Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo jobb - lediga jobb

Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo jobb Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Säljkoordinator region EMEA- Stockholm

  2. Erfaren projektledare till vår kund inom retail- Stockholm

  3. Key Account Manager Statoil- Stockholm

  4. Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm- Stockholm

  5. Avisera söker drivna juniorsäljare- Stockholm

  6. Läkarsekreterare- Stockholm

  7. Utvecklingsingenjörer inom mekanik- Stockholm

  8. Systemanalytiker Vidar- Stockholm

  9. Lärare i Fysik till nystartade Kulturama gymnasium Odenplan- Stockholm

  10. Lärare i Sv/So/Eng- Stockholm


Mer beskrivning

Säljkoordinator region EMEA
DigitalRoute är ett av Sveriges snabbast växande företag inom telekom. Vi är teknikledande inom främst billing mediationoch dataintegrering med vår mjukvara, MediationZone. Cirka 260 ledande företag runt världen använder vår produkt. Vår företagskultur karakteriseras av entreprenörskap i en internationell miljö. Vi har hög teknisk expertis och är mycket resultatorienterade. Förtroende, teamarbete och ömsesidig respekt är också viktigt för oss. Att arbeta på DigitalRoute kan vara krävande, men är också väldigt utvecklande och belönande. Vi är ca 150 kollegor med bas på vårt huvudkontor i Stockholm, regionskontoren i Atlanta och Kuala Lumpur eller något av lokalkontoren i Helsingfors, Singapore, Paris, Dubai eller Seoul. Vi är ett privatägt bolag som är uppbackade av ett riskkapitalbolag. Vill du vara med och bygga vidare på framgångssagan DigitalRoute? Vårt säljteam för Europa, Mellanöstern och Afrika behöver förstärkning med en säljande koordinator.  Ditt ansvar kommer att vara att stödja säljteamet administrativt, men du kommer även ansvara för utvecklingen och förvaltning av några kunder.  Det administrativa handlar bl a om att säkerställa att vi har aktuella och uppdaterad kundregister, har korrekta och uppdaterade avtal, lämnar korrekta offerter, sammanställer rapporter och skapar presentationer.  Du kommer tillhöra säljorganisationen och du är placerad på vårt huvudkontor i Stockholm. Då vi har kontor över hela världen kan resor i jobbet förekomma.  Vi söker dig som har passion för att jobba med administration och samtidigt vill arbeta med försäljning. Du har en gymnasieutbildning och kanske också har byggt på den inom lämpligt område. Du talar och skriver engelska obehindrat och kanske också har goda kunskaper i Franska, Spanska, Portugisiska eller Arabiska.  Vi tror det viktigaste är personligheten. Som person är du prestiglös och tar tag i både högt och lågt, du har lätt för att bygga relationer både internt och externt och är diplomatisk och van att prioritera och argumentera för företagets bästa intressen. Du är självgående, organiserad och van att ta ansvar och ägarskap för att säkerställa effektiva processer kring arbetet i och med systemen. Du är intresserad av och har en känsla för olika arbetskulturer.  Tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år med möjlighet till förlängning/tillsvidareanställning. Har du funderingar är du välkommen att kontakta Per-Erik Johansson, Head of Sales EMEA på telefon 070-738 69 68, eller Mikael Bäckström, HR, på telefon 0704-268340. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Företag: Digital Route AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Säljkoordinator region EMEA jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljkoordinator region EMEA

