Brightby söker ekonomiassistent_kontorsassistent jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Brightby söker ekonomiassistent_kontorsassistent. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Brightby söker ekonomiassistent_kontorsassistent. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Förman till OSA verksamhet- Skövde
- Stödpedagog/stödassistent- Dals-Ed
- PHP-utvecklare- Göteborg
- Fältservicetekniker Server/Nätverk- Göteborg
- Fältservicetekniker - Borås- Borås
- Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb- Göteborg
- Containertruckförare sökes!- Göteborg
- Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS- Göteborg
- Barnskötare 50% på Seatons allés förskola- Lerum
- Butikssäljare till Swedol i Skövde- Skövde
Mer beskrivning
Förman till OSA verksamhetSkövde är en framtidsstad med livskvalitet och drivkraft som får spännande saker att hända. Vi har en ledande position i Skaraborg och är på god väg att nå målet att bli 60 000 invånare. Med ett expansivt näringsliv, goda utbildningsmöjligheter och närhet till natur och kultur finns goda förutsättningar för en hög livskvalitet. Skövde kommun är inne i en spännande utvecklingsfas och som anställd hos oss får du en fantastisk möjlighet att påverka Skövdes framtid. Sektor service ansvarar för måltidsverksamhet, lokalvård och fastighetsskötsel, skötsel av gator, parker och skog, anläggningsarbeten, ledningsnätsarbeten, reparations- och verkstadsarbeten för kommunens maskiner och fordon och drift Skövde flygplats och vissa andra externt efterfrågade tjänster. Vidare ansvarar sektorn för att försörja kommunens verksamheter med lokaler och förvalta de fastigheter där kommunal verksamhet bedrivs för att vara beställarfunktion vid uppdragsgivna entreprenader och för att utveckla och förvalta de taxefinansierade verksamheterna VA (vatten och avlopp) samt eget ägt fibernät. ARBETSUPPGIFTER Ditt arbete kommer bestå av att planera dagens uppgifter utefter bestämda rutter och scheman över vart det ska röjas olika tider på året. Du kommer att vara med gruppen ute och arbeta, men också ha mycket kontakt med övriga på arbetsavdelningen. Du kommer ha ett tight samarbete med gruppchef på parkenheten samt kontakt med övriga gruppchefer på arbetsavdelningen som efterfrågar naturlagets resurser och en del entreprenörer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig inom skog och-eller parkområdet, med erfarenhet av praktiskt arbete. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete med motorsåg. Tidigare erfarenhet från ledarskap är ett krav, gärna för personer med speciella behov. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med människor, vi sätter stort värde på att du har förmågan att se varje enskild individ och dess behov i arbetet. En förutsättning för att klara av arbetet är god social och pedagogisk kompetens, lyhördhet och coachande ledaregenskaper. Innehav av minst B-körkort är ett krav och innehav av E-körkort är meriterande. Vid tillsättningen av befattningen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Skövde Kommun arbetar aktivt för att utveckla jämställda och jämlika verksamheter riktade till kvinnor och män, pojkar och flickor oavsett bakgrund och tillhörighet samt arbetsplatser fria från diskriminerande strukturer. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Skövde kommun, Arbetsavdelningen
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förman till OSA verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förman till OSA verksamhet
Stödpedagog/stödassistent
