Bibliotekarie HANTVERKSAKADEMIN I SVERIGE AB jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bibliotekarie HANTVERKSAKADEMIN I SVERIGE AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Bibliotekarie HANTVERKSAKADEMIN I SVERIGE AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Redovisningskonsult som trivs i kreativ miljö- Stockholm
- Personlig assistent vikarier i Rimbo- Norrtälje
- Gymnasielärare - Naturkunskap och Kemi- Stockholm
- Vi söker en erfaren redovisningskonsult till vår kund- Stockholm
- Receptionist/administrativ assistent sökes till finansbolag- Stockholm
- TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist- Stockholm
- Biståndsbedömare/Biståndshandläggare- Stockholm
- Lärare i grundskolans senare år- Stockholm
- Junior operativ inköpare till internationellt företag i Upplands Väsby- Upplands Väsby
- Grym butiksdemonstratör i Västerås med omnejd- Stockholm
Mer beskrivning
Redovisningskonsult som trivs i kreativ miljöJurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning I rollen som redovisningskonsult kommer du att arbeta med ekonomi från ax till limpa. Det kommer förekomma löpande ekonomiredovisning så som bokföring, kontoavstämningar, avstämning balansräkning, kontering och hantering leverantörsfakturor, kundreskontra, in- och utbetalningar samt löner. Vem är du? Till rollen som redovisningskonsult söker vi dig som är utbildad ekonom med erfarenhet av redovisningsarbete. Det är ett krav att du har arbetat i ekonomisystemet Pyramid tidigare. Erfarenhet av medel eller större redovisningssystem är meriterande. Som person söker vi dig som är noggrann och kan arbeta självständigt. Du har en god social förmåga, är kommunikativ samt har lätt för att samarbeta med andra. Du erbjuds Är du rätt person för oss erbjuds du en spännande och omväxlande tjänst på ett trivsamt och familjärt företag. Vår kund har kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är en tillfällig lösning då vår kunds ordinarie ekonomiansvarig har sagt upp sig. Denna tjänst är därför ett konsultuppdrag via Jurek Rekrytering & Bemanning som beräknas starta i augusti och pågå två månader framöver, med möjlighet till förlängning. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du inkommer med din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på telefonnummer 0733-33 00 10 eller på malin.alexandersson@jurekbemanning.se. Varmt välkommen att ansöka tjänsten på www.jurekbemanning.se. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en redovisningskonsult för konsultuppdrag. Start: 5/8 Lön: Enligt ök. Sista ansökningsdag Snarast.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult som trivs i kreativ miljö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult som trivs i kreativ miljö
Personlig assistent vikarier i Rimbo
Vi är 7000 medarbetare över hela Sverige som ger vård, omsorg och stöd och service till personer med funktionsnedsättning eller social problematik. Vi erbjuder också skola och äldreomsorg. Det gör oss till den ledande privata aktören i Sverige. Frösunda finns även i Norge. Vårt stöd är individuellt anpassat och präglas av lyhördhet för varje persons behov och önskemål. Genom en professionell företagskultur med starkt humanistiska värderingar attraherar vi de mest kompetenta och engagerade medarbetarna. Hela företaget är fokuserat på att ge varje kund högsta möjliga livskvalitet i form av trygghet, trivsel, personlig utveckling och självständighet under sin dag. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Frösunda Omsorg AB har funnits sedan 1994. I uppdraget ingår att tillsammans med mannen delta i vardagsgöromål som hushållsskötsel, följa med på sjukhusbesök, aktiviteter mm. Vi söker dig som är personligt mogen, gärna med omsorgserfarenhet (demens, förvärvade hjärnskador etc). Du besitter en förmåga att skapa trygghet och struktur genom att vara noggrann och genomtänkt. Vi tror att du är en positiv och engagerad person som gillar att ta ansvar och är empatisk. Kunden ser gärna att du är + 40 år. Arbetstiderna är dag/kväll/helg med början snarast. Vi ser gärna att du kan börja inskolning snarast. Lön/Förmåner: Individuell lönesättning. Timlön. Kollektivavtal finns Ansökningar mottages endast via denna länk. Ansökan ska innehålla personligt brev och CV som bifogas i angivna format. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Frösunda LSS AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent vikarier i Rimbo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent vikarier i Rimbo
