Bagare_Konditor Stockholm jobb - lediga jobb

Bagare_Konditor Stockholm jobb Bagare_Konditor Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bagare_Konditor Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Bagare_Konditor Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Finsktalande marknadsförare till Nordax- Stockholm

  2. Kredithandläggare- Stockholm

  3. IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen- Stockholm

  4. SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem- Stockholm

  5. Resultatenhetschef- Stockholm

  6. Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!- Stockholm

  7. Barnskötare- Huddinge

  8. SJ IT söker Asset Manager- Stockholm

  9. Säljare till köksavdelningen- Nacka

  10. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?- Stockholm


Mer beskrivning

Finsktalande marknadsförare till Nordax
PerformIQ Företagspresentation Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Tjänstebeskrivning Har du finska som ditt modersmål och är bra på att utrycka dig i skrift? Tilltalas du av sälj och marknadsföring? Vill du arbeta på ett framgångsrikt företag som präglas av nytänkande och entreprenörskap, tillsammans med kollegor från hela Norden och Tyskland? Då kan denna tjänst på Nordax vara helt rätt utmaning för dig! Beskrivning av arbetsuppgifter: Som marknadsförare på Nordax kommer du i huvudsak att ha ett övergripande administrativt ansvar för marknadsföringen mot Finland. Du kommer även vara delaktig i utvecklingen av både nya och befintliga marknadsföringskanaler, samt administrera löpande marknadsaktiviteter i övriga marknader. Du kommer att ha huvudansvaret för att monitorera den finska lånemarknaden genom att följa konkurrenter, trender och utföra benchmarkanalyser. Du kommer att tillhöra marknadsavdelningen, ett team på nio personer, som tillsammans ansvarar för all kundkommunikation och försäljning i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Tyskland. Avdelningen präglas av entreprenörskap, flexibilitet och ett starkt samarbete. Krav på person För att vara rätt kandidat för denna position stämmer du in på följande punkter: • Finska är ditt modersmål men du behärskar även svenska och engelska mycket väl. • Du har gärna eftergymnasial utbildning inom exempelvis marknadsföring, försäljning, ekonomi eller motsvarande. Om du inte innehar någon eftergymnasial utbildning har du istället arbetslivserfarenhet inom marknadsföring och/eller försäljning. För att passa in i teamet på marknadsavdelningen vill vi att du känner igen dig i följande beskrivning: • Du är en social och lättsam person som kan ta för sig i nya sällskap. • Du är noggrann och har ett öga för detaljer. • Du kan uttrycka dig väl i skrift. • Du är ansvarstagande med hög ambition. • Du är kreativ och kommer ofta med nya idéer. Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst. Start: Enligt överenskommelse, dock tidigast september 2013 Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstid: Kontorstider Plats: Centrala Stockholm I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Åsa Almgren, Rekryteringskonsult, på 073-353 75 14 eller asa.almgren@performiq.se Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Företag: PerformIQ AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande marknadsförare till Nordax jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande marknadsförare till Nordax

