Bra Röster AB jobb - lediga jobb

Bra Röster AB jobb Bra Röster AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Bra Röster AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Bra Röster AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Mekaniker till Scania- Södertälje

  2. Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?- Stockholm

  3. Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör- Stockholm

  4. Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes- Stockholm

  5. Butikssäljare - NK, Stockholm- Stockholm

  6. Fältsäljare: Stockholm sälj 15 villalarm och tjäna 45.000kr- Solna

  7. Lärare i Engelska och Sv eller SO till Brunnsängskolan- Södertälje

  8. GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!- Stockholm

  9. SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!- Stockholm

  10. Erfaren Redovisningsassistent- Stockholm


Mer beskrivning

Mekaniker till Scania
Scania är en av världens ledande tillverkare av lastbilar och bussar för tunga transporter samt industri- och marinmotorer. En växande del av verksamheten är service- och tjänsteutbudet, som garanterar Scanias kunder kostnadseffektiva transportlösningar och hög tillgänglighet. Scania erbjuder också finansiella tjänster. Scania är verksamt i ett hundratal länder och har 35 500 anställda. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Sydamerika med möjlighet till globalt utbyte av såväl komponenter som kompletta fordon. Under 2010 uppgick faktureringen till 78 miljarder kronor och resultatet efter skatt till 9,1 miljarder kronor. Randstad ansvarar för all rekrytering av produktionspersonal till Scania i Södertälje och Luleå. Vi har flera hundra anställda som jobbar på Scania – och nu söker vi fler! Om du vill ha en arbetsplats som erbjuder spännande arbetsuppgifter i hjärtat av svensk industri så kommer du trivas som konsult på Randstad, med uppdrag på Scania. Randstads team sitter på plats i Scanias lokaler för att hela tiden finnas nära både våra anställda och vår kund Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som mekaniker på Scania. Som mekaniker spelar du en viktig roll i utvecklandet av framtidens lastbilar. Du kommer att jobba nära Scanias konstruktörer och vara delaktig i modifieringar av diverse utvecklingsprojekt. Arbetet genomförs både självständigt och med andra mekaniker. Dina färdigheter kommer att sättas på prov då arbetet kräver noggrannhet och flexibilitet, samtidigt som du kommer att behöva ta mycket ansvar och egna initiativ. Din bakgrund Du ska ha bakgrund som bil- eller lastbilsmekaniker. Fordonsteknisk utbildning är ett krav. Du ska ha ett stort intresse för fordon och teknik.  I övrigt ska du ha erfarenhet av svets, arbete i plåt och bearbetning.  Du ska ha grundläggande kunskaper i det engelska språket. Vana av att arbeta med datorer är ett krav.  C-körkort är inte ett krav men är meriterande. Tidigare erfarenhet av FRAS, Scania Multi och/eller SDP3 är meriterande. Dina egenskaper Som tidigare nämnt ska du ha ett stort intresse för teknik och fordon. Då du kommer att arbeta både självständigt och med andra, är det viktigt att du är strukturerad och noggrann.  Din sociala kompetens värdesätts högt då du kommer att arbeta tätt med andra mekaniker och konstruktörer och där ha lätt för att skapa kontakt. Som mekaniker är det viktigt att kunna följa strukturer och arbetssätt, men det värdesätts att du bidrar med egna initiativ OBS! I rekryteringen till denna tjänst är förutsättningen att du genomför ett personlighetstest. Efter att du har ansökt till denna tjänst kommer du att få en länk till ett personlighetstest MINT som innehåller 120 påståenden. Information finner du i det mejl du kommer att få efter det att du ansökt till denna. Vi behandlar din ansökan efter det att vi har fått tagit del av ditt resultat. Lycka till! Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Randstad AB Södertälje
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Mekaniker till Scania jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mekaniker till Scania

Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?
Framtiden AB Är du en alltiallo som vill hjälpa till där det behövs? Vill du jobba med såväl interna kollegor som externa kunder? Har du tidigare erfarenhet från diverse kontorssysslor? Ansök redan idag - Urvalet sker löpande! Dina arbetsuppgifter Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar. Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Om företaget Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tolv personer, varav sex personer är partners. Din profil Skallkrav Utbildning - Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning. Erfarenhet - Av liknande arbetsuppgifter. Datakunskaper - Goda kunskaper i Officepaketet Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift Meriterande är om du har erfarenhet från något telefonväxelsystem. Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Omfattning: Heltid måndag till och med fredag. Arbetstid 10.00 - 18.00 inklusive 30 min lunch. Övertid kan förekomma.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du jobba som kontorsassistent på vårt kundföretag inom finans?

Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör
Sale Nordic Staffing Service AB Vi söker för kunds räkning söker vi en erfaren innesäljare som vill jobba på ett internationellt bolag som är ledande inom IT. Om kunden Vår kund är ett av världens ledande bolag inom IT hårdvara. Vi bygger ett nytt team som skall arbaeta mot enterprice konton i Sverige. Dina arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att tillsammans med en KAM driva affären mot era kunder och på så sätt maximera kundnytta samt försäljning. Du som innesäljare kommer att driva dina egna projekt samt tillsammans med teamet driva bolagets gemensamma lanseringar och projekt. Du kommer framförallt bearbeta nya kunder och tillsammans med din KAM bearbeta era konton. Du tillsammans med de andra innesäljarna jobbar nära varandra i ert dagliga arbete samt väldigt tight i team med övriga säljare. Din bakgrund Erfarenhet från försäljning via telefon Vana att arbeta med längre säljcykler och nära kunden Erfarenhet från IT branschen är önskvärt Affärssinne Övrigt Är du intresserad av tjänsten vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då vi gör löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Runsten på Sale Nordic Du söker tjänsten via vårt webformulär alt. via mail.
Företag: Sale Nordic Staffing Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Innesäljare till ledande IT leverantör

Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes
ÅG Emballage Presentation Vill du komma till ett stabilt företag som präglas av entreprenörskap och engagemang? För rekrytering till ÅG Emballage med placering i Nacka söker vi en självgående ekonomiansvarig som ska ansvara för bolagets ekonomi samt vara delaktig i det administrativa arbetet. Har du några års erfarenhet av brett självständigt arbete inom ekonomi kan du vara den vi söker. Urval och intervjuer påbörjas den 5 augusti. Välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Som ekonomiansvarig har du ett brett ansvar inom ekonomi där du arbetar med allt från ax till limpa. Du kommer även att vara delaktig i det administrativa arbetet. Du rapporterar direkt till VD och redogör löpande för verksamhetens ekonomiläge till ledningsgrupp. Du kommer att tillhöra den administrativa avdelningen som består av 3 personer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: - löpande bokföring - moms och skatteredovisning - deklarationer - lönerapportering - bokslut - årsredovisning - upprätta nyckeltal - månadsavstämningar - order och beställningar - allmänna kontors- och ekonomiadministrativa göromål. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig som är utbildad ekonom med några års erfarenhet från självständigt arbete inom ekonomi och administration. Du har goda kunskaper i redovisning och har gjort självständiga bokslut. Du trivs med löpande ekonomiuppgifter, uppskattar att följa processen från början till slut samt kan axla mer avancerade uppgifter Du har god datavana och har lätt att sätta dig in i nya affärssystem. Dina kunskaper i Excel är goda och har du erfarenhet av systemen Visma och Ocra ser vi det som ett stort plus. Du har goda kunskaper i både engelska och svenska, såväl skriftligt som muntligt. Du är en självständig och handlingskraftig person med god struktur och gott ordningssinne. Du har ett flexibelt förhållningssätt, är inte rädd för att ställa frågor och har lätt för att sätta dig in i nya situationer. Då vi är ett mindre företag bör du vara prestigelös då det förekommer många olika göromål. Låter det som du? Välkommen med din ansökan. Företagsbeskrivning ÅG Emballage AB grundades 1976 och ingår idag i Nyblomgruppen som ett av 14 bolag på 20 orter. Vi är en komplett leverantör av industriemballage, hygien & torkpapper, städartiklar, servering & catering, butiksemballage, skyddsprodukter och kontorsmateriel. Varje företag i Nyblomgruppen är i grunden ett familjeföretag med ett sortiment anpassat för den lokala marknaden. Den personliga kontakten med våra kunder är grundläggande i vår verksamhet, och den höga kvalitén ska vara ett riktmärke när det gäller såväl service som produkter. Samarbetet i gruppen gynnar våra kunder både kunskaps- och prismässigt. Gruppen omsätter idag ca 1,2 miljarder och har 275 anställda. En sund prisfilosofi, servicetänkande i alla led och en målsättning att alltid hitta rätt lösning för rätt ändamål har gjort att vi har växt. Vår vision Det ska vara roligt att gå till jobbet på ÅG Emballage och vi vill att människor ska trivas och utvecklas med oss. Vårt välmående ska smitta av sig till våra kunder och leverantörer, så att alla tycker att det är roligt att handla med oss och känner att vi ger dem ett mervärde. På så sätt kan vårt företag växa på trygga grunder och vi kan alltid stå för vad vi lovar. Företagets hemsida www.nyblomgruppen.se Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: ÅG Emballage
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren och prestigelös ekonomiansvarig sökes