Gymnasielärare - Naturkunskap och Kemi
JB Education AB Om skolan F.d JB Gymnasiet i Liljeholmen kommer från och med hösten 2013 att drivas av Stiftelsen Stadsmissione. Stiftelsen Stadsmissionens skola är en idéburen aktör som utan vinstsyfte verkar för långsiktigt lärande och utbildning för alla. Stiftelsens huvudman, organisationen Stockholms Stadsmission, har bedrivit skolverksamhet i över 150 år. Idag driver stiftelsen gymnasieskola, gymnasiesärskola, folkhögskola, sfi, komvux och yrkeshögskola i Stockholm och utökar nu verksamheten med sex JB gymnasieskolor i Stockholm och Mälardalen. Det goda personliga mötet, kompetens och stolthet hos elever och lärare, nytänkande och resultat i form av kunskap och personlig utveckling är grunden för Stiftelsen Stadsmissionens skolas inriktning. www.stadsmissionen.se/skola Beskrivning JB Gymnasiet i Liljeholmen söker en engagerad och kunnig lärare inför hösten. Skolan kommer under sommaren att få en ny ägare och vi står inför många spännande utmaningar till hösten. Vi söker dig som älskar ditt jobb som lärare och vill vara med och utveckla vår skola. Arbetsuppgifter Undervisning i Naturkunskap och Kemi samt mentorskap ingår i tjänsten. Du kommer att tillhöra ett arbetslag och förväntas delta i gemensam planering kring bland annat ämnesöverskridande projekt. Kvalifikationer Du är behörig lärare i Naturlunskap och Kemi, eller något av dessa ämnen och har helst flera års erfarenhet av undervisning i ämnena. Villkor Tillsvidaretjänst med start 2013-08-13. Provanställning tillämpas. Tjänstgöringsgrad 80%. Individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande. Vi undanber oss all extern rekryteringshjälp för denna tjänst.
Företag: JB Gymnasiet, JB Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Gymnasielärare - Naturkunskap och Kemi jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gymnasielärare - Naturkunskap och Kemi
Vi söker en erfaren redovisningskonsult till vår kund
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning I rollen som redovisningskonsult hos vår kund kommer du självständigt att ansvara för ett antal redovisningsuppdrag av varierande storlek. Redovisningsuppdragen omfattar ofta hela kedjan från löpande redovisning, fakturering, betalningar och lönehantering till upprättande av bokslut, årsredovisning och inkomstdeklarationer. Du kommer löpande att ge service och ha kontakt med kunder och revisorer. Vidare förekommer även kontakter med myndigheter. Vem är du? Vi söker dig med en gedigen erfarenhet av arbete med redovisning, bokslut och upprättande av deklarationer i aktiebolag, handelsbolag samt enskild firma. Vi tror att du har erfarenhet från liknande arbete sedan tidigare. Vidare för att lyckas i rollen som redovisningskonsult hos vår kund ska du vara en strukturerad person med högt kvalitetsmedvetande. Som person är du driven, serviceminded med en god samarbets-och kommunikationsförmåga. Du är plikttrogen, noggrann och tycker om att ta ansvar. Att stå inför nya utmaningar och möjligheter ger dig positiv energi. Du uttrycker dig väl på svenska i såväl tal som skrift och du har goda kunskaper på engelska. Vidare arbetar du obehindrat i Excel. Du erbjuds Vår kunds konsultverksamhet är i huvudsak inriktad på rådgivning inom ekonomi, bolagsjuridik och skatter, främst till redovisningskunder. Härutöver bistår vår kund även advokater i konkursutredningar, likvidationer och företagsrekonstruktioner. Vår kund är en kundorienterad modern byrå med framåtanda. Du erbjuds en stimulerande arbetsmiljö i ett växande företag med verksamhet som spänner över hela ekonomiområdet. Vidare blir du en del av ett glatt team i en öppen och prestigelös arbetsmiljö. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Caroline Frödén på telefonnummer 0766-33 14 44 alternativt caroline.froden@jurekbemanning.se. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se. Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Start: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag Snarast.
