BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm jobb

BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm jobb BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Matematiklärare till Arlandagymnasiet- Sigtuna

  2. Driven Technical Account Manager- Stockholm

  3. Logoped, vikariat,- Stockholm

  4. Bisnode söker en Executive Assistant i världsklass!- Stockholm

  5. Eventare till familjedag på Skansen- Stockholm

  6. Miljöhandläggare med inriktning miljöskydd- Sundbyberg

  7. Kursledare inom Lågenergibyggnader, Energiförsörjningssystem, extrajobb- Stockholm

  8. Serviceinriktade högskolestudenter för extrajobb till Nespressos butik- Stockholm

  9. Drifttekniker- Stockholm

  10. Fastighetsförvaltare- Stockholm


Mer beskrivning

Matematiklärare till Arlandagymnasiet
Sigtuna kommun - alla tiders mötesplats - ligger mitt emellan Uppsala och Stockholm. Den tusenåriga staden Sigtuna och Arlanda flygplats utgör två spännande inslag på var sin sida om centralorten Märsta. Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun och har cirka 42 000 invånare. Utbildnings- och arbetsmarknadsförvaltningen ansvarar för följande verksamheter: - Gymnasieskola - Gymnasiesärskola - Grundläggande och gymnasial vuxenutbildning - Kvalificerad Yrkesutbildning -Logistik - Svenskundervisning för invandrare, sfi - Särvux - Uppdragsutbildning - Arbetsmarknadsåtgärder - Bistånd enligt socialtjänstlagen - Integration Vid Arlandagymnasiet studerar ungefär 1000 elever. Vi har 13 gymnasieprogram, både nationella och specialutformade, och kan därför erbjuda flera olika utbildningsvägar och individuella valmöjligheter. Våra årliga utvärderingar visar att elever och personal trivs mycket bra på vår skola. Duktiga lärare och gymnasiets ljusa och luftiga lokaler är bidragande orsaker till detta. Men inte minst det goda klimatet som råder elever emellan. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i ämnet matematik sedvanliga läraruppgifter och mentor för en grupp elever KVALIFIKATIONER Didaktiskt driven matematiklärare som kan ställa upp på visionen att: ¨Alla elever på Arlandagymnasiet ska tycka att matematik är roligt och spännande. Har du gått på Arlandagymnasiet ska du ha med dig verktyg för att kunna lösa verklighetsanpassade vardagsmatematiska problem.¨ Adekvat lärarexamen/legitimation samt några års erfarenhet av matematikundervisning och gärna något dokumenterat utvecklingsprojekt i matematik.
Företag: Sigtuna kommun, Arlandagymnasiet
Ort: Sigtuna
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Matematiklärare till Arlandagymnasiet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Matematiklärare till Arlandagymnasiet

Driven Technical Account Manager
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en ansvarsfull och driven Technical Account Manager (TAM) till ett outsourcingföretag som bland annat levererar IT-drifts lösningar till sina kunder. Du kommer ha ett övergripande leveransansvar för dina kunders tekniska lösningar på solution architecture och driftsnivå. Arbetsuppgifter Som Technical Account Manager (TAM) kommer dina arbetsuppgifter bestå av: • Tekniskt leveransansvar för ett antal kunder • Presale och Design av nya lösningar på befintliga kunder • Vara drivkraften för proaktivt förbättringsarbete och att aktivt utveckla befintliga kunder • Delaktig i koordinering och planering av ändringar Kvalifikationer För att passa i tjänsten Technical Account Managers (TAM) ser vi gärna att du har följande kvalifikationer: • Bred kompetens inom Microsofts plattform • Bred kompetens inom Citrix • Några års erfarenhet av IT-leverans i stora och komplexa miljöer • Kunskap och Certifieringar inom ITIL • Grundläggande IT-kunskaper inom områden som nätverk/kommunikation, storage, backup, virtualisering, databaser etc • Flytande svenska i tal och skrift • Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift Som person har du ett stort driv och är självgående, du är lugn och strukturerad. Du har lätt att samarbeta internt och externt och ska kunna behålla ditt fokus även när det blir högt tempo. God förmåga att även i tuffa lägen bibehålla positiv energi och stämning. Om du är intresserad av tjänsten som Technical Account Manager (TAM) tveka inte att skicka in din ansökan omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi har inte möjligheten att ta emot ansökningar per brev. Välkommen med din ansökan.
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Driven Technical Account Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven Technical Account Manager