Butikssäljare - NK, Stockholm
Nordiska Kompaniet är känt för att hela tiden ligga steget före. Nya trender inom mode, skönhet och hem har genom åren fått sin naturliga scen här. När Nordiska Kompaniet grundades 1902 var ambitionen att varuhuset skulle vara en ”kommersiell och kulturell teater”. Ambitionen är fortfarande att Nordiska Kompaniet ska vara en scen för samtiden och erbjuda kunderna den mest inspirerande miljö för shopping och upplevelser. NK Företagareförening består av samtliga företag som driver verksamhet på NK-varuhusen i Stockholm och Göteborg. Ca 90 företag driver 160 avdelningar på de bägge varuhusen. Varuhusen har årligen 13 miljoner besökare och omsätter 2.6 miljarder. RetailPoolen söker för avdelningarna på NK´s räkning: Säljare – NK, Stockholm Inför höstens bemanning söker vi nu fler poolare till NK´s bemanningspool. Som säljare är du kundernas första kontakt med företaget. Du lotsar kunden genom deras besök, med ambitionen att ge dem en köpupplevelse utöver det vanliga. Du ska tillsammans med dina kollegor arbeta för att avdelningen du arbetar på uppnår uppsatta mål vad gäller service och kundbemötande samt rådge och inspirera kunden. Som uthyrd till våra bemanningspooler arbetar du som säljare både i kassan och på golvet. Som anställd kommer du tillhöra NK´s bemanningspool och få möjlighet att arbeta på många av NK´s olika avdelningar. Då tjänsten är en behovsanställning så bokas du ut efter uppdrag och därför ska du kunna ställa upp med kort varsel. Vi söker dig som - Är student och har minst 1 år kvar på dina studier - Har gått ut gymnasiet - Har erfarenhet av kundbemötande och service - Har minst ett års erfarenhet från liknande butiksarbete - Är stresstålig - Kan arbeta oregelbundna tider och ställa upp med kort varsel - Är flexibel och kan hoppa in även i andra pooler vid behov - Kan arbeta minst 2 vardagar i veckan samt helger Det är ett krav att du är studerande och har minst 1 år kvar av dina studier. Skriv tydligt i din ansökan vad du studerar och hur lång tid du har kvar på dina studier. Start: September Omfattning: Extra vid behov Plats: Stockholms Län Lön: Timlön enligt kollektivavtal Vid anställning hos RetailPoolen begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi tar endast emot ansökningar via vårat rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se Vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Daniel Paulus: stockholm@retailpoolen.se Vi ser fram emot din ansökan! RetailPoolen är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 200 anställda i Stockholm och Göteborg och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.
Företag: Retail Knowledge
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare - NK, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare - NK, Stockholm

