Beredningsansvarig Konserthuset jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Beredningsansvarig Konserthuset. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Beredningsansvarig Konserthuset. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Vill du jobba som Personlig assistent i Norrtälje?- Norrtälje
- Engagerad Servitris eller Servitör till Hotel Terminus- Stockholm
- Kvalificerad Ekonom till Stureplansgruppen- Stockholm
- Kakel plattsättare- Stockholm
- Erlang Developers- Sollentuna
- IBX Concierge- Stockholm
- Bemanningsuppdrag som psykiatrisjuksköterska i Sthlm- Stockholm
- Systemutvecklare- Sollentuna
- Personlig assistent- Huddinge
- .Net Developer with 4yrs exp (position at client place)- Stockholm
Mer beskrivning
Vill du jobba som Personlig assistent i Norrtälje?Vi söker nu en vikarierande personlig assistent som vill medverka till ett meningsfullt liv för vår brukare i Norrtälje. Du ska vara huslig, tycka om att laga mat, ha arbetsglädje och vara initiativrik. Du ska även vara social och ha hjärtat på rätta stället. Arbetsuppgifterna kan vara väldigt varierande och innebär personlig assistans i och utanför hemmet, lyft, personlig hygien, matlagning, städning, fritidsaktiviteter. Körkort är meriterande. Du ska vara huslig, ha arbetsglädje och vara initiativrik, och ha hjärtat på rätta stället. Vara rak i kommunikationen och ärlig. Arbetsuppgifterna kan vara väldigt varierande och innebär personlig assistans i och utanför hemmet, lyft och förflyttningar, personlig hygien, matlagning, städning, fritidsaktiviteter. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom personlig assistans, psykiatri, hälso- och sjukvård, hemtjänst, gruppboende el dyl. Det krävs att du som personlig assistent är trygg i dig själv, lyhörd, flexibel samt är ödmjuk och har ett genuint engagemang för ditt arbete. Arbetet bygger på respekt för den enskildes självbestämmande och integritet. Du ska vara ansvarsfull och snabbtänkt i olika vardagliga situationer samt vara initiativrik och självständig. Du som söker ska vara flexibel och kunna även arbeta alla dygnets timmar men även med kort framförhållning vid behov pga sjukdom o dyl. Körkort och egen bil är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Övrigt: Bra Assistans i Örebro AB har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Bra Assistans värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter RPS-442-3-enskild-9-paragraf. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Bra Assistans i Örebro AB arbetar med personlig assistans till människor med funktionsnedsättningar enligt Lagen om Stöd och Service för vissa funktionshindrade (LSS) och Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Rätten om självbestämmande -hur assistansen skall utformas för varje enskild - är lagstadgad; alla människor har rätt till ett bra liv och det eftersträvar vi på Bra Assistans i Örebro AB eftersom vi styrs av kundens behov. Bra Assistans i Örebro AB har huvudkontor i Örebro men kunder och anställda runt om i hela landet. www.bra-assistans.se www.bra-assistans.se
Företag: BRA ASSISTANS I ÖREBRO AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du jobba som Personlig assistent i Norrtälje? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du jobba som Personlig assistent i Norrtälje?
Engagerad Servitris eller Servitör till Hotel Terminus
Vi ser att du som söker: Har erfarenhet från restaurang tidigare med goda servis och barkunskaper Ser service som en naturlig del utav dig och sätter alltid gäster i fokus Är positiv, engagerad och ansvarsfull Är ordningsam, punklig och samarbetsvillig. Vi söker en utåtriktad person som vill arbeta i en stimulerande och trivsam hotell-och restaurangmiljö med trevliga gäster och kollegor. Vår nya medarbetare kan ha olika erfarenhet och bakgrund men måste framförallt vara serviceinriktad och anpassbar, vara positiv, glad och ha lätt för ett leende. Vi ser gärna att du har minst 3 års arbetslivserfarenhet och behärskar svenska språket. Arbetstiden är varierande. Deltid eller heltid. KASPER RESTAURANG OCH BAR är ett populärt och trivsamt inneställe, som förutom god mat från á la carte menyn serverar öl, vin och drinkar. Stämningen är okonventionell och lättsam. Förutom hotellgäster och förbipasserande söker sig många stamgäster hit på grund av god mat, personlig service och intim miljö.
