Butiksmedarbetare Upplands Bro jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Butiksmedarbetare Upplands Bro. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Butiksmedarbetare Upplands Bro. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Projektutvecklare Väst- Göteborg
- Sjuksköterska/distriktssköterska- Tanum
- Supply Chain Controller, Stenkullen- Lerum
- Lageradministratör- Lidköping
- Senior Director - Partnerships & Alliances- Göteborg
- HW Responsible (HWKA) - HW Charging- Göteborg
- Administrativ kundhandläggare till attraktivt bolag- Göteborg
- Lageradministratör- Götene
- Operativ inköpare / Inköpsassistent / Sommarjobb- Göteborg
- Lärare i tyska och engelska åk 7-9 till Trulsegårdsskolan- Göteborg
Mer beskrivning
Projektutvecklare VästVill du vara med och bygga upp Nordens mest expansiva byggkoncern?På Projektutveckling förstärker vi medännu fler engagerade kollegor. Vi söker nu en Projektutvecklare med placering antingen i Göteborg eller Trollhättan. Ansvarsområden Projektutvecklaren arbetar självständigt med att utveckla och genomföra fastighetsprojekt. Det innebär att aktivt driva projekt från idéstadiet till försäljning eller förvaltning. Arbetet sker i samarbete med ett engagerat och kompetent team. Alla projekt är unika och beroende på förutsättningarna kan därför processerna se helt olika ut, därför är det av yttersta vikt att projektutvecklaren kan anpassa lösningar till respektive situation. Till uppgifterna hör att anskaffa mark, utveckla och genomföra olika fastighetsutvecklingsprojekt, allt från bostäder, kontor till idrottsanläggningar. Du håller dig hela tiden ajour med vad som händer på de marknader där vi verkar. Då du kommer samarbeta med många olika intressenter är det viktigt att du är relationsskapande och har god social förmåga. I kontaktytorna ingår bland annat kommuner, myndigheter, hyresgäster, köpare, konsulter och investerare. Du trivs med att skapa och underhålla ditt nätverk. Du kommer även att arbeta i nära samverkan med övriga koncernbolag inom Serneke genom projektens alla delar i processen. Du bidrar till att generera nya affärer genom nyttjande av erfarenhet, det egna kontaktnätet samt medverkan vid konkreta diskussioner. Som projektutvecklare har du budget- och prognosansvar på projektnivå. Du är ansvarig för avtalsskrivning i olika skeden. Utbildning och erfarenhet Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll. Du är troligen civilingenjör eller motsvarande alternativt har god dokumenterad arbetslivserfarenhet inom området. Personliga egenskaper Du är driven, social och engagerad. Då du kommer arbeta självständigt är det viktigt att du är initiativtagande och energisk men utan att tappa struktur och prioriteringsförmåga. Då vi arbetar i en koncern som hela tiden utvecklas är det av vikt att du trivs i en flexibel och föränderlig miljö. Din ansökan Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt eftersom tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum som är den 29 juni, 2018. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist, Karina Andersson på telefon 0728-55 63 77. Önskar du mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef projektutveckling, Pär Falk på e-postadress par.falk@serneke.se. När det gäller annonsförmedling så undanbedes annonsförsäljare vänligt men bestämt. OmSerneke Serneke ären nytänkande och expansiv koncern verksam inom bygg, anläggning,projektutveckling och fastighetsförvaltning med cirka 1000 anställda. Genom atttänka nytt driver vi utvecklingen och skapar effektivare och mer innovativalösningar för ett ansvarsfullt byggande. Verksamheten har en god fördelningmellan offentliga och kommersiella uppdrag. På Serneke jobbar vi som utmanar konventionella metoder och som genomför det ena lyckade projektet efter det andra. Vi drivs av utmaningar i alla dess former och vill vara delaktiga och bidra med nya infallsvinklar och lösningar. Vi erbjuder samma trygghet och kunskap som marknadsledarna, men med mer energi, engagemang och ett modernare synsätt. Tillsammans med våra kunder kommer vi att nå oanade höjder och just nu bygger vi ett lag med ännu fler engagerade kollegor. På Serneke är vi steget före, håller vad vi lovar och ger våra kunder något extra. Håller du med om det och vill vara med och bygga upp Nordens mest progressiva byggkoncern? - Då är det dig vi söker. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Företag: Serneke
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Projektutvecklare Väst jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektutvecklare Väst
Sjuksköterska/distriktssköterska
