Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB jobb - lediga jobb

Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB jobb Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet- Stockholm

  2. Executive Assistant for a part time assignment- Stockholm

  3. Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?- Stockholm

  4. Mottagningssköterska till privat vårdcentral v 32,33,34- Stockholm

  5. Esri Sverige söker Systemutvecklare- Stockholm

  6. Månskenets förskola söker Förskollärare- Norrtälje

  7. Kampanjkoordinator- Stockholm

  8. Dansktalande it-support till Eniro!- Solna

  9. Junior firstline support till spännande IT-företag- Stockholm

  10. Förvaltningsekonom- Stockholm


Mer beskrivning

Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning kontinuerligt erfarna redovisningsassistenter. Uppdragen är på både hel- och deltid och av varierande längd. Wise Professionals konsultuppdrag sträcker sig över minst två månader och upp till ett år. Ditt uppdrag Som redovisningsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av löpande bokföring, redovisning och avstämninigar med mera. I rollen som uthyrd konsult ställs det stora krav på hög flexibilitet och initiativförmåga. Du förväntas snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Därtill förväntas att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi vill göra dig uppmärksam på att detta är ett en allmän annons där du har möjlighet att anmäla ditt intresse för att arbeta som redovisningsassistent via Wise Professionals i Stockholm. Håll även utkik på vår hemsida efter de uppdrag vi har som är riktade mot någon av våra kunder. Din bakgrund För rollen som redovisningsassistent söker vi i första hand dig som har gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi samt minst två års erfarenhet som redovisningsassistent eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i ett eller flera ekonomisystem. Som person är du noggrann, ansvarstagande och prestigelös. Konsultrollen ger dig möjlighet att komma i kontakt med nya uppdragsgivare och för att trivas i rollen som konsult krävs det att du är relationsskapande, utåtriktad och arbetsam. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor angående uppdraget vänligen kontakta kandidatansvarig Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistenter till Wise Professionals konsultverksamhet

Executive Assistant for a part time assignment
MultiMind Bemanning AB offers staffing and recrutiment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT. MultiMind Bemanning is looking for an Executive Assistant to an international company specialized in developing enterprise software products. The company has its Nordic head office located in Stockholm. This is a three month long part time assignment with great chances for a prolongation. In this role you will act as an ambassador for the Director, both internally and externally. You will ensure smooth and seamless integration and management of the Director’s office, applying pro-activity, initiative, discretion and confidentiality to all tasks. The role will also include to ensure that the Director and his management team operate as effectively as possible. Key Areas of Responsibility: • Proactive diary management • To deal with incoming email • Schedule weekly/monthly conference calls with management team and key stakeholders Globally, collect agenda items, attend, minute and distribute • Meeting agenda and presentation deliverables preparation • Extensive time and travel management. • Handling executives agendas during major events and provide on site support if required • Facilitate information flow between International Management team and other internal / external groups • Help support communication and co-ordination across the country communities • Process purchase orders and iprocurement requests • Responsible for booking and management of team and extended team off sites meetings • Action VP’s expense claims in a timely manner • Daily monitoring email approval requests • Responsible for monitoring approvals with VP • Internal and external meetings and event organisation • Management of ad-hoc projects and project management to solution on behalf of the VP • 100% discretion applied to confidential information Success Criteria: • Enable the Director to work as efficiently and effectively as possible • Presents a professional image both internally and externally at all times • Exceptional time management skills • Strong communication skills • Error free and timely correspondence • Use initiative appropriate to position and demonstrates a high degree of pro-activity • Responsible for ensuring the reputation of the VP is maintained at a high level Essential Experience and Professional Qualification Requirements & Personal Competencies Required: • Operated at EA level or similar for min of 3 years in a large corporate environment. • Excellent written and spoken command of English • High level of practical knowledge of tools and applications • Understanding of managerial, financial and administrative processes • Mature and professional behaviour • Able to act autonomously with limited supervision • Creative thinker and problem solution finder • Excellent organisational skills and results orientated • Project Management skills • Experienced in dealing at an Executive level both internally and externally • Intermediate level skills in Office tools and internet services • Able to work in confidence with confidential matters. • Ability to work under pressured deadlines • Ability to make decisions and be assertive where appropriate • Diplomatic and tactful • Self starter / works on own initiative • Able to take effective action without always knowing the total picture • Service minded
Företag: MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Executive Assistant for a part time assignment jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Executive Assistant for a part time assignment

Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Bromstensskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. På Bromstensskolan går ungefär 450 elever från förskoleklass upp till år 6, med ungefär 25 elever i varje klass. Skolan ligger i Spånga, strax nordväst om Stockholm och har funnits här i mer än 100 år. Vi har en härlig skolgård med fotbollsplan, klätterställningar och en stor amfiteater där vi kan samlas vid avslutningar, insjungning av våren och andra högtider. Lite fler än 60 personer arbetar här, de flesta är pedagoger och arbetar i klasserna eller i fritidsverksamheten, men vi har även ett elevhälsoteam, ett eget tillagningskök och administrativ personal. Skolan har fyra fritidsavdelningar för de yngre barnen och en fritidsklubb för eleverna på mellanstadiet. Varje fritids har egna lokaler och vi försöker samarbeta så mycket vi kan för att skapa en stark vi-känsla på skolan. Ungefär hälften av eleverna har en annan kulturell bakgrund än svensk, så vi har många berikande kopplingar ut till övriga världen. Vi ser vår mångfald som en styrka och försöker ta till vara på det vi kan lära oss av olika kulturer. Sedan höstterminen 2012 finns en helt ny skolledning som leder arbetet med att göra Bromstensskolan till en fantastisk skola. Hur det arbetet ska gå till kan du läsa om under rubriken "Vision" och "Arbetssätt" på vår hemsida http://www.bromstensskolan.stockholm.se. Vi har stort fokus på vårt kvalitetsarbete, eftersom vi tror att goda rutiner är en viktig förutsättning för en väl fungerande skola. Mer om detta kan du läsa på adressen http://www.bromstensskolan.org. 2 plats(er). Två heltidstjänster, tillsvidareanställning Vi söker dig, en erfaren, engagerad och positiv fritidspedagog, som älskar att hjälpa barn att utvecklas och vill delta i vårt arbete att skapa en skola i världsklass. Du kommer att ingå i ett arbetslag där lärare och fritidspersonal tillsammans arbetar kring elever i en årskurs. På förmiddagarna stödjer du elevernas utveckling genom att delta i lektioner och på eftermiddagen leder du verksamheten på fritids tillsammans med dina kollegor. Du kan också komma att ha en ansvarig roll i arbetet med skolans rastverksamhet. Vi kan erbjuda dig en fast tjänst, där du planerar, genomför och följer upp verksamheten enligt läroplanens mål, där du får eleverna att växa, samtidigt som du är med och vidareutvecklar vår skola. Vi har höga förväntningar på dig och ditt engagemang och kan i gengäld lova dig ett mycket spännande uppdrag, där du kommer vara med och forma vår nya skola. Vi är nyfikna på dina tankar om hur man skapar en riktigt bra fritidsverksamhet och ber dig därför att, utöver din ansökan, besvara följande frågor: 1. Varför vill du arbeta just hos oss? 2. Vad anser du vara de viktigaste uppgifterna för en pedagog på fritids? 3. Vilka är dina bästa konkreta idéer för att utveckla ett fantastiskt fritids? - Du ska vara utbildad fritidspedagog eller ha likvärdig utbildning. - Du måste vara väl insatt i läroplanens mål och kan konkret beskriva hur du arbetar för att nå dessa mål. - Du måste vara lyhörd för verksamhetens krav och har lätt att anpassa dina arbetssätt till olika förutsättningar. - Du måste ha lätt att agera etisk förebild för eleverna och kan på ett naturligt sätt kommunicera din värdegrund i ord och handling. Löneform: Månadslön. Månadslön enligt avtal Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. - Du bör ha erfarenhet av arbete inom fritidsverksamhet. - Om du har haft en ledande roll i utvecklingsarbetet inom fritids är detta meriterande. Varaktighet: Tillsvidare. Tills vidare Arbetstid: Dagtid. Heltid enligt avtal. Schema med varierande tider under veckan. Tjänsterna är tillgängliga under förutsättning att de inte tas i anspråk av någon som redan är anställd inom Stockholms stad. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Per Hansson,08-508 037 02 Malin Levelius, Biträdande rektor, 08-508 037 03, 076-120 37 03, malin.levelius@stockholm.se Christine Lundén, Lärare (Lärarförbundet), 08-50803700, christine.lunden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12. 12 augusti 2013
Företag: Stockholms stad; Bromstensskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog: Vill du vara med och bygga en fantastisk skola?

