Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg

Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg jobb Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering- Södertälje

  2. Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer- Stockholm

  3. Teamledare Innesälj B2B Stockholm- Stockholm

  4. Biträdande chefsjuksköterska- Stockholm

  5. Samhällsplanerare med "blå" inriktning sökes!- Norrtälje

  6. Distributionsoptimerare med siffersinne- Stockholm

  7. M3 Integration Consultant for Infor- Stockholm

  8. Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Solna!- Solna

  9. En glad och fartfylld kille på 8 år söker en avlösare i söderförort!- Stockholm

  10. Lärare i fritidshem/Fritidspedagog 75-80% Mariehällskolan- Stockholm


Mer beskrivning

IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget Vår kund är ett Kreditmarknadsbolag under Finansinspektionens tillsyn och är ett dotterbolag till en större koncern. De erbjuder en rad intressanta och förmånliga finansieringsalternativ, exempelvis billån och leasing för konsument eller företag. Finansieringsalternativen kan även kombineras med försäkring, låneskydd och serviceavtal, vilket ger kostnadskontroll och ett attraktivt helhetserbjudande för kunderna. Vår kund lever efter värdeord som Kundfokus, Ansvar, Tillit, Mod och Entusiasm. Dina arbetsuppgifter Som IT-chef hos vår kund kommer du att arbeta både med din personal, det dagliga operativa och även det långsiktigt strategiska. Du kommer även att arbeta mot andra IT-chefer runt om i Europa samt svara mot både svenska och utländska standarder. Gruppens miljö står under många direktiv både från svenska och utländska instanser vilket sätter stora krav på drift, säkerhet, redundans, risk och compliance. Du kommer att ha direkt personalansvar över nio personer som arbetar med systemansvar, business intelligence, applikationsdrift, integration och compliance. Gruppen arbetar mot både interna och externa kunder och har ett antal större system i kombination med sitt data-warehouse. Tillsammans med din grupp ansvarar du för att garantera säker drift, tillgång till data samt god service för kunderna. Gruppen tar även hand om vidareutveckling av samtliga element i miljön. Vidare ansvarar du för den långsiktiga strategin tillsammans med övriga medlemmar i ledningsgruppen där du sitter tillsammans med nio andra linjechefer. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund. Din profil Vi söker dig som har en relevant examen inom IT. Du har gedigen erfarenhet på inget mindre än fem år från IT drift, då i en ledande roll med personalansvar. I denna roll är det viktigt att du har kunskap och erfarenhet från både hård- och mjukvarusidan. Du har även arbetat med Data Warehouse och finansiering från ett IT-perspektiv. Du besitter goda kunskaper i att bygga team-känsla samt att motivera och hitta vägar för din personal att utvecklas och ta ansvar. Du har en god förståelse för den dagliga verksamheten vilket gör att du kan skapa strategier och fatta genomtänkta beslut rörande densamma. Du har förtroende för din personal och kan vägleda dem till en självständighet genom en bra arbetsstruktur. Då denna tjänst har internationella inslag talar och skriver du givetvis svenska och engelska flytande. Besitter du kunskap i det tyska språket ses detta som meriterande. Tjänsten är förlagd i Södertälje. Då det kan uppstå situationer som kräver snabb respons, är det bra med god tillgänglighet till arbetsplatsen samt viss flexibilitet kring arbetstiderna. Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-chef sökes till ledande företag inom Finansiering

Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer
Prime Professional Vi söker dig som tillsammans med oss vill utveckla din kompetens som patientkoordinator och skapa ett högkvalitativt koncept för hälso- och sjukvårdsplanering och kund- /patientomhändertagande. Du ska vara utvecklings - och serviceinriktad och gilla att hitta konstruktiva lösningar. Din grundkompetens är legitimerad sjuksköterska, specialistutbildad, gärna med minst 5 års erfarenhet i yrket. Vana av liknande arbete och tidigare erfarenheter av akutsjukvård är en fördel, t.ex. akutmottagning, ortopedi, kirurgi, medicin, gynekologi med tillhörande subspecialiteter. Arbetsuppgifter Du kommer att ta emot samtal från försäkringskunder i behov av rådgivning och/eller hjälp till specialistvård. Arbetet är mycket varierande, eftersom varje kund är unik och skall få hjälp och vägledning utifrån sina personliga behov och tillstånd. Förutom att vägleda kunder kommer du att ge sjukvårdsrådgivning, informera, följa upp, utvärdera och dokumentera en kunds besök i vårdsektorn, företrädesvis inom den privata sjukvården. Du kommer också att vara med att utveckla vårt koncept och våra produkter. Vem är du? Du har ett genuint intresse för människor och har patienten i fokus. Vi förväntar oss att du tillsammans med dina kollegor bidrar med din kompetens och ett gott bemötande för att ge kunderna bästa möjliga bemötande och vård. Du trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat då du har god initiativförmåga och ansvarskänsla. Du tycker om varierande arbetsuppgifter och att få medverka till utveckling och kvalitetssäkring. Passar du in på den ovanstående profilen så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Företagsbeskrivning Prime Care är en del av Prime Bemanning och Rekrytering och erbjuder vårdsektorn välutbildade, kompetenta och engagerade medarbetare. Prime Care arbetar både med konsultuppdrag och med direktrekryteringar. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida, www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Prime Care söker sjuksköterskor som patientkoordinatorer

Teamledare Innesälj B2B Stockholm
Teamledare Du kan coacha, inspirera och utveckla vårt säljteam   Vi söker en kommunikativ och duktig telefonförsäljare med ledaregenskaper som kan ta ansvar för, och utveckla avdelningen för nykundsbearbetning hos NewsMachine. Du blir teamledare med plats i ledningsgruppen för sälj.  Vi erbjuder en fri roll i ett spännande företag inom webbaserad omvärldsbevakning. NewsMachine bildades år 2002 och var tidigt in på marknaden. Nu står företaget inför en spännande fas och din roll blir central för utvecklingen.  Du kommer att:  ·       Ta fram kampanjplaner utifrån budget och säljmål ·       Planera och leda det dagliga arbetet i nykundsteamet: motivera, inspirera och driv ·       Eget säljarbete ·       Sätta mål för teamet och varje individuell säljare, och följa upp detsamma ·       Utveckla rutiner och metoder så att nykundsbearbetningen når sina mål ·       Ingå i företagets ledningsgrupp Du kommer dessutom att vara ytterst delaktig i rekryteringen av nya telefonsäljare till teamet, så att du bygger ett starkt team, med en bra kultur, som kan hjälpa företaget att ta nästa steg i utvecklingen.   Är du den vi söker?  ·       Du har erfarenhet av telefonförsäljning, kanske i någon form av ledarroll. ·       Du ställer höga krav på dig själv och levererar alltid, även om arbetstrycket är stort ·       Du kan ställa krav, både på ditt team och på det övriga företaget, så att ni gemensamt når målet. ·       Du är ihärdig och resultatinriktad ·       Du är kommunikativ   Vilka är NewsMachine? Omvärldsbevakning som fungerar NewsMachines webbaserade tjänster ger dig marknadens snabbaste och mest relevanta omvärldsbevakning. NewsMachine håller din organisation uppdaterad om det som skrivs och sägs om er och er omvärld - om varumärket, erbjudandet, medarbetarna, kunderna, leverantörerna, och konkurrenterna. NewsMachines affärside har sedan starten 2002 varit att se till att ni får en heltäckande, blixtsnabb och precis bevakning av det som skrivs om era intresseområden utan krångel. NewsMachine erbjuder den bästa tjänsten till det rimligaste priset. Till dem som upptäckt fördelarna med NewsMachine hör ett stort antal företag, intresseorganisationer, opinionsbildare, statliga myndigheter, landsting och kommuner. NewsMachine är idag 9 medarbetare och sitter centralt i Stockholm på St Eriksgatan. Välkommen in med din ansökan! Denna rekrytering genomförs av Rubino Rekrytering. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Peter Zethraeus på telefon 0733-103608. Ansök via www.rubino.se .   Rubino Rekrytering Rubinos verksamhet startade år 2003. Fram till nu har vi genomfört rekryteringar på de flesta befattningar med huvudfokus på sälj och marknad samt operativa chefer. För närvarande utför vi cirka 100 rekryteringar per år. Vi är alltså det lilla företaget med det stora engagemanget. Vi som gör jobbet är seniora och välmeriterade med stor erfarenhet av rekrytering på de flesta förekommande nivåer. Rubino Rekrytering bedriver även personlig jobbcoachning för dig som söker ett nytt arbete och är inskriven på Arbetsförmedlingen.
Företag: Rubino Rekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare Innesälj B2B Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare Innesälj B2B Stockholm

