Blivande Gruppchef_Säljare Salem jobb - lediga jobb

Blivande Gruppchef_Säljare Salem jobb Blivande Gruppchef_Säljare Salem jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Blivande Gruppchef_Säljare Salem. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Blivande Gruppchef_Säljare Salem. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt- Huddinge

  2. Spansklärare till Pysslingens Montessoriskola Castello- Nacka

  3. Projektledare/Projektsamordnare till kommunens fastighetsförvaltning- Sigtuna

  4. Sjukgymnaster- Stockholm

  5. Brinner du för service? vi söker nu kundtjänstmedarbetare, start omgående!- Stockholm

  6. Lönekonsult- Stockholm

  7. Kommunikatör med ledaregenskaper sökes till Tengbom- Stockholm

  8. NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!- Stockholm

  9. Iriskoncernen söker Ekonomiassistent- Stockholm

  10. Brainpeople söker en Key Account Manager- Stockholm


Mer beskrivning

Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Sjuksköterska till kirurgavdelning med inrikting gastro. varmt välkommen med din anökan till oss. Fast schema under lång tid, eller arbeta kortare perioder, du väljer själv. Kontakta oss på nurse@dicare.se eller 08-555 656 40 Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till kirurgavd , långt uppdrag, Dag/kväll/natt

Spansklärare till Pysslingens Montessoriskola Castello
Pysslingen Förskolor och Skolor AB har mer än 25 års erfarenhet av lärande och erbjuder en mångfald av erkända pedagogiska metoder. Lärandekulturen kännetecknas av att varje individ ska utveckla talanger för livets upptäcktsresa. Pysslingen har ca 2500 medarbetare fördelat på cirka 150 enheter i 30 kommuner som alla fokuserar på att uppfylla löftet om lärande i världsklass – varje dag. www.pysslingen.sePysslingens Montessoriskola Castello i Saltsjö Järla söker inför höstens skolstart en spansklärare för undervisning i årskurs 6 till 9. Montessoriskolan Castello är en liten skola med stor bredd där det går en röd tråd genom våra verksamheter för barn mellan 1 och 16 år. Vi har höga kvalitetskrav och våra elever når mycket goda resultat och lyckas väl på gymnasiet. Vi arbetar med konkret Montessorimaterial inom alla områden i förskolan och i F-5. På högstadiet arbetar vi i Maria Montessoris anda vilket innebär att vi låter barnen utveckla sin arbetscykel och koncentrationsförmåga genom att ha en sammanhängande arbetscykel. Castello är en skola med ca 250 elever där lärarna arbetar i team i de olika årsgrupperna. Tjänsten är på ca 35% och innefattar planering, undervisning, och dokumentation i ämnet. Vi söker dig, utbildad spansklärare som behärskar både svenska och spanska i såväl i tal som skrift. Vi ser att du som person är positiv och engagerad, har lätt för att ta egna initiativ och du är mån om ett bra samarbete med föräldrar och arbetskamrater samt att du ser alla elever utifrån deras behov, och lägger upp undervisningen därefter. Låter detta intressant tveka inte att höra av dig med en ansökan till oss, vi tar inte emot ansökningar via e-mail. Tillträde sker till skolstart den 19 augusti alternativt så snart som möjligt. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan! Tack! -
Företag: Pysslingen Förskolor och Skolor AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Spansklärare till Pysslingens Montessoriskola Castello jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Spansklärare till Pysslingens Montessoriskola Castello