Kredithandläggare
Dahl Sverige AB är Sveriges ledande handelsföretag inom VVS, Mark&VA, Industri, Kyla och Fastighet. Vi erbjuder även verktyg och andra förnödenheter. Dahl har idag 64 yrkesbutiker och omsättningen uppgår till 5 mdkr. Våra främsta kundgrupper är VVS-installatörer, Mark&VA-entreprenörer, kommuner samt fastighetsförvaltningsbolag. Optimera Svenska AB är en av Sveriges ledande bygghandelskedjor för proffs. Optimera har i dag ett fyrtiotal byggvaruhus, från Töcksfors i norr till Trelleborg i söder. Våra kunder är yrkesarbetande hantverkare samt konsumenter som värderar service och kunskap. Ambitionen är att bygga långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartner och vår personal genomgår fortlöpande utbildningar för att vår service ska vara i högsta klass. Optimera finns förutom i Sverige dessutom i Danmark, Norge, Estland och Lettland. Optimera Svenska AB omsätter drygt 2 mdkr i Sverige och antalet anställda uppgår till ungefär 700. Sedan 2004 ägs Dahl Sverige AB och Optimera Svenska AB av den franska industrikoncernen Saint-Gobain. SW söker för Dahls räkning en kredithandläggare med kunskaper av kravhantering. De sitter i ljusa och fina lokaler i Bromma och ekonomiavdelningen består av ca 25 personer. Tjänstebeskrivning I rollen som kredithandläggare kommer du att tillhöra kreditgruppen som består av 10 personer och Du kommer exempelvis att: -       Göra kreditbedömning -       Göra ordersläpp när kunden gått över sin limit och justering av limit -       Göra kontoupplägg -       Kreditbevakning -       Ha telefonkontakt med våra butiker och kunder Tjänsten innebär mycket självständigt arbete och det ingår även andra för avdelningen förekommande arbetsuppgifter. Du välkomnas i ett glatt gäng med stort engagemang. Lämplig bakgrund Vi söker dig som en har eftergymnasial utbildning med ekonomisk inriktning samt kunskaper i Excel. Du ska ha erfarenhet av kreditbedömning och gärna kravhantering. Det är en merit om du har jobbat i Movex men inget krav. Som person är du anpassningsbar och flexibel. Du bidrar med positiv energi i gruppen och har ett strukturerat arbetssätt. Du är analytisk, noggrann och har lätt för att samarbeta. Du drivs av att ge bra service och är lösningsfokuserad. Viktig information Ovanstående är ett konsultuppdrag med start 2013-08 - 2013-10 med anställning hos SW . För rätt person ser kunden stora möjligheter till förlängning och ev. övergång till dem. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Nordin, 08-407 55 66 Konsult hos SW Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Företag: Dahl
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kredithandläggare jobb, Kredithandläggare Stockholm, Kredithandläggare Dahl
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kredithandläggare

IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen
Jernhusen Presentation Jernhusens IT-avdelning har som mål att skapa hållbara IT-lösningar som stödjer användarnas behov. Vi är idag sex medarbetare som fokuserar på projektledning, viss systemförvaltning och användarstöd. Vi hanterar den långsiktiga planeringen av IT-leveranserna och leder konsulter som genomför den faktiska utvecklingen. Vi är just nu inne i en fast där vi också ägnar tid åt att forma sättet att driva IT-projekt och hur vi hanterar systemförvaltningen. Då en av medarbetarna nu slutar söker vi en engagerad IT-projektledare/Verksamhetsutvecklare. Tjänsten rapporterar till Chef IT. Arbetsuppgifter I befattningen ingår att fungera som ägare av Jernportalen, Jernhusens kanal för åtkomst av information, byggt i Sharepoint. I detta ingår att ansvara för den långsiktiga utvecklingen och förvaltningen av Jernportalen samt att leda och driva arbetet för att Jernportalen ska bli ett effektivt och kvalitetssäkrat verksamhetsstöd. Arbetet genomförs i nära samarbete med ägare och beställare av ingående delar och funktioner. Rollen är strategisk och tänker på 1-3 års sikt samt kräver förmåga att jobba med verksamhetsutveckling i kombination med att skapa hållbara IT-lösningar. Utöver detta ingår även att kunna fungera som övergripande projektledare för utvecklingsprojekten inom IT i rollen som leveransansvarig. Utbildning/erfarenhet Kompetensmässigt är kravet erfarenhet av att jobba med verksamhetsutveckling och att därmed stödja verksamheter med nya IT-lösningar i kombination med nya arbetssätt. Utbildning på akademisk nivå inom IT, minst 5 års erfarenhet som IT-projektledare, gärna med erfarenhet av att använda Scrum är högt önskvärt. En bakgrund som utvecklare av Sharepointlösningar samt erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är självgående, ödmjuk och trygg som person. Du är resultat- och målinriktad med starkt driv och hög ambitionsnivå. Då arbetet medför många interna och externa kontakter är det viktigt att du är en relationsbyggare, kan kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och kan företräda IT-verksamheten i löpande direktkontakter med övriga Jernhusen och våra leverantörer. Du är jordnära, affärsmässig och serviceminded samt van att driva frågor framåt, prioritera och planera. Företagsbeskrivning Jernhusen äger, utvecklar och förvaltar ett fastighetsbestånd av stationer, stationsområden, underhållsdepåer och gods- och kombiterminaler längs den svenska järnvägen. Vi är ett kommersiellt fastighetsföretag som är helägt av den svenska staten. Vårt uppdrag är att generera vinst som investeras tillbaka i våra fastigheter, däribland stationer och underhållsdepåer. På så vis vill vi bidra till ökad samhällsnytta, bättre miljö och ökat resande med kollektivtrafik. Företagets hemsida www.jernhusen.se Sluttext Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult på Poolia IT, Marie Strömberg på nummer 08-555 651 33. Urval sker löpande men på grund av semestertider kommer intervjuer ske först i slutet av augusti.
Företag: Jernhusen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-projektledare/ Verksamhetsutvecklare till Jernhusen

SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande systemområdesansvariga. Rollen som systemområdesansvarig är en av de viktigaste rollerna på SJ IT och innehåller ett brett ansvar med krav på hög kompetens inom systemområdet. Som vår nya Systemområdesansvarig (SOA) för Biljett och bokningssystem har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT på enheten Drift & Förvaltning. Rollen som Systemområdesansvarig för systemen är att ansvara för SJs biljett och bokningssystem, som tillhandahålls av underleverantören Linkon AB, som tillika är ett helägt dotterbolag till SJ AB. Systemområdesansvarig ansvarar för förvaltning och underhåll och vidareutveckling av leveransen alla tjänster. Det innebär att du har ett nära samarbete med SJs verksamhet och även en nära dialog med Linkon och andra leverantörer inom allt mellan kravställning till driftstabilitet för de olika tjänsterna. Ansvarområden •Ta fram korta och långsiktiga strategier •Vara länken mellan IT och verksamheten gällande Linkons system •Medverka vid framtagning och beställning av förbättringar. •I sammarbete med leverantör och arkitekter ta fram och godkänna lösningsförslag. •Etablera förvaltnings och utvecklingsplaner. •Bevaka och genomföra livscykelhantering och TCO. •Förhandla och följa upp avtal, SLA:er mm. med leverantörer. •Eget budgetansvar som inbegriper prognoser, business case mm. Din bakgrund •Vi ser gärna att du har goda kunskaper och mångårig erfarenhet av verksamheten inom resebranschen •Krav och analysarbete •Erfarenhet från systemförvaltning •Mycket god erfarenhet av att arbeta i projekt •Mycket god teknisk förmåga Du är en person som är en tydlig teamspelare med vilja och förmåga att engagera och samarbeta. Du är positiv, målmedveten, drivande och innehar en personlig mognad och integritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet och intresse av förändringsarbete samt god erfarenhet samt att du är van att röra dig mellan IT och verksamheten, och brukar ha en drivande roll som även slutför uppgifter i tid med kvalitet. Vi tror att du har ett stort engagemang, entusiasm i att utveckla lösningar och att jobba i projekt samt att du har ett högt driv med energi. Vi vill att du på ett positivt och coachande sätt sporras av att utveckla nya och befintliga relationer. Du har akademisk utbildning gärna Datateknik eller Systemvetenskap eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Vill du anta denna tuffa och roliga utmaningen? Välkommen med din ansökan! Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Susanne Bostam Edin, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 63. Du söker ovan n
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Systemområdesansvarig Biljett och bokningssystem