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en erfaren redovisningskonsult till vår kund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en erfaren redovisningskonsult till vår kund
Receptionist/administrativ assistent sökes till finansbolag
Inhouse AB Om Inhouse / About Inhouse INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag. Om kunden / About the Client För vår kunds räkning, ett väletablerat bolag inom finansbranschen i centrala Stockholm, söker vi nu en receptionist/administrativt assistent på heltid. Arbetsbeskrivning / Work Description Som receptionist/administrativ assistent är du en viktig person med mycket dagligt ansvar. Du kommer tillsammans med en kollega att ansvara för att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten och se till att kontoret ser representativt ut. Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du är bl.a inköpsansvarig av kontorsmaterial, ansvarar för hotell- och hyrbilsavtal, ser över tidningsprenumerationer osv. Vidare är du behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som resebokningar, kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Du kommer också vara backup för assistenterna vid behov samt vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både internpersonal och kunder på bästa sätt. Då företaget verkar i en internationell miljö så talar och skriver du svenska och engelska obehindrat. Din profil / Your profile Vi ser gärna att du har ett par års dokumenterad erfarenhet från receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda servicekrav. Som person är du öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös. Du är lugn och trygg i dig själv och är alltid professionell i ditt yrkesutövande. Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer. Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är mycket ansvarstagande. Du värdesätter samarbete och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du är flexibel och har snyggt omkring dig. Vidare brinner du för att få dina medarbetare att må bra. Arbetstempot är under perioder högt så det är viktigt att du jobbar proaktivt och att du sätter upp rutiner vilket kommer underlätta ditt dagliga arbete. Du har öga för detaljer och drivs av att ständigt utvecklas och arbeta hårt för att nå dit du vill. . Övrigt / Other Tjänsten är en rekrytering på heltid men du bör kunna vara flexibel i dina tider. Tjänsten kommer att tillsättas i augusti/september. Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev. Intervjuer kommer att ske löpande. Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten. Jobbcoaching / Prenumerationstjänst Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande. För mer information besök: www.inhouse.se/coaching Glöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten Match Mail får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida. Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering. Registrera dig på: www.inhouse.se/registrera/ Tekniskt problem med din ansökan? För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror. Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på 08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult. Välkommen!
Företag: Inhouse AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist/administrativ assistent sökes till finansbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist/administrativ assistent sökes till finansbolag
TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist
TNG Group AB TNG söker nu en skicklig löneadministratör / lönespecialist för kunds räkning. Vår kund är en etablerad aktör inom skräddarsydd löneadministration och har både outsourcing- och konsultuppdrag. Företaget, som startades 2001, har kunder såväl i Sverige som utomlands och kundkretsen inkluderar många namnkunniga företag i ett brett spektrum av branscher. Företaget befinner sig i en stark expansionsfas och söker därför nya medarbetare. I dagsläget har företaget ca tio anställda och har sitt kontor i Kista. Beskrivning av tjänsten I rollen som löneadministratör / lönespecialist har du totalansvar för hela löneprocessen för dina kunder, från ax till limpa. Utöver arbetet med den faktiska löneberedningen kommer du också att bistå dina kunder med andra tjänster. Ibland dessa återfinns exempelvis: - HR-administration - Ekonomi/bokföring kopplat till lönehanteringen - Framtagande av rapporter mm. Då företaget sätter stort värde på kompetensutveckling hos sin personal kommer du också ges möjlighet att ta dig an egna specialistområden, tex inom systemförvaltning och utveckling. Eftersom företaget strävar efter att hålla en konsekvent, hög servicenivå och tillgänglighet gentemot kund erbjuder man också sina kunder telefonsupport. Ansvar för supporttjänsten ligger fördelad på samtliga lönespecialister. Mot bakgrund av att du i egenskap av lönespecialist har ansvar för en stor del av den löpande kundvården ingår även regelbundna kundbesök i rollen. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är vardagar kl 08-17. Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt hos vår kund. Vem är du? Du har minst fem års erfarenhet av löneadministration och för att lyckas i denna tjänst är det också ett krav att du har erfarenhet av att arbeta med hela löneprocesser. Det är starkt meriterande om du dessutom har arbetat med såväl tjänstemanna- som kollektivlöner. I och med att tjänsten innefattar en del rapportering och statistik är det också av stor vikt att du har goda kunskaper i Excel. Då vissa av kontakptersonerna hos företagets kunder endast talar engelska behöver du också kunna föra dig obehindrat på engelska i såväl tal som skrift. I företagets kundkrets återfinns ett antal företag utanför Sverige, varför det också är meriterande om du talar något av de andra nordiska språken. Högkvalitativ kundvård är ett av företagets ledord och därför ställs höga krav på personalens konsultativa förmåga. För att bli framgångsrik i denna roll krävs därför att du är socialt trygg, proaktiv, initiativrik och engagerad i ditt arbete. För de administrativa uppgifterna behöver du vara utpräglat kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad. Arbetsplatsen präglas av en positiv, vänlig och hjälpsam stämning och det är därför viktigt att du uppskattar att arbeta i en positiv och dynamisk miljö. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jonas Olsson på telefon 08-410 639 22, vänligen uppge uppdragsnummer 5678. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk. Om TNG TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: TNG söker skicklig löneadministratör / lönespecialist
