Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun lediga jobb

Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun jobb Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Servicetekniker - vitvaror- Stockholm

  2. Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!- Stockholm

  3. Rekryteringskonsult- Stockholm

  4. Rekryteringskonsult- Stockholm

  5. Affärsorienterad Dealmaker M & A- Stockholm

  6. Heltidssäljare/bokare sökes till kontor i Solna business park!- Stockholm

  7. Collectum söker en handläggare/kundansvarig- Stockholm

  8. 1 st line Sommarjobb 2013- Stockholm

  9. Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!- Solna

  10. Norsktalande kundservicemedarbetare- Sollentuna


Mer beskrivning

Servicetekniker - vitvaror
VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB utför service och reparationer av vitvaror och kyla i Stockholmsområdet. Vi utför garantiservice och efterservice av flera stora och kända märken. Vi utvecklas och expanderar ständigt. Vår personal är viktig för oss och vi ser gärna oss som ett team där vi jobbar självständigt och samtidigt i grupp för att lösa våra ärenden. Vårt största mål är att göra våra kunder och uppdragsgivare nöjda gällande servicenivå och utförande. Är du en driven servicetekniker inom vitvaror och söker en arbetsplats med fokus på ny teknik, kundservice och trevliga kollegor är du välkommen att kontakta oss - skicka ditt intresse till jobb@vitvarujouren.com Eftersom vi söker efter fler medarbetare inom andra områden vill vi gärna att du märker ditt mail med: SERVICETEKNIKER Tjänsten är heltid - arbetstid är vardagar, dagtid, där du själv kan styra dina arbetstider. Du måste inneha B-körkort samt inneha yrkeserfarenhet inom branschen. Välkommen! KONTAKT: Din ansökan behandlas alltid konfidentiellt. Vänligen skicka Din ansökan eller frågor till Johanna Hällström, Vitvarujouren Stockholm AB: jobb@vitvarujouren.com Märk mailet med: SERVICETEKNIKER För mer info se vår hemsida: www.vitvarujouren.com
Företag: VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker - vitvaror jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker - vitvaror

Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!
Kundansvarig redovisningskonsult sökes till Matrisens fastighetssegment! Kort om tjänsten I den här rollen som kundansvarig kommer du att få arbeta med Matrisens större kunder inom fastighetssegmentet. Du har fullt ansvar för leverans och kvalitet där du planerar kunduppdraget och handleder kollegor i det praktiska redovisningsarbetet. I detta ansvar ligger även den ekonomiska uppföljningen och fakturering för uppdragen. Stort fokus ligger även på att vårda och utveckla kundrelationen genom att arbeta med systematisk kundvård. Som kundansvarig blir du kundens viktigaste rådgivare inom redovisningsområdet. Om bolaget Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, , AR- och löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och internationellt. Till ditt förfogande står 230 ytterst kompetenta konsulter, allt från auktoriserade redovisningskonsulter och HR- och lönespecialister till kvalificerade rådgivare inom skatteområdet. Matrisen har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Lund, Gävle och Västervik. Denna rekrytering sker i samarbete med de Wall Bemanning & Rekrytering. Din profil Vi söker dig som har en bred erfarenhet av ekonomi med inriktning mot redovisning, någon typ av eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt minst ett par års erfarenhet av att arbeta som konsult eller motsvarande verksamhet präglad av entreprenörsdriv. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av projektledning och någon form av arbetsledaransvar. Har du erfarenhet av fastighetsredovisning är det mycket meriterande. Du känner dig hemma med hela Officepaketet och du talar och skriver mycket god svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, prestigelös och van att ta egna initiativ. Du har en mycket god förmåga att strukturera och planera ditt arbete. Vidare är du en positiv och energisk person som uppskattar de sociala kontakterna i samarbetet med såväl kunder som kollegor. Ansökan Ansök snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta de Wall Bemanning & Rekryterings konsult Karin Österman de Wall, 070-778 00 06 eller mejla på karin@dewallrekrytering.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: DE WALL REDOVISNING & REKRYTERING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig red.konsult sökes till Matrisen!