Närhälsan är störst i Sverige på primärvård. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna och gör skillnad för deras liv och hälsa. Vi erbjuder dig ett stimulerande och meningsfullt arbete med kompetenta kollegor, tydligt ledarskap och utvecklingsmöjligheter. Om oss Jourcentralen i Tanumshede öppnade under våren 2016 och betjänar både Närhälsans och privata vårdcentralers kunder i Norra Bohuslän. Här arbetar sjuksköterskor i team med doktorer vid varje arbetspass. Jourcentralens öppettider är idag 17-22 på vardagkvällar och 10-16 på helger. Då öppettiden planeras att utökas till 24 på vardagkvällar och helger behöver vi nu utöka vår personalstyrka. Om arbetet Att vara sjuksköterska/distriktssköterska hos oss på Tanumshede jourcentral är ett varierande arbete där patienten står i fokus. Här prioriteras inkommande patienter då vi har drop-in mottagning. Du arbetar kvällstid och dina arbetsuppgifter består bland annat av triagering, akut omhändertagande av sjuka patienter, assistering vid sårskador, provtagning och mottagning. Vi använder oss av journalsystemet Asynja Visp. Våra sjuksköterskor arbetar med ett stort eget mandat och samarbetet med övriga är mycket förtroendefullt. Om dig Du är legitimerad sjuksköterska gärna med erfarenhet av mottagningsarbete vid vårdcentral/jourcentral. Det är viktigt att du är flexibel och har en god förmåga till såväl självständigt arbete som teamarbete. Ett professionellt arbetssätt och gott bemötande av patienter och medarbetare är en självklarhet för dig. Du bör dela Närhälsans kärnvärden som är Pålitlig - Omtänksam -Nytänkande. Vi tar stor hänsyn till personlig lämplighet. Villkor Intervjuer kommer att ske löpande under anställningsperioden. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Företag: Närhälsan Tanumshede jourcentral
Ort: Tanum
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska/distriktssköterska jobb, Sjuksköterska/distriktssköterska Tanum, Sjuksköterska/distriktssköterska Närhälsan Tanumshede jourcentral
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska/distriktssköterska
Supply Chain Controller, Stenkullen
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi dig som vill ta dig an ett spännande konsultuppdrag som Supply Chain Controller om minst 7 månader på ett expansivt företag i Stenkullen. I rollen som Supply Chain Controller kommer du att ingå i kundens Supply Chain team och tillsammans med dina kollegor ta hand om analyser, uppföljningar och driva förändringsarbete av tillexempel lagernivåer, prognoser och leveranseffektivitet. Du kommer att rapportera till företagets Supply Chain manager. Du kommer bland annat att ansvara för att kontinuerligt följa upp tillgängligheten på kundens produktsortiment, arbeta för en optimerad lageromsättning, bidra med lösningar och processer i olika förbättringsprojekt, antingen som projektdeltagare eller projektledare samt utföra analyser kring produkter. Arbetet innehåller även mycket internationella kontakter med medarbetare inom hela organisationen såsom olika funktioner inom marknad, produktion, sälj, ekonomi och inköp. Vem söker vi? Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom Supply Chain, gärna med erfarenhet av att driva lageroptimering samt förändringsarbete. Vi ser att du tidigare har arbetat med att göra djupgående analyser. Förutom ovan nämna kompetenser krävs att du har mycket goda kunskaper i Excel och av att ha arbetat i affärssystem, gärna SAP. Du talar och skriver flytande svenska, engelska och det är en fördel om du kan Tyska, vi ser som en fördel att du arbetat i internationella miljöer tidigare. Utbildningskrav Vi ser gärna att du har en Master/Civilingenjörsutbildning i Industriell ekonomi, maskinteknik eller liknande där du erhållit erfarenhet av logistik, produktion och ekonomi. Du erbjuds Du erbjuds en bred roll med mycket utvecklingsmöjligheter på ett expansivt företag beläget i trevliga lokaler i Stenkullen. Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag om minst 7 månader. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Om företaget Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Företag: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Lerum
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Supply Chain Controller, Stenkullen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supply Chain Controller, Stenkullen
Lageradministratör
