Brightby söker ekonomiassistent_administratör jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Brightby söker ekonomiassistent_administratör. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Brightby söker ekonomiassistent_administratör. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- 2 Barnskötare sökes till Solrosen i Hol och Lena- Vårgårda
- Driven projektledarassistent till Studor Projektutveckling i Göteborg- Göteborg
- Test Engineer- Göteborg
- Vi söker nu två tulladministratörer till KGH Customs Service- Göteborg
- Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan- Trollhättan
- Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg- Göteborg
- Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan- Göteborg
- Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!- Göteborg
- KU-Leader- Göteborg
- Verksamhetschef, anestesikliniken- Borås
Mer beskrivning
2 Barnskötare sökes till Solrosen i Hol och LenaFörskolan Solrosen avd. Solen söker 2 barnskötare. En till avdelningen i Hol 80 % samt en till avdelningen Lenagården 60 - 80 % . Vi erbjuder en lekmiljö där man förenar nytta med nöje, lära genom att se, smaka, göra och leka. Mycket utevistelse för hälsa och friskvård, i en pedagogisk skolmiljö med skolträdgård och smådjur, samt närhet till skog och natur. Skapande lek och musik i lärandet med kristen profil. Du får arbeta i en trivsam, kreativ miljö där vi sätter lärande och utveckling i fokus. Det är värdefullt att du delar den kristna grundvärderingen. Du får arbeta i en härlig, naturnära miljö med kreativa människor. Välkommen att söka!
Företag: Flora Dekor
Ort: Vårgårda
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga 2 Barnskötare sökes till Solrosen i Hol och Lena jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 2 Barnskötare sökes till Solrosen i Hol och Lena
Driven projektledarassistent till Studor Projektutveckling i Göteborg
Driven projektledarassistent till Studor Projektutveckling i Göteborg Om Studor Projektutveckling Studor Projektutveckling köper mark och utvecklingsbara fastigheter och driver sina projekt från första idé till färdiga hus och lägenheter. Bolaget har idag en projektportfölj om ca 500 Mkr. Alla upplåtelseformer omfattas och de hyresrätter som produceras ägs och förvaltas långsiktigt.För närvarande har vi projekt i Partille, Göteborg och Varberg. Ambitionen avseende arkitektur är hög och har omgivning och brukare i fokus. Stor omsorg visas den lokala och globala miljön i varje enskilt projekt och bolaget har bostäder i känslig natur- och kulturmiljö som specialitet. Vår organisation är liten men med stor kunskapsbredd och vi har vårt kontor i den vackra miljön på slottet Stora Torp i Örgryte, Göteborg. Idag arbetar tre personer i Studor Projektutveckling - VD/ projektledare, arkitekt och en ekonom. Som en del i expansionsplanen söker de nu en projektledarassistent som kan växa tillsammans med företaget och också utvecklas till självständig projektledare. Om tjänsten Studor Projektutveckling AB söker en drivande projektledarassistent med ambition och potential att växa med bolaget i en bred och spännande tjänst. Tjänsten är en nyckelroll och rätt person skall på olika sätt vara delaktig i samtliga företagets projekt i nära samarbete med projektledaren. Du kommer att ha mycket kontakt med myndigheter, kunder och entreprenörer och arbeta i alla delar av projekten. Tjänsten är helt ny och lämpar sig därför väl för dig med ambitioner. Du bör ha något års erfarenhet av projektutveckling eller ha arbetat på fastighets- eller byggentreprenadsföretag. Lämplig utbildning är civil- eller högskoleingenjör. Tjänsten innehåller ekonomisk projektuppföljning, att ha läst fastighetsekonomi är därför en fördel. Även viss juridisk utbildning värdesätts. Är du i början av din karriär och känner igen dig i vad vi söker, är du också välkommen att ansöka. Tjänsten rapporterar till VD Martin Dahllöf. Din profil Vi söker dig som är driven, flexibel och affärsmässig. Du är en konstruktiv problemlösare som är van att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Samtidigt är du en strukturerad lagspelare med god samarbetsförmåga. Som person är du utåtriktad, positiv, prestigelös och trivs med att ha ett antal parallella uppgifter i en dynamisk miljö med högt tempo. Eftersom varje projekt till sin natur är långt och komplext samt omfattar stora värden är det viktigt att du är uthållig med känsla för detaljer och samtidigt förmåga till helhetsperspektiv. Du har relevanta akademiska meriter och självklart har du ett stort intresse och engagemang för att vara med och skapa hem för människor i Studors projekt. För mer information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Arbetsförmedlingen. Om du har frågor om tjänsten, ring Slavica Lundgren tel 010-4866829, e-post slavica.lundgren@arbetsformedlingen.se Vill du veta mera om tjänsten, kontakta gärna Martin Dahllöf, VD, på 0761-35 48 00, martin.dahllof@studor.se Rekryteringsföretag undanbedes. Ansökan med CV och personligt brev mailas till vår direktlänk www.recruto.se/apps/modal-window/new-candidate/jobid/21464 Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Studor AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Driven projektledarassistent till Studor Projektutveckling i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driven projektledarassistent till Studor Projektutveckling i Göteborg
