Bliss Dance Academy söker danslärare i Nacka jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bliss Dance Academy söker danslärare i Nacka. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Bliss Dance Academy söker danslärare i Nacka. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Elevassistent för integrerad elev- Vårgårda
- Legitimerad Sjuksköterska- Skövde
- Sektionsledare till Operation 3, Mölndal!- Göteborg
- Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?- Uddevalla
- Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten- Göteborg
- Junior frontendutvecklare sökes till det spännande företaget Arkiv Digital- Skövde
- Component Engineer- Göteborg
- Stödassistenter till Boende LSS- Bollebygd
- Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv- Göteborg
- Junior Account Manager till spännande tjänst- Mölndal
Mer beskrivning
Elevassistent för integrerad elevVälkommen till Vårgårda kommun och en arbetsplats där du får utvecklas och göra skillnad varje dag. Med respektfullt bemötande och hög tillgänglighet gör vi allt för att leverera välfärdstjänster som överträffar förväntningarna hos invånarna i vår kommun. Med utgångspunkt från vår vision, vår gemensamma värdegrund och tydliga politiska mål bygger vi för stark tillväxt och starkt arbetsgivarvarumärke i kommunen. Fridhemskolan är en F-6-skola med grundsärskola. Skolan har cirka 180 elever. Vi söker en elevassistent till för uppdrag i klass 1 kring integrerad elev i grundsärskolan+fritids. ARBETSUPPGIFTER Stödja, hjälpa och utmana elev pedagogiskt och praktiskt i undervisning, på raster och i allahanda situationer på fritids. KVALIFIKATIONER Elevassistentutbildning eller motsvarande pedagogisk utbildning. Erfarenhet av arbete på grundsärskola eller gymnasiesärskola är en merit, liksom att du kan TAKK. Som person kan du både samarbete och fatta egna beslut. Du är ansvarstagande och social. Erfarenhet är en merit. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Vårgårda kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som säljare: Vårgårda kommun har gjort sitt medieval för rekrytering och undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Vårgårda kommun, Utbildning
Ort: Vårgårda
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Elevassistent för integrerad elev jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Elevassistent för integrerad elev
Legitimerad Sjuksköterska
Skaraborgs Sjukhus (SkaS) bedriver verksamhet på fyra orter i Skaraborg; Falköping, Lidköping, Mariestad och Skövde. Vi ger specialistsjukvård inom ett trettiotal specialiteter och har över 4000 medarbetare som tillsammans med patienter och samarbetspartners arbetar för att ge invånare i närområdet en god vård och hälsa. Vi arbetar långsiktigt och systematiskt för att ge patienterna en säker vård och våra medarbetare en utvecklande och trivsam arbetsplats. Västra Götalandsregionens vision är Det goda livet. Beskrivning Är det oss du söker? Vi är vårdavdelningen med det omväxlande arbetet i fina fräscha lokaler. Till oss kommer patienter dygnet runt, ofta direkt från ambulansen eller akuten men också från andra avdelningar. Avdelningsarbetet kan snabbt växla från det lugna rehabiliterande arbetet till en akut avdelning med spetskompetens. Kombinationen mellan akutsjukvård och rehabilitering är något arbetsgruppen gärna lyfter fram som stimulerande och roligt, korta snabba möten blandat med mer långsiktiga relationer. Vi har ett uppskattat och väl inarbetat arbetssätt där vi arbetar nära i team, läkare sjuksköterska, undersköterska, logoped, arbetsterapeut och sjukgymnast tillsammans.  Arbetsuppgifter Som sjuksköterska på vår enhet arbetar du alltid sida vid sida med annan sjuksköterska. Du får en anpassad introduktion under handledning av trygga kollegor. I din roll planerar, utvärderar och följer du upp de omvårdnadsinsatser som görs tillsammans med teamet, patienten och dennes närstående. Välkommen till ett stimulerande och omväxlande arbete som sjuksköterska på strokeenheten i Skövde. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, du är en lyhörd, ansvarstagande person som är intresserad av och har förmågan att arbeta i team. Ditt arbetssätt präglas av initiativtagande, självständighet, empati och en tydlig kommunikation. I verksamheten pågår Studier och utvecklingsarbeten, vi ser gärna att du är intresserad av att aktivt delta, samt att du vill utveckals inom vårt specialistområde. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Rekryteringsprocessen sker löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka ett stimulerande och intressant arbete. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Skaraborgs Sjukhus, Område Medicin, M1, Strokeenheten 75-76
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Legitimerad Sjuksköterska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Legitimerad Sjuksköterska
Sektionsledare till Operation 3, Mölndal!
