Biträdande färskvaruchef till ICA Stockholm jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Biträdande färskvaruchef till ICA Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Biträdande färskvaruchef till ICA Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat- Stockholm
- Åben for ansøgninger til dansktalende stillinger i Stockholm- Stockholm
- Dansktalende kundeservicemedarbejder til global kundeservicespecialist- Stockholm
- Eltekniker- Stockholm
- IT-tekniker 3rd line support internt- Stockholm
- Utredare inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention- Solna
- Project Management (PM) IT Lead sökes till Scanias Projektkontor- Södertälje
- Fastighetsansvarig till enheten för internservice- Stockholm
- Bemanningsassistent till vårdbemanning- Stockholm
- Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!- Stockholm
Mer beskrivning
Sommarvikariat som receptionist på AG AdvokatAG Advokat söker en flexibel och professionell person till rollen som receptionist, en tjänst med fokus på service och servering. Drivs du av att ge service i världsklass och lockas av att arbeta på en framgångsrik advokatbyrå? Då är det här den perfekta tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker en receptionist till vårt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm. Som receptionist kommer du tillsammans med en kollega ansvara för lokalens allmänna ordning och säkerställa att byråns klienter bemöts på ett professionellt och trevligt vis. Majoriteten av din arbetsdag kommer att bestå av att förbereda och säkerställa att mötesrum är i toppskick, duka fram och servera te och kaffe samt luncher och fika. Vi är en byrå som månar om att vara en arbetsplats med god stämning och stark kollegialitet, detta då vi är övertygande om att det gynnar byråns verksamhet och långsiktiga utveckling. Arbetsuppgifter Som receptionist är din främsta uppgift att upprätthålla en trivsam och professionell miljö på kontoret och se till att receptionen lever upp till förväntningarna avseende funktion, utseende och bemötande. Du kommer exempelvis att: - Servera och ansvara för fram- och avdukning inför och efter möten - Bemanna växeln och boka resor - Ansvara för kalenderhantering samt för mötesrumsbokningar - Beställa lunch eller boka bord för såväl interna som externa lunchmöten - Ansvara för tekniken i konferensrummen, vilket bl.a. inkluderar telefoner, projektorer och videokonferenser - Svara på inkommande samtal - Ansvara för post- och budhantering samt säkerställa att skrivarstationer är i sin ordning Vi söker dig som - Har erfarenhet av serviceinriktade tjänster så som receptionist eller arbete på hotell, restaurang eller butik. - Brinner för service och förstår vikten av att hålla en hög servicegrad i allt du gör, både i interna och externa kontakter. - Har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, då du främst kommer att kommunicera med klienter på detta språk. Det är meriterande om du: - Tidigare har arbetat i en liknande roll i en professionell miljö, förslagsvis på en advokatbyrå eller inom finansbranschen. - Tidigare har arbetat i Outlook. Som person söker vi dig som är trevlig, prestigelös och har ett öga för detaljer. Då du är AG Advokats ansikte utåt och den första kontakt klienten har med byrån är det viktigt att du ger ett professionellt bemötande och får klienten att känna sig välkommen och omhändertagen. Vi ser att du är snabb i dina prioriteringar och har en förmåga att hålla flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är en person som trivs att arbeta i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till oplanerade situationer samtidigt som du inte tummar på din noggrannhet och struktur i arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt personliga brev i denna rekryteringsprocess. Övrig information - Start: Omgående. - Omfattning: Sommarvikariat på heltid med eventuellmöjlighet till förlängning. - Arbetstider: Enligt schema 08:00-17:00 alt. 09:00-18:00. - Lön: Enligt överenskommelse med AG Advokat. - Placering: Centrala Stockholm. Om AG Advokat AG Advokat erbjuder högkvalitativa affärsjuridiska tjänster inom fastighetsjuridikens samtliga segment. Byrån rankas som Sveriges ledande inom sin verksamhetsinriktning. Våra medarbetare är specialiserade inom fastighetsjuridikens olika rättsområden och vi har även lång och gedigen erfarenhet av tvister och offentlig upphandling. Vi sitter i ljusa moderna lokaler som ligger mitt i centrala Stockholm. Idag arbetar ca 75 personer på byrån, varav 60 jurister.
