Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn och utbildningsförvaltningen

Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn  och utbildningsförvaltningen jobb Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn och utbildningsförvaltningen

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn och utbildningsförvaltningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn och utbildningsförvaltningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Studentwork söker en teknisk administratör- Stockholm

  2. Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!- Södertälje

  3. Javautvecklare inom e-handel- Stockholm

  4. Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel- Stockholm

  5. Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön- Stockholm

  6. Ledare till Customer Relations på Retriever- Stockholm

  7. Assistent till teknikföretag i Huddinge- Huddinge

  8. Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB- Stockholm

  9. Partneransvarig till 3Företag Telemarketing- Stockholm

  10. Synpedagog till Work for you Stockholm- Stockholm


Mer beskrivning

Studentwork söker en teknisk administratör
StudentWork Sharper AB Om företaget Vill du vara en del av energibranschens framtid? Är du en person som har engagemanget och förmågan att driva utvecklingen framåt? Studentwork söker för kunds räkning en anslutningsadministratör till Teknisk Kundtjänst. Vår kund arbetar inom energibranschen med kontor i Värtahamnen strax utanför Stockholm. Dina arbetsuppgifter Som anslutningsadministratör hos vår kund kommer du att svara på kunders och entreprenörers frågor och hantera ärenden som framförallt handlar om mätanordningen för förbrukningen av el, men också anslutningen till eldistributionsnätet. Vidare ansvarar du för att ärendena genomförs från inkommet ärende till fakturering. Du kommer ha mycket kontakt med kunder och samarbetar med kollegor internt i andra delar av organisationen. Verksamheten utvecklas kontinuerligt och du är intresserad av att vara delaktig i eller att driva utvecklings- eller förbättringsprojekt. Din profil Du som söker tjänsten har helst 2 års högskoleutbildning dock minst teoretiskt gymnasium i botten och gärna erfarenhet från kundvård inom energibranschen. Du har hög social kompetens, som du kommer att ha användning för bland annat i dialog med kunder. Vi sätter stort värde i din förmåga att vara självgående och ta egna initiativ. Som person är du positiv, serviceinriktad, noggrann, tålmodig och bidrar till ett gott arbetsklimat i och utanför gruppen. Du har goda kunskaper i MS Office och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. För den här tjänsten krävs att du pratar flytande svenska. Omfattning: Heltid Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse Vår kund erbjuder dig ett utvecklande och ansvarsfullt arbete i en spännande bransch med engagerade kollegor. Du kommer att få arbeta i ett gott arbetsklimat där du kommer att få bidra till att skapa och utveckla verksamheten i Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag! Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Studentwork söker en teknisk administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studentwork söker en teknisk administratör

Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!
Till våra kunder i Södertälje med omnejd söker vi just nu ekonomer, redovisningsekonomer, controllers och inköpare. Är du på jakt efter nytt jobb eller söker du ditt första jobb efter utbildningen är du varmt välkommen att skicka ett CV till oss! Du som söker har en högskoleutbildning inom ekonomi eller logistik, alternativt har gått en KY-utbildning inom något av ovanstående områden. Meriterande är att tidigare ha arbetat i liknande roller. Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB Ort: Södertälje Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-31 För information: Anna Georgsson, anna.georgsson@proffice.se Kvalifikationer: Vi söker dig som är stresstålig, målmedveten, flexibel och noggrann i din arbetsroll. Vidare är du serviceinriktad, ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du ansvarsfull, lösnings- och resultatorienterad. Du har en god samarbetsförmåga samt kan arbeta självständigt. Dina språkkunskaper i engelska och svenska är goda i både tal och skrift. Personliga egenskaper väger tungt i vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande, varpå tjänsten/tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in ett CV och ansök redan idag på vår hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]! Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du Ekonom eller Inköpare? - se hit!