Företag: HOTEL TERMINUS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad Servitris eller Servitör till Hotel Terminus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad Servitris eller Servitör till Hotel Terminus
Kvalificerad Ekonom till Stureplansgruppen
Kvalificerad Ekonom till Stureplansgruppen Vi söker nu en driven Ekonom till Stureplansgruppen. Vill du vara en viktig del i en spännande och växande koncern? Stureplansgruppen är en ledande koncern inom restaurang och nöjesbranschen, vår kund sitter i fina lokaler i Sturegallerian mitt i city. Du kommer att ansvara för några av bolagen inom koncernen och arbeta med all ekonomi i dessa bolag från ax till limpa. Vidare kommer du i ditt dagliga arbete att bidra till utveckling av nya rutiner och arbetssätt samt kvalitetssäkra redovisningen. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att bestå av ⢠Ytterst ansvarig för ett av koncernens största bolag ⢠Ansvara för säkerställning av kvalitet och rapportering ⢠Skatter och avgifter ⢠Löpande bokföring ⢠Avstämningar och periodiseringar ⢠Resultatanalys ⢠Upprätta månadsbokslut ⢠Budget Din profil Vi ser gärna att du har minst 5 års erfarenhet från liknande arbete och vana av att arbeta självständigt med hela det ekonomiska flödet i ett bolag. Det är meriterande med byråerfarenhet där fokus varit på att göra hela kedjan fram till månadsbokslut. Årsredovisning och deklaration är meriterande men inget krav. Du kommer i denna roll att vara ytterst ansvarig för många processer så det förutsätter att du är väldigt noggrann och ansvarsfull samt kvalitetsmedveten i ditt arbete. Vidare har du ett brinnande intresse för siffror samt ett inre driv och god samarbetsförmåga. Som person är du även resultatinriktad och lösningsfokuserad och kan arbeta självständigt inom givna ramar. Du har en stor drivkraft som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Vi ser även det som mycket positivt om du har intresset och förmågan att lyfta blicken och bidra till att de interna processerna i gruppen utvecklas och förbättras. Tjänsten är en rekrytering på heltid med start första september. Ansökan Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: ekon0518 Frågor besvaras endast via mail av ansvarig rekryterare Nathalie Fernandez på: nathalie.fernandez@academicresource.se Sökord: Ekonom redovisningsekonom bokslut analyser resultatanalyser budget redovisning rapportering redovisningsassistent redovisningskonsult bokslut reskontra kvalitet processer rutiner We take you further! Vi ser gärna att du har minst 5 års erfarenhet från liknande arbete och vana av att arbeta självständigt med hela det ekonomiska flödet i ett bolag. Det är meriterande med byråerfarenhet där fokus varit på att göra hela kedjan fram till månadsbokslut. Årsredovisning och deklaration är meriterande men inget krav. Du kommer i denna roll att vara ytterst ansvarig för många processer så det förutsätter att du är väldigt noggrann och ansvarsfull samt kvalitetsmedveten i ditt arbete. Vidare har du ett brinnande intresse för siffror samt ett inre driv och god samarbetsförmåga. Som person är du även resultatinriktad och lösningsfokuserad och kan arbeta självständigt inom givna ramar. Du har en stor drivkraft som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Vi ser även det som mycket positivt om du har intresset och förmågan att lyfta blicken och bidra till att de interna processerna i gruppen utvecklas och förbättras. Stureplansgruppen är en ledande koncern inom restaurang och nöjesbranschen, vår kund sitter i fina lokaler i Sturegallerian mitt i city.