Företag: AG Advokat
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarvikariat som receptionist på AG Advokat
Åben for ansøgninger til dansktalende stillinger i Stockholm
MultiMind Bemanning AB offers staffing and recruitment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT. MultiMind Bemanding AB er en bemandingsvirksomhed med base i Stockholm, der tilbyder kvalitetessikrede rekrutterings- og bemandingsydelser. Vores niche er at formidle kandidater med internationale kompetencer indenfor områderne; markedsføring, økonomi, administration, HR, IT, kundeservice og logistik. MultiMind bestræber sig på at udnytte hvert individs fulde potentiale ud fra et mangfoldighedsperspektiv, hvilket vi har gjort fremgangsrigt siden år 2000.  Er du jobsøgende i Stockholm, men har endnu ikke fundet det rette job? Så send os hermed en uopfordret ansøgning, da vi er på udkig efter dansktalende medarbejdere. Hos MultiMind er vi konstant på udkig efter dansktalende arbejdskraft til vores forskellige stillinger placeret i Stockholmsområdet. Vores kunder er store internationale virksomheder, som har deres nordiske hovedkontor placeret her i Stockholm. Vi modtager løbende nye stillingsopslag og vi kan derfor tilbyde et varieret udvalg af både fuldtids- og deltidsjob indenfor forskellige sektorer herunder logistik, finans, marketing, kundeservice, HR og IT. Lyder dette interessant, så send straks en uforpligtende ansøgning gennem linket nedenfor hvor du fortæller om dine færdigheder og hvilke stillinger du søger. Således vil vi kontakte dig, når der kommer en stilling, som matcher din profil.  Vi ser frem til at høre fra dig.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Åben for ansøgninger til dansktalende stillinger i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Åben for ansøgninger til dansktalende stillinger i Stockholm
Dansktalende kundeservicemedarbejder til global kundeservicespecialist
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind søger nu dansktalende medarbejdere til vores kunde, som er en global kundeservicespecialist og dermed ekspert i at levere kundeservice, kundepleje, teknisk support m.m. til sine kunder. Stillingen er placeret på deres nordiske hovedkontor beliggende i Stockholm. Det er en fuldtidsstilling med en foreløbig ansættelsesperiode på 6 mdr., mhp. efterfølgende fastansættelse.  Rollen: I stillingen som dansktalende kundeservicemedarbejder vil du arbejde mod det danske marked for en anerkendt international virksomhed. Du vil blive en del af et ungt og multikulturelt team, som arbejder i et højt tempo. Du vil i denne stilling få muligheden for, at kunne udvikle dine evner indenfor kundeservice, kundesupport m.m. og for den rette medarbejder findes der også gode muligheder for intern udvikling. Ansvarsområderne vil bestå af følgende: at tage imod opkald fra virksomhedens slutkunder at tage imod og besvare e-mails herunder sikre opfølgning m.m. at arbejde effektivt for at kunne levere den bedst mulige service til virksomhedens kunder at være link mellem virksomheden og slutkunderne at sprede positivitet og glæde til virksomhedens kunder samt til dine kolleger at bidrage med produktkendskab og problemløsning i dit daglige arbejde Vi søger personer som: er servicemindede og yder professionel kundeservice formår at samarbejde og yder det ekstra for