Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn lediga jobb

Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn jobb Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Studie- och yrkesvägledare/vikariat- Ekerö

  2. Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg- Haninge

  3. Sektionschef till IT-service, Solna- Solna

  4. Konstruktör till Imtech Elteknik- Stockholm

  5. Bibliotekarie- Botkyrka

  6. Barn- och ungdomsbibliotekarie- Botkyrka

  7. Prestigelös transportplanerare!- Sollentuna

  8. Distriktsäljare till Com Hem- Stockholm

  9. Dansktalande till helpdesk- Stockholm

  10. Kulturskolechef- Vallentuna


Mer beskrivning

Studie- och yrkesvägledare/vikariat
EKERÖ är en växande kommun med 26 000 invånare i en fantastisk naturmiljö i Mälaren 1 mil från Stockholms city. Här bor och hit flyttar människor tack vare lugnet i kombination med närheten till storstaden. Två av Sveriges 15 världsarv finns i Ekerö kommun: Drottningholms slott med dess fantastiska slottspark och vikingastaden Birka-Hovgården. Ekerö kommun har sina studie- och yrkesvägledare organiserade i en egen enhet med gemensam chef. Organisationen består av fem studie- och yrkesvägledare en praktiksamordnare och en chef. Studievägledarna har sina egna ansvarsområden och sina arbetsplatser ute i de skolor de närmast arbetar tillsammans med. Vägledningsenheten skall verka för att alla Ekeröbor får en likvärdig och kvalificerad studie- och yrkesvägledning. Arbetsplatserna ligger på natursköna Ekerö och med buss tar det endast ca 20 minuter från Brommaplan. Du kan också komma till oss med färjan från Slagsta som går varje kvart. Vi arbetar efter våra fyra honnörsord: Trygghet, Ansvar, Kunskap och Glädje. Dessa fyra ord förverkligas genom vår gemensamma värdegrund. ARBETSUPPGIFTER En av våra studie- och yrkesvägledare kommer att vara föräldraledig och då behöver vi en kvalificerad vikarie. Arbetet består i huvudsak av studie- och yrkesvägledning för elever och deras vårdnadshavare på grundskolan. Den vi söker har ett genuint intresse för ungdomar och deras kunskapsutveckling i val och väljande. Du ska också ha lätt för att skapa kontakt med såväl ungdomar som kollegor. KVALIFIKATIONER Du ska vara utbildad studie- och yrkesvägledare med ett stort engagemang för människor. Som person är du trygg, stabil och har god självinsikt. Du har väl grundade och tydliga värderingar. Eftersom du kommer att möta människor som står inför viktiga val inför framtiden är det viktigt att du är empatisk samt har god kommunikativ förmåga. Du ska ha mycket god samarbetsförmåga och gillar att tillsammans med övrig personal ständigt utveckla verksamheten. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Företag: Ekerö kommun, Komvux
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Studie- och yrkesvägledare/vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Studie- och yrkesvägledare/vikariat

Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. Marinbasens övergripande uppgift är att stödja de marina förbanden med bland annat teknisk tjänst, transporter, basering, bevakning och logistik, både hemma och utomlands. Marinbasen har sitt huvudsäte i Karlskrona, men bedriver verksamhet där behov finns, exempelvis i Berga, söder om Stockholm och i Göteborg. Andra stora uppgifter för Marinbasen är övervakning av Sveriges 2700 km långa kust med territorialhav. Dessutom ansvarar Marinbasen för Hemvärnet, med de nationella skyddsstyrkorna, i Blekinge, Kalmar och Kronobergs länMarinbasen söker Chef Skeppstekniska troppen vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg med placering på Amf1, Berga, Haninge. Amfibieteknikplutonen på Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg arbetar i huvudsak med vidmakthållande av fartyg och båtar samt dess ingående delsystem inom Amfibiekåren. Plutonens strävan inom kundföreträdarrollen är att utgöra en kompetent beställare mot såväl civila leverantörer som FM-interna verkstäder. Inom ägarföreträdarrollen utgör plutonen bl.a. kompetensbärare i arbetet med konfigurationsuppföljning på fartyg och båtar samt ingående delsystem. Tjänsten som Chef Skeppstekniska troppen innebär att du: • Placeras vid Amfibieteknikplutonen på Berga i Haninge. • Tilldelas personalansvar för den Skeppstekniska troppen • Anställs som officer, OF 2. • Delta i plutonens ledningsgrupp. Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg är ett insatsförband, varvid tjänsten bedrivs företrädesvis inom Sverige men även utomlands inom ramen för FM uppgifter Exempel på arbetsuppgifter: • Arbetsleder underställd personal. • Följer upp och rapporterar tilldelade uppgifter. • Genomför löne- och utvecklingssamtal med underställd personal. • Stödjer Plutonchef i dennes ansvar avseende bl.a.:           ?          -  Produktion och ekonomistyrning.                     - Uppföljning och analys.                     - Personalutveckling.                     - Konfigurationsledning, modifiering och TO-verksamhet.                     - Tekniskt systemstöd och teknisk utveckling. Kvalifikationer krav: • Officersutbildning motsvarande OF 2. • Svensk medborgare. • Skyldighet att deltaga i internationell verksamhet. • Körkort klass B. • God fysisk prestationsförmåga. • Godkänd registerkontroll. • Erfarenhet av användning av datorer och IT-system. • Goda språkkunskaper i engelska. Önskvärda kvalifikationer: • Intresse för och gärna tidigare erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare. • God kommunikations- och samarbetsförmåga. • Officer med teknisk bakgrund. • Erfarenhet av system LIFT. • Kännedom om Försvarsmaktens marina förband. • Kännedom om Marinens tekniska tjänst med Amfibie-inriktning. • Erfarenhet av hantering av teknisk information i såväl pappers- som digitalt format. • Erfarenhet av användning av driftuppföljningssystem. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi tillämpar provanställning 6 månader. Tillvidareanställning. Tillträde 2013-10-01 eller enligt överenskommelse. Upplysningar om tjänsten: Plutonchef örlkn Fredrik Sund Telefon: 010-8232201, 076-6492579 Televapentroppchef Kent Söderström Telefon: 010-8232222, 070-6712403 Tf Skeppstroppchef Jan-E Andersson Telefon: 010-8232208, 072-1879324 Fackliga representanter: TCO/Försvarsförbundet, Jan Bertilsson, tel 0455-866 71, 070-555 83 72 SACO, Mathias Andersson  tel 0455-53954, 070-2176067 SEKO, Nils-Göran Lidén, tel 0381-185 58, 070-533 52 44 Officersförbundet, Mikael Danielsson, tel 0455-86661, 070-8726758 Välkommen med Din ansökan, senast 2013-08-16 tillsammans med meritförteckning och referenser.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Haninge
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marinbasen söker Chef vid Marina Basbataljonen/Teknikkontor Fartyg