Mottagningssköterska till privat vårdcentral v 32,33,34
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Vi söker en mottagningssköterska till en privat vårdcenral under veckorna 32+33+34. Arbetet innebär mottagningsarbete på vårdcentral. är du intrsserad av att arbeta på en mycket trevlig vårdcentral och har den erfarenheten av detta arbete så skynda dig att höra av dig omgående. Kontakta oss på nurse@dedicare.se , eller ring 08-555 656 40, läs gärna mer om oss på www.dedicare.se Om Dedicare Arbetar du mer än 110 timmar under veckorna 26-33 bjuder vi Dig på en SPA-helg! Dedicare erbjuder: Sommarbonus - SPA helg! Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Periodanställning Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Mottagningssköterska till privat vårdcentral v 32,33,34 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mottagningssköterska till privat vårdcentral v 32,33,34

Esri Sverige söker Systemutvecklare
Gillar du kartor, geografi, teknik och människor? Letar du efter en kreativ miljö där det gäller att hänga med i utvecklingen? I så fall kommer du och Esri Sverige att trivas ihop. Vi är ett företag som kombinerar en lång tradition som landets ledande experter på geografiska informationssystem (GIS) med en stark drivkraft att sprida GIS till fler och nya användare. Sällan har intresset för kartor och geografi varit så stort som nu och de flesta använder sig av tekniken till vardags via webb, smartphone och surfplatta. En vana som man gärna tar med sig till jobbet. Så förutsättningarna att växa är goda – både för dig som anställd och för oss som företag. Esri Sverige har 100 anställda på sex kontor runtom i Sverige. Vi skapar lösningar som ger verklig kundnytta genom att tillföra geografi i våra kunders existerande IT-system. Välkommen till esri.se så får du veta mer om oss. Vi söker nu en systemutvecklare till vårt kontor i Kista. Om tjänsten Du kommer att arbeta som systemutvecklare, enskilt eller i agila utvecklingsteam. I rollen som systemutvecklare ingår att utveckla GIS- system/applikationer för webben och mobilen som kan integreras i kundens verksamhetssystem. Vi jobbar gärna enligt SCRUM-modellen.  Vi erbjuder Du blir en del av vår växande verksamhet i Sverige. Vi är ett företag med framåtanda och driv, i en familjär atmosfär. Höga krav ställs på dig och dina resultat, men du får också möjlighet att växa och utvecklas inom vårt företag. Vår mission är att föra ut ett budskap om vad den geografiska dimensionen kan tillföra olika organisationers beslutsfattande och verksamhetsprocesser.  Kvalifikationer Du är utbildad civil- eller högskoleingenjör med inriktning mot systemutveckling alternativt annan likvärdig utbildning. Som systemutvecklare har du goda kunskaper inom C#/Silverlight. Du behärskar informationssystem, designprinciper och designmönster. Vår internationella prägel gör att vi har många kontakter med våra leverantörer, kunder och systemutvecklare så det är en fördel att ha goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som i skrift.  Egenskaper Som person är du analytisk, gillar utmaningar och problemlösning samt att du gärna formulerar förslag till förbättringar inom ditt område. Du är social och tycker om att utveckla goda relationer med våra leverantörer och kunder.  Ansökan Urval till tjänsten sker löpande, så skicka in din ansökan snarast, dock senast den 31 augusti 2013.  Kontaktperson är Göran Pettersson, telefon 08-655 32 73.
Företag: Esri Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Esri Sverige söker Systemutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Esri Sverige söker Systemutvecklare

Månskenets förskola söker Förskollärare
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, musikskola, skolbarnomsorg och fritidsgårdsverksamhet. För mer information om aktuell avdelning:www.norrtalje.se För mer information om aktuell avdelning:www.norrtalje.se Rimbo västra förskoleenhet har sina förskolor i Rimbo, Rånäs och Närtuna. Månskenets förskola är belägen i Rimbo tätort. Till denna enhet hör Månskenet, Bålbro, Håsta, Maskrosen och Närtuna förskolor. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och utveckla Rimbo västra förskoleenhets förskolor. Månskenets förskola söker en förskollärare som kan bidra till barns utveckling och lärande, du ska vara väl förtrogen i läroplanens mål. Det är viktigt att du är en medforskande pedagog och att du är en pedagog som hela tiden strävar efter att veta mer och som ser möjligheterna tillsammans med barnen. Månskenets förskola har tre avdelningar äldrebarn(4-5 år), mellanbarn (2-4 år)och en yngrebarn (1-2 år), tillsammans ca 50 barn. Som pedagog följer du med barnen när de byter avdelning och denna anställning är för de barn som är på äldrebarnsavdelningen. KVALIFIKATIONER Förskollärarutbildning. Endast behöriga sökande kommer att beaktas för tillsvidareanställning. Som förskollärare har du ett särskilt ansvar gällande planering, uppföljning, utvärdering och utveckling av verksamheten. Detta arbete ska du driva tillsammans med övriga kollegor på förskolan utifrån målen i läroplanen Lpfö98/10, men du ska även ha förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Det är en stor fördel om du har arbetat med pedagogisk dokumentation.
Företag: Norrtälje kommun, Rimbo v:a förskoleenhet, Barn- o utb kontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Månskenets förskola söker Förskollärare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Månskenets förskola söker Förskollärare