Dals-Eds kommun belägen i det natursköna Dalsland, "Ett Sverige i miniatyr", har cirka 4800 invånare, varav 3000 i tätorten Ed. Vi vill vara en attraktiv arbetsgivare som syns i omvärlden och erbjuder utveckling av såväl individ som organisation. Vi värdesätter tillit, trygghet och omtanke. Vår förmåga att skapa trivsel och vara en flexibel organisation avgör hur vi kommer att lyckas i framtiden. Vi erbjuder en väl fungerande service med bra kommunikationer till exempelvis Oslo och Göteborg. För mer information om kommunen, gå in på www.dalsed.se. Dals-Eds kommun söker en ny medarbetare till Timmertjärnsvägens servicebostad för personer med insatser inom LSS och SoL. I tjänsten ingår att stödja kunderna med allt som rör dennes omsorg och fritid. På ett pedagogiskt sätt skall du bidra till att göra samhället och vardagen till mer lättförståelig och ge kunderna förutsättningar för att kunna leva som andra. Du blir en del i ett team med fyra kollegor, där din kompetens kommer vara värdefull i det fortsatta utvecklingsarbetet på boendet. Verksamheten arbetar enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Vi ska främja jämlikhet i levnadsvillkor och full delaktighet i samhällslivet för de personer lagen omfattar. ARBETSUPPGIFTER: Som stödpedagog/stödassistent arbetar du med kunderna i deras egna hem och utför ett individanpassat vardagsstöd utefter den enskildes behov. Du behöver ha goda samarbetsegenskaper eftersom du tillsammans med dina arbetskamrater är med och utvecklar verksamheten mot våra verksamhetsmål. Kontinuerlig dokumentation och upprättande av genomförandeplaner för personernas insatser ingår i arbetet. Vi samverkar och samarbetar ständigt med övriga kommunala verksamheter och ibland även myndigheter KVALIFIKATIONER: Vi söker dig som är utbildad stödpedagog eller stödassistent alternativt har annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner lämplig. Det är meriterande utbildning inom området psykiatri. Du har erfarenhet från arbete med personer inom LSS med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, missbruk, utanförskap och/eller erfarenhet av arbete med personer inom psykiatrin. Vidare har du goda kunskaper och förståelse för olika diagnoser och inlärningsmetodik för personer med neuropsykiatriskt funktionshinder samt erfarenhet av att arbeta med tydliggörande pedagogik och motiverande/coachande samtalsteknik. Du tycker om och kan arbeta strukturerat efter gemensamma rutiner. Dina personliga egenskaper är av stor vikt - du behöver vara flexibel, ha god samarbetsförmåga, vara förändringsbenägen och ha en positiv attityd till arbetet och verksamheten. B-körkort är ytterligare ett krav. ANSTÄLLNINGSVILLKOR: - Visstidsanställning t.o.m. 2019-02-28 - Tillträde 2018-09-03 eller enligt överenskommelse - Sysselsättningsgrad 60-75% (schemaöversyn pågår) - Arbetet förlagt till dag, kväll, helg samt natt. Ensamarbete förekommer. UPPLYSNINGAR: Enhetschef, Maria Reuter, maria.reuter@dalsed.se tel. 0534-190 89 Fackliga företrädare nås via kommunens växel 0534-19000 ANSÖKAN: För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan tillsammans med meritförteckning och betygskopior digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Du ansöker via länken *Ansök Här* senast 2018-07-02. Vi tillämpar löpande urval i denna rekrytering. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Dals-Eds Kommun
Ort: Dals-Ed
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Stödpedagog/stödassistent jobb, Stödpedagog/stödassistent Dals-Ed, Stödpedagog/stödassistent Dals-Eds Kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Stödpedagog/stödassistent
PHP-utvecklare
Vill du vara med och skapa webbaserade lösningar som förenklar och effektiviserar arbetet för våra tusentals konsulter? Vill du vara med och transformera komplexa datastrukturer till lättöverskådliga användargränssnitt? Då är nog detta rätt roll för dig. Vi behöver nu rekrytera ytterligare en PHP-utvecklare som vill vara med och stärka upp vår interna IT-avdelning. Din vardag Du kommer att arbeta i projekt med vidare- och nyutveckling av alla våra PHP-baserade system. Allt från webbshopen och de avancerade funktionerna i vår egenutvecklade kundportal till vår publika Magentosajt, samt en mängd interna webbapplikationer. Vi arbetar också med att förbättra våra konsulters personliga webbsidor med tillhörande e-handel, som är en tjänst vi tillhandahåller. Utöver detta består det dagliga arbetet av att säkerställa att alla system rullar på med hög tillgänglighet och säkerhet. Du kommer också få vara med och ta fram nya teknikval framåt. Det nordiska huvudkontoret, som du kommer vara del av, är beläget i Mölndal. Erfarenheter och krav För att passa in i denna roll ser vi att du har erfarenhet av PHP-utveckling sedan tidigare där du kan arbeta i team. Du kommer jobba med 4 kollegor som rör sig inom olika delar av stacken. Vi ser att du har erfarenhet av att jobba genom hela stacken, från MySQL databaser upp till JavaScript-utveckling. Vi ser att du är en person som drivs av att utveckla dig själv och dina kollegor och vill testa nya funktioner som kan skapa en bättre upplevelse för våra användare. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och därför ser vi det som meriterande om du har en utbildning med dig i bagaget. För oss är det viktigare att du älskar PHP och alla dess fördelar. Om oss Mary Kay introducerades i Norden 1992 av Ann och Bo Wallblom. Verksamheten ägs och drivs av familjen Wallbloms helägda bolag Lesley Cosmetics AB. År 1997 lanserades Mary Kay i Finland. Det nordiska huvudkontoret med tillhörande distribution är beläget i Mölndal, strax söder om Göteborg. Vi sitter i fina lokaler i Sisjön och erbjuder kollektivavtal, flextid och friskvårdsbidrag. Vi gillar att göra kul saker tillsammans och tror också på en sund balans mellan jobb och fritid. Lesley Cosmetics AB är exklusiv, auktoriserad distributör för Mary Kay Inc. - ett av världens ledande hudvårds- och kosmetikföretag med globalt huvudkontor i Dallas, TX.
Företag: Wise IT AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga PHP-utvecklare jobb, PHP-utvecklare Göteborg, PHP-utvecklare Wise IT AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: PHP-utvecklare
Fältservicetekniker Server/Nätverk
InfoCare - What we offer We are providing brand independent IT hardware Management and Staffing Consulting Services in the Nordics with focus to make technology work. Through InfoCare LifeCycle Services we provide a long sustainable life of your IT hardware from deployment to recycling and high-quality services that gives you time to focus on your Core Business. We know technology, but everything we do is about people In a world of increasing digitalization and continuously changing technology, we have been industry leaders since 1986. We have the experience in working in evolving technology areas where we grow and scale together with our Customers new needs. We use this expertise to build the foundation for amazing customer experiences today and in the future. InfoCare - We Make Technology Work! VI PÅ INFOCARE SÖKER JUST NU FÄLTSERVICETEKNIKER MED ETT PAR ÅRS ERFARENHET TILL VÅRT GÖTEBORGSKONTOR! Tycker du om attskruva i PC/Retail samt server/nätverk Är du händig, serviceinriktad och kan jobba självständigt? Vill du ha ett meriterande jobb med bra utvecklingsmöjligheter? LÄS I SÅ FALL VIDARE! OM TJÄNSTEN Som fältservicetekniker hos InfoCare Service AB blir du tillsvidareanställd med inledande provanställning. Du kommer hjälpa våra kunder i Göteborg med omnejd. Ditt mål är att alltid ge det lilla extra så kunderna blir nöjda med servicen. Denna tjänsten är inriktad på Servrar och nätverk, vilket innebär att det är ett krav att du har erfarenhet inom hårdvarufelsökning inom just Servrar och nätverk. FÖR ATT TRIVAS SOM FÄLTSERVICETEKNIKER BEHÖVER DU * Ha ett riktigt stort tekniskt intresse * Vara genuint intresserad av att lösa problem * Trivas med att arbeta på olika platser från dag till dag SOM FÄLTTEKNIKER BÖR DU HA * Viljan att lösa kundernas tekniska problem stort som smått * Erfarenhet av praktiskt arbete med hårdvara, såsom att byta ut hårddiskar och andra delar * Gymnasieutbildning eller motsvarande * Mycket goda språkkunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska * Goda kunskaper i Microsoft Windows och Office FÖR TJÄNSTEN SOM FÄLTTEKNIKER KRÄVS * B-körkort (manuell växel) är ett krav * Ett registerutdrag från brottsregistret som måste vara prickfritt TJÄNSTEN STARTAR SÅ SNART VI HAR HITTAT RÄTT MEDARBETARE, MED HÄNSYN TILL EVENTUELL UPPSÄGNINGSTID. InfoCares mål är att hitta rätt medarbetare med matchande kompetens och profil till fältverksamheten som vill bidra till företagets utveckling. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fältservicetekniker Server/Nätverk jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältservicetekniker Server/Nätverk