Resultatenhetschef
Täby är en av Sveriges mest attraktiva kommuner med närhet till både arbetsplatser, grönområden och skärgård. Täby ligger strategiskt placerat strax norr om Stockholm och det bor 65 000 personer här. Vi ser ljust på framtiden och bygger därför fler bostäder, välkomnar fler företag och satsar på förbättrad service med stor valfrihet. I Täby erbjuder vi dig stora möjligheter och intressanta utmaningar. Som medarbetare är du viktig och ditt arbete gör Täby ännu mer attraktivt. Täby - att växa med.   Kultur och fritid i Täby  söker  Utvecklingsinriktad resultatenhetschef till Ung Fritid  Vill du vara med att utveckla och göra Täbys fritidsgårdar attraktiva, spännande och intressanta för Täbys ungdomar? Då är det här en unik möjlighet för dig!   Ung Fritid bedriver barn och ungdomsverksamhet för barn och ungdomar som går i årskurs 4 och uppåt. Genom fritidsgårdar, gruppverksamheter och sommarläger erbjuder vi ett stort utbud av aktiviteter och mötesplatser året runt. Fritidsgårdarna finns utspridda över de flesta närområdena i Täby kommun. Utbud och aktiviteter varierar, men en sak finns gemensamt: Alla är välkomna! Din roll Som resultatenhetschef leder och organiserar du Ung Fritids verksamhet och utveckling utifrån vår målbild. Du har ekonomi- och budgetansvar för verksamheten, arbetsmiljöansvar samt personalansvar för 24 medarbetare som arbetar på kommunens sex fritidsgårdar. Du genomför utvecklingssamtal och lönesamtal, skriver Ung Fritids tjänsteutlåtande och är föredragande inför kultur- och fritidsnämnden i Ung Fritids frågor. Vidare marknadsför du Ung Fritids verksamhet och hittar olika former för samverkan med andra aktörer inom kultur- och fritidsområdet, utvecklar webb och sociala medier samt deltar i kultur och fritids ledningsgrupp. Du rapporterar till verksamhetsområdeschefen. Tjänsten är placerad på kultur och fritid i Bibliotekshuset i Täby centrum.  I arbetet som resultatenhetschef kommer du ha en viktig roll i att bedriva utvecklings- och förändringsarbete för hela Ung Fritids verksamhet. Vem trivs här? Vi söker dig som känner ett stort engagemang för barn och ungdomar och har förståelse för vikten av att bedriva utvecklingsarbete i en verksamhet som Ung Fritid. Krav är att du skall ha minst ha tre till fem års erfarenhet av ledarskap och verksamhetsansvar i en liknande organisation. Erfarenhet från arbete med barn och ungdomar inom kultur- och fritidssektorn är ett starkt önskemål. Erfarenhet från arbete i en politisk styrd organisation är en merit. Ett brett kontaktnät i regionen/ landet är också meriterande  Du har goda ekonomiska kunskaper och har ett mål- och resultatinriktat förhållningssätt. Som person är du kommunikativ, har ett tydligt och coachande ledarskap och en förmåga att skapa ett öppet, kreativt arbetsklimat samtidigt som du är strategisk och har lätt till beslut. I ditt arbete är du självständig, strukturerad, bra på att planera och driva arbetsuppgifterna framåt.  Du är högskoleutbildad eller har genomgått annan relevant utbildning med inriktning på ledarskap, barn och ungdomar. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i svenska språket, både i tal och i skrift. Du har goda datakunskaper.  Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.  Vi erbjuder! Du får ett spännande och utvecklande arbete med duktiga kollegor i en framåtblickande organisation och växande Stockholmskommun som har målet att bli Sveriges kvalitetskommun. Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Intervjuerna kommer att ske löpande. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast, dock senast den 27 augusti.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Resultatenhetschef jobb, Resultatenhetschef Stockholm, Resultatenhetschef Adecco Sweden AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Resultatenhetschef

Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!
Tänk om det var möjligt att ta... ...det bästa ur operatörsvärldarna och stoppa allt i samma paket - Att få tillgång till en oöverträffad täckning, prisvärda och smarta tjänster samt en helhjärtad och personlig service som alltid skall vara tillgänglig, stora som små. Hos oss får alla företag tillgång till det. Företagsoperatören Telerix söker nu nya stjärnskott till vår nya säljavdelning. Vi har nyligen flyttat in i nya och helrenoverade lokaler i Hammarby sjöstad och vill därför fördubbla vår nuvarande säljarkår på 15 stycken. Vi söker dig som: - Innehar en naturlig vinnarinstinkt - Vill skapa karriär - Inte är rädd för att anta nya utmaningar - Har en positiv syn på livet   Vi erbjuder dig:   - Timlön, provision, bonus - Nytt och fräscht kontor - Grundläggande säljutbildning - personlig coaching - Säljtävlingar med fina och roliga priser - Gymkort   känner du att allt eller bara en utav egenskaperna ovan passar in på dig? Vänta inte då, utan sök nu direkt! Vi behandlar samtiga ansökanden och återkommer med besked samma dag.   Att jobba som säljare kräver stimulans och ibland räcker inte bara lönen till. Därför är det enormt viktigt för oss att vår personal trivs och känner att de får en konstant utveckling.   Tävlingar är en självklarhet och därför har vi hela 4 tävlingar som är ständigt pågående. Allt ifrån dagstävlingar med trisslotter och biobiljetter som pris till kvartals(3mån) tävlingar med resemål som pris för hela gruppen. Barcelona... Prag... Alicante... Sälen... På 1 år! Nu SKA vi till London, vill du följa med oss? Ansök Nu.   Samtal från rekryteringssajter undanbedes.
Företag: Telerix Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nytt jobb med Timlön, Provision samt Bonus!

Barnskötare
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Tillsvidare, heltid från och med 12 augusti 2013. Under förutsättning att erfordeliga beslut tas Enhetsbeskrivning Fullersta förskola är en del i fullersta förskoleområde, tillsammans med Örtagårdens och fölets förskolor. Fullersta förskola ligger inom ett kort promenadavstånd från Huddinge centrum, där det finns goda kommunikationer med både buss och pendeltåg. Den pedagogiska verksamheten pågår ständigt på förskolan. Tillsammans med barnen utforskar vi språket, matematiken, naturen och tekniken. Skapande, Lek och rörelse har stor betydelse i den pedagogiska verksamheten. Pedagogerna är medforskande och aktiva i barnens lärprocess där barnens delaktighet är i fokus. Förskoleområdet har en ateljerista som stöttar i den kreativa processen. För att kunna följa barnets lärprocess använder vi oss av pedagogisk dokumentation i olika former "Förskolan ska lägga grunden för ett livslångt lärande. Verksamheten skall vara rolig, trygg och lärorik för alla barn som deltar. Verksamheten utvärderas kontinuerligt av pedagoger, barn och vårdnadshavare. Förskolan är medlemmar i Grön flagg och har en hög andel ekologisk mat. Om arbetet Vårt gemensamma mål är att lägga grunden för ett livslångt lärande genom att erbjuda en god pedagogisk verksamhet som är rolig, trygg och lärorik där omsorg, fostran och lärande bildar en helhet. Fullersta förskola vill bidra till att barn får en bra start i livet. Det gör vi med rörelse, hälsosam kost och lekfullt lärande där upptäckandet står i centrum. Vår framgång bygger på kompetenta och engagerade medarbetare, en välorganiserad verksamhet och god samverkan med föräldrar. Som barnskötare kommer du att ingå i en av enheternas arbetslag. Du ska bidra till kvalitativ pedagogisk verksamhet, planering, dokumentation och att kontinuerligt utveckla verksamheten. Tjänsten är på 100 % Vi erbjuder: -Handledning och nätverk för arbetslaget -Planering- och reflektions tid -Kompetensutveckling -Fyra planeringsdagar per läsår -Kommunövergripande nätverk för män i förskolan Läs mer på vår hemsida www.huddinge.se Din profil Du är utbildad barnskötare och har några års erfarenhet av förskolearbete i en åldersblandad barngrupp. Du har god kännedom om Läroplanen för förskolan samt förmåga att omsätta den i praktiken. Du är en god pedagog som kan förmedla uppdraget till föräldrar och kollegor. Du har en god teoretisk grund som du kan omsätta i arbetet. Du är handlingskraftig, engagerad och har ett professionellt förhållningssätt. Du har en god svenska så att du kan uttrycka dig i både tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av rörelse eller rytmik.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Huddinge, Barnskötare Huddinge kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