Biträdande chefsjuksköterska
Hjärtklinikens avdelning 94 Hjärtkliniken på Danderyds Sjukhus disponerar 74 vårdplatser och har 300 medarbetare. Vi fokuserar på välfungerande patientprocesser och hög kompetensutveckling för alla yrkeskategorier. Forskning och undervisning ser vi som mycket viktiga och utvecklande uppdrag. Ett signum för vår klinik är även mycket social samvaro och högt i tak. Hjärtkliniken består av fem avdelningar. Avdelning 94 är en hjärtavdelning med 26 vårdplatser som bedriver akutvård med inriktning på ischemisk hjärtsjukdom, samt vård i samband med koronarangiografi och PCI. Arbetsuppgifter: Som biträdande chefsjuksköterska arbetar du 50 % administrativt och 50 % i omvårdnadsarbete. Omvårdnad är sjuksköterskans främsta uppgift och den biträdande chefsjuksköterskan ska verka för att omvårdnaden bedrivs enligt omvårdnadsprocessen samt i enlighet med sjukhusets värderingar, regler, policys och rutiner. Du är med och leder dagens arbete tillsammans med med chefsjuksköterskan. Avdelningen har en bemanninsgsassistent som sköter stora delar av bemanningsplaneringen. Din kompetensutveckling sker efter dina behov i samråd med chefsjuksköterskan. På kliniken finns både utbildningsledare och kvalitetsutvecklare. Vi arbetar efter mottot – Vänligt - Proffsigt – Smidigt och Säkert! Kvalifikationer: Du är sjuksköterska med minst 3 års erfarenhet gärna inom kardiologi och/eller akutsjukvård. Det är meriterande om du har erfarenhet av förbättringsarbeten och gärna haft eget ansvarsområde. Arbetet kräver att du har en god samarbetsförmåga och hög flexibilitet. Du stimuleras av att aktivt delta i utveckling -och förbättringsarbete. Du är initiativtagande, ambitiös och ser möjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper: Övrig information: Ansökningshandlingarna kommer att hanteras löpande. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande chefsjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande chefsjuksköterska