Företagsinformation Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetarnas förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst. För att lyckas behöver vi förstå ditt företags verksamhet, kultur och värderingar. När du som kandidat söker en tjänst via oss kan du förvänta dig att processen hanteras professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vår kund efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med kundens värdegrund. Tjänstebeskrivning Till vår kund i Götene söker vi nu en lageradministratör. Du kommer jobba med att planera och förebereda leveranser genom att göra följesedlar och godsflaggor. Du kommer även arbeta med att göra vissa transportbokningar och administrera allt kring utleveranser. Arbetet är förlagt 2-skift, men arbetstiderna kan komma att ändras vilket ställer krav på att du är flexibel med arbetstider. Kvalifikationer Vi söker dig som har god datorvana och administrativ förmåga. Du är noggrann och stresstålig. Då du kommer ha mycket kontakt med chaufförer från andra länder krävs det att du behärskar engelska i tal och skrift. Som lageradministratör jobbar du tätt med produktionsplaneringen internt och externt med kunders transportföretag, vilket ställer höga krav på att du har en god samarbetsförmåga. Som person är du flexibel och prestigelös. Du har hög arbetsmoral och är driven. Har du tidigare erfarenhet från liknande arbete är det meriterande. Truckkort A+B är också meriterande. Start omgående. Intervjuer hålls löpande, så vänta inte med din ansökan! Ansökan sker via vår hemsida www.premier.se, ansökningar via mail undanbedes. Krav B-körkort Svenska och engelska i tal och skrift God datorvana
Företag: Premier Service Sverige AB
Ort: Lidköping
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lageradministratör jobb, Lageradministratör Lidköping, Lageradministratör Premier Service Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lageradministratör
Senior Director - Partnerships & Alliances
We aim high. So do you. At Volvo Cars, we have bold targets when it comes to innovation, sales and customer experience, and weâre developing new technologies to lead in safety, autonomous driving and electrification. If you want to grow together with talented people creating a new automotive future, we have a job for you. Product Strategy is function within Volvo Cars Corporation with the responsibility for all product strategy matters, from strategic work to end of life of the products. This function is responsible for business development through product creation and for maximizing the profitability of all our products. Product Strategy manages the VCC cycle plan and the product decision process towards Product Board and VCC Board of Directors. We define all prerequisites for all car and powertrain programs and ensures the link towards the company Business Plan. Senior Director Partnerships & Alliances We are searching for a new Senior Director to lead the Partnership & Alliance team within Product Strategy, reporting directly to the VP for Product Strategy. Partnerships & Alliances are responsible for all major interactions with external companies. From initial contacts to contractual management of signed contracts. In addition the team is also responsible for developing and creating a plan for potential future partners. Examples of contracts are all Volvo â Geely cooperationâs, the newly agreed partnership with Uber and the Joint Venture with Autoliv in the field of autonomous drive. Your mission As Senior Director you will manage all 3rd party contacts, from initial contact to follow up and managing agreed contracts. Proactively manage the partnership and alliance process within Volvo Cars. You will take the lead with cross functional teams to secure full internal alignment and develop and anchor new process for this area. Crucially-you will present and recommend partnership and contract decisions to the top management; Executive Management Team, Product Board and PMM in addition to preparing partnership decisions and reviews for the Board of Directors. From there you will communicate approved contracts internally. Do you fit the profile? As a leader, you bring personal strengths of communication, negotiation, presentation and inspiration. You have working and leadership experience in an indusrial area (auomoive, manufactoring, etc.). Ideally you will also have the following background: * Minimum Masters degree in Legal, Engineering or Finance * Thorough understanding of legal and contractual problems * At least 5-10 years of automotive work experience * Good business orientation, market and customer focus * A strong understanding of or a strong correlation to VCCâs values and products * Excellent in English, written and spoken How to learn more and apply We want your application before June 17, 2018. Please note that applications via email will not be accepted. For questions about the position please contact Vice President-Product Strategy, Andreas Olsson at andreas.olsson@volvocars.com  For questions regarding the recruitment process, please contact Senior Recruiter: Jaimee.watson.helm@volvocars.com Who are we? Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future. Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, weâre expanding our global footprint in Europe, China and the US, and weâre on the lookout for new talent. We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Carsâ journey into the future.