Företag: Academic Resource AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad Ekonom till Stureplansgruppen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad Ekonom till Stureplansgruppen
Kakel plattsättare
Personen ska kunna jobba självständigt med plattsättning i kök, badrum och golv. Kunna registrera och hantera sitt arbetsuppgifter i projektet. Vi söker 1st plattsättare med lång erfarenhet av plattsättning inom kakel/klinker. Du som arbetssökande måste kunna prata och förstå engelska,svenska och ryska språket. Meriterande med goda referenser. Personen ska kunna jobba självständigt med plattsättning i kök, badrum och golv. Kunna registrera och hantera sitt arbetsuppgifter i projektet. Vi söker 1st plattsättare med lång erfarenhet av plattsättning inom kakel/klinker. Du som arbetssökande måste kunna prata och förstå engelska,svenska och ryska språket. Meriterande med goda referenser. Arbetsplatserna ligger i Stockholm eller i dess närhet. Vi följer riktlinjer gällande skyddsutrustning. Arbetslivserfarenhet Du har någon form av arbetslivserfarenhet sedan tidigare i bygg branschen. Har ett intresse för branschen. Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare. Har kunskaper inom snickararbete. Som person är du mycket strukturerad och har förmågan att hantera flera typer av uppgifter samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service oavsett. Då du kommer få arbeta självständigt är det viktigt att du är ansvarstagande och noggrann. Du kommer tillhöra ett tajt team som jobbar nära varandra, därför ser vi gärna att du är social och gillar att arbeta i grupp.
Företag: Ash Bygg AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kakel plattsättare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kakel plattsättare
Erlang Developers
Bolero AB is looking for smart, self-motivated software developers who love solving complex problems to join our team of developers. We have a lot of opportunities for you and right now we are looking for these kinds of personal skills for a consultant assignment at one of our largest finance clients. Apply now to take your place in our team of leading developers â We are already waiting for your application, or give us a call at +46 409 02 267. Skills and requirements The teams are cross-functional, self-organizing, international and highly independent. This requires maturity and a âteam firstâ approach, which may not be right for everyone, but which we believe is the best way to create great software. Required skills: Erlang Scrum Bonus skills: Java .Net Python C# Ruby Qualifications Fluent in English, written and oral. YOU ARE.. You are passionate! Software development, it is more than just a job for you. It is who you are - the way you are. You are continuously developing your knowledge through experience, as well as reading and experimentation. You love troubleshooting and digging into complex problems. You take pride in understanding the whole product and its environment Where: Stockholm You are passionate! Software development, it is more than just a job for you. It is who you are - the way you are. You are continuously developing your knowledge through experience, as well as reading and experimentation. You love troubleshooting and digging into complex problems. You take pride in understanding the whole product and its environment Bolero Aktiebolag grundades 1989 och erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom flertalet områden, såsom systemadministration, IT-arkitektur, datasäkerhet, nätverk, projektledning, mjukvaruutveckling med mera. Vårt kontor är lokaliserat i Kista, strax norr om Stockholm.
Företag: Bolero Aktiebolag
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Erlang Developers jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erlang Developers
IBX Concierge
RESPONSIBILITIES - Partners with customers on policies and procedures, our facility and services - Coordinate customer work visits with security and escorts customers and/or vendors as needed throughout data center - Assists with tracking, following up, and reporting on customer inquiries and issues - Builds relationships with customers - Enters customer orders into ticketing system for order fulfillment - Assists with invoice verifications - Provides support with shipping inquiries including tracking packages, creating tickets and locating shipments - Directs and/or sources inquiries to appropriate multi-functional teams (Care/Sales/Ops) - Serves as an on-site customer liaison - Builds positive business relationships with local vendors (Hotel, Restaurant, Taxi, Catering) in support of Equinix customer needs - Assists field and other personnel with problem resolution - Ability to discern Customer Satisfaction-related issues and raise to management - Support and maintain clean, fully-stocked and functional Customer Care Areas and Conference rooms to include all amenities - Administers vendors providing standard office services (i.e., cleaning, copier, coffee) and orders office supplies - Supports accurate and timely Condition Report generation and closure - Provides routine IBX Operations Weekly Status reports - Follows instructions to implement tools or enhancements to simplify processes - Assists customers with conference room scheduling and resolution of conflicts - Creates templates to easily send to a customer via mobile SMS, e-mail or printout - Keeps records of activities within the IBX including circuit inventories, installed power inventories and labor hours expended - Coordinates activities as needed with the Equinix Response Center - Answers incoming phone calls to the IBX - Maintains the conference room and tour schedules - Handles work queues via internal systems (i.e., dispatch, updates, and critical issues of tickets) - May generate purchase requisitions and coordinate with vendors for delivery and invoicing Do you have experience working within a data centre environment? Or maybe you have customer facing experience and wish to be part of passionate company that is rapidly growing and can offer plenty of opportunity? We are now looking for Concierge to join our team in one of our market-leading data centres in Stockholm. In this role you will be supporting customers by coordinating visits and schedules, as well as assisting with inquiries and issues. Other key areas of the role include performing basic administrative tasks such as record keeping, coordinating activities, and managing IBX work queues. Equinix is the world's largest data centre and colocation provider and we have recently announced our 60th consecutive quarter of revenue growth. Our three data centres in Stockholm provide a total of 13,000+ square meters of colocation space to over 175+ companies locally and globally. At Equinix we looking for dynamic, customer and team focused people who thrive in a fast-paced environment. A career at Equinix means constant opportunities to learn new skills and grow in new directions. We look for people who are customer service driven and pride themselves on their technical skills alongside their analytical skills and innovative approach. Equinix is the world's largest data centre and colocation provider and we have recently announced our 60th consecutive quarter of revenue growth. Our three data centres in Stockholm provide a total of 13,000+ square meters of colocation space to over 175+ companies locally and globally.
