icke-planerade veckor för teamnära arbete kring verktyg och tekniska förbättringar. Vi har en utmanande uppgift i att hela tiden anpassa oss till en snabbrörlig omvärld och problemställningen vi utmanas av kräver både kreativitet och hög teknisk nivå. Teamuppsättningarna gör vi om när det behövs och vi tillämpar då den senaste metodiken. Sist skedde det genom en självselekteringsövning, en övning som går ut på att personalen själva väljer det team de känner att de bidrar mest till. Vår stack: Java, Ant/Gradle, CI, CD, TDD, Jenkins, IntelliJ, Docker, React, MySQL, Node JS, Grunt, Graph QL, Jest, SASS, Wallaby, Karma, Redux, ES6 with Webpack and Babel, Enzyme. Det är ett plus om du är familjär med dessa! Vårt erbjudande Vi håller till i fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg. Vårt kontor består av ett glatt och öppet gäng på cirka 70 personer, alla med olika spetskompetenser och personligheter. Vi tror att det är just olikheterna som gör oss till ett bra team, fast ambitionen är gemensam â vi strävar efter samma mål, brinner för det vi gör och jobbar hårt i ett högt tempo. Vi satsar mycket på utbildning och har allt ifrån interna Open Source-projekt till bokcirklar och egenstudier. Konferenser åker vi på, och meetups hostar vi, antingen själva eller med partners. Vi är också aktiva inom en rad olika verktygs-communities som Atlassian User Group och React JS. Läs mer om oss: etraveli.com/technology För information: Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Dfind IT. Registrera din ansökan via www.dfind.se/it [ http://www.dfind.se/it ]. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Sara Zinad 0733 43 43 06 sara.zinad@dfind.se [ mailto: ]och/eller Malin Magnusson 0705692628 malin.magnusson@dfind.se [ mailto: ]
Företag: Dfind IT AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Frontendutvecklare med förkärlek till React.js jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Frontendutvecklare med förkärlek till React.js
Lärare i slöjd, textil till Härrydaskolan, Härryda kommun
Härryda kommun består av orterna Mölnlycke, Landvetter, Härryda, Hindås, Rävlanda och Hällingsjö. Till centralorten Mölnlycke är det 10 minuters bilfärd alt. 15 minuters bussfärd från centrala Göteborg. Kommunen har ca 37 500 invånare. Närheten till både natur och storstad lockar många att bosätta sig här. Landvetter flygplats ligger mitt i kommunen. I den kommunala förvaltningen arbetar ca 2 800 personer. Kommunen har stor inflyttning av barnfamiljer och är en barnvänlig och expansiv del av Göteborgsregionen. Härrydaskolan är en liten kommunal grundskola mitt i Härryda kommun. Här går ca 150 elever från förskoleklass till år 5. På skolan finns även två fritidshemsavdelningar. Småskaligheten ger möjlighet till en särskild sammanhållning. Alla, både barn och vuxna, ska känna sig stolta och delaktiga i vår skola. Vi har fräscha lokaler och nära till natur som skolan har möjlighet att använda i undervisningssyfte. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en kreativ och inspirerande pedagog som har erfarenhet av att utveckla elevers förmågor och har ett lågaffektivt och framgångsrikt sätt att möta eleverna utifrån deras behov. KVALIFIKATIONER Du som söker har behörighet för undervisning i textilslöjd. Du är engagerad och van att ta stort ansvar, väl förtrogen med våra styrdokument. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi påbörjar rekryteringsarbetet efter hand som ansökningarna kommer in, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser gärna att du söker tjänsten via Offentliga jobb. Om du önskar skicka din ansökan med brev tar vi emot den på adress: Härryda kommun, Personalfunktionen, 435 80 Mölnlycke Kom ihåg att ange referensnumret på den tjänst du söker. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Härryda kommun har upphandlade avtal.