Javautvecklare inom e-handel
En av marknadens bästa webblösningar behöver en kreativ utvecklare! *** Om oss KG Knutsson AB är generalagent för världsledande tillverkare och leverantörer av produkter inom fordons- och marinbranschen. Vårt huvudkontor ligger vid E4:an i Sollentuna och vi bedriver även verksamhet i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Inom KGK gruppen är vi ca 900 medarbetare, varav 650 finns i Sverige. Vi är ett stabilt privatägt bolag som varit verksamt sedan år 1946 och kan stoltsera med en låg personalomsättning - vi trivs på jobbet! *** IT är ett prioriterat område inom KGK där kvalitativa, långsiktiga lösningar står i fokus. KGKs e-handelsplats har ett bakomliggande system kallat Autokatalogen. I utvecklingsteamet är vi åtta personer, varav ett par konsulter, som arbetar nära vårt testteam i Indien. För att vidareutveckla och förvalta vår komplexa webblösning söker vi nu en ny kollega. Vi erbjuder en arbetsplats med erfarna utvecklare som gärna delar med sig av sin kunskap och hoppas att du ska tillföra nya idéer och dela dina tidigare erfarenheter med oss. *** Om jobbet Vi söker en Javautvecklare med erfarenhet av webblösningar som vill arbeta med hela kedjan från databas till front-end. Du brinner för webb och vet hur man bygger användarvänliga webbapplikationer. Du kommer att få arbeta med webbplatser integrerade med externa och interna system och tekniken är huvudsakligen uppbyggd kring JEE, Java Script, CSS och MS SQL. Du behöver inte vara fullfjädrad inom alla områden, men ditt intresse bör vara stort för att utvecklas i vår miljö. Större delen av dina dagar kommer att ägnas åt nyutveckling men förvaltningsarbete ingår i viss utsträckning. *** För att trivas i rollen bör du vara lösningsorienterad, prestigelös och flexibel. Det agila arbetssättet är naturligt för dig och du uppskattar nära dialog med verksamheten. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten och trivs med att jobba på eget initiativ. *** Din profil En framgångsfaktor i rollen som Javautvecklare är kunskap om Autokatalogen. Detta är förstås något som vi kommer att stötta dig med. För att lyckas är det viktigt att du är nyfiken och självgående i ditt sätt att angripa komplexa problem. Du är noggrann och strukturerad och trivs med att jobba i team. För att leverera hög kvalitét, vilket vi eftersträvar, är det viktigt att du kan bidra med idéer och kan söka information på ett självständigt sätt. Vi kommunicerar på svenska och engelska så det är viktigt att du behärskar dessa språk väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet, men viktigast är ett genuint intresse för programmering. Du bör ha kunskaper inom: *** . Java . JavaScript/jQuery . MS SQL *** Vi ser gärna att du har universitets- eller högskoleutbildning med datainriktning. Meriterande är erfarenhet av E-handelssystem och CMS. *** Ansökan För tillsättningen av den här tjänsten samarbetar KG Knutsson med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult: Line Thomson, line.thomson@dfind.se, mobil: 0721-88 52 44. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Ansök senast den 10:e augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: KG Knutsson
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Javautvecklare inom e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Javautvecklare inom e-handel

Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel
En av marknadens bästa webblösningar behöver en kreativ utvecklare! *** Om oss KG Knutsson AB är generalagent för världsledande tillverkare och leverantörer av produkter inom fordons- och marinbranschen. Vårt huvudkontor ligger vid E4:an i Sollentuna och vi bedriver även verksamhet i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Inom KGK gruppen är vi ca 900 medarbetare, varav 650 finns i Sverige. Vi är ett stabilt privatägt bolag som varit verksamt sedan år 1946 och kan stoltsera med en låg personalomsättning - vi trivs på jobbet! *** IT är ett prioriterat område inom KGK där kvalitativa, långsiktiga lösningar står i fokus. KGKs e-handelsplats har ett bakomliggande system kallat Autokatalogen. I utvecklingsteamet är vi åtta personer, varav ett par konsulter, som arbetar nära vårt testteam i Indien. För att vidareutveckla och förvalta vår komplexa webblösning söker vi nu en ny kollega. Vi erbjuder en arbetsplats med erfarna utvecklare som gärna delar med sig av sin kunskap och hoppas att du ska tillföra nya idéer hos oss. *** Om jobbet Vi söker dig som vill arbeta brett med hela kedjan från databas till front-end. Du brinner för webb och vill lära dig mer om hur man bygger användarvänliga webbapplikationer. Du kommer att få arbeta med webbplatser integrerade med externa och interna system och tekniken är huvudsakligen uppbyggd kring JEE, Java Script, CSS och MS SQL. Du behöver inte vara fullfjädrad, men ditt intresse bör vara stort för att utvecklas i vår miljö. Större delen av dina dagar kommer att ägnas åt nyutveckling men förvaltningsarbete ingår i viss utsträckning. *** För att trivas i rollen bör du vara lösningsorienterad, prestigelös och flexibel. Det agila arbetssättet är naturligt för dig och du uppskattar nära dialog med verksamheten. Vidare är det viktigt att du är kvalitetsmedveten och trivs med att jobba på eget initiativ. *** Din profil En framgångsfaktor hos oss är kunskap om Autokatalogen. Detta är förstås något som vi kommer att stötta dig med. För att lyckas är det viktigt att du är nyfiken i ditt sätt att angripa komplexa problem. Du är noggrann och strukturerad och trivs med att jobba i team. För att leverera hög kvalitét, vilket vi eftersträvar, är det viktigt att du kan bidra med idéer och kan söka information på ett självständigt sätt. Vi kommunicerar på svenska och engelska så det är viktigt att du behärskar dessa språk väl i tal och skrift. *** Det vi värdesätter mest är ett genuint intresse för programmering. Du bör ha grundläggande kunskaper inom: *** . Java . JavaScript/jQuery . MS SQL *** Vidare har du universitets- eller högskoleutbildning med datainriktning. Meriterande är erfarenhet av E-handelssystem och CMS. *** Ansökan För tillsättningen av den här tjänsten samarbetar KG Knutsson med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult: Line Thomson, line.thomson@dfind.se, mobil: 0721-88 52 44. Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it. Ansök så senast den 10:e augusti. Ort: Stockholm Uppdragsgivare: KG Knutsson
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nyexad javautvecklare till tjänst inom e-handel

Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön
barnsjukvården i Stockholm Stockholms läns landsting i samarbete med Sachsska barn- och ungdomssjukhuset och Astrid Lindgrens Barnsjukhus har nu glädjen att erbjuda dig som är sjuksköterska en specialistutbildning till barnsjuksköterska, 60 hp, kombinerat med tillsvidareanställning. Utbildningen är studier på heltid under 15 månader med start 2 januari 2014 och syftar till att ge en bred kompetens inom barnsjukvård med fördjupning inom eget specialområde. Arbetsuppgifter: Som barnsjuksköterska utför du ett viktigt arbete med barnet och familjen i centrum. Inom barnsjukvården möter du sjuka barn i alla åldrar med både akuta och långvariga sjukdomstillstånd. Du har eget yrkesansvar med ansvar för barnets totala omvårdnad. Genom att bidra med din kompetens är du en viktig del i ett teamarbete runt barnet. Du som antas till utbildningen får en tillsvidareanställning vid den enhet för barnsjukvård där du kommer att ha din anställning. Upplägget är att teoretiska block varvas med verksamhetsförlagd utbildning (VFU) inom olika områden. Det ingår även tjänstgöring vid den avdelning/enhet där du blir anställd. Detta upplägg innebär en fördjupad klinisk erfarenhet. Utbildningen ger en magisterexamen. Under utbildningstiden utgår studielön. Upplysningar: För frågor om praktiska frågor kring utbildningen kontakta Anders Engqvist, Utbildningsstrateg på SLL Personal och utbildning, anders.engqvist@sll.se Vill du veta mer om respektive sjukhus, anställningsvillkor och rekryteringsförfarande hänvisar vi till nedanstående personer: Astrid Lindgrens Barnsjukhus: Britt-Marie Ygge, utvecklingschef Helena Karlsson, HR-chef Sachsska barn- och ungdomssjukhuset: Janet Mattsson, kvalitets- och vårdutvecklare Kristina Blomgren, personalspecialist Kvalifikationer: För att söka till specialistutbildningen ska du ha: • Svensk legitimation som sjuksköterska med kandidatexamen • Minst två års yrkeserfarenhet som sjuksköterska • Allmän behörighet för högskolestudier Din ansökan ska innehålla följande dokument: • CV • Personligt brev med motivation till ansökan • Vidimerade kopior på examensbevis och din sjuksköterskelegitimation • Uppgifter om vilket sjukhus och eventuell avdelning som du i första hand är intresserad av. Personliga egenskaper: Övrig information: LSF har höga ambitioner när det gäller mångsidig kompetensförsörjning och välkomnar därför sökande som kompletterar vår förvaltning avseende jämställdhet och mångfald. Stockholms läns landsting är en av de största ekonomiska aktörerna i Sverige med drygt 43 000 egna anställda och tusentals fler hos olika leverantörer. Den främsta uppgiften är att se till att länets invånare har tillgång till en bra och väl fungerande hälso- och sjukvård och kollektivtrafik. Landstinget ansvarar även för den regionala utvecklingen och bidrar till kulturen i länet. I landstinget ingår drygt tjugo förvaltningar och bolag. Landstingsstyrelsens förvaltning (LSF) stödjer landstingsstyrelsen i uppgiften att leda, styra och samordna verksamheten i landstinget så att de mål fullmäktige beslutar om uppnås. I uppdraget ingår också att ta fram beslutsunderlag till den politiska organisationen samt ge service till den politiska ledningen. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per post eller e-post beaktas inte.
Företag: Landstingsstyrelsens förvaltning
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbilda dig till barnsjuksköterska med studielön

