Bar och serveringspersonal sökes jobb - lediga jobb

Bar  och serveringspersonal sökes jobb Bar och serveringspersonal sökes jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bar och serveringspersonal sökes. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Bar och serveringspersonal sökes. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog- Stockholm

  2. Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö- Stockholm

  3. Platschefer Stockholm- Stockholm

  4. Vi söker en inköpare med förhandlingsvana- Solna

  5. Kock till Vallaskolans kök- Södertälje

  6. Nannynu! Barnvakt Stockholm Nacka 2 eftermiddagar/vecka- Nacka

  7. Personlig assistent sökes till en man i Nacka.- Nacka

  8. Jurist- Stockholm

  9. UTREDNINGSSTÖD I VID FRAMTAGANDE AV RIKTLINJER!- Stockholm

  10. Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 5em/v- Stockholm


Mer beskrivning

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Sörgårdsskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Björnbodaskolan är en F-6 skola med ca 580 elever. Sörgårdsskolan är annexskola med ca 240 elever, också årskurs F-6. Båda ligger i Vinsta/Kälvesta i Vällingby. Björnbodaskolan är indelad i årskursarbetslag med två-tre klasser per årskurs. I Sörgårdsskolan är det en klass per årskurs, stora klasser. I fritidsklubbsverksamheten är det ca 120 elever från årskurs 4-6 inskrivna, med tonvikt på åk 4-elever. Fritidsklubbsverksamheten bedrivs i parkleken Björnideparken. 1 plats(er). Fritidspedagog/fritidsledare till fritidsklubbsverksamhet Enheten Björnbodaskolan - Sörgårdsskolan söker en fritidspedagog/fritidsledare till sin fritidsklubbsverksamhet för åk 4-6 elever. Du kommer att arbeta med två andra fritidsledare på em-tid i en parklek som heter Björnideparken. Tjänsten är på 50% och till att börja med tidbegränsad. Vi vill att du är behörig fritidspedagog/fritidsledare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 11 dagar - 3 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: rektor Agneta Brandelius,08-50805761 Mia Mårtensson, bitr rektor, 08-50805221, 076-1205221 Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Sörgårdsskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog

Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi en driven platsannonssäljare till Sveriges och världens största mediehus inom IT, teknik, affärer och miljö. Vi söker dig som vill arbeta med B2B-sälj på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter där bara du själv sätter gränserna för hur högt du vill nå. Har du dessutom ett intresse för miljö och hållbar utveckling ser vi det som ett stort plus! Tjänsten Som platsannonssäljare bearbetar du i stort sett alla företag/organisationer som har behov av Miljö- eller hållbarhetskompetens. Varumärket (mediakanalen) som du arbetar för är mycket välkänd och uppskattad i sin nisch. Arbetet består av både ringa på eftermarknaden 50% dvs på platsannonser som redan publicerats någon annan stans. 30% proaktivt arbeta med stora kunder som kommer köpa flera gånger under samma år och där det är viktigt att bygga relationer och förtroende och 20% employer branding, dvs varumärkesbyggande annonsering för kunden som arbetsgivare. Framöver får du även möjlighet att hålla möten på egen hand ute hos kund och prospekts. Din arbetsplats är på det moderna kontoret i city och du kommer ingå i ett team med fem drivna kollegor. Som platsannonssäljare erbjuds du en spännande tjänst i ett växande företag som satsar stort. Företaget erbjuder en fast och stabil grundlön samt ett generöst provisionssystem. Kvalifikationer För att passa i rollen som platsannonssäljare ser vi att du har: • Minst gymnasieutbildning • Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande • Stort intresse att utvecklas inom försäljning • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Är du säljaren med DET? Den person vi söker ska drivas av att hitta de bästa annonseringslösningarna för våra kunder. Har du en enorm energi, drivkraft och en stark vilja att lyckas? Vi söker dig som är kommunikativ och social, som älskar affärer och vill jobba mot högt uppsatta mål, en teamplayer som även är duktig på att arbeta självständigt. Vi erbjuder dig en arbetsplats som karaktäriseras av entreprenörskap, resultatfokus och trevliga kollegor. För rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling och en intern karriär på ett expanderande företag. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sökord: säljare, innesäljare, Account mananger, platsannonssäljare.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platsannonssäljare med höga ambitioner inom miljö

