Borås jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Borås. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Borås. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!- Stockholm
- Marknadskoordinator till Ikano Bostad- Stockholm
- Folkia söker ambitiös redovisningsekonom- Stockholm
- Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården- Sundbyberg
- Controller med ledaransvar- Stockholm
- Controllers- Stockholm
- Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter- Solna
- IOS- utvecklare- Stockholm
- Junior HR-assistent till myndighet i Stockholm- Stockholm
- Redovisningsekonom med projektledaransvar sökes!- Stockholm
Mer beskrivning
Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!Aoex är ett lösningsorienterat rekryteringsbolag med affärsområdena IT, Closers, Finance och Engineering. Aoex arbetar med att hitta de bästa jobben åt dig som kandidat och de bästa kandidaterna till våra kunder. Vi tror på att service och kommunikation är de viktigaste beståndsdelarna för att lyckas och göra ett bra jobb för både dig som kandidat och dig som kund. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om bolaget, hur vi arbetar och våra tjänster på www.aoex.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som är en serviceinriktad norsk och/eller dansktalande kundtjänstmedarbetare som kommer att sitta hos vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är 100% och dina arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal, mail från kunder och besvara frågor. Lättare ekonomiuppgifter såsom fakturering kan även förekomma men även att kunna besvara frågor kring fakturor. Egenskaper Du bör vara serviceinriktad, duktig på att bygga relationer, ha god telefonvana och arbeta strukturerat och effektivt. Som kundtjänstmedarbetare har du bra social kompetens och har lätt att arbeta i mindre grupper där arbetsuppgifterna kan variera. Kompetens - Officepaketet - Har tidigare erfarenhet från service, gärna telemarketing - Har arbetat i en teamledarposition är meriterade samt kunskap inom telefoni/bredband - Andra språk utöver norska/danska är också HÖGT meriterande! Ansökan Du ansöker genom att klicka på länken nedan och då behovet är högt, kommer vi löpande att träffa kandidater! Tycker du att det här är något som passar dig, sök nu, för vi ser fram emot att träffa dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!
Marknadskoordinator till Ikano Bostad
Nu söker vi en Marknadskoordinator till Ikano Bostad som huvudsakligen kommer att ansvara för att planera och genomföra operativ marknadsföring. Ikano Bostad äger, utvecklar och bygger hyres- och bostadsrätter i Stockholm, Mälardalen och Öresundsområdet. Ikano Bostad är en del av Ikano Fastigheter som är en långsiktig fastighetsägare och projektutvecklare med affärssegmenten Ikano Retail Centres och Ikano Bostad. Ikano Fastigheter ingår i Ikano som ägs av familjen Kamprad. Ikano är en internationell företagsgrupp med verksamheter inom finans, fastighet, försäkring och detaljhandel. Företaget bildades år 2005 och har ca 230 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa, fina lokaler i Sundbyberg. Huvudsakliga ansvarsområden Som Marknadskoordinator ansvarar du för planering och koordinering av kampanjer och marknadsföringsinsatser samt att ta fram marknadsmaterial för bostadsrättsprojekt och förvaltning. Du sköter planering och genomförande av kundevenemang samt följer upp samtliga marknadsaktiviteter. I din roll som Marknadskoordinator ansvarar du även för beställningar, korrekturläsning och säkerställande av leverans av annonser. Du arbetar som bollplank till försäljning vid olika marknadsföringsaktiviteter och arbetar kontinuerligt med att marknadsföra och stärka Ikano Bostads varumärke. Du har ett nära samarbete med kolleger inom marknad- och säljavdelningen. Kvalifikationer Tjänsten kräver minst tre års erfarenhet från liknande tjänst. Det är viktigt att du har ett affärsnära tänk med fokus på kund samt att du har en god kommunikativ förmåga och goda kunskaper i svenska och engelska språket. Du är noggrann, organiserad och utvecklingsorienterad samt har en god social förmåga med gott om energi, är prestigelös och vill arbeta i ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner. Utbildning Vi ser gärna att du har en högre utbildning inom Kommunikation/Marknadsföring. Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag via Sense Talents om 100% med tillträde 1 september 2013 till 31 maj 2014. Det kan finnas möjligheter till eventuell förlängning och fast anställning på sikt. Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten kontakta Sense Talents, Susanne Waering eller Lotta Köhler via mejl eller telefon.