Logoped, vikariat,
Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken Stockholm, Danderyds sjukhus AB är en länsövergripande klinik. Verksamheten är indelad i tre huvudprocesser; Neurorehabilitering Öppenvård och Neurorehabilitering Slutenvård samt Smärt- och stressrehabilitering. Vi bedriver rehabilitering av patienter inom områdena hjärnskador, kronisk smärta, postpolio, stress, neuromuskulära sjukdomar samt vuxenhabilitering. Rehabiliteringsmedicinska Universitetskliniken är certifierad enligt CARF (Commission on Accreditation of Rehabilitation Facilities). Kliniken har verksamhet på Danderyds sjukhus och på Karolinska Universitetssjukhuset, Huddinge. Vi söker nu en vikarierande logoped till vuxenhabiliteringen, som är lokaliserad till Huddinge. Vuxenhabiliteringen är en länsövergripande öppenvårdsverksamhet för vuxna personer med medfödd eller tidigt förvärvad funktionsnedsättning. Den största diagnosgruppen är cerebral pares, men vi möter även personer med utvecklingstörning, muskelsjukdomar, ryggmärgsbråck och många ovanliga diagnoser. Du kommer att ingå i ett team bestående av arbetsterapeut, dietist, kurator, psykolog, läkare och sjukgymnast. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av öppenvårdskontakter med patienter för bedömning och viss behandling främst inom områdena talstörning, problem med oralmotorik/ ät och svälj-problem samt AKK. Kvalifikationer: Vi söker dig som är leg logoped. Erfarenhet av arbete med patienter med medfödd funktionsnedsättning är meriterande. Du bör helst ha några års yrkeserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av teamarbete. Du ska vara van vid att arbeta självständigt och ha god organisationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid god samarbetsförmåga och flexibilitet. Personliga egenskaper: Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Hos oss arbetar drygt 3500 medarbetare. Vården vi ger präglas av kvalitet och omtanke och vi arbetar utifrån Lean healthcare. I vårt uppdrag ingår utbildning, klinisk forskning och utveckling, bland annat i samarbete med Karolinska Institutet. Läs mer om oss på www.ds.se
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Logoped, vikariat, jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Logoped, vikariat,

Bisnode söker en Executive Assistant i världsklass!
Bisnode är en av Europas ledande leverantörer av digital affärsinformation. Koncernen erbjuder kredit-, marknads- och affärsinformationslösningar som hjälper över 200 000 företag att minimera riskerna, maximera försäljningen och ta bättre affärsbeslut. Bisnode bildades 1989 och finns i 17 europeiska länder med drygt 3 000 anställda.   Vill du arbeta på högsta nivå, ingå i VD-staben och råda över ansvaret för att underlätta och skapa en bekymmersfri vardag för CEO och koncernledning? Dessutom få möjligheten att arbeta tillsammans med mycket kompetenta och engagerade kollegor i en organisation under stark förändring. Då kommer du att trivas i rollen som Executive Assistant på Bisnode! Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter är: • Administrativ resurs för CEO och koncernens ledningsgrupp (6 personer) från Sverige, Tyskland, Belgien och Tjeckien • Administrativt styrelsearbete • Kreativt stöd till CEO i hans extern- och internkommunikation • Anordna möten, konferenser och events för Bisnode AB och Bisnode Sverige AB • Koordination och projektarbete i samband med koncernens kvartalsrapportering och bokslut • Ansvarig för webbportalen för kontorsmaterial • Signaturhantering och legaliseringsärenden för dotterbolagen Som Executive Assistant arbetar du med stort eget ansvar främst gentemot VD men också koncernledning. Det är viktigt att du trivs i en dynamisk miljö där det händer mycket och att du har förmågan att arbeta självständigt och drivs av ett högre tempo. Den kandidat vi söker har troligtvis arbetat med liknande arbetsuppgifter i en internationell affärsmiljö i 5 - 10 år och förstår kraven i en komplex internationell organisation. För att trivas på Bisnode och lyckas i rollen som Executive Assistant har du ett naturligt driv, förstår innebörden av att ligga steget före, koordinera, planera och organisera.  Arbetet förutsätter ett mycket nära samarbete med CEO. Bred erfarenhet från olika verksamheter och affärsdrivna branscher är en merit. Du förväntas ha mycket goda kunskaper i svenska samt behärskar engelska utan problem. Vi söker en person som är en utmärkt organisatör med en mycket mogen och serviceinriktad inställning. Flexibilitet, prestigelöshet och att vara anpassningsbar till förändring är egenskaper som krävs för denna position. Som person är du proaktiv, lösningsfokuserad tänker alltid utifrån helhetsperskpektiv. Du har en stark social förmåga, är kommunikativ och har lätt för att samarbeta och bidrar med en positiv stämning. Du har ett stort intresse och en fallenhet för att organisera, styra upp och underlätta för alla andra runt dig i organisationen.  Skinn på näsan och är trygg i din kompetens och din roll som Executive Assistant. Tjänsten är förlagd på huvudkontoret, Sveavägen 168.  Flyttar till helt nya lokaler i Frösunda januari 2014.   Bisnode erbjuder: Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur där vi tillhandahåller de verktyg och möjligheter som du behöver för att utveckla dig själv och vår verksamhet. Här råder högt i tak och verksamheten genomsyras av våra kärnvärden. Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur där vi tillhandahåller de verktyg och möjligheter som du behöver för att utveckla dig själv och vår verksamhet. Här råder högt i tak och verksamheten genomsyras av våra kärnvärden, The Bisnode Way • Vi lyssnar på våra kunder • Vi använder alltid data med hög kvalitet • Vi analyserar innan vi levererar • Vi levererar insikter och svar • Vi integrerar på olika plattformar • Vi håller vad vi lovar • Vi är lyhörda • Vi fixar det • Vi möjliggör smarta beslut Då är du välkommen med din ansökan via vår hemsida: www.mdselection.se , klicka dig vidare till ”Aktuella tjänster”. Intervjuer sker löpande, vi ser fram emot din ansökan dock senast 2013-08-09 Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Har du frågor eller funderingar, hör gärna av dig till rekryteringsansvarig Therese Kraft  therese.kraft@mdselection.se
Företag: M&D Selection (english)
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Bisnode söker en Executive Assistant i världsklass! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bisnode söker en Executive Assistant i världsklass!