Erfaren projektledare till vår kund inom retail
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en projektledare. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på 3 månader med start den 1 september. Ditt uppdrag Vår kund arbetar inom retail och söker nu en projektledare som kommer att ingå i den centrala marknadsfunktionen på företaget. Företaget har under våren gjort ett gediget förarbete och kartlagt hur man arbetar med Marketing Resource Management idag. Nu är man redo för nästa steg; att fastsälla hur arbetet ska fortlöpa framöver. Ditt uppdrag kommer att vara att ta fram processer och rutiner för att utveckla och stärka företagets varumärkesstrategier och med det se över marknadsaktiviteter och mediaplanering. I din roll som projektledare kommer du att se till att arbetet styrs åt rätt håll samt har en bra struktur med en väl fungerade projektplan. Under hösten kommer man att intensifiera arbetet kring varumärkesbyggande aktiviteter, copywriting och produktmarknadsföring. Du kommer löpande arbeta med avrapportering och dokumentation. I rollen kommer en del resor ingå, bland annat till kontoret i Storbritannien. Din bakgrund Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från en liknande roll som projektledare. Du har goda kunskaper i att leda workshops och är insatt i olika metoder för att identifiera behov inom Marketing Resource Management och nå uppsatta mål. Vidare har du erfarenhet från att handla upp leverantörer samt tidigare erfarenhet från att själv utveckla marknadsföringsmaterial på engelska. Som person är du driven och tycker om att jobba i ett snabbrörligt klimat. Du är inte rädd för att säga din åsikt samtidigt som du gärna lyssnar på andra och vad de har att säga. Du tycker om att arbeta strukturerat och har en vana av att organisera ditt arbete. Du jobbar bra i team samtidigt som du drivs av självständigheten. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se eller konsultchef Alexandra Schröder på alexandra.schroder@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren projektledare till vår kund inom retail jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren projektledare till vår kund inom retail

Key Account Manager Statoil
Statoil Fuel & Retail Sverige är en ledande skandinavisk stationskedja bestående av fullservice- och automatstationer med över 100 års erfarenhet inom området. Vi finns i 8 länder och representeras av 18 500 anställda på 2 300 stationer. I den svenska verksamheten ingår cirka 700 stationer, både fullservice- och automatstationer. I Sverige arbetar närmare 4 000 engagerade medarbetare med att göra oss till Sveriges vassaste stationskedja och för att underlätta våra kunders vardag. Ca 400 av dessa är placerade på vårt huvudkontor i Stockholm. Statoil Fuel & Retail är ett helägt indirekt dotterbolag till Alimentation Couche-Tard, Inc. och en del av ett nätverk av mer än 8 100 stationer. 70 000 passionerade återförsäljare välkomna mer än 30 miljoner besökare varje vecka. Statoil Fuel & Retail erbjuder dig en arbetsplats med ett öppet klimat med stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ redan från början. Vi har en tydlig prestationskultur som i kombination med dina ambitioner gör karriärmöjligheterna inom Statoil Fuel & Retail oändliga! Våra värderingar modig, öppen, engagerad och omtänksam vägleder oss i hur vi gör affärer och agerar mot varandra, våra kunder och vår omvärld. Vill Du bidra till vår väg framåt och till att underlätta våra kunders vardag? Välkommen med din ansökan! Besök oss på statoil.se/jobb eller careerbook.se/statoil Statoil Fuel & Retail söker nu en Key Account Manager för Lubricants Sales Nordic     Statoil Lubricants är en integrerad Europeisk organisation och en av Statoil Fuel & Retails tre affärsområden. Vi finns i 8 länder och har en ledande marknadsposition i Skandinavien och en klar ambition att växa ytterligare inom både existerande och nya marknader i främst Central- och Östeuropa. Statoil Fuel & Retail erbjuder dig en arbetsplats med ett öppet klimat med stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ redan från början. Vi har en tydlig prestationskultur som i kombination med dina ambitioner gör karriärmöjligheterna inom Statoil Fuel & Retail oändliga! Våra värderingar Modig, Öppen, Engagerad och Omtänksam vägleder oss i hur vi gör affärer och agerar mot varandra, våra kunder och vår omvärld. Vill Du bidra till vår väg framåt och till att underlätta våra kunders vardag? Lubricants Sales Nordic är en säljorganisation som sköter smörjmedelsförsäljning i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Avdelningen utvecklar och driver både direkt och indirekt försäljning. I Sverige består Special Sales av fyra team; Regional Sales, Key Account Sales, Support & Order och en person som har hand om den finska marknaden. Vi söker nu en ny medarbetare till vårtKey Account Sales team. Du kommer att vara del av ett team som driver och utvecklar försäljningen av våra produkter till både nya och redan existerande stora kunder. Gillar du att göra affärer och vill utmana dig själv? Som Key Account Manager kommer du att vara ansvarig för att utveckla och driva Lubricants försäljning till existerande och nya kunder inom industrin. Du kommer att arbeta i nära samarbete med regionsäljare, applikationsingenjörer, kategorichefer och försäljnings-support för att säkerställa lyckade affärer som möter våra mål. Du kommer också att; -          Samarbeta och dela erfarenheter med dina kollegor inom Key Account Sales -          Komma med input till den övergripande prognosen för Lubricants -          Arbeta med prissättning inom ramarna för Lubricants prissättning-policies -          Använda och hjälpa till att implementera försäljningsverktyg (B2B account planning tool, value calculator etc)   Vi söker dig som har… -          En högre relevant utbildning, universitetsexamen eller liknande kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet -          Erfarenhet inom försäljning till stora kunder -          God engelska i tal och skrift -          God kunskap i Office-paketet -          God kunskap i generella Sales support-verktyg   Vem är du? För att på ett bra sätt kunna möta våra tuffa försäljningsmål är det viktigt att du är målorienterad och gillar att göra affärer och utmana dig själv. Att vara öppen, kreativ och serviceinriktad för att kunna möta våra kunders krav är också viktigt för att lyckas i den här rollen. Du bör ha ett analytiskt tankesätt för att på bästa sätt kunna säkerställa leverans mot ställda mål. Då du både kommer att hantera nya och existerande kunder, är det viktigt att du gillar rollen som ”vårdande och bibehållande” men också tycker om att jaga nya kunder. Rollen innebär mycket nätverkande och kommunikation för att kunna hålla en bra kontakt med både nya och existerande kunder. För att kunna trivas och passa in i vårt team ser vi gärna att du är positiv, utåtriktad och har en samarbetsvillig attityd. Då tjänsten innebär ett stort nätverk och många kontaktytor är det viktigt att du är social och kan hantera många olika sorters människor. För rätt kandidat är detta ett utmärkt tillfälle att få vara en del av en internationell organisation där du kommer att spela en viktig roll och även få goda tillfällen att utvecklas ytterligare inom Statoil Fuel & Retail. Du kommer att rapportera direkt till Chefen för Key Account Sales, Helena Keller, 070-429 6025, som också svarar på frågor kring tjänsten. Ansvarig för rekryteringen är Per Quant, HR Director, 070-429 6477. Facklig kontakt för Unionen är Anders Svensson, tel. 070-429 6249.   Välkommen med din ansökan!
Företag: Statoil Fuel & Retail Sverige AB Special Products (Lubricants)
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager Statoil jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager Statoil

Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Vi söker en assistent till kommunikationsavdelningen på ett stort internationellt företag inom skogsindustrin. Deras administratör/informationsassistent/projektledare på avdelningen kommunikation är helt/delvis sjukskriven. Det är hård belastning på avdelningen och de behöver täcka upp för detta, dels under tid för sjukskrivning och dels eventuellt under tid då ordinarie personal kommer tillbaka men ej har möjlighet att jobba heltid. Arbetsuppgifter: •Pressutskick (inkl. kvartalsrapporter) (verktyg Cision) •Hantera frågor kring press och media (assisterande uppgifter) •Korrekturläsning •Hantera utskick •Administration kring konferens/årsstämmor m.m. •Webbpublicering Administrativa uppgifter som: Ansvar för info@ mailbox, fakturahantering, adressregister, svara i telefon, resebokningar, hantera översättningar m.m. Omfattningen kommer vara 100% fram till slutet av november. Det kan bli aktuellt med förlängning, men det kommer först kunna meddelas i mitten av november. En eventuell förlängning skulle kunna sträcka sig fram till och med mars, dock kan omfattningen var lägre än 100% pga. att nuvarande personal eventuellt återgår i arbetet. Tjänsten ska tillsättas v. 33 och du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund för detta uppdrag. Vem är du? Bakgrund: Assistent med erfarenhet från kommunikationsavdelning. Kunna fungera som delprojektledare (t ex för en del av årsredovisningen). Personlig profil: Noggrann och serviceinriktad. Van att jobba flexibelt då det kan dyka upp oförutsedda händelser. Viktigt att ha förståelse för vad som gäller på ett börsnoterat företag då avdelningen hanterar känslig information. Även viktigt att förstå hur man hanterar media. Kunskaper: Officepaketet, webb-publiceringsverktyg (Episerver och Spirello) Engelska Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Elenore Edelbrink tfn; 08- 764 25 17. Välkommen med din ansökan.
Företag: Manpower Marknad / Information
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent till kommunikationsavdelning på företag i Stockholm