Projektledare/Projektsamordnare till kommunens fastighetsförvaltning
Sigtuna kommun – alla tiders mötesplats - ligger mitt mellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på varsin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun som har drygt 42 000 invånare. Sigtuna kommuns verksamhet skall genomsyras både i vårt interna arbete och i kontakterna med kommunens invånare av våra värderingar: Invånaren först, allas lika värde, kvalitet i fokus. Komfast har till uppgift att förvalta och utveckla kommunens fastigheter inom årlig fastställd budget. Fastighetsbeståndet består av allt från förskolor, skolor, idrottsanläggningar, offentliga och kommersiella lokaler, bibliotek, museum och omsorgsboenden till villor och små fritidshus på landet. Komfast agerar byggherre och projektansvarig i de byggnadsprojekt som Sigtuna kommun genomför och är också ansvarig för all inhyrning av lokaler till kommunens verksamheter. Komfast leds av fastighetschefen och har 13 medarbetare som arbetar med antingen förvaltning av befintligt fastighetsbestånd eller om-/och nybyggnation. Arbetsplatsen är förlagd till kommunhuset, några minuters gångväg från pendeltågsstationen i Märsta. ARBETSUPPGIFTER Sigtuna kommun växer snabbast i landet - nu inrättar vi en nyckeltjänst i den utvecklingen och söker dig som både har gedigen erfarenhet av projektledning och samordning inom om- och nybyggnation, gärna från offentlig sektor, och som vill ha en ny utmaning i arbetslivet! Din roll: Som Projektledare/Projektsamordnare kommer du dels att driva och ansvara för egna projekt dels ha ett övergripande samordningsansvar direkt under förvaltningschefen. Du kommer att leda det dagliga arbetet i byggprojektgruppen och ansvara för att utveckla gruppens arbetsformer både inåt och utåt. Du har budgetansvar och verksamhetsansvar men inget formellt personalansvar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Samordning av Komfasts byggprojekt, projektledning/byggledning för egna projekt, budgetansvar; kostnadsberäkningar och ekonomisk uppföljning, förstudier, upphandling och uppföljning av konsult- och entreprenadarbeten i enlighet med lagen om offentlig upphandling, medverkan vid slutbesiktningar och överlämningar till förvaltningen/verksamheten samt vid rapportering till kommunens politiker. Arbetet utmärks av att utveckla goda och givande relationer. Tjänsten är nyinrättad och du får stort eget utrymme med de befogenheter som krävs för att under förvaltningschefen leda och utveckla arbetet i byggprojektgruppen. KVALIFIKATIONER Krav: Civil- eller högskoleingenjörsexamen med inriktning mot bygg. Minst 5-10 års erfarenhet av att driva och leda större byggprojekt som entreprenör, konsult eller beställare. Goda kunskaper i MS Office samt B-körkort och tillgång till bil. Meriterande: Erfarenhet av upphandling enligt lagen om offentlig upphandling (LOU). Tidigare arbete inom offentlig verksamhet. Kontrollansvar enligt PBL, BAS P och U. Din personlighet: Du är en naturlig ledare. Som person är du van att arbeta både självständigt och i team och är engagerad, drivande och målinriktad. Vi förutsätter att du har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vidare är du strukturerad och har en helhetssyn på ekonomi, teknik och miljö. Vi ser gärna att du genom social kompetens och affärsmässighet kan skapa och upprätthålla en god kontakt med både medarbetare och kunder och att du delar Sigtuna kommuns värdegrund. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Företag: Sigtuna kommun, Komfast
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare/Projektsamordnare till kommunens fastighetsförvaltning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare/Projektsamordnare till kommunens fastighetsförvaltning