Test Engineer
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customerâs needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: Are you passionate about how people experience the interior climate of our cars? The Climate Analysis & Verification department has a global responsibility for testing and analysis of interior climate. We act as a competence centre and deal with all aspects of interior climate such as heating and ventilation, the air conditioning loop and defrosting capacity. Climate comfort is tested in rigs (climate chambers and wind tunnels) and on the road at a large variety of places, for instance around Gothenburg, in the north of Sweden, in Spain and in the US. Today, we face new challenges in terms of achieving good interior climate with improved energy efficiency and we are strongly affected and involved in new types of power trains. We are around 25 people and the department is part of Climate Control Systems within Interior and Climate Engineering. Main responsibilities: You will be involved along all stages of testing and analysis. You will be part of one of the agile teams in our ART (Agile Release Train). Some responsibilities are: - Setting up measurement systems to be used - Carry out rig tests, which include FOH rig and other rigs, wind tunnel tests and climate chamber tests - Carry out road testing activities and manage or participate in expeditions, within and outside of Sweden. - Analysis of measurement data - Working in sprints in Scrum teams as a developer. - Continuous work with testing codes and procedures is part of the job. At times you may lead a team of engineers or work with improvements of measurement systems. The work is carried out in close cooperation with attribute leaders and function owners as well as system and component engineers within the other Climate departments. Qualifications Required: - Degree in engineering within mechanics, electronics, physics, mechatronics or a similar education - Experience from work with measurement systems and measurements in general - Experience from work with vehicle networks and development/diagnosis tools for vehicle softwareâs - Knowledge in energy conversion - Experience from road tests or rig tests - Good written and oral skills in Swedish and English - Drivers license Meritorious: - Bachelor or Masterâs degree within one of the fields mentioned above - Experience from work with INCA or VMD - Experience from wind tunnel testing - Experience from work with hybrid or electric vehicles Personal profile - Ability to prioritize between different tasks and to keep deadlines - Like to work in teams - Ability to manage tasks with greatest sense of responsibility - High analytical skills - Good communication and presentation skills Other: - Wind tunnel testing will sometimes require work outside of office hours. - Travelling within Sweden and abroad is sometimes required. Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Test Engineer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Test Engineer
Vi söker nu två tulladministratörer till KGH Customs Service
Information om företaget KGH grundades 1963 och är en av de främsta leverantörerna av tulltjänster i Europa. Du hittar dem i viktiga hamnar och gränspassager där varor hanteras. De har 700 anställda och egna kontor i 12 länder. Idag stöttar de över 14 000 kunder genom sina kontor i Europa och globalt via sina nätverk av partners. Deras tjänster omfattar även utbildning, konsultation, företagsetablering och mjukvara. Mer om företaget KGH söker dig som vill bli en del av deras tullavdelning i Göteborg. Avdelningen är idag ett team på 4 personer som hanterar tulldeklarationer för ett antal fasta kunder med återkommande uppdrag. De behöver nu stärka sitt team med ytterligare två medarbetare och söker dig som har stort kundfokus och som gillar att arbeta i team. Dina arbetsuppgifter Som tulladministratör hos KGH kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av: - Administrera tulldeklarationer och tolka regelverket. - Klassificera varor. - Ansvara för dialogen med kunder, tullverket och andra myndigheter. Tjänsten passar dig som trivs med att jobba i team men som också har en god förmåga att arbeta självständigt. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är 7-20. Din profil Vi söker dig som har avslutad gymnasial utbildning och det är meriterande om du har en högskoleutbildning inom logistik. Vi tror att du har goda kunskaper inom Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system. Som person tror vi att du är nyfiken, serviceminded och lösningsorienterad. Du som söker denna tjänst ska ha goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du som söker denna tjänst har möjlighet att komma till en arbetsplats med trevliga arbetskamrater och där de erbjuder intern upplärning och goda möjligheter att utvecklas. Som anställd hos KGH blir du en del i ett internationellt företag som erbjuder ett stimulerande arbete med positivt arbetsklimat och konkurrenskraftiga arbetsvillkor. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd hos oss på Studentwork och arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om oss Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och utexaminerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet. Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning/marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.