Fältservicetekniker - Borås
InfoCare är störst i Norden på support inom IT-infrastruktur och därmed en stor leverantör av konsulter och service till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget. VI PÅ INFOCARE SÖKER JUST NU FÄLTSERVICETEKNIKER MED NÅGRA ÅRS ERFARENHET TILL VÅRT BORÅSKONTOR! Tycker du om attskruva i PC och Retailkassor m.m.? Är du händig, serviceinriktad och kan jobba självständigt? Vill du ha ett meriterande jobb med bra utvecklingsmöjligheter? LÄS I SÅ FALL VIDARE! OM TJÄNSTEN Som fältservicetekniker hos InfoCare Service AB blir du tillsvidareanställd med inledande provanställning. Du kommer hjälpa våra kunder i Borås med omnejd. Ditt mål är att alltid ge det lilla extra så kunderna blir nöjda med servicen. FÖR ATT TRIVAS SOM FÄLTSERVICETEKNIKER BEHÖVER DU * Har ett riktigt stort tekniskt intresse * Vara genuint intresserad av att lösa problem * Trivas med att arbeta på olika platser från dag till dag SOM FÄLTTEKNIKER BÖR DU HA * Viljan att lösa kundernas tekniska problem stort som smått * Erfarenhet av praktiskt arbete med hårdvara, såsom att byta ut hårddiskar och andra delar * Gymnasieutbildning eller motsvarande * Mycket goda språkkunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska * Goda kunskaper i Microsoft Windows och Office FÖR TJÄNSTEN SOM FÄLTTEKNIKER KRÄVS * B-körkort (manuell växel) är ett krav * Ett registerutdrag från brottsregistret som måste vara prickfritt TJÄNSTEN STARTAR SÅ SNART VI HAR HITTAT RÄTT MEDARBETARE, MED HÄNSYN TILL EVENTUELL UPPSÄGNINGSTID. InfoCares mål är att hitta rätt medarbetare med matchande kompetens och profil till fältverksamheten som vill bidra till företagets utveckling. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Mer informasjon
Företag: InfoCare Service AB
Ort: Borås
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Fältservicetekniker - Borås jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fältservicetekniker - Borås
Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb
Är du en positiv och lekfull person som gärna vill vara med att bidra till deras utveckling? Vi söker nu fler blivande vikarier. Du behöver inte vara behörig förskolelärare. Våra vikarier besitter olika kvalitéer och erfarenheter som kan bidra på olika sätt och det viktigaste är ditt engagemang och att du är positiv. Om uppdraget: Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Dina arbetsuppgifter: Som förskolevikarie ersätter du förskolans ordinarie personal vid frånvaro. Du ska tillsammans med ordinarie personal i vissa fall planera men främst bedriva den pedagogiska verksamheten och utföra tillhörande sedvanliga arbetsuppgifter. Dina kvalifikationer: Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Du är en tydlig ledare och en bra förebild. Du har tidigare erfarenheter av arbete med barn, exempelvis som läxhjälpare, idrottstränare, lägerledare eller liknande. Är du utbildad lärare, på väg att bli det eller har tidigare erfarenheter av undervisning är det meriterande. Vad vi erbjuder dig: Det är du som väljer hur mycket du vill jobba samt vilka dagar. Då vi tillhandahåller personal från förskola till gymnasium, har din egna profil där du kan välja vilka årskurser samt ämnen som du vill vikariera inom. Vi ser till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Om ansökan: Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar även emot ansökningar via mail, vikarie@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450. Våra tjänster finner du på följande www.bemannia.se/lediga-jobb/ Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar. Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt! www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Företag: Bemannia Kontor
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förskolevikarie sökes för flexibelt extrajobb
Containertruckförare sökes!
Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Dina arbetsuppgifter Vi söker just nu en containertruckförare för uppdrag hos en av våra spännande kunder i Göteborg. Start för uppdraget är omgående och arbetstiden är dagtid. Arbetsuppgifterna består utav att köra containertruck på terminalen. Uppdraget pågår i första hand under sommaren, med stor chans till förlängning. Din profil Du som söker tjänsten har truckkort C3A samt tidigare erfarenhet av att köra containertruck. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och nogrann samt har en lösningsorienterad attityd. Vi tror även att du är initiativtagande och inte rädd för att hugga i där det behövs. Du har hög arbetsmoral, trivs med att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du alltid sätter kvalité i första hand. Vi lägger stor vikt på personlighet och viktigast av allt är att du har rätt inställning och attityd! Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Aditro Logistics Staffing AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Containertruckförare sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Containertruckförare sökes!
Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS
Din vardag Vi letar just nu efter en utvecklare som vill vara med och ta fram webblösningar i vår alldeles egna produkt Dynamix CMS. Du kommer att jobba nära kund och är du en driven problemlösare är det en klar fördel. Vi är ett ganska litet team med bred kompetens genom hela webbstacken och vill nu förstärka teamet med en junior profil med stark vilja att utvecklas. Vi har rum för både front-end-, back-end-, och full stack-utvecklare, och du kommer att få möjlighet att delta i alla delar om du vill. Läs mer och ansök Du kommer att vara en del av vårt team och kommer i olika konstellationer utveckla webblösningar såsom webbplatser, intranät, e-handelslösningar och andra kundanpassade funktioner. Vi bygger alla våra projekt i det egenutvecklade publiceringsverktyg Dynamix CMS som även är en kraftfull utvecklingsplattform. Kunderna kan sedan själva hantera största delen av innehållet och funktionaliteten i den färdiga webblösningen. De webblösningar du kommer att jobba med är oftast skräddarsydda helt enligt kundernas önskemål kombinerat med vår expertis om hur man bygger robust och användarvänligt. Beroende på dina önskemål och kunskaper kan du vara med allt från kravställning till analys, koncept och implementation. Till din hjälp kommer du ha seniora utvecklare som har varit med sedan starten och som givetvis kan produkten utan och innan. Vi ser gärna att du på sikt är med och utvecklar själva plattformen. Du kommer få ganska fria tyglar att sätta dig in det du vill och hitta din nisch. Gemensamt för oss alla är att vi jobbar nära kunderna och för oss är det självklart att vi alla hjälps åt med support och frågor. Vi arbetar nästan enbart inom Microsoft-stacken på backendsidan och Frontend är det mer blandad miljö. Vi försöker hela tiden se framåt och vara lyhörda för nya tekniker. För oss är det viktigt att tekniken vi väljer också genererar nytta för oss och våra kunder och väljer teknik med omsorg. Vårt system och våra lösningar som vi är mycket stolta över har ett gott rykte och är uppskattat av våra kunder för att vara lättanvänt, flexibelt och kraftfullt. Lösningarna bygger på .NET-plattformen och utvecklingen sker i Visual Studio och andra lämpliga utvecklingsverktyg. Erfarenheter och krav Vi ser gärna att du har ett genuint intresse av att ta till dig nya kunskaper kring webbutveckling. Har du tidigare jobbat med något projekt du är extra stolt över kikar vi gärna på detta för att få en bild av hur du arbetar och tänker. Vi har inga direkta krav på utbildning utan för oss är det mycket viktigare att du kan webbutveckling, kan ta till dig nya områden och är strukturerad och kvalitetsmedveten. Har du en utbildning är det självklart meriterande, likaså erfarenhet från andra CMS-verktyg. Du ska gärna ha arbetat i .NET-stacken sedan tidigare och gärna med frontend-tekniker. Om Initiva Initiva är en teknisk webbyrå och ett mjukvaruföretag med dubbla styrkor: Vi tar fram webblösningar för kunder som vill ha skräddarsydda lösningar och stor flexibilitet.Vi utvecklar och säljer mjukvaran Dynamix CMS som är ett publiceringsverktyg och en webbutvecklingsplattform. Initiva grundades 1999 och har sedan dess levererat lösningar på Dynamix CMS till mer än 200 kunder. Vi jobbar alltid i nära samarbete med våra kunder och vi är aldrig nöjda förrän vi levererat en kvalité som vi kan vara stolta över.