Rekryteringskonsult
Vår klient: Human Capital (www.humancapital.se) är en av Sveriges ledande rekryteringsspecialister inom redovisning, ekonomi, bank och försäkring. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, interim management samt interim utifrån ledorden kvalitet, engagemang och tillgänglighet. Vår specialistkunskap grundar sig på medarbetarnas erfarenheter från olika verksamhetsområden och branscher. Det möjliggör att varje uppdrag kan bemannas med rätt medarbetare som besitter den rätta kompetensen i vart enskilt uppdrag. Human Capital blev utsett till ett Gasell företag utav Dagens Industri under 2011 och vi är nu inne i en fortsatt tillväxttakt och söker nu flera duktiga medarbetare för att möjliggöra den expansion. Vi söker Rekryteringskonsulter, tjänsten är med placering på vårt kontor på Kungsgatan 5 i Stockholm city. Din utmaning: etablera nya kundkontakter samt upprätthålla existerande relationer på ett professionellt sätt kontinuerligt föra en dialog gentemot kandidatmarknaden inom bank och försäkring i syfte att ständigt hålla sig ajour aktivt driva rekryteringsprocesser på kundorienterat och effektivt sätt inom ditt affärsområde demonstrera en affärsförståelse gentemot varje klient och bygga starka relationer försäkra dig om att hålla högsta nivå av kundservice och affärshövlighet i alla lägen Din bakgrund: Universitetsexamen inom ekonomi eller motsvarande med minst tre års erfarenhet från rekrytering, bank eller försäkring goda projektledaregenskaper med energin att driva flera processer simultant i en stundtals tidspressad miljö kvalitetsorienterad med en förmåga att hantera en säljande konsultroll medan du representerar professionella människor i deras långsiktiga karriärsmål stark ansvarskänsla och vilja att leverera kvalité i en snabb, professionell och dynamisk miljö Din ansökan: Human Capital erbjuder dig en utmanande och dynamisk arbetsmiljö med tydligt fokus och engagemang, vill du bli en av oss? För ett konfidentiellt samtal eller för att ansöka till tjänsten som Rekryteringsspecialist på Human Capital, vänligen sänd ditt CV till Apply Now med referens Bank&Försäkring”. Frågor om tjänsten besvaras utav Tobias Danielsson eller Robert Kerje på telefon 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringskonsult jobb, Rekryteringskonsult Stockholm, Rekryteringskonsult Human Capital Group AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringskonsult

Rekryteringskonsult
Vår klient: Human Capital (www.humancapital.se) är en av Sveriges ledande rekryteringsspecialister inom redovisning, ekonomi, bank och försäkring. Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, interim management samt interim utifrån ledorden kvalitet, engagemang och tillgänglighet. Vår specialistkunskap grundar sig på medarbetarnas erfarenheter från olika verksamhetsområden och branscher. Det möjliggör att varje uppdrag kan bemannas med rätt medarbetare som besitter den rätta kompetensen i vart enskilt uppdrag. Human Capital blev utsett till ett Gasell företag utav Dagens Industri under 2011 och vi är nu inne i en fortsatt tillväxttakt och söker nu flera duktiga medarbetare för att möjliggöra den expansion. Vi söker Rekryteringskonsulter, tjänsten är med placering på vårt kontor på Kungsgatan 5 i Stockholm city. Din utmaning: etablera nya kundkontakter samt upprätthålla existerande relationer på ett professionellt sätt kontinuerligt föra en dialog gentemot kandidatmarknaden utav ekonomer i syfte att ständigt hålla sig ajour aktivt driva rekryteringsprocesser på kundorienterat och effektivt sätt inom ditt affärsområde demonstrera en affärsförståelse gentemot varje klient och bygga starka relationer försäkra dig om att hålla högsta nivå av kundservice och affärshövlighet i alla lägen Din bakgrund: Universitetsexamen inom ekonomi eller motsvarande med minst tre års erfarenhet från rekrytering alternativt operativt ekenomiarbete som chef eller specialist goda projektledaregenskaper med energin att driva flera processer simultant i en stundtals tidspressad miljö kvalitetsorienterad med en förmåga att hantera en säljande konsultroll medan du representerar professionella människor i deras långsiktiga karriärsmål stark ansvarskänsla och vilja att leverera kvalité i en snabb, professionell och dynamisk miljö Din ansökan: Human Capital erbjuder dig en utmanande och dynamisk arbetsmiljö med tydligt fokus och engagemang, vill du bli en av oss? För ett konfidentiellt samtal eller för att ansöka till tjänsten som Rekryteringsspecialist på Human Capital, vänligen sänd ditt CV till Apply Now med referens Redovisning & Ekonomi”. Frågor om tjänsten besvaras utav Tobias Danielsson eller Robert Kerje på telefon 08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Rekryteringskonsult jobb, Rekryteringskonsult Stockholm, Rekryteringskonsult Human Capital Group AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rekryteringskonsult