Eventare till familjedag på Skansen
Eventpeople bemannar och rekryterar uppdrag åt företag främst inom marknad, kommunikation, projektledning, koordinering, administration, kontor och service. Som medlem i Eventpeoples nätverk får du möjlighet att söka olika typer av uppdrag, alltifrån mässvärdinnor och varumärkesambassadörer till demopersonal och projektkoordinatorer. En av våra kunder ska genomföra en härlig familjedag på Skansen i September. Under dagen kommer det pysslas och pågå mysiga aktiviteter som vi behöver eventpersonal som håller i. Det kommer vara en dag av skratt och lek där vi går ner på barnens nivå och skapar upplevelser för dem och deras föräldrar.  Vi söker dig som har barnasinnet i behåll men samtidigt kan hålla en hög servicenivå och agera på ett proffsigt sätt. Du ska ha nära till skratt och ha lätt för att kommunicera med olika typer av människor i alla åldrar.  Var: Skansen i Stockholm När: 1 september Arbetstid: kl. 9-17 (inklusive rast) Antal eventare till projektet: 10st Utbildning: Stockholm under v.34 Ersättning: 112 kr/timme, semestersättning om 12 % tillkommer
Företag: Eventpeople
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Eventare till familjedag på Skansen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Eventare till familjedag på Skansen

Miljöhandläggare med inriktning miljöskydd
Du har öga för detaljer. Och kan se helheten. Precis som vi. Här på Stadsbyggnads- och miljöförvaltningen blir du en viktig kugge i stadens arbete med att främja en god miljö och en god hälsa för Sundbybergs invånare. Du kommer att arbeta på miljöenheten som för närvarande består av nio medarbetare och en chef. Sundbybergs stad växer så det knakar, men har lyckats bevara fördelarna med att vara en liten kommun. Det innebär att det är nära till beslut och att våra medarbetare har möjlighet att vara med och påverka verksamheten. Det gör arbetet extra roligt. Som miljöhandläggare med inriktning miljöskydd kommer du att ha varierande arbetsuppgifter inom området. Dina arbetsuppgifter innebär att planera och genomföra tillsynsbesök på miljöfarliga verksamheter, bedöma rapporter från företag och konsulter, utforma skrivelser och tjänsteutlåtanden. I arbetsuppgifterna ingår också att handlägga inkommande ärenden, till exempel kopplat till förorenad mark och renhållningsordningen samt att arbeta med miljöövervakning. En viktig del i arbetet är att informera och ge vägledning till såväl verksamhetsutövare som enskilda. Vi vill att du har en högskoleutbildning med inriktning på miljö- och hälsoskydd och erfarenhet av att arbeta med miljöskyddstillsyn i en kommunal organisation. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystemet Ecos. Du har förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och med god kvalitet i de handläggningsärenden du ansvarar för. Kunskaper i finska ser vi som en merit då Sundbybergs stad har finska som förvaltningsområde. Befattningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 18 augusti. Välkommen med din ansökan! Sundbybergs stad växer så det knakar. Du som jobbar här befinner dig mitt i händelsernas centrum. Du har all möjlighet att vara med och påverka framtiden, både för staden och den verksamhet du arbetar i. Det fina med Sundbyberg är nämligen att vi har bevarat fördelarna med en liten organisation. Som att det är nära till beslut, lätt att påverka och att alla känner alla. Vi tycker att det är viktigt. Det tycker du också.
Företag: Sundbybergs stad
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Miljöhandläggare med inriktning miljöskydd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Miljöhandläggare med inriktning miljöskydd