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har â Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter. Vill du arbeta i en arbetsledande position inom en dagkirurgisk verksamhet som värderar kompetensutveckling högt? Trivs du med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta dagtid måndag till fredag? Då kan detta vara din framtida tjänst! Om oss På Operation 3, som tillhör verksamhet AnOpIVA på Mölndals sjukhus är vi specialiserade på dagkirurgi inom ortopedi, öron-näsa-hals, kirurgi, tand- och käkkirurgi. Våra patienter är vuxna samt barn över ett års ålder. Vi har sju operationssalar, en uppvakningsenhet och en vårdenhet för pre- och postoperativa förberedelser och information. På vår avdelning är vi många olika yrkeskategorier som arbetar i team runt patienten och förbättringsarbete pågår i det dagliga, i stort och smått. De flesta av våra patienter kommer direkt hemifrån och stannar bara en del av dagen hos oss. Det innebär att vi arbetar med ett stort patientflöde i högt tempo och för att lyckas med det är det viktigt att vi har ett nära samarbete mellan kollegor inom enheten, verksamheten och med andra verksamheter inom sjukhuset. Om din framtida tjänst Du kommer att ha en tjänst där ditt uppdrag innefattar kliniskt arbete som anestesisjuksköterska och sektionsledare, med ett ansvar för att optimera produktionen. Tillsammans med ytterligare en sektionsledare och i samråd med vårdenhetschef arbetar du för hög patientsäkerhet, god vård och att vårdkvaliten ständigt förbättras. Du ansvarar för att dagligen arbetsleda tjänstgörande personal på avdelningen i samarbete med vårdenhetscheferna, utifrån produktionsbehov. Om dig som söker tjänsten Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning i anestesi. Har du erfarenhet av arbete i ledande befattning är detta meriterande för tjänsten. Vi ser att du som söker är bra på att samarbeta och tycker om att arbeta i team, där du bidrar till arbetsglädje. Som ledare är du lugn och trygg i din roll. Du har ett kommunikativt ledarskap och har förmågan att motivera dina medarbetare. Vidare är du målinriktad, ansvarstagande och strukturerad och trivs med ett arbete där den ena dagen sällan är den andra lik. Det är viktigt att du är flexibel och kan anpassa dig till olika situationer. Tillsammans med dina kollegor vill du skapa den bästa vården för patienten. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Sahlgrenska Universitetssjukhuset, An/Op/Iva, Operation 3 Mölndal
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sektionsledare till Operation 3, Mölndal! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sektionsledare till Operation 3, Mölndal!
Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketing byrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Coca Cola, Swedish Match, Sodastream, Marabou och Elgiganten. Tycker du om service, försäljning och trivs med att jobba i butik? Är du glad, barnkär, utåtriktad och har en massa energi för att bjuda, informera och sälja produkter till kunder i butik? Vi söker just nu personal till ett skolstartsevent Fredag & Lördag den 17-18/8. Arbetstiden är beräknad från 10:30-18:45 (fredag) & 09:30-16:15 (lördag). I vissa butiker kommer ni vara två kollegor som arbetar tillsammans under dessa dagar, möjligheten finns därför att arbeta tillsammans med en vän. Tipsa gärna era nära och kära om detta och sök tillsammans. Ange i er ansökan att ni då helst skulle vilja jobba i en butik där det är tvåmannauppdrag. Eventet innefattar lekar med barn och försäljning av ett välkänt företags skolprodukter. Du får utbildning, hjälpmedel och två roliga dagar! Om du efter eventet känner att detta är något du skulle vilja fortsätta jobba med, har vi fler roliga event som skulle kunna passa. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där det finns möjligheter att utvecklas inom butiksförsäljning, där vi jobbar kontinuerligt för att utbilda dig inför de olika uppdragen. Vi har även en supportavdelning dit du kan vända dig inför, under och efter dina uppdrag. Söker du ett varierande och flexibelt extrajobb är du varmt välkommen med din ansökan! Övrigt - Rekrytering sker löpande Kvalifikationer - Körkort - Tillgång till bil
Företag: Retail House
Ort: Uddevalla
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta på vårt skolstartsevent 17-18 Augusti?
Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten
Majorna-Linné är Göteborgs största stadsdel med cirka 63 000 invånare och utgör en attraktiv del av staden att leva och vistas i med såväl havet som stora grönområden och ett rikt kulturutbud. Stadsdelsförvaltningen med cirka 3400 anställda arbetar inom verksamheter som förskola, grundskola, individ- och familjeomsorg, kultur och fritid, social omsorg om äldre och personer med funktionsnedsättning samt hälso- och sjukvård. Det vi gör har stor betydelse för många. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu timvikarier som kan jobba natt på våra boenden inom äldreomsorg (ÄO) och funktionshinder (FH) i Stadsdelsförvaltningen Majorna-Linné. Vi erbjuder dig ett roligt, flexibelt och utvecklande jobb. I ditt arbete ingår bland annat praktisk hjälp med personlig omsorg och stöd. Du utför omvårdande insatser samt delegerade uppgifter från sjuksköterska. För oss är det viktigt att alltid ge ett gott och respektfullt bemötande, och du kommer arbeta för att ge brukaren ett tryggt och meningsfullt liv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller vad arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Alternativt att du har erfarenhet av arbete inom äldreomsorg eller funktionshinderområdet. Då dokumentation är en viktig arbetsuppgift krävs det att du har god datorvana samt goda kunskaper i svenska gällande både tal och skrift. Som person sätter du ett högt värde i att ha ett gott bemötande och du har brukarnas behov i fokus. Du har ett stort engagemang och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har lätt för att skapa professionella relationer och är duktig både på att samarbeta och på att arbeta självständigt. Du har förmågan att kunna reflektera över din egen insats och ditt bemötande under arbetets gång samt klarar att såväl ge som att ta emot feedback. För att trivas i rollen behöver du även vara flexibel och ha förmåga att snabbt ställa om inför nya arbetsuppgifter och behov som kan uppstå.