Platschefer Stockholm
Espresso House är en coffeeshop-kedja med över 100 coffeeshops runt om i landet. Vår vision är att erbjuda ”Världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst”! Vi är drygt 900 engagerade och glada människor som älskar kaffe och alltid sätter gästen först. Under 2013 blir vi ännu fler, då vi har en kraftig expansionsplan framför oss. På Espresso House lever vi efter värderingarna: gästen går alltid först, vi älskar initiativ och ansvar, vi pratar med varandra och vi har kul på jobbet, samtidigt som vi skapar lönsamhet!I dagsläget söker vi Dig som lockas av att arbeta som Platschef på Espresso House i Stockholm. Om Du känner igen Dig i följande beskrivning kan Du vara rätt person för tjänsten: Du är en serviceinriktad ledarpersonlighet med ordningssinne, som vill känna stolthet i ditt arbete. Du kan skapa rutiner i vardagen och samtidigt stå för ett flexibelt och nytänkande arbetssätt. Du vill vara ledare för att få vara med och påverka och inspirera dina medarbetare till nya prestationer och älskar att se andra personer växa. Siffror och lönsamhet lockar Dig och Du är alltid intresserad av att överträffa både dina egna och omgivningens förväntningar. Du trivs i ett högt tempo och har förmågan att lägga in rätt växel när det krävs. Vad gör Du som platschef? Den största delen av tiden arbetar Du som Barista i baren, där målsättningen är att Du och dina Baristor gemensamt skall sträva efter att uppnå och överträffa budgeterade försäljningsmål. I arbetsuppgifterna ingår också schemaläggning, beställningar, kontakter med leverantörer, hygienfrågor, personalfrågor och uppföljning av det ekonomiska resultatet. Arbetet är krävande men utvecklande och Du måste vara beredd att arbeta hårt och bjuda mycket av dig själv. Ansvaret är stort och i många avseenden jämförbart med att driva egen verksamhet, men det finns en stabil supportorganisation som stöttar för att säkerställa konceptet (drift, HR och marknad). Du är antagligen 25-45 år, har erfarenhet av ledande roll inom servicebranschen.    Tjänsterna omfattar heltid. Månadslön enligt kollektivavtal med HRF. Vi håller intervjuer och rekryterar löpande under våren.
Företag: Espresso House
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Platschefer Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschefer Stockholm

Vi söker en inköpare med förhandlingsvana
EMC Corporationär världens ledande leverantör av produkter, tjänster och lösningar för lagring och hantering av information. EMC:s automatiserade lagringsnätverk hjälper organisationer att maximera värdet av sin information till lägsta möjliga kostnad vid varje tidpunkt i informationens livscykel. EMC finns idag representerade i mer än 80 länder med totalt ca 60 000 anställda världen över. EMC:s svenska organisation har vuxit stadigt sedan etableringen 1995 och idag arbetar 140 personer på våra två kontor i Stockholm och Göteborg. Mer information om EMC:s produkter och tjänster finns påwww.sweden.emc.com respektivewww.emc.com. Rollen som inköpare innebär ett brett ansvar för hela inköpsprocessen. Du kommer att driva inköpsprocessen och utvärdera leverantörer för att säkerställa pris och kvalitet.  Det handlar om långsiktiga samarbeten med leverantörer men kan även innefatta större, kortvariga investeringsprojekt. Du kommer att arbeta med inköp för EMC i Sverige Norge, Finland och Danmark. Du kan beslutskraftigt driva inköpsprocessen utifrån organisationens behov, med utgångspunkt från centrala inköpsstrategier och avtal, från upphandling och riskbedömning till uppföljning. Du kommer även att ansvara för dagliga operativ frågor. Du hanterar inköpsordrar och ser till att nya leverantörer läggs in i systemet. Vid behov, se över fakturor med leverantörsreskontra när priset eller villkor inte är överens med beställningen Du har förmåga att arbeta med minimal struktur och besitter en hög grad av kreativitet. Du har förhandlingsvana och kan argumentera för din sak. Som person är du stresstålig, social och serviceminded. Du tycker om att ta egna initiativ och får saker gjorda. Du är analytiskt lagd och har förmåga att arbeta effektivt i organisationen. Erfarenhet/utbildning Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av inköp. Det är meriterande med erfarenhet från arbete i internationell organisation Du som söker har universitetsexamen inom relevant utbildning exempelvis ekonomi/inköp/logistik. Du har goda kunskaper i Officepaketet framförallt Excel.  Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet SAP och/eller Oracle baserade system. Då du arbetar i en internationell organisation förutsätts det att du behärskar både engelska och svenska mycket väl i tal och skrift. Vi kommer att intervjua löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. EMC samarbetar med Randstad i denna rekrytering. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carin Wall på tel. 072 988 90 07. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB
Ort: Solna
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en inköpare med förhandlingsvana jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en inköpare med förhandlingsvana