Avisera söker drivna juniorsäljare
Är du en självgående, ambitiös och positiv person som trivs med att bygga och förvalta långvariga kundrelationer? Vill du bli en del av ett tryggt och välmående företag? Avisera söker nu drivna juniorsäljare! / h2 style=margin: 0cm 0cm 6pt;Arbetsuppgifter//h2 I rollen som säljare hos Avisera arbetar du under eget ansvar och har stora utvecklingsmöjligheter. Du arbetar i första hand med telefonen som hjälpmedel, men kommer även att få hålla i kundmöten i våra showroom. / Du ansvarar för hela försäljningsprocessen där du jobbar mot uppsatta mål. Du ska själv kunna /uppmärksamma och analysera avvikelser i relation till satta aktivitets- och försäljningsmål, samt ansvarar för att rätt åtgärder snabbt sätts in vid behov. / Vidare ska du regelbundet sammanställa och rapportera dina försäljningsresultat till företagets säljledning och självständigt kunna ta fram en aktuell handlingsplan för att uppnå dina mål. Du kommer att erbjudas all den utbildning du behöver för att lyckas./ style=line-height: 115%;Vårt fokus ligger i att skapa goda och långsiktiga kundrelationer. / h2 style=line-height: 115%;Formella krav                                                                    //h2 Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som på engelska Du arbetar obehindrat i PC-miljö och har lätt för att lära nya system Du har gymnasiekompetens h2 style=margin: 0cm 0cm 6pt; Personliga egenskaper/ /h2 För denna roll ser vi att du är självgående och ansvarsfull. Dessutom är du orädd att lyfta luren och ta kontakt med såväl befintliga som nya kunder. / Som person är du utåtriktad, positiv och öppen Du är en vinnarskalle som stimuleras av att nå höga mål Du är en ansvarsfull lagspelare med fullt fokus på din arbetsuppgift Du är driftig, orädd och trivs i ett högt arbetstempo För denna rekrytering lägger vi stor fokus vid dina personliga egenskaper. style=text-decoration: underline;// h2 style=margin: 0cm 0cm 6pt; Lön/ /h2 Grundlön + provision/ h2 style=margin: 0cm 0cm 6pt; Om Avisera//h2 style=font-size: 9pt; line-height: 115%; font-family: Arial, sans-serif;Avisera är verksamt sedan 1992. Företaget förser den Skandinaviska marknaden med emballagelösningar för butiker och företag. Avisera har idag 25 anställda och omsätter 60 miljoner SEK. Vi sitter i fräscha, nyrenoverade lokaler på Kungsholmens norra sida. Vi jobbar med högt satta miljö- och kvalitetsmål där gröna lösningar ligger i fokus. Genom en seriös och konstant affärsmodell har vi genom åren arbetat upp en stor kundkrets inom de segment vi arbetar gentemot. / style=font-size: 9pt; line-height: 115%; font-family: Arial, sans-serif;Bland kunderna finns många kända varumärken såsom Sportamore, Apoteksgruppen, Mood Stockholm och Beijer Bygg.      / Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Avisera AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Avisera söker drivna juniorsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avisera söker drivna juniorsäljare