Affärsorienterad Dealmaker M & A
Vår klient: Vår kund befinner sig idag i en process där de vill finna en Affärsorienterad Dealmaker som på sikt skall vara en stark kraft för att driva bolaget vidare. Befintliga ägare och Partners inom företaget har lyckats skapa en väl fungerande affär och genomfört flera lyckade transaktioner genom åren. Vår kund har en hög ranking inom sitt segment inom M & A och Corporate Finance. De nuvarande delägarna söker nu en skicklig affärsman med ett starkt nätverk inom branschen och erbjuder en Partner roll inom snar framtid. Vi söker nu en entreprenör med ett gediget track record inom M & A transaktioner för att arbeta med affärsgenerering. Tjänsten är med placering på kontoret i centrala Stockholm. Din utmaning: Genom eget nätverk och nykundsbearbetning sälja in egna uppdrag och hantera kundrelationer med stort engagemang och integritet som skapar förtroende. Aktivt arbeta med rådgivning för klienter inför köp och försäljnings processer. Samordna, leda och utveckla projekten med stöttning av projektledare och analytiker. Ansvara för intäkts generering inom uppsatt budgetram. Skapa nya kundrelationer genom stor förståelse för kundernas verksamhet och behov. Din bakgrund: Relevant akademisk utbildning med minst 15 års erfarenhet av M & A transaktioner från Mid- och Small Cap segmentet. Dokumenterad meritlista från flertalet M & A och Corporate Finance transaktioner. Du är initiativrik och vill ha säljansvar i en entreprenöriell miljö. Starkt kommersiellt driv med en känsla för vad som är värdedrivande i affären. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Din ansökan: Vill du ta chansen att vara med i detta spännande företag? Sänd då ditt CV till Human Capital med referens TD/892 till Apply Now , intervjuer sker löpande. Vid frågor vänligen kontakta Tobias Danielsson  08-546 99 260. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Human Capital Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsorienterad Dealmaker M & A jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsorienterad Dealmaker M & A

Heltidssäljare/bokare sökes till kontor i Solna business park!
TM Direct ab:s avd inom kylmontage: Svensk VVS Support är ledande inom service/reparation samt installation inom kyla & värme. Vi har idag tusentals kunder och strävar efter att bli den ledande aktören i Sverige inom segmentet. Vi söker just dig som är driven och gillar att sikta mot toppen. Vi har en stabil produkt och en stor marknad att ta över, därmed behöver vi ett par extra säljare att utöka säljstyrkan med. Sitter du helt utan erfarenhet så gör det inget; har du drivet och energin så har vi utbildningen där produktfakta och säljövningar ingår! Vad sysslar en säljare/bokare på TM Direct med? Våra säljare/bokare ringer potentiella kunder och marknadsför våra tjänster samt bokar in kostnadsfria besök som vår personal på fält sedan följer upp. Därför söker vi just dig som har lätt för att prata samtidigt som du kan arbeta självständigt, innehar driv och gillar att utmana dig själv. Tjänsten är på heltid och ger bra grundlön mot resultatbudget samt generös tillkommande provision! Låter det här intressant för dig så tveka inte på att skicka in din ansökan, vi håller intervjuer löpande!
Företag: TM Direct AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Heltidssäljare/bokare sökes till kontor i Solna business park! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Heltidssäljare/bokare sökes till kontor i Solna business park!

Collectum söker en handläggare/kundansvarig
Collectum administrerar tjänstepensionen ITP för företag, försäkrade, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi är den oberoende knutpunkten för ITP, som ser till att premier och information på ett snabbt och enkelt sätt når rätt mottagare. Vi upphandlar också försäkringsbolag som förvaltar den tjänstepension som den försäkrade själv placerar. Kundservice är Collectums främsta ansikte utåt. Vi har ett kundorienterat synsätt som innebär att vi fokuserar på behoven hos både företag och försäkrade. Kundservice består totalt av 65 personer och är uppdelad i fyra grupper. Tre av dessa hanterar våra kundföretag (Kundservice Företag). De ansvarar för information till företagen, tecknande och ändringar av pensioneringsavtal samt registrering av individändringar samt förfrågningar från och information till försäkringsförmedlare. En grupp hanterar företagens medarbetare (Kundservice Försäkrade). De ansvarar för information till de försäkrade rörande deras försäkringar ITP, ITPK samt TGL och tar hand om registrering av ITPK-val, frågor och registreringar av förmånstagarförordnanden samt hälsoprövning av ITP och ITPK. Till Collectum söker vi nu en junior kundansvarig. Är du driven, utåtriktad och kommunikativ? Då kan du vara rätt person för oss. Arbetsuppgifter * Du som kundansvarig är den uttalade kontakten för ett antal företag som har över 200 tjänstemän anställda. * Vid behov självständigt kunna planera och genomföra kundmöten för dessa bolag. Bolagen finns över hela landet. * Via mail och telefon ge stöd och support åt kundföretag så att all rapportering till oss går korrekt till. * Åtgärda ärenden som skapas i systemen hos Collectum av dessa bolag. * Bemanna vårt inkommande företagsnummer under angivna tider. Ca 11 timmar per vecka. * Genomföra kundträffar i större grupper 50-70 st. Dessa äger rum både i Stockholm men även i övriga landet. * Delta i planering av utbildningar och kundaktiviteter i den mån där det behövs. Lämplig bakgrund Din utbildningsbakgrund är gärna eftergymnasial utbildning/högskola. Erfarenheter av arbete med ITP är naturligtvis mycket meriterande. Du ska ha god kunskap i Officepaketet. Som person är du driven, utåtriktad och initiativrik. Du gillar att analysera och lösa problem. Du känner ansvar för dina uppgifter och utför dem noggrant. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har en god kommunikativ förmåga eftersom arbetet innebär en del telefonarbete. I samarbetet med andra, är du en gruppspelare som gillar att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du ska ha förmåga att pedagogiskt genomföra informationsträffar med ett större antal personer. Du ska ha ett intresse för att utveckla vår verksamhet och ha ett stort focus på kundvård. Ta chansen och bli en del av ett ambitiöst och positiv team som är glada och stolta över sitt arbete! Ansökan Ovanstående tjänst är en rekrytering. Ansök tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal på telefonnummer 08-407 55 68. Tillträde snarast möjligt
Företag: Collectum, Kundtjänst
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Collectum söker en handläggare/kundansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Collectum söker en handläggare/kundansvarig