Kursledare inom Lågenergibyggnader, Energiförsörjningssystem, extrajobb
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Du kommer arbeta som kursledare på en teknisk yrkeshögskola i centrala Stockholm. Skolan har bedrivit utbildning sedan 90 år. De erbjuder tekniska utbildningar av olika slag och söker nu en kursledare till studenter som läser programmet Lågenergibyggnader. Du kommer att undervisa i kursen Energiförsörjning och simulering. Delmoment: Allmän teori. På skolan råder en trevlig och harmonisk miljö med engagerade lärare och elever. Arbetsuppgifter: Som kursledare ansvarar du för att eleverna bland annat får grundläggande kunskaper i: - kunna redogöra för förnyelsebara och icke förnyelsebara energikällor - beräkning av energiförbrukning - känna till energisimuleringssystem - allmän kunskap om hur detta används i Sverige Det är viktigt att du knyter an till dagens samhälle. Du undervisar en klass om 15 elever där de har olika mycket förkunskaper. Det är därför viktigt att du kan möta olika sorters människor som har olika mycket förförståelse. Du planerar själv din undervisning och examen men det finns lärare att samråda med. Eleverna arbetar mycket med case och i projektform. Profil: - Ingenjörsstudent med inriktning byggnad, samhällsplanering, fastighet eller inom energi - God förståelse för Energiförsörjningssystem och simulering - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Personliga egenskaper Vi ser att du som söker brinner för att dela med dig dina kunskaper och erfarenheter. Det är viktigt att du har stort tålamod men också kan bemöta dem som kanske har mer yrkeserfarenhet än du. Du brinner för att utbyta kunskap, är kreativ eftersom du planerar utbildningen stort sett på egen hand utifrån en kursplan. Övrig information: Start: v 36 - v 40 Omfattning: 12 undervisningstimmar + 12 förberedelsetimmar Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: ingenjör, bygg, fastighet, energi, samhällsplanering, energiförsörjning, energi, simulering, student, extra, extrajobb, stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Kursledare inom Lågenergibyggnader, Energiförsörjningssystem, extrajobb jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kursledare inom Lågenergibyggnader, Energiförsörjningssystem, extrajobb

Serviceinriktade högskolestudenter för extrajobb till Nespressos butik
Om Bravura: Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område. Om kunden: Bravura söker för Nespressos räkning serviceinriktade studenter som vid sidan av sina högskolestudier vill arbeta som butiksmedarbetare. Nespressos butik är belägen i centrala Stockholm och lägger stor fokus på att ge besökande kunder en trivsam upplevelse. Nestlé Nespresso S.A är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice. Tillsammans skapar dessa tre delar den ultimata kaffeupplevelsen med stunder av ren njutning. Nestlé Nespresso SA har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder. Vill du jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig! Arbetsuppgifter: Som butiksmedarbetare hos Nespresso kommer du som extraanställd främst att täcka lunchtiderna i butiken, vilka är mellan 12.00–16.00 måndag till söndag. Du förväntas arbeta två till tre arbetspass i veckan, totalt 10-15 timmar per vecka. Du kommer att arbeta både vardag och helg. I butiken finns flertalet kassor, en välkomstdisk samt kafferum. I denna roll ingår arbete på alla dessa stationer i ett rullande schema. Du kommer servera och informera om kaffe i kafferummen, samt vara allmänt behjälplig och ge god service till kunder i butiken. Du ingår i en studentpool där pass fördelas över samtliga i poolen. Profil: - student med minst 1 år kvar på studierna - kunna arbeta minst 2 pass/vecka - erfarenhet av service - erfarenhet av konceptbutik (meriterande) - intresse för kaffe (meriterande) - uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Personliga egenskaper Du som söker tjänsten som butiksmedarbetare sätter service i fokus, och för att trivas och göra ett bra jobb i denna roll krävs att du är bra på och tycker det är roligt att ge god service. Vid denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrig information: Start: Mitten av augusti Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt ö.k. Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050 Sökord: student, extrajobb, deltidsjobb, extra, deltid, service, butik, butiksmedarbetare, butiksbiträde, butiksjobb, kaffe, konceptbutik, Nespresso, stockholm Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktade högskolestudenter för extrajobb till Nespressos butik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktade högskolestudenter för extrajobb till Nespressos butik

