Biträdande chefsjuksköterska sökes jobb - lediga jobb

Biträdande chefsjuksköterska sökes jobb Biträdande chefsjuksköterska sökes jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Biträdande chefsjuksköterska sökes. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Biträdande chefsjuksköterska sökes. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Notariemeriterade jurister till interimsupdrag- Stockholm

  2. Digital Account Manager- Stockholm

  3. Erfaren Rekryterare sökes till Reitan Convenience Sweden AB- Stockholm

  4. Pratar du holländska? Vill du jobba ett par veckor i augusti?- Stockholm

  5. 24 Solutions looking for a Windows/SQL Specialist!- Stockholm

  6. Sjuksköterska- Stockholm

  7. Business Controller till Euromaint- Solna

  8. Chaufför i Stockholm som vill leverera matkassar- Stockholm

  9. Kyocera söker en Key Account Manager- Stockholm

  10. Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen- Stockholm


Mer beskrivning

Notariemeriterade jurister till interimsupdrag
Poolia Juridik AB Presentation Nu söker vi fyra notariemeriterade jurister för interimsuppdrag inom offentlig förvaltning. TIllträde fr o m 15 augusti t o m årsskiftet. Arbetsuppgifter I uppdraget ingår att utreda och fatta beslut i omprövningsärenden. Vid behov förbereder du och genomför tvåpartsförhandlingar i syfte att reda ut och bedöma oklarheter i ärendena. Arbetet innebär många externa kontakter. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som utöver fullgjord jur kand examen och notarietjänstgöring har ett empatiskt sinnelag och tidigare arbetslivserfarenhet från att möta människor i svåra och utsatta situationer. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete är meriterande. För mer information kontakta Anna Lensmar Friedman på tfn 08-55565127 eller på anna.lensmar-friedman@poolia.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Juridik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Notariemeriterade jurister till interimsupdrag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Notariemeriterade jurister till interimsupdrag

Digital Account Manager
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Annonsdax grundades 2003 och är ett av Sveriges ledande säljbolag inom media. De arbetar exklusivt med mediekoncernen Schibsted, norra Europas största mediekoncern, och har totalt ca 70 anställda idag. Annonsdax uppgift är att se till att annonsköpare når ut med sitt budskap, till rätt målgrupp i rätt media, alla 365 dagar om året med annonsförsäljning via tidnings-, internet- och mobilannonsering för Aftonbladet, SVD, Metro, VG och alltomstockholm.se. Dina Arbetsuppgifter Som Digital Account Manager hos Annonsdax kommer du arbeta med annonsförsäljning för några av Sveriges största medieprodukter. Vi arbetar idag med kanaler som Aftonbladet, SvD.se, AB.se, aos.se och AlltomStockholm.se där huvudfokus kommer att vara för SVD. I ditt arbete gör du affärer mot B2B och får chansen att sälja kombinerat på alla produkter och även erbjuda mobila lösningar i ett säljfokuserat företag med kontinuerliga utbildningar. I ditt arbete kommer du bedriva uppsökande försäljning och utveckling av befintliga kunder samt uppföljning av kampanjer, där du har daglig kontakt med marknadschefer, VD’s och mediebyråer. Din Profil Du som söker tjänsten som Digital Account Manager på Annonsdax har: • Ett brinnande intresse för försäljning med en god affärsförståelse. • Minst ett års erfarenhet av B2B-telefonförsäljning inom mediebranschen. • Är förtroendeingivande, affärsmässig och har hög personlig mognad • Gillar att jobba med telefonen som arbetsredskap • Orädd och vågar skapa nya kundkontakter. • Stresstålig och resultatfokuserad. Det är meriterande om du har en relevant utbildning inom marknad/försäljning. Som person är du driven, självgående och brinner för att göra affärer. Du drivs av att hitta effektiva lösningar som ger dina kunder god avkastning på sina investeringar. Vidare har du förmågan att tänka taktiskt och är duktig på att strukturera ditt arbete så att du med goda resultat kan driva flera parallella försäljningsprocesser. Tjänsten kräver att du trivs med högt tempo, har en god social kompetens och lätt för att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Erbjudande Vi erbjuder dig bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö med mycket goda karriärmöjligheter. Annonsdax arbetar ständigt med förbättring och utveckling av såväl arbetsplatsen som dess anställda. Du kommer att få daglig coachning och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Anders Blichfeld på telefon: 0705-63 57 00, E-postadress: anders.blichfeld@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se Sökord: Digital account manager, säljare, mediasäljare, fältsäljare, annonssäljare, aftonbladet, svd, svenska dagbladet, metro, vg, allt om stockholm
Företag: Swesale Rekrytering och Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Digital Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Digital Account Manager