Företag: Volvo Car Corporation(Prd)
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Senior Director - Partnerships & Alliances jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Senior Director - Partnerships & Alliances
HW Responsible (HWKA) - HW Charging
Innovation starts with being curious. At Volvo Cars, we believe that being curious and truly committed to understanding people is the key to future success. We are people who care about other people, working together to create new technologies and innovations for safe, sustainable and convenient mobility. Want to join us?    Are you passionate about electrification and want be a part of the transformation of Volvo Cars into a sustainable car industry? At Propulsion Energy Systems, we are passionate! The company target is to electrify 10% of the cars in 2020 and to have 1 million electrified cars on the road in 2025.  Join us as Hardware Responsible (HWKA) within the Charging Team. We are responsible for the development of competitive charging solutions for on-board charger and DC/DC. The team is the core competence centre in Northern Europe in regards to charging solutions.  The on-board charger (OBC) is essential for electrified vehicles, it holds the functionality to charge the traction battery from the grid, and it is for sure of highest importance in a pure electric vehicle. Both AC- and DC-charging are in current projects and wireless charging is already around the corner. The DC/DCs coverts energy from the traction battery to the low voltage system for suppling all the 12/48V power consumers in the car.  In this position, you will be working as an HW electrical engineer and be part of an engineering team that develop engineering solutions for on-board chargers (OBC) and DC/DC that fulfil functional/attribute requirements and manufacturing process demands within decided cost and time frames. The work includes contacts with other engineering departments, CAE teams, and manufacturing engineering within our company as well as with external suppliers.  Your key tasks * Review and support the development of design of electrical HW components, e.g. OBCs and DC/DCs * Balance and optimize electrical HW design against electrical requirements * Manage supplier contacts with regards to timing, technology and cost * Optimize packaging of components and participate at package meetings for resolution of mechanical conflicts and clearances issues * Be responsible to ensure that the technical documentation are available at the right level and at the right time * Dimensioning of connectors and cables regarding insulation, current, EMC etc.  You and your skills * At least BSc degree in electrical engineering or similar * Experience working as an electrical design engineer in automotive industry * Fluent in English (written and spoken) * Driverâs license (B)  Meritorious experience * Knowledge of EMC and shielding * Knowledge of connector systems * Experience from agile development * Good understanding of VCCâs product development process  Who are you? In this role, you need to be structured and have good documentation skill. You are also used to corporate and communicate with people both internally at Volvo and also at supplier side since this is a large part of the role. Other traits that we appreciate is integrity, courage and energy.  Contact person If you have any questions regarding the position you are welcome to contact Andreas Ådahl, Manager Charging HW, +46-72-966 98 42 or by e-mail to andreas.adahl@volvocars.com. For questions regarding the recruitment process, please contact Andreas Antefelt (andreas.antefelt@volvocars.com). Please note that applications via email will not be accepted. Last application date is June 17th.  #LI-AA1  Who are we? Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future. Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, weâre expanding our global footprint in Europe, China and the US, and weâre on the lookout for new talent. We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Carsâ journey into the future.