Drifttekniker
Kyrin Fastighetsrekrytering AB Om företaget För kunds räkning söker vi drifttekniker med placering i Stockholm. Du kommer att vara anställd av Kyrin Fastighetsrekrytering men verka som konsult hos våra uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter Som drifttekniker är du ansvarig för den dagliga driften på ett antal fastigheter. Arbetet är självständigt och innebär ett stort mått av kundkontakt. Du följer upp och analyserar mediaförbrukning, utför felavhjälpande underhållsarbeten samt planerar och genomför driftoptimerande åtgärder. Driftteknikern medverkar också i den långsiktiga planeringen för varje fastighet avseende driftekonomi och miljöpåverkan. Din profil Vi söker dig med bred fastighetsteknisk erfarenhet och ett stort intresse av kunder och service. Du är lugn och stabil och kan möta alla sorters människor. Du är van vid att arbeta självständigt men fungerar väl i grupp. Du visar gott omdöme och gillar att ha rent och snyggt omkring dig på arbetsplatsen. Vidare är du ansvarstagande med hög moral och god etik. Vi söker dig som har: •Relevant, fastighetsteknisk utbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet •Fastighetsteknisk erfarenhet inom drift och skötsel •Datorvana (både inom office-paketet och styr- & reglersystem) •Körkort för personbil Vi ser gärna både manliga och kvinnliga sökanden till tjänsten. Anställning Form: Tillsvidareanställning Omfattning: Heltid 100 % Kontakt & ansökan Kontaktperson för denna tjänst är Suzanna Öckert på Kyrin Fastighetsrekrytering, tel. 08-555 363 21. Rekryteringen kommer att ske löpande och intervjuerna startar v.33. Välkommen med din ansökan!
Företag: Kyrin Fastighetsrekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Drifttekniker jobb, Drifttekniker Stockholm, Drifttekniker Kyrin Fastighetsrekrytering AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Drifttekniker

Fastighetsförvaltare
Kyrin Fastighetsrekrytering AB Om företaget För kunds räkning söker vi fastighetsförvaltare med placering i Stockholm. Du kommer att vara anställd av Kyrin Fastighetsrekrytering men verka som konsult hos en av våra uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter Som fastighetsförvaltare har du det totala affärsansvaret för ett antal fastigheter. Arbetet är självständigt och ställer stora krav på såväl social som affärsmässig förmåga. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: •Att skapa och upprätthålla goda relationer med hyresgäster och samarbetspartners •Att ha budget- och resultatansvar för de egna fastigheterna •Att ansvara för hyresförhandlingar och upprättande av hyresavtal •Att ansvara för ombyggnadsprojekt och hyresgästanpassningar •Att se till fastighetens långsiktiga värdeutveckling och miljöpåverkan Till din hjälp att förvalta och drifta fastigheterna har du ett antal duktiga fastighetstekniker. Din profil Som förvaltare är det av stor vikt att kunna arbeta självständigt med att planera och driva egna frågor från start till mål. Samtidigt ställs höga krav på god samarbetsförmåga, både med kollegor, leverantörer och andra beslutsfattare. Som person är du självständig, kommunikativ och har ett gott sinne för ordning och reda. Du är genuint intresserad av kunderna och anstränger dig för att leverera väl fungerande lösningar. Vi söker dig som har: •Relevant högskoleutbildning (fastighet/bygg/ekonomi) eller motsvarande arbetslivserfarenhet •Yrkeserfarenhet från fastighetsbranschen, gärna inom fastighetsförvaltning •God förhandlingsvana •Erfarenhet av budget- och prognosarbete •God kunskap i svenska språket samt god förmåga att formulera sig i tal och skrift •Lätt för att arbeta självständigt •Kommunikativ •Serviceinriktad •Affärsdriven •Lösningsorienterad •Körkort för personbil Kontakt & ansökan Kontaktperson för denna tjänst är Suzanna Öckert på Kyrin Fastighetsrekrytering, tel. 08-555 363 21. Rekryteringen kommer att ske löpande och intervjuerna startar v. 33. Välkommen med din ansökan!
Företag: Kyrin Fastighetsrekrytering AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-28
Sök fler jobb liknande: lediga Fastighetsförvaltare jobb, Fastighetsförvaltare Stockholm, Fastighetsförvaltare Kyrin Fastighetsrekrytering AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fastighetsförvaltare


Sök lediga jobb BoKlok söker BRF Ekonom till Malmö, Göteborg eller Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se