Fältsäljare: Stockholm sälj 15 villalarm och tjäna 45.000kr
Om jobbet: SÄKRA LARM i Sverige AB fortsätter att växa! Vi behöver omgående förstärkning med 3 fältsäljare till vårt kontor i Akalla Kista.  Arbetsområde Norra Stor-Stockholm. Tjänsten innebär heltid. Betald utbildning: Vi erbjuder en betald gedigen säljutbildning som sträcker sig över 12 månader i SÄKRA Säljakademi, samtidigt som Du arbetar och tjänar pengar. Det är vi som skall se till att Du lyckas, om Du blir antagen som kandidat. Vi söker dig som: * vill sälja 15 - 20 villalarm i månaden och tjäna minst 30.000kr - 45.000kr/mån * är positiv, social och kan arbeta både självständigt och i säljteam och tycker om att möta nya människor. * är pålitlig, lyhörd, målmedveten, engagerad till 100 % och en vinnarskalle. * har tid att jobba hårt och kan arbeta vissa kvällar och helger, för att tjäna bra med extrapengar. Jobbet innebär: * att arbeta heltid med uppsökande försäljning via kundbesök ”face to face” till villaägare (direktförsäljning). * att kunna fungera som konsult till kunden vid demonstration av produkter/tjänster samt göra behovsanalys. * att genomföra projektering för att säkerställa bästa lösning för varje kund, samt kontrakt- och avtalsskrivning, mm. * Du har möjlighet att arbeta dagtid enligt schemalagda tider, även kvällstid kan förekomma. Egenskaper: * Kommunikation är av största vikt. Därför skall Du ha lätt för att etablera relationer och inge förtroende. * Du är social, verbal och representativ i ditt sätt. Behärskar det svenska språket flytande både i tal och skrift. * Tidigare säljerfarenhet är inget krav. Intresse och engagemang att lära sig säljyrket är desto viktigare. * Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt även äldre. * Körkort är inget krav, då vi arbetar med poolbil för säljteam. Har Du körkort och egen bil får Du milersättning. * Tjänsten förutsätter att Du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi erbjuder: * inspirerande arbete i säljteam med ansvar för egen budget och resultat. * att ingå i säljteam om 4 fältsäljare som tillsammans bearbetar utvalda distrikt. * stora möjligheter att göra karriär inom SÄKRA LARM i Sverige AB. * en mängd olika säljtävlingar under året för den tävlingsinriktade. * rörlig provisionsersättning med möjlighet till mycket goda inkomstmöjligheter. * garantiprovision på 15.000kr/mån (17.300kr/mån vid fyllda 24 år) Om företaget SÄKRA LARM i Sverige, AB, firar 10 års jubileum 2013. Vi har vårt huvudkontor i Mölndal (Göteborg) med filialkontor i Stockholm Akalla Kista, Helsingborg, Kristianstad och har sedan 2003 arbetat med säkerhetslösningar till villor, radhus, lägenheter, fritidshus och företag. Affärsidén utgår från Safehouse Professional-konceptet som bygger på en balans mellan fyra pelare. Ekonomi, Kvalitet, Service och Kompetens. Företaget sysselsätter idag c:a 70 personer och fortsätter växa. Företaget etablerar sig därför på flera orter i Sverige. Satsar Du på oss satsar vi på dig. Välkommen till vårt TEAM!
Företag: SÄKRA LARM i Sverige AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Fältsäljare: Stockholm sälj 15 villalarm och tjäna 45.000kr jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältsäljare: Stockholm sälj 15 villalarm och tjäna 45.000kr

Lärare i Engelska och Sv eller SO till Brunnsängskolan
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör Omvärldens förväntningar och krav på skolan är stora. För att möta detta behövs en god grund. Den bygger vi tillsammans med våra elever. Vi ger förutsättningar för ett lustfyllt inlärningsklimat, som motiverar eleverna till fortsatt lärande genom livet. Detta gör vi genom att hele tiden sätta eleven i fokus och därmed lyfta fram elevens styrkor. Brunnsängskolan är en alldeles nyrenoverad F-9 skola med ca 900 elever. ARBETSUPPGIFTER Undervisning i engelska och svenska eller SO-ämnen för år 7-9. KVALIFIKATIONER Lärarlegitimation i ovanstående ämnen. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Brunnsängsskolan
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i Engelska och Sv eller SO till Brunnsängskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i Engelska och Sv eller SO till Brunnsängskolan

GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation Vår kund är ett företag som har utvecklat ett intelligent system för automatisk fjärrövervakning och styrning av framförallt livsmedelsbutiker, men också ventilationsanläggningar, industrianläggningar och värmepumpar. När systemet anslutits till en anläggning erbjuder de tjänster för att upprätthålla drift av systemet och därmed garantera driftdata och larmhantering. Andra tjänster är manuell larmhantering och energikontroll. Moderbolaget finns i Norge och idag har koncernen totalt 35 personer. De söker de nu ytterligare förstärkning till kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en grafisk assistent/kundsupport till kontoret i Stockholm. Du kommer ha en delad roll där du som grafisk designer kommer att vara behjälplig i förberedelsen för installationen av de drift- och övervakningssystem som företaget levererar. Du kommer att rita och designa layouten för anläggningarna och systemen i Adobe Illustrator. Dessutom kommer du att vara behjälplig i kundsupporten, där du tar emot inkommande samtal och mail ifrån kunder som har problem och frågor kring anläggningarna. Det krävs att du är utåtriktad och tycker om att lösa problem samt hjälpa till. Kvalifikationer - Du har kunskap och erfarenhet av design i Adobe Illustrator, alt. PhotoShop eller liknande program. - Du har kunskap i phpMyAdmin eller liknande. - Du har förståelse för databasstruktur, SQL och lokala nät. - Du har kunskap om VPN tunnlar, fjärrskrivbord och MS Excel. - Du är en stjärna på att ge support och hjälpa till. - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Som person är du självklart mycket IT- och teknikintresserad. Du är utåtriktad, har social kompetens är mycket serviceinriktad. Du gillar att ge support och hjälpa kunder med deras problem. Övrigt Företaget är i en expansiv fas, där du har möjlighet att visa vad du går för och därefter växa in i rollen med ökat ansvar. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Start omgående eller enligt överrenskommelse. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund till en början ca 2-5 dagar/v. Tanken och målsättningen är att du relativt snabbt ska gå upp till heltid och sedan även bli överrekryterad av vår kund. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: GRAFISK ASSISTENT/ KUNDSUPPORT MED STORA UTVECKLINGSMÖJLIGHETER!

SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!
JobBusters Aktiebolag Företagspresentation JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm Arbetsuppgifter Vår kund söker nu en service desk agent/IT-supporttekniker som kommer att arbeta med att hjälpa anställda inom företaget med diverse problem gällande IT-relaterade tjänster. Du kommer i din roll som service desk agent vara ansiktet utåt för IT-avdelningen då du kommer att ta emot alla inkommande ärenden. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att försöka lösa dessa problem eller att skicka vidare ärenden som inte kan lösas direkt till rätt avdelning. Kvalifikationer - Du har några års erfarenhet av rollen som IT- supporttekniker. - Du har god kunskap i Windows XP, Windows 7, Office, Active directory, SAP, BMC Remedy samt andra IT-system. - Du behärskar svenska samt engelska i tal såväl som skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en serviceinriktad person som är effektiv och får saker gjorda. Du är ansvarfull och tycker att det är roligt att hitta lösningar till IT-relaterade problem. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, önskvärd start 2013-09-02 t.o.m 2014-05-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. OMGÅENDE! Start senast 2013-09-02. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SERVICEINRIKTAD IT-SUPPORTTEKNIKER!

Erfaren Redovisningsassistent
Brainpeople AB Dina arbetsuppgifter Som redovisningsassistent är du en del av ekonomiavdelningen som består av ca 25 medarbetare. Du kommer att ingå i en mindre grupp bestående av 4 personer. Dina främsta arbetsuppgifter innebär: - löpande bokföring och balansräkning - månadsavstämningar av balanskonton - viss fakturering - Ansvara för kassa/bank Arbetets omfattning: Start senast 19 augusti. Heltid 8-17, du kommer att arbeta som konsult för Brainpeople och arbeta på uppdrag hos en av våra kunder. Din profil För att lyckas i denna tjänst är du gymnasieekonom och har minst 3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har en god vana från att arbeta i olika affärssystem och har lätt för att sätta dig in i nya. Då företaget arbetar mycket i Excel är det viktigt att du Det är meriterande om du har kunskaper i Movex, men det är inget krav. Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du trivs att arbeta i grupp, inte är rädd att kavla upp ärmarna och är prestigelös och öppen. Du driver ditt arbete framåt självständigt samtidigt som att du är kommunikativ och social med dina kollegor. Du bör ha skinn på näsan och inte vara rädd att säga vad du tycker då det är högt i tak. Vidare är du flexibel och trivs i ett företag med entreprenörsanda. Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande. Om företaget Vår kund är ett familjeföretag inom food & beverage som funnits i över 100 år. Idag består företaget av cirka 1300 medarbetare inom varuförsörjning, försäljning, marknadsföring och administration. Drygt 200 personer arbetar i fina lokaler på huvudkontoret söder om Stockholm. Företaget präglas av frihet, rak kommunikation och högt i tak. Här får du en varm och öppen arbetsplats där teamarbete är i fokus Om oss Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholm och Göteborg. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, service, kontor, kundtjänst och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vår vision är att vi skapar möjligheter för människor! Brainpeople tar extra stor hänsyn till våra kunders företagskultur och din personlighet när vi matchar dig till våra uppdrag. Att vara konsult genom oss ger dig viktig arbetslivserfarenhet och breddar ditt kontaktnät inför framtiden. Brainpeople är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och förmåner som t ex friskvårdsbidrag. Följ oss på Facebook!
Företag: Brainpeople AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-18
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren Redovisningsassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren Redovisningsassistent


Sök lediga jobb Bra Röster AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se