Företag: Sense Talents AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Marknadskoordinator till Ikano Bostad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknadskoordinator till Ikano Bostad
Folkia söker ambitiös redovisningsekonom
Folkia AS is a Norwegian private limited liability company operating under a Norwegian license as a credit and finance company. The license was given by the Norwegian Ministry of Finance on 13 September 2007 and Folkia AS is under home state supervision of the Norwegian Financial Supervisory Authority. Folkia´s vision is to be the leading company for non-secured consumer credits and other everyday financial products in all our geographical markets. Folkia has received approval from the Norwegian Financial Supervisory Authority and the local Finance Supervisory Authorities in Sweden, Denmark, Finland and Estonia to operate branches and provide cross border services (Denmark). Folkia´s strategy is to serve common, but unmet needs in new ways through innovation, low costs and high efficiency. Please visit www.folkia.eu for further info. Arbetsbeskrivning Som redovisningsekonom på Folkia ansvarar du tillsammans med dina kollegor för hela flödet inom redovisningen för både Sverige och Norge. Detta innebär allt från kontering och löpande redovisning till avstämningar av balansposter samt ansvar för kund- och leverantörsreskontra. Du är ett administrativt stöd till management och ansvarar även för den externa rapporteringen till SCB m fl samt är delaktig i sammanställningen av månads- och årsbokslut. I tjänsten ingår även uppgifter inom likviditetshantering och planering samt ett ansvar i det övergripande administrativa arbetet på ekonomiavdelningen. Vem är du? Du är gymnasieekonom med någon form av ekonomirelaterad eftergymnasial utbildning och har minst några års praktisk erfarenhet inom redovisning. Du är i början av din karriär och ser nästa tjänst som ett tydligt steg i din karriär och personliga utveckling. Du har goda kunskaper i Excel och förstår innebörden av koncernredovisning samt har god kunskap i engelska, skriftligt som muntligt. Som person är du självgående, initiativtagande, detaljorienterad, ansvarsfull och driven samt är van vid att arbeta mot deadlines. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon: 08-739 29 59.
Företag: Experis Finance
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Folkia söker ambitiös redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Folkia söker ambitiös redovisningsekonom
Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården
Du gillar struktur. Och är full av idéer. Precis som vi. Här på Lötsjögårdens äldreboende är vägledande vårt motto, "Mänskliga möten â vi bryr oss". Lötsjögårdens äldreboende drivs av Sundbybergs kommun. Det har 99 lägenheter, varav 11 är demensboende. Där finns även kommunens korttidsboende med 13 platser. Lötsjögården ligger vid Hallonbergens Centrum. Inom äldreförvaltningens egenregi verksamhet pågår ett spännande utvecklingsarbete och till sommaren 2012 blev vi en kvalitetscertifierad verksamhet enligt ISO 9001. Sundbybergs stad växer så det knakar, men har lyckats bevara fördelarna med att vara en liten kommun. Det innebär att det är nära till beslut och att våra medarbetare har möjlighet att vara med och påverka verksamheten. Det gör arbetet extra roligt. Som sjuksköterska kommer du att arbeta i team med sjukgymnast, arbetsterapeut och omvårdnadspersonal. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat vårdplaneringar, rondarbete, läkemedelshantering, att utföra ordinerade behandlingar. Även att delegera, att dokumentera samt ha kontakt med anhöriga. Vi dokumenterar i Treserva och arbetar med kvalitetsregistret Senior Alert samt Palliativa registret. Vi vill att du är Leg. Sjuksköterska med erfarenhet av att arbeta med äldre. Erfarenhet av demensvård är meriterande. Du är positiv, social, engagerad och samverkar väl i grupp. Teamarbete är en stor del av arbetet och du är pedagogisk i ditt utförande. Vi förutsätter att du har god vana av IT-baserade journalsystem och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi värdesätter egenskaper som samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och kreativitet. Du bör kunna göra självständiga bedömningar av förändringar i hälsotillståndet och fallolyckor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Kunskaper i finska ser vi som en merit då Sundbybergs stad har finska som förvaltningsområde. Befattningen är ett vikariat på heltid. För dig som sjuksköterska kan vi erbjuda heltidsarbete vilket innebär tjänstgöring var tredje helg. Vi har egna sjuksköterskor på plats alla dagar kl 7 â 18. Tillträde 1/9 â 31/12. Möjlighet till förlängning. Ansök senast den 31/ 7, 2013. Välkommen med din ansökan! Sundbybergs stad växer så det knakar. Du som jobbar här befinner dig mitt i händelsernas centrum. Du har all möjlighet att vara med och påverka framtiden, både för staden och den verksamhet du arbetar i. Det fina med Sundbyberg är nämligen att vi har bevarat fördelarna med en liten organisation. Som att det är nära till beslut, lätt att påverka och att alla känner alla. Vi tycker att det är viktigt. Det tycker du också.