Kampanjkoordinator
Vi söker för en kunds räkning en kampanjkoordinator med sinne för ordning och reda. Som person är du en rak och tydlig kommunikatör med vana att fördela och leda en arbetsgrupp. Din placering kommer att vara på ett större företag där du kommer arbeta med att koordinera arbetet och ha ansvar för alla funktioner som berörs i en kampanj. Du kommer fungera som spindeln i nätet och se till att alla delar fungerar. I det senare skedet av kampanjen kommer du även att ha hand om kommunikationsbiten och lägga upp info på eshop. Din roll kommer även bestå av att arbeta i vårt affärssystem Movex samt i PIM med att uppdatera produktdata. Uppdragsgivare: Proffice Ort: Stockholm Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 29/7 För information: Liv Hedström Kvalifikationer: Vi söker dig som har en relevant akademisk examen och några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, har hög servicegrad och förmågan att se och lösa problem och situationer som kan uppstå. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. God systemvana och meriterande är om du har erfarenhet från att arbeta i Movex eller PIM (Heiler system) Som person är du lojal, noggrann, orädd, och initiativrik. Du trivs med att leda och fördela och har tidigare arbetat med kampanjer. Det är viktigt att du trivs när det är ett högt tempo och att du kan arbeta självständigt. Är du är social och vågar ta för dig är det här rätt jobb för dig! Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Kampanjkoordinator jobb, Kampanjkoordinator Stockholm, Kampanjkoordinator Proffice Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kampanjkoordinator

Dansktalande it-support till Eniro!
Som Dansktalande Service Desk Agent på Eniro kommer du att ta emot inkommande samtal i Eniros Service Desk som idag består av ett serviceinriktat team på 4 personer. Teamet arbetar med internsupport till medarbetarna då det gäller allmänna it-frågor som behörigheter, lösenord och inloggningsproblem m.m. Du ska noggrant logga de ärenden du hanterar och upprätthålla en hög servicenivå vid både låg och hög belastning. Service Desken tjänstgör som Eniros enda kontaktpunkt för interna supportfrågor och du får en viktig roll inom vår organisation. Som person är du ambitiös, analytisk, driven, ödmjuk och lättlärd. Du söker ständigt efter möjligheter att se förbättringsmöjligheter och tar gärna initiativ, en viktig egenskap då vi ständigt analyserar vårt arbete och söker efter förbättringar. Du värdesätter eget ansvar, högt tempo, lagarbete och rak kommunikation. Du har avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet av service och kundbemötande sedan tidigare. Du har även erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg, gärna i en kundtjänst eller supportfunktion. Du har mycket goda kunskaper i danska och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska kunna uttrycka dig obehindrat på engelska och det är önskvärt att du kan föra enklare konversation på svenska. Vi erbjuder dig en roll där du får möjlighet att utvecklas inom it och ytterligare bredda sina kompetenser. Hos oss får du en grundlig introduktion till arbetsrutiner och interna system. Vi ger dig också goda förutsättningar för vidare kompetensutveckling, om du själv har drivet och viljan att gå vidare. För vi vill ju självklart att du stannar och utvecklas hos oss! Du får som anställd hos oss ta del av en rad bra förmåner. Dessutom blir du en del av ett kompetent och drivet team med god sammanhållning, där vi hjälps åt för att nå goda resultat. Arbetstiderna är dagtid ca 8-17 och tjänsten är placerad på det svenska huvudkontoret i Solna. Tycker du det här låter intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Bifoga CV samt ett personligt brev där du beskriver dina kvalifikationer utifrån rollen. Urval och intervjuer sker löpande och annonsen kan eventuellt tas bort innan sista ansökningsdag. I denna rekrytering samarbetar vi med Proffice, ansök via www.proffice.se. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa Fatu Lönnberg 0733- 434 667 eller Maria Callaghan 0733- 434 575. Uppdragsgivare: Eniro Ort:Stockholm Omfattning: Heltid Eniro är den lokala sökmotorn. En smart genväg till det du behöver, i din närhet eller dit du ska. Genom att använda Eniros tjänster kan både företag och konsumenter på ett enkelt sätt hitta de försäljningsställen som har de produkter och tjänster man är intresserad av. Oavsett om kanalen är internet, katalog eller mobil. Annonsörer kan aktivt marknadsföra sig till köpbenägna konsumenter och företag och därmed få nya kunder och ökad försäljning.?Eniro är ett av de största lokala sökföretagen i Norden och Polen. Bolaget har cirka 3 200 anställda samt är noterat på Nasdaq OMX Stockholm sedan år 2000. Under 2012 uppgick intäkterna till 3 999 MSEK, med ett resultat före avskrivningar (EBITDA) på 976 MSEK. Huvudkontoret finns i Stockholm. Mer om Eniro på www.eniro.com Eniro - Upptäck närheten. Sök lokalt.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande it-support till Eniro! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande it-support till Eniro!