Läkarsekreterare
Dedicare Nurse & Doctor Kompetenskrav Vi söker läkarsekreterare, gärna med ett par års erfarenhet i yrket. Som person är du utåtriktad, tycker om att jobba i ett högt tempo och har en känsla för god service. Flexibilitet och och förmåga att sammarbeta är andra viktiga egenskaper. Tillträde omgående. Välkommen med din cv och ditt personliga brev. Ann-Sofie Arvidsson 08-555 65 648 ann-sofie.arvidsson@dedicare.se Besök gärna vår hemsida www.dedicare.se Om Dedicare Dedicare erbjuder: Marknadsmässig lön Friskvårdsbidrag Konsultträffar Rekryteringsbonus Dedicare är ett auktoriserat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet av bemanning/rekrytering, och idag en av Nordens ledande leverantörer av bemanningstjänster inom vårdsektorn och med uppdrag inom alla specialiteter i hela Sverige, Norge och Finland. Våra kontor finns i Stockholm, Göteborg, Örebro, Karlskrona, Trondheim, Oslo och Helsingfors, och vi hyr ut läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter samt läkarsekreterare. Vi har krav på att man ska ha varit färdig i sin profession i minst två år och som specialist arbetat minst två år inom sin specialitet. Vår vision är att ha de mest kompetenta medarbetarna. Med kompetens menas fackkunskap, relevant erfarenhet och professionell service.
Företag: Dedicare Nurse & Doctor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Läkarsekreterare jobb, Läkarsekreterare Stockholm, Läkarsekreterare Dedicare Nurse & Doctor
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkarsekreterare

Utvecklingsingenjörer inom mekanik
Semcon är ett globalt teknikföretag inom ingenjörstjänster och produktinformation. Vi har närmare 3,000 medarbetare med djup erfarenhet från många olika branscher. Vi utvecklar teknik, produkter, anläggningar och informationslösningar utmed hela utvecklingskedjan och erbjuder även en mängd tjänster och produkter inom bland annat kvalitet, utbildning och metodikutveckling. Semcon ökar kundernas försäljning och konkurrenskraft genom innovativa lösningar, design och genuin ingenjörskonst. Koncernen har en omsättning på 2,6 miljarder kronor och verksamhet på fler än 45 orter i Sverige, Tyskland, Storbritannien, Brasilien, Ungern, Indien, Kina, Spanien och Ryssland. Till Semcons Total Design Office i Stockholm söker vi nu ytterligare ett antal talangfulla utvecklingsingenjörer. Här samlas industridesign, konstruktion, industriautomation och projektledning i en unik mix för att möta marknadens behov och förväntningar. Här har vi en unik möjlighet att hjälpa våra kunder med allt ifrån första designskissen till färdig produkt. Vi har ett framgångsrikt koncept och för tillfället behöver vi förstärka teamet med ytterligare ett antal erfarna och kreativa utvecklingsingenjörer. Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från produktutvecklingsarbete och ingenjörsexamen. Hos dig finns ett stort engagemang och en nyfikenhet som gör att du brinner för teknik och framtida produkter. Du behärskar något eller några av de vanligaste 3D-CAD programmen. Erfarenheter från mekanisk konstruktion, plastkonstruktion, god komponentkännedom och olika tillverkningsmetoder är meriterande. I rollen som konsult på Semcon så deltar vi olika projekt, antingen i våra egna lokaler där vi levererar ett helhetsåtagande eller ute på plats hos kunden. Egenskaper i konsultrollen som vi värdesätter är lyhördhet, driftighet och social kompetens. Du trivs med att i samverkan med andra finna lösningar, men har även förmågan att på egen hand driva uppgifter mot utsatt mål samtidigt som du har en ödmjuk personlighet. Stämmer detta in på dig så har vi ett intressant erbjudande från ett spännande Semcon! Ansökningar hanteras löpande och anställning kan erbjudas innan sista ansökingsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Semcon
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Utvecklingsingenjörer inom mekanik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utvecklingsingenjörer inom mekanik