Företag: Volvo Car Corporation(Prd)
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga HW Responsible (HWKA) - HW Charging jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HW Responsible (HWKA) - HW Charging
Administrativ kundhandläggare till attraktivt bolag
Kundhandläggare Vill du arbeta i en varierande roll och har ett sinne för god service? Skulle du också beskriva dig själv som en stresstålig person som gillar att utvecklas och utmanas? Då har vi på Randstad tjänsten för dig! Vi söker nu kundhandläggare för omgående start till attraktivt bolag i Göteborg. Omfattning: Heltid, start omgående och 6 månader initialt med möjlighet till förlängning. Arbetsbeskrivning I rollen som kundhandläggare kommer du arbeta i nyrenoverade lokaler med ett team på ca 15 personer. Arbetsuppgifterna är omväxlande, utmanande och du kommer lära dig något nytt varje dag. Som kundhandläggare kommer dina arbetsuppgifter bestå av: ⢠diverse administrativt arbete ⢠Inkommande samtal från kunder, besvara frågor via telefon och mejl. ⢠vara behjälplig i receptionen ⢠problemlösning av olika slag Kvalifikationer För tjänsten som kundhandläggare ser vi gärna att du brinner för service och alltid sätter kunden i första rummet. Du är stresstålig och trivs att arbeta i team såväl som självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och är van att arbeta med människor i ett högt tempo. Vi ser det som meriterande om du arbetat i liknande roll tidigare och har god telefonvana. Vidare vill vi att du har: Avslutad gymnasieutbildning Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet av service Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Om Randstad Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: 2018-06-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För information: Mathilda Sebelius, Mathilda.sebelius@randstad.se [ mailto:Mathilda.sebelius@randstad.se ]
Företag: Randstad AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Administrativ kundhandläggare till attraktivt bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administrativ kundhandläggare till attraktivt bolag
Lageradministratör
Företagsinformation Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetarnas förväntningar. Vi har sedan länge tillbaka erbjudit våra kunder flexibla rekryteringslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Premier specialiserar sig på att hitta och rekrytera rätt person till rätt tjänst. För att lyckas behöver vi förstå ditt företags verksamhet, kultur och värderingar. När du som kandidat söker en tjänst via oss kan du förvänta dig att processen hanteras professionellt med hög sekretess. Vi baserar naturligtvis vårt urval på den kompetens vår kund efterfrågar men vi ser det som lika viktigt att mjuka värden såsom värderingar med mera matchar med kundens värdegrund. Tjänstebeskrivning Till vår kund i Götene söker vi nu en lageradministratör. Du kommer jobba med att planera och förebereda leveranser genom att göra följesedlar och godsflaggor. Du kommer även arbeta med att göra vissa transportbokningar och administrera allt kring utleveranser. Arbetet är förlagt 2-skift, men arbetstiderna kan komma att ändras vilket ställer krav på att du är flexibel med arbetstider. Kvalifikationer Vi söker dig som har god datorvana och administrativ förmåga. Du är noggrann och stresstålig. Då du kommer ha mycket kontakt med chaufförer från andra länder krävs det att du behärskar engelska i tal och skrift. Som lageradministratör jobbar du tätt med produktionsplaneringen internt och externt med kunders transportföretag, vilket ställer höga krav på att du har en god samarbetsförmåga. Som person är du flexibel och prestigelös. Du har hög arbetsmoral och är driven. Har du tidigare erfarenhet från liknande arbete är det meriterande. Truckkort A+B är också meriterande. Start omgående. Intervjuer hålls löpande, så vänta inte med din ansökan! Ansökan sker via vår hemsida www.premier.se, ansökningar via mail undanbedes. Krav B-körkort Svenska och engelska i tal och skrift God datorvana
Företag: Premier Service Sverige AB
Ort: Götene
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lageradministratör jobb, Lageradministratör Götene, Lageradministratör Premier Service Sverige AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lageradministratör
Operativ inköpare / Inköpsassistent / Sommarjobb
Om Bravura: Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter. Om kunden: Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. Denna del av företaget arbetar dedikerat mot deras största kunder där alla arbetar i team baserat på marknad och kund. Företaget är placerade i fina lokaler i centrala Göteborg. Denna tjänst är ett konsultuppdrag under fyra månader med god chans till förlängning. Arbetsuppgifter: Som operativ inköpare ansvarar du för ett specifikt produktsortiment, dess varutillgänglighet och lagernivå, samt har huvudkontakten med tillhörande leverantörer. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar bland annat analys av lagernivåer och beställning av varor. Du samarbetar med kollegor inom logistikutveckling. Profil: ⢠Eftergymnasial utbildning inom logistik och/eller inköp ⢠Administrativ erfarenhet ⢠Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom inköp ⢠Talar flytande i svenska såväl som engelska Du som söker tar ansvar för ditt arbete och strukturerar själv ditt angreppssätt. Vidare är du handlingskraftig och har förmågan att handla och agera snabbt. Slutligen kan du prioritera rätt saker och har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete. Övrig information: Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