Ledare till Customer Relations på Retriever
Retriever Presentation Vill du leda och vidareutveckla Customer Relations på Retriever? Retriever är Nordens ledande leverantör av mediebevakning, verktyg för redaktionell research, medieanalys och företagsinformation. Vi söker dig som är ledare inom kundsupport/kundvård med erfarenhet av att utveckla processer och rutiner, effektivisera, driva projekt och säkra kundservicenivån. Du kommer att ha personalansvar för ca.10 personer, ingå i den svenska ledningsgruppen och rapportera till Country Manager. Tjänsten omfattar heltid och är placerad på Retrievers kontor i centrala Stockholm. Urval och intervjuer sker löpande med start i augusti, välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som ledare för Customer Relations har du ett personalansvar för ca.10 medarbetare och du ansvarar för att fortsätta utveckla avdelningens arbete såväl i externa- som i internsamarbeten. Avdelningen stödjer och hjälper sälj- och analysavdelningarna i deras arbete samt utvecklar samarbetet med kund. Du kommer även att själv vara operativ och delta i avdelningens arbetsuppgifter. Vidare så kommer du att: - hålla veckomöten med avdelningen - medarbetar och lönesamtal - fördela nya kundavtal - driva avdelningens projekt - ansvara för budget. - vidareutveckla rutiner, processer och samarbetet med övriga avdelningar. Utbildning/erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 3 års erfarenhet från en liknande chefsroll och erfarenhet av att arbeta med kundsupport. Du har ett tekniskt intresse och vi ser det meriterande med erfarenhet från liknande bransch. Du har eftergymnasialutbildning och är van att arbeta med Officepaketet, i databaser och meriterande om du även har arbeta i webbpubliceringsverktyg. Din svenska är mycket god i såväl tal som skrift och har du ytterligare språkkunskaper ser vi det som ett plus. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är strukturerad, har lätt att prioritera och gillar administrativa rutiner. Du är affärsorienterad och kan snabbt se lösningar på problem. Som ledare är du kommunikativ och engagerad med ett stort affärsmannaskap. Vi söker dig som vill vara en del i Retrievers fortsatta utveckling. Företagsbeskrivning Retriever levererar nordisk och internationell mediebevakning och medieanalys, erbjuder verktyg för redaktionell research och företagsinformation. Vi har kunder i alla branscher av nordiskt näringsliv och offentlig förvaltning, och ägs av TT och Norska NTB. Företagets hemsida www.retriever.se
Företag: Retriever
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Ledare till Customer Relations på Retriever jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledare till Customer Relations på Retriever

Assistent till teknikföretag i Huddinge
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en assistent till en av våra kunder, ett internationellt teknikföretag, som sitter i fina och nyrenoverade lokaler nära Huddinge Centrum. I rollen som assistent ska du bidra till att det administrativa arbetet underlättas för ledning och säljande funktioner så att de kan koncentrera sig på kärnverksamheten. Arbetsuppgifter: •Assistera företagsledning samt övriga avdelningar vid korrespondens på svenska/engelska, redigering av text, intern information, mm •Samordna/boka inför konferenser, möten, kundaktiviteter/mässor •Föra protokoll vid Ledningsgruppsmöten och se till att kallelser går ut. •Bokningsansvarig – Resor •Inkommande + utgående post/paket •Inköp av kontorsmaterial och trycksaker (följesedlar, kuvert, visitkort etc.) •Kommunikation med moderbolaget i ärenden delegerade av ledningen. (koncernspråk engelska) •Ansvar för växelfunktionen och därtill hörande arbetsuppgifter •Ta emot besökande •Vid behov hjälpa till på ekonomiavdelningen Tjänsten, som är på heltid, ska starta 26 augusti och pågår till årsskiftet med eventuell förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund under detta uppdrag. Vem är du? Kompetenskrav Utbildning: Gymnasieutbildning inom administration eller motsvarande. Erfarenhet:Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i Officepaketet. Minst tre års erfarenhet som chefsassistent eller motsvarande. God vana vid att föra protokoll, samt att samordna och boka resor. Som person är du mycket serviceminded, noggrann, kan ta egna initiativ, arbeta självständigt och bidrar med ett positivt förhållningssätt i organisationen. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Administration
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till teknikföretag i Huddinge jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till teknikföretag i Huddinge

Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som systemtekniker kommer du att tillhöra IT-avdelningen bestående av ett team på 10 personer som tillsammans ansvarar för att samordna systemutveckling, datadrift och IT-tjänster för hela Dina federationen som arbetar i en komplex IT-miljö. I din roll som systemtekniker kommer du att ansvara för övervakning och daglig drift mellan olika system, hantera filöverföringar och vara ansvarig för olika testmiljöer för Oracle och Microsoft. Då större delen av driften är outsourcad kommer du ha en tät dialog och nära samarbete med driftsleverantören och systemleverantören samt arbeta nära den interna förvaltningsorganisationen. Du kommer att arbeta i en bred roll där du tar hand om den tekniska infrastrukturen och agerar länken mellan driftsleverantören och verksamheten. Specifika arbetsuppgifter som ingår i din roll är bland annat: - Ansvara för databasadministration främst på behörighetssidan och administrera Dina Federationens gemensamma affärssystem - Ansvara för övervakning och dagliga drift mellan olika system och hantera filöverföringar - Testa och säkerhetsställa att applikationer fungerar - Agera teknisk expert vid uppsättning av olika tekniska miljöer - Vara behjälplig vid produktionssättningar - Ansvara för testmiljöer - Vara delaktig i olika IT-relaterade projekt I rollen ingår även viss scriptprogrammering. Utvecklingsmöjligheter: Denna tjänst ger dig möjligheten att utveckla din tekniska bredd där du får utöva ditt systemtekniska kunnande inom databashantering i en komplex och föränderlig IT-miljö. Utöver det får du arbeta med duktiga och engagerade kollegor i ett sammansvetsat team med en god gemenskap. Dina Försäkring AB satsar mycket på kompetensutveckling där de erbjuder dig som anställd att gå på seminarier och kurser relaterade till din roll samt möjlighet att bredda din kompetens ytterligare. Företaget välkomnar allas idéer och synpunkter vilket gör att du får vara med och påverka verksamhetens utveckling framåt. Arbetets omfattning: Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli direktanställd hos Dina försäkring. Tjänsten avser heltid med start i oktober/november. Din profil Du har en utbildning inom IT, teknik eller motsvarande samt minst 5 års erfarenhet inom området. Vi ser gärna att du har en bred teknisk bakgrund, vana av stora affärssystem och komplexa IT-miljöer samt innehar minst 2 års erfarenhet från att ha arbetat med databasadministration. Utöver det, har du en god vana från scriptprogrammering och är duktig på att hantera script vid filöverföringar. Det är meriterande om du har goda kunskaper inom Oracle och har erfarenhet från att administrera SAS, men det är inte ett krav. Det är även ett plus om du har en övergripande förståelse för försäkringscykler, transaktioner och integrationer. Vidare är det en fördel om du har erfarenhet från att ha arbetat utefter Scrum eller någon annan agil arbetsmetod. Personliga egenskaper För att lyckas i denna tjänst är du initiativrik och ansvarar för att självständigt driva ditt arbete framåt. Som person ser vi att du är en noggrann och prestigelös person med hög arbetskapacitet. Arbetet innebär att du har många kontaktytor varför det även är viktigt att du är serviceinriktad, har en god förmåga att kommunicera och tar ansvar för att skapa goda relationer. Vidare är du en proaktiv person som motiveras av att utveckla och förbättra och du bidrar ofta och gärna med nya idéer och förbättringsförslag. Du lägger stor vikt vid struktur, att följa upp ditt arbete och återkopplar till involverade kunder, leverantörer och kollegor. Nytänkande, engagerad och relationsskapare är egenskaper som Dina försäkring AB värderar högt. Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan. Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Jessica Bauer, jessica.bauer@brainpeople.se hos Brainpeople. Om företaget Vi är sexton försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på nära åttio platser i landet, från Lund i söder till Luleå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare och vi har Sveriges nöjdaste kunder. Ledorden för vår verksamhet är att vi ska vara Nära, Nytänkande och Engagerade. Läs mer på www.dina.se och på www.facebook.com/dinaforsakringar Granne med Slottet sitter idag drygt 100 personer som arbetar i syfte att stötta Dina-bolagens affärsverksamhet. Vad en tjänst hos oss innebär är möjligheten att själv förändra, utveckla och driva samt att i samråd med kollegor och människor i bolagen runt om i landet påverka utvecklingen. Tillsammans strävar vi efter ett öppet klimat där vi bejakar initiativförmåga, förändringsbenägenhet och ansvarstagande. Dina Försäkringar rekryterar och behandlar sina medarbetare på ett sätt som inte är diskriminerande. Vi uppmuntrar och ser gärna sökanden som bidrar till en mångfald inom vår federation. Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook! Sökord: Systemtekniker, tekniker, databasadministratör, drifttekniker, it-tekniker,
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Systemtekniker till Dina försäkring AB