Erfaren Rekryterare sökes till Reitan Convenience Sweden AB
Reitan Convenience Sweden AB är sedan 2004 franchisegivare inom koncepten Pressbyrån och 7-Eleven och har idag verksamhet genom cirka 520 butiker. Reitan Convenience Sweden AB har under de senaste tre åren haft en enorm framgång på den svenska marknaden med en jämförbar tillväxt på över 25 procent. Reitan Convenience Sweden AB har ett samarbetsavtal med Shell/St1 vilket innebär att Reitan Convenience Sweden AB ansvarar för driften på över 100 bensinstationer under varumärket 7-Eleven. Reitan Convenience omfattar Narvesen i Norge och Lettland, Pressbyrån i Sverige, 7-Eleven i Norge, Sverige och Danmark, R-kioski i Finland, R-kiosk i Estland, samt R-kiosk och Lietuvos Spauda i Litauen. Reitan Convenience har en marknadsledande position i alla sina länder. Antal butiker per 31 december 2012 var 2500 med sammanlagt ca 18 000 sysselsatta. Reitan Convenience hade 2012 en omsättning på 14 miljarder norska kronor. I Sverige omsätter bolaget ca 4,5 miljarder svenska kronor. Reitan Convenience ledare är Magnus Reitan. Inom HR-avdelningen arbetar vi idag inom områdena rekrytering, intern information, utbildning, säkerhet, försäkringar, hälsa och miljö. Vårt arbete är en av förutsättningarna för motiverade, kompetenta och framgångsrika franchisetagare och medarbetare på Servicekontoret. Vi är nio personer på avdelningen varav två inom rekrytering. Vi söker nu en rekryterare med gedigen erfarenhet av rekrytering och butiksarbete. Rollen är både strategisk och operativ där ditt huvudsakliga uppdrag är att attrahera och rekrytera nya köpmän/franchisetagare till Pressbyrån, 7-Eleven och Shell/7-Eleven samt medarbetare till Servicekontoret. Som rekryterare arbetar du liknande ett rekryteringsföretag vilket innebär att du kommer hantera allt från annonsutformning till leverans av slutkandidater. Din uppgift är att leverera bra kandidater (köpmän/franchisetagare alt. medarbetare på Servicekontoret) till vår driftsfunktion alt. bolagets övriga avdelningschefer. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för rekryteringsprocessen, dess utveckling och efterlevnad, samt ansvara för att planera och fördela rekryteringsuppdragen mellan dig och din kollega. Den strategiska delen av tjänsten innebär att ständigt utveckla rekryteringsprocessen för att nå rätt målgrupp och hitta de absolut bästa kandidaterna. Stor tonvikt ligger på att ständigt utveckla vårt employer brand, både gällande Reitan Convenience som bolag och som franchisegivare, och att arbeta proaktivt mot de målgrupper där du ser att de bästa kandidaterna finns. Detta kan konkret innebära föreläsningar, aktivt samarbete med skolor och nätverk, informationsmöten och utbildning. Du kommer också att ansvara för vissa HR-processer som gäller för Servicekontoret, såsom introduktionsprogram och medarbetarundersökning. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av framförallt rekrytering och butiksdrift. Du har en säljande personlighet och älskar att möta människor. Du måste ha förmågan att tänka långsiktigt, hålla en bra struktur och vara initiativ- och idérik för hur olika arbetssätt och processer kan utvecklas framåt, alltid med butiken i fokus! I företaget är tempot högt vilket du måste trivas med och kunna leverera enligt. Om du är en positiv person med sinne för humor kommer du att trivas på HR-avdelningen och inom Reitan Convenience Sweden AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Resor ingår i tjänsten. Rapportering sker till HR-Chefen och tjänsten är placerad på Servicekontoret i Stockholm. För ev. frågor hänvisas till Sofie Sjöqvist, HR-Konsult alt. Helena Ekdahl, 08-58749000. Din ansökan med CV skickar du senast den 4 augusti via länken i denna annons. Intervjuer påbörjas v. 34. Välkommen!
Företag: Reitan Convenience Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Rekryterare sökes till Reitan Convenience Sweden AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Rekryterare sökes till Reitan Convenience Sweden AB