at hjælpe sit team ser mer-salg som værende en vigtig del af kundeservice tidligere erfaring med at arbejde indenfor service, gerne i form af kundeservice, support, ordreadministration e.l. besidder flydende dansk i både tale og skrift  For at blive klædt ordentligt på til at hjælpe virksomhedens kunder vil du modtage en 2-ugers uddannelse af virksomhedens produktspecialister. Herudover vil du opnå kundskaber i kommunikation både i tale og på skrift, samt modtage et grundigt kursus i de forskellige tekniske platforme, som der anvendes i jobbet.  Lyder dette interesseret, så anbefaler vi dig at ansøge hurtigst muligt, da interviews vil afholdes løbende og stillingen kan dermed blive tilsat inden, ansøgningsfristen udløber. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Dansktalende kundeservicemedarbejder til global kundeservicespecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Dansktalende kundeservicemedarbejder til global kundeservicespecialist
Eltekniker
Infratek är en del av VINCI Energies â ett nätverk av 70 000 dedikerade kollegor världen över. Tillsammans jobbar vi för att göra strömförsörjningen säkrare och mer effektiv â från design till underhåll och drift. www.infratek.se www.vinci-energies.com Infratek söker nya medarbetare som eltekniker till vår affärsenhet Järnväg, drift och underhåll Stockholm Nord och Hagalundsbangård samt projektverksamhet. Du kommer att tillhöra en avdelning med hjälpsamma, yrkesskickliga och leveransfokuserade medarbetare som tillsammans skapar ett starkt team med positiv stämning.  Infratek söker eltekniker Du kommer att arbeta med om- och nybyggnation samt med drift och underhåll inom järnväg. Du kan komma att ha beredskap för felavhjälpning där det inte är ovanligt med arbete både på helger och på nätter. Vem är du? För att trivas i den här rollen är du kundorienterad, flexibel och kan anpassa dig efter förändrade omständigheter utan att kompromissa med säkerhet och kvalitet. Du är självgående, handlingskraftig, noggrann och stresstålig. Vi värdesätter god social kompetens och kommunikationsförmåga liksom att du har ett personligt driv för att utvecklas. Du har eltekniskt gymnasium. Du uppfyller de särskilda hälsokraven som gäller för säkerhetsarbeten på järnväg samt har B körkort, C körkort är meriterande. Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Yrkeserfarenhet från kontaktledning på järnväg eller annan högspänningsanläggning är meriterande.  På Infratek är en kollega alltid nära och vi har kul tillsammans. Prestigelösheten och hjälpsamheten går som en röd tråd genom företaget och vi ställer upp för varandra och vill att det ska gå bra för alla. Medarbetarna har förtroende för den egna och kollegornas kompetens. Det är en förutsättning för den frihet och det ansvar som medarbetarna har och förväntas ta. Vi ser med stor ödmjukhet på jobbet som utförs och vet att det alltid finns mer att lära. Utmaningar och problem löser vi tillsammans. Det skapar bra team och glädje i arbetet. Oavsett roll arbetar vi med siktet inställt på leverans. Det finns en produktiv vilja i varje utförd uppgift, med nöjd kund och slutkund som det huvudsakliga målet. Ingen dag är den andra lik och variationen i arbetet gör att individen behöver och får utveckling för att möta framtiden. Välkommen med din ansökan redan idag, urvalet sker löpande!