Partneransvarig till 3Företag Telemarketing
3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål. Är du mer driven och engagerad än de flesta i din omgivning? Har du erfarenhet av att topprestera främst som företagssäljare men kanske också i säljledande befattning? Har du ett starkt affärsmannaskap och dessutom ett behov av nya utmaningar och att bygga från grunden? Då kan du vara personen som ska bygga upp 3s partnerverksamhet mot externa TM-byråer, i syfte att driva in nya företagskunder till 3Företag. 3Företag utökar sin satsning inom SME-segmentet. Genom att etablera ett antal samarbeten med externa TM-byråer runt om i landet är vi övertygade om att vi kommer att kunna fortsätta vår tillväxt på marknaden inom segmentet företag med mellan 0-19 anställda. 3Företag levererar produkter inom telefoni-, bredbands- och växellösningar till företagsmarknaden.   Ditt uppdrag Med en tuff men realistisk målsättning kopplad till både tillväxt och lönsamhet som utgångspunkt startar vi upp affärsområdet Extern TM-verksamhet där till en början en person – 3Företags nästa hjälte? – ska rekryteras. Uppdraget handlar om att på ett kloksnålt sätt maximera intaget av nya företagskunder till 3Företag. Vi värnar till lika stora delar om att maximera försäljningen som att skapa bästa möjliga lönsamhet i varje affär som att säkerställa en perfekt kvalitet i varje kunddialog. Du ska hitta och starta upp nya samarbeten med ett antal externa TM-leverantörer med vilka du sedan utvecklar långsiktiga win-win-relationer där du med enormt engagemang och stor tydlighet driver företagsförsäljning genom utbildning, uppföljning, kravställning och utveckling. Naturligtvis är du förberedd på att spendera mellan 2-3 dagar i veckan på resande fot ute i landet där du är ute på fältet och nyetablerar eller underhåller relationen med dina externa partners. Eftersom du ansvarar för att driva försäljningen i din säljkanal äger du också relationen med dina återförsäljare. En stor del av uppdraget handlar om att ”bakom kulisserna” skapa de verktyg och förutsättningar som dina partners behöver för att ni ska kunna nå era säljmål. Det är du som utbildar deras säljare, tar fram specifika erbjudanden, ansvarar för segmentering av vilka målgrupper som ska bearbetas, samt säkerställer kvalitet i såväl kunddialog som i rapport- och processflöden tillbaka till 3.    Vi ser att du som söker har: • Minst två års erfarenhet från säljledande befattning inom telefonförsäljning, gärna telekom. • Minst ett års erfarenhet av uppsökande företagsförsäljning. • Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. • Bra kunskaper i att hantera främst Excel och Word. • Vana av att hantera relationer med externa partners, där du även blivit en god förhandlare.   Din personlighet Du har en starkare drivkraft än folk omkring dig. Du skapar dina egna förutsättningar och tar ansvar när andra backar ifrån. Du gillar att arbeta i högt tempo med högt uppsatta mål och din excellenta förmåga att coacha och leda andra är lika stark som din förmåga att kravställa, analysera och följa upp. Eftersom du är strukturerad gillar du att styra upp situationer och du har med tiden insett vikten av att vara planerad men samtidigt förändringsbenägen. Du kavlar upp ärmarna och brinner för det operativa arbetet men du har förmågan att tänka strategiskt när så krävs. Som den sociala person du är har du lätt för att bygga relationer och din förmåga att uttrycka dig är stark i både tal och skrift.   Vad du får av oss: • En stark fast lön med stora möjligheter till bonusersättning • Karriär- och utvecklingsmöjligheter inom 3 • Diverse ledarskaps- och säljutbildningar • Tillgång till gym, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag m.m. • Möjligheten av bli en del av utmanarkulturen på en av Sveriges bästa arbetsplatser i en spännande bransch med engagerade och kompetenta kollegor utöver det vanliga.   Vi kommer att fullfölja processen i slutet på juli och då intervjua löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vid frågor kontakta Försäljningschef Niklas Fehrm tel:073-533 77 83 eller Rekryteringsansvarig Maria Enocksson tel:073-533 73 16. På grund av semestertider kommer vi att vara mer tillgängliga i slutet av juli/ början på augusti igen.
Företag: 3
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Partneransvarig till 3Företag Telemarketing jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Partneransvarig till 3Företag Telemarketing