Sjukgymnaster
Rehab västra Rehab Västra är en egen resultatenhet inom Stockholms läns sjukvårdsområde med uppdrag att bedriva primärvårdsrehabilitering inom Vårdvalet (basuppdrag) i stadsdelarna Bromma, Spånga/Tensta, Rinkeby/Kista och i Ekerö kommun samt ett tilläggsuppdrag för neuroteam i öppenvård. Vi har fyra mottagningar; Bromma, Ekerö, Kista och Spånga. I verksamheten arbetar arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietister, kurator, logoped och kiropraktorer, sammanlagt ca 50 medarbetare. Vill du bli en av oss? Vi söker nu två sjukgymnaster till våra mottagningar i Ekerö och Bromma. Vi söker dig som tycker om att arbeta i team och har lätt för att samarbeta över yrkesgränserna samt har intresse av att aktivt delta i utvecklings- och förbättringsarbete. Arbetsuppgifter: Våra kompetenta och engagerade medarbetare ser till att vår vision ”professionell rehabilitering i samverkan – en verksamhet med tydlighet och personal som mår bra” och vår värdegrund; patientens fokus, allas lika värde och arbetsglädje präglar den verksamhet vi bedriver. Som sjukgymnast i primärvården träffar du patienter i alla åldrar och från olika kulturer. Patienterna har en mängd olika typer av sjukdomar och problem. Arbetet ställer krav på bred kompetens och självständighet. Du arbetar självständigt men rehabiliteringsarbetet sker i nära samarbete med arbetsterapeuter och dietist. Arbetet innebär bedömning och behandling individuellt och i grupp på mottagning samt hembesök. Enheterna bedriver hemrehabilitering i anslutning till slutenvård. Vi söker dig som tycker om att arbeta i team och har lätt för att samarbeta över yrkesgränserna. Du bör ha intresse av att delta aktivt i utvecklings- och förbättringsarbete. Kvalifikationer: Legitimerad sjukgymnast. Utbildning på avancerad nivå och eller magisterkompetens är meriterande. Du bör ha erfarenhet från mottagningsarbete i primärvård och gärna erfarenhet av hemrehabilitering. B-körkort och körvana är ett krav. Personliga egenskaper: Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper, vilket innebär att du: • Är ansvarstagande och förenar självständigt arbete med god samarbetsförmåga • Är flexibel, har god kommunikativ förmåga • Är lyhörd, stresstålig, serviceinriktad • Har en positiv attityd till utveckling och förnyelse av arbetet • När du arbetar i patientens hem måste du klara av att vistas i miljöer med husdjur/pälsdjur och inte vara känslig för röklukt. För en jämnare könsfördelning ser vi gärna manliga sökande. Övrig information: För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjligheterna för vårdpersonal att bära piercing. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Sjukgymnaster jobb, Sjukgymnaster Stockholm, Sjukgymnaster Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjukgymnaster

Brinner du för service? vi söker nu kundtjänstmedarbetare, start omgående!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Är du intresserad av ett spännande och lärorikt arbete? Då har vi Jobbet för dig! Vi söker nu nya duktiga kundtjänstmedarbetare till vår kund som är belägen i centrala Stockholm. Arbetet består i att på ett trevligt sätt ta emot samtal via telefon och vägleda kunder för att på bästa sätt hjälpa dem med sina olika frågor och problem. Vanliga frågor kan exempelvis röra sena betalningar, adressändring och fakturor. Du hjälper oss att leverera service i världsklass och i utbyte ger vi dig ett givande och roligt arbete. Personliga egenskaper Vi söker dig som: - En bra känsla för service - Har en mycket god social kompetens - God förmåga att ta egna initiativ - Har en förmåga att arbeta bra både i grupp och enskilt - Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Det är inget krav att du ska ha jobbat med kundtjänst tidigare, men det är meriterande att ha någon typ av erfarenhet från arbete via telefon eller service. Det är även meriterande att ha någon typ av ekonomibakgrund. Det viktigaste är dock att du är glad, trevlig och brinner för att ge bra service. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Skicka in din ansökan redan idag, vi rekryterar löpande!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brinner du för service? vi söker nu kundtjänstmedarbetare, start omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brinner du för service? vi söker nu kundtjänstmedarbetare, start omgående!