Samhällsplanerare med "blå" inriktning sökes!
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. På Planering och utvecklingsavdelningen arbetar idag 13 personer. Avdelningen ansvarar för att leda och samordna övergripande fysisk och strategisk planering. Här finns bland annat planarkitekter och översiktsplanerare med olika kompetensområden. Avdelningen kännetecknas av en bra mix av ålder, erfarenhet och kön med en stark serviceanda. Till hösten kommer sannolikt en ny översiktsplan att antas i kommunfullmäktige. Den kännetecknas av en tydlig viljeinriktning till fortsatt tillväxt och tillsammans med ett stort tryck vad gäller byggnationer ställer det höga krav på kommunen och avdelningen att utveckla och driva kommunens framtidsfrågor för att skapa attraktivitet och tillväxt. Vi söker nu en samhällsplanerare/utredare för den strategiska planeringen med huvudinriktning på vattenfrågor. ARBETSUPPGIFTER I tjänsten, som är brett sammansatt, ingår främst att driva och bistå processer som rör vattenaspekter i övergripande fysiska planer och projekt. Vattendirektiv, miljökvalitetsnormer och de övergripande miljömålen är exempel på aspekter i verktygslådan. Arbetet kommer att bedrivas både i nätverk internt eller med externa samarbetspartners och konstellationer. KVALIFIKATIONER Du som söker denna tjänst har en högskole- eller universitetsexamen med en grund mot adekvat område, exempelvis inom vattenrelaterade natur- eller miljövetenskapliga inriktningar kryddat med fokus på samhällsplanering/fysisk planering, eller tvärtom samt gärna några års arbetslivserfarenhet inom samhällsplanering med ”blå” inriktning. Vi söker dig som har hög social kompetens och är självgående, drivande och tar ansvar för att nå resultat. Du är van att arbeta självständigt samtidigt som det ställs krav på god samarbetsförmåga. Tidigare erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete inom offentlig sektor är meriterande och förmåga att hantera GIS-verktyg eller liknande ser vi som värdefullt. Goda datakunskaper krävs. Du som söker är analytisk, har förmåga att tänka strategiskt och se helhetsperspektiv. Du förväntas ha lätt för att utrycka dig i tal och i skrift.
Företag: Norrtälje kommun, Planering och utvecklingsavdelningen
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Samhällsplanerare med "blå" inriktning sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Samhällsplanerare med "blå" inriktning sökes!

Distributionsoptimerare med siffersinne
För kunds räkning söker vi nu en Distributionsoptimerare som vill jobba i energibranschen och vill fördjupa sig inom fjärrvärme- och fjärrkylaområdet. Företaget är verksamt inom energibranschen och din arbetsplats kommer att vara på deras kontor i Stockholm. Uppdraget startar efter sommaren och pågår tillsvidare. Arbetsuppgifter På företaget kommer du att arbeta inom en enhet som har till uppdrag att säkerställa ett effektivt anläggningsutnyttjande av distributionssystemen för fjärrvärme och fjärrkyla. Detta omfattar dimensionering av och systemlösning för tillkommande anläggningar samt optimering av den operativa driften. Till dina arbetsuppgifter hör framtagandet av systemoptimering och dimensionering vid ut- och ombyggnation av distributionssystemet. Du kommer att utföra nätberäkningar, hantera beräkningsmodeller för distributionssystemen och optimera temperaturnivån i systemen. Till dina uppgifter hör även att utveckla reglering av pumpar och ventiler, analysera förbättringsåtgärder i distributionssystemen samt stödja den operativa driften vid produktionsplanering. Utbildning/erfarenhet Vi tror du har en relevant ingenjörsexamen och en god förståelse för energiteknik. Du har tidigare arbetserfarenhet utav analys, beräkning och optimering, gärna inom tryck och flöden. Du har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Det är meriterande med programmeringskunskaper. Du har förmåga att snabbt kunna lära dig att använda olika IT-system. Du kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift utan problem. Personliga egenskaper Vi tror att du är handlingskraftig, självgående och van vid att jobba mot tydliga mål med en god analytisk förmåga och kan agera problemlösare i olika situationer. Du har även en god samarbetsförmåga och gillar att arbeta i grupp samtidigt som du är bekväm att arbeta individuellt och att ta eget ansvar. Eftersom tjänsten till stor del handlar om systemövergripande frågor är det viktigt att du har en helhetssyn och en förmåga att förankra och skapa förståelse för förändringar i driftorganisationen. Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Distributionsoptimerare med siffersinne jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distributionsoptimerare med siffersinne