Sektionschef till IT-service, Solna
Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss. Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma. Dina arbetsuppgifter som sektionschef inom IT-service innebär att du ansvarar för ledning, planering, effektivisering och utveckling av medarbetare och av verksamheten. Din nya sektion ansvarar för första linjens arbetsuppgifter såsom leverans av helpdesk, övervakning och ärendehantering. Du kommer att ingå i enhetens ledningsgrupp där du är delaktig i att utveckla Skatteverkets långsiktiga strategi för IT-drift och förvaltning. Vi befinner oss mitt uppe i en omfattande förändringsresa och du kommer att vara en viktig ambassadör för detta initiativ och driva detta arbete inom ramen för din sektion. Vi är ca 200 medarbetare på enheten fördelat på ett antal sektioner varav merparten är placerade i Solna. Du rapporterar direkt till enhetschefen för IT-service. Enheten ansvarar för att säkerställa tillgänglighet och kostnadseffektiv drift av samtliga IT-miljöer för produktion, utveckling och test. I vårt uppdrag ingår också att kostnadseffektivt utveckla och förvalta infrastruktur. Vi ansvarar även för outsourcade drifttjänster och IT-support. Vi erbjuder dig en arbetsplats - med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter - som är till nytta för medborgare och företag - med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald - som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling - med en god balans mellan arbete och fritid. Vi söker dig som - har erfarenhet från ledande befattning inom området IT-produktion - har erfarenhet av att jobba enligt ITIL - är serviceinriktad och brinner för ständiga förbättringar - har god samarbetsförmåga och trivs att jobba i team - tar en ledande roll och fattar tydliga beslut - arbetar resultat- och målinriktat - agerar stabilt och tryggt som ledare och skapar förtroende - är utvecklingsorienterad - uttrycker dig klart, tydligt och kan formulera dig väl. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med automation och effektiviseringar samt relevant akademisk utbildning. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av att jobba med ekonomisk styrning, har arbetat som ledare i en matrisorganisation samt har erfarenhet av och kunskap om förändringsledning. Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.  Anställningen är tillsvidare. Provanställning om sex månader kan komma att tillämpas. Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning kommer att göras enligt Säkerhetsskyddslagen (1996:627). Välkommen med din ansökan till oss! Vi kommer att påbörja urvalet först efter sista ansökningsdag den 25 augusti. Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess? Om du har frågor kontakta: Peter Carlson, enhetschef, 010-5749323 (på plats v. 28 och v. 34) Maria Svantesson, HR-konsult, 010-5749110 (på plats v. 28 och v. 34) Susanne O´Konor, SACO, 010-5748555 Jan-Erik Åberg, ST, 010-5748975
Företag: Skatteverket
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionschef till IT-service, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionschef till IT-service, Solna

Konstruktör till Imtech Elteknik
Konstruktör Stockholm Vi erbjuder våra kunder alltifrån skräddarsydda helhetskoncept inom elteknik till samordning av integrerade entreprenader. Imtech Elteknik är med hela vägen från ritbord till service och underhåll. Nu förstärker vi vår filial i Västra Frölunda med en konstruktör. I arbetsuppgifterna ingår konstruktion i 3D-miljö, projekteringsmöten och upprättande av materialspecifikationer. Du kommer att arbeta i nära samarbete med projektledning och produktion Din bakgrund Vi söker dig som har utbildning och/eller erfarenhet från elbranschen. Du får gärna vara en etablerad konstruktör inom el, kanske arbetar du idag på en konsultbyrå men önskar komma närmre produktionen. Goda datorkunskaper och B-körkort är ett krav. För att lyckas i rollen krävs att du är strukturerad, ansvarstagande och självgående. Du klarar av att ha flera projekt samtidigt och du är intresserad av ny teknik Vi erbjuder Imtech Elteknik utvecklas och vi har många idéer om hur vi vill forma vår roll som samhällsbyggare och våra kunders teknikpartner. Du kommer att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. Vi är måna om att ha ett öppet och gott arbetsklimat där alla medarbetare bidrar till att utveckla företaget framåt. Ansökan och kontaktperson Är detta din nästa utmaning? Vid frågor kontakta Fredrik Allthin på 010 472 40 10 Om oss Imtech Nordic är en komplett teknik- och installationspartner, som med omkring 5 500 medarbetare och en sammanlagd omsättning på närmare 7 miljarder kronor, är en ledande aktör på den nordiska marknaden. Företaget utgörs av Imtech VS-teknik, Imtech Elteknik och Imtech Ventilation och finns på ett hundratal orter i Sverige, Norge och Finland.    Imtech Nordic är en del av Imtech N.V. som med cirka 29 000 medarbetare och en omsättning på cirka 5,1 miljarder euro är ett av Europas största teknik- och serviceföretag.
Företag: Imtech Örebro AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Konstruktör till Imtech Elteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konstruktör till Imtech Elteknik