SJ IT söker Asset Manager
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! SJs IT-stöd håller på att transformeras från ett diversifierat ”best-of-breed” till ett integrerat systemlandskap baserat på ett antal strategiska plattformar uppdelat på 14 systemområden. SJs framtida IT-stöd kommer att vara ”state-of-the-art” när det gäller de systemområden som stödjer vår konkurrenskraft (kund-, planering- och produktionssystem samt IT ombord) och stödsystemen ska vara hypereffektiva byggda på best-practice och standardsystem. Denna satsning kommer drastiskt sänka SJs operativa IT-kostnader. Men för att nå dit – och för att fortsatt kunna ligga i framkant på valda system behöver vi bygga en ytterst effektiv kompetens- och beställarorganisation. I likhet med vår IT-strategi bygger vi även denna efter ”best-practice” baserat på ITIL 3. SJ ITs Operating Model bestående av 4 enheter – Verksamhetsrelationer, Strategi & Arkitektur, Projekt & Utveckling samt Drift & Förvaltning. För att lyckas med detta behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare erfarna, engagerade och drivande medarbetare. Som vår nya Asset Manager har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Tjänsten syftar till att ansvara för Asset Management processen, vars syfte är att säkerställa att alla IT-tillgångar är under kontroll och finns beskrivna på tillräcklig detaljnivå för att säkra stabil och effektiv leverans med minimala åtgärdstider. I din roll ingår följande: Ansvarområden •Ansvar/utförare av Asset Manager processen •Kontinuerligt arbeta med att förbättra AM processen •Licenshantering/SAM •CMDB •Övriga fysiska och logiska assets •Nulägesarkitektur •Optimering av IT-tillgångar •Eskalering •Rapportera till teamledare IT-Driftstöd Arbetsuppgifter •Ansvarig för AM processen •Kvalitésäkra informationen som är nödvändig för processen •Integrera sourcing partners information till SJ ”domänen” •Driva aktiviteter enligt gällande konsolideringsplan •Föreslå optimerings- och konsolideringsplan •Driva uppdatering av nulägesarkitektur •Ta fram och driva förvaltningsplan för SJ:s tillgångar Din bakgrund •Akademisk utbildning eller motsvarande •Erfarenhet av tidigare arbete med Asset Management •Erfarenhet av drift och förvaltning •Erfarenhet av systemutveckling och/eller projektledning •Goda kunskaper och erfarenhet av ITIL •Erfarenhet av att arbeta i en outsourcad miljö För att lyckas i din roll är du en nätverkande person och har förmågan av att bygga upp effektiva, sociala och professionella nätverk för att nå ut med ditt budskap utanför sin gruppering. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänsten. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker Asset Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker Asset Manager