Företag: Härryda kommun, Sektorn för utbildning och kultur
Ort: Härryda
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i slöjd, textil till Härrydaskolan, Härryda kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i slöjd, textil till Härrydaskolan, Härryda kommun
Specialpedagog till förskolorna Temperaturgatan 7 och 95
Västra Hisingen består av Torslanda och Biskopsgården och här bor drygt 53 000 människor med en spännande blandning av olika bakgrund och kultur. I vår stadsdel är vi övertygade om att när invånare och medarbetare får inflytande och känner delaktighet, skapar vi en bättre vardag för alla. Som en av våra 3 500 skickliga medarbetare är du med och utvecklar stadsdelen och ett långsiktigt hållbart Göteborg genom att ge våra invånare service av hög kvalitet. Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. ARBETSUPPGIFTER Som specialpedagog ser vi dig som en viktig länk i verksamhetens utvecklingsarbete samt i det systematiska kvalitetsarbetet på såväl organisations-, som grupp- och individnivå. Tillsammans med förskolechef verkar du för att utveckla en hög kvalitet på förskolan. Språk- och kunskapsutvecklande arbete och förhållningssätt samt andraspråks- och flerspråkighetsperspektiv är områden som vi ständigt arbetar för att utveckla i verksamheten. Arbetsuppgifterna innebär att: ⢠Samarbeta med förskolechef kring verksamhetsutveckling i förskolan. ⢠Att utifrån styrdokumenten observera, kartlägga och analysera behov, samt dra pedagogiska slutsatser på förskole-, grupp- och individnivå. ⢠Identifiera aktuella utvecklingsområden och bidra till kompetensutvecklande åtgärder och utbildningar. ⢠Arbeta förebyggande genom att utveckla förhållningssätt, arbetssätt och arbetsformer. ⢠Följa upp, utvärdera och dokumentera ⢠Se möjligheter till utveckling i lärandemiljön. ⢠Ge handledning, konsultation och rådgivning i pedagogiska frågor, samt vara en kvalificerad samtalspartner för personal och vårdnadshavare. ⢠Vara ett stöd till pedagoger i upprättande av handlingsplaner, samt i uppföljningen av dessa. ⢠Samverka med berörda yrkesgrupper internt och externt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har förskollärarlegitimation med vidareutbildning till specialpedagog. Du ska ha erfarenhet av arbete som specialpedagog inom förskolan. Du ska vara väl förtrogen med förskolans styrdokument och uppdrag, samt ha goda kunskaper om barns emotionella, sociala och kunskaps utveckling Som person söker vi dig som har ett starkt engagemang för arbetet inom förskolan. Du skall kunna arbeta i team men även självständigt. En viktig del i teamarbetet är att du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och kommunikativ samt gillar nya utmaningar. Du skall kunna initiera och driva utvecklingsarbeten i verksamheten, samt kunna följa upp och slutföra de insatser du driver. Du är trygg i din yrkesroll och ser barnen som viktiga medaktörer och vårdnadshavarna som värdefulla samarbetspartners. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Intervjuer kommer att hållas löpande under annonseringsperioden så tveka inte med din ansökan! Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta kan beställas på Polisens hemsida. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl a friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Frågor kring hantering av personuppgifter hänvisas till: dso@intraservice.goteborg.se. För registerutdrag eller åberopa andra rättigheter enligt dataskyddsförordningen kontaktar du Kontaktcenter Tel: 031-365 00 00, Epost: goteborg@goteborg.se
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Hisingen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Specialpedagog till förskolorna Temperaturgatan 7 och 95 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialpedagog till förskolorna Temperaturgatan 7 och 95
Fysioterapeut/Sjukgymnast, legitimerad
Majorna-Linné är Göteborgs största stadsdel med cirka 63 000 invånare och utgör en attraktiv del av staden att leva och vistas i med såväl havet som stora grönområden och ett rikt kulturutbud. Stadsdelsförvaltningen med cirka 3400 anställda arbetar inom verksamheter som förskola, grundskola, individ- och familjeomsorg, kultur och fritid, social omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning samt hälso- och sjukvård. Det vi gör har stor betydelse för många. ARBETSUPPGIFTER Du är sjukgymnast eller fysioterapeut och vill ta chansen att få arbeta i en central stadsdel i framkant, där vardagen kantas av stadsliv på Linnégatan, konserter i Slottsskogen, kulturupplevelser vid Röda Sten och uteserveringar vid Mariaplan? Som fysioterapeut/ sjukgymnast hos oss kan du ha patienter boende på äldreboende, korttidsenhet, LSS och i ordinärt boende. Vi kan erbjuda arbete med trevliga kollegor och en bra sammanhållning. Vi ger en god och säker vård där patienterna känner sig trygga. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer att utvecklas i din roll som sjukgymnast/ fysioterapeut. Uppdraget som sjukgymnast/ fysioterapeut inom hälso- och sjukvården i Majorna-Linné innebär att vara ansvarig för planering, genomförande och uppföljning av de fysioterapeutiska insatser som ges. Du arbetar i team tillsammans med andra sjukgymnaster/ fysioterapeuter, arbetsterapeuter, sjuksköterskor, omvårdnadspersonal och har ett nära samarbete med enhetschefer, biståndshandläggare och anhöriga. Vi bedriver även utbildning och handledning för omvårdnadspersonal. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad sjukgymnast/ fysioterapeut med minst två års erfarenhet och du har körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kommunal hälso- och sjukvård. Som person är du noggrann, strukturerad och ser lösningar i stället för problem. Du trivs i yrkesrollen och har ett professionellt och gott bemötande, är engagerad, ansvarstagande och initiativrik. Du har ett utpräglat patientfokus och en god förmåga att samarbeta kring patientens behov med övriga i ditt team. Du har god förmåga att prioritera ditt arbete och har en flexibilitet i både arbetssätt och arbetsuppgifter. Arbetet kräver initiativrikedom, en god samarbetsförmåga samt vana av att arbeta självständigt.