Företag: Equinix (Sweden) AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga IBX Concierge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IBX Concierge
Bemanningsuppdrag som psykiatrisjuksköterska i Sthlm
Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på allmänpsykiatrisk slutenvårdsvårdsavdelning. På avdelningen tar man hand om patienter med depressioner, ångestsyndrom, affektiva sjukdomar, personlighetsstörning, självmordsproblematik och svårare krisreaktioner. Du vill arbeta som bemanningssjuksköterska och kan arbeta självständigt. Vi ställer krav på hög medicinsk kompetens, men lägger även stor vikt avseende personliga egenskaper och social kompetens. Vidare är dulLeg. Sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet varav minst ett år från psykiatrisk vård. Meriterande med vidareutbildning inom psykiatri. Livet som hyrsjuksköterska ger dig bredare erfarenhet, mer variation och bättre villkor, samtidigt som du ägnar mindre tid åt administration och mer tid åt de människor som du träffar. På Medkomp har vi många års arbetserfarenhet från golvet inom just ditt yrke. Vi ser till att du får uppdrag som är utvecklande och utmanande, och som stämmer överens med dina önskemål. Våra konsultchefer ansvarar för ett begränsat antal konsulter för att säkert finnas tillgängliga när du behöver dem.
Företag: Medkomp
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Bemanningsuppdrag som psykiatrisjuksköterska i Sthlm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bemanningsuppdrag som psykiatrisjuksköterska i Sthlm
Systemutvecklare
Jobbsammanfattning Är du senior/junior systemutvecklare som vill arbeta som konsult med de bästa konsult kollegorna? Brinner du för systemutveckling och att arbeta som konsult då är det Dig vi söker! Arbetsuppgifter I rollen som systemutvecklare kommer du att designa, utveckla samt upprätta systemarkitektur av kunders applikationer. Du kommer att arbeta med t.ex. Java, .NET, Ruby, Python. Du kommer även att vara delaktig i vidareutveckling av företagets systemutvecklingstjänster. Du bör ha tidigare erfarenhet av arbete med systemutveckling, design eller arkitektur kring applikationsutveckling. Vi letar efter dig som gillar att utmana dig själv, marknaden och företaget. Du är en person som gör det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar, drivs av service, problemlösning och att få dela med dig av din kunskap. Du vill hela tiden att du och ditt team ska ligga i framkant inom ert område och du är mån om att samarbeta väl med dina kollegor. Vidare är du självgående, trygg, har god självinsikt och hög integritet. Formella krav * Systemutveckling * Minst högskoleutbildning inom IT * Erfarenhet av systemutveckling * Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska Meriterande * Certifieringar * Agila metoder * Frameworks * CI Vårt motto är att vi hjälper dig att utvecklas efter ditt behov, men du är samtidigt den som styr vad du vill fördjupa dig inom. Vi ser gärna att du har högskole- eller universitetsutbildning inom systemutveckling eller har liknande erfarenhet. Förkunskaper är viktiga, men vi söker främst dig som vill växa och utvecklas inom din roll. Tror du att du har rätt erfarenhet och är intresserad av att börja jobba hos oss hör av dig till cv@bolero.se berätta lite om dig själv och bifoga ett CV. Bolero Aktiebolag grundades år 1989 och erbjuder kvalificerade IT-konsulter inom flertalet områden såsom systemadministration, Systemutveckling, IT-arkitektur, datasäkerhet, nätverk, projektledning med mera. Våra kontor finns i Kista/Sthlm, men vi har hela världen som arbetsplats. Bolero växer och vi vill utöka vårt konsultteam med fler kompetenta medarbetare. Som person är du utåtriktad och konsultmässig. Du visar engagemang, driv och brinner för det du gör. Du lever efter mottot "Problem är till för att lösas" och arbetar lika bra självständigt som i team. Du talar svenska obehindrat och har även mycket goda kunskaper i det engelska språket.