Företag: Göteborgs stad., SDF Majorna-Linné
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten
Junior frontendutvecklare sökes till det spännande företaget Arkiv Digital
Har du en högskoleutbildning inom programmering? Är du intresserad av frontendutveckling? Då är detta tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter I rollen som junior frontendutvecklare kommer du arbeta med förvaltning, nya funktioner och förbättringar av webbapplikationen i form av fixering av buggar och kodning. Arbetet handlar om att ta fram en enkel, logisk och hantervänlig webbapplikation som är lätt för kunden att använda sig av. I arbetet använder du dig av Javascript som språk, och ramverket Ember.js. Du kommer att arbeta i programmet GIT, där samtliga projekt läggs upp och sparas. Inledningsvis kommer du att få en introduktion på plats av en mer senior profil, och därefter arbeta tätt tillsammans med denne. Om företaget Arkiv Digital AD AB arbetar med släktforskning samt historieforskning i olika kategorier. I deras webbapplikation kan man följa sitt släktträd tillbaka i tiden, forska mer kring en speciell händelse eller kategori bakåt i historien. Huvudkontoret ligger i Lyrestad, där bland annat kundtjänst sitter, men för denna tjänst är placeringsorten Skövde. Här finns en systemutvecklare på plats i dagsläget. Det finns anställda fotografer i företaget som sitter på olika kontor runt om i Sverige. Din profil För att passa in i tjänsten ser vi att du är en anpassningsbar och självgående person som har lätt för att kommunicera samt trivs med det sociala samspelet. Skallkrav: - Högskoleutbildning inom programmering mot webbutveckling, frontendutveckling - HTML och CSS - Javascript - Versionshantering Meriterande: - Erfarenhet av konkreta programmeringsprojekt - Kunskap i GIT alternativ GIThab - Lagring av kodning Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter â hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Arbetstider: Kontorstider. Placeringsort: Skövde. Lön: Enligt överenskommelse. Startdatum: Enligt överenskommelse. Utöver detta erbjuds du en spännande arbetsplats på ett växande utvecklingsföretag. Du har stor potential att växa i din roll, goda utvecklingsmöjligheter finns. Medarbetarna på de olika kontoren träffas även ibland för att skapa en härlig gemenskap och teamkänsla.
Företag: Framtiden AB
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior frontendutvecklare sökes till det spännande företaget Arkiv Digital jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior frontendutvecklare sökes till det spännande företaget Arkiv Digital
Component Engineer
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customerâs needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: SPL support - combined role as GDL (Group Design Leader) and Test Engineer Combined role: Support to SPL (System program Leader ) as Design leader and later in the project perform tests as Test engineering. Task description: To support System Program Leader (SPL) during prototype and small scale build of traction batteries. This by i. e. preparing work instructions, perform risk analyses and define and perform End of Line Testing as well as performing tests on built batteries. Main responsibilities: You will lead a cross functional team in engineering projects for mechanical HW and ensure delivery with regards to time, technology and cost requirements of the task area within a vehicle program. - Ensure that the technical documentation (TCE, KDP) is available at the right level and at the right time - Contact with CAE, other R&D members, suppliers and manufacturing to agree of required action - Follow up prototype car builds and manufacturing of prototypes - Manage supplier contacts with regards to planning and monitoring - Initiate, prepare, perform tests, analyse results and write reports for validation - Perform initial investigations of root cause to up-coming issues Required qualifications: - Previous experience as task leader at Volvo Cars - Documented experience from project administration and documentation - Background as software test engineer requested, preferably also experience from hardware testing. - Fluent in English, written and spoken - Driver´s license B Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Component Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Component Engineer
Stödassistenter till Boende LSS