M3 Integration Consultant for Infor
Om 2Complete Auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012 2Complete är bemannings- och rekryteringsföretaget vars mål och vision är ett närmare och personligare samarbete med våra kunder och anställda. Vi vill lära känna Dig, och genom den relationen arbeta mot det mål som passar Dig bäst. Om företaget COMPANY DESCRIPTION At Infor, we work with a core belief. We believe in the customer. We believe that the customer is seeking a better, more collaborative relationship with their business software provider. And a new breed of business software: created for evolution, not revolution. Software thats simple to buy, easy to deploy and convenient to manage. Our 70,000 customers in more than 100 countries stand with us. We look forward to your sharing in the results of our belief. There is a better way. For additional information, visit www.infor.com . Dina arbetsuppgifter MAIN RESPONSIBILITIES Infor is actively recruiting experienced Integration consultants to join our Professional Services Team in Sweden as we continue to innovate in the enterprise software market. • Provide consultative guidance and assistance directly to users of M3 Integration in a professional and organized manner • Effectively apply M3 Integration knowledge to Infor’s delivery projects • Provide clients with Integration industry consulting expertise and “best practice” recommendations • The role as integration consultant will include estimation, design and development of integration solutions mainly within the M3 Enterprise Collaborator (MEC) and Infor ION. Din profil DESIRED SKILLS & EXPERIENCE • Experience in implementing Integration projects • Hands-on experience of using Integration tools • Development skills: Java, XML, XSD, XSL, Web Services, SQL • Experience of EDI standards preferred - EDIFACT, ANSI X.12 • Development skills within Infor Integration products (primarily MEC and ION) is beneficial although not essential • Database knowledge, mainly on MS SQL Server • Experience of HTTP(s), FTP(s), MSMQ, IBM MQ and SOAP is beneficial although not essential • General Integration knowledge • Knowledge about Automotive industry is beneficial although not essential • Experience of M3, technical as well as functional, is beneficial • Excellent communication skills (English + native language oral and written) • Strong organizational skills & time management skills • Strong oral and written communication that effectively articulates complex ideas. • Ability to work independently and as a part of a team but also self-motivated • Team player with the ability to build strong peer and interpersonal relationships • Good problem solving and analytic skills Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: 2 Complete
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga M3 Integration Consultant for Infor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: M3 Integration Consultant for Infor

Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Solna!
Vi söker nästa generations supersäljare till vår fortsatta framgångssaga!  Har du en passion för försäljningsyrket och känner att du har drivet för att lyckas? Är du en naturligt social person som har lätt för att bli omtyckt av de flesta i din omgivning? Då är du rätt person för detta projekt! Låt oss hjälpa dig att tjäna mellan 20-50.000kr/mån bara genom att vara dig själv och sälja in ett av Skandinaviens ledande varumärken som även ingår i Telenors enorma koncern via events i Stockholm! Du som ansöker Du som söker denna tjänst är en säljare från topp till tå även om du inte har jobbat med yrket tidigare. Du ska vara målmedveten och fokuserad. Du har viljan att bli en del av ett riktigt vasst försäljningsteam och har viljan att utvecklas varje dag. Du är som person punktlig och noggrann och behärskar svenska i tal och skrift.  Ingen erfarenhet krävs då du får all utbildning av oss. För dig med erfarenhet av direktförsäljning är detta marknadens bästa försäljningsuppdrag. Vi erbjuder - En heltidstjänst - Fast lön + provision - Månatliga bonusar i form av resor och produkter - Grymma arbetskollegor - En stimulerande arbetsmiljö. Anser du dig passande för tjänsten, skicka in ditt CV i dag. Om Bra Röster Bra Rösters fyra huvudsakliga affärsområden är Telefonpassning, Marknadsundersökningar, Besöksbokning och Försäljning. Företaget grundades 2005 och har sedan dess stadigt vuxit inom samtliga affärsområden. Vi strävar efter att vara den självklara partnern för alla typer av outsourcingtjänster.
Företag: Bra Röster AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Solna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjäna 20-50.000 som eventsäljare i Solna!