Systemanalytiker Vidar
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. En fungerande logistik är en förutsättning för att Försvarsmaktens ska lyckas med sina uppdrag. I det har Försvarsmaktens logistik, FMLOG, en viktig roll. Dygnet runt och året runt ger FMLOG ett logistiskt stöd i olika former till all verksamhet i Försvarsmakten. Försvarsmaktens logistik är det enskilt största förbandet i Försvarsmakten och har ca 2 400 anställda och finns på ett 40-tal platser.Sökande enhet: Försvarsmakten har bildat en systemförvaltningsenhet inom FMLOG för att samla förvaltningen av delar av IT-system och applikationer, bland annat vårt nya dokument-, ärendehantering- och diarieföringssystem Vidar. Vidar bygger på plattformen SharePoint. Huvudsakliga arbetsuppgifter: System Vidar är på väg att införas i FM, analytikern ska deltaga i projektet för att förbereda ett övertagande till förvaltning. I förvaltningsläge ska systemet vidmakthållas och i viss mån vidareutvecklas, för att svara mot verksamhetens behov och beslutade förändringar. I huvudsak kommer du att vara den personen som ansvarar för att omsätta verksamhetsbehovet till tekniska lösningar i systemen. Det ligger också inom ditt ansvarsområde att delta i kontinuerlig förbättring av processer/arbetsmetoder samt att analysera hur eventuella förändringar påverkar den tekniska miljön. I arbetsuppgifterna ingår även att ge stöd vid acceptanstest inom eget ansvarsområde. Önskvärda kvalifikationer: • Erfarenhet av dokument- och ärendehanteringssystem. • Kunskap eller erfarenhet av programmering i Visual Studio, .Net Framework och C# är meriterande. • Erfarenhet av att omsätta verksamhetens krav till tekniska lösningar. • Högskoleutbildning med inriktning mot IT/data eller motsvarande förvärvad erfarenhet krävs. • Dokumenterad erfarenhet av MS SharePoint. • God allmän kunskap om HW, OS, system, applikationer och nät. • God metodkompetens och erfarenhet av processorienterat arbete är önskvärt. • Erfarenhet från förvaltning av komplexa IT-system är meriterande. • Erfarenhet av arbete inom Försvarsmakten är meriterande. • Goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Upplysningar om befattningen kan lämnas av: Sektionschef Mats Jonsson, 070-315 79 38 samt HR-generalist Lisa Bard 070-257 55 30. Fackliga representanter: OFR/S Simon Budak 070-855 64 38, SACO Marcus Swenson 072-353 64 82, 076-626 02 42, OFR/O, Mikael Wallo, 070-581 42 95 och SEKO Jörgen Stehn 070-677 99 21. Anställningsform: Tillsvidareanställning (sex månaders provanställning tillämpas). Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetsort: Stockholm. Sista datum för ansökan: 2013-09-02.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Systemanalytiker Vidar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Systemanalytiker Vidar

Lärare i Fysik till nystartade Kulturama gymnasium Odenplan
Medborgarskolan finns över hela landet och våra kurser och kulturaktiviteter engagerar varje år närmare en miljon deltagare. Vår verksamhet är öppen för alla. Vår ambition är att stimulera till kunskapssökande, eget skapande och samhällsengagemang. Vi förenar trivsamma lärandeformer med höga krav på kvalitet och kompetens. Medborgarskolan Stockholmsregionen är en ideell förening som förutom traditionell folkbildning även bedriver förskola, grundskolor, gymnasier, eftergymnasiala utbildningar, yrkesutbildningar (YH-utbildning och KU-utbildning) samt företagsutbildningar. Läs mer om Medborgarskolan Stockholms verksamheter på www.medborgarskolan.se/stockholm Kulturama Gymnasium Odenplan är en fristående gymnasieskola som tillsammans med övriga Kulturamaskolor, Spanska skolan, Påhlmans gymnasium och Textila gymnasiet har den ideella föreningen Studieförbundet Medborgarskolan i Stockholmsregionen som huvudman. Kulturama gymnasium Odenplan som startar i höst bedriver Naturvetenskapsprogrammet med särskild variant Musik. Kulturama söker nu en gymnasielärare med behörighet att undervisa i Fysik. Tjänsten omfattar ca 15% till att börja med. Undervisningen på Kulturama kännetecknas av öppenhet och respekt där eleven ses som medskapare av kunskap. Som ett led i detta arbetar skolan på ett medvetet sätt med estetiska lärprocesser och lärande bedömning. Undervisningen bidrar till att våra elever: - tar ansvar för eget lärande - tränar kreativitet och problemlösningsförmåga - övar slitstarka basfärdigheter - utvecklar social kompetens - reflekterar över sitt eget lärande Vi vill att du har avslutat dina studier, är behörig lärare för den svenska gymnasieskolan och att du är beredd att jobba med ämnesintegrerande arbetsmetoder för att uppnå examensmålen för programmet. Vi ser gärna att du redan har erfarenhet av att jobba med konstnärliga läroprocesser. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med elever med t ex dyslektiska besvär och/eller har stor datavana då vi utvecklar vår digitala kommunikation med eleverna. Kulturama Gymnasium Odenplan är beläget nära Odenplans tunnelbana på Hagagatan 23A. Hemsida: www.kulturama.se/gymnasium Vi kör fortlöpande intervjuer med intressanta kandidater.
Företag: Medborgarskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Fysik till nystartade Kulturama gymnasium Odenplan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Fysik till nystartade Kulturama gymnasium Odenplan