Företag: Studentwork Sweden AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker nu två tulladministratörer till KGH Customs Service jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker nu två tulladministratörer till KGH Customs Service
Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan
OM UPPDRAGET För våra kunders räkning söker vi nu sjuksköterskor till stroke- och neurologavdelningar i Trollhättan för uppdrag i sommar. Välj själv hur mkt du vill arbeta! Allt tillgänglighet är av intresse! DINA ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på stroke- alternativt neurologavdelningar. DIN PROFIL Legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du har arbetat inom strokesjukvård/neurologi tidigare. Meriterande med kunskap inom journalsystemet Melior. Dock inget krav! OM OSS Centric Care har bemannat hälso-och sjukvården sedan år 2000 och är ett av Skandinaviens ledande bemanningsföretag med kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Oslo. Vi erbjuder tillfällig och fast bemanning till privat och offentlig hälso- och sjukvård samt inom socialt arbete. Som konsult hos oss erbjuds du några av marknadens bästa lönevillkor, varierande uppdrag, en egen dedikerad kontaktperson samt ett unikt friskvårdsbidrag på upp till 4000kr per kalenderår. Med ett stort antal ramavtal över hela Sverige och Norge kan vi garantera våra anställda uppdrag året om. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega, Bemanningsföretagen. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet, Kommunal, Unionen och Akademikerförbundet. Tillsammans med tjänstepensionsavtal och försäkringsskydd innebär detta en trygghet för dig som medarbetare. Nyfiken på att veta mer om oss? Kontakta oss redan idag. Välkommen! Mer informasjon
Företag: Centric Care AB
Ort: Trollhättan
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska till strokeavdelning i Trollhättan
Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg
Som redovisningskonsult vid r2 Redovisning AB arbetar du brett med redovisningsfrågor. Du tar självständigt ansvar för att skapa värde för våra befintliga kunder. Arbetet sker mestadels vid kontoret i centrala Göteborg, bitvis hos kund. Du välkomnas till ett företag med bra stämning och ett öppet klimat där alla hjälps åt. Företaget har höga ambitioner och har som mål att växa och bli större. Välkommen med din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval! Arbetsuppgifter Som redovisningskonsult kommer du arbeta med redovisning för både större och mindre företag. Du kommer bland annat sköta månadsbokslut, skatter, löner och upprätta årsredovisningar samt inkomstdeklarationer. Tjänsten innebär en löpande kontakt med kunder gällande specifika uppdrag och utföra konsultationer. Problemlösning kommer vara en central del i arbetet. Flertalet av de tjänster du kommer att utföra sker digitalt med kunderna. Utbildning / erfarenhet Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi / redovisning, cirka tre års arbetslivserfarenhet från en roll inom redovisning samt självständigt arbete med bokslut, årsredovisningar och skatt. Du har lätt att utrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Det är starkt meriterande om du sedan tidigare arbetat i en bred redovisningsroll på en redovisningsbyrå. Personlighet Du tar ansvar för din uppgift och strukturerar ditt arbete väl. Du driver dina processer självständigt och agerar lyhört och engagerat. Du trivs i samarbete med andra såväl kund som intern personal, därtill med ett flexibelt förhållningssätt. Om företaget Våra konsulter är experter och kan erbjuda en fullständig service inom allt från löpande redovisning till kvalificerade skattefrågor. Med flerårig erfarenhet och en bred kundkrets är vi trygga i vårt arbetssätt och våra rutiner. Flertalet tjänster vi erbjuder kunder sker digitalt. Vi etablerade verksamheten i Göteborg 1991 och finns sedan 2001 även i Östersund. Vårt kontor är beläget i centrala Göteborg där vi idag är 14 medarbetare som jobbar med redovisning och revision. Vi är ett personligt kontor med hög kompetens, trivsam atmosfär och med högt i tak. Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens som redovisningskonsult. Läs mer på www.a2revision.se. Vi är medlemmar i SRF (Sveriges Redovisningskonsulters Förbund).