Bibliotekarie
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 86 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kultur- och fritidsförvaltningen, med ca 150 anställda, svarar för att det finns ett rikt kulturliv och ett mångsidigt fritidsutbud i Botkyrka kommun, i form av bad, bibliotek, konsthall, kulturskola, fritidsgårdar och sportanläggningar. ARBETSUPPGIFTER Ditt uppdrag är att ansvara för och utveckla verksamheten med inriktning på skönlitteratur på svenska och engelska, och att skapa läslust för vuxna i Hallunda bibliotek, i samspel med dina kollegor. I tjänsten ingår, förutom sedvanliga arbetsuppgifter med bestånd, program och övrig verksamhet, att aktivt arbeta för att stärka nätverksarbete och samspel med olika aktörer i området i syfte att stärka bibliotekets roll i lokalsamhället. Du blir också bibliotekets IT-stöd, dvs den som rapporterar mot kommunens IT-avdelning, felanmäler och sköter enklare beställningar. Du är öppen, orädd och energisk och beredd att söka och prova nya arbetsformer. Du ingår i Hallunda, Alby, Fittja biblioteksenhet med totalt 17 medarbetare. Hallunda bibliotek är din dagliga arbetsplats men du samarbetar också med enhetens övriga medarbetare. Du tjänstgör kvällar och helger enligt schema. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har akademisk utbildning inom biblioteks- och informationsvetenskap eller motsvarande. Du har ett stort intresse för och erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot vuxna i en interkulturell miljö och erfarenhet av aktivt nätverksarbete. Du är drivande och idérik, har lätt att skapa varaktiga kontakter och är van att formulera dig i tal och skrift. Du har goda IT-kunskaper och har intresse för sociala medier och digitala kommunikationsformer, och ser möjligheter i att använda dem i ditt arbete. Du tar ansvar och kan arbeta både självständigt och i samspel med andra och bidrar till att skapa en god arbetsmiljö. Du är utåtriktad och angelägen om att ge våra medborgare ett gott bemötande och god service. Vi eftersträvar jämnställdhet och mångfald och ser gärna sökande med olika bakgrund. ANSÖKAN MOTTAGES ENDAST GENOM NEDANSTÅENDE LÄNK.
Företag: Botkyrka kommun, Kultur och Fritid, Alby/Fittja/Hallunda
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Bibliotekarie jobb, Bibliotekarie Botkyrka, Bibliotekarie Botkyrka kommun, Kultur och Fritid, Alby/Fittja/Hallunda
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bibliotekarie

Barn- och ungdomsbibliotekarie
Botkyrka kommun är Stockholmsområdets femte största kommun med drygt 86 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Kultur- och fritidsförvaltningen, med ca 150 anställda, svarar för att det finns ett rikt kulturliv och ett mångsidigt fritidsutbud i Botkyrka kommun, i form av bad, bibliotek, konsthall, kulturskola, fritidsgårdar och sportanläggningar. ARBETSUPPGIFTER En av barnbibliotekarierna på Fittja bibliotek är föräldraledig och vi söker nu en vikarie. Ditt uppdrag blir att ansvara för verksamheten som riktar sig till årskurs 4 och uppåt, både vad gäller samarbete med skolan och för barnens fria tid. Årskurs 4 kommer till biblioteket på Skapande boksamtal, men i övrigt står det dig mycket fritt att påverka utbudet tillsammans med dina kollegor och utifrån enhetens mål. Tillsammans med de andra medarbetarna skall du aktivt arbeta för att stärka nätverksarbete och samspel med olika aktörer i området i syfte att stärka bibliotekets roll i lokalsamhället. Du är öppen, orädd och energisk och beredd att söka och prova nya arbetsformer. Du ingår i Hallunda, Alby, Fittja biblioteksenhet med totalt 17 medarbetare. Fittja bibliotek är din dagliga arbetsplats men du samarbetar också med övriga medarbetare i Bibliotek Botkyrka. Du tjänstgör kvällar och helger enligt schema . KVALIFIKATIONER Vi vill att du har akademisk utbildning inom biblioteks- och informationsvetenskap eller motsvarande. Du har ett stort intresse för och gärna erfarenhet av biblioteksarbete riktat mot barn i en interkulturell miljö och erfarenhet av aktivt nätverksarbete. Du känner ett stort engagemang för barnverksamhet på bibliotek, och arbetar medvetet med ditt och kollegornas barnperspektiv. Du är drivande och idérik, har lätt att skapa varaktiga kontakter och är van att formulera dig i tal och skrift. Du har goda IT-kunskaper och har intresse för sociala medier och digitala kommunikationsformer, och ser möjligheter i att använda dem i ditt arbete. Du tar ansvar och kan arbeta både självständigt och i samspel med andra och bidrar till att skapa en god arbetsmiljö. Du är utåtriktad och angelägen om att ge våra medborgare ett gott bemötande och god service. Vi eftersträvar jämnställdhet och mångfald och ser gärna sökande med olika bakgrund. ANSÖKAN MOTTAGES ENDAST GENOM NEDANSTÅENDE LÄNK.
Företag: Botkyrka kommun, Kultur och Fritid, Alby/Fittja/Hallunda
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barn- och ungdomsbibliotekarie jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barn- och ungdomsbibliotekarie