Kock till Vallaskolans kök
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör ARBETSUPPGIFTER Vallaskolans kök är en enhet som först och främst riktar sig till elever i årskurs F-6 men lagar även mat till äldreomsorgen som ligger beläget i Enhörna. Du förväntas med övriga medarbetare planera matsedlar, göra inköp, matlagning, diskning, servering, egenkontroll samt övriga förekommande uppgifter i storhushåll. Du kommer att svara mot kökschef. Goda datorkunskaper är ett krav då alla beställningar görs via dator. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är engagerad och med en vilja att utveckla måltiden till en av dagens höjdpunkter för våra matgäster. Du strävar alltid efter högsta kvalitet på maten du serverar och drivs av ett genuint intresse för mat och smaker men har även öga för de små detaljerna som förhöjer måltidsupplevelsen till dagens höjdpunkt. Du ser möjligheter snarare än problem i alla lägen och sätter självklart matgästernas bästa i första hand. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person, dock krävs att du har gått restaurangprogrammet eller motsvarande på gymnasie och/eller har dokumenterade yrkeserfarenheter som motsvarar. Vill du vara med och bidra till att göra Södertäljes måltider till Sveriges bästa - då är kanske detta något för dig? Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Kostenhet - Skola
Ort: Södertälje
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Kock till Vallaskolans kök jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock till Vallaskolans kök

Nannynu! Barnvakt Stockholm Nacka 2 eftermiddagar/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Nacka vill ha barnpassning 2 eftermiddagar/vecka, vilka dagar är flexibelt. Barnvakten hämtar på förskola ca kl 15/16 och är med barnen (3+5 år) till ca kl 19. Barnvakten får gärna tycka om att laga mat. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (beroende av erfarenhet) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Nacka
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Nacka 2 eftermiddagar/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Nacka 2 eftermiddagar/vecka

Personlig assistent sökes till en man i Nacka.
Vi söker en personlig assistent till en man i 60-års åldern som bor i Nacka. Mannen har assistans dygnet runt. Han behöver hjälp med det mesta som uppkommer i vardagen. Du som söker ska vara ordningsam, trevlig och förstående. Du ska tycka om att gå ut och promenera. Vi ser helst att du är rökfri och inte är pälsdjursallergiker. Tjänsten är på ca 80 % och vi ser gärna till kvinnliga sökande. Vi söker även efter dig som kan jobba cirka 20%. Erfarenhet från arbete som personlig assistent eller annat vårdarbete är meriterande med det viktigaste är att personkemin stämmer. Välkommen att söka snarast!! Ansökningar kommer att behandlas fortlöpande. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande tider. Timanställning, 80 %. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Kontaktperson: Kajsa Friman Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Nacka
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till en man i Nacka. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till en man i Nacka.