Företag: Poolia Göteborg AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningskonsult till r2 Redovisning i Göteborg
Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan
Stadsdelsförvaltningen Västra Göteborg omfattar Södra Skärgården, Tynnered och Älvsborg och är en kustnära stadsdel med ca 52 000 invånare. Stadsdelens främsta uppdrag är att erbjuda invånarna tjänster och service inom bl a förskola, skola, kultur, fritid, individ- och familjeomsorg samt omsorg för äldre och funktionshindrade. Förvaltningen har ca 3500 anställda. Vi arbetar utifrån synsättet att mångfald och jämn könsfördelning ökar kvaliteten på de tjänster som SDF Västra Göteborg erbjuder. ARBETSUPPGIFTER Om dig: Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare med behörighet att undervisa i år 1-3 och gärna 1-6. Du är stabil, trygg och har självinsikt. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och visar ett engagerat ledarskap i klassrummet. Du tycker om att samarbeta med andra människor och är duktig på att skapa goda relationer till elever, kollegor och föräldrar. Din planering av arbetet är strukturerad och effektiv. Du har god förmåga att leda och organisera ditt arbete, så att en trygg lärmiljö grundad på ömsesidig respekt och samarbete skapas. Du kan bedöma och anpassa din undervisning utifrån effekten av olika strategier. Göra eleven delaktig i planeringen så att elevens förmåga att lära utvecklas. Har du jobbat med barn med hörselnedsättning är det meriterande samt om du är behörig i engelska. Du jobbar situations- anpassat med ett lågaffektivt bemötande. Om oss: Kalvhagskolan är idag en F-5 skola med 130 elever. Inom två år står vår nybyggda skola klar och under tiden är du med och skapar nya lärmiljöer. Vi blir en F-9 skola med över 300 elever. Skolans läge på en skärgårdsö nära Göteborg, gör att vi har en fantastisk omgivning och vi utvecklar ständigt utomhuspedagogik. Trygghet, arbetsglädje och kunskap är ledord för skolan. Vi jobbar med att på ett strukturerat sätt ständigt förbättra vår verksamhet. Den pedagogiska personalen har hög kompetens och jobbar i lärarlag. Vi utvecklar inkluderande arbetssätt, som kooperativt lärande. Att arbeta som lärare på Kalvhagskolan innebär att ta stort ansvar för kvalitén för våra elever och för verksamheten. I årskurs 2 kommer ni vara två lärare som jobbar i nära samarbete med varandra. Det finns också en elevassistent knuten till klassen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med behörighet och legitimation för arbete som lärare i grundskolans åk 1â3. Vi ser motivation och personliga egenskaper som lika viktiga faktorer som erfarenhet, vilket innebär att vi även välkomnar nyexaminerade lärare att söka sig till oss. Rekryteringsarbetet kan påbörjas innan sista ansökningsdag så tveka inte på att söka redan idag! Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Vi i Västra Göteborg vill att alla våra medarbetare ska vara delaktiga i att skapa arbetsplatser som genomsyras av respekt, jämställdhet, medinflytande, arbetsglädje och utveckling. I Västra Göteborg arbetar vi för att arbetsmiljön ska vara god och hälsofrämjande. Som anställd erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag samt reseförmån i form av subventionerat Västtrafikkort och cykelförmån. Även arbetskläder och pedagogisk lunch ingår i tjänsten. Med hänvisning till Lag SFS 2000:873 måste den som erbjuds tjänsten uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan upprättas. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Göteborg
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Klasslärare åk 2 sökes till Kalvhagskolan
Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster. Är du en serviceinriktad och social person som ger det lilla extra, som ser lösningar på problem? Många av våra kunder söker just nu kundtjänstmedarbetare. Om du brinner för att ge den bästa tänkbara servicen kan du vara rätt person. Genom att söka till oss får du möjlighet att bli erbjuden mängder av spännande uppdrag som bidrar till din personliga utveckling. Låter det intressant? Läs vidare och ansök redan idag, intervjuer sker löpande! Vad innebär rollen som kundtjänstmedarbetare? Jobbet som kundtjänstmedarbetare innebär först och främst att ge service i världsklass. Du är positiv och är en duktig nätverkare som drivs av att hitta lösningar åt kunden. Vi jobbar med många välkända företag i Göteborg och får in roliga uppdrag varje dag, därför vill vi komma i kontakt med dig snabbt för att hitta rätt matchning mellan dig och din framtida arbetsplats. Denna annons gäller inte någon specifik tjänst, det viktigaste är att du vill jobba med just service - oavsett bransch. Hittar vi en matchning ringer vi upp dig direkt och berättar mer om tjänsten vi tror skulle passa dig! Vilka