Synpedagog till Work for you Stockholm
Work for you i Sverige AB startades 2005 och blev 2008 en av de första fristående jobbförmedlingarna i landet. I dag finns företaget på mer än 50 orter i landet och har över 200 medarbetare. Läs mer på www.workforyou.se. Vill du göra skillnad? Vill du arbeta i ett företag med tydliga värderingar, där människan är i fokus? Work for you arbetar med människor som av olika anledningar har hamnat långt ifrån arbetsmarknaden. Vi har tron att varje person har en inneboende potential. Som synpedagog hos oss blir din uppgift att tillsammans med dina kollegor att hjälpa individen att hitta den. Beskrivning av tjänsten Som synpedagoghos Work for you arbetar du i våra olika uppdrag och arbetsmarknadspolitiska program. Fokus ligger på att genom lämpliga anpassningar och med lämpliga pedagogiska metodiker ge stöd till personer som är synsvaga/gravt synskadade eller synskadade, i deras väg in på arbetsmarknaden utifrån deras individuella behov Arbetet innebär personliga möten med individ fokus men även arbete med grupper. Du jobbar aktivt för varje individ med stöd av våra jobbkonsulter direkt mot arbetsmarknaden för att hitta lämpliga arbetsplatser att matcha mot och där individerna får möjlighet att närma sig ett aktivt arbetsliv. Du fungerar som ett stöd till deltagaren genom hela processen mot sysselsättning, arbete eller det mål som är satt för individen Detta gör du, genom regelbunden stöttning, coachning och uppföljning. Administration är en mycket viktig del i arbetet då vi ständigt dokumenterar varje persons utveckling, som ett led i vårt kvalitetsarbete Du ingår i ett team med olika kompetenser där vi genom samarbete kollegor emellan matchar rätt insats mot varje persons behov.  Personliga egenskaper För att lyckas med uppdraget som synpedagog ser vi ser att du är energisk, engagerad, har stort tålamod och drivs av att se resultat av dina prestationer. Du är en god pedagog men har även ett coachande förhållningssätt,, förståelse för människors olika förutsättningar, och trivs med att arbete i en föränderlig miljö. Som person är du social, utåtriktad och orädd. Vidare är du van att arbeta självständigt och planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Du är duktig på att prioritera och tycker om att arbeta i högt tempo, i en dynamisk miljö.  Kunskap och erfarenhet Vi söker dig som är utbildad synpedagog med minst 5 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med pedagogiska metodiker för synsvaga/gravt synskadade och synskadade. Du har om kunskap och ett genuint intresse av att arbeta med målgruppen och har förmåga att sätta in rätt stöd åt varje person utifrån dennes unika behov. Meriterande är kunskap om och erfarenhet av arbete med arbetsmarknadspolitiskaprogram, utbildningsväsendet eller liknande. Tjänsten kan komma att innebära tjänstgörning vid fler än en ort beroende på behov och överenskommelse. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen med Din ansökan redan idag! För mer information kontakta: Markus Frödin 070 330 03 57
Företag: Work for you AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-09
Sök fler jobb liknande: lediga Synpedagog till Work for you Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Synpedagog till Work for you Stockholm


Sök lediga jobb Biblioteksassistent Åmåls Kommun barn och utbildningsförvaltningen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se