1 st line Sommarjobb 2013
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta som 1st line support i vår kunds servicedesk. Som 1st line tekniker kommer dina arbetsuppgifter främst att vara att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning till interna användare på företaget. Arbetsuppgifterna kan även innefatta felsökning, installation av program samt generella IT-frågor av olika svårighetsgrad. Tjänsten är förlagd över sommaren med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett oljebolag som har sina lokaler centralt i södra Stockholm och arbetstiderna är vanliga konstorstider mellan kl 08-17. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: - Erfarenhet av liknande arbete - IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Goda kunskaper i Windows 7, ärendehanteringssystem (gärna Nilex) samt fjärrstyrningsverktyg (gärna LogMeln) - Kunskaper i Lotus Notes - Körkort är meriterande Som person ser vi gärna att du är serviceorienterad, ordningssam och har ett intresse av att lära dig nya saker. Vidare är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och gillar att hjälpa användare samt har goda kunskaper i engelska för att lyckas i din roll. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Sökord: 1st line, firstline, IT-support, sommarjobb, helpdesk, servicedesk Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga 1 st line Sommarjobb 2013 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 1 st line Sommarjobb 2013

Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!
QWORK Sweden AB Kundföretaget Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led. Qwork söker för kunds räkning en redovisningsekonom till vår kund i Solna. Kunden är ett byggföretag som nu behöver förstärkning på ekonomiavdelningen. Du blir anställd av oss med goda möjligheter att bli överrekryterad till kundföretaget. Arbetsbeskrivning Som redovisningsekonom kommer du att göra avstämningar kring företagets inköpsbonus. Arbetet innebär mycket kontakt med leverantörer samt interna och extrerna kunder. Du kommer också att arbeta med att utveckla och effektivisera rollen. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och inom ekonomifunktionen. Vår kund är en ung och resultatdriven organisation som arbetar med Lean, ständiga förbättringar. Din profil Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av ekonomiarbete och du har troligtvis någon ekonomisk utbildning i grunden. För att passa i rollen måste du ha insikt i redovisning samt förstå resultat- och balansräkning. Som person är du resultatinriktad, driven ansvarsfull och noggrann. Tillträde: omgående Omfattning: heltid måndag-fredag Plats: Solna Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Carin Carlsson, via vår växel: 08-21 55 60. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: QWORK Sweden AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsassistent till kund i Solna sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsassistent till kund i Solna sökes!

Norsktalande kundservicemedarbetare
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund söker vi nu en driven och utåtriktad norsktalande kundservicemedarbetare. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Initialt kommer att du vara anställd hos Placera Personal och uthyrd till kunden, för att sedan bli anställd av kundföretaget. Tjänsten I den här tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare ingår du i den nordiska kundtjänstgruppen och ansvarar för den norska marknadens kunder. Du kommer arbeta på det svenska huvudkontoret med placering i Sollentuna. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande telefonsamtal och mail från kunder som behöver hjälp med service, installationer och serviceavtal • Administration • Förmedla serviceuppdrag till interna servicetekniker • Registrera och ändra serviceavtal • Rapportering och uppföljning • Kontakt med servicetekniker, ordergrupp, säljkår och andra funktioner inom företaget Kvalifikationer För att passa i tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: • Gymnasiekompetens • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet • Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap • Behärskar norska och svenska i tal och skrift • God datorvana • Ett tekniskt intresse är en fördel För att trivas på företaget, i rollen som norsktalande kundservicemedarbetare, tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstrålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande och levererar alltid goda resultat i tid. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundservicemedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundservicemedarbetare


Sök lediga jobb Behandlingsassistent_Socialpedagog Överkalix Kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se