är de vanligaste arbetsuppgifterna? * Kontakt med kunder och distributörer via telefon och e-post * Hantering av supportärenden * Hantering av förfrågningar och reklamationer. * Orderhandläggning. * Du är företagets ansikte utåt och ger kunderna bästa möjliga service Arbetstider: Tjänsterna är på heltid, oftast dagtid och kan vara både korta och långsiktiga beroende på vad som passar dig. Plats: Göteborg med omnejd. Start: Du behöver i de flesta fall kunna starta med kort varsel eller med max en månads uppsägningstid Vår konsult berättar: "Manpower ger ett seriöst och professionellt intryck. Informationen man får som konsult är lätt att ta till sig och bra förklarat både av personal och på hemsidan. Man får raka, ärliga svar på sina frågor och upplever att man alltid får det stöd man behöver." - Elin Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som verkligen brinner för att ge bästa tänkbara service och som är duktig på att bygga relationer. Du trivs med att ha mycket att göra och söker nu efter nya möjligheter att utvecklas! * För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare är du social, noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. * Du beskriver dig själv som serviceminded och strävar alltid efter att ge service i världsklass. * Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och om du har lätt för att sätta dig in i nya system. * Trivs att använda telefonen som ditt främsta arbetsredskap Hur söker jag tjänsten? Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? 1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar 2 Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00 3 Vid andra frågor får du gärna maila mig på Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: ManpowerAB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Roliga kundtjänstarbeten i Göteborg!
KU-Leader
Company description: MVV was founded in 1990 as a software company with focus on balancing manufacturing processes. We also have a fast growing consulting company with approximately 60 employees and a broad experience in both product and production development. Primarily, MVV:s customers are in the areas of automotive, oil/gas and robotics/automation. To suit the role as a consultant at MVV, we believe that you are positive, driven and outgoing. Since almost all of our assignments are on site it is important to be humble and able to listen to the customerâs needs. You are also independent and solution-oriented. Position description: Group Design Leader Trim Covers Research and Development creates and develops the next generation outstanding luxury cars. Seats is part of the Interior department and develops the Seats with responsibility for the complete design process from concept development to industrialization. In PSS130, Seats, we are divided in four groups; Front Seats, Rear Seats, Seat Trim & Program Execution. All together we are today about 60 persons, TVA and consultants. At Trim Covers we are responsible for delivering seat trim covers in textile and leather. We lead the development of a complete set of trim to fulfill the customer expectation of the famous designed Scandinavian look. We are now searching for a GDL Trim covers with the ambition to grow within the organization. Main responsibilities: - Work in close cooperation with suppliers to develop system/component solutions (time, technology, cost). - Quality assure the assignment through a cross functional team and deliver according to agreed time plan. - Documenting the assignment by updating and releasing documentation for systems and components - Hands-on work with seats for fault tracing and system understanding, and development testing. - Report the assignment status and decisions to SPL and Line management. - Safeguard quality and feasibility during development process Required qualifications: - M.Sc./B.Sc university degree or equivalent experience in design or textile production - Genuine interest in design and textile/leather materials - Experience of managing projects - Fluent in English (spoken and written) - Driverâs license (B). - Lectra (Design Concept), Catia CAD - Interests in sewing and pattern making Skills and required experience: To succeed as a consultant at MVV International, your personal qualities are very important. We believe you are a good teamplayer who easily blends into a group. Furthermore, you are result-oriented, good at deliver on time and you enjoy a high work rate. MVV offers good opportunities to develop your skills by introducing you to challenging assignments,. We are proud to say that MVV by many people, is considered to be synonymous with security, career development, solidarity and loyalty. How to apply: Are you looking for an exciting job with challenging and stimulating tasks? Do not hesitate to apply for this job today. Apply for this job by register your complete CV at www.mvvinternational.se For questions or further information, please contact Daniel Hermansson by email daniel.hermansson@mvv.se or by phone 0708-526079