Vi söker två drivna och engagerade stödassistenter! Bollebygd är en expansiv kommun som ligger i en naturskön omgivning med bra kommunal service och på pendlingsavstånd från Göteborg, Borås och Alingsås. Verksamheterna inom område funktionsnedsättning har vuxit och utvecklats mycket under de senaste åren. Kommunens boende enligt LSS består av ett Serviceboende och en Gruppbostad som startades upp 2009 och bedrivs idag i centrala Bollebygd. Våra boendens individuella behov, förutsättningar, intressen och önskemål ligger som grund för vår verksamhet där utveckling och möjlighet till gemenskap står i centrum. Är du intresserad av ett givande, utvecklande och utmanande arbete är detta arbetsplatsen för Dig. Du erbjuds kompetensutveckling inom yrkesområdet och goda möjligheter att växa i yrkesrollen utifrån dina egna förutsättningar. ARBETSUPPGIFTER Nu rekryterar vi till ett av våra boenden, Serviceboendet! Vi söker Dig som vill vara med och förverkliga LSS-lagens intentioner och ge bästa möjliga stöd till våra boende. Vi har ett nära samarbete med anhöriga, daglig verksamhet och övrig personal. Serviceboendet ligger centralt i Bollebygds tätort i ett gammalt fint trähus och våra boende har alla egna lägenheter runtom i centrala Bollebygd KVALIFIKATIONER Du har utbildning inom habilitering, pedagogik eller socialt arbete. Du behärskar svenska språket i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med metoder, arbetssätt och förhållningssätt gentemot personer med funktionsnedsättning. Formell kunskap kring tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande ses som mycket meriterande då målgruppen bland annat har diagnoser inom autismspektrum. Vi ser gärna också att du behärskar teckenkommunikation. Viktigt att Du kan arbeta både enskilt och i grupp. Du är självständig, öppen för och ser möjlighet till utveckling. Verksamheten är i ett utvecklingsskede vilket ställer stora krav på ditt intresse för utvecklingsarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Arbetet ställer krav på kompetens och erfarenhet av arbete med brukare som har problemskapande beteende. ÖVRIGT För att effektivisera rekryteringsförfarande så kommer intervjuer att ske löpande under ansökningstiden. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Omsorg, Område funktionsnedsättning
Ort: Bollebygd
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Stödassistenter till Boende LSS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödassistenter till Boende LSS
Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv
Tremco Illbruck är en av de marknadsledande leverantörerna av högkvalitativa tätnings- och limningslösningar för byggnads- och tillverkningsindustrin, och våra produkter marknadsförs i Sverige, Norge och Danmark under varumärkena illbruck och Nullifire. Våra försäljningskanaler är återförsäljare, men vi har även direktförsäljning till större riksbyggare, fogläggare samt företag som jobbar med passivt brandskydd. Tremco Illbruck har 1100 anställda på 25 olika platser internationellt, med en omsättning på 315 miljoner euro och det nordiska bolaget omsätter ca 110 milj SEK. Tremco Illbruck har sitt huvudkontor för de skandinaviska marknaderna i Kungälv och planerar för kraftig tillväxt de kommande åren. Tremco Illbruck är en del av RPM International INC med säte i Ohio, USA. Läs mer på www.tremco-illbruck.com/se Arbetsbeskrivning Vi söker en kommersiell och engagerad Regional Business Controller Nordics och din huvuduppgift blir att leda och utveckla ekonomifunktionen. Förutom helhetsansvar för redovisningen har du också en mycket affärsinriktad funktion där du stödjer verksamheten. Du är operativ i den dagliga driften och har ett mycket nära samarbete med VD och övriga chefer och specialister inom organisationen. Du ansvarar för bokslut, skattefrågor och övergripande finansiell analys för Sverige, Norge och Danmark. I ditt ansvarsområde ingår framtagning av budget, årsbokslut, månadsbokslut, skatter, deklarationer och rapportering samt att du ständigt utvecklar processer och arbetssätt. Du har ett personalansvar för 4 personer vilka arbetar inom kundtjänst och lager. Du sitter med i den nordiska ledningsgruppen rapporterar till VD och har en streckad linje till koncernens Group Controller som är placerad i Europa. Tjänsten är placerad på kontoret i Rollsbo, Kungälv. Kvalifikationer Du är civilekonom, alternativt motsvarande utbildning och har arbetat som ekonomichef, controller eller redovisningschef. Vi ser gärna att du har haft personalansvar och du har vanan att både arbeta strategisk och se till helheten, samtidigt som du är operativ och kan gå ned på detaljnivå för att bättre förstå utvecklingsbehov och driva ekonomifunktionen