Företag: Infratek Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Eltekniker jobb, Eltekniker Stockholm, Eltekniker Infratek Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Eltekniker
IT-tekniker 3rd line support internt
Nu erbjuder vi dig en riktigt spännande möjlighet för dig att ta nästa steg i din IT karriär! Vi bygger nu upp vår IT avdelning inifrån och söker dig som vill vara med på resan att utveckla vår IT och serviceorganisation till den bästa. Är du en person som trivs i en miljö där du själv får ta ansvar samt planera och leda ditt dagliga arbete framåt? Då kan det vara dig vi söker! Vi letar nu efter dig som engageras av tanken att få jobba långsiktigt med den perfekta blandningen av teknik och intern kundnytta. Om jobbet: Som tekniker på 3rd line support kommer ansvara för den lokala infrastrukturen och användarna på våra enheter inom ditt geografiska område. Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen kommer vara att lösa ärenden som har eskalerats från servicedesken och 2nd line support. I tjänsten ingår även spännande arbete med projekt och utveckling i både stora såväl som små projekt. Vidare kommer du kommer vara huvudkontakt och ansvarig för ett antal namngivna enheter vilket innebär att du är den som säkerställer att den lokala infrastrukturen följer Evidensias riktlinjer och användarna har en kostnadseffektiv och enkel IT-miljö att arbeta i. Du kommer ingå i ett team med tekniker och rapportera till IT-chef. Teamet verkar i olika delar i landet. Resor ingår i tjänsten. Exempel på arbetsuppgifter: - Vara teknisk support för PC, nätverk, infrastruktur och Windows 7/10 och tunna klienter. Dvs, felavhjälpning och rådgivning, installation av klienter. - Support av Windows operativsystem med standardapplikationer - Ge tekniskt stöd och rådgivning åt klinikerantingen via telefon/mejl eller direkt på plats, samt erbjuda lämpliga lösningar. - Självständigt felsöka tekniska problem och hitta lösningar på dessa - Allt inom IT förutom serveradministration. - Hjälpa till vid inköp/val av produkter. - Eskalera och agera beställare/filter mot externa leverantörer. - Registrera ärenden i ärendehanteringssystem - Kontakt med 2nd line support och tekniska specialister Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av arbete som drifttekniker i Microsoftmiljö, grundläggande certifieringar inom ovanstående område är ett önskemål men inget krav. Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt. Vi letar efter dig som är prestigelös, van projektmedarbetare och en problemlösare. Du prioriterar kundnyttan, är serviceinriktad och har ett affärsmässigt synsätt. Då du till stor del kommer planera din egen tid är det viktigt att du har förmågan att prioritera och hantera parallella aktiviteter. Vi lever i en föränderlig värld så din flexibilitet värderar vi högt. Eftersom du kommer ha direktkontakt med slutanvändare är det även viktig med goda språkkunskaper i svenska och engelska. Tjänsten innebär ett ansvar för lokal infrastruktur ute på ett antal enheter inom mellersta och norra Sverige. Det innebär att resande är en del av vardagen, därav är också körkort ett grundläggande krav. Ort: Tjänsten utgår från någon av Evidensias kliniker eller djursjukhus i mellersta Sverige. Stockholm, Västerås och Uppsala med omnejd är exempel på tänkbara alternativ. Sista ansökningsdag: Urval sker löpande ansök därför så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 17/6. För information: Har du frågor om tjänst eller om oss är du välkommen att kontakta CIO/IT-chef Gregor Ålund via mail gregor.alund@evidensia.se eller alternativt via telefon 070-838 38 41. Varmt välkommen med din ansökan! Vi vill tillhandahålla djursjukvård i världsklass och vara Sveriges mest attraktiva arbetsgivare inom djursjukvård. Hos oss får viktiga familjemedlemmar veterinärmedicinsk service som ligger i framkant. Tillsammans erbjuder vi ett unikt samarbete kring varje djur. Evidensia är Europas största och veterinärmedicinskt ledande djursjukvårdsgrupp med ett komplett erbjudande av bas- och specialistvård till hundar, katter, hästar och exotiska djur. Evidensia är en av Europas kvalitetsledande kedjor för djursjukvård.