Företag: MVV International AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga KU-Leader jobb, KU-Leader Göteborg, KU-Leader MVV International AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: KU-Leader
Verksamhetschef, anestesikliniken
Södra Älvsborgs Sjukhus, SÄS, är en av fyra sjukhusgrupper i Västra Götalandsregionen. SÄS är ett komplett akutsjukhus och bedriver länssjukvård inom, de för länssjukhus, vanligaste förekommande specialiteter. SÄS ansvarar även för barn- och ungdomsmedicinska och psykiatriska öppenvårds-mottagningar i kommunerna i Sjuhärad. Vi är ett hälsofrämjande sjukhus med fokus på vård, behandling och arbetssätt som sätter patienternas behov i första rummet. Vi utvecklar våra verksamheter genom processtänkande och ett tvärprofessionellt samarbete. Webbplats www.vgregion.se/sas Facebook www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr Verksamhetsbeskrivning Inom anestesiklinikens verksamhet bedrivs akut och planerad operationssjukvård, intensivvård, endoskopi samt smärtbehandling. Kliniken är organiserad i en intensivvårdsavdelning (IVA), operationsavdelningar, postoperativa avdelningar, endoskopienheter och ett smärtteam. Vi är lokaliserade på både Södra Älvsborgs Sjukhus Borås och Skene. Kliniken har cirka 320 medarbetare inom professionerna läkare, sjuksköterskor och undersköterskor samt sekreterare som arbetar tillsammans i team för att kunna tillgodose våra patienters behov. Ledningsgruppen består av verksamhetschef, utvecklingscontroller, produktionsledare, läkarchef och sju vårdenhetschefer. Om uppdraget Som verksamhetschef har du ett övergripande ansvar för anestesiklinikens medarbetare, arbetsmiljö, produktion och budget. Det innebär att du tillsammans med första linjens chefer ska leda, utveckla och följa upp verksamheten utifrån klinikens strategiska aktiviteter och mål. Produktionsledaren och utvecklingscontrollern är klinikledningens stöd i dessa uppgifter. Alla verksamheter på SÄS följer upp resultat inklusive medicinsk kvalitet regelbundet, och det är verksamhetschefens ansvar att anestesiklinikens enheter arbetar i samma riktning. Du rapporterar till biträdande sjukhusdirektör och är en viktig medspelare i sjukhusledningen på SÄS. I uppdraget ingår också att etablera och bibehålla viktiga samarbeten inom organisationen och i regionen. Kvalifikationer Du som söker tjänsten har en kvalificerad universitets- eller högskoleexamen. Bred erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård är en förutsättning. Specialistkompetens inom anestesi är meriterande. Du har stor erfarenhet inom chefs- och ledarkskap. Goda ledaregenskaper värderas högt. Som chef uppfyller du Västra Götalandsregionens chefskriterier som är mål- och resultatorienterat, kommunikativt, utvecklingsorienterat och värdegrundsbaserat chefskap. Du har även erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete samt god förståelse för forskning och utbildning. Du tycker om att påverka, ta ansvar, vara målinriktad och ha förmåga att utveckla vår ledningsgrupp. Du ser till helheten, kan fatta beslut, genomföra förändringar och kan omsätta mål till handlingsplaner. Du är resultatinriktad och har god förmåga att kommunicera och verka för ett gott samarbete både inom verksamheten och med andra verksamheter. Övrigt Efter att ansökningstiden har gått ut kommer vi gå igenom alla ansökningar och kalla intressanta kandidater på intervjuer. Intervjuer planeras att genomföras under vecka 28 och 29. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig ett arbete i en utvecklingsinriktad organisation där dina idéer och din erfarenhet tas tillvara och blir viktiga för det fortsatta utvecklingsarbetet. Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. I din roll som chef har du möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling via något av västra Götalandsregionens värdeskapande chefsprogram. Du erbjuds även chefsutveckling som utvecklas och kvalitetssäkras av VGR akademi. För oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats och vi värnar om våra medarbetares hälsa. Därför erbjuder vi dig förmåner och hälsofrämjande friskvårdaktiviteter. Läs mer om våra förmåner: https://sas.vgregion.se/jobba-hos-oss/formaner-for-dig-som-medarbetare/ Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Södra Älvsborgs Sjukhus, anestesikliniken
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Verksamhetschef, anestesikliniken jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Verksamhetschef, anestesikliniken
Söka jobb tips