Företag: Sundbybergs stad
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Leg. Sjuksköterska till Lötsjögården
Controller med ledaransvar
Astrid Lindgrens Barnsjukhus Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska forskningen. Sjukhuset består av sju divisioner som var och en omsluter mellan 2-3 mdkr. Varje division har en egen controllergrupp med 5-11 medarbetare som organisatoriskt ingår i ekonomiavdelningen. Astrid Lindgrens Barnssjukhus är en av divisionerna. Verksamheten bedrivs i huvudsak i Solna och Huddinge. Karolinska är en stor arbetsplats för ekonomipersonal och vi har flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk, vilket erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i en dynamisk miljö. Sjukhuset står inför förändringar i och med planeringen av nya Karolinska, vilket kommer att innebära nya utmaningar för ekonomiavdelningen. Våra värderingar Ansvar, Medmänsklighet och Helhetssyn genomsyrar vårt sätt att arbeta, inte minst i vårt förbättringsarbete, där vårt mål är att förenkla för vårdpersonalen att uppfylla sjukhusets vision - Patienten alltid först. Vi söker nu en controller med ledaransvar. Arbetsuppgifter: I rollen som controller med ledaransvar jobbar du proaktivt och ansvarar för samordning och koordinering av divisionens ekonomiprocesser. I ett nära samarbete med controllerchefen och övriga controllers kommer du att ha en helhetssyn över divisionens ekonomifrågor. Du ingår även i flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk för att utveckla och driva Karolinskas ekonomiprocesser framåt. Utöver samordningsansvaret har du ansvar som controller för en verksamhet, där du har en stödjande och konsultativ roll. Detta sker i nära samarbete med verksamhetschef och övriga chefer inom den aktuella enheten och innebär också att man aktivt deltar i verksamhetens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter är att analysera verksamhetens ekonomi och produktion samt att arbeta med prognoser, uppföljning, budget, avtal och effektiviseringar. I arbetet ingår också att utveckla styrning och kalkylmetoder. Kvalifikationer: Vi söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå. Du har minst åtta års erfarenhet som controller. Det är en fördel med kännedom/erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och initiativförmåga. Du är starkt engagerad i dina arbetsuppgifter och tycker om att ha kontakt med många människor. Du är kommunikativ, serviceinriktad, strukturerad och har god analytisk och pedagogisk förmåga. Övrig information: Tjänsten är placerad i Solna. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controller med ledaransvar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller med ledaransvar
Controllers
Huvuddivisionen och MK1 divisionen Karolinska Universitetssjukhuset är ett av Nordens största sjukhus och tillsammans med Karolinska Institutet leder vi den medicinska forskningen. Sjukhuset består av sju divisioner som var och en omsluter mellan 2-3 mdkr. Varje division har en egen controllergrupp med 5-11 medarbetare som organisatoriskt ingår i ekonomiavdelningen. Verksamheten bedrivs i huvudsak i Solna och Huddinge. Karolinska är en stor arbetsplats för ekonomipersonal och vi har flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk, vilket erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i en dynamisk miljö. Sjukhuset står inför förändringar i och med planeringen av nya Karolinska, vilket kommer att innebära nya utmaningar för ekonomiavdelningen. Våra värderingar Ansvar, Medmänsklighet och Helhetssyn genomsyrar vårt sätt att arbeta, inte minst i vårt förbättringsarbete, där vårt mål är att förenkla för vårdpersonalen att uppfylla sjukhusets vision - Patienten alltid först. Vi söker nu två controllers, en till Huvuddivisionen och en till MK1 divisionen. Arbetsuppgifter: I rollen som controller har du ansvar för ett par verksamheter, där du har en stödjande och konsultativ roll. Detta sker i nära samarbete med verksamhetschef och övriga chefer inom de aktuella enheterna och innebär också att man aktivt deltar i verksamhetens ledningsgrupp. Dina arbetsuppgifter är att analysera verksamhetens ekonomi och produktion samt att arbeta med prognoser, uppföljning, budget, avtal och effektiviseringar. I arbetet ingår också att utveckla styrning och kalkylmetoder. Du kommer att delta i flera sjukhusövergripande arbetsgrupper och nätverk. Kvalifikationer: Vi söker dig med ekonomisk utbildning på högskolenivå. Du har minst tre års erfarenhet som controller. Det är en fördel med kännedom/erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga och initiativförmåga. Du är starkt engagerad i dina arbetsuppgifter och tycker om att ha kontakt med många människor. Du är kommunikativ, serviceinriktad, strukturerad och har god analytisk och pedagogisk förmåga. Övrig information: Controllertjänsten för Huvuddivisionen är placerad i Solna och controllertjänsten för MK1 divisionen är placerad i Huddinge. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen âAnsök härâ. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controllers jobb, Controllers Stockholm, Controllers Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controllers
Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du några års erfarenhet av liknande controllerifunktion och söker en spännande och social controllertjänst i mediebranschen? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om företaget Egmont Tidskrifter är ett medieföretag med starka varumärken och engagerade medarbetare. De skapar innehållsrika magasin, veckotidningar, sajter och event och kommunicerar med läsare som har brinnande intressen inom olika områden. Till ekonomifunktionen i Solna söker de nu en controller. Arbetsuppgifter Du blir en i ett team av totalt tre controllers och ansvarar för del av verksamheten. I arbetet ingår att göra månadsbokslut, budget och prognos för ditt ansvarsområde. Du har även ett övergripande ansvar för att underhålla och utveckla våra interna rapporter, där Egmont nu arbetar med att införa Targit som Business Intellence system. Du har mycket kontakt med ansvariga för verksamheten och bistår dem med insyn och förklaringar på hur resultatet utvecklar sig och kommer även med förslag på förbättringar och gör diverse kalkyler och utredningar. De arbetar i ekonomisystemet Navision. Kvalifikationer Minst 5 års praktisk erfarenhet från liknande arbete är nödvändig och vi ser gärna att du har relevant högskoleutbildning. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning och likaså god erfarenhet från administrativa system för att kunna bidra i utvecklingen av deras interna rapporter. Språkliga kunskaper i engelska är också en förutsättning, då delar av ekonomifunktionen är outsourcad och denna kommunikation sker på engelska. Du är social och tycker om att arbeta med andra, då du som controller har mycket kontakt med andra medarbetare. Övrigt Tjänsten är ett föräldravikariat på cirka ett år, med start 2013-09-02. Vi gör ett löpande urval och därmed är det till fördel om du skickar in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas Lindqvist eller Ellinor Halling på 08-663 99 00.
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller sökes till medieföretaget Egmont Tidskrifter
IOS- utvecklare
JCE HR Om oss JCE Human Resource är ett bemanningsföretag inom IT som arbetar med att hjälpa företag med kompetensförstärkning. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som utvecklas naturligt genom ett samlat team av duktiga medarbetare där drivkraft, lojalitet och entreprenörsanda är ledord. Om vår kund Här har du en unik chans att få komma in på ett internationellt entreprenörs bolag som utvecklar appar för några av världens hetaste företag just nu. För vår kunds räkning söker vi en utav Sveriges bästa IOS- utvecklare. Vår kund sitter i centrala Stockholm och finns bland annat i Kina, Finland och USA, de har ett globalt team på över 1500 medarbetare inklusive deras mycket välrenommerade test/QA,team på 500personer. För de som vill finns det stora möjligheter att få arbeta utomlands då de har 8 kontor bara i USA, ytterligare 8 kontor i Kina och även i flera andra länder. Företaget ligger i framkant när det gäller mobilutveckling och kombinerar teknologier för mobil, web och cloud tjänster. De söker nu efter entreprenörs drivna individer med mål att bli de absolut främsta IOS- utvecklarna. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta tillsammans med ett gäng riktigt skickliga utvecklare och med stora, välkända företag och varumärken som PayPal, Microsoft, Samsung, China Mobile, Assa Abloy, Magine, Riksidrottsförbundet för att nämna ett fåtal. Hos vår kund kommer du ha stora möjligheter att på ett unikt sätt bidra till utvecklingen av företagets framtid. Då de är ett företag med högt i tak och korta beslutsvägar finns det gott om utrymme för nya tankar och idéer. Din profil Förutom att vi lägger stor vikt vid din personlighet och motivation letar vi efter dig som har: Mycket stor kunskap och kompetens inom Cocoa Touch och Objective- C. Du kan med stolthet visa upp ett antal iPhone-appar där du kodat hela eller större delen. Om du brinner för tekniken och allt det fantastiska man kan göra med den så har du hittat helt rätt! Låter det lockande? Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra av dig!