Prestigelös transportplanerare!
Har du erfarenhet av transport – och logistikfrågor och motiveras av att planera, analysera och samarbeta med andra? Adecco har uppdraget för just dig hos vår kund inom återvinningsbranschen i Bandhagen! Hur ser din arbetsdag ut? Om du gillar utmaningen med att planera för att se till att resurser beläggs optimalt och trivs me att arbeta efter uppsatta mål är det här uppdraget för just dig! Som transportplanerare kommer du att ansvara för att alla uppdrag som kommer in planeras på bästa möjliga sätt. Du hanterar rutter och löpande inkommande kunduppdrag samt ansvarar för att planera om icke utförda uppdrag. Tycker du om att ha mycket kontakter i tjänsten är det här en roll för dig! Du kommer att ha daglig kontakt med sektionschefer, kundtjänst samt fordonsansvariga. Vem trivs här? Har du en gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller kanske till och med har studerat logistik på eftergymnasial nivå kommer du att ha en bra grund att stå på i tjänsten som Transportplanerare. Vidare kommer dina erfarenheter från transportstyrning och logistik till användning och de gör att du snabbt kommer att sätta dig in i rollen. Du har mycket goda datakunskaper och tycker det är roligt att lära dig nya system. Har du ett miljöintresse och en förståelse för ekonomiska följder? Då kommer du att trivas riktigt bra här! Din förmåga att effektivisera, analysera och arbeta strukturerat kommer väl till hands och gör att du kommer att passa bra in i organisationen. Vidare motiveras du att arbeta mot mål och att se resultat samt att samarbeta och ha daglig kontakt med andra inom organisationen. Vad erbjuder vi? Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 3-4 månader och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54 eller cilla.orban@adecco.se Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Prestigelös transportplanerare! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prestigelös transportplanerare!