Företag: Evidensia djursjukvård
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga IT-tekniker 3rd line support internt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IT-tekniker 3rd line support internt
Utredare inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention
Folkhälsomyndigheten är en nationell kunskapsmyndighet som arbetar för bättre folkhälsa. Det gör myndigheten genom att utveckla och stödja samhällets arbete med att främja hälsa, förebygga ohälsa och skydda mot hälsohot. Vår vision är en folkhälsa som stärker samhällets utveckling. Vi erbjuder attraktiva villkor och spännande arbetsuppgifter tillsammans med engagerade och kunniga kollegor. Myndigheten har omkring 490 anställda och bedriver verksamhet i Solna och Östersund. Utredare inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention Har du kunskap och erfarenhet att hantera bidragsprocesser gärna inom området hivprevention och sexuell hälsa? Har du även arbetat med hbtq-relaterade frågeställningar? Då har vi tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att röra enhetens arbete inom hivprevention och sexuell hälsa. Arbetet kommer att omfatta bidragshantering men även utredningsarbete inom ramen för det hbtq-strategiska arbetet. Därtill tillkommer sedvanliga myndighetsuppgifter såsom utredning och beredning av remisser, förfrågningar från aktörer och huvudmän inom området, kommunikation samt intern samverkan. Den här befattningen är placerad inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention. Här arbetar idag 14 personer och enheten tillhör avdelningen för smittskydd och hälsoskydd. Din bakgrund och kompetens Krav för anställning Vi söker dig med högskoleutbildning inom ett för enheten relevant område. Du har god kunskap om och erfarenhet av arbete med hivprevention, sexuell hälsa och hbtq-frågor inom offentlig förvaltning. God erfarenhet av samverkan med olika aktörer såsom landsting, civila samhällets organisationer och andra myndigheter. Meriterande Vi ser positivt på om du har: ⢠erfarenhet av handläggning av bidrag, gärna till civila samhällets organisationer ⢠fördjupad kunskap om en eller flera prioriterade grupper för det hivförebyggande arbetet såsom män som har sex med män, personer som injicerar droger, migranter, transpersoner, personer med erfarenhet av sex mot ersättning samt personer som lever med hiv ⢠författat rapporter och hanterar svenska och engelska väl i tal och skrift ⢠erfarenhet av allmänt utredningsarbete såsom beredning av underlag, remisshantering, omvärldsbevakning ⢠erfarenhet av projektledning. Dina egenskaper Som utredare inom hivprevention behöver du ha både god kommunikativ förmåga och samarbetsförmåga. Du ska kunna driva ett självständigt arbete samt trivas med att arbeta i en flexibel och föränderlig miljö. Om anställningen Du kommer att anställas som utredare med placering på vårt kontor i Solna. Befattningen är en tillsvidare anställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker snarast enligt överenskommelse. Om enhetens uppdrag Folkhälsomyndigheten ansvarar för nationell samordning, uppföljning och kunskapsuppbyggnad utifrån den nationella strategin för området hiv och vissa andra smittsamma sjukdomar samt utifrån regeringsuppdrag inom området sexuell och reproduktiv hälsa och rättigheter. Folkhälsomyndigheten har även uppdrag inom ramen för den nationella hbt-strategin samt mäns våld mot kvinnor. För det hivpreventiva arbetet finns uppdrag och förordningar för att fördela medel framförallt till civilsamhällets organisationer, på nationell och regional/lokal nivå. Är du intresserad? Vill du veta mer om anställningen är du välkommen att kontakta enhetschef Louise Mannheimer, telefon 010-205 27 13 alt 0707-48 65 53. Fackliga företrädare är för SACO Jim Werngren, telefon 010-205 24 79, och för ST Anita Ekner, telefon 010-205 24 50. Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering. Ansökan Välkommen med din ansökan som utredare inom hiv-prevention hos oss! Ansök senast 2018-06-14 via myndighetens hemsida. Arbetsgivarens diarienummer: 01554-2018-2.1.1
Företag: Folkhälsomyndigheten
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Utredare inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utredare inom enheten för sexuell hälsa och hivprevention
Project Management (PM) IT Lead sökes till Scanias Projektkontor