Företag: Göteborgs stad., SDF Majorna-Linné
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Fysioterapeut/Sjukgymnast, legitimerad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fysioterapeut/Sjukgymnast, legitimerad
Channel & Partner Manager till Aareon Sverige AB
Entreprenör som brinner för goda affärer och relationer? Sök då tjänsten som Channel & Partner Manager på Aareon i Göteborg. Här finns möjlighet att söka en spännande tjänst som Channel & Partner Manager på Aareon i Göteborg. Tjänsten är skräddarsydd för dig som är entreprenör i sinnet, brinner för affärsmannaskap och vill skapa framgångsrika samarbeten där du också får ingå i ett sammanhang med det stora internationella företaget i ryggen! Med mer än 2800 kunder i sju länder är Aareon Europas ledande samarbetspartner för digitala lösningar inom fastighetsbranschen. Vi är ensamma om att erbjuda ett enda system för ekonomi och förvaltning, ett system som kan byggas på efter behov. Vi arbetar också enbart med fokus på fastighetssektorn. Aareon Sverige AB ägs i helhet av det tyska moderbolaget Aareon AG, och är under integration i den internationella. VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Som Channel & Partner Manager ges du en unik möjlighet att ta ett stort ansvar för en central del i bolagets utveckling. Bolaget verkar och är banbrytande i en expansiv bransch, och du får arbeta med produkter och tjänster i teknisk framkant. Inom Aareon får du verka i en internationell kontext, tillväxten och utvecklingsfokuset medför dessutom goda utvecklingsmöjligheter.  DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER ⢠Övergripande ansvar för partnerskap och kanalförsäljning (inkl. cross selling) samt för implementering av marknadsplaner. ⢠Identifiering och kontraktering av nya lösnings- och kanalpartners. ⢠Hantering och förbättring av kommersiella avtal med partners. ⢠Månadsvis rapportering av KPI:er från kanalpartners. ⢠Etablerande av starkt nätverk av startups inom proptech. ⢠Samarbete, utbildning, och feedback till sälj- och marknadsorganisationer såväl internt som externt. ⢠Kvalitetsansvar samt löpande förbättring av samtliga processer. ⢠Bemötande av kundservicerelaterade frågor. ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ Som Channel & Partner Manager ska du bygga upp mervärde för över hela plattformen genom att skapa ett ekosystem av partners. Detta innebär framförallt att skapa nya samt stärka befintliga kontakter, bygga nätverk, och att arbeta brett över hela värdekedjan inom bolaget. Ett stort fokus ligger också på att implementera själva partnerlösningarna. Tjänsten är placerad i och utgår ifrån Aareons trevliga lokaler i södra Göteborg, med nära till kollektivtrafik samt goda parkeringsmöjligheter. Regelbundna resor inom Sverige och Norden ingår i tjänsten. Du ingår i ett team på ca fem personer, och rapporterar till Försäljningsdirektören för Norden. VEM ÄR DU? För att vara den vi söker tror vi att du har gedigen erfarenhet av konsultativt försäljningsarbete inom IT/digital i större organisationer. Du har dokumenterade goda erfarenheter av förhandling, och vi ser gärna att du har ett stort personligt nätverk inom relevanta områden. För att kunna verka i en internationell organisation talar/skriver du obehindrat på engelska, samt har flytande kunskaper i svenska. Erfarenhet av cloud och/eller SaaS ser vi som meriterande, men inget krav. Som person är du drivande, motiverad och resultatinriktad. Med det menar vi att du drivs av affären som en sann entreprenör, du tar stort ansvar för dina åtagande och är till lika delar visionär och "the doer". Du är målstyrd och är dokumenterat duktig på genomföra. Vi ser också att du är en relationsbyggare som vinner förtroende både inom och utanför organisationen och vet hur du får människor med dig. Med tanke på företagets verksamhet tar vi för givet att du har ett stort tekniskt intresse och följer utvecklingen inom IT/digitala lösningar med stor passion. INTRESSERAD? I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Företag: TNG Group AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Channel & Partner Manager till Aareon Sverige AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Channel & Partner Manager till Aareon Sverige AB
Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg
Har du ett intresse för sälj och ett öga för detaljer? Vill du arbeta administrativt och stötta olika marknader inom ett större internationellt företag? Då är detta det perfekta jobbet för dig! För kunds räkning söker vi en säljassistent till deras huvudkontor i centrala Göteborg. Dina arbetsuppgifter Som säljassistent kommer du att arbeta med att stödja företagets Store format director och Store format manager. Arbetsuppgifterna är väldigt varierande beorende på vad som behövs göras, det kan inkludera allt ifrån sammanställningar av tävlingar till bokningar av resor och konferanser. Du kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal och mail från anställda, göra förberedande administrativa uppgifter och hjälpa till att administrera de anställda. Andra arbetsuppgifter som kan förekomma är utformandet av prislistor, avtal och sammanställningar i Excel. Om företaget Som säljassistent kommer du att arbeta på ett säljföretag som finns i hela Sverige samt som hör till en större internationell koncern vilket gör dem till en ledande aktör på marknaden. Du kommer vara placerad på deras huvudkontor i Göteborg där det i dagsläget arbetar 5 personer. Mer information om företaget kommer ges vid intervjutillfälle. Din profil För att passa i tjänsten som säljassistent ser vi att du är driven och gillar ordning och reda, detta då tjänsten innebär mycket eget ansvar samt ett öga för detaljer. Du skall inte vara rädd att ta egna initiativ och ständigt söka nya sätt att effektivisera arbetet och förbättra processer. Vidare skall du vara social och serviceinriktad då du dagligen kommer ha kontakt med de olika butikerna. Skallkrav: - God datorvana: Officepaketet, framförallt Excel - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av försäljning och administrativa uppgifter Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter â hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Omgående Omfattning: Heltid Placering: Centrala Göteborg Vi behandlar ansökningar löpande, skicka därför in din redan idag. Välkommen till Framtiden!
Företag: Framtiden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljassistent till större säljföretag i centrala Göteborg
Fritidspedagog till Ängås skola, 80 %
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet âde vi är till förâ. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivarna inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete! Orust kommun blev nyligen utsedd till Sveriges näst bästa kommun av Lärarförbundet. På sydöstra Orust ligger Svanesund med Ängås Skola som har nära till skog och hav. Skolan är en F-9 skola som har genomgått en omfattande om- och tillbyggnad. Vi har topputrustade salar, idrottshall, aula och bibliotek. Här finns även fritidsgård och en intilliggande förskola. Skolgården har många härliga lekytor och erbjuder såväl multiplan som schackspel, lekredskap, rastbod och skolskog. Vår värdegrund går under namnet GRETA (Glädje, Respekt, Empati, Trygghet och Ansvar) och vi förväntar oss att all personal och alla elever uppfyller tydliga ömsesidiga förväntningar i enlighet med vårt värdegrundsarbete. På F-6 är vi en 2-parallelig skola och på 7-9 är vi 3-paralleliga. På skolan går ca 500 elever. Vi tillämpar samlad skoldag, vilket ger eleverna möjlighet att tillgodogöra sig fritidshemspedagogiken samt förutsättningar att bygga goda relationer med personalen på fritidshemmet. Genom friskopassen ger vi eleverna såväl kvalitetshöjning som trygghet. Vi har 4 fritidsavdelningar och söker nu en utbildad fritidspedagog med behörighet att undervisa i skola och på fritidshem. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta både i klass och på fritidshemmet. Du förväntas kunna hålla i egna lektioner med frisko och elevens val samt i såväl skola som fritidshem ibland arbeta ensam och ibland tillsammans med en eller flera kollegor. Du behöver vara bekväm såväl med att planera egna projekt, lektioner och teman som att ta ansvar för din avdelnings planering tillsammans med kollega, samverka med läraren i klassen och vara delaktig i den gemensamma och övergripande planeringen för samtliga 4 fritidshem på skolan. Du bidrar i det systematiska kvalitetsarbetet på enheten som omfattar planering, genomförande, uppföljning och analys. Om dig Du har god kunskap om läroplanens innehåll och mål, såväl i teori som praktik. Du är självständig, ansvarskännande och trygg med att arbeta ensam i barngrupp, men du är också en respektfull lagspelare som både ger och tar i arbetslaget. Du är medveten om att var och en bidrar till en bra verksamhet med god kvalitet och kedjan är aldrig starkare än dess svagaste länk. Du är välkommen till ett härligt gäng bestående av män och kvinnor, unga och något äldre, som trivs med eleverna och varandra. Hos oss är ärlighet, glädje och humor viktiga byggstenar för trivseln. Vi är medvetna om att vi är varandras arbetsmiljö och vill gärna ha med dig i gänget â vi hoppas att du vill bli en del av oss! Övrigt Tillsvidaretjänst med fast månadslön. Sista ansökningsdag 2018-06-11. För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren. Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Företag: Orust Kommun
Ort: Orust
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog till Ängås skola, 80 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog till Ängås skola, 80 %
Söka jobb tips