En glad och fartfylld kille på 8 år söker en avlösare i söderförort!
Bambi ekonomisk förening är ett föräldrakooperativ som startades 1992. Vi driver idag ett korttidshem för barn och ungdomar, en daglig verksamhet samt administrerar personlig assistans och avlösarservice. Vi vänder oss till familjer med barn, ungdomar och unga vuxna som har flera och omfattande funktionsnedsättningar. Utmärkande för Bambi ekonomisk förening är att kooperativet utvecklas och förändras i takt med att medlemmarnas behov förändras. Vi förändrar våra verksamheter och startar nya utifrån medlemmarnas önskemål. För dig som vill ha ett meningsfullt extrajobb söker vi nu en avlösare till en glad och pigg kille som är 8 år. Pojken tillhör Autism-spektrat och är mycket aktiv. Vi söker en glad, lekfull, trygg, omtänksam, pålitlig och handlingskraftig person med en utpräglad ansvarskänsla. Föräldrarna ska känna trygghet när du har hand om deras barn. Du som söker bör ha erfarenhet av omvårdnad om barn och gärna erfarenhet av att jobba med barn med autism. Arbete är 20 timmar/månad som fördelas på två kvällar i veckan. Familjen kommer tillsammans med avlösaren överens om var och när avlösningen ska ske. Tillträde omgående. Vi ser gärna sökanden som bor i Enskede, Årsta, och Vantör med omnejd. Om anställning av dig skulle bli aktuell kommer vi att behöva ett "utdrag från belastningsregistret- personal som utför vissa insatser åt barn med funktionshinder". Denna blankett beställs via Polisens hemsida. Individuell lönesättning. Kollektivavtal KFO-Kommunal. Bambi ekonomisk förening erbjuder lång introduktion, handledning, kompetensutveckling och friskvård. Välkommen med din ansökan!
Företag: Bambi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga En glad och fartfylld kille på 8 år söker en avlösare i söderförort! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: En glad och fartfylld kille på 8 år söker en avlösare i söderförort!

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog 75-80% Mariehällskolan
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Grundskoleavdelningen Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Mariehällskolan ligger i Bromma, och är ett annex till Sunbyskolan i gamla Spånga. Nuvarande Mariehällskolan är ett provisorium, som i höst kommer att bestå av två arbetslag med en arbetslagsledare och drygt 100 elever i åk F-3. Läsåret 14/15 kommer man flytta in i den helt nya Mariehällsskolan, som just nu byggs i Annedal. Skolledning och övrig "kringorganisation" finns i Sundbyskolan. 1 plats(er).Vi söker en fritidspedagog/-lärare till ett arbetslag med 2 st F-klasser i Mariehällskolan. Du ska vara en s k klasskontakt, vilket innebär att du är engagerad i både förskoleklass- och fritidshemsverksamheten. Du ska kunna vara flexibel utifrån de behov som finns i arbetslaget, och och engagera dig i elevernas utbildning och sociala utveckling. Mariehällskolan är en liten skola just nu, men man under kommande läsår sker en förberedelse inför flytten till den nya Mariehällskolan i Annedal. På Mariehällskolans fritidshem arbetar vi utifrån Lgr 11. Här förenar vi omsorg och lärande, och arbetar med såväl socialaförmågor som praktiska kunskaper och faktakunskaper. Skapande arbete och lek är väsentliga delar i det aktiva lärandet. Varje elev ska ges möjlighet att uppleva delaktighet, trygghet och självkänsla på "fritids". Du som arbetar här ska vara utbildad fritidspedagog/-lärare. Du ska "brinna" för fth verksamhet, och ha förmåga att initiera och driva förbättringar. Du ska ha förmåga att samverka, i första hand med ditt arbetslag men även med andra arbetslag och personalgrupper på skolan. Du ska vara ansvarstagande och flexibel. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: bitr rektor Annika Hammer,08 508 03 889 Tillträde: 2013-08-13.
Företag: Stockholms stad; Grundskoleavdelningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i fritidshem/Fritidspedagog 75-80% Mariehällskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i fritidshem/Fritidspedagog 75-80% Mariehällskolan


Sök lediga jobb Biståndsbedömare_Biståndshandläggare Stockholms stad; Avdelningen för äldreomsorg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se