Företag: Bravura
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Operativ inköpare / Inköpsassistent / Sommarjobb jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operativ inköpare / Inköpsassistent / Sommarjobb
Lärare i tyska och engelska åk 7-9 till Trulsegårdsskolan
Västra Hisingen består av Torslanda och Biskopsgården och här bor drygt 53 000 människor med en spännande blandning av olika bakgrund och kultur. I vår stadsdel är vi övertygade om att när invånare och medarbetare får inflytande och känner delaktighet, skapar vi en bättre vardag för alla. Som en av våra 3 500 skickliga medarbetare är du med och utvecklar stadsdelen och ett långsiktigt hållbart Göteborg genom att ge våra invånare service av hög kvalitet. Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. ARBETSUPPGIFTER Trulsegårdsskolan är en 7-9 skola och ligger naturskönt i norra Torslanda med närhet till skog och hav. Det finns bra kommunikationer och du kan t.ex. åka från Hjalmar Brantingsplatsen till skolan på 15 minuter. Här finns ca 520 elever och ca 50 medarbetare. Alla som arbetar på Trulsegårdsskolan arbetar utifrån Olweus värdegrundsmetod. Trulsegårdsskolan är en "one to one" skola där alla elever och lärare har en dator. Vi tycker utbildning och undervisning är viktigt och strävar efter att skapa det kreativa lustfyllda lärandet som förser barnen med självtillit, självkännedom och självkänsla och vi har roligt medan vi gör det. Du kommer att ansvara för undervisning i tyska i årskurs sju, åtta och nio. Vi har tre lektioner i veckan per grupp då vi tidigare valt att inte ha moderna språk i sexan (blir ändring till nästa . Till detta har du engelska i åttan som du också har ditt mentorsskap i tillsammans med en annan lärare. Vi kan eventuellt göra förändringar i tjänsten så tyska i kombination med svenska kan fungera också. Om skolan finns mycket att skriva. Utöver att vi har fina lokaler som efter tio år känns försiktigt inarbetade måste våra elever nämnas. 520 elever som vill göra sitt allra bästa, både med studier och kamratskap, ger en skola med gediget lärande och stor trygghet. Efter nian har eleverna i år ett genomsnittligt meritvärde på 242,5 p och 93 % har behörighet till yrkesgymnasium. Detta vill och kommer vi att förbättra redan om någon vecka när de senaste betygen är inne. Efter eleverna är personalen vår viktigaste tillgång. Du kommer att få kollegor som är kompetenta och visar stor entusiasm i arbetet. Allt på skolan fungerar bra men samtidigt vill vi att allt skall bli bättre. Din närvaro kan vara en viktig pusselbit i detta arbete! KVALIFIKATIONER För tjänsten krävs att du har legitimation att undervisa i åk 7-9 i tyska och/eller engelska och har du ytterligare behörighet är det meriterande. Har du behörighet i svenska i kombination med tyska så är du välkommen att söka, eventuellt kan vi göra förändringar så att din ämneskombination passar in. Har du färdig examen, men inte fått din legitimation erbjuder vi mentor och du anställs enligt Skollagen. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet. Goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor är väsentligt för oss på vår skola vilket kräver att du har god samarbetsförmåga, är kreativ och ser möjligheter i de situationer som du möter i ditt yrkesliv. Eftersom vi strävar efter att skapa det kreativa lustfyllda lärandet ser vi att du som söker är positiv, flexibel och lösningsinriktad. Digitala verktyg och entreprenöriellt förhållningssätt ingår som en naturlig del av lärandet och elevers delaktighet är viktigt för dig i den dagliga undervisningen. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta kan beställas på Polisens hemsida. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bl a friskvårdsbidrag, rabatterade träningskort och cykelförmån. Vi har rökfri arbetstid. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Frågor kring hantering av personuppgifter hänvisas till: dso@intraservice.goteborg.se. För registerutdrag eller åberopa andra rättigheter enligt dataskyddsförordningen kontaktar du Kontaktcenter Tel: 031-365 00 00, Epost: goteborg@goteborg.se
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Hisingen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i tyska och engelska åk 7-9 till Trulsegårdsskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i tyska och engelska åk 7-9 till Trulsegårdsskolan
Söka jobb tips