Biståndsbedömare/Biståndshandläggare
Stockholms Stad Enskede-Årsta-Vantör SDF Avd Äldreomsorg Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enskede-Årtsa-Vantör stadsdelsförvaltning har sitt huvudkontor beläget vid Globens t-banestation. I stadsdelen bor ca 93 000 innevånare, varav många äldre. Vi erbjuder en stor, trevlig och välfungerande arbetsplats med många möjligheter. 1 plats(er). 100% Som biståndshandläggare ingår du i en basgrupp och ansvarar för ett mindre geografiskt område i stadsdelen. Dina arbetsuppgifter är att utreda, besluta och följa upp insatser enligt SoL för vuxna personer över 65 år. I arbetet har du många kontakter och samarbete med andra myndigheter och vårdtagare Socionomutbildning med inriktning mot äldre eller tidigare motsvarande utbildning. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Enhetschef Doris Modig,08-508 14 520 Eva Fagerhem, Vision, 08-508 20 114, 076-12 20 114 (facklig) Lovisa Nerbrant, SACO, 08-508 20 524 (facklig) Tillträde: Enligt överenskommelse
Företag: Stockholms stad; Avd Äldreomsorg
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Biståndsbedömare/Biståndshandläggare jobb, Biståndsbedömare/Biståndshandläggare Stockholm, Biståndsbedömare/Biståndshandläggare Stockholms stad; Avd Äldreomsorg
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biståndsbedömare/Biståndshandläggare
Lärare i grundskolans senare år
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enbacksskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enbacksskolan är en lysande stjärna på Stockholms skolhimmel. Vi finns nära Spånga kyrka och Spånga IP. 1 plats(er).Lärare i grundskolans senare år i NO och Tk. Vikarie för föräldraledig lärare. Erfarenhet och behörighet. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr.rektor Carina Abrahamsson,08-50803924 Kenneth Bergman, Lärare, 08 508 03 900 (facklig) Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Enbacksskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i grundskolans senare år jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i grundskolans senare år
Junior operativ inköpare till internationellt företag i Upplands Väsby
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker omgående dig som vill arbeta som operativ inköpare hos en av våra stora internationella kunder i Upplands Väsby. Arbetsuppgifterna som operativ inköpare innefattar registrering av beställningar, orderadministration, lägga in i SAP, ta in anmodan, kontrollera fakturor, kontrollera attester, problemlösning och kontakter på såväl intern som extern nivå. Tjänsten är på heltid, ska tillsättas i mitten på augusti och pågår under sex månader inledningsvis med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag. Vem är du? Du har en avslutad eftergymnasial utbildning inom inköp eller liknande. Viss tidigare erfarenhet från kontor och administration eller inköp är meriterande. Mycket goda datorkunskaper är ett krav samt flytande kunskaper i såväl svenska som engelska. Som person ska du vara framåt, driven och positiv. Du ska ha vilja samt potential till att växa och utvecklas i rollen. Vidare ska du vara stresstålig, självständig och noggrann samt bra på att ta eget ansvar. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Junior operativ inköpare till internationellt företag i Upplands Väsby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior operativ inköpare till internationellt företag i Upplands Väsby
Grym butiksdemonstratör i Västerås med omnejd
Retail24 - professionella försäljningstjänster, etablerades i Norge 2002 där vi idag är en organisation med ca 500 anställda. Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på försäljningstjänster mot dagligvaruhandeln, detalj- och fackhandeln. Bland våra kunder finner Ni flera av de största leverantörerna inom dagligvaruhandeln. Vi har försäljningskonsulenter, varuplock, merchandiser, specialister på varuplaceringar och demopersonal i vår stab. Retail24 söker nu efter de rätta personerna till vårt team! Är du den vi söker? Arbetsuppgifter Du representerar kundens ansikte utåt i butik och marknadsför produkter på ett professionellt sätt med fokus på försäljning, information och smakprover av produkterna. Retail24 kan erbjuda ett spännande jobb i en utvecklande miljö med många möjligheter. - God lön - Stora utvecklingsmöjligheter - Utbildning - Sociala happenings - Arbeta med stora kända varumärken - Självständigt arbete För att du skall vara den vi söker behöver du vissa egenskaper. - Positiv, Utåtriktad och Social - Lojal och pålitlig - Säljerfarenhet av någon form (Face-Face, Demo, dagligvaruhandeln, telefonförsäljning etc.) - Gillar utmaningar - Hög arbetsmoral - Service minded - Självständig - Representabel Krav är att du har bil och körkort då man har en del material med sig. Är detta du? Då ser vi fram emot din ansökan! Â Deltid/Extra
Företag: Retail24 Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Grym butiksdemonstratör i Västerås med omnejd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grym butiksdemonstratör i Västerås med omnejd
Söka jobb tips