Företag: JCE Human Resource
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga IOS- utvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IOS- utvecklare
Junior HR-assistent till myndighet i Stockholm
Poolia HR Presentation Vi söker för vår kunds räkning, en junior HR-assistent. Uppdraget beräknas starta i slutet av augusti och pågår till december med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta i ett projekt för en omorganisation i en grupp på ca 4 - 5 pers. Tjänsten är på heltid och du kommer att vara placerad i vår kunds lokaler i Stockholm. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Arbetsuppgifter I rollen som hr assistent kommer dina främsta arbetsuppgifter vara följande: - administration vid rekrytering - annan administration - ev någon intervju beroende på din profil Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som har läst Personal, arbete och organisation på universitetet eller liknande. Du har tidigare arbetat med administration men är i början av din karriär. Du har hög energinivå och kan arbeta snabbt. Vidare är du duktig på att uttrycka dig i tal och skrift. Du har mycket god datorvana, speciellt i Exel. Det är meriterande om du har arbetat i Reachme. Som person är du snabb, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Våra kunder inom hr är attraktiva arbetsgivare som letar efter högskoleutbildade personalvetare. Med en bredd över hela hr-området - allt från personalchefer och hr-specialister till rekryteringskonsulter och personaladministratörer - kan vi hitta en tjänst där du kan påverka din arbetssituation och nå ditt drömjobb. Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar âTidernas rekryteringâ. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia HR
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Junior HR-assistent till myndighet i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior HR-assistent till myndighet i Stockholm
Redovisningsekonom med projektledaransvar sökes!
Är du noggrann, analytisk, brinner för redovisning och vill samtidigt ha en övergripande roll? Då ska du söka uppdraget som redovisningsekonom genom oss på Adecco! Hur ser din arbetsdag ut? Du kommer att jobba på en ekonomiavdelning tillsammans med ett glatt team hos ett större företag centralt i Stockholm. Din roll som redovisningsekonom kommer bl.a. bestå av att ha kontakt med kunder och leverantörer, initiera, kravställa och säkerställa systemanpassningar av företagets Back-office system. Du som lockas av att ha en projektledarroll med övergripande ansvar för bl.a. kontroller av stationsredovisningar, utredningar av återkommande problem med stationer, testa och säkerställa nya implementeringar av system etc. kommer att trivas på uppdraget! Din vardag kommer även bestå av att skapa rapporter, följa upp redovisningar samt handha övriga ärenden inom intäktshantering. Löpande håller du dig även uppdaterad i givna lagar, avtal och policys samt rutiner som företaget jobbar efter.       Vem trivs här? Du som är ekonomiskt kunnig inom främst redovisning och har relevant utbildning kommer att känna igen dig i rollen! Har du erfarenhet av kassahanteringssystem sedan tidigare kommer det att hjälpa dig att snabbt lära dig dina uppgifter i rollen som redovisare. Har du en förmåga att jobba övergripande med flera uppgifter under ansvar kommer du trivas samtidigt som du ständigt utmanas och har möjlighet att ta nya kliv framåt. Lägger du vikt vid att vara noggrann, har förmåga att se detaljer, har kunskap inom Office-paketet, särskilt Excel är detta en roll för dig! Tycker du dessutom om att samarbeta, ha kundkontakt och är serviceminded ska du inte tveka att skicka in din ansökan till oss redan idag!        Vad erbjuder vi? En trivsam miljö i moderna lokaler centralt i Stockholm. Är du underleverantör och-/eller vill ha möjligheten att utvecklas som redovisningsekonom ska du söka uppdraget genom oss på Adecco!! Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen att söka!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom med projektledaransvar sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom med projektledaransvar sökes!
Söka jobb tips