Säljare till köksavdelningen
Stockholmarnas byggvaruhus sedan 1903 Fredells Trävaru AB är ett komplett byggvaruhus beläget i Sickla och nu även i Knivsta. Vi omsätter cirka 700 Mkr och har drygt 230 anställda. Fredells ingår i den familjeägda koncernen Stockholms Trävaru AB. Fredells är en komplett byggleverantör som arbetar med helhetslösningar för kvalitetsmedvetna företag och privatpersoner i hela Stockholm - Uppsala regionen. Som anställd på Fredells har du bra utvecklingsmöjligheter. Vi arbetar inom många olika verksamhetsområden och tjänster vilket skapar förutsättningar för dig som vill utvecklas. Fredells exklusiva köksavdelning har målet att vara den mest attraktiva köksutställningen i Stockholm. Vi har just byggt om avdelningen för att kunna erbjuda Stockholmarna huvudstadens största och finaste köksutställning. Våra varumärken är Marbodal och Alsikekök. Utöver våra fina köksmärken består köksavdelningen av vitvaror, bänkskivor, diskbänkar, fläktar och diverse kökstillbehör. Om tjänsten Vi jobbar från idé till färdig produkt och vi erbjuder våra kunder en helhetslösning där vi hjälper till med montering, ombyggnader och inredningsförslag. Vi arbetar även i nära samarbete med avdelningen för Inredning- och förvaring.   Tjänsten innebär att du är delaktig i hela försäljningsprocessen, från första kontakten med kund till offertskrivning, tidsbokning och hembesök till att köket är monterat hemma hos kunden. Dina egenskaper och erfarenheter Ett av Fredells kärnvärden är konceptet Hjälper till, vilket innebär att du har en genuin känsla för service. Vi söker nu en driven, noggrann kökssäljare som gillar ett högt tempo. Vi vill att du har mångårig erfarenhet av försäljningsarbete, gärna från byggbranschen. Har du tidigare arbetat med projektförsäljning och/eller montering (montagelösningar) är det meriterande. Självklart har du ett stort intresse för kök, inredning, färg och form. Du bör även ha erfarenhet av något offerthanteringsprogram och det är starkt meriterande om du behärskar något ritprogram, idag arbetar vi med Configura och Winner. Körkort och gymnasiekompetens är ett krav. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna varierar och kvälls- och helgarbete ingår. Ansökan Välkommen att anmäla ditt intresse via vår hemsida http://www.fredells.com/om-fredells/lediga-jobb Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande.
Företag: Fredells Byggvaruhus
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till köksavdelningen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till köksavdelningen

Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?
GLM Rekrytering är ett unikt rekryteringsföretag för dig som behöver snabb och professionell hjälp med att hitta nya, duktiga medarbetare. Vi skräddarsyr en lösning efter ert rekryteringsbehov. Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? Då är vi rätt plats för dig.  Moretime arbetar idag med fler än 1 500 kunder över hela landet. Vi är en av Sveriges ledande revisions- och ekonomibyråer med inriktning mot svenska tillväxtföretag. Moretimes affärsidé är att tillhandahålla en helhetslösning inom skatt, ekonomi och juridik till entreprenörer som driver eller etablerar små- och medelstora tillväxtföretag. Vi sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Läs mer om oss på www.moretimeoutsourcing.se Vi söker nu en person som vill utvecklas i sin karriär och växa tillsammans med oss Vi ser att du har en högskoleutbildning med inriktning revision. Förmodligen arbetar du idag på en större revisionsbyrå men känner att du kan och vill något mer. Men har du riktigt höga ambitioner kan du komma direkt från skolan. Hos oss arbetar man hårt och får lika mycket tillbaka. Vi ger dig ett nära arbete med kund och större ansvar. Vi uppskattar och värderar ditt arbete från första stund. Som person är du noggrann, affärsmässig, professionell, driftig och uppskattar att arbeta nära kunden i en konsultativ roll. Dina kollegor är sociala, positiva, stresståliga och trivs med personliga kontakter, vilket vi också tror att du gör. Arbetsuppgifter Arbetet består av att assistera en eller flera revisorer där ni tillsammans kommer att planera, genomföra och rapportera en revision. Vi arbetar nära kunderna och alltid med kundens intresse i fokus. Det innebär att du har ett stort eget ansvar och utrymme för att skapa egna kontakter såväl som din egen utveckling. Vi erbjuder dig En spännande och utvecklande tjänst i ett företag som ständigt växer och utvecklas och där man har kul på arbetet. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter hos oss. Tillträde och omfattning Omgående. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Låter det här intressant? Ta chansen! Välkommen med din ansökan här. Har du frågor går det bra att kontakta rekryteringsansvarig via mail på ida@glmrekrytering.se Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker löpande.
Företag: GLM Rekrytering (Global Labour Market AB)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du en ambitiös revisorsassistent som vill ha det lite bättre?


Sök lediga jobb Bagare_Konditor Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se