Företag: Wise IT AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Junior Webbutvecklare med passion för problemlösning och CMS
Barnskötare 50% på Seatons allés förskola
Aspenäsenheten skapar mindre grupper för barnen under större delen av dagen. Tillsammans skapar vi en god arbetsmiljö för barn och vuxna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som önskar jobba 50% i förskola. Arbetstiden är 14.00-18.00 måndag-fredag. Du dukar för mellanmål ute på avdelningen och stödjer pedagogerna i deras pedagogiska arbete samt har ansvar för att skapa en god verksamhet under eftermiddagen för barnen. Arbetet innebär ansvar för avdelningens tvätt, viss materialvård etc. Möjlighet att vikariera fler timmar i barngrupp finns. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som gärna vill arbeta i förskola. Du är ansvarsfull och du har lätt för att samarbeta med barn, vårdnadshavare och kollegor. Du är stabil och du har ett gott bemötande. ÖVRIGT Lerums kommuns vision â att bli Sveriges ledande miljökommun år 2025 och dess ledord hållbarhet, kreativitet och inflytande genomsyrar kommunens arbete. Inom kommunens verksamheter arbetar cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 41 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Kommunens medarbetare ska ha en god arbetsmiljö som främjar möjligheter att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Lerums kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via denna länk, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Lerums kommun, Aspenäs
Ort: Lerum
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare 50% på Seatons allés förskola jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare 50% på Seatons allés förskola
Butikssäljare till Swedol i Skövde
Swedol är den professionella användarens multispecialist. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol är en del av Swedolkoncernen. Vi har webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige, Norge, Finland och Estland under varumärkena Swedol, Grolls, Univern och Nima. Kunderna finns huvudsakligen inom områdena Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Sammantaget omsatte bolagen i Swedolkoncernen cirka 3 miljarder kronor år 2017 och har cirka 900 anställda. Swedols B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholms Mid Cap-lista. Nu behöver vi förstärka teamet i Skövde med en butikssäljare som drivs av försäljning och service! Om tjänsten Dina arbetsuppgifter består av att tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Våra kunder har höga förväntningar på teamet i butiken och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. För att lyckas med ditt arbete får du relevanta arbetsverktyg och vägledning av både butikschef och kollegor som stöd. I butiken har vi produktområdena Yrkeskläder, Personligt skydd, Verktyg, Jord- och skogsbruk, Hydraulik, Lyft och last, Fordonsbelysning. Vi söker dig som Viktigast är att du brinner för och har erfarenhet av service och försäljning B2B. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad och kommunikativ. Du bör ha tidigare erfarenhet av och kunskap inom våra produktområden men framför allt ett intresse för våra produkter och vår verksamhet. Har du god kunskap om och erfarenhet från att ha arbetat med hydraulik eller yrkeskläder så är det meriterande.  Om att arbeta hos oss Vi arbetar utifrån vår värdegrund som har kunden i centrum. Vi vill vara den partner som bäst tillgodoser den professionella användarens behov och önskemål. Vi samarbetar genom ett gemensamt förhållningssätt som är; enkelt, proffsigt, hjärta och driv. Det är så man känner igen oss, både som kollega och kund. Som butikssäljare hos oss har du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Vi erbjuder Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning och tillträde enligt överenskommelse. Butikens öppettider är måndag-fredag kl 06:30-17 och lördag kl 10-14. Vi har kollektivavtal inklusive pension ITP1, friskvårdsbidrag och förmånliga personalrabatter i våra butiker.  Intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan snarast dock senast 2018-06-17.  Kontakta Vill du veta mer om tjänsten, kontakta butikschef Patrick Andersson på telefon 0500-44 46 71.  Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av tjänsten men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.  Välkommen med din ansökan!
Företag: Swedol AB
Ort: Skövde
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Butikssäljare till Swedol i Skövde jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Butikssäljare till Swedol i Skövde
Söka jobb tips