Jurist
Finansinspektionen (FI) söker en jurist till enheten Försäkringsrätt liv. Enheten ansvarar bl.a. för regelgivning, föreskriftsarbete samt tillstånds- och sanktionsprövningar av livförsäkringsföretag och pensionsstiftelser. Enheten är ett viktigt stöd i tillsynsarbetet som FI:s tillsynsenheter utför och har löpande kontakter med företrädare från branschen och Regeringskansliet. Enheten deltar också aktivt i arbetet inom Europiska försäkrings- och tjänstepensionsmyndigheten (Eiopa). Vi erbjuder dig en tjänst där du tillsammans med enhetens övriga medarbetare kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter och fungerar som ett stöd i tillsynen av företagen inom enhetens ansvarsområde. Du kommer att arbeta nära medarbetare från andra avdelningar på FI och får möjlighet att medverka i enhetens internationella arbete. Din bakgrund Du som söker har en jur.kand. och flera års erfarenhet från rättsligt arbete i försäkringsföretag, advokatbyrå, Regeringskansliet eller annan myndighet. Du bör ha erfarenhet av arbete med de regler som gäller för företagen inom enhetens ansvarsområde. Du ska ha en väl utvecklad förmåga att uttrycka dig enkelt och begripligt i tal och skrift på både svenska och engelska. Vidare är det viktigt att du är drivande, ansvarstagande och kan arbeta under press samtidigt som du är noggrann och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Du ska även ha en god analytisk förmåga. Vi förutsätter att du har god samarbetsförmåga och van att skapa relationer såväl internt som externt. Information Frågor om tjänsten besvaras av enhetschef Charlotte Rørdam Carlstedt, 08-586 485 55. Fackliga företrädare är för SACO Marianne Bonde, 08-586 484 94, och för ST Johan Edhenholm, 08-787 81 90. Din ansökan med cv och personligt brev ska ha kommit in till FI senast den 30 augusti.
Företag: Finansinspektionen
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Jurist jobb, Jurist Stockholm, Jurist Finansinspektionen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Jurist

UTREDNINGSSTÖD I VID FRAMTAGANDE AV RIKTLINJER!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en person som kommer att arbeta som utredningsstöd i samband med framtagandet av riktlinjer för inköp och sourcing. De söker nu en konsult som är van att skriva rapporter kring inköp. Du kommer i din roll som utredningsstöd att agera biträdande projektledare där du kommer att ha stort eget ansvar även för andra konsulter inom uppdraget. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att utreda och arbeta fram riktlinjer vilka ska vara styrande för organisationen gällande inköp i syfte att skapa effektiva och attraktiva affärer. De riktlinjer som du arbetat fram ska hjälpa organisationen såväl i förvaltningsskedet, projektskedet och i det strategiska arbetet. Exempelvis finns ett behov av en riktlinje för inköp av större tjänsteinköp, fordon samt komplexa system. De riktlinjer du tar fram ska ge vägledning till förhållningsätt, agerande och aktiviteter samt skapa en grund för inköp av större och komplexa tjänster/produkter/system. Ditt uppdrag går ut på att ta fram en specifikation för projektet i samråd med organisationen, att samordna och delvis leda arbetet framåt, att initiera och genomföra en inventering och analys av tidigare dokument samt att leverera rapport. Kvalifikationer - Du har kompetens och erfarenhet av att stödja inköpsorganisationer vid framtagandet av strategier/riktlinjer/planer för inköp. - Du har flera års flera års erfarenhet inom inköpsorganisationer och har erfarenhet av inköp överstigande 500 mkr. - Du har ansvarat för inköp från identifiering av behov till leverans av tjänst till slutkund i en stor beställarorganisation. - Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda projekt inom detta område. - Det är meriterande om du besitter stor kompetens i att skriva rapporter tydligt och pedagogiskt och har författat minst 2 rapporten av liknande slag. - Det är meriterande om du har erfarenhet av det allmänna och de roller som stat, kommun och landsting har. - Det är meriterande om du har en kandidatexamen inom för uppdraget relevant område. - Det är meriterande om du har erfarenhet av genomförande av upphandling, förvaltning samt etablering av en affär. Personliga egenskaper Vår kund söker en person som gillar att ha många bollar i luften och har en koordinerande förmåga. Du är administrativt lagt samtidigt som du har handlingskraftig och har lätt för att se möjligheter till utvecklingsområden. Vidare trivs du i en roll där du delvis kommer att leda andra i arbetet. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Deltid, Start 2013-07-15 t.o.m. 2013-12-31 med stor möjlighet till förlängning. Du kommer tillsammans och i överenskommelse med vår kund fördela arbetstiderna för detta projekt. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga UTREDNINGSSTÖD I VID FRAMTAGANDE AV RIKTLINJER! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: UTREDNINGSSTÖD I VID FRAMTAGANDE AV RIKTLINJER!

Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 5em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen på Södermalm söker hjälp med barnpassning 5em/v (15-18 måndag-fredag). De har två barn som är 2,5 och 4,5 år. De söker en person som kan stanna åtminstone ett år. Kunskaper i grekiska är meriterande men ej ett krav. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (beroende av erfarenhet) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-24
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 5em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Södermalm 5em/v


Sök lediga jobb Bar och serveringspersonal sökes

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se