Företag: Bolero Aktiebolag
Ort: Sollentuna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Systemutvecklare jobb, Systemutvecklare Sollentuna, Systemutvecklare Bolero Aktiebolag
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemutvecklare
Personlig assistent
Kvinnlig personlig Assistent sökes till kvinna 37 år. Arbetstiden är förlagd på kvällar och helger. Följa med till ridning, simning, biobesök osv. Vi söker kvinnlig assistent som tycker om att arbeta med människor, är glad, positiv och kreativ. Du ska tycka att det är roligt att rida, simma, gå på bio eller gå på andra roliga utflykter. Vi utgår från att du är lyhörd inför kundens önskemål samtidigt som du kan ta egna initiativ. Arbetstiden är förlagd på eftermiddagar, kvällar, helger. Inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent krävs, men är meriterande. Stor vikt läggs på personkemin. Kvinnan bor hos sina föräldrar i Huddinge och åker till sitt arbete på dagarna. På hennes fritid vill hon gärna simma eller rida. Hon tycker också om att gå på bio och andra roliga aktiviteter.
Företag: FUTURA ASSISTANS AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent
.Net Developer with 4yrs exp (position at client place)
. At least 4 years experience in developing applications using Microsoft .NET Framework. ⢠Strong in OOPS and Design Patterns ⢠Developed medium scale Websites using .NET Frameworks. ⢠Experience in .NET Web API and MVC ⢠Experience in SQL Server ⢠Experience in integrating applications with 3rd party solutions using REST and SOAP requests ⢠Implemented Web API and Web Services to expose the data. ⢠Strong in analytical thinking & communication ⢠Ability to troubleshoot the existing application and provide root cause analysis ⢠Team player with good communication Should have ⢠Knowledge in implementing applications using Code First and Model First approaches ⢠Experience in Open Source tools for Web Development ⢠Experience in improving website performance following various factors. Nice to have: ⢠Experience in setting up continuous integration and deployment using any industry standard toolset ABOUT PHOTON Photon is the largest and fastest growing provider of Mobile First Omni-Channel Experiences. We work with over 30% of the Fortune 100 companies. Our omni-channel presences touch over 80 million consumers every day and we have the largest pool of omni-channel engineers with over 2,600 engineers across offices in US, India, Indonesia, UK, Sweden, France, Norway and the Netherlands. We are the dominant providers of omni-channel solutions for Fortune 100 companies. We define omni-channel today as broadly comprising of 5 prominent areas - 1. Consumer Facing Applications 2. Associate or Employee Facing Applications 3. Adaptive Responsive Web Presences 4. In-Store Digital Presences 5. API Platforms & Blueprints ABOUT PHOTON Photon is the largest and fastest growing provider of Mobile First Omni-Channel Experiences. We work with over 30% of the Fortune 100 companies. Our omni-channel presences touch over 80 million consumers every day and we have the largest pool of omni-channel engineers with over 2,600 engineers across offices in US, India, Indonesia and the Netherlands. We are the dominant providers of omni-channel solutions for Fortune 100 companies. We define omni-channel today as broadly comprising of 5 prominent areas - 1. Consumer Facing Applications 2. Associate or Employee Facing Applications 3. Adaptive Responsive Web Presences 4. In-Store Digital Presences 5. API Platforms & Blueprints
Företag: PHTN Interactive Services Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga .Net Developer with 4yrs exp (position at client place) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: .Net Developer with 4yrs exp (position at client place)
Söka jobb tips