och affären framåt. Du har erfarenhet av att ha arbetat i ett internationellt bolag med flera rapporteringsvägar. Du är affärsmässig i ditt sätt att tänka och agera och tycker om att arbeta i en affärsnära funktion där du får goda möjligheter att påverka affären. Du är strukturerad, noggrann och analytisk ocherfarenhet ifrån att utveckla och effektivisera processer och det är meriterande om du har drivit förändringsprojekt inom ekonomi kopplat till system. Du har goda IT-kunskaper framförallt inom Excel och erfarenhet av ERP system, med fördel Navision. Du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift. Din personlighet Som person är du positiv och nyfiken, du drivs av att hela tiden hitta nya och effektivare arbetssätt för att på så sätt bidra till utvecklingen av bolaget. Du har intresse för affärer och trivs i en dynamisk och snabbrörlig miljö. Du arbetar med hög integritet och är samtidigt duktig på att skapa engagemang och motivation hos människor omkring dig. Ansökan Vi samarbetar rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering. Ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Johan Sjöberg på 0761-709861 eller via mail johan.sjoberg@yourtalent.se Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Företag: Your Talent AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Business Controller Nordics till Tremco Illbruck i Kungälv
Junior Account Manager till spännande tjänst
Vill du arbeta som junior Account Manager där du kommer att driva projekt och affärer framåt? Vill du vara del av ett växande familjeföretag med över 20 års erfarenhet inom branschen med goda förutsättningar för att avancera? Då har vi jobbet för dig! Vi söker för Göteborgs Mosaikbeläggningar AB:s räkning dig som vill arbeta som junior Account Manager där du har stora utvecklingsmöjligheter. Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. I denna rekryteringsprocess samarbetar Göteborgs Mosaikbeläggningar AB och Framtiden, därför önskar vi att alla ansökningar och frågor gällande tjänsten går till Framtiden. Dina arbetsuppgifter I rollen som junior Account Manager kommer du få en gedigen introduktion till företaget och arbetet i sin helhet. Detta för att på bästa sätt komma in i arbetet och dess arbetsuppgifter på ett så smidigt sätt som möjligt. Tjänsten som junior Account Manager består av varierande och lärorika arbetsuppgifter. Dessutom utlovas bonus efter prestation. Exempel på arbetsuppgifter: - Ringa kalla samtal för att dra in nya kunder - Bearbeta befintliga nyckelkunder - Sälja, samt hålla visningar i butik - Utskick - Kontakt med arkitekter och byggnadsleverantörer - Finns även möjlighet att uppdatera sociala medier m.m. Vill du få chansen att växa och lära dig mer som Account Manager? Då är det dig vi letar efter. Om företaget Göteborgs Mosaikbeläggningar AB är ett familjeföretag som har mer än 20 års erfarenhet inom branschen. Göteborgs Mosaikbeläggningar arbetar med att renovera, samt forma klinkergolv i bostadsrättsföreningar och i byggnadsprojekt. Företaget arbetar med stora kunder som exempelvis NCC, Skanska och PEAB. Idag är Göteborgs Mosaikbeläggningar AB verksamma i hela Sverige och får deras kakel och klinker tillverkat i Italien. Din profil Som junior Account Manager krävs det att du har en slutförd gymnasial utbildning, svenska i tal och skrift, samt B-körkort. Du ska även ha god datorvana, exempelvis i Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du kan tala och skriva på engelska, samt italienska. Har du erfarenhet mot byggbranschen tidigare är även det ett stort plus V söker dig som har hög servicekänsla med fokus på hög kvalitet, både i utförande och i leverans. Det är viktigt att du är en driven, social och positiv person. Vidare behöver du även vara självgående och framåt i ditt arbete, alltså ska du verkligen vilja utvecklas i rollen som Account Manager. Skallkrav: - Svenska i tal och skrift - Slutförd Gymnasieutbildning - God datorvana Meriterande: - Engelska eller Italienska i tal och skift - Erfarenhet inom byggbranschen Om oss Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter â hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Arbetstider: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid Ort: Mölndal Start: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen till Framtiden!
Företag: Framtiden AB
Ort: Mölndal
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Account Manager till spännande tjänst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Account Manager till spännande tjänst
Söka jobb tips