Junior firstline support till spännande IT-företag
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Bravura söker för kundsräkning en first line support. Vår kund är en helhetsleverantör inom IT som erbjuder deras kunder alla olika typer av driftlösningar. På kontoret i Stockholm är de totalt ca 60 anställda, i first line sitter 7 stycken. Det är ett företag som växer och de erbjuder stora möjligheter för den som vill vara med och påverka och växa med företaget Arbetsuppgifter: Du kommer att vara en del av first line som tar emot inkommande ärenden och ger service till deras kunder. Ärendena kommer in via mail och telefon och du kommer att ge support och service via telefon och fjärrsyrningsverktyg. Ärendena ska lösas inom 30 min och de ärenden som är av mer teknisk karaktär ska fördelas till second linje supportgrupp. Profil: - Tidigare har jobba i first line/helpdesk/servicedesk - Mycket bra kunskaper i Windows miljö både på klient och serversidan - Microsoft Officepaket - MS Active Directory och Microsoft Exchange 2003/2007/2010 - Enklare felsökning av hårdvara - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper Till denna tjänst söker vi dig som är mycket social och kundorienterad. Vi ser att du har en utpräglad känsla för service och trivs i en roll med mycket kundkontakt. För att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt är du även lyhörd och van att bemöta människor. Du är även en person som tar mycket ansvar i ditt arbete och du har ett eget driv. Övrig information: Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: first line, support, heltid, Stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Junior firstline support till spännande IT-företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior firstline support till spännande IT-företag

Förvaltningsekonom
Stockholms Stad Östermalms SDF Östermalms SDF Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Östermalms stadsdelsförvaltning är en av 14 stadsdelsförvaltningar inom Stockholms stad. Förvaltningen har en omslutning på ca 1,3 miljarder och drygt 900 anställda. Vi söker nu en controller till ekonomienheten . Ekonomienheten som består av 7 personer ansvarar för att samordna förvaltningens arbete med budget- och budgetuppföljning, bokslut och redovisning, lokalfrågor och inköp. 1 plats(er).Du kommer att stödja våra avdelningar/enheter och även förvaltningen som helhet i budget- och uppföljningsarbetet. I arbetet ingår även investerings- och driftfrågor. Du ska skapa rapporter, analysunderlag, utföra utredningar av ekonomisk karaktär och även ge allmänt stöd till organisationen. Du ska ha civilekonom eller högskoleutbildning med ekonomisk inriktning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter gärna inom offentlig förvaltning samt goda kunskaper i ekonomistyrning. Arbetet kräver också att du har goda kunskaper i Microsoft Office (främst Excel). Det är meriterande om du även har erfarenhet av affärssystemet Agresso. Personliga egenskaper: Du ska vara strukturerad, analytisk, noggrann, kunna uttrycka dig väl i tal och skrift och ha en god pedagogisk förmåga. Du ska vara serviceinriktad och ha lätt för att skapa goda relationer och trivas med att arbeta som internkonsult. Dessutom ska du vara ansvarstagande, målinriktad samt gilla att arbeta självständigt i nära samarbete med berörda. Känner du att denna beskrivning passar in på dig så tveka inte att söka till oss. Välkommen med din ansökan! Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Det är ett plus om du tidigare har arbetat som ekonom/controller inom kommunal förvaltning. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Staffan Odencrants Personalchef,0761210062 Tillträde: 2013-09-01.
Företag: Stockholms stad; Östermalms SDF
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Förvaltningsekonom jobb, Förvaltningsekonom Stockholm, Förvaltningsekonom Stockholms stad; Östermalms SDF
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förvaltningsekonom


Sök lediga jobb Behandlingsassistent till Stöd&Resurs HVB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se