Lärare i Sv/So/Eng
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Skarpnäcks skola Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Skarpnäcksskola ligger i Kärrtorp, i Stockholms sydöstra del (T-bana mot Skarpnäck). Skolan ligger 20 minuter från T-centralen. Skolan är 80 år gammal och är en F-9 skola med ca 800 elever. 1 plats(er). Skarpnäcks skola växer och vi behöver därför fler proffsiga och engagerade medarbetare! Vi söker en lärare som är en behörig lärare (lärarlegitimation) i Sv/So/Eng för de yngre skolåren, åk 3. Du ingår i ett arbetslag (lärare och fritidshem), som har ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete. Behörig lärare (lärarlegitimation)i Engelska, Svenska och i So-ämnena för aktuell ålder (åk 1-3). Löneform: Månadslön. Enl ök. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Det är önskvärt att du har arbetat som lärare tidigare, i aktuella ämnen i aktuella årskurser. Till ovanstående tjänst är det mycket meriterande om du har vana av inkluderande arbete. Varaktighet: Tillsvidare. Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. Du ingår i ett arbetslag (lärare och fritidshem), som har ett gemensamt ansvar för planering, genomförande och efterarbete. Om skolan: Skolan är över åttio år ung. Inom dess väggar bedrivs en verksamhet vilken bygger på förvaltandet av den samlade teoribasen och empirin i kombination med en gemensam vilja att ständigt utvecklas. Professionaliteten och engagemanget hos de yrkesverksamma är ytterst hög och vi har härliga elever. Vad vi erbjuder och efterfrågar: Vi vågar lova att du här erbjuds stora möjligheter att utvecklas inom ditt uppdrag. På vår skola står pedagogiken och didaktiken i centrum, och därmed eleven och du som medarbetare. Vi söker dig som vill bidra med just din kunskap till vår satsning på att använda den samlade teorin och erfarenheten till att vidareutveckla skolan. Skarpnäcks skola är en Övnings skola, vilket innebär att vi är en av fem grundskolor i Stockholms Stad som är en särskilt utvald övningsskola med syftet att höja kvaliteten i lärarutbildningen och stärka studenternas professionsutveckling genom ett närmare samarbete mellan universitets- och verksamhetsförlagd utbildning. Skolan ingår också i ett forskningsprojekt (IFOUS) som är ett nationellt forskningsprojekt kring inkludering. Vi är en av två skolor i Stockholms stad. Totalt samverkar 12 kommuner. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Bitr rektor Peter Fägersten Tillträde: 2013-08-13. 2012-08-13 eller enl ök.
Företag: Stockholms stad; Skarpnäcks skola
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Sv/So/Eng jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Sv/So/Eng


Sök lediga jobb Bovärd till Ockelbogårdar Ockelbo

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se