Vi söker en ansvarsfull och driven PM IT ledare för Scanias projektkontor som ska leda arbetet med att förvalta och förbättra IT lösningar för Scanias alla projektverksamheter.  Scanias Projektkontor leder företagets tvärfunktionella utvecklingsprojekt, från koncept till industrialisering av färdiga lastbilar, bussar, motorer, tjänster m.m. Vi leder också projekt inom andra för Scania centrala områden, som t ex strategiska och förändringsprojekt. Vi arbetar parallellt med projekt i alla mognadsstadier, med deltagare från samtliga delar av företaget och inom koncernen.  För oss på projektkontoret innebär det en dynamisk miljö där olika frågeställningar och utmaningar ständigt dyker upp. Det ger dig som medarbetare på Projektkontoret möjlighet att utvecklas och få en unik helhetsförståelse för Scanias verksamhet. Avdelningen kännetecknas av en stor framåtanda, driv och sammanhållning samt stor vilja att utvecklas både professionellt och som individer.  Dina uppgifter  Denna position, inom Projektkontorets verksamhetsutvecklingsgrupp, leder samarbetet mellan Projektkontorens verksamheter och företagets IT avdelning. Rollen innebär att vara projektkontorets gränssnitt mot IT avdelningen beträffande krav på och leveranser av IT-tjänster.  Den huvudsakliga uppgiften som PM IT Lead innefattar att förvalta befintliga system som ägs av projektkontoret samt att stödja projektledarna tvärs bolaget i dess användande. En lika viktig uppgift är att, baserat på funktionens behov, säkerställa att nya IT lösningar utvecklas, alternativt upphandlas, implementeras och förvaltas. Digitaliseringen och hemsida/webportal för PM funktionen är andra viktiga uppgifter inom projektkontoret. Utöver samarbetet med IT avdelningen förväntas att man har kontinuerlig samarbete med andra delar av koncernen som också arbetar med projektledning, som t.ex. R&D, marknad, försäljning, produktion och inköp.  Din profil  Vi söker Dig som har erfarenhet av att vara drivande gällande kravutveckling och implementering av systemstöd. Du behöver en bra förståelse för processer, informationsbehov och systemstöd för just projektledningsfunktionen. Vi tror att Du är ingenjör eller liknande med intressen inom IT, digitalisering, molnarkitekturer och andra IT tjänster. Dina erfarenheter i områden som till exempel projekt, produktutveckling, produktion, produktsamordning, inköp eller kanske utveckling av affärs/verksamhetsprocesser kommer till väl användning hos oss.  Som person är Du engagerad, analytisk, strukturerad och har en positiv problemlösande natur. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team med resultat och kund i fokus. Du är utåtriktad och har god förmåga att utveckla och upprätthålla ett brett kontaktnät på alla nivåer, samt är komfortabel med att presentera och rapportera inför grupper. Då vi arbetar i en föränderlig värld så behöver vi en person med god förmåga att snabbt kunna anpassa sig, ändra riktning och ta tag i nya oförutsedda utmaningar. Interkulturell kompetens och erfarenheter är av vikt. Detta är en ny position så vi söker en person som är bekväm med, och tar egna initiativ till, att utveckla positionen till att ge optimalt systemstöd till Scanias projektverksamhet. För mer information Kontakta Charlotte Fries Curatola +46855352939  eller Björn Malmgren +46855382489  Ansökan Välkommen med din ansökan, märkt Jobbid 20176788, senast den 14 juni. Vi ser fram emot din ansökan! Ansökan ska innehålla personligt brev, CV och betygskopior. Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. För ytterligare information, besök www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Project Management (PM) IT Lead sökes till Scanias Projektkontor jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Project Management (PM) IT Lead sökes till Scanias Projektkontor
Fastighetsansvarig till enheten för internservice