Distriktsäljare till Com Hem
Sale Nordic Staffing Service AB För vår kund Com Hems räkning söker vi nu flera distriksäljare för bearbetning mot Com Hem-anslutna hushåll, bostadsrättsföreningar och samfälligheter. Vill du vara med och bygga upp vårt nya team för vår kund? Om kunden Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 37 procent, närmare 1,78 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud. Com Hem erbjuder prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för tv, bredband och fast telefoni. Com Hem grundades 1983, har cirka 950 anställda, huvudkontor i Stockholm och kontrolleras av BC Partners. Dina arbetsuppgifter Som distriktsäljare kommer du att ansvara för information om Com Hem olika produktutbud och införsäljning av de olika produkterbjudandena. Du kommer att arbeta i ett team med flera distriktsäljare som arbetar tillsammans ute på fältet. Teamet utgår från Stockholm och kommer att besöka utvalda orter där Com Hem antingen har etablerat sig nyligen eller kommer att etablera sig inom den närmaste tiden. Orterna kan komma att ligga i hela Sverige med tyngdpunkt på storstäder vilket innebär mycket resor i tjänsten. Vi ser hellre att du har drivet än tusen högskolepoäng. Det viktigaste är att du besitter goda ledaregenskaper och har tillräckligt med branscherfarenhet för att kunna bidra till Com Hems fortsatta framgångar. Tjänsterna kommer att tillsättas i slutet av augusti med start den 1 september. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning, till exempel från telekom mot privatpersoner, är meriterande Du har vana och har haft eget budget- och säljansvar Kan arbeta självständigt och strukturera din arbetsdag Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska och inte vara rädd för att tala inför stora grupper B-körkort Vi värdesätter om du dessutom är: • ansvarstagande och driven • utåtriktad och kommunikativ • socialt kompetent och pedagogisk • engagerad och målmedveten • initiativrik och nyfiken • förtroendeingivande och optimistisk • analytisk och strukturerad Du trivs med ett rörligt arbete då rollen innebär en mycket resor och arbeta tillsammans som ett team Då är du rätt person för oss! Övrigt Du kommer att ha en fast månadslön de två första månaderna och därefter en månadslön tillsammans med en mycket förmånlig bonusmodell. Välkommen med din ansökan via vårt webbformulär om du finner uppdraget intressant. Urval och intervjuer sker löpande så vi tar gärna emot din ansökan snarast. Eftersom det snart är semestertider så kan det ta ett tag innan vi återkopplar på din ansökan eller eventuellt någon förfrågan kring tjänsten som vi emot ENDAST tar emot via e-mail till ann.bodin@salenordic.com I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som konsult, i första hand i en anställning som varar till och med den 31 december 2013 eftersom det är ett uppstartprojekt. Därefter finns det mycket goda möjligheter till en fortsatt anställning. Vi arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas. Sale Nordic Sale Nordic är Nordens ledande expert inom rådgivning, bemanning och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi arbetar med över hundra aktiva kunder i alla fyra nordiska länder. Många av dem utgör några av världens starkaste varumärken. Vi sysselsätter över sexhundra konsulter i kortare eller längre sälj- och marknadsuppdrag. Vi genomför varje år hundratals lyckade rekryteringar för våra kunders räkning. Vi är således en stor nordisk aktör inom vår profession, men vi arbetar alltid lokalt. Nära våra kunder, konsulter och kandidater. Detta via våra lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Besök gärna www.salenordic.com för mer information.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktsäljare till Com Hem jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktsäljare till Com Hem

Dansktalande till helpdesk
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Vi söker en dansktalande 1 st line tekniker / helpdesk tekniker till vår kunds front desk. I arbetet som 1 st line support kommer du att informera, vägleda och assistera användarna i det dagliga användandet av supporterade system, verktyg och utrustning. Vidare kommer du att mottaga, registrera, koordinera och rapportera information, frågor och problem som står i relation till ett effektivt användande av IT hos vår kund och vara kontakten mellan användarna, kunden och externa leverantörer. Du ansvarar även för att ta emot, registrera, följa upp och rapportera ärenden tills de avslutas och stängs. Så snakker du dansk i Front desk? I sådana fall bör du söka denna tjänst! Vår kund är verksam inom fastighetsbranschen och är placerad i Stockholm. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har 3-4 års erfarenhet av liknande roll och har god kunskap i och erfarenhet av: • Supportverktyg som används för systemadministration, felsökning och problemlösning, såsom: - Syscom Supportpoint (Ärendehantering) - Symantec Management Agent (Distribution av mjukvara till PC) - TeamViewer (Fjärrsupport) - Symantec Endpoint Protection (Antivirus) - Symantec Brightmail (Quarantine, SPAM Filter) - Microsoft Management Console • Citrix • Microsoft Office 2007 i Citrix-miljö samt lokalt på PC • Active Directory • Microsoft Exchange 2007 • Windows Server 2008/2003 Det är även meriterande om du har kunskap i Agresso. Utöver detta är det av stor vikt att du kan prata danska och svenska flytande och i skrift samt även vara beredd på att hantera norska samtal och ärenden som komplement. För att passa i denna roll är det viktigt att du kan förstå användarens problem, har en god problemlösarförmåga samt ett gott kundbemötande. Vi ser gärna att du i viss mån kan utbilda användaren och har vana av att jobba mot externa driftpartners. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Sökord: dansk dansktalande IT-support servicedesk helpdesk 1st line support first line support Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalande till helpdesk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalande till helpdesk