Lönekonsult
Accountor är en ledande leverantör inom outsourcing av ekonomitjänster i Sverige. Vi ingår i internationella Accountor Group. Våra tjänster bildar tillsammans ett helhetskoncept som ger Kunderna tillgång till en - helt eller delvis - outsourcad ekonomifunktion. Spetskompetensen ligger inom de två huvudområdena Redovisning, Digital Leverantörsfaktura- och Lönehantering. Idag levererar vi, genom våra systerföretag och partners, ekonomitjänster till företag i hela Norden, Baltikum, Nederländerna och Ryssland. I Sverige har vi ca 90 medarbetare och i koncernen närmare 2300 anställda. Våra Sverigekontor finns i Stockholm, Karlskoga, Jönköping och Karlskrona. Våra Kunder utgörs fram för allt av medelstora och mindre organisationer i alla branscher. Accountor AB ägs av Accountor OY.Dags för något nytt?! Sök jobb hos oss…. Vi söker lönekonsulter som vill ha ett omväxlande och varierande arbete med många motiverade arbetskamrater. Kanske är just du rätt person att arbeta hos oss? Din profil Vi tror att du är en stresstålig person som klarar av att hantera stora volymer och dessutom är initiativrik. Vi värdesätter flexibilitet, och att kunna skapa goda relationer med kunderna där du kommer vara ansiktet utåt, därför är det viktigt att du har en hög servicenivå. En annan egenskap som vi värdesätter är att man tycker om att arbeta i team. Arbetet omfattar alla förekommande arbetsuppgifter inom området lön, ansvar för hela löneprocessen, samt lag- och avtalstolkning för ett antal av Accountor´s lönekunder. Utbildning och erfarenhet Den vi söker ska känna att det är dags för nästa steg i karriären. Vi vill att du ska vara väl införstådd i lönearbetet och inneha goda kunskaper om kollektivavtal och övriga regelverk inom löneområdet. Det är ett önskemål att du har erfarenhet att hantera löneprocessen i Hogia Lön eller Agda PS då vi arbetar i dessa system för våra kunders räkning. Accountor utför lönehantering för sina kunders räkning i egna system och i egna lokaler. Om du tycker att det skulle vara något för dig så tycker vi att du inte ska missa den här chansen. Ta ditt nästa steg som lönekonsult och väx in i en roll som kommer utveckla dig både som person och i din yrkesroll. Sök idag…. dock senast 26 augusti   Förmåner Friskvårdsbidrag, Flexpay, företagshälsovård och flextid etc.    Vid frågor: Lotta Lenngren, lönechef 08-506 116 15
Företag: Accountor AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lönekonsult jobb, Lönekonsult Stockholm, Lönekonsult Accountor AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lönekonsult

Kommunikatör med ledaregenskaper sökes till Tengbom
 ? Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig lön viktigt? Värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för Tengboms räkning en Kommunikatör. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på cirka 6 månader men för rätt person finns möjlighet till anställning hos Tengbom. Vi söker dig som är tillgänglig i september. Tengbom är ett av Sveriges och Nordens ledande arkitektföretag med omkring 550 medarbetare fördelade på tolv kontor i Sverige och Finland samt i Kambodja genom vår samarbetspartner The Room Design Studio. Tengbom står för en framåtblickande arkitektur som kombinerar humanism och funktion. Tengbom startade 1906 och är Sveriges äldsta arkitektföretag. Vi bygger på mer än hundra år av framåtblickande och levande arkitektur som fortfarande fyller sin funktion: Handelshögskolan, Konserthuset, Bonnierhuset, Högalidskyrkan är några exempel från Stockholm. Ditt uppdrag Du kommer att tillhöra företagets kommunikationsavdelning och ingå i företagets stab tillsammans med HR/Lön, CAD/BIM, IT samt Administration. Du kommer att vara ensam Kommunikatör på företaget vilket betyder att fokus kommer ligga på operativt arbete till sin början. Första tiden kommer du att utveckla företagets intranät och den nya hemsidan. Du kommer dessutom att utveckla den interna kommunikationsplanen där företagets kommunikations-och informationsvägar tydliggörs och implementeras. Utrymme för strategiska arbetsuppgifter kommer att ges allt eftersom rollen utvecklas och för rätt person finns även möjlighet att axla rollen som kommunikationsansvarig på Tengbom. Som Kommunikatör kommer du att arbeta med såväl intern samt extern kommunikation. Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som Kommunikatör är: • Ansvara för drift och utveckling av intranätet • Utveckla interna kommunikationskanaler tillsammans med HR-avdelning och stabschef • Fortsätta arbetet med att implementera värdeord • Utveckla hemsidan • Synliggöra Tengbom i media och stärka varumärket Din bakgrund Vi söker dig som har en bakgrund inom PR, gärna som konsult inom PR- eller reklambranschen. Dessutom har du en relevant akademisk utbildning inom området. Vi söker dig som har erfarenhet av press office och har skrivit pressmeddelanden på engelska innan. För att lyckas i rollen som Kommunikatör talar och skriver du både svenska samt engelska obehindrat. Du har tidigare erfarenhet och förståelse för sociala medier. Det är även meriterande om du har erfarenhet av grafisk formgivning. Vidare ser vi gärna att du har viljan och ambitionen till att axla personalansvar i framtiden. Det är meriterande om du har erfarenhet av Cision och EPiServer. Som person är du kreativ och en riktig idéspruta. Du är en mycket duktig skribent som ser sammanhang och kan författa till text. Du kan läsa av olika situationer samt drivs av utmaningar och problemlösning. Vi ser att du har god förmåga att förankra, övertyga och motivera i ett förändrings- och utvecklingsarbete. Vidare håller du hög kvalitet i ditt arbete, är affärsmässig och har god samarbetsförmåga. Vi ser dessutom att du är tydlig, har ledarpotential samt drivs av utmaningen att motivera andra.  Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Monia Letmark på telefonnummer 0735-21 65 06 eller konsultchef Tanya Lennholm på nummer 076-525 90 38. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kommunikatör med ledaregenskaper sökes till Tengbom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kommunikatör med ledaregenskaper sökes till Tengbom

NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en nätverkskunnig och driven koordinator till sitt kommunikationsteam inom den globala driftorganisationen för deras infrastuktur. Du kommer att arbeta med att koordinera projekt och leveranser av standardiserade kommunikationslösningar i nära dialog med tekniker, leverantörer, Country IT och andra intressenter. I dina arbetsuppgifter ingår även att driva kapacitetsutredningar, trendanalyser och proaktiv kapacitetsplanering. Du kommer du att ansvara för beställningar och uppföljning av förbindelser hos operatörer samt hantera administration och koordinering av beställningar på HW, serviceavtal och licenser. Vidare kommer du i din roll ha ansvar för underhåll av förbindelsedokumentation, nätverksdiagram och dokumentation av processer och flöden. Du kommer även delta i avtalsförhandlingar, hantera kontakter med leverantörer/operatörer världen över och delta i regelbundna servicemöten. Denna roll innefattar att kontinuerligt och proaktivt arbeta med förbättringar av processer, verktyg och rutiner. Kvalifikationer - Du har god kunskap om stora globala nät; strukturer, komponenter, kapacitetsplanering m.m. - Du har en bakgrund som nätverkstekniker eller motsvarande. - Du är van vid leverantörskontakter och det är meriterande om du har erfarenhet av att bistå i avtalsförhandlingar. - Du är van att leda mindre projekt. - Du behärskar svenska samt engelska flytande i tal och skrift. - Du är van användare av Microsoft Excel. Personliga egenskaper Vår kund söker en serviceinriktad person som har stor känsla för kvalitét. Du trivs i en arbetsroll där du har många bollar i luften. Du har ett starkt eget driv och är van beslutsfattare. Du är strukturerad och noggrann tycker om att leverera resultat. Vidare är du social och tycker om att skapa kontaktnät både internt och externt. Du har förmågan att engagera och motivera dina kollegor. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, Start 2013-09-02 t.o.m. 2014-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: NÄTVERKSKUNNIG KOORDINATOR TILL ATTRAKTIVT FÖRETAG!