Skolverket arbetar för att alla barn och elever ska få en utbildning som är av god kvalitet i en trygg miljö. Vi stödjer på olika sätt alla skol- ochverksamhetsformer inom skolväsendet i att lyckas med detta uppdrag. Skolverket erbjuder meningsfulla och stimulerande arbetsuppgifter samt ett omväxlande arbete med breda kontaktytor. Enheten för internservice ansvarar för att driva och utveckla myndighetens strategiska arbete inom lokaler och fysisk infrastruktur. Även funktioner såsom säkerhetsarbete, konferensstöd, växel och reception är uppgifter som vilar på enheten. Enheten tillhör avdelningen för verksamhetsstöd. Skolverket söker nu en fastighetsansvarig till enheten för Internservice. Om arbetet Rollen som fastighetsansvarig innebär att du har ett ansvar för de löpande och strategiska frågorna gällande lokaler och fastigheter. Du ser till att vi har ändamålsenliga, arbetsmiljövänliga och säkra lokaler. Arbetet innebär även att hyresförhandla och leta nya lokaler samt att ansvara för/projektleda förändringar, flyttar och ombyggnationer. Det ingår också att ha den löpande tillsynen att skötseln och underhållet av lokalerna efterlevs. Vidare ingår ett ansvar för budgetering och ekonomisk uppföljning av lokaler och drift i det dagliga arbetet. En stor del av arbetet är att ha daglig kontakt med våra hyresvärdar samt externa entreprenörer. Kvalifikationer Vi söker dig som har: ⢠minst fem års aktuell erfarenhet av en liknande roll som fastighetsansvarig ⢠relevant högskoleexamen ⢠erfarenhet av ekonomisk uppföljning och budgetering Det är meriterande att ha arbetat i en liknande roll med lokal- och fastighetsfrågor i offentlig verksamhet. Det är även meriterande med erfarenhet och vana av hyresförhandlingar, fastighetsekonomi och projektledning. Du har god förmåga att ta egna initiativ och arbeta självgående. Du är duktig på att snabbt kunna organisera och strukturera en mängd varierande arbetsuppgifter. Då arbetet till stor del innebär många kontakter både internt och externt är det viktigt att du har en mycket god samarbetsförmåga. Du är noggrann och är uthållig i dina uppdrag. När vi anställer lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Upplysningar och ansökan Av din ansökan ska framgå år och månad för varje anställning samt en kortare beskrivning av arbetsuppgifterna. Tester kan komma att användas som en del av rekryteringsprocessen. I början av 2020 kommer hela Skolverket att flytta till nya lokaler i Solna Business Park. Sista ansökningsdag är den 10 juni 2018. Intervjuerna är inplanerade till vecka 23 och 24, processen beräknas vara klar innan midsommar. Vi ser gärna att tillträdet sker i början av hösten 2018. Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten är en tillsvidareanställning, Skolverket tillämpar sex månaders provanställning. Fackliga representanter: Peter Karlberg 08-5273 3167 (OFR/ST), Lisa Tönus 08-5273 3226 (Lärarförbundet), Ulrika Lindmark (Saco) 08-5273 3153 och Claes Prentius (Saco) 08-5273 3447. I denna rekrytering har Skolverket redan tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt från annonsförmedlare eller försäljare.
Företag: Skolverket
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fastighetsansvarig till enheten för internservice jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fastighetsansvarig till enheten för internservice
Bemanningsassistent till vårdbemanning
Vi söker Vårdlänken Bemanning & Rekrytering utökar och söker därför en driven bemanningsassistent/rekryterare med fokus och inriktning på bemanning och rekrytering av vård- och omsorgspersonal. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta i en växande organisation där det finns goda individuella utvecklingsmöjligheter. Du ska ha en vårdutbildning och gärna ha ett par års erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Som person ser vi gärna att du har en förmåga att se helheter och snabbt kan prioritera i ditt arbete. Du har lätt för att lära dig nya saker och har god datavana. Du gillar att arbeta under högt tryck och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Som person är du professionell, social och utåtriktad och har inga problem med att arbeta självständigt, lika så som i team. Du har ett kundorienterat förhållningsätt och gillar nya spännande utmaningar och ser dig själv som en problemlösare. Kännetecknande för oss på Vårdlänken är ett kundorienterat synsätt där varje medarbetares engagemang, arbetsglädje och förmåga att finna lösningar är avgörande för vår gemensamma framgång. När vi anställer lägger vi alltid stor vikt vid personlig lämplighet, så är du intresserad av att veta mer om tjänst så tveka inte att söka! Vi intervjuar löpande efter inkommande ansökningar. Arbetsuppgifter I ditt arbete ingår rekrytering, matchning och bemanning av uppdrag. Du ansvarar även