Kulturskolechef
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. Kultur- och fritidsförvaltningen ansvarar för biblioteken, kulturskolan, kulturverksamheterna och kommunens idrotts- och fritidsverksamhet samt stöd till föreningslivet. Förvaltningen driver ett tjugotal fritidsanläggningar och verksamhet för barn, ungdomar och funktionshindrade. Förvaltningen leds av två nämnder, kulturnämnden och fritidsnämnden. Sedan hösten 2012 driver förvaltningen också Vallentuna Kulturhus, som är ett publikt nav för verksamheterna. Kulturskolan håller med hjälp av 30 välutbildade lärare drygt 800 ämneskurser i veckan inom områdena musik, dans, teater/drama, bild & form och FMT (funktionsinriktad musikterapi). Skolan har en rik och varierad ensemble- och orkesterverksamhet och ger omkring 90 program och koncerter under året. Vallentuna kulturskola har sin egen verksamhet men är också en av de drivande krafterna i Vallentuna Kulturhus, tillsammans med kultur, bibliotek och fritid når vi en bred publik med en omfattande verksamhet. I kommunen finns också en stor kulturscen i Vallentuna teater som nyinvigs under hösten 2013. Arbetsuppgifter Vi söker dig som med ett starkt och brett engagemang leder och driver skolans utvecklingsarbete framåt. Du har budget- och personalansvar för verksamheten. Du ingår i förvaltningens ledningsgrupp och är bärare av såväl kultur- och fritidsperspektivet som det kommunövergripande perspektivet i ditt ledarskap. Samverkan med skolan är centralt. Din bakgrund Vi tror att du har en bakgrund som chef/ledare inom kulturområdet, gärna med erfarenhet från offentlig sektor. Du har erfarenhet av utvecklingsarbete och pedagogiskt arbete vid musik/kulturskola eller liknande verksamhet. Eftersom du företräder skolan i olika sammanhang och är skolans ansikte utåt är det av stor vikt att du är omvärldsorienterad och utåtriktad. Du ska vara en god kommunikatör och ha en mycket god samarbetsförmåga med såväl individer som grupper. Du arbetar strategiskt med tydligt fokus på framtidsfrågor. Du kan omsätta politiska visioner och mål i praktisk handling. För anställningen krävs att du har examen från musikhögskola/konstnärlig högskoleutbildning eller annan högskoleutbildning som av arbetsgivaren prövas likvärdig. Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper inom IT-området, då vi satsat på kulturskolans IT miljö och utveckling de senaste åren. Goda kunskaper i engelska i tal och skrift är nödvändigt. B-körkort är ett önskemål. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde från 2013-10-01 eller enligt överrenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan, senast 2013-08-20, på Vallentuna kommuns hemsida. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Pernilla Järveroth, kultur- och fritidschef 08-587 853 31 Information om fackliga representanter hittar du på http://www.vallentuna.se/om-vallentuna/Lediga-jobb/ VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kulturskolechef jobb, Kulturskolechef Vallentuna, Kulturskolechef Vallentuna kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kulturskolechef


Sök lediga jobb Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Nynäshamn

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se