Iriskoncernen söker Ekonomiassistent
Competens Utbildning AB Om oss Iriskoncernen består av tjänsteföretag som tillhandahåller hjälpmedel, analys och utbildningar för personer med funktionsnedsättningar inom kommunikation och kognition, arbetsmarknadsutbildningar, utbildningar inom vux och sfi samt industriutbildningar med Arbetsförmedlingen och kommuner som primära kunder. Iriskoncernen som omsätter ca 450 mkr per år. Dina arbetsuppgifter Iriskoncernen söker nu en ekonomiassistent till huvudkontoret i Enskede i Stockholm. Tjänsten ingår i Iris centrala ekonomiavdelning och du kommer att arbeta nära övriga medarbetare i teamet. Tjänsten innebär hantering av leverantörs- och kundreskontra samt löpande bokföring i koncernens 10 bolag. Iriskoncernen kommer under hösten att hantera redovisningen internt, istället för genom en redovisningsbyrå. Det innebär att det för rätt person kan finnas möjlighet att vara delaktig i framtagande och implementering av nya rutiner och arbetssätt tillsammans med våra redovisningsansvariga. Det är högt i tak inom organisationen och det finns stora möjligheter att vara med och påverka och göra skillnad. Du rapporterar till koncernens CFO. Din profil Vi söker dig som: • Har ekonomiutbildning på gymnasial nivå • Har minst 1 års arbetslivserfarenhet av motsvarande befattning och arbetsuppgifter • I första hand har erfarenhet från arbete i bolag med en omsättning om minst 50 mkr • Har goda kunskaper i Excel • Med fördel har kunskaper i Agresso För att vara framgångsrik i rollen som ekonomiassistent är det av stor vikt att du har mycket god samarbetsförmåga och trivs med att hjälpa andra. I ditt arbete är du kvalitetsmedveten och strukturerad, vilket innebär att du har förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och att hålla uppsatta tidsramar. Du arbetar självständigt och ihärdigt för att nå uppsatta mål och följer upp. Du trivs med och har förmåga att arbeta under ett högt tempo samt är prestigelös och flexibel i ditt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varaktighet och lön: Anställningsform: Tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Omfattning: Heltid. Tillträde: 1 september eller enligt överenskommelse. Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns. Ansökan: Varmt välkommen med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via "Sök jobbet"- länken nedan. Sista ansökningsdag: 11 augusti 2013 Kontaktpersoner: Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Annika Malmqvist, CFO. E-post: annika.malmqvist@iris.se Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta: Corinne Skult, HR-chef. Telefon: 010-516 19 31 eller corinne.skult@competens.se
Företag: Competens Utbildning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Iriskoncernen söker Ekonomiassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Iriskoncernen söker Ekonomiassistent

Brainpeople söker en Key Account Manager
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som Key Account Manager hos oss kommer du att ansvarar för hela affärsprocessen på våra viktigaste prospekt och blivande samarbetspartner. Målet att sälja in våra bemannings- och rekryteringslösningar för att skapa ett långsiktigt och lönsamt samarbete för båda parter. Du kommer att bevaka och genomföra upphandlingar, skriva anbud samt göra affärer med beslutsfattare på alla nivåer. Vidare ansvarar du också för prospektering, kartläggning och bearbetning av nya och befintliga kunder. Din profil Vi söker dig som har ett utpräglat affärssinne och drivs av att göra lönsamma affärer som genom våra tjänster kan skapa högt värde för kunden och dess ledning. Du har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning med eget budgetansvar och erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi ser också att du har stor vana av att arbeta med förhandlingar och avtalsskrivning. Personliga egenskaper: Du kan på ett förtroendeingivande och professionellt sätt med stort affärsmannaskap representera och presentera Brainpeople. Som person har du har lätt för att samarbeta med andra och är prestigelös. Engagemang, målmedvetenhet och självständighet är egenskaper som vi värderar högt. Du ska vara pålitlig, passionerad samt vara en utpräglad problemlösare, dessa tre är våra värderingar och grunden i verksamheten som vi alla lever efter på Brainpeople. På Brainpeople välkomnar och värdesätter vi de kvaliteter och fördelar som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Villkor: Vi ställer stora krav på våra kolleger och kommer vara noggranna i urvalet men vi erbjuder också konkurrenskraftiga villkor för rätt person. Dessutom erbjuds du bl.a. kompetensutveckling, målresor samt kollegor i världsklass. Är du redo för utmaningen? Vänta inte, vi vill ha med dig omgående på resan! Skicka in din ansökan genom att klicka på länken eller knappen nedan. KAM Brainpeople Skicka in din intresseanmälan snarast då vi hanterar ansökningar löpande. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa rekryteringsansvarig Jessica Bauer på tel. 08 501 685 05 Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Brainpeople söker en Key Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Brainpeople söker en Key Account Manager


Sök lediga jobb Blivande Gruppchef_Säljare Salem

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se