för att skapa goda kontakter med våra kunder och anställda konsulter. Du kommer att arbeta i nära samarbete tillsammans med Vårdlänkens konsultchefer för att hitta det bästa bemmaningslösningarna. Resor kan förekomma när du besöker kunder och konsulter runt om i landet. Anställning Under ledning av konsultchef kommer du att vara delaktig i uthyrnings-och bemanningsdelen inom vård och omsorg. Din roll är att vidareutveckla vår verksamhet genom att rekrytera nya socionomer samt att ansvara för bemanning. Du kommer att sitta på vårt kontor i Danderyd tillsammans med ett härligt gäng, trevliga och ambitiösa kollegor. Tjänstegrad: 100 %. Arbetstid kontorstid. Måndag- fredag Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen âSkicka ansökanâ. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast. Om oss Vårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal. Vi har över 20 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet. Läs mer om oss på vår hemsida www.vardlanken.se. Gå även in och gilla oss på Facebook www.facebook.com/vardlanken
Företag: AB Vårdlänken Bemanning & Rekrytering
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Bemanningsassistent till vårdbemanning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bemanningsassistent till vårdbemanning
Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!
Om Tjänsten Brinner du för service och att hjälpa människor med deras frågor? Trivs du med att arbeta problemlösande och att jobba mot uppsatta mål? Perfekt, då har vi tjänsten för dig! Swesale söker nu kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Vår kund sköter kundtjänsten åt ett antal välkända företag och de behöver nu kundtjänstmedarbetare till bredbandsbolaget Boxer, en av de största aktörerna inom TV och bredband. Tjänsten ligger på 80-100% och inleds med en gedigen betald utbildning. Arbetstiderna är fördelade på är både vardagar och helger med rullande schema, kundtjänstens öppettider är 08.00-20.00. Som konsult är du anställd av Swesale men har goda möjligheter till en tillsvidareanställning hos vår kund på sikt. Dina Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak vara att ta emot inkommande samtal från befintliga kunder och svara på deras frågor och funderingar gällande bredband, beställningar eller tv. I tjänsten ingår även merförsäljning, vilket innebär att man i samtalet erbjuder aktuella kampanjer utifrån kundens behov. Detta är en perfekt chans att lära sig mer om merförsäljning men utan några krav! Arbetsplatsen är belagd i trevliga lokaler ca 5 minuters promenad från ST: Eriksplan. Avdelningen består av glada och trevliga medarbetare och det råder väldigt god stämning och sammanhållning på arbetsplatsen. Tjänsten erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, så det är perfekt för dig som vill kickstarta din karriär! Din Profil Vi söker dig som: ⢠Gillar högt tempo och är stresstålig ⢠Är självgående och lösningsorienterad ⢠Är social och glad som drivs av att hjälpa andra människor. ⢠Bisitter goda kunskaper i det svenska och engelska språket. ⢠Visst tekniskt intresse är meriterande Vi söker dig som drivs av att arbeta mot uppsatta mål samt har en hög arbetsmoral. Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av service men det är främst din personlighet som är av vikt. Erbjudande Swesale erbjuder anställning efter kollektivavtal samt även friskvård för alla våra konsulter.. Alla anställningar inleds även med en 4 veckor betald introduktionsutbildning, vilket ger dig alla förutsättningar för att klara ditt kommande arbete med bravur. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett härligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Ansökan Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Sofie Mortensen på sofie.mortensen@swesale.se. Detta är ett roligt uppdrag på en spännande och utvecklande arbetsplats! Sök tjänsten idag så kanske du blir nästa person vi anställer. Välkommen med din ansökan! Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se SÖKORD: kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, inbound, service, kundsupport, kundbokare, mötesbokare, butik, ordermottagare, innesäljare, säljare, callcenter, telemarketing, TM, telefonförsäljare, telefonsäljare.
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare på heltid till Boxers kundtjänst!
Söka jobb tips