Pratar du holländska? Vill du jobba ett par veckor i augusti?
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund arbetar mot uppdragsgivare med marknadsundersökningar, mötesbokningar och uppföljningar. Nu söker vi dig som talar flytande holländska och vill arbeta i ett projekt på ca 75 timmar med preliminär start 15 augusti. Uppdragsgivaren är ett av de världsledande analys- och eventbolagen inom IT-relaterande företag. Bakgrunden till uppdraget är en executive dinner i Amsterdam där du kommer att följa upp inbjudningar med syfte att boka upp deltagare till middagen. Målgruppen består av de 1000 största bolagen i Holland och beslutsfattare inom IT och Teknik. Ämnet för middagen är cloud computing, och deltagarna bjuds på mat och vin i toppklass! Din profil Som konsult på uppdraget sitter du hos vår kund i Vreten, Solna och med telefonen som verktyg följer du upp inbjudningarna med syfte att boka upp personen på middagen. Du talar flytande holländska, och det är en fördel om du även behärskar svenska och engelska. Du är van att arbeta med telefonen som arbetsverktyg och har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, t ex telesales B2B. Du kommer få en utbildning av vår kund för att kunna svara på enklare frågor, men tidigare kunskaper om begreppen cloud computing och mobilitet ses som meriterande. Uppdragslängd: ca två veckor med preliminär start 15 augusti. Lön: 125-140 kr/tim beroende på erfarenhet. Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Pratar du holländska? Vill du jobba ett par veckor i augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pratar du holländska? Vill du jobba ett par veckor i augusti?

24 Solutions looking for a Windows/SQL Specialist!
24 Solutions is one of the fastest growing companies in the market and offer a job in an exciting, dynamic environment with opportunities for personal development. In our business Managed Services, we provide outsourcing services targeted towards customers with particularly high demands on reliability and safety by our organization in Stockholm. We are now expanding our already sharp team with another specialist and key players, with a focus on Windows Server and MS SQL. Working with Windows Server technologies with us means you will be part of Windows group that primarily works in-house at our office, but sometimes also at our customers. You will work with both the daily operation of servers but also in various projects related to development and changes existing Windows environment and our platforms. Projects may involve, for example new customers to migrate into our environment and changes in customers' environments. Furthermore, you will also be responsible for our MSSQL environment, which means you will be instrumental in taking the architecture and design of our MSSQL-based services. To succeed in the role, we see that you have several years of experience working with server / MSSQL-operation and Very good knowledge of Windows Server 2008/2012 and Microsoft technologies (such as AD, DFS, Direct Access, Terminal Server) Very good knowledge of MSSQL Very good knowledge of scripting (powershell, vbs) English in speech and writing If you also have knowledge and experience of SCCM, msi packaging, deployment, Citrix, VMware and OP5, we see it as an advantage. As a person you are flexible, positive, easy going and see opportunities rather than problems. You have a lot of commitment and customer focus, you take a lot of responsibility, work structured and is used to taking own initiatives. Every fourth to eighth weeks you will be on-call with compensation. We sit in the new and modern premises in Sickla where it is rich in wildlife and a large shopping center just outside the door. We look forward to your application! Denna rekrytering sker i samarbete med Diversity Group AB. Kontakta rekryteringskonsult Elisabet Hammarstrand på 0704-21 60 78 för mer information eller skicka din ansökan med CV direkt till elisabet.hammarstrand@diversitygroup.se senast den 10 augusti.
Företag: Diversity Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga 24 Solutions looking for a Windows/SQL Specialist! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 24 Solutions looking for a Windows/SQL Specialist!

Sjuksköterska
Nurse House AB Om oss Nurse House är ett bemanningsföretag för sjukvårdspersonal. Om företaget Uppdrag finns på olika akutgeriatriska vårdavdelningar i Stockholmsområdet. Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på akutgeriatrisk avdelning. Din profil Du måste vara leg.sjuksköterska och vara van att arbeta inom akutgeriatrik eller motsvarande. Det är bra om du redan kan dokumentera i TakeCare.
Företag: Nurse House AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Nurse House AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Business Controller till Euromaint
Amendo AB Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Malmö och Göteborg. Om företaget Euromaint AB är en koncern inom underhållsbranschen. Bolaget bildades 2001 när Statens Järnvägar styckades upp, där SJ Maskindivision blev Euromaint. År 2005 förvärvades Euromation AB och Euromaint ombildades till en koncern året därpå. Företaget har säte i Stockholm och bedriver verksamhet i ett flertal orter i Sverige. Koncernen har 2400 medarbetare och omsätter 3,3 miljarder kronor. Arbetsbeskrivning Till vår controllergrupp, som idag består av 7 personer, söker vi en affärsinriktad controller. Funktionen skall säkerställa operativ styrinformation och aktivt agera för utveckling av produktionsstyrning och prestation. Som controller kommer du vara delaktig i att utveckla affärsmässigheten i produktionen. Arbetet sker i nära samarbete med produktionschef och verkstadschefer. Du rapporterar till vår controllerchef. Ansvarsuppgifter - Vara stöd till produktionschef, produktionsledning och verkstadschefer. - Analysera och kritiskt granska resultatutvecklingen, jämföra budget/prognos, redovisa avvikelser samt föreslå korrigerande åtgärder som förbättrar resultatet i verkstäder och projekt. - Upprätta ekonomiska delar (kostnader, intäkter, resultat etc) av månadsrapporter och andra begärda rapporter. - Skapa förutsättningar för en enkel och förståelig verksamhetsstyrning, samt utveckla styrparametrar. - Säkerställa att produktions nyckeltal är korrekta och publiceras. - Upprätta prognoser och signalera befarade framtida avvikelser. - Kalkylera kostnadsförändringar. - Driva arbetet med de ekonomiska delarna av budgeten, behovsdata/huvudplan och säkerställa att den slutgiltiga budgeten är kvalitetssäkrad. - Tillsammans med bolagets redovisningsavdelning tillse korrekt underlag till boksluten. - Analysera PIA och lager. - Analysera och kritiskt granska investeringsansökningar samt verka för förbättring av investeringsunderlag. - Delta och driva projektarbete. - Kontakter och samverkan med övriga controllers inom bolaget. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är utbildad civilekonom med inriktning på redovisning/företagsekonomi eller ekonomistyrning. Du bör ha arbetat som Business Controller i minst 5 år, gärna från verkstadsindustri eller större internationell koncern. Som person är du utåtriktad, självständig och kommunikativ. Det är starkt meriterande om du har ett intresse för BI i allmänhet och pivottabeller i synnerhet. Frågor och kontakt I den här tjänsten samarbetar vi med Amendo Bemanning & Rekrytering. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Christian Richtnér på telefon 08-611 95 06 annars så ser vi fram emot din ansökan direkt online på www.amendo.se snarast, dock senast 4 augusti.
Företag: Amendo AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Business Controller till Euromaint jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Controller till Euromaint

Chaufför i Stockholm som vill leverera matkassar
www.mathem.se - för dig som vill handla mat på nätet. Vi söker nu heltidschaufförer till våra kvällspass Vi söker dig som är sugen på att leverera matkassar till våra kunder i hela Stor-Stockholm. Du kommer att vara vårt ansikte utåt. Vi behöver nu omgående nya chaufförer till vår depå i Stockholm, Bromma. Arbetsdagen börjar och slutar i Bromma. Du blir en del i vårt trevliga team! Är din ansökan av intresse kontaktar vi dig inom en vecka.   Bifoga gärna ett foto i ditt CV.   Vi har stora krav på noggrannhet, servicekänsla och fräschör. Chaufförerna har ett stort ansvar! För att klara jobbet som Chaufför på Mathem måste du uppfylla följande krav: • Körkort B är ett krav och några års körvana, gärna från större skåpbil. Du skall ha inte ha några svårigheter i att manövrera en större skåpbil, vare sig det är landsväg eller ett trångt villaområde, sommar som vinter. • Hantera svenska språket flytande såväl i tal som i skrift. • Lokalkännedom, att hitta i Stockholm och grannkommuner är ett måste! Detta är ett underbart jobb för dig som gillar att röra på dig och inte är rädd för lite tempo! Vår arbetsplats är rökfri och det är en fördel i om du är helt rökfri, då du hanterar våra kunders livsmedel. Vi söker nu heltidschaufförer till våra kvällspass varje vardag. Arbetstiderna är förlagda till kvällar vardagar mån-fre mellan kl 14.00-22.00 Lönen som chaufför är 112 kr/h.   I rekryteringsprocessen ingår både intervju och eventuell provkörning. Innan vi fattar beslut om anställning så begär vi att du medtager ett utdrag ur belastningsregistret.   Ev frågor mailas till jobb@mathem.se. Vi ser en fördel i att du klarar av att endast kommunicera med oss elektroniskt till en början.   Välkommen med din ansökan!
Företag: Mathem i Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Chaufför i Stockholm som vill leverera matkassar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Chaufför i Stockholm som vill leverera matkassar

Kyocera söker en Key Account Manager
Nordic HR Partner AB                       KYOCERA söker en Key Account Manager Kyocera forsätter att växa och söker nu en resultat inriktad och affärsorienterad person som kommer att arbeta med att bearbeta befintliga och nya nyckelkunder. Om KYOCERA: KYOCERA Document Solutions är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. KYOCERA Document Solutions Nordic AB har sitt nordiska huvudkontor i Kista. Företaget har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. I Norden har KYOCERA funnits som eget bolag sedan 2001 och är idag cirka 80 stycken anställda. KYOCERA Document Solutions Nordic AB är ett helägt dotterbolag till KYOCERA Corporation. Kyocera Inc. huvudkontor ligger i Kyoto i Japan. Antalet anställda är 67 000 spridda i över 30 länder. KYOCERA erbjuder: Anställning i ett expansivt internationellt företag.  Arbete i en dynamisk organisation med en stark företagsfilosofi. Vi har ett trevligt arbetsklimat och sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Kista och erbjuder bra villkor. Dina arbetsuppgifter Identifiering och bearbetning av befintliga och nya strategiska slutkunder - Analysera och selektera potentiella nya kunder - Säkerställa vår position och kundnöjdhet hos befintliga kunder - Samarbeta och säkerställa relationer i partnerledet för strategiska kunder - Intern koordination med övriga avdelningar inom företaget           Erfarenhet För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kvalifikationer: - Du har tidigare erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter från branschen - Mer än fem års erfarenhet och kunskap från IT-branschen ses som en  fördel - God marknadskunskap - Erfarenhet av arbete i en internationell organisation är en fördel - Arbetat inom försäljning B2B Kunskapskrav - Analytisk, noggrann, strukturerad samt mycket driven och      resultatorienterad - Talar och skriver flytande svenska och engelska. - Gärna akademisk utbildning i ekonomi, marknadsföring eller teknik - Goda kunskaper på Office produkter - Resultat- och affärsinriktad med passion för att utveckla      affärsmöjligheter - Lätt för att knyta kontakter och förmåga att utveckla och vårda relationer - Gillar att arbeta i team Tillträde enligt överenskommelse. Heltid.. www.kyoceradocumentsolutions.se Skicka din ansökan snarast då vi påbörjar rekryteringsprocessen omedelbart. Sök tjänsten på www.nordichr.se Kontaktperson är Ann Furugård +46(0)768318110, ann.furugard@nordichr.se
Företag: Nordic HR Partner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kyocera söker en Key Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kyocera söker en Key Account Manager

Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen
Nordic HR Partner AB KYOCERA söker en ansvarig för distributionskanalen Kyocera forsätter att växa och söker nu en resultatinriktad och affärsorienterad person som kommer att ha ansvar för distributionskanalen i Norden. Om KYOCERA: KYOCERA Document Solutions är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. KYOCERA Document Solutions Nordic AB har sitt nordiska huvudkontor i Kista. Företaget har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. I Norden har KYOCERA funnits som eget bolag sedan 2001 och är idag cirka 80 stycken anställda. KYOCERA Document Solutions Nordic AB är ett helägt dotterbolag till KYOCERA Corporation. Kyocera Inc. huvudkontor ligger i Kyoto i Japan. Antalet anställda är 67 000 spridda i över 30 länder. KYOCERA erbjuder: Anställning i ett expansivt internationellt företag.  Arbete i en dynamisk organisation med en stark företagsfilosofi. Vi har ett trevligt arbetsklimat och sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Kista och erbjuder bra villkor. Dina arbetsuppgifter Operativt ansvar för kommunikation med distributörer - Ansvarig för      ”sales in” och ”sales out” - Ansvara för      att distributionskanalen fungerar - Säkerställa      dagliga lagernivåer - Göra marknadsanalyser      och konkurrentanalyser och utvärdera marknaden Erfarenhet För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kvalifikationer: - Du har      tidigare erfarenhet inom distribution eller annan relevant bakgrund inom      IT-branschen - Mer än fem      års erfarenhet inom försäljning och kunskap inom IT-branschen ses som en      fördel - God      marknadskunskap - Erfarenhet av      arbete i en internationell organisation är en fördel - Arbetat inom försäljning B2B     Kunskapskrav - Talar och skriver flytande svenska och engelska. Andra      nordiska språk ses som meriterande - Gärna akademisk      utbildning i ekonomi, marknadsföring eller teknik - Goda      kunskaper på Office produkter - Resultat- och      affärsinriktad med passion för att utveckla affärsmöjligheter - Lätt för att      knyta kontakter och förmåga att utveckla och vårda relationer - Gillar att      arbeta i team Resor inom Norden ingår i tjänsten. Tillträde enligt överenskommelse. Heltid.. www.kyoceradocumentsolutions.se Skicka din ansökan snarast då vi påbörjar rekryteringsprocessen omedelbart. Sök tjänsten på www.nordichr.se Kontaktperson är Ann Furugård +46(0)768318110, ann.furugard@nordichr.se
Företag: Nordic HR Partner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kyocera söker en ansvarig för distributionskanalen


Sök lediga